Βοήθεια/Απορίες στη Βιολογία Προσανατολισμού

confusius

Δραστήριο μέλος

Η confusius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Τίποτα βρε. ;)
Και εγώ αυτά διαβάζω τώρα, γράφω διαγώνισμα αύριο στο φροντιστήριο. :P


χαχα κι εγώ! Μάλλον είναι η Κυριακή της βιολογίας αύριο!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

y33p33

Νεοφερμένος

Η y33p33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
χαχα κι εγώ! Μάλλον είναι η Κυριακή της βιολογίας αύριο!:P

omg!:jumpy:
Καλή μας επιτυχία λοιπόν! :no1:
btw, με κόβω να διαβάζω ως το πρωί γιατί ακόμα στο 1ο κεφάλαιο είμαι. Τεμπελχανίτιδα. Έεεετσι! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

loukas92

Νεοφερμένος

Ο loukas92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Μήπως θα μπορούσατε(expert_biologist) να ανεβάσετε ενα διαγώνισμα που να αφορα 1 και 2 κεφάλαιο ωστέ να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Μια ερωτηση, ως προς τη θεωρία του 5ου κεφαλαίου... Επειδή εκεί προς το τέλος που εξηγεί τα γενεαλογικά δέντρα, είναι τίγκα στο παράδειγμα, με αