Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σας.Για το αοθ ποια ειναι η αποψη σασ για καθε κεφαλαιο?( θεωρια )
Φίλε jimani, όπως σου τόνισα και στο ΑΟΔΕ, όλα τα θέματα έχουν τις πιθανότητές τους να τεθούν ανεξάρτητα τι έγινε στις πανελλαδικές την προηγούμενη χρονιά ή στα θέματα ΟΕΦΕ φέτος.
Παρ΄όλα αυτά και επειδή δεν έχω αρνηθεί ποτέ τη βοήθειά μου θα σου απαντήσω. Στα 12-13 χρόνια που εξετάζεται πανελλαδικά το ΑΟΘ, στην πλειονότητα των περιπτώσεων τέθηκαν αναμενόμενα θέματα θεωρίας. Μπορεί αυτό να θεωρείται από πολλούς καλό, αλλά πιστεύω ότι "ζημιώνει" λίγο τους καλά διαβασμένους επειδή τους εξισώνει με τους υπόλοιπους.
Σύμφωνα με την λογική του αναμενόμενου, θα σου ξεχωρίσω τη συμπεριφορά του καταναλωτή (κεφ.2) και μετά οικονομικό κύκλωμα (κεφ.1), παραγωγικοί συντελεστές (κεφ.1), σχέσεις μέσου και οριακού κόστους (κεφ,3), ανώτατη ή κατώτατη τιμή (κεφ.5).
Ειδικά το τελευταίο (σελίδες 100-101) δίνω μεγάλες πιθανότητες να εμφανιστεί είτε ως θεωρία είτε στο 4ο θέμα.
Θα σου αναφέρω όμως τα εξής:
- Κάποιοι συνάδελφοι θεωρούν ότι είναι σοσ η αβεβαιότητα στην οικονομική ζωή λόγω επικαιρότητας. Είναι όντως ωραίο θέμα αλλά όπως είπα αντίστοιχα και στο ΑΟΔΕ, είναι σχετικά μικρό για 25 μονάδες. Αν καταφέρουν να το συνδυάσουν με κάτι άλλο έχει καλώς.
- Στο κεφάλαιο 3 ξεχωρίζει ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης. Στην εκάστοτε επιτροπή προτιμούνται σχετικές ερωτήσεις σε ασκήσεις και όχι στη θεωρία. Ίσως να συνεχιστεί η ίδια λογική.
- Τέλος δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι θεωρία δεν είναι μόνο κείμενο αλλά και διαγράμματα. Οπότε προσπάθησε να εξοικιωθείς σε τέτοια θέματα μεταβολών ζήτησης και προσφοράς.
Ελπίζω να σε βοήθησα και να μη σε μπέρδεψα
* Οι απόψεις είναι προσωπικές και δεν ταυτίζονται απαραίτητα με αυτές άλλων συναδέλφων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

soad84

Νεοφερμένος

Η soad84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Γεια σας. Στο τρίτο κεφαλαιο όταν μας ρωτησουν μεχρι πόσους εργαζόμενους πρέπει να προσλάβει η επιχείρηση ή ποτε πρεπει να σταματησει τις προσληψεις απανταμε εκει όπου μεγιστοποιείται το TP και το MP γινεται μηδεν, σωστά;
Όμως το συνολικό προιόν μεγιστοποιείται και στην προηγούμενη γραμμη. Γιατί να πάρουμε ακόμα ενα εργάτη αφού δεν προσφέρει κατι παραπάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Πρακτικα εχεις δικιο αλλα αμα δεν παρεις τον παραπανω εργατη, πως θα γνωριζεις πως αυτη οντως ειναι η μεγιστη τιμη του συνολικου προιοντος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Οι συναρτήσεις ζήτησης και προσφοράς ενός αγαθού είναι : Qd=500-5P ,Qs=100+5P. Να εξεταστούν οι επιπτώσεις στην τιμή και στην ποσότητα ισορροπίας του αγαθούν αν :α) αυξηθεί το κόστος παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανα μιονάδα προϊόντος
β)μειωθεί το κόστός παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανά μονάδα πρϊόντος

