Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Το θεμα ειναι γιατι να παρεις πχ 1ο+2ο+3ο+4ο και να μην παρεις 1ο+2ο+3ο+5ο ή 1ο+2ο+4ο+5ο ή 1ο+3ο+4ο+5ο ή [να μην συνεχισω καλυτερα] στον δευτερο συνδυασμο, αντιστοιχα για τον τριτο, τον τεταρτο κτλ...

Ξερεις που θα καταληξεις; Εκει που σου ειπα εξαρχης :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angelica_pickles

Νεοφερμένος

Η angelica_pickles αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
καλα..θα ρωτησω την λυση που ηθελε αυτος και θα την ανεβασω...σ'ευχαριστω για την βοηθεια:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Σας ειναι ευκολο μηπως να μου δωσετε μονο τις απαντησεις απο τις παρακατω ασκησεις για να μπορεσω να τις ελενξω??
https://www.pepagnh.gr/users/oi_th/KEF1.htm

Θα σας δωσω ενα παραδειγμα "δυσκολης" ασκησης, οσον αφορα την ΚΠΔ, για να καταλαβετε οτι, ακομη και σε αυτο το κομματι της υλης μπορει να πεσει κατι που να σας μπερδεψει, μηπως και σταματησετε να υποτιματε το μαθημα:

Μια χωρα παραγεια δυο αγαθα Χ και Ψ χρησιμοποιωντας μονο τον παραγωγικο συντελεστη εργασια. Η χωρα εχει στην διαθεση της 2000 εργατοωρες. Η παραγωγη 1 μοναδας Χ απαιτει 2 εργατοωρες, ενω η παραγωγη 1 μοναδας Ψ απαιτει 8 εργατοωρες.

α) Να υπολογιστει το Κ.Ε. του Χ και του Κ.Ε. του Ψ και να σχολιαστει το αποτελεσμα.
β) Να σχεδιαστει η ΚΠΔ.

Τετοιου τυπου ασκησεις δεν τις βρισκεις συχνα. Το θεμα ειναι, αν σου κατσει τετοια ασκηση στις πανελληνιες, θα εχεις την ψυχραιμια να την σκεφτεις λογικα και να απαντησεις σωστα; Γιατι καθε ασκηση, αν την βαλουμε κατω, δεν ειναι δυσκολη. Ειμαι σιγουρος πως πολλα παιδια, απο την ηρεμια του σπιτιου τους, θα την λυσουν. Αλλα οι εξετασεις δεν εχουν συνθηκες σπιτιου, οπως και να το κανουμε.

Και μιας και πολλα ακουω για την θεωρια...

Αμα πεσουν ρε παιδια οι 3 υποθεσεις πανω στις οποιες στηριζεται η κατασκευη της ΚΠΔ, ποσο σιγουροι ειστε οτι θα τις γραψετε; Ή αν πεσει ξερω 'γω η αβεβαιοτητα της οικονομικης ζωης;

η αληθεια ειναι οτι και εγω τα εχασα εδω...τι μπορουμε να κανουμε??και κατι που δεν εχω καταλαβει:γιατι αναφερονται γενικα στις ασκησεις οι παραγωγικοι συντελεστες η αξιοποιηση τους βασικα??πως μπορει να του εκμεταλαυετει καποιος
???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Βασικα οι παραγωγικοι συντελεστες μπορει να ειναι καταλληλοι για την παραγωγη ενος αγαθου Χ και οχι για την παραγωγη ενος αγαθου Ψ. Αυτο εννοει.

Τωρα η ασκηση, αν τη σκεφτεις λιγο δεν ειναι τοοοσο δυσκολη!
2χ+8ψ=2000 αν αξιοποιησεις σωστα τις πληροφοριες :)
Με απλοποιηση βγαινει χ+4ψ=1000.
Τωρα για να φτιαξεις την ΚΠΔ απλα θετεις οπου χ=0 και οπου ψ=0 για να βρεις 2 σημεια και να τα ενωσεις.. και μετα με το γνωστο τυπακι ΚΕχ/ψ= Δψ/Δχ βρισκεις και το Κ.Ε. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Βασικα οι παραγωγικοι συντελεστες μπορει να ειναι καταλληλοι για την παραγωγη ενος αγαθου Χ και οχι για την παραγωγη ενος αγαθου Ψ. Αυτο εννοει.

Τωρα η ασκηση, αν τη σκεφτεις λιγο δεν ειναι τοοοσο δυσκολη!
2χ+8ψ=2000 αν αξιοποιησεις σωστα τις πληροφοριες :)
Με απλοποιηση βγαινει χ+4ψ=1000.
Τωρα για να φτιαξεις την ΚΠΔ απλα θετεις οπου χ=0 και οπου ψ=0 για να βρεις 2 σημεια και να τα ενωσεις.. και μετα με το γνωστο τυπακι ΚΕχ/ψ= Δψ/Δχ βρισκεις και το Κ.Ε. :)

δεν πηγε το μυαλο μου στην ευθυεια...Κάτσε λιγο ομως γιατι μπερδευτηκα...για το κοστος ευκαιριας θελουμε 2χ και 2y,ξερουμε ενα χ και ενα y τα αλλα οως θα τα βρουμε??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Μια ευθεια οριζεται και με 2 σημεια μονο. Δεν ειναι αναγκη να βρεις τα αλλα, αφου ειναι ευθεια! :)
Αν ηταν καμια καμπυλη περιεργη θα χρειαζοσουν και τα υπολοιπα σημεια. Ομως εδω απλα βρισκεις 2, τα ενωνεις και φτιαχνεις την ΚΠΔ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Μια ευθεια οριζεται και με 2 σημεια μονο. Δεν ειναι αναγκη να βρεις τα αλλα, αφου ειναι ευθεια! :)
Αν ηταν καμια καμπυλη περιεργη θα χρειαζοσουν και τα υπολοιπα σημεια. Ομως εδω απλα βρισκεις 2, τα ενωνεις και φτιαχνεις την ΚΠΔ :)


ναι ενταξει ως εκει...το Κοστος ευκαιριας ομως πως θα το βρω μονο με αυτα τα δυο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Λοιπον, η ΚΠΔ ειναι ευθεια, αρα το Κ.Ε. σταθερο. Πρωτον αυτο.
Δευτερον αν παρεις το Κ.Ε.χ/ψ θα εχεις ΔΨ/ΔΧ = 250/1000 = 1/4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Λοιπον, η ΚΠΔ ειναι ευθεια, αρα το Κ.Ε. σταθερο. Πρωτον αυτο.
Δευτερον αν παρεις το Κ.Ε.χ/ψ θα εχεις ΔΨ/ΔΧ = 250/1000 = 1/4



ααααααααα ξεραμε το Δψ και το Δχ οχι το ενα χ και το ενα y..λαθος καταλαβα..σε ευχαριστω που ασχοληθηκες :bye:
-----------------------------------------
Α. Να υποθέσετε ότι σε μια οικονομία παράγονται μόνο (2) αγαθά το Χ και το Ψ. Για την παραγωγή αυτών των αγαθών χρησιμοποιείτε μόνο εργασία. Στη συγκεκριμένη οικονομία απασχολούνται 5 εργαζόμενοι, οι οποίοι χρησιμοποιούνται πλήρως και αποδοτικά, είτε στην παραγωγή του αγαθού Χ είτε στην παραγωγή του αγαθού Ψ. Ανεξάρτητα από τον αριθμό των απασχολούμενων στην παραγωγή του ίδιου αγαθού, ένας εργαζόμενος μπορεί να παράγει είτε 20 μονάδες Χ είτε 10 μονάδες από το αγαθό Ψ.
α) Να κατασκευαστεί η καμπύλη των παραγωγικών δυνατοτήτων της συγκεκριμένης οικονομίας και να βρεθεί το κόστος ευκαιρίας του αγαθού Χ σε όρους Ψ, όπως και το κόστος ευκαιρίας του αγαθού Ψ σε όρους Χ.
β. Αν αυξηθεί ο αριθμός των εργαζομένω από 5 σε 6, να κατασκευαστεί η νέα καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων. Σημειώνεται ότι η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων δεν επηρεάζει την απόδοση του κάθε εργαζόμενου.

με μεθοδο των τριων
εβγαλα χ=100 και y=50
KEx=1/2
KEy=2

Βρηκα την ευθεια 100χ+50y=5 απλοποιησα σε
20χ-10y=1

για χ=ο υ=1/10
για υ=0 χ=1/20 για την καμπυλη

ελπιζω να μην την εχω ολη λαθος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Θεμα πανελληνιων 1997 νομιζω. :p

Λοιπον, εδω αφου σου λεει οτι οι εργατες μπορουν να παραγουν το ιδιο αποδοτικα ειτε το αγαθο χ ειτε το αγαθο ψ, τοτε κανεις το εξης:

''Σπας'' τους εργατες ωστε να φτιαξεις εναν πινακα.

________ΑΓΑΘΟ Χ __________ΑΓΑΘΟ Ψ

Α _______ 5*20=100 ________0*10=0
Β _______ 4*20=80 __________1*10=10
Γ ________3*20=60 __________2*10=20

κλπ, μεχρι να φτασεις στον συνδυασμο Ζ οπου και οι 5 εργατες εχουν παει στην παραγωγη του Ψ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Θεμα πανελληνιων 1997 νομιζω. :p

Λοιπον, εδω αφου σου λεει οτι οι εργατες μπορουν να παραγουν το ιδιο αποδοτικα ειτε το αγαθο χ ειτε το αγαθο ψ, τοτε κανεις το εξης:

''Σπας'' τους εργατες ωστε να φτιαξεις εναν πινακα.

________ΑΓΑΘΟ Χ __________ΑΓΑΘΟ Ψ

Α _______ 5*20=100 ________0*10=0
Β _______ 4*20=80 __________1*10=10
Γ ________3*20=60 __________2*10=20

κλπ, μεχρι να φτασεις στον συνδυασμο Ζ οπου και οι 5 εργατες εχουν παει στην παραγωγη του Ψ.







ναι πανελληνιες 1997:P!κριμα ρε εσυ δεν την εχω σωστη :(:'(:P

σπαω τους εργατες απο 6 που ειναι με το μηδεν σε 3 κ 3 και η μια τριαδα ασχολειται με τα y ενω η αλλη με χ και αυτο ειναι το πινακακι πιο πανω που εκανες εσυ οπου βρισκω το κοστος ευκαιριας του χ κ του y για τους συνδυασμους Α,Β,Γ.

Με το ΚΕ οκ μπορω να το βρω με την ΚΠΔ ειναι σωστο αυτο που εκανα???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
με μεθοδο των τριων
εβγαλα χ=100 και y=50
KEx=1/2
KEy=2

Ως εδω εισαι τζετ. Τα αλλα δεν χρειαζονται. Εχεις ηδη 2 σημεια για την καμπυλη σου, τα (100,0) και (0,50) και την φτιαχνεις, ευθεια ειναι παλι(αφου οι συντελεστες παραγωγης ειναι το ιδιο καταλληλοι στην παραγωγη και του χ και του ψ)
Και το κοστος ευκαιριας σωστο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Ως εδω εισαι τζετ. Τα αλλα δεν χρειαζονται. Εχεις ηδη 2 σημεια για την καμπυλη σου, τα (100,0) και (0,50) και την φτιαχνεις, ευθεια ειναι παλι(αφου οι συντελεστες παραγωγης ειναι το ιδιο καταλληλοι στην παραγωγη και του χ και του ψ)
Και το κοστος ευκαιριας σωστο :)


ωραια νιωθω πολυ καλυτερα τωρα...αααχ!!Γραφω αυριο και ΑΟΘ και Μαθηματικα κατευθυνσης και τα εχω κανει και τα δυο μισα...μια το ενα ποιανω μια το αλλο!!!Δε μπορωωωωωωωωωωωω(βγηκα οφ το ξερω αλλα δεν εχω που αλλου να πω τον πονο μου)

