Βοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Πολυ σωστα το κανεις το χερι, αλλα ειναι εντελως λαθος. κλεβεις το μεσαίο δακτυλακι το λυγιζεις , δεν παιζει.
Προσεξε βαλε τα δακτυλα σου ως το πεδιο να ηταν προς τα μεσα ,οκ. Τωρα θυμισου την κινηση του χεριου του καραγκιοζη ή του θυμιατου του παπα ή οπως πινεις τα μπυρονια και φερε τον δεικτη στην μυτη σου και θα το δεις.
Οκ νομίζω πως καταλαβα τι εννοείς αλλά δεν έχω καταλάβει που είναι το λάθος που κάνω εγώ!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,386 μηνύματα.
Οκ νομίζω πως καταλαβα τι εννοείς αλλά δεν έχω καταλάβει που είναι το λάθος που κάνω εγώ!
Λυγιζεις τον δεικτη και το συστημα των τριων δακτυλων ειναι μεν καθετοι αξονες αλλα οχι ορθοκανονικοι.
Αυτα στην φυσικη πανεπιστημιου.

Τελικα ποιο ηταν το κατανοητο , τα μπυρονια ?
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Λυγιζεις τον δεικτη και το συστημα των τριων δακτυλων ειναι μεν καθετοι αξονες αλλα οχι ορθοκανονικοι.
Αυτα στην φυσικη πανεπιστημιου.

Τελικα ποιο ηταν το κατανοητο , τα μπυρονια ?
Οκ νομίζω πως το κατάλαβα καλά. Αυτό με τον καραγκιόζη και τα μπυρονια ήταν όλα τα λεφτά. Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Καλησπέρα, θα μπορούσατε να με βοηθησετε με τις φορές των εντάσεων του μαγνητικού πεδίου ; Για τη φορα της έντασης στο σωληνοειδές γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό ότι είναι προς τα δεξιά όπως το Ι2, οκ. Εκεί που μπερδεύομαι ειναι με τη φορά της έντασης στον ευθύγραμμο αγωγό. Σύμφωνα με τον κανόνα του δεξιού χεριού το Β1 το βγάζω όπως στο σχήμα και τα διανύσματα μου βγαίνουν ομορροπα για κάποιο λόγο. Στην εκφώνηση αναφέρει πως ο ευθύγραμμος αγωγός τέμνει κάθετα τον άξονα του σωληνοειδούς.
Ευχαριστώ
 

Συνημμένα

  • IMG_20210619_140314.jpg
    IMG_20210619_140314.jpg
    542.9 KB · Εμφανίσεις: 155
  • IMG_20210619_140927.jpg
    IMG_20210619_140927.jpg
    2.5 MB · Εμφανίσεις: 161

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,386 μηνύματα.
Καλησπέρα, θα μπορούσατε να με βοηθησετε με τις φορές των εντάσεων του μαγνητικού πεδίου ; Για τη φορα της έντασης στο σωληνοειδές γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό ότι είναι προς τα δεξιά όπως το Ι2, οκ. Εκεί που μπερδεύομαι ειναι με τη φορά της έντασης στον ευθύγραμμο αγωγό. Σύμφωνα με τον κανόνα του δεξιού χεριού το Β1 το βγάζω όπως στο σχήμα και τα διανύσματα μου βγαίνουν ομορροπα για κάποιο λόγο. Στην εκφώνηση αναφέρει πως ο ευθύγραμμος αγωγός τέμνει κάθετα τον άξονα του σωληνοειδούς.
Ευχαριστώ

Σωστα το εχεις το πεδιο του αγωγου και του σωληνοειδους.

1624101455020.png
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,386 μηνύματα.
Απλώς δεν μπορώ να κατανοήσω πως τα διανύσματα βγαίνουν κάθετα, εμένα μου φαίνονται για ομορροπα έτσι όπως τα κοιτάω στο χαρτί
Ε αφου του αγωγου ειναι καθετο στο χαρτι και του πηνιου ειναι πανω στο χαρτι , δεν ειναι καθετα μεταξυ τους?
 

Eustace

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eustace αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Να ρωτησω κατι; Στο στερεο αντι να βρισκω για καθε δυναμη τον μοχλοβραχιονα, μπορω να την αναλυω σε συνιστωσες και να γραφω στην συνθηκη ισορροπιας τις ροπες μονον εκεινων που οι φορεις τους δεν διερχονται απο το σημειο υπολογισμου;
Γιατι με.τους μοχλοβραχιονες μπερδευομαι
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Να ρωτησω κατι; Στο στερεο αντι να βρισκω για καθε δυναμη τον μοχλοβραχιονα, μπορω να την αναλυω σε συνιστωσες και να γραφω στην συνθηκη ισορροπιας τις ροπες μονον εκεινων που οι φορεις τους δεν διερχονται απο το σημειο υπολογισμου;
Γιατι με.τους μοχλοβραχιονες μπερδευομαι
νομιζω ναι ειναι καλυτερα.γτ σκεψου μια δυναμη που ναι πλαγιαστη ειναι δυσκολο να τη βρεις τη ροπη ετσι ευκολα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Να ρωτησω κατι; Στο στερεο αντι να βρισκω για καθε δυναμη τον μοχλοβραχιονα, μπορω να την αναλυω σε συνιστωσες και να γραφω στην συνθηκη ισορροπιας τις ροπες μονον εκεινων που οι φορεις τους δεν διερχονται απο το σημειο υπολογισμου;
Γιατι με.τους μοχλοβραχιονες μπερδευομαι
Οποιαδήποτε απο τις δυο μεθόδους είναι αποδεκτή. Ανάλογα το πρόβλημα όμως, κάποια ίσως να είναι πιο εύκολα εφαρμόσιμη. Σε κάθε περίπτωση εαν θες να καταλάβεις καλά το κεφάλαιο της δυναμικής του στερεού σώματος, προτείνω να εξασκηθείς και με τους δυο τρόπους. Γιατί προσφέρει καλύτερη αντίληψη της έννοιας της ροπής.
 

Eustace

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eustace αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
IMG_20210621_174805.jpg
IMG_20210621_174751.jpg

Παιδια για το (γi): Αυτος το λυνει με αδο για να αποδειξει οτι η ταχυτητα του ενος εξαρταται απο την ταχυτητα του αλλου και αρα σταματουν παντα ταυτοχρονα (βρισκει δλδ οτι u2'= (m2/m1) u1')
Γινεται να πουμε εναλλακτικα οτι οι δυο ταλαντωσεις εχουν διαφορα φασης π (αφου και τα δυο σωματα ξεκινουν τις ταλαντωσεις τους απο τις ακραιες θεσεις, με ιδιο ω), οποτε ειναι λογικο να σταματουν παντα ταυτοχρονα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
View attachment 82591View attachment 82592
Παιδια για το (γi): Αυτος το λυνει με αδο για να αποδειξει οτι η ταχυτητα του ενος εξαρταται απο την ταχυτητα του αλλου και αρα σταματουν παντα ταυτοχρονα (βρισκει δλδ οτι u2'= (m2/m1) u1')
Γινεται να πουμε εναλλακτικα οτι οι δυο ταλαντωσεις εχουν διαφορα φασης π (αφου και τα δυο σωματα ξεκινουν τις ταλαντωσεις τους απο τις ακραιες θεσεις, με ιδιο ω), οποτε ειναι λογικο να σταματουν παντα ταυτοχρονα;
Είναι δυο ταλαντώσεις ξεχωριστές, ή δυο ταλαντώσεις συζευγμένες; Δηλαδή επηρεαζόμενη η μια απο την άλλη ;
Για σκέψου το λίγο ;) .
 

Eustace

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eustace αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Είναι δυο ταλαντώσεις ξεχωριστές, ή δυο ταλαντώσεις συζευγμένες; Δηλαδή επηρεαζόμενη η μια απο την άλλη ;
Για σκέψου το λίγο ;) .
Επηρεαζεται η μια απο την αλλη
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βασικα το προβλημα μου ειναι οτι δεν μπορω να την φανταστω ευκολα την ταλαντωση
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Επηρεαζεται η μια απο την αλλη

Σωστότατη. Για αυτόν τον λόγο,το πρόβλημα αυτό δεν εμπίπτει στις κατηγορίες προβλημάτων που ενδεχομένως έχεις δει ως τώρα. Στις οποίες πάντα είχες τουλάχιστον ένα άκρο του ελατηρίου πακτωμένο,στερεωμένο σε κάποιο σημείο.

Άρα τα μόνα όπλα που έχεις στα χέρια σου είναι :

1)Ο νόμος του Hook για το κάθε σώμα, F - kx .
2)Η αρχή διατήρησης της ορμής. Η οποία επιβάλλει η ορμή σε ένα απομονωμενο σύστημα(δυο σώματα,και ελατήρια στην συγκεκριμένη περίπτωση) να παραμένει σταθερή με την πάροδο του χρόνου.

Σκέψου το και αυτό, θα βγάλει νόημα. Δεν μπορείς να πεις τίποτα με βεβαιότητα γιατί σου είναι μια καινούρια κίνηση. Οι δυο νόμοι που ξέρεις ότι ισχύουν για αυτό το φυσικό σύστημα είναι του Νεύτωνα προφανώς,και λόγω του λείου εδάφους της διατήρησης της ορμής. Επαρκούν αυτές οι αρχές για να περιγράψεις την κίνηση του κέντρου μάζας του συστήματος και ακολούθως του κάθε σώματος. Με οποιαδήποτε άλλη αρχή εαν πήγαινες,θα έκανες απλά πολύ...πολύ πιο δύσκολη την ζωή σου. Πες ας πούμε οτι πήγαινες με ΘΜΚΕ. Ξέρεις τα διαστήματα κίνησης ; Θα πήγαινες με ΑΔΕ ; Όχι,γιατί να το κάνεις αυτό,για να έχεις και τετράγωνα στις ταχύτητες και να ασχολείσαι με το πόσο συμπιέζονται τα ελατήρια ;

Αυτό θα ήταν τρέλα. Η ΑΔΟ είναι πιο απλή και καθαρή μέθοδος για να περιγράψει μια τέτοια "περίπλοκη" κίνηση ,και για αυτό προτιμάται:) .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Eustace

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eustace αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Σωστότατη. Για αυτόν τον λόγο,το πρόβλημα αυτό δεν εμπίπτει στις κατηγορίες προβλημάτων που ενδεχομένως έχεις δει ως τώρα. Στις οποίες πάντα είχες τουλάχιστον ένα άκρο του ελατηρίου πακτωμένο,στερεωμένο σε κάποιο σημείο.

Άρα τα μόνα όπλα που έχεις στα χέρια σου είναι :

1)Ο νόμος του Hook για το κάθε σώμα, F - kx .
2)Η αρχή διατήρησης της ορμής. Η οποία επιβάλλει η ορμή σε ένα απομονωμενο σύστημα(δυο σώματα,και ελατήρια στην συγκεκριμένη περίπτωση) να παραμένει σταθερή με την πάροδο του χρόνου.

Σκέψου το και αυτό, θα βγάλει νόημα. Δεν μπορείς να πεις τίποτα με βεβαιότητα γιατί σου είναι μια καινούρια κίνηση. Οι δυο νόμοι που ξέρεις ότι ισχύουν για αυτό το φυσικό σύστημα είναι του Νεύτωνα προφανώς,και λόγω του λείου εδάφους της διατήρησης της ορμής. Επαρκούν αυτές οι αρχές για να περιγράψεις την κίνηση του κέντρου μάζας του συστήματος και ακολούθως του κάθε σώματος. Με οποιαδήποτε άλλη αρχή εαν πήγαινες,θα έκανες απλά πολύ...πολύ πιο δύσκολη την ζωή σου. Πες ας πούμε οτι πήγαινες με ΘΜΚΕ. Ξέρεις τα διαστήματα κίνησης ; Θα πήγαινες με ΑΔΕ ; Όχι,γιατί να το κάνεις αυτό,για να έχεις και τετράγωνα στις ταχύτητες και να ασχολείσαι με το πόσο συμπιέζονται τα ελατήρια ;