Το TC εννοεί; και αν ναι πως θα το χρησιμοποιήσω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Οι συναρτήσεις ζήτησης και προσφοράς ενός αγαθού είναι : Qd=500-5P ,Qs=100+5P. Να εξεταστούν οι επιπτώσεις στην τιμή και στην ποσότητα ισορροπίας του αγαθούν αν :α) αυξηθεί το κόστος παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανα μιονάδα προϊόντος
β)μειωθεί το κόστός παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανά μονάδα πρϊόντος

Το TC εννοεί; και αν ναι πως θα το χρησιμοποιήσω;
Βίκυ, μία πάγια βασική μου αρχή είναι να μη σχολιάζω τη δουλειά συναδέλφων. Ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί τη μέθοδο και το υλικό που κατά τη γνώμη του θα οδηγήσει στην καλύτερη δυνατή διδασκαλία του μαθήματος. Αυτό θα κάνω και τώρα, αν και ... μεταξύ μας με το ζόρι κρατιέμαι.
Το κόστος ανά μονάδα είναι το μέσο κόστος. Πώς θα το χρησιμοποιήσεις;
Δύο πράγματα μπορώ να ... υποθέσω ότι ζητά να κάνεις:
α) να φτιάξεις πίνακα προσφοράς με τη συνάρτηση, να βαφτίσεις το Ρ ως MC, να υπολογίσεις τα VC και AVC, να αλλάξεις τα κόστη και να επαναφέρεις τον πίνακα προσφοράς , τη νέα συνάρτηση (με την αυθαίρετη υπόθεση ότι ειναι γραμμική) και να υπολογίσεις τη νέα ισορροπία. (τοπίο στην ομίχλη)
β) αρχικά να υποθέσεις ότι έχουμε να κάνουμε μεταβολή του προσδιοριστικού παράγοντα της προσφοράς (τιμές συντελεστών παραγωγής) αλλά κατά πόσο; Οι 4 χ.μ. δεν είναι μεταβολή προσφοράς. (αν εννοουσε το οριακο κοστος ισως κατι να γινοταν)
Βίκυ, με συγχωρείς, αλλά θα είμαι ειλικρινής. Δε μπορώ να σε βοηθήσω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Οι συναρτήσεις ζήτησης και προσφοράς ενός αγαθού είναι : Qd=500-5P ,Qs=100+5P. Να εξεταστούν οι επιπτώσεις στην τιμή και στην ποσότητα ισορροπίας του αγαθούν αν :α) αυξηθεί το κόστος παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανα μιονάδα προϊόντος
β)μειωθεί το κόστός παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανά μονάδα πρϊόντος

Το TC εννοεί; και αν ναι πως θα το χρησιμοποιήσω;

Βίκυ, μία πάγια βασική μου αρχή είναι να μη σχολιάζω τη δουλειά συναδέλφων. Ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί τη μέθοδο και το υλικό που κατά τη γνώμη του θα οδηγήσει στην καλύτερη δυνατή διδασκαλία του μαθήματος. Αυτό θα κάνω και τώρα, αν και ... μεταξύ μας με το ζόρι κρατιέμαι.

...

Βίκυ, με συγχωρείς, αλλά θα είμαι ειλικρινής. Δε μπορώ να σε βοηθήσω


Φίλε και συνάδελφε geokam, προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν χρειάζεται να κρατιόμαστε όταν βλέπουν τα μάτια μας ασκήσεις που είναι -το λιγότερο!!!- εκτός φιλοσοφίας του μαθήματος!!!