Ηταν ενα μικρο παραλληρημα!!Σε ευχαριστω παρα πολυ!παρα πολυ ομως:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Χαχαχαχ ψυχραιμια βρε :)
ΑΟΘ να κοιταξεις και θεωρια εκτος απο ασκησεις ε. Μην ξεχνας οτι 50 μοναδες ειναι απο Σ-Λ, αντιστοιχηση και πολλαπλης επιλογης. Και αναπτυξης!
Να διαβασεις τις ιδιοτητες των αναγκων(εξελιξη, πολλαπλασιασμος, κορεσμος), και τον διαχωρισμο των αγαθων(υλικα-αυλα, καταναλωτα-διαρκη, καταναλωτικα-κεφαλαιουχικα)
Ο,τι απορια εχεις πες μου :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Χαχαχαχ ψυχραιμια βρε :)
ΑΟΘ να κοιταξεις και θεωρια εκτος απο ασκησεις ε. Μην ξεχνας οτι 50 μοναδες ειναι απο Σ-Λ, αντιστοιχηση και πολλαπλης επιλογης. Και αναπτυξης!
Να διαβασεις τις ιδιοτητες των αναγκων(εξελιξη, πολλαπλασιασμος, κορεσμος), και τον διαχωρισμο των αγαθων(υλικα-αυλα, καταναλωτα-διαρκη, καταναλωτικα-κεφαλαιουχικα)
Ο,τι απορια εχεις πες μου :)

ναι ναι ξερω
επισης να δω την εννοια του κοστους
καταμερισμο των εργων

Ακομη δεν την εμαθα οσα καλα πρεπει αλλα την ξερω!Δε θα σε χρειαστω αλλο γιατι τωρα οτι ασκησεις κανω εχω τις λυσεις...

Σε ευχαριστω και παλι παρα πολυ!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pride

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
μια μικρη βοηθεια...


1)η βελτιωση της τεχνολογιας δινει τη δυνατοτητα παραγωγης περισσοτερων προιοντων με τουσ ιδιους παραγωγικουσ συντελεστες

2)η βελτιωση της τεχνολογιας μας αναγκαζει να εργαζομαστε περισσοτερο

3) κ ηπδ εχει παντοντε αρνητικη κλιση

4) οταν υπαρχει ανεργια τοτε η οικονομια δε βρισκεται επι της κπδ

5) οι φυσικες καταστροφες μετοτοπιζουν την κπδ προς τα κατω και αριστερα

6) η εργασια του αγροτη δεν ειναι παραγωγικος συντελεστης οταν παραγει προιοντα για τον αυτο του

7) η κπδ δειχνει οτι μπορουμε να εχουμε περισσοτερα απο δυο προιοντα

8) ο καλυτερος τροπος για να λυσουμε το οικονομικο προβλημα ειναι να βελτιωσουμε την τεχνολογια κ να περιορισουμε τις αναγκες μασ

9) το dvd αφορα την εξελιξη της αναγκης για video

πια ειναι σωστα και πια λαθος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
μια μικρη βοηθεια...


1)η βελτιωση της τεχνολογιας δινει τη δυνατοτητα παραγωγης περισσοτερων προιοντων με τουσ ιδιους παραγωγικουσ συντελεστες

2)η βελτιωση της τεχνολογιας μας αναγκαζει να εργαζομαστε περισσοτερο

3) κ ηπδ εχει παντοντε αρνητικη κλιση

4) οταν υπαρχει ανεργια τοτε η οικονομια δε βρισκεται επι της κπδ

5) οι φυσικες καταστροφες μετοτοπιζουν την κπδ προς τα κατω και αριστερα

6) η εργασια του αγροτη δεν ειναι παραγωγικος συντελεστης οταν παραγει προιοντα για τον αυτο του

7) η κπδ δειχνει οτι μπορουμε να εχουμε περισσοτερα απο δυο προιοντα

8) ο καλυτερος τροπος για να λυσουμε το οικονομικο προβλημα ειναι να βελτιωσουμε την τεχνολογια κ να περιορισουμε τις αναγκες μασ

9) το dvd αφορα την εξελιξη της αναγκης για video

πια ειναι σωστα και πια λαθος?


Χωρις ιδιαιτερη σιγουρια για καποια τα βαζω ως εξης:
1)Σ 2)Λ 3)Σ 4)Σ 5)Λ 6)Λ 7)Λ 8)Σ 9)εξελιξη=διαφοροποιηση αναγκων,πολλαπλασιασμος=δημιουργια νεων

Εχω να πω τι κανονικα δε θα επρεπε να τα απαντησω γιατι εισαι ενας τεμπελης...ολα αυτα τα εχει το βιβλιο και ηταν εμφανης ειδικα το 2) δε σου κανω κυρηγμα!Βασικα σου κανω αλλα τεσπα!΄:Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

basilismark323

Νεοφερμένος

Ο basilismark323 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Μπορεί κανείς να μου λύσει αυτές τις ασκήσεις???? Έχω μπερδευτεί :(:(

