Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία Προσανατολισμού

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Απορία: Ο Σαλτερής λέει στη σελίδα 11 ότι όσο αυξάνεται η τιμή του κύριου κβαντικού αριθμού αυξάνεται και η τιμή της ενέργειας του ηλεκτρονίου. Το αντίθετο δεν θα έπρεπε να ισχύει? :redface:
Oχι γιατι η ενεργεια ενος e καθοριζεται απο το αθροισμα n+l......οποτε Οσο αυξανεται ο n τοσο μεγαλυτερο ειναι το αθροισμα ,αρα τοσο μεγαλυτερη ενεργεια που εχει το e....!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
Απορία: Ο Σαλτερής λέει στη σελίδα 11 ότι όσο αυξάνεται η τιμή του κύριου κβαντικού αριθμού αυξάνεται και η τιμή της ενέργειας του ηλεκτρονίου. Το αντίθετο δεν θα έπρεπε να ισχύει? :redface:

Η ενεργεια ειναι αρνητικη οποτε καθως αυξανεται ο κυριος κβαντικος αριθμος τεινει προς το μηδεν, γινεται δηλαδη μεγιστη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Oχι γιατι η ενεργεια ενος e καθοριζεται απο το αθροισμα n+l......οποτε Οσο αυξανεται ο n τοσο μεγαλυτερο ειναι το αθροισμα ,αρα τοσο μεγαλυτερη ενεργεια που εχει το e....!!!!
Μα το n είναι στον παρανομαστή. Αρα όσο μεγαλώνει δεν μικραίνει το κλάσμα? όχι? :redface:

Η ενεργεια ειναι αρνητικη οποτε καθως αυξανεται ο κυριος κβαντικος αριθμος τεινει προς το μηδεν, γινεται δηλαδη μεγιστη
Δηλαδή παίζει ρόλο το -?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Μα το n είναι στον παρανομαστή. Αρα όσο μεγαλώνει δεν μικραίνει το κλάσμα? όχι? :redface:


Δηλαδή παίζει ρόλο το -?

Αν δεν ειχε το - οσο μεγαλωνε ο παρανομαστης τοσο θα μικραινε το Ε ,αλλα αφου εχει το - οσο μεγαλωνει ο παρανομαστης τοσο μεγαλωνει και το Ε (δηλαδη το Ε τεινει στο 0 αλλα απο τα αρνητικα ,αρα μεγαλωνει :) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Μα το n είναι στον παρανομαστή. Αρα όσο μεγαλώνει δεν μικραίνει το κλάσμα? όχι? :redface:


Δηλαδή παίζει ρόλο το -?
Οταν n->οο (απειρο) τοτε το κλασμα κανει 0....Δηλαδη η ελξη πυρηνα-e μηδενιστικε....τοτε το e εχει τη μεγιστη δυνατή ενεργεια...οσο για το πλην οντως εχει σημασια γιατι για να απομακρυνθει το e απο το πυρηνα θα πρεπει να προσφερεις ενεργεια για να καταφερεις να υπερνικησεις τις ελκτικες δυναμεις(ηλεκτροστατικες!!!)....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Αν δεν ειχε το - οσο μεγαλωνε ο παρανομαστης τοσο θα μικραινε το Ε ,αλλα αφου εχει το - οσο μεγαλωνει ο παρανομαστης τοσο μεγαλωνει και το Ε (δηλαδη το Ε τεινει στο 0 αλλα απο τα αρνητικα ,αρα μεγαλωνει :) )

Οταν n->οο (απειρο) τοτε το κλασμα κανει 0....Δηλαδη η ελξη πυρηνα-e μηδενιστικε....τοτε το e εχει τη μεγιστη δυνατή ενεργεια...οσο για το πλην οντως εχει σημασια γιατι για να απομακρυνθει το e απο το πυρηνα θα πρεπει να προσφερεις ενεργεια για να καταφερεις να υπερνικησεις τις ελκτικες δυναμεις(ηλεκτροστατικες!!!)....
Οκ νομίζω το κατάλαβα! :)
Σας ευχαριστώ!!! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Billy26

Νεοφερμένος

Ο Billy26 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδία είμαι νέος χρήστης του iSchool και γω του χρόνου δίνω πανελλαδικές. Είμαι Θετική κατεύθυνση και σε μία εβδομάδα τελιώνω θερινά μαθήματα. Γενικά είμαι αρκετά καλός μαθητής(19,4 έβγαλα και σημαιοφόρος) αλλά για κάποιο περίεργο λόγο έχω στραβώσει λίγο στο θέμα Βιολογίας- Χημείας και ξανασκέφτομαι την επιλογή μου να μείνω Θετική. Από τη μία έχω τη Βιολογία που μου φαίνεται απερίγραπτα δύσκολο να μάθω ΤΟΣΑ πράγματα απέξω- συγκεκριμένα κάθε φορά που διαβάζω για το συγκεκριμένο μάθημα καταλήγω στο συμπέρασμα πως χρείαζομαι ακόμη περισσότερο χρόνο για να τα ξέρω τελεια, δηλάδη ξεκίνησα με μία ώρα διάβασμα και σήμερα συμπέρανα πως δε μου φτάνουν ούτε οι 4μισι.. - και από την άλλη έχω την Χημεία στην οποια κάνω 1ο, 3ο κεφάλαιο παράλληλα, αλλά ενώ καταλαβαίνω το τρίτο κτλπ το πρώτο μου φαίνεται πολύυυ περίεργο, χωρίς να ξέρω γιατί. Δεν είναι πως με δυσκολέυει ιδιαίτερα απλά δε πιάνω το νόημα. Να τονίσω σε αυτό το σημείο πως ακόμα δεν είμαι σίγουρος για το ποια σχολή θέλω. Στο μυαλό μου υπάρχουν οι εξής επιλογές ως <<πρώτες>> : ΗΜΜΥ ΕΜΠ, Μηχανολόγων Μηχ. ΕΜΠ, Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ και Οδοντιατρική Αθηνών(που είναι ο λόγος για τον οποίο διάλεξα θετική κυρίως). Παράλληλα, όμως, και για αυτό λεω "κυρίως" προηγουμένως δε θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να με φανταστώ να διαβάζω ΑΟΔΕ ή Αναπτ. Εφαρμογών. Το θεωρώ άσκοπο και άχρηστο από κάθε άποψη, αν και όλοι οι φίλοι μου τα θεωρούν γελοία. Όπως καταλαβαίνετε μου περνάει η σκέψη από το μυαλό να εγκαταλείψω τελείως την ιδέα της Οδοντιατρικής(η ο οποία ξέρω πως μαρέσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος για τον εάν μπορώ να συνεχίσω αυτό το επάγγελμα για όλη μου τη ζωή) και επομένως της Θετικής και να συμβιβαστώ με πολύ πιο εύκολα μαθήματα(είμαι σίγουρος για αυτό, από την μέση της χρονιάς έχω στα ράφια μου το βιβλίου του ΑΟΔΕ) και μου το λένε εξάλλου και οι φίλοι μου που ντάξει δεν είναι και τα πιο διαβαστερά άτομα όλα τους. Το ίδιο έχω ακούσει για Ανάπτυξη Εφαρμογών. Φυσική, Μαθηματικά τα πάω πολύ καλά, κυρίως Φυσική και δουλεύω πάρα πολύ και ήδη λύνω αρκετά θέματα μιγαδικών από τις πανελλαδικές προηγουμένων χρόνων. Σκέφτομαι, τέλος να πάρω ένα δύο βοηθήματα για Χημεία- Βιολογία μήπως μπορέσω και τα καταλαβω καλύτερα από εκεί. Προσανατολίζομαι κυρίως για Ελληνικά Γράμματα και Ελληνοεκδοτική(ναι εάν γίνεται θέλω άποψη και για αυτό). Καθηγητές μου στα συγκεκριμένα μαθήματα(ιδιαίτερα) είναι δύο δίδυμοι αδερφοί(ο ένα βιολόγος ο άλλος χημικός) με πολυετή εμπειρία και με δικιά του πολύ μεγάλη σειρά φροντιστηρίων με άπειρες επιτυχίες στα μαθήματα και με τους δύο να μου λένε πως αν και δε με έχουν γνωρίσει πολύ καλά πάω για καθαρό 20αρι.. Αλλά εγω δεν είμαι σίγουρος!

Τι έχετε να πείτε για όλα αυτά; Συγγνώμη που σας βομβαρδίζω, αλλά είναι η πρώτη φορά που εξομολογούμαι το θέμα μου σε κάποιον.. τόσο καιρό υπερασπιζόμουν με όλες μου τις δυνάμεις τη Θετική στους φίλους μου αλλά τώρα.. και συγγνώμη που συνέδεσα τόσο πολλά διαφορετικά θέματα σε ένα. Εάν μπορείτε απαντηστε σε όλα γιατί αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε μία πλήρη συγχυση.
Αναμένω και εκτιμώ κάθε άποψη..

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Υ.Σ: Συγγνώμη που το βάζω σε τρία διαφορετικά θέματα αλλά περιέχει λίγο απόλα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδία είμαι νέος χρήστης του iSchool και γω του χρόνου δίνω πανελλαδικές. Είμαι Θετική κατεύθυνση και σε μία εβδομάδα τελιώνω θερινά μαθήματα. Γενικά είμαι αρκετά καλός μαθητής(19,4 έβγαλα και σημαιοφόρος) αλλά για κάποιο περίεργο λόγο έχω στραβώσει λίγο στο θέμα Βιολογίας- Χημείας και ξανασκέφτομαι την επιλογή μου να μείνω Θετική. Από τη μία έχω τη Βιολογία που μου φαίνεται απερίγραπτα δύσκολο να μάθω ΤΟΣΑ πράγματα απέξω- συγκεκριμένα κάθε φορά που διαβάζω για το συγκεκριμένο μάθημα καταλήγω στο συμπέρασμα πως χρείαζομαι ακόμη περισσότερο χρόνο για να τα ξέρω τελεια, δηλάδη ξεκίνησα με μία ώρα διάβασμα και σήμερα συμπέρανα πως δε μου φτάνουν ούτε οι 4μισι.. - και από την άλλη έχω την Χημεία στην οποια κάνω 1ο, 3ο κεφάλαιο παράλληλα, αλλά ενώ καταλαβαίνω το τρίτο κτλπ το πρώτο μου φαίνεται πολύυυ περίεργο, χωρίς να ξέρω γιατί. Δεν είναι πως με δυσκολέυει ιδιαίτερα απλά δε πιάνω το νόημα. Να τονίσω σε αυτό το σημείο πως ακόμα δεν είμαι σίγουρος για το ποια σχολή θέλω. Στο μυαλό μου υπάρχουν οι εξής επιλογές ως <<πρώτες>> : ΗΜΜΥ ΕΜΠ, Μηχανολόγων Μηχ. ΕΜΠ, Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ και Οδοντιατρική Αθηνών(που είναι ο λόγος για τον οποίο διάλεξα θετική κυρίως). Παράλληλα, όμως, και για αυτό λεω "κυρίως" προηγουμένως δε θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να με φανταστώ να διαβάζω ΑΟΔΕ ή Αναπτ. Εφαρμογών. Το θεωρώ άσκοπο και άχρηστο από κάθε άποψη, αν και όλοι οι φίλοι μου τα θεωρούν γελοία. Όπως καταλαβαίνετε μου περνάει η σκέψη από το μυαλό να εγκαταλείψω τελείως την ιδέα της Οδοντιατρικής(η ο οποία ξέρω πως μαρέσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος για τον εάν μπορώ να συνεχίσω αυτό το επάγγελμα για όλη μου τη ζωή) και επομένως της Θετικής και να συμβιβαστώ με πολύ πιο εύκολα μαθήματα(είμαι σίγουρος για αυτό, από την μέση της χρονιάς έχω στα ράφια μου το βιβλίου του ΑΟΔΕ) και μου το λένε εξάλλου και οι φίλοι μου που ντάξει δεν είναι και τα πιο διαβαστερά άτομα όλα τους. Το ίδιο έχω ακούσει για Ανάπτυξη Εφαρμογών. Φυσική, Μαθηματικά τα πάω πολύ καλά, κυρίως Φυσική και δουλεύω πάρα πολύ και ήδη λύνω αρκετά θέματα μιγαδικών από τις πανελλαδικές προηγουμένων χρόνων. Σκέφτομαι, τέλος να πάρω ένα δύο βοηθήματα για Χημεία- Βιολογία μήπως μπορέσω και τα καταλαβω καλύτερα από εκεί. Προσανατολίζομαι κυρίως για Ελληνικά Γράμματα και Ελληνοεκδοτική(ναι εάν γίνεται θέλω άποψη και για αυτό). Καθηγητές μου στα συγκεκριμένα μαθήματα(ιδιαίτερα) είναι δύο δίδυμοι αδερφοί(ο ένα βιολόγος ο άλλος χημικός) με πολυετή εμπειρία και με δικιά του πολύ μεγάλη σειρά φροντιστηρίων με άπειρες επιτυχίες στα μαθήματα και με τους δύο να μου λένε πως αν και δε με έχουν γνωρίσει πολύ καλά πάω για καθαρό 20αρι.. Αλλά εγω δεν είμαι σίγουρος!

Τι έχετε να πείτε για όλα αυτά; Συγγνώμη που σας βομβαρδίζω, αλλά είναι η πρώτη φορά που εξομολογούμαι το θέμα μου σε κάποιον.. τόσο καιρό υπερασπιζόμουν με όλες μου τις δυνάμεις τη Θετική στους φίλους μου αλλά τώρα.. και συγγνώμη που συνέδεσα τόσο πολλά διαφορετικά θέματα σε ένα. Εάν μπορείτε απαντηστε σε όλα γιατί αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε μία πλήρη συγχυση.
Αναμένω και εκτιμώ κάθε άποψη..

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Υ.Σ: Συγγνώμη που το βάζω σε τρία διαφορετικά θέματα αλλά περιέχει λίγο απόλα..
βρε άνθρωπέ μου γιατί γίνεσαι :offtopic:.....μην το ξαναγράφεις όλο το κείμενο...απλά μόνο αυτό που έχει σχέση με την χημεία κατεύθυνσης
τεσπα..όπως σου είπα για βοήθημα χημείας σου συνιστώ του Σαλτερή...(ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση:redface:)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
τεσπα..όπως σου είπα για βοήθημα χημείας σου συνιστώ του Σαλτερή...(ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση:redface:)
Και εγω προσυπογραφω αυτη την προταση......Ειναι εξαιρετικα βοηθηματα της Χημειας.....Λιγο μεγαλουτσιακ..(500 σελιδες εκαστος!!!:P),αλλα πολυ καλογραμμενο...!!!!Απο την αλλη για Βιολογια ειχα αυτο
και αυτο
...Καλα και τα δυο τους....Αλλα οχι οτι τα πολυ χρειαστηκα δεν πολυ διαβαζα Βιολογια:P:P:P....
Παντα ολα στο πλαισιο του να μην θεωρηθει οτι κανω διαφημηση!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Aν δυσκολευεσαι στην αποστηθιση θα τα βρεις σκουρα και με το αοδε.Σου προτεινω να το σκεφτεις για την Τ1 που εχει ηλεκτρολογια και βιοχημεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*school_brick*

Νεοφερμένος

Η *school_brick* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδία είμαι νέος χρήστης του iSchool και γω του χρόνου δίνω πανελλαδικές. Είμαι Θετική κατεύθυνση και σε μία εβδομάδα τελιώνω θερινά μαθήματα. Γενικά είμαι αρκετά καλός μαθητής(19,4 έβγαλα και σημαιοφόρος) αλλά για κάποιο περίεργο λόγο έχω στραβώσει λίγο στο θέμα Βιολογίας- Χημείας και ξανασκέφτομαι την επιλογή μου να μείνω Θετική. Από τη μία έχω τη Βιολογία που μου φαίνεται απερίγραπτα δύσκολο να μάθω ΤΟΣΑ πράγματα απέξω- συγκεκριμένα κάθε φορά που διαβάζω για το συγκεκριμένο μάθημα καταλήγω στο συμπέρασμα πως χρείαζομαι ακόμη περισσότερο χρόνο για να τα ξέρω τελεια, δηλάδη ξεκίνησα με μία ώρα διάβασμα και σήμερα συμπέρανα πως δε μου φτάνουν ούτε οι 4μισι.. - και από την άλλη έχω την Χημεία στην οποια κάνω 1ο, 3ο κεφάλαιο παράλληλα, αλλά ενώ καταλαβαίνω το τρίτο κτλπ το πρώτο μου φαίνεται πολύυυ περίεργο, χωρίς να ξέρω γιατί. Δεν είναι πως με δυσκολέυει ιδιαίτερα απλά δε πιάνω το νόημα. Να τονίσω σε αυτό το σημείο πως ακόμα δεν είμαι σίγουρος για το ποια σχολή θέλω. Στο μυαλό μου υπάρχουν οι εξής επιλογές ως <<πρώτες>> : ΗΜΜΥ ΕΜΠ, Μηχανολόγων Μηχ. ΕΜΠ, Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ και Οδοντιατρική Αθηνών(που είναι ο λόγος για τον οποίο διάλεξα θετική κυρίως). Παράλληλα, όμως, και για αυτό λεω "κυρίως" προηγουμένως δε θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να με φανταστώ να διαβάζω ΑΟΔΕ ή Αναπτ. Εφαρμογών. Το θεωρώ άσκοπο και άχρηστο από κάθε άποψη, αν και όλοι οι φίλοι μου τα θεωρούν γελοία. Όπως καταλαβαίνετε μου περνάει η σκέψη από το μυαλό να εγκαταλείψω τελείως την ιδέα της Οδοντιατρικής(η ο οποία ξέρω πως μαρέσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος για τον εάν μπορώ να συνεχίσω αυτό το επάγγελμα για όλη μου τη ζωή) και επομένως της Θετικής και να συμβιβαστώ με πολύ πιο εύκολα μαθήματα(είμαι σίγουρος για αυτό, από την μέση της χρονιάς έχω στα ράφια μου το βιβλίου του ΑΟΔΕ) και μου το λένε εξάλλου και οι φίλοι μου που ντάξει δεν είναι και τα πιο διαβαστερά άτομα όλα τους. Το ίδιο έχω ακούσει για Ανάπτυξη Εφαρμογών. Φυσική, Μαθηματικά τα πάω πολύ καλά, κυρίως Φυσική και δουλεύω πάρα πολύ και ήδη λύνω αρκετά θέματα μιγαδικών από τις πανελλαδικές προηγουμένων χρόνων. Σκέφτομαι, τέλος να πάρω ένα δύο βοηθήματα για Χημεία- Βιολογία μήπως μπορέσω και τα καταλαβω καλύτερα από εκεί. Προσανατολίζομαι κυρίως για Ελληνικά Γράμματα και Ελληνοεκδοτική(ναι εάν γίνεται θέλω άποψη και για αυτό). Καθηγητές μου στα συγκεκριμένα μαθήματα(ιδιαίτερα) είναι δύο δίδυμοι αδερφοί(ο ένα βιολόγος ο άλλος χημικός) με πολυετή εμπειρία και με δικιά του πολύ μεγάλη σειρά φροντιστηρίων με άπειρες επιτυχίες στα μαθήματα και με τους δύο να μου λένε πως αν και δε με έχουν γνωρίσει πολύ καλά πάω για καθαρό 20αρι.. Αλλά εγω δεν είμαι σίγουρος!

Τι έχετε να πείτε για όλα αυτά; Συγγνώμη που σας βομβαρδίζω, αλλά είναι η πρώτη φορά που εξομολογούμαι το θέμα μου σε κάποιον.. τόσο καιρό υπερασπιζόμουν με όλες μου τις δυνάμεις τη Θετική στους φίλους μου αλλά τώρα.. και συγγνώμη που συνέδεσα τόσο πολλά διαφορετικά θέματα σε ένα. Εάν μπορείτε απαντηστε σε όλα γιατί αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε μία πλήρη συγχυση.
Αναμένω και εκτιμώ κάθε άποψη..

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Υ.Σ: Συγγνώμη που το βάζω σε τρία διαφορετικά θέματα αλλά περιέχει λίγο απόλα..

Καλησπερα κι απο μενα,το διλημμα σου ειναι αρκετα σημαντικο ,διοτι αφορα την κρισιμη αποφαση επιλογης κατευθυνσης σε μια φαση που θα επρεπε να το ειχες οριστικοποιησει.Πολυ ανορθοδοξο παντως το γεγονος οτι παρακολουθησες θερινα μαθηματα θετικης κατευθ.,ενω τωρα αμφιταλαντευεσαι.Παντως πρεπει να εχεις μπει στα βαθια απο τωρα,γιατι πολλα παιδια δεν κατανοουν τις δυσκολιες-ιδιαιτεροτητες των κατευθυνσεων τους τοσο πρωιμα,συνηθως σχηματιζουν αποψη απο τα οσα ακουγονται τριγυρω.Η αποψη μου ειναι να αξιολογησεις για υστατη φορα ποιες σχολες και ποια επιστημινοκα πεδια πραγματικα σε ενδιαφερουν.ισχυριζεσαι οτι σ'αρεσει η οδοντιατρικη,παρ'ολα αυτα δυσκολευεσαι στη βιολογια και τη χημεια,ενω θα επρεπε να τα "καταπινεις" με σχετικοτερη ανεση.Η αληθεια ειναι οτι αυτη την εποχη,επιπροσθετως, αρχιζει η ψυχοσωματικη εξαντληση των μαθητων,κατι που την κυρια περιοδο της προετοιμασιας θα ειναι μια κατασταση μονιμη και στατικη.Το καταλαβαινεις απο το γεγονος οτι στην αρχη χρειαζοσουν λιγοτερες ωρες για να αποστηθισεις βιολογια,ενω τωρα οι ωρες που πρεπει να αφιερωσεις αυξηθηκαν και θα συνεχισουν να αυξανονται εκθετικα.
Εγω ας πουμε εδωσα φετος ,ημουν μαθητρια της Θετικης κατευθ. παρ'οτι με ενδιεφεραν αποκλειστικα το 2ο και το 4ο πεδιο.Φυσικα εθεσα το ιδιο διλημμα στον εαυτο μου,θετικη ή τεχνολογικη,παρ'οτι η τελευταια ενδεικνυται περισσοτερο.Αλλα βλεπεις τα κριτηρια των επιλογων ειναι και οφειλουν να παραμεινουν υποκειμενικα.Ρωτησα τον ευατο μου,"κοπελα μου,τι θα σ'αρεσε να διαβαζεις περισσοτερο;","υπαρχει καποιο μαθημα που να εχεις καψα,να το γουσταρεις και να εχεις ορεξη να το διαβαζεις;".Δεν τα ειχα ξεκαθαρισει ολα αυτα στο μυαλο μου ,αλλα ηξερα σιγουρα οτι μισουσα το ΑΟΔΕ και η Αναπτυξη εφαρμογων δε μου κεντριζε καν το μυαλο σαν ιδεα.Πορευτηκα στη θετικη λοιπον και με το καιρο βρεθηκα αντιμετωπη με την εξης διπλη εκπληξη: αρχισα να υπερλατρευω τη χημεια,ενω η βιολογια με εκανε στην κυριολεξια να υποφερω,κατι που φανηκε στο τελος αφου στο μεν πρωτο αριστευσα,ενω στο δευτερο εγραψα μετριοτατα,εως ασχημοτατα θα μπορουσα να πω.Αλλα προσεχε,σου το τονιζω,οτι εγω επελεξα πρωτα μαθηματα και επιστημες που μ'ενδιαφερουν,οχι πρωτα σχολη ή αντικειμενο σπουδων,γι'αυτο και βρηκα σχετικα γρηγορα τον προσανατολισμο μου σε ο,τι αφορα την κατευθυνση.Αυτο σε συνιστω να κανεις κι εσυ.
Από τη μία έχω τη Βιολογία που μου φαίνεται απερίγραπτα δύσκολο να μάθω ΤΟΣΑ πράγματα απέξω- συγκεκριμένα κάθε φορά που διαβάζω για το συγκεκριμένο μάθημα καταλήγω στο συμπέρασμα πως χρείαζομαι ακόμη περισσότερο χρόνο για να τα ξέρω τελεια, δηλάδη ξεκίνησα με μία ώρα διάβασμα και σήμερα συμπέρανα πως δε μου φτάνουν ούτε οι 4μισι.. - και από την άλλη έχω την Χημεία στην οποια κάνω 1ο, 3ο κεφάλαιο παράλληλα, αλλά ενώ καταλαβαίνω το τρίτο κτλπ το πρώτο μου φαίνεται πολύυυ περίεργο, χωρίς να ξέρω γιατί. Δεν είναι πως με δυσκολέυει ιδιαίτερα απλά δε πιάνω το νόημα
Πρεπει να εξοικειωθεις με την ιδεα της αποστηθισης,ειναι ακτι που σε κυνηγαει σε οποια κατευθυνση βρεθει κανεις.Συμβαλλει πολυ το γεγονος οτι ο ογκος αυτων που πρεπει να μαθεις και να κατανοησεις σε συντομα χρονικα διαστηματα ειναι πολυ περισσοτερος,ενω η πιεση για το ενδεχομενο της "αριστειας" αυξανει τις απαιτησεις με ο,τι αυτο συνεπαγεται...Θεωρια θα εχεις σε ολα τα μαθηματα.Θεωρια θα εχεις στα μαθηματικα και στη φυσικη και πολλη θεωρια στη χημεια.Ειδικα στη χημεια εσφιξαν τα γαλατα,ειδικα φετος που "χτυπησαν" με ορισμους.Το 1ο κεφαλαιο της χημειας ειναι θεωρια ουσιαστικα,μια εισαγωγη σε θεμελιωδεις γνωσεις κβαντομηχανικης.Ειναι too much παντως να κανεις ταυτοχρονα 1ο και 3ο κεφαλαιο,να το επισημανεις στον καθηγητη σου αφου αισθανεσαι τη δυσκολια.Τα κεφαλαια στη χημεια ειναι τελειως αυτονομα μεταξυ τους,υπαρχει μονο μια μικρη συνδεση μεταξυ πρωτου και αρχες πεμπτου (υβριδισμος).
Εγω προσωπικα δεν ειχα κανενα βοηθημα κατα τη διαρκεια της χρονιας στη χημεια,εκανα βεβαια μαθημα μ'εναν σπουδαιο τυπο,ωσπου κανα τριμηνο πριν τις πανελληνιες,τσεκαρα ενα βιβλιαρακι μιας συμμαθητριας και αφου το ξεφυλλισα,πειστηκα οτι θα μου χρειαζοταν για προπονηση.Στο προτεινω να το παρεις απο τωρα ειναι πανφθηνο(γυρω στα 8 ευρω αν δε μ'απατα η μνημη μου;) και πολυ αξιολογο ,"Χημεια Γ' Λυκειου 3ο και το 4ο θεμα" λεγεται των Κωστα Ρ.Παπαζηση και Παναγιωτη θεοδωροπουλου (ο τελευταιος μαλιστα ειναι ενας εκ των συγγραφεων του σχολικου βιβλιου ,οποτε τα θεματα του βοηθηματος-βιβλιου ειναι εντελως στη φιλοσοφια του βιβλιου,αρα και των πανελληνιων,με ασκησεις που κυμαινονται στην κλιμακα της δυσκολιας.Περιεχει 86 θεματα αλυτα ,η επιλυση των οποιων αποτελει το καλυτερο τσεκ απ ,αλλα και μεθοδο εξασκησης.Ειναι αψογο,παρτο και θα με θυμηθεις.Ο Σαλτερης εχει δημιουργησει ενα εξωφρενικο μονοπωλιο στη φροντιστηριακη βιβλιογραφια μ'αυτους τους πανεπιστημιακους τομους που εκδιδει.Ειναι κουραστικα,χρειαζονται καθοδηγηση στο ποια πραγματα πρεπει ναμελετησεις ,ποιες ασκησεις πρεπει να λυθουν κτλ.Ο τυπος ξεφευγει σε παμπολλα σημεια απο την υλη της τριτης λυκειου με καταληξη να διαβαζεις πραγματα που δεν προκειται να σου χρειαστουν στις Πανελληνιες,συν φορτωνεις το μυαλο σου με αχρειαστες γνωσεις.
Αυτα τα λιγα απο μενα:D Θα σου προτεινα να συνεχισεις στη Θετικη,εμβαθυνοντας με τον καιρο μπορει να αλλαξεις αποψη σε καποια σημεια (π.χ. χημεια),χρειαζεται τριβη και ξενυχτι η τριτη λυκειου ,ασχετως ποια κατευθυνση θα ακολουθησεις.Συν του οτι διατηρεις ανοιχτο το ενδεχομενο να δωσεις για οδοντιατρικη που ισχυριζεσαι οτι σ'αρεσει.Προχωρα και στην πορεια θα βρεις το δρομο σου,αναγκαστικα!
Ευχομαι να διαλεξεις το καλυτερο για σενα,αυτο που σου ταιριαζει καλυτερα.Καλη συνεχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
αρχισα να υπερλατρευω τη χημεια,ενω η βιολογια με εκανε στην κυριολεξια να υποφερω
Καλα φυσικο ειναι να λατρεψεις τη Χημεια....ειναι ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΩΡΑΙΑ.......Οσο για τη Βιολογια .....μια απο τα ιδια...αναγουλες και τα τι αυτα οταν διαβαζα.....Αλλα ευτυχως δοξα το θεο εγραψα καλα!!!!!
Να μαντεψω συναδελφος θα γίνεις....????
=Χημικος???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*school_brick*

Νεοφερμένος

Η *school_brick* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Καλα φυσικο ειναι να λατρεψεις τη Χημεια....ειναι ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΩΡΑΙΑ.......Οσο για τη Βιολογια .....μια απο τα ιδια...αναγουλες και τα τι αυτα οταν διαβαζα.....Αλλα ευτυχως δοξα το θεο εγραψα καλα!!!!!
Να μαντεψω συναδελφος θα γίνεις....????
=Χημικος???

Εβαλα το Φυσικο πρωτα,μ'ενδιεφερε πιο πολυ το προγραμμα σπουδων,τα μαθηματα κτλ. Και μαλλον εκει με βλεπω να περναω,will see!
Ναι,ναι η χημεια ειναι σκετη πορωση:P
Ωραια επιστημη το διχως αλλο,το καταλαβαινει κανεις απο την πολυ αρχη,ακομη κι αν χρειαζεται να υποστει την ακαταπαυστη ασκησεολογια της τριτης λυκειου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Εβαλα το Φυσικο πρωτα,μ'ενδιεφερε πιο πολυ το προγραμμα σπουδων,τα μαθηματα κτλ. Και μαλλον εκει με βλεπω να περναω,will see!
Ναι,ναι η χημεια ειναι σκετη πορωση:P
Ωραια επιστημη το διχως αλλο,το καταλαβαινει κανεις απο την πολυ αρχη,ακομη κι αν χρειαζεται να υποστει την ακαταπαυστη ασκησεολογια της τριτης λυκειου
:confused::confused::confused::confused:Ε τωρα με εστειλες.....:eek::eek::eek::eek::eek::/::/::/::/:
Τελος παντων η επιλογη δικη σου...!!!!Καλη επιτυχια σε ΟΤΙ και αν κανεις!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.

Εβαλα το Φυσικο πρωτα,μ'ενδιεφερε πιο πολυ το προγραμμα σπουδων,τα μαθηματα κτλ. Και μαλλον εκει με βλεπω να περναω . . . Ναι,ναι η χημεια ειναι σκετη πορωση . . .
Αν μπεις φυσικό και θέλεις χημεία, μάλλον θα απογοητευτείς. Φέτος η χημεία (μία ήταν) βγήκε από τα υποχρεωτικά μαθήματα του φυσικού Αθήνας και έμεινε μόνο κάπου στα ελεύθερης επιλογής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!w@Nn4

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Aν δυσκολευεσαι στην αποστηθιση θα τα βρεις σκουρα και με το αοδε.Σου προτεινω να το σκεφτεις για την Τ1 που εχει ηλεκτρολογια και βιοχημεια.

Και να συμπεριλάβει το ενδεχόμενο να μην κάνουν την συγκεκριμένη κατεύθυνση στο σχολείο του.
Αν δεν την κάνουν , ψήσε κανά συμμαθητή που βρίσκεται στο ίδιο δίλημμα με εσένα για να σχηματίσετε τμήμα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Εβαλα το Φυσικο πρωτα,μ'ενδιεφερε πιο πολυ το προγραμμα σπουδων,τα μαθηματα κτλ. Και μαλλον εκει με βλεπω να περναω,will see!
Ναι,ναι η χημεια ειναι σκετη πορωση:P
Ωραια επιστημη το διχως αλλο,το καταλαβαινει κανεις απο την πολυ αρχη,ακομη κι αν χρειαζεται να υποστει την ακαταπαυστη ασκησεολογια της τριτης λυκειου
Γιατί μου φαίνεται πως αναιρείσαι στις 2 πρώτες προτάσεις? η χημεία είναι σκέτη πόρωση αλλά επέλεξες το φυσικό?:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paul95

Δραστήριο μέλος

Ο paul95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Στην οργανική της θετικής, σε άσκηση με διάγραμμα χημικών μετατροπών που ζητά να γραφούν οι συντακτικοί τύποι των ενώσεων από λ.χ. Α έως Κ, στις πανελλήνιες πρέπει να γραφεί στο ''καλό'' και η πορεία της σκέψης για την εύρεση των τύπων ή μόνο οι τελικοί τύποι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
Στην οργανική της θετικής, σε άσκηση με διάγραμμα χημικών μετατροπών που ζητά να γραφούν οι συντακτικοί τύποι των ενώσεων από λ.χ. Α έως Κ, στις πανελλήνιες πρέπει να γραφεί στο ''καλό'' και η πορεία της σκέψης για την εύρεση των τύπων ή μόνο οι τελικοί τύποι;
Μεχρι τωρα ζητουσαν μονο τους συντακτικους τυπους.
Μαλιστα καθε Σ.Τ βαθμολογειται κ με ενα μοριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top