Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Λύνεις την εξίσωση ως προς Q2, μήπως? ΛΟΛ

(Q2-5000)/20 = - 0,5*(5000/100)
Q2-5000= - 20*0,5*50
Q2= - 500 + 5000
Q2 = 4500
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Ξέρεις έχω κάποια χρόνια που τελείωσα τον λύκειο, αρκετά. :clapup:

Το 4.500 ακόμα να μου εξηγήσεις πως βγαίνει!

στοιχειώδεις ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕς ΠΡΑΞΕΙΣ!!!!!!!!:mad::mad::mad:
σου το εξήγησα:(:(
δεν το καταλαβαίνεις???:hmm::hmm:
φοιτητής είσαι???:confused::confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Λύνεις την εξίσωση ως προς Q2, μήπως? ΛΟΛ

(Q2-5000)/20 = - 0,5*(5000/100)
Q2-5000= - 20*0,5*50
Q2= - 500 + 5000
Q2 = 4500

Αυτή την ακολουθία ήθελα! :clapup:

στοιχειώδεις ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕς ΠΡΑΞΕΙΣ!!!!!!!!:mad::mad::mad:
σου το εξήγησα:(:(
δεν το καταλαβαίνεις???:hmm::hmm:
φοιτητής είσαι???:confused::confused:

Την ακολουθία που έγραψε ο Χρήστος ήθελα!!! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Εξίσωση λέγεται :P Άλλο η ακολουθία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους. Στην σελίδα 16 (1 κεφάλαιο) στο βιβλίο της οικονομίας το βιβλίο μιλάει για την παραγωγική διαδικασία και τους συντελεστές παραγωγής.
Στην σελίδα 53 (3 κεφάλαιο) αναφέρει πάλι κάποια πράγματα για την παραγωγική διαδικασία καθώς και χαρακτηριστικά στοιχεία της.

Αν τεθεί ερώτημα στις πανελλήνιες όπως 'περιγράψτε την παραγωγική διαδικασία', ή κάτι σχετικό με αυτή, από ποιο κεφάλαιο θα είναι η απάντηση?
Αν μπορούσατε να μου πείτε όλες τις δυνατές ερωτήσεις που μπορούν να μπουν όσο αφορά την παραγωγική διαδικασία και από ποιο κεφάλαιο πρέπει να απαντήσω θα το εκτιμούσα πολύ. :)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους στο φόρουμ.
Αν ζητηθεί από το τρίτο κεφάλαιο, το πιθανότερο να γίνει όπως τέθηκε στα θέματα του 2001 : "Να ορίσετε την έννοια της παραγωγικής διαδικασίας. Να αναφέρετε και να εξηγήσετε τα βασικά στοιχεία της παραγωγικής διαδικασίας."
Αν ζητηθεί από το πρώτο, το πιθανότερο είναι το ερώτημα να συνοδεύεται από την ανάλυση των συντελεστών παραγωγής.
Με αφορμή αυτήν την ερώτηση θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας στην έννοια της αγοράς που υπάρχει τόσο στο πρώτο κεφάλαιο όσο και στο πέμπτο κεφάλαιο, , όπου εκεί υπάρχει ένα θέμα με τις εκφωνήσεις.
Θα ήθελα όμως να τονίσω ότι, συνήθως, οι εκφωνήσεις των θεμάτων είναι με τόση σαφήνεια που δεν επιδέχονται παρερμηνειών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolarasg13

Νεοφερμένος

Ο nikolarasg13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπέρα, είμαι από ένα μικρο νησί και όπως καταλαβαινετε δεν έχω τη δυνατότητα για ιδιαίτερα κτλπ.. Θα ήθελα τη βοήθεια σας λοιπόν!

Αν σε μια άσκηση μας δίνεται η γραμμική εξίσωση της ζήτησης, έστω QD=250-5P και μας ζητάει το σημείο όπου η ελαστικότητα για την τιμή ισούται με -4 και το σημείο όπου η καταναλωτική δαπάνη γίνεται μεγίστη τι κάνω; (Ίσως να είναι γελοία η ερώτηση.. αλλά τι να κάνω :P)

Ευχαριστώ πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Και οι δύο ερωτήσεις δεν είναι συνηθισμένες. Ειδικά η πρώτη δύσκολα θα τεθεί στις πανελλαδικές.
Στην πρώτη θα χρησιμοποιήσεις τον τύπο της ελαστικότητας Ed = β * P1/Q1, όπου β είναι από τον τύπο της συνάρτησης
-4 = -5 * P1/250-P1 και λύνεις ως προς P1 και μετά αντικαθιστάς στη συνάρτηση και βρίσκεις την ποσότητα.
Στη δεύτερη, μέγιστη συνολική δαπάνη παρατηρείται στο μέσο της ευθείας. Θα βρεις το Q και το Ρ για Ρ=0 και Q=0 αντίστοιχα. Το μέσο θα έχει τη μισή ποσότητα και τη μισή τιμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolarasg13

Νεοφερμένος

Ο nikolarasg13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Ευχαριστω παρα πολυ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aris-bas

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Καλησπέρα θα ήθελα τη βοήθεια σας στην παρακάτω άσκηση
received_m_mid_1398715268203_251f8988afe09c0594_0-1-1.jpg
Α)Συμπλήρωση
Β)αν η επιχείρηση παράγει 1300 μον. κ θέλει να μειώσει το κόστος κατά 20.000,πόσο πρέπει μειωθει η παραγωγή
Γ)αν το προϊόν παράγεται από 10 πανομοιότυπες επιχειρήσεις ποια η αγοραία συνάρτηση προσφοράς?
Δ)έστω Qd=4200-20p PΕ=? Qε=?
Ε)για Pk=60 ποια τα Σ.Ε. των παραγωγών κ από που προέρχονται??
Έχω λύσει όλα τα ερωτήματα της άσκησης εκτός από το τελευταίο...που δεν ξερω τι να κάνω...:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Καλησπέρα θα ήθελα τη βοήθεια σας στην παρακάτω άσκηση
View attachment 56632
Α)Συμπλήρωση
Β)αν η επιχείρηση παράγει 1300 μον. κ θέλει να μειώσει το κόστος κατά 20.000,πόσο πρέπει μειωθει η παραγωγή
Γ)αν το προϊόν παράγεται από 10 πανομοιότυπες επιχειρήσεις ποια η αγοραία συνάρτηση προσφοράς?
Δ)έστω Qd=4200-20p PΕ=? Qε=?
Ε)για Pk=60 ποια τα Σ.Ε. των παραγωγών κ από που προέρχονται??
Έχω λύσει όλα τα ερωτήματα της άσκησης εκτός από το τελευταίο...που δεν ξερω τι να κάνω...:worry:

Για έσοδα από την ΣΔ των καταναλωτών:
Pκ επί Qd
Για έσοδα από το κράτος (κρατική επιβάρυνση): Pκ επί (Qs - Qd)

Για συνολικά έσοδα: Pκ επί Qs
ή βέβαια μπορείς να προσθέσεις τα 2 πρώτα αποτελέσματα για βρεις το σύνολο.

Αυτά όλα φαίνονται και από το διάγραμμα στη σελίδα 101 του βιβλίου.
Ελπίζω να βοήθησα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aris-bas

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Σ ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βασω[ij]

Νεοφερμένος

Η Βασω[ij] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
οποιος γνωριζει τα θεματα που επεσαν σημερα αοθ οεφε ας τα αναρτησει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Sos θέματα θεωρίας (Β θέμα στις πανελλήνιες) για φέτος είναι κατά τη γνώμη μου :

Κεφάλαιο 2
α) Η συμπεριφορά του καταναλωτή. ****
β) Σχέση συνολικής δαπάνης με ελαστικότητα ζήτησης *
γ)Ειδικές περιπτώσεις ελαστικότητας ζήτησης **

Κεφάλαιο 3
α) Παραγωγή και χαρακτηριστικά στοιχεία ****
β) Νόμος φθίνουσας ή μη ανάλογης απόδοσης ***
γ) Καμπύλες κόστους(περιγραφή) και γιατί το οριακό κόστος είναι σημαντικό μέγεθος για μια επιχείρηση ****

Κεφάλαιο 4
α)Προσδιοριστικοί παράγοντες προσφοράς(με διαγράμματα) *

Κεφάλαιο 5
α)Ανώτατη και κατώτατη τιμή(με διαγράμματα) ****

Δεν θέλω να επηρεάσω κανέναν, απλά παραθέτω αυτά που πιστεύω εγώ ότι είναι τα πιο 'επικίνδυνα' για φέτος. :)
Το '' * '' δείχνει σε πόσο βαθμό είναι επικίνδυνο το θέμα (για μένα πάντα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Στα θέματα ΟΕΦΕ, ως θεωρία ζήτησαν την ενότητα με του συντελεστές παραγωγής (1 κεφάλαιο).
Το θέμα Γ ήταν λίγο απαιτητικό και αφορούσε τα κεφάλαια 3 και 4.
Το θέμα Δ ήταν ... απίστευτων απαιτήσεων, αφορούσε τα κεφάλαια 2-3-4-5 και κατά τη γνώμη μου ήταν θέμα για απόκτηση πτυχίου κι όχι για εισαγωγή σε πανεπιστήμιο.
Υπό κανονικές συνθήκες απαιτούνταν πολύ περισσότερος χρόνος από τον προβλεπόμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Βασω[ij]

Νεοφερμένος

Η Βασω[ij] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Στα θέματα ΟΕΦΕ, ως θεωρία ζήτησαν την ενότητα με του συντελεστές παραγωγής (1 κεφάλαιο).
Το θέμα Γ ήταν λίγο απαιτητικό και αφορούσε τα κεφάλαια 3 και 4.
Το θέμα Δ ήταν ... απίστευτων απαιτήσεων, αφορούσε τα κεφάλαια 2-3-4-5 και κατά τη γνώμη μου ήταν θέμα για απόκτηση πτυχίου κι όχι για εισαγωγή σε πανεπιστήμιο.
Υπό κανονικές συνθήκες απαιτούνταν πολύ περισσότερος χρόνος από τον προβλεπόμενο

αληθεια;;; τοσο δυσκολο ηταν το δ θεμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Είναι από τα θέματα που, ως καθηγητή, με γοητεύουν και αποτελεί πρόκληση η λύση τους, αλλά σε βαθμό δυσκολίας και συνδυαστικότητας απέχει πολύ από αυτό που ζητούν στις πανελλαδικές.
Οι ενδεικτικές λύσεις που δόθηκαν για τα θέματα ήταν ... 10 σελίδες, ενώ ακόμα και οι ερωτήσεις κλειστού τύπου ήθελαν πολλή σκέψη για να συνειδητοποιήσεις αυτό που λένε και για να απαντήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Η τελευταία ερώτηση το Δ4 ήταν ερώτηση θεωρίας ή όχι;Γιατί δεν κατάλαβα τι ακριβώς ζητούσε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Είναι από τη σελίδα 94 - τέταρτη παράγραφος. Είναι από τα σημεία που αναφέρω στα παιδιά. Δεν πρέπει να σας παραπλανά το γεγονός ότι χρησιμοποιεί το διάγραμμα και αριθμητικά δεδομένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top