Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

DrEaMErOus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrEaMErOus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
και κάποιος λίγο να με ξεκαθαρίσει για το οριακό κόστος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stelios1994-4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Στελιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Αν λέει σε μια άσκσηση "Να βρείτε την μεταβολή που θα επέλθει στο κοστος παραγωγής των επιχειρήσεων μετά την επιβολή κατώτατης τιμής πώλησης." Πως ακριβώς δουλεύω? Βασικά είπα οτι δηλαδή:

Αυτό το ΔQ όμως είναι αυτό ? :
IMG_20120603_133258.jpg
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
ερώτηση..πια είναι σχέσει του οριακού προϊόντος με το συνολικό προϊόν ?
το οριακό προϊόν δείχνει τη μεταβολή του συνολικού όταν ο μεταβλητός συντελεστής μεταβάλλεται κατά μία μονάδα.
π.χ. αν L=5 Q=15 MP=3 : με την προσθήκη του 5ου εργάτη το συνολικό προϊόν αυξήθηκε κατά 3 χρηματικές μονάδες (προφανώς πήγε από 12 σε 15)

Ποτέ που δεν κατάλαβα αυτό με τη βραχυχρόνια. Λέει το σχολικό: Βραχυχρόνια περίοδος είναι το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο η επιχείρηση δεν μπορεί να μεταβάλλει την ποσότητα ενός ή περισσοτέρων από του μεταβλητούς συντελεστές που συνεπάγεται ότι κανείς δεν μεταβάλλεται κι επομένως όλοι είναι σταθεροί! Πώς τότε, συνεχίζει το σχολικό, "δηλαδή άλλοι συντελεστές είναι σταθεροί, άλλοι μεταβλητοί"!!! Απόγνωση πραγματικά από τότε που ξεκίνησα το γ κεφάλαιο αυτό το πράγμα
η επιχείρηση δεν μπορεί να μεταβάλλει την ποσότητα ενός ή περισσοτέρων από τους μεταβλητούς συντελεστές, αυτό όμως δε σημαίνει όλων
στη βραχυχρόνια υπάρχουν σταθεροί και μεταβλητοί
στη μακροχρόνια μόνο μεταβλητοί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Με αφορμή "χαζά" λάθη ή παραλείψειςπου παρατηρήθηκαν σε γραπτά μαθητών προηγούμενων ετών σας αναφέρω κάποιαχρήσιμα στοιχεία που πρέπει να προσέξετε για να μην κάνετε τα ίδια σφάλματα:

- Σε περίπτωση που δοθεί άσκηση με πίνακα θα σαςζητηθεί να μεταφέρετε τον πίνακαστο τετράδιο. Μην το ξεχάσετε!

- Σε περίπτωση που ζητηθεί να σχεδιάσετε έναδιάγραμμα, αυτό πολύ πιθανό νααπαιτηθεί να γίνει στο μιλιμετρέ. Προσέξτε μηξεχαστείτε και το κάνετε στοκυρίως γραπτό.

- Αν ζητηθεί να κάνετε διαγραμματική απεικόνισηγραμμικών συναρτήσεων μη ξεχάσετε νααπεικονίσετε (μαζί με τα υπόλοιπα σημεία)τα σημεία τομής τους με τους δύοάξονες. Όποιο κομμάτι τους είναι εκτός πρώτουτεταρτημορίου απεικονίζεται με διακεκομμένηγραμμή.

- Όλοι οι υπολογισμοί πρέπει να φαίνονται στοκυρίως γραπτό. Φυσικά δεν αναφέρομαιστον υπολογισμό π.χ. των διαιρέσεων αλλάστην εφαρμογή και επεξεργασία τωντύπων.

-Δε ξεκινούμε τη διαδικασία εύρεσης γραμμικήςσυνάρτησης χωρίς να διευκρινίζεταιαπό την εκφώνηση ότι πρόκειται περί τέτοιας.Αν διευκρινίζεται και υπολογιστεί,μη ξεχάσετε να κάνετε επαλήθευση.

- Ισοσκελής υπερβολή στη ζήτηση δεν έχει ζητηθείμέχρι τώρα. Από ένα πίνακα σημείωνμπορούμε να καταλάβουμε ότι πρόκειται γιατέτοια αν σε τρία τουλάχιστονσημεία το γινόμενο τιμής επί ποσότηταςείναι σταθερό.

- Στον υπολογισμό ελαστικοτήτων φροντίστε νατηρείτε τους περιορισμούς (ceteris paribus),ενώ να είστε σίγουροι για τηνκατεύθυνση (ΑàΒ ή ΒàΑ).


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
η επιχείρηση δεν μπορεί να μεταβάλλει την ποσότητα ενός ή περισσοτέρων από τους μεταβλητούς συντελεστές, αυτό όμως δε σημαίνει όλων
στη βραχυχρόνια υπάρχουν σταθεροί και μεταβλητοί
στη μακροχρόνια μόνο μεταβλητοί
Δεν είπα όλων, είπα κανενός!

Λέει η μανούλα στο παιδί: Κωστάκη, δεν μπορείς ένα ή περισσότερα πορτοκάλια. Δηλαδή μην πάρεις κανένα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Δηλαδη για παραδειγμα περυσι στις επαναληπτικες τα διαγραμματα που ζηταγε στο θεμα Β, επρεπε να τα κανουμε στο μιλιμετρε? γιατι δεν διευκρινιζε κατι τετοιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsimtsikestisi

Νεοφερμένος

Ο tsimtsikestisi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Με αφορμή "χαζά" λάθη ή παραλείψεις που παρατηρήθηκαν σε γραπτά μαθητών προηγούμενων ετών σας αναφέρω κάποια χρήσιμα στοιχεία που πρέπει να προσέξετε για να μην κάνετε τα ίδια σφάλματα:

Σεπερίπτωση που δοθεί άσκηση με πίνακα θα σας ζητηθεί να μεταφέρετε τον πίνακαστο τετράδιο. Μην το ξεχάσετε!

Σεπερίπτωση που ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα διάγραμμα, αυτό πολύ πιθανό νααπαιτηθεί να γίνει στο μιλιμετρέ. Προσέξτε μη ξεχαστείτε και το κάνετε στοκυρίως γραπτό.

Ανζητηθεί να κάνετε διαγραμματική απεικόνιση γραμμικών συναρτήσεων μη ξεχάσετε νααπεικονίσετε (μαζί με τα υπόλοιπα σημεία) τα σημεία τομής τους με τους δύοάξονες. Όποιο κομμάτι τους είναι εκτός πρώτου τεταρτημορίου απεικονίζεται με διακεκομμένηγραμμή.

Όλοιοι υπολογισμοί πρέπει να φαίνονται στο κυρίως γραπτό. Φυσικά δεν αναφέρομαιστον υπολογισμό π.χ. των διαιρέσεων αλλά στην εφαρμογή και επεξεργασία τωντύπων.

Δεξεκινούμε τη διαδικασία εύρεσης γραμμικής συνάρτησης χωρίς να διευκρινίζεταιαπό την εκφώνηση ότι πρόκειται περί τέτοιας. Αν διευκρινίζεται και υπολογιστεί,μη ξεχάσετε να κάνετε επαλήθευση.

Ισοσκελήςυπερβολή στη ζήτηση δεν έχει ζητηθεί μέχρι τώρα. Από ένα πίνακα σημείωνμπορούμε να καταλάβουμε ότι πρόκειται για τέτοια αν σε τρία τουλάχιστονσημεία το γινόμενο τιμής επί ποσότητας είναι σταθερό.

Στονυπολογισμό ελαστικοτήτων φροντίστε να τηρείτε τους περιορισμούς (ceteris paribus),ενώ να είστε σίγουροι για την κατεύθυνση (ΑàΒ ή ΒàΑ).


Προσωπικα το εχω δει και στις συμβουλες της ιστοσελιδας που προτεινεται ..Ευχαριστω παντως:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Δηλαδη για παραδειγμα περυσι στις επαναληπτικες τα διαγραμματα που ζηταγε στο θεμα Β, επρεπε να τα κανουμε στο μιλιμετρε? γιατι δεν διευκρινιζε κατι τετοιο.
τα διαγράμματα της θεωρίας επειδή είναι ποιοτικά δε ζητούνται συνήθως στο μιλιμετρέ, ενώ τα αντίστοιχα των ασκήσεων ζητούνται

Δεν είπα όλων, είπα κανενός!

Λέει η μανούλα στο παιδί: Κωστάκη, δεν μπορείς ένα ή περισσότερα πορτοκάλια. Δηλαδή μην πάρεις κανένα!
εντάξει solonas07 κατάλαβα, πάντως αυτό που ισχύει τελικά είναι αυτό που έγραψα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
εντάξει solonas07 κατάλαβα, πάντως αυτό που ισχύει τελικά είναι αυτό που έγραψα
Δηλαδή εαν δεν το γράψω όπως το έχει στο σχολικό, αλλά όπως το έχετε γράψει εσείς και όπως δηλαδή το κατανοώ κι εγώ, δεν θα έχω θέμα, έτσι;
Αν τέλος ζητούσα καμιά καλή ασκησούλα σε 3ο και 5ο κεφάλαιο θα γινόμουν κουραστικός;:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
τα διαγράμματα της θεωρίας επειδή είναι ποιοτικά δε ζητούνται συνήθως στο μιλιμετρέ, ενώ τα αντίστοιχα των ασκήσεων ζητούνται

Ναι ομως συγκεκριμενα για τις περσινες επαναληπτικες ελεγε πισω στις οδηγιες οτι μπορει να χρησιμοποιηθει το χαρτι μιλιμετρε, αλλα καμια ασκηση δεν ζηταγε διαγραμμα μιλιμετρε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ναι ομως συγκεκριμενα για τις περσινες επαναληπτικες ελεγε πισω στις οδηγιες οτι μπορει να χρησιμοποιηθει το χαρτι μιλιμετρε, αλλα καμια ασκηση δεν ζηταγε διαγραμμα μιλιμετρε.
αυτή τη λεπτομέρεια που αναφέρεις δε τη γνωρίζω και δε μπορώ να σε βοηθήσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Παντως πολυ ευστοχες και ωραιες οι συμβουλες σου καθως οι περισσοτεροι με κατι τετοια λεπτομεριακα θεματακια την πατανε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntele7(Νικος)

Νεοφερμένος

Ο ntele7(Νικος) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά επειδή δεν έχω καθόλου διάθεση να κάτσω να διαβάσω θέλω να ρωτήσω πόση ώρα περίπου θέλει η θεωρία για να βγει :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrEaMErOus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrEaMErOus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
ερώτηση
έχω μια άσκηση με καπέλο που είναι κάπως έτσι λυμένη...είναι σωστή ?

( Qd=100-2P , Qs=60 + 3P kai Pan=5 )
Pan = 5 [ αυτο το σημειο ειναι σωστο ? ή πρεπει να γινει ετσι: Καπελο= P'-Pan ] : Qs = 60+3 x 5 = 75
για Qd=75 : 75 = 100-2P <=> P=12,5
Καπελο = 12,5 - 5 = 7,5

ή το σωστο ειναι αυτο :

Καπελο=P' - 5 : Qs=60+3 ( P-5 ) <=> 60 + 3P - 15 <=> Qs=45+3P
για Qd=45+3P : 45+3P = 100 - 2P <=> 5P = 55 <=> P=11
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stelios1994-4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Στελιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Η πρώτη είναι σωστή. Γενικά όταν ξέρεις ανώτατη τιμή, βρίσκεις την ποσότητα που προσφέρουν οι παραγωγοί-επιχειρήσεις την κοπανάς στην συνάρτηση ζήτησης και βρίσκεις την τιμή στην οποία θα αγόραζαν οι καταναλωτές. Και "καπέλο"="Τιμή που θα αγόραζαν οι κατ/τες"-"ανώτατη τιμή"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrEaMErOus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrEaMErOus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
άμα μας λέει ότι το κρατος επιβάλει ανωτατη τιμή PA και το καπέλο είναι ισο με 5 μονάδες.ΝΒ την ανωτατη τιμή PA.
αρα αφου μας λεει καπελο ειναι ισο με 5 εγω κανω : Καπελο = P'-Pan = 5 <=> Pan = P' - 5 και λυνω...
ενω αμα μας δινει την ανωτατη τιμη PA=5 ΝΒ το καπελο. Εγω ξεκιναω Pa=5 και λυνω,ωσπου να βρω το καπελο....σωστα ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

depth.hunter

Νεοφερμένος

Η depth.hunter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 95 μηνύματα.
διαγωνισμα στο φροντ μου το πασχα.. 3/14 την λυσαμε οποτε αμα πεσει καταλαβαινεις τι κοσμο θα καψει :P (κριμα που βαζουν ευκολα και δε προκετε ομως xD)

τι καλος :P ανεβασε καμια αλλη αν εχεις..

άμα μας λέει ότι το κρατος επιβάλει ανωτατη τιμή PA και το καπέλο είναι ισο με 5 μονάδες.ΝΒ την ανωτατη τιμή PA.
αρα αφου μας λεει καπελο ειναι ισο με 5 εγω κανω : Καπελο = P'-Pan = 5 <=> Pan = P' - 5 και λυνω...
ενω αμα μας δινει την ανωτατη τιμη PA=5 ΝΒ το καπελο. Εγω ξεκιναω Pa=5 και λυνω,ωσπου να βρω το καπελο....σωστα ?

οταν σου δινει το καπελο εξισωνεις τ Qs και το Qd στο Qs βαζεις Pan και στο Qd βαζεις Pan+καπελο και βρισκεις την Pan.
οταν σου δινει την Pan βαζεις την Pan στη Qs .αυτο που βρηκες ειναι η Qd.η τιμη που βρισκεις στη Qd ειναι η τιμη της μαυρης αγορας.η διαφορας τους ειναι το καπελο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

pkxyzw

Νεοφερμένος

Ο pkxyzw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
γεια σας..εχω μια απορία και θα ήθελα λίγη βοήθεια...εάν σε μια άσκηση από το τρίτο κεφάλαιο μας δίνουν πινακάκι με L,Q,VC,TC,MC κτλ και το L ξεκινάει από το 2 για παράδειγμα, μπορω να πω ότι για Lo=0 είναι Qo=0 k VCo=0 και να βρω ύστερα το MC στο επίπεδο απασχόλησης 2?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsimtsikestisi

Νεοφερμένος

Ο tsimtsikestisi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Θα ηθελα να μου πει καποιος αν ζητησουν την ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΖΗΤΟΥΜΕΝΗΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΗΣ στο 2ο Θεμα, ποσα διαγραμματα πρεπει να κανουμε???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
Γιατί ο μισθός να είναι μεταβλητός συντελεστής; Θέλω να πω, οι επιχειρήσεις τον δίνουν δίχως να τον επηρεάζει το q για να θεωρηθεί μεταβήτός... Από την άλλη όλες οι ασκήσεις λένε w = τόσο, όχι διαφορετικό w κάθε φορά!

Επίσης, αν στην προσφορά βρω ελαστικη προσφορά, μάλλον έχω κάνει λάθος, ε; δεδομένου ότι υπολογίζουμε τα πράγματα στη βραχυχρόνια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top