Άσκηση 1: :(:(

Δίνεται ο πίνακας
__________________________________________________________________
Συνδυασμοί Τιμή Ποσ. Αγαθού Α Αριθμ. Καταν Τιμές υποκατάστ. Β
Α 130 55 100 30
Β 110 80 150 45
Γ 95 98 150 50
Δ 80 120 150 50
Ε 62 135 280 58
----------------------------------------------------------------------------
ι) Να βρεθεί η ελαστικότητα ζήτησης προς την τιμή και να χαρακτηρισθεί η ζήτηση.
ιι) Πόσες καμπύλες ζήτησης μπορούν να κατασκευαστούν και γιατί???
ιιι) Έστω ότι μειώνονται οι τιμές του υποκατάστατου αγαθού Β, τι θα συμβεί στη ζήτηση του αγαθού Α?????? Να απεικονιστή γραφικά η μεταβολή.
ιv) Να βρεθεί η εξίσωση ζήτησης (γραμμική μορφή)




Άσκηση 2: :iagree::iagree::iagree:

Τα παρακάτω δεδομένα περιγράφουν την αγορά ενός αγαθού χ
________________________________________________________________
Συνδυασμός Τιμη Ζητούμενη Ποσότητα Εισόδημα
Α 100 500 300.000
Β 110 475 300.000
Γ 110 525 420.000
Δ 120 540 480.000
-------------------------------------------------------------------------

ι) Να υπολογίσετε την ελαστικότητα ζήτησης ως προς την τιμή και την τοξοειδή ελαστικότητα.
ιι) Να εξηγήσετε τι είδους αγαθό είναι το Χ με βάση την εισοδηματική του ελαστικότητα
ιιι) Να υπολογίσετε και να αιτιολογίσετε την μεταβολή στην Συνολική Δαπάνη των Καταναλωτών.
ιv) Να εξηγήσετε γιατί η ζητούμενη ποσότητα αυξάνεται ματαξύ Γ και Δ






Άσκηση 3: :nono::nono::nono:

Η ζήτηση του αγαθού Ω περιγράφεται από την εξίσψση ζήτησης Q= 120 - 5P, όταν το εισόδημα του καταναλωτή είναι 200.000 δρχ. Στην τιμή των 10 δρχ. η ζητούμενη ποσότητα είναι 70 μονάδες. Μια αύξηση του εισοδήματος κατα 20% προκαλεί αύξηση της ζήτησης κατά 20%. Να υπολογιστεί η εισοδηματική ελαστικότητα (η τιμή δεν μεταβάλλεται ) και να παρασταθεί διαδραμματικά η μεταβολή.













Σας παρακαλώ βοηθείστε. Πρέπει αύριο στις 4 να τις έχω έτοιμες..
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Καλα, τι το εχουμε κανει εδω μεσα; Δεν λεω, το να εχει καποιος μαθητης μια απορια σε καποια ασκηση και να μπαινει στο ischool για να παρει καποια βοηθεια ειναι δεκτον, αλλα νομιζω οτι το εχουμε παραξηλωσει...

Σου εβαλε ο καθηγητης σου αυτες τις 3 απλες ασκησεις και δεν μπορεις να τις λυσεις; Και περιμενεις καποιος απο εδω μεσα να στις λυσει για να πας γραμμενος αυριο στις 4; Αληθεια, ποιον νομιζεις οτι κοροιδευεις και ποιον πραγματικα κοροιδευεις εχεις καταλαβει;

Και νομιζα πως οι μαθητες της Γ' Λυκειου ειναι συνειδητοποιημενοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εμ πειτε τα!
Και στο τοπικ των μαθηματικων, ο coheNakatos εκτελει χρεη 'ηλεκτρονικου λυσσαριου', ειναι μια βλακεια να βαζουν οι μαθητες μια ασκηση να τη λυσουμε εμεις επειδη στο ματι τους φανηκε δυσκολη ή απλα επειδη βαριοντουσαν.
Ο αλλος εβαλε 3 απλες ασκησεις στην ελαστικοτητα, πιο πολλη ωρα θα του πηρε να τις γραψει στο τοπικ παρα απ'οτι θα του παιρνε να τις κοιταξει εστω.
Νισαφι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top