Βοήθεια/Απορίες στη Γεωμετρία

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Τις προσπαθείς καθόλου η μπα γτ είναι επιεικώς ευκολες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefteris94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lefteris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 269 μηνύματα.
μπορείς να βοηθήσεις ή όχι ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwannak

Νεοφερμένος

Η Ιωαννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
μας εβαλε αυτες της ασκησεις αλλα μας εχουν βαλει κ στο σχολειο διαγωνισμα αλγεβρα κ πρεπει να διαβασω οποτε οποιος μπορει ασ βοηθησει....:(

1.να αποδειξετε οτι τα μεσα των ισων πλευρων ισοσκελους τριγωνου ισαπεχουν

1)απο τη βαση
2)απο τις ισες πλευρες...:(


2.να αποδειξετε οτι τα ακρα ενος τμηματος ισαπεχουν απο καθε ευθεια που διερχεται απο το μεσο του

3.αν δυο τριγωνα ειναι ισα να αποδειξετε οτι και τα υψη τους που αντιστοιχουν στις ισες πλευρες ειναι ισα..:(



ευχαριστω εκ των προτερων!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Τα παντα είναι απλές ισότητες τριγώνων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
@ lefteris94:

Αφού ΔΜ//ΑΕ, ΜΕ//ΔΑ έπεται ότι ΔΜ=ΑΕ και ΜΕ = ΔΑ. Με πρόσθεση κατά μέλη προκύπτει ΜΔ+ΜΕ = ΑΕ + ΑΔ. Λόγω ιδιοτήτων της παραλληλίας όμως, είναι <ΒΑΓ = <ΜΕΓ, άρα (δεδομένου ότι είναι ισοσκελές) θα είναι και ΜΕ=ΔΑ=ΕΓ. Τότε ΑΕ+ΕΓ = ΑΓ = ΑΒ = ΜΔ+ΜΕ.

@ iwannak:

α1) Έστω τα μέσα των δύο ίσων πλευρών του ισοσκελούς τριγώνου αντίστοιχα. Φέρνουμε κάθετες από τα σημεία αυτά πάνω στη βάση. Τότε αρκεί να δείξουμε ότι τα δυο ορθογώνια τρίγωνα που σχηματίζονται είναι ίσα. (Hint: πλευρά-γωνία, το ότι είναι ισοσκελές λέει πολλά...)

α2) Φέρνεις πάλι κάθετες από τα σημεία αυτά στις ίσες πλευρές, φέρνεις και την ευθεία και πάλι το αποδεικνύεις με ισότητα τριγώνων. (Hint: Η ευθεία που συνδέει τα μέσα των δυο πλευρών τριγώνου είναι παράλληλη στην τρίτη πλευρά...)

β) Λάθος είπα, μάρκο σωστός. Φέρνουμε τις δυο κάθετες και μετά ισότητα τριγώνων κατ' ευθείαν.


γ) Πάλι με ισότητα τριγώνων (ορθογωνίων) βγαίνει εύκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Για το β καλά λεει η εκφωνηση μαλλον την παρεννοησες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwannak

Νεοφερμένος

Η Ιωαννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
χμμ...μαλλον ....βασικα εγω κολαω στα σχηματα νομιζω οτι τα κανω λαθος..:/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Renita <3

Νεοφερμένος

Η Ρενυτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Λοιπον εμεις προκειται να γραψουμε ...
Να προσεξεις τις ασκησεις με την επικεντρη γωνεια και τα τοξα ...σελ.23 αποδ. ;)
σελ.25 προσεξε την ΕΦΑΡΜΟΓΗ ...και γενικα λυσε οσο το δυνατον περισσοτερες ασκ....!
καλη τυχη φιλε....

Γεια σας , ειμαι η Ρενυτα , καινουργια εδω...:bye:
Πρωτον συγχαρητιρια για την καταπληκτικα δουλεια που κανετε στο forum σας !
Εεε..εχει γραψει κανεις τεστ στα τριγωνα , κεφ . 3 ??
Αν ναι πως ηταν ; επεσε θεωρια ; τι να προσεξω ; σε τι περιπου παραδειγματα κινουνται οι ασκ ?
Ευχαριστω εκ των προτερων , :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

~Λένα~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Λένα~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,659 μηνύματα.
Καλως ορισες Ρενυτα!
Εμεις σημερα μππηκαμε στο 3ο κεφαλαιο και απ'οτι καταλαβα σος ειναι τα κριτηρια ισοτητας. Ειδα τον καθηγητη πολυ να τα τονιζει. Τωρα δεν μπορω να βοηθησω σε κατι αλλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Renita <3

Νεοφερμένος

Η Ρενυτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Δεν πειραζει Λενακι...Μαλλον θα σας πω εγω τι επεσε :D...=)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NoName

Νεοφερμένος

Ο NoName αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια.Μολις μπηκαμε στο κεφαλαιο με τα τριγωνα και μας βαλανε την εξης ασκηση...Να σχεδιασουμε τα δευτερευοντα στοιχεια(διαμεσος,υψος,διχοτομος)σε τριγωνα οξυγωνια,ορθογωνια και αμβλυγωνια...Αυτο που δεν θυμαμαι ειναι πως τα βρισκουμε ακριβως δηλαδη με τα γεωμετρικα οργανα και τον διαβητη...Αν μπορειτε βοηθηστε!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια.Μολις μπηκαμε στο κεφαλαιο με τα τριγωνα και μας βαλανε την εξης ασκηση...Να σχεδιασουμε τα δευτερευοντα στοιχεια(διαμεσος,υψος,διχοτομος)σε τριγωνα οξυγωνια,ορθογωνια και αμβλυγωνια...Αυτο που δεν θυμαμαι ειναι πως τα βρισκουμε ακριβως δηλαδη με τα γεωμετρικα οργανα και τον διαβητη...Αν μπορειτε βοηθηστε!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:no1:
Το ύψος θα δεις στην απέναντι πλευρά να σχηματίζει ορθή γωνία...
Διάμεσος θα κόψεις την απέναντι πλευρά στα 2..
Και διχοτόμος με το μοιρογνωμόνιο θα ''κόψεις'' την γωνία στα 2..
Περισσότερο σας την έβαλαν την άσκηση για να παρατηρήσετε ότι σε καθένα από τα τρίγωνα(οξυγώνιο ,αμβλυγώνιο,ορθογώνιο) αλλού βρίσκεται το βαρύκεντο,ορθόκεντρο κτλ
Δηλαδή δεν θέλει τόσο ακρίβεια στον χωρισμό..με το μάτι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NoName

Νεοφερμένος

Ο NoName αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Νομιζω το θυμηθηκα Ευχαριστω:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
:no1:
Τίποτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

p@g

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Το ύψος θα δεις στην απέναντι πλευρά να σχηματίζει ορθή γωνία...
Διάμεσος θα κόψεις την απέναντι πλευρά στα 2..
Και διχοτόμος με το μοιρογνωμόνιο θα ''κόψεις'' την γωνία στα 2..
Περισσότερο σας την έβαλαν την άσκηση για να παρατηρήσετε ότι σε καθένα από τα τρίγωνα(οξυγώνιο ,αμβλυγώνιο,ορθογώνιο) αλλού βρίσκεται το βαρύκεντο,ορθόκεντρο κτλ
Δηλαδή δεν θέλει τόσο ακρίβεια στον χωρισμό..με το μάτι...

ισως να ηταν αυτος ο σκοπος αλλα εμενα μου φενεται πιο λογικο ο σκοπος να ηταν να μαθουν τα παιδια πως με κανονα και διαβητη μπορουν να κατασκευασουν τα δευτερευοντα στοιχεια ενος τριγωνου.....που εκει το πραγμα δυσκολευει λιγο περισσοτερο προφανως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefteris94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lefteris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 269 μηνύματα.
Δίνεται ισοσκελές τρίγωνο ΑΒΓ με ΑΒ=ΑΓ και Α=30 μοίρες . Να αποδείξετε ότι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Το α τι ακριβώς είναι;Διάνυσμα;Πλευρά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefteris94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lefteris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 269 μηνύματα.
πλευρά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

p@g

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
δεν ειμαι απολυτα σιγουρος...απο νομο συνημιτονων εχουμε

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Να προσέξεις στο ύψος του αμβλυγώνιου (μιλάω για το τμήμα που θα φέρεις από τη μοναδική αμβλεία του τριγώνου) -> να είναι κάθετη! -> και ας βγει και έξω από το σχήμα. Άλλωστε ο ορισμός του ύψους δεν σε περιορίζει <<... που φέρεται από τη κορυφή στην ευθεία της απέναντι πλευράς>>.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top