Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

anna_md

Δραστήριο μέλος

Η αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 414 μηνύματα.
Καλα, τι το εχουμε κανει εδω μεσα; Δεν λεω, το να εχει καποιος μαθητης μια απορια σε καποια ασκηση και να μπαινει στο ischool για να παρει καποια βοηθεια ειναι δεκτον, αλλα νομιζω οτι το εχουμε παραξηλωσει...

Σου εβαλε ο καθηγητης σου αυτες τις 3 απλες ασκησεις και δεν μπορεις να τις λυσεις; Και περιμενεις καποιος απο εδω μεσα να στις λυσει για να πας γραμμενος αυριο στις 4; Αληθεια, ποιον νομιζεις οτι κοροιδευεις και ποιον πραγματικα κοροιδευεις εχεις καταλαβει;

Και νομιζα πως οι μαθητες της Γ' Λυκειου ειναι συνειδητοποιημενοι...

:no1::no1:

----------------------------------------------------------------------
Αν πας σημερα με λυμενες τις ασκησεις ο καθηγητης θα πει οτι εχεις καταλαβει το μαθημα οποτε θα προχωρησει στο επομενο μαθημα κ εσυ θα μεινεις με την απορια....

Αν διαβασεις λιγο τους τυπους του βιβλιου θα καταλαβεις οτι οι ασκησεις ειναι πολυ ευκολες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Για το αγαθο ψ ισχυει οτι η ποσοστιαια μεταβολη (%) της τιμης ειναι τετραπλασια της ποσοστιαιας μεταβολης (%) της ζητουμενης ποσοτητας.
Αν η τιμη πωλησης ειναι 400, η ζητουμενη ποσοτητα ειναι 2.
Να υπολογισετε τη νεα ζητουμενη ποσοτητα οταν η τιμη αυξηθει κατα 40%.

Λοιπον. Βρηκα 2 τροπους και βγηκε το ιδιο αποτελεσμα και στους 2, αλλα μπορει να ειναι απλα θεμα τυχης :p
Στον εναν τροπο απλα ειπα οτι το ΔQ% ειναι -10%, οποτε αφαιρω το 10% του 2 απο το 2 και μενει 1,8.

Στον δευτερο τροπο ειπα οτι η ελαστικοτητα ζητησης ως προς την τιμη ειναι ΔQ%/ΔΡ% που μενει 1/4, οποτε με αντικατασταση απο τον τυπο βγαινει παλι 1,8.

Κανω κατι λαθος; :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Οχι, σωστη εισαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gs1992

Νεοφερμένος

Ο Γεράσιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για την θεωρια αποστιθησης του ΑΟΘ.Ειναι σιγουρα πιο ευκολη ως προς την κατανοηση,σε σχεση με αυτη του ΑΟΔΕ.Χρειαζεται να την αποστηθιζουμε ομως οπως στο ΑΟΔΕ ή οχι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Σαφως ο πιο ασφαλης τροπος ειναι η αποστηθιση. Απο κει και περα αν θες να μην τα μαθαινεις παπαγαλια, να ξερεις οτι ρισκαρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kasioph

Νεοφερμένος

Η Kasioph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Διαφωνω.Το ΑΟΘ δεν εχει καμια σχεση με το ΑΟΔΕ και την θεωρια του κακως θα κανει καποιος να τη μαθει ετσι γιατι τοτε δεν κατανοει(εχει ασκησεις μεθοδολογια κλπ κλπ).Επισης μεσα στη θεωρια εχει παρα πολλα παραδειγματα τα οποια δε θα τα μαθεις παπαγαλια εννοειται.Γνωμη μου ειναι να αποστηθισεις το 7 & 9 κεφαλαιο (ΟΧΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ) και τ υπολοιπα να τα ξερεις πολυ καλα.Και τους ορισμους ασφαλως και θα τους ξερεις πολυ καλα αλλα αν το γραψεις λιγο διαφορετικα δεν γινεται και τιποτα.Εγω αυτη τη τεχνικη ακολουθησα και με δικαιωσε το αποτελεσμα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anestios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο anestios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 160 μηνύματα.
Διαφωνω.Το ΑΟΘ δεν εχει καμια σχεση με το ΑΟΔΕ και την θεωρια του κακως θα κανει καποιος να τη μαθει ετσι γιατι τοτε δεν κατανοει(εχει ασκησεις μεθοδολογια κλπ κλπ).Επισης μεσα στη θεωρια εχει παρα πολλα παραδειγματα τα οποια δε θα τα μαθεις παπαγαλια εννοειται.Γνωμη μου ειναι να αποστηθισεις το 7 & 9 κεφαλαιο (ΟΧΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ) και τ υπολοιπα να τα ξερεις πολυ καλα.Και τους ορισμους ασφαλως και θα τους ξερεις πολυ καλα αλλα αν το γραψεις λιγο διαφορετικα δεν γινεται και τιποτα.Εγω αυτη τη τεχνικη ακολουθησα και με δικαιωσε το αποτελεσμα :P
το 7 και 9 κεφαλαιο βγηκαν απο την υλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kasioph

Νεοφερμένος

Η Kasioph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ?απο τα καλυτερα κεφαλαια για ασκησεις και απο τα πιο παλουκια για θεωρια..Μπηκαν αλλα κεφαλαια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anestios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο anestios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 160 μηνύματα.
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ?απο τα καλυτερα κεφαλαια για ασκησεις και απο τα πιο παλουκια για θεωρια..Μπηκαν αλλα κεφαλαια?
οχι.δεν μπηκαν αλλα κεφαλαια.η υλη ειναι απο το 1 εως 5 κεφαλαιο.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kasioph

Νεοφερμένος

Η Kasioph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Αααχ κι εμεις διναμε και αυτα.Η θεωρια τους ηταν :mad::mad::mad:
Αλλα ετσι ειναι πιο ευκολο..Γενικα τα 1-5 ειναι πιο ευκολα στη κατανοηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gatoulinho

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Gatoulinho αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
Συμφωνώ με τη Rania. Αν δεν αποστιθήσεις ρισκάρεις να πέσεις σε εξεταστή που τα θέλει όπως είναι μέσα και όχι με δικά σου λόγια. Αν θες να είσαι σίγουρος 100% αποστίθησέ τα. Βέβαια δεν εννοούμε στείρα παπαγαλία αλλά να τα κατανοείς παράλληλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Πρώτα κατανόηση για την επίλυση των ασκήσεων, και μετά, δυστυχώς, αποστήθιση, όσο μπορείς.

Από ένα σημείο και έπειτα, όλοι ξέρουν να λύνουν τις ασκήσεις. Η αιτιολόγηση των απαντήσεων στις ασκήσεις είναι το δύσκολο σημείο, πράγμα που φροντίζει να μας το τονίζει συνεχώς, η καθηγήτρια στο σχολείο.
Όλοι, λέει, από εκεί χάνουν μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Εξηγήστε την διαφορά μεταξύ "μεταβολής της ζητούμενης ποσότητας" και "μεταβολής της ζήτησης" ενός αγαθού. Πώς απεικονίζονται γραφικά.

Η απαντηση ειναι στο μπλε πλαισιο της σελιδας 29 ??? την γραφικη απεικονιση την ξερω!!

Ευχαριστώ και συγνωμη που ανοιξα ολοκληρο θεμα για αυτο
-----------------------------------------
5. Να εξηγήσετε την σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη ζήτηση ενός αγαθού και στις τιμές των άλλων αγαθών που σχετίζονται με το συγκεκριμένο αγαθό.

6. Τι θα συμβεί στην συνολική δαπάνη των καταναλωτών για ένα αγαθό που έχει ελαστικότητα ζήτησης ίση με την μονάδα (απόλυτη τιμή), αν μεταβληθεί η τιμή του αγαθού; Γιατί;


Πειτε απλα τις σελιδες πλιζζ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Συγνωμη, εχεις ανοιχτο το βιβλιο και δεν μπορεις να απαντησεις στις δυο αυτες θεωρητικες ερωτησεις;

Ποσο πιο ετοιμα τα θελουν οι μαθητες πια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εξηγήστε την διαφορά μεταξύ "μεταβολής της ζητούμενης ποσότητας" και "μεταβολής της ζήτησης" ενός αγαθού. Πώς απεικονίζονται γραφικά.

Η απαντηση ειναι στο μπλε πλαισιο της σελιδας 29 ??? την γραφικη απεικονιση την ξερω!!

Ευχαριστώ και συγνωμη που ανοιξα ολοκληρο θεμα για αυτο
-----------------------------------------
5. Να εξηγήσετε την σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη ζήτηση ενός αγαθού και στις τιμές των άλλων αγαθών που σχετίζονται με το συγκεκριμένο αγαθό.

6. Τι θα συμβεί στην συνολική δαπάνη των καταναλωτών για ένα αγαθό που έχει ελαστικότητα ζήτησης ίση με την μονάδα (απόλυτη τιμή), αν μεταβληθεί η τιμή του αγαθού; Γιατί;


Πειτε απλα τις σελιδες πλιζζ

Monsieur Sourotiri μην εξαπτεστε. Εμενα με συμφερουν τετοιες συμπεριφορες. Σουτ:P

Διορθωστε με κι ολας αν κανω κατι λαθος:

5)Οταν αυξανεται η ζητηση ενος αγαθου χωρις να μεταβληθει η τιμη του, αυτο σημαινει οτι αυξηθηκε η τιμη ενος υποκαταστατου αγαθου του ή μειωθηκε η τιμη ενος συμπληρωματικου του.
Ειναι στο κεφαλαιο που λεει "αλλοι προσδιοριστικοι παραγοντες που επηραζουν τη ζητηση" η καπως ετσι.

6)Αφου η ελαστικοτητα ζητησης ειναι ιση με τη μοναδα, οσο κι αν μεταβληθει η τιμη, θα υπαρχει αναλογη μεταβολη στη ζητουμενη ποσοτητα. Αρα η συνολικη δαπανη θα μενει ιδια για καθε συνδυασμο τιμης-ζητουμενης ποσοτητας. Επισης η γραφικη παρασταση θα ειναι ισοσκελης υπερβολη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ελαστικοτητα ζητησης ιση με την μοναδα σημαινει πως, μια αυξηση στην τιμη πχ 20% σημαινει αντιστοιχα μειωση και της ζητουμενης ποσοτητας κατα 20%.

Παρε ενα παραδειγμα:
Ρ1 = 10, Q1 = 100, ΣΔ = 10*100 = 1000.
Ρ2 = 12, Q2 = 80, ΣΔ = 12*80 = 960.

Αρα ακυρο αυτο περι σταθερης ΣΔ και περι ισοσκελους υπερβολης.

[Αν οντως ηταν ισοσκελης υπερβολη τοτε ναι, η ΣΔ θα εμενε σταθερη].
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ah μαλιστα. Γιατι καπου στο βιβλιο ειχα διαβασει οτι οταν ειναι ιση με τη μοναδα η ελαστικοτητα τοτε η γραφικη παρασταση ειναι ισοσκελης υπερβολη. Μαλακιες? :\
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Oh well...

Στην σελιδα 45 του βιβλιου αναφερει [με...κατηγορηματικο μαλιστα τροπο] πως οταν η ελαστικοτητα ειναι 1 τοτε η ΣΔ παραμενει σταθερη.

Πραγμα το οποιο ειναι λαθος, προφανως.

Στην σελιδα 44, αναφερει πως "οταν η καμπυλη ειναι ισοσκελη υπερβολη, τοτε η ελαστικοτητα ζητησης ειναι ιση με την μοναδα σε ολο το μηκος της καμπυλης".

Οχι το αντιστροφο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Συγνωμη, εχεις ανοιχτο το βιβλιο και δεν μπορεις να απαντησεις στις δυο αυτες θεωρητικες ερωτησεις;

Ποσο πιο ετοιμα τα θελουν οι μαθητες πια;


1000+ δικια εχετε..Απλα να,ειχα βγαλει το 2ο κεφαλαιο μια φορα με οχι ιδιατερα ποιοτικο διαβασμα και ειχα τοσο αγχος οτι δε θα μου φτασει ο χρονος που δεν μπορουσα να μπω σε προγραμμα!
3 μαθηματα εγραφα και γυρισα 6 η ωρα απ'το φροτνηστηριο...επιανα το ενα το αφηνα στη μεση(το εχω αυτο το 8εμα,βαριεμαι να κανω το ιδιο μαθημα συνεχεια..)και επαναλαμβανω γιατι οντως εφοσον διαβασα το βιβλιο λεω τι βλακεια εκανες θα σε κοροιδευουν:P,οτι εχετε δικιο!!

Ευχαριστω παντως που ασχοληθηκατε..τελικα δεν εγραψα καλα :( αλλα δεν ειχα προλλαβει να κανω και τιποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Αν θυμασαι κανενα θεμα, βαλε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top