Αυτό θα ήταν τρέλα. Η ΑΔΟ είναι πιο απλή και καθαρή μέθοδος για να περιγράψει μια τέτοια "περίπλοκη" κίνηση ,και για αυτό προτιμάται:) .
Βασικα εγω με θμκε πηγα να μπλεξω και τα κανα... αντε μην πω...ενταξει δυσκολο να σκεφτω αδο για ενα τετοιο προβλημα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,386 μηνύματα.
Ασκησεις που δεν σεβονται στις νευτωνιες παραδοχες και τους περιορισμους των ταλαντωσεων δεν εχουν κατ εμε θεση.
Φετος η ενωση φυσικων προειδοποιησε την εξεταστικη επιτροπη των πανελληνιων ( μην κανετε μαλακιες).

 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Βασικα εγω με θμκε πηγα να μπλεξω και τα κανα... αντε μην πω...ενταξει δυσκολο να σκεφτω αδο για ενα τετοιο προβλημα

Κοίταξε να δεις,η φυσική σε αντίθεση με τις υπόλοιπες θετικές επιστήμες επιδιώκει να περιγράψει όλα τα δυνατά φαινόμενα με ένα μικρό σετ κανόνων. Εαν το θυμάσαι αυτό, δεν υπάρχει πρόβλημα που να μην μπορείς,θεωρητικά τουλάχιστον,να λύσεις. Αυτό το σετ κανόνων το οποίο έχει το λύκειο είναι για την κλασσική μηχανική είναι :

Οι 3 νόμοι του Νεύτωνα.
Οι αρχές διατηρήσεις(ενέργειας,ορμής & στροφορμής).

Υπάρχουν τώρα κάτι παράγωγα όπως η ΑΔΜΕ και το ΘΜΚΕ αλλά στην ουσία απο την αρχή διατήρησης της ενέργειας πηγάζουν και αυτά. Όλες οι περίεργες κινήσεις που προκύπτουν,όπως ας πούμε της ΑΑΤ ή μιας συζευγμένης ταλάντωσης,είναι απλά λύσεις της εξίσωσης :

F = mα .

Πρόσεξε πως η παραπάνω εξίσωση λέει το πιο απλό πράγμα του κόσμου. Η ύπαρξη δύναμης δημιουργεί μεταβολή στην επιτάχυνση και επομένως στην κινητική κατάσταση ενός σώματος μάζας m . Είναι μια σχέση που συνδέει δηλαδή το αίτιο(την δύναμη) με το αποτέλεσμα(την κίνηση). Ομοίως η αρχή διατήρησης της ενέργειας ,σχετίζεται με συμμετρίες που παρουσιάζει ο χρόνος ,και της ορμής με συμμετρίες που παρουσιάζει ο χώρος. Δηλαδή τι κάνω το πείραμα τώρα ή αύριο, ή τι κάνω το πείραμα εδώ ή στο Παρίσι,ίδια αποτελέσματα θα πάρω. Αυτό περί των συμμετριών χοντρικά. Οι διαπιστώσεις που κάνουν αυτοί οι νόμοι είναι πολύ γενικοί και για αυτό ισχύουν καθολικά! Όχι εντελώς καθολικά βέβαια,αλλά μην βιαζόμαστε... Αυτό που θέλω να πω είναι οτι σίγουρα μπορείς να καταφέρεις όποιο πρόβλημα θες μόλις καταλάβεις τα παραπάνω που σου είπα γιατί στην φυσική η απλότητα είναι πάντα το κλειδί. Και εαν υπάρχει μια παραπάνω αρχή,δεν μπήκε περιττά ή για να λόγους ομορφιάς,υπάρχει λόγος και σε κάθε πρόβλημα μπορείς να την εκμεταλλευτείς για το δικό σου συμφέρον(την ανάλυση του προβλήματος).

3 νόμοι,2 θεμελιώδεις αρχές διατήρησης λοιπόν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Eustace

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eustace αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Ασκησεις που δεν σεβονται στις νευτωνιες παραδοχες και τους περιορισμους των ταλαντωσεων δεν εχουν κατ εμε θεση.
Φετος η ενωση φυσικων προειδοποιησε την εξεταστικη επιτροπη των πανελληνιων ( μην κανετε μαλακιες).

Το θεμα του χρονου που θιγουν ειναι για εμενα το σημαντικοτερο!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Κοίταξε να δεις,η φυσική σε αντίθεση με τις υπόλοιπες θετικές επιστήμες επιδιώκει να περιγράψει όλα τα δυνατά φαινόμενα με ένα μικρό σετ κανόνων. Εαν το θυμάσαι αυτό, δεν υπάρχει πρόβλημα που να μην μπορείς,θεωρητικά τουλάχιστον,να λύσεις. Αυτό το σετ κανόνων το οποίο έχει το λύκειο είναι για την κλασσική μηχανική είναι :

Οι 3 νόμοι του Νεύτωνα.
Οι αρχές διατηρήσεις(ενέργειας,ορμής & στροφορμής).

Υπάρχουν τώρα κάτι παράγωγα όπως η ΑΔΜΕ και το ΘΜΚΕ αλλά στην ουσία απο την αρχή διατήρησης της ενέργειας πηγάζουν και αυτά. Όλες οι περίεργες κινήσεις που προκύπτουν,όπως ας πούμε της ΑΑΤ ή μιας συζευγμένης ταλάντωσης,είναι απλά λύσεις της εξίσωσης :

F = mα .

Πρόσεξε πως η παραπάνω εξίσωση λέει το πιο απλό πράγμα του κόσμου. Η ύπαρξη δύναμης δημιουργεί μεταβολή στην επιτάχυνση και επομένως στην κινητική κατάσταση ενός σώματος μάζας m . Είναι μια σχέση που συνδέει δηλαδή το αίτιο(την δύναμη) με το αποτέλεσμα(την κίνηση). Ομοίως η αρχή διατήρησης της ενέργειας ,σχετίζεται με συμμετρίες που παρουσιάζει ο χρόνος ,και της ορμής με συμμετρίες που παρουσιάζει ο χώρος. Δηλαδή τι κάνω το πείραμα τώρα ή αύριο, ή τι κάνω το πείραμα εδώ ή στο Παρίσι,ίδια αποτελέσματα θα πάρω. Αυτό περί των συμμετριών χοντρικά. Οι διαπιστώσεις που κάνουν αυτοί οι νόμοι είναι πολύ γενικοί και για αυτό ισχύουν καθολικά! Όχι εντελώς καθολικά βέβαια,αλλά μην βιαζόμαστε... Αυτό που θέλω να πω είναι οτι σίγουρα μπορείς να καταφέρεις όποιο πρόβλημα θες μόλις καταλάβεις τα παραπάνω που σου είπα γιατί στην φυσική η απλότητα είναι πάντα το κλειδί. Και εαν υπάρχει μια παραπάνω αρχή,δεν μπήκε περιττά ή για να λόγους ομορφιάς,υπάρχει λόγος και σε κάθε πρόβλημα μπορείς να την εκμεταλλευτείς για το δικό σου συμφέρον(την ανάλυση του προβλήματος).

3 νόμοι,2 θεμελιώδεις αρχές διατήρησης λοιπόν.
Το ξερω οτι εχεις δικιο αλλα σε τετοιου ειδους ασκησεις χανεις λιγο την καθαροτητα της σκεψης σου γιατι συμβαινουν πολλά πραγματα ταυτοχρονα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Ασκησεις που δεν σεβονται στις νευτωνιες παραδοχες και τους περιορισμους των ταλαντωσεων δεν εχουν κατ εμε θεση.
Φετος η ενωση φυσικων προειδοποιησε την εξεταστικη επιτροπη των πανελληνιων ( μην κανετε μαλακιες).

πρωτη φορα στα χρονικα προ εξετασεων προειδοποιει για τα θεματα.ελπιζω αυριο οι υποψηφιοι να μην βριζουν την εεφ.αυτο που λεει οχι τεχνικες επιλυσεις δεν νομιζω οτι θα αρεσει στους υποψηφιους παντως!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top