Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Charis97

Νεοφερμένος

Ο Charis97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Dumenuke,
Σε ευχαριστω για τον χρονο σου...Θα προσπαθησω...η υλη με καθημερινο διαβασμα σε ποσο καιρο βγαινει; διοτι εχω και αυτο το προβλημα τωρα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Dumenuke,
Σε ευχαριστω για τον χρονο σου...Θα προσπαθησω...η υλη με καθημερινο διαβασμα σε ποσο καιρο βγαινει; διοτι εχω και αυτο το προβλημα τωρα..

Αν θυμάμαι καλά, τέλη Φεβρουαρίου-πρώτη βδομάδα Μαρτίου... Αλλά ήμουν μόνος στο τμήμα, καθώς οι υπόλοιποι που έδιναν ΑΟΘ ήταν από χωριά και δεν βόλευαν οι ώρες.
Όπως και να 'χει, η ύλη του ΑΟΘ είναι πολύ μικρή για να ανησυχείς αν θα βγει ή όχι. Για παράδειγμα, το 4ο κεφάλαιο είναι επανάληψη του 2ου (στο 2ο εξετάζεις τη Ζήτηση, στο 4ο την Προσφορά, θα δεις ότι έχουν άπειρα κοινά μεταξύ τους), ενώ το 5ο κεφάλαιο εξετάζει το συνδυσασμό της Προσφοράς και της Ζήτησης στην Αγορά. Οπότε, άμα βγάλεις 1ο/2ο/3ο κεφάλαιο, ουσιαστικά τελείωσες. :D

Αλήθεια, πώς και επέλεξες ΑΟΘ από Θετική? Θες να ξεκλειδώσεις και το 5ο πεδίο ή το κάνεις για τα extra μόρια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Παιδιά θέλω μια βοήθεια στην παρακάτω άσκηση , η εκφώνηση της άσκησης λέει

" Με την βοήθεια του κόστους ευκαιρίας να χαρακτηρίσετε ( υπολογιστικά ) τους παρακάτω συνδυασμούς :

α. Χ = 5 και Ψ = 130
β. Χ = 28 και Ψ = 78
γ. Χ = 32 και Ψ = 42



Οι λύσεις είναι οι παρακάτω που ξέρω να τις βρίσκω





Η ερώτηση μου λοιπόν είναι :

Ο συνδυασμός Α είναι μέγιστος , ο Β είναι ανέφικτος και ο Γ είναι εφικτός όπως γράφει το βιβλίο. Αφού δεν υπάρχει σχέδιο πώς προέκυψε υπολογιστικά για το κάθε συνδυασμό αν είναι μέγιστος , ανέφικτος ή εφικτός; Με βάση ποια στοιχεία συμπεράναμε και βγάλαμε υπολογιστικά για το καθένα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Charis97

Νεοφερμένος

Ο Charis97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Διοτι ειμαι αναποφασιστος..δεν ξερω ακομη τι θελω να ακολουθησω και μιας και ηξερα οτι το ΑΟΘ σου προσφερει περισσοτερα μορια ( αν γραψεις καλα αριστα φυσικα) ειπα να το παρω...Θα δειξει στην πορεια :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Παιδιά θέλω μια βοήθεια στην παρακάτω άσκηση , η εκφώνηση της άσκησης λέει

" Με την βοήθεια του κόστους ευκαιρίας να χαρακτηρίσετε ( υπολογιστικά ) τους παρακάτω συνδυασμούς :

α. Χ = 5 και Ψ = 130
β. Χ = 28 και Ψ = 78
γ. Χ = 32 και Ψ = 42



Οι λύσεις είναι οι παρακάτω που ξέρω να τις βρίσκω





Η ερώτηση μου λοιπόν είναι :

Ο συνδυασμός Α είναι μέγιστος , ο Β είναι ανέφικτος και ο Γ είναι εφικτός όπως γράφει το βιβλίο. Αφού δεν υπάρχει σχέδιο πώς προέκυψε υπολογιστικά για το κάθε συνδυασμό αν είναι μέγιστος , ανέφικτος ή εφικτός; Με βάση ποια στοιχεία συμπεράναμε και βγάλαμε υπολογιστικά για το καθένα;
Τα συμπεράσματα εξάγονται σύμφωνα με τη μέγιστη ποσότητα του Ψ που προκύπτει από τους υπολογισμούς:
στο α) ο ζητούμενος συνδυασμός ζητά να παραχθούν 130 μονάδες Ψ, όσες ακριβώς υπολογίσαμε, άρα είναι μέγιστος
στο β) ο ζητούμενος συνδυασμός ζητά να παραχθούν 78 μονάδες Ψ, αλλά όμως μπορούν να παραχθούν μέχρι και 68, οπότε είναι ανέφικτος (είναι πέραν των διαθέσιμων παραγωγικών δυνατοτήτων)
Αντίστοιχα στο γ είναι εφικτός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Arispap45654

Νεοφερμένος

Ο Arispap45654 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Φίλε με συγχωρεις για τον θάρρος απλα μπορεις να ξαναστείλεις τη λύση του παραπάνω θέματος ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fadingfeather

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Παιδιά help pls! Πώς μπορώ να βρω συνολικό κόστος εάν μου δίνεται μόνο η εργασία, το οριακό κόστος και ο εργατικός μισθός? (μοναδικός μεταβλητός συντελεστής η εργασία). Βρίσκω τα Q, VC, AVC αλλά κόλλησα και δεν πάει παρακάτω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Είσαι σίγουρη ότι δε δίνει άλλο δεδομένο, π.χ. έστω ένα συνολικό κόστος ή την αμοιβή του σταθερού συντελεστή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fadingfeather

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Άκυρο, υπήρχε λάθος στην εκφώνηση της άσκησης και το διαπίστωσα μετά, ευχαριστώ πολύ παρ'όλα αυτά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Παιδες τι ακούγεται φέτος για σος στην θεωρία στο αοθ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fadingfeather

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Θεωρία δε γνωρίζω, πάντως για Γ θέμα 3ο κεφάλαιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Αφήστε τα sos γιατί δεν λένε τίποτα. Πέρσι sos "ήταν" το οικονομικό κύκλωμα, μήπως έπεσε στις εξετάσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fadingfeather

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Και φέτος το λένε βασικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Μην ανοιγετε πληγες απο περσυ για θεωρια γιατι ποναει...:/: Συμβουλη μου προς τους υποψηφιους, μην θεωρησετε τιποτα sos απο θεωρια γιατι την κατσατε τη βαρκα. Ξεκινηστε απο τωρα κανονικο ! διαβασμα και με εναν σταθερο ρυθμο, μέχρι την ωρα των εξετάσεων θα καλυψετε ολη την θεωρια και δεν θα χετε αναγκη απο sos και μη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Παιδες έγραφα διαγωνισμα αοθ στο φροντιστήριο σήμερα στο τρίτο κεφαλαιο και μια ερώτηση θεωρίας έλεγε να ορισετε την παραγωγική διαδικασία και να αναφέρεται τα χαρακατηριστικα και έλεγε να μην αναφέρουμε παραδείγματα δηλαδή έπρεπε να γράψω μέχρι τα χαρακτηριστικά της έτσι δεν είναι;

E;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Φίλε Γιώργο, αν είχε τεθεί έτσι η ερώτηση στις πανελλαδικές, απάντησες σωστά. Σε ένα ενδοσχολικο ή φροντιστηριακο διαγώνισμα, όμως, λαμβάνω υπόψη μου τη μικρή πιθανότητα να σκέφτεται ο συνάδελφος διαφορετικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Φίλε Γιώργο, αν είχε τεθεί έτσι η ερώτηση στις πανελλαδικές, απάντησες σωστά. Σε ένα ενδοσχολικο ή φροντιστηριακο διαγώνισμα, όμως, λαμβάνω υπόψη μου τη μικρή πιθανότητα να σκέφτεται ο συνάδελφος διαφορετικά.

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας Κυριε Καθηγητα.Ξερετε να μου πείτε κανένα σος για θεωρία στο αοθ;και στο αοδε αν γινεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Είναι νωρίς για κάτι τέτοιο. Αν και δε συμφωνώ με τη λογική των σοσ, συνήθως γράφω κάτι εδώ στο φόρουμ παραμονές των εξετάσεων. Το μόνο που μπορώ να σου πω ειναι αυτό που λένε όλοι οι συνάδελφοι: άσκηση τρίτου κεφαλαίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chori

Νεοφερμένος

Ο Chori αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας Κυριε Καθηγητα.Ξερετε να μου πείτε κανένα σος για θεωρία στο αοθ;και στο αοδε αν γινεται

Sos στο Α.Ο.Δ.Ε = Έγκλημα. Μην πηγαίνεις έτσι, διάβασε τα όλα. Είναι το μόνο μάθημα που προσφέρεται για 100 αλλά με προσπάθεια όμως. Είναι κρίμα να πηγαίνεις με τα sos, δεν υπάρχουν sos, όλα είναι sos.

Μια συμβουλή που και πάλι δεν κόβω το λαιμό μου, τα θέματα που έπεσαν για ανάπτυξη το 2014 δεν θα πέσουν για ανάπτυξη το 2015 αλλά υπάρχει σημαντική πιθανότητα να πέσουν το 2015 σε σωστό λάθος μορφής απάντησης ή πολλαπλής ερώτηση. Αυτή η συμβουλή σε περίπτωση που δεν προλαβαίνεις να τα διαβάσεις όλα και θες να αφήσεις κάτι στο τέλος.

Όσο αφορά το μάθημα των αρχών οικονομίας, και αυτό είναι εύκολο μάθημα, οι περισσότεροι γράφουν πάνω από 90, τουλάχιστον αυτοί που διαβάζουν συστηματικά. Γιατί για να το πάρεις αυτό το μάθημα, πάει να πει ότι ασχολείσαι μαζί του.

Η θεωρία είναι πιο χαλαρή σε αυτό το μάθημα, με δικά σου λόγια την γράφεις. Συνήθως πέφτει ανάπτυξη 2ο θέμα. Διάβασε όλη τη θεωρία όπως είπε και ο κύριος από πάνω.

Καλή συνέχεια ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anel_1

Νεοφερμένος

Η anel_1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Καλησπέρα!!Ποιός μπορεί να με βοηθήσει ΑΟΘ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top