Βίκυ, προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτή η άσκηση δεν θα σε βοηθήσει καθόλου, ούτε στο να καταλάβεις τις έννοιες που πρέπει να καταλάβεις, ούτε να τις εμπεδώσεις, ούτε να τις επεκτείνεις. Η άσκηση αυτή είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά για να είναι κάτι φιλοσοφημένα δύσκολο -my ass. Και είναι τέτοια η ασυναρτησία που την διακατέχει, που ούτε αυτό δεν καταφέρνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Δηλαδή δεν κατάλαβα..Λύνεται με τρόπο που δεν βρίσκεται στη σχολική ύλη;;
Αλλά δεν ξέρω μου έχουν βάλει και άλλες τέτοιες παρόμοιες και δεν ξέρω πως να τις δουλέψω :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ποιος τις εχει βαλει; Δεν εννοω ονομα αλλα ειναι φροντιστηριο, σχολειο ...;
Τα στοιχεια που δινει ειναι ελλιπη, ενω υπαρχουν ασαφειες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Φροντιστήριο..
Δεν ξέρω αλλά έτσι μας την έδωσε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Βίκυ, στην αρχική μου απάντηση σου έγραψα κάποια πράγματα έχοντας όμως στην άκρη του μυαλού τη πιθανότητα να μου διαφεύγει κάτι. Κι αυτό γιατί μετά τα όσα χρόνια εμπειρίας μου συνεχίζω να ανακαλύπτω νέους τύπους και μεθόδους επίλυσης ασκήσεων.
Ωστόσο, διαβάζοντας και το σχόλιο του έμπειρου συναδέλφου sourotiri σιγουρεύτηκα οτι η άσκηση έχει ελλειμματικό περιεχόμενο.
Αν τη λύσεις στο φροντιστήριο στείλε μου σε παρακαλώ την απάντηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Οι συναρτήσεις ζήτησης και προσφοράς ενός αγαθού είναι : Qd=500-5P ,Qs=100+5P. Να εξεταστούν οι επιπτώσεις στην τιμή και στην ποσότητα ισορροπίας του αγαθούν αν :α) αυξηθεί το κόστος παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανα μιονάδα προϊόντος
β)μειωθεί το κόστός παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανά μονάδα πρϊόντος

Το TC εννοεί; και αν ναι πως θα το χρησιμοποιήσω;

Βικυ στην αρχικη μου απαντηση σου εγραψα καποια πραγματα εχοντας ομως στην ακρη του μυαλου μου τη πιθανοτητα να μου διαφευγει κστι. Κι αυτο γιατι μετα τα οσα χρονια εμπειριας μου συνεχιζω να ανακαλυπτω νεους τυπους ασκησεων.
Ωστοσο διαβαζονταςκαι το σχολιο του εμπειρου συναδελφου sourotiri σιγουρευτηκα οτι η ασκηση εχει ελλειμματικο περιεχομενο.
Αν τη λυσεις στο φροντιστηριο στειλρ μου σε παρακαλω την απαντηση

Είναι τέτοιες οι λογικές υπερβάσεις που πρέπει να κάνει κανείς, που οι απαντήσεις που μπορεί να σκεφτεί κανείς στην ερώτηση "Τι εννοεί ο ποιητής;" είναι πάνω από μια.

Για παράδειγμα, μπορώ εγώ να υποθέσω ότι, αν αυξηθεί το κόστος παραγωγής κατά 4 χ.μ. ανά μονάδα προϊόντος (Ώπα ώπα, αυτό είναι το μέσο κόστος; Αλλά ποιο μέσο; Το ATC ή το AVC; Ας το αντιπαρέρθουμε αυτό), αυτή η αύξηση θα μετακυλιστεί στην τιμή του προϊόντος (πράγμα που δεν το λέει πουθενά όμως το βιβλίο!!! Το βιβλίο βαφτίζει το MC ως Ρ, όχι το AVC, ούτε το ATC!!!).

Μετά από 2 καραμπινάτα σφάλματα σε σχέση με την θεωρία του βιβλίου, μπορεί εγώ να πω ότι το καινούργιο Ρ θα είναι Ρ+4 και άρα η νέα Qd θα είναι Qd = 500-5(P+4) και η Qs = 100 + 5(P+4). Εδώ όμως έρχεται και το τρίτο καραμπινάτο σφάλμα, γιατί κανείς δεν μας εξασφαλίζει ότι η νέα D και η νέα S θα είναι γραμμικές. Άσε που συμβαίνει και αυτό που λέει ο geokam, ότι η αύξηση του κόστους στην παραγωγή (υποννοεί ότι είναι αύξηση στις τιμές των παραγωγικών συντελεστών, πώς αλλιώς;;;) θα μειώσει την προσφορά (άσχετα αν, αν παρατηρήσουμε στην μαλακία που έγραψα πιο πάνω με το Ρ+4 ότι η προσφορά αυξάνεται...!!!)


Έχω δει παρόμοιας μαλακ... εεεε συγνώμη φιλοσοφίας ασκήσεις ουκ ολίγες φορές, πάντα από καθηγητές που το παίζουν ότι είναι ο Κέινς και ο Φρίντμαν μαζί, που δεν "καταδέχονται" να κάνουν "εύκολες" ασκήσεις γιατί "δεν είναι του επιπέδου τους". Πείθουν τους αποσβολωμένους μαθητές που τους κοιτάνε φυσικά για του λόγου το αληθές, σχεδόν τους τρομοκρατούν, ενώ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΑΦΕΙΑ.

Έλεος, έλεος, έλεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimani

Νεοφερμένος

Ο jimani αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
τη θεωρία παραδείγματος χάρη στις κατώτατες -ανώτατες τιμές πρέπει να την πούμε ακριβώς όπως τα λέει δηλαδή και τις λεπτομερειες πως πάει η γραφική παράσταση και διαφορα αλλα που έχει? τη θεωρία στο τρίτο κεφαλαιο τη πρώτη σελίδα και ειδικά στο 4 κεφαλαιο τη πρώτη σελίδα δεν μπορώ να τις μάθω με τίποτα αν δεν τις διαβάσω θα ναι μεγάλο ρίσκο λέτε? ακόμη λόγω του σχεδίου αθηνα λέτε να βάλλουν δύσκολα θέματα φέτος η λόγω αυτού του σχεδίου δεν θα χρειαστεί να βάλουν δύσκολα και θα ναι normal τα θέματα ποιές είναι οι απόψεις σας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
th thewria paradeigmatos xarh stis katwtates -anwtates times prepei na thn poyme akribws opws ta leei dhladh kai tis leptomereis pws paei h grafikh parastash kai diafora alla poy exei? th thewria sto trito kefalaio th prwth selida kai eidika sto 4 kefalaio th prwth selida dne mporw na tis mathw me tipota an den tis diabasw tha nai megalo riskw lete? akomh logw toy sxedioy athina lete na balloyn dyskola themata fetos h logw aytoy toy sxedioy den tha xreiastei na baloyn dyskola kai tha nai normal ta themta poies einai oi apoceis sas?
Καταρχάς, ως γενική συμβουλή και παράκληση σας συνιστώ να μην αφήνετε οποιαδήποτε ενότητα χωρίς να τη διαβάσετε. Όλα είναι εν δυνάμει θέματα.
Η θεωρία ανώτατης τιμής ζητήθηκε στις πανελλήνιες του 2008. Στην εκφώνηση αναφερόταν με σαφήνεια ότι ζητείται και το διάγραμμα. Σαν βαθμολογητής που ήμουν εκείνη τη χρονιά και απ' όσο μπορώ να θυμηθώ, κατά τη βαθμολόγηση δινόταν μεγάλη σημασία σε κάποιες φράσεις - κλειδιά, ενώ στην περιγραφή του διαγράμματος δινόταν η δυνατότητα στο μαθητή να διαφοροποιηθεί ως προς τη διατύπωση, αρκεί να μην άλλαζε το νόημα.
Με αυτήν την αφορμή να σας ξεκαθαρίσω κάτι που έχω τονίσει και στο ΑΟΔΕ. Στη θεωρία δεν απαγορεύεται να χρησιμοποιήσετε δικές σας λέξεις και φράσεις αντί όσων γράφονται στο βιβλίο αλλά ... να έχετε υπόψη σας τα εξής:
- αποφύγετε να το επιχειρήσετε σε λέξεις και φράσεις - κλειδιά
- όταν διαφοροποιήστε από το κείμενο, είστε πλέον στη διάθεση της υποκειμενικής κι όχι της αντικειμενικής κρίσης του βαθμολογητή, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό. Δηλαδή, ο καθηγητής θα διορθώσει σύμφωνα με την προσωπική του κρίση κι όχι σύμφωνα με τις ληφθείσες οδηγίες καθώς η περίπτωση του συγκεκριμένου λάθους (παράλειψης, διαφοροποίησης ...) δεν εμπεριέχεται σε αυτές.
Πριν την εκκίνηση της διαδικασίας διόρθωσης των γραπτών, γίνεται σχετική συζήτηση για την αντιμετώπιση πιθανών λαθών ώστε να υπάρξει κοινή γραμμή βαθμολόγησης, αλλά όπως γίνεται αντιληπτό δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι περιπτώσεις.
Συγκεκριμένα σε αυτά που ρωτάς:
Περιέγραψα πώς αντιμετωπίστηκε η ανώτατη τιμή. Με παρόμοιο τρόπο θα αντιμετωπιστεί αν τεθεί πάλι ή τεθεί η κατώτατη τιμή.
Η θεωρία στην πρώτη σελίδα του 3ου κεφαλαίου έχει ζητηθεί παλιότερα και μπορεί άνετα να ξαναζητηθεί.
Το αντίστοιχο στο κεφάλαιο 4, έχει αρκετές ιδιαιτερότητες που μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισής του στην ΟΜΑΔΑ Β. Ωστόσο δε μπορεί να αποκλειστεί.
Για τη δυσκολία των θεμάτων έχω απαντήσει σχετικά στο ακόλουθο post
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=3738164#post3738164
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jimani

Νεοφερμένος

Ο jimani αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
κυριε γεοκαμ, στην θεωρια του αοθ με ειπατε να δω σχεσεις μεσου και οριακου κοστουσ μηπωσ μπορειτε να μου υποδειξετε αυτο το συγκριμενο που μου ειπατε που ακριβωσ βρισκετε? ευχαριστω εκ των προτερων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
κυριε γεοκαμ, στην θεωρια του αοθ με ειπατε να δω σχεσεις μεσου και οριακου κοστουσ μηπωσ μπορειτε να μου υποδειξετε αυτο το συγκριμενο που μου ειπατε που ακριβωσ βρισκετε? ευχαριστω εκ των προτερων.
Αναφερόμουν στη σελίδα 65 όπου αναλύονται οι σχέσεις των μεγεθών μέσου κόστους και στη σελίδα 66 για το οριακό κόστος (και τη σύγκρισή του με το μέσο μεταβλητό κόστος). Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν αναφερόμουν στις ενότητες 5 και 6 (από τη σελίδα 69 και μετά) γιατί είναι εκτός ύλης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jimani

Νεοφερμένος

Ο jimani αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
το κοστοσ παραγωγης στην ενοτητα 1 πως το βλεπεται σαν θεμα?το λεω αυτο γιατι ειναι καπως περιεργο για να το μαθω απ΄εξω.ευχαριστω παντως για τη βοηθεια σας :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
το κοστοσ παραγωγης στην ενοτητα 1 πως το βλεπεται σαν θεμα?το λεω αυτο γιατι ειναι καπως περιεργο για να το μαθω απ΄εξω.ευχαριστω παντως για τη βοηθεια σας :D
Αν και γίνομαι κουραστικός, θα τονίσω πάλι ότι όλα είναι εν δυνάμει θέματα. Επειδή όμως ζητάς την προσωπική μου γνώμη, θα σου πω το εξής : περισσότερο πιθανό θεωρώ να χρειαστούν τα παραδείγματα σταθερού και μεταβλητού κόστους σε άσκηση στο 3ο ή 4ο θέμα , παρά να ζητηθεί η ενότητα ως θέμα 2ο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Καλησπερα!

Εχω μια απορια οσον αφορα μια ερωτηση.Η ερωτηση λεει χαρακτηριστικα"Τι αναφερει ο Ν.Φ.Α; και Γιατι ο Ν.Φ.Α αναφερεται ως νομος της μη αναλογης αποδοσης ή νομος των μεταβλητων αναλογιων?
Στο 1ο ερωτημα δεν υπαρχει προβλημα στο 2ο θα ηθελα καποιος να με βοηθησει..

Ευχαριστω πολυ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Σχολικο βιβλιο σελιδα 59 δευτερη παραγραφος δευτερη προταση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
α μαλιστα ναι!ευχαριστω για τη βοηθεια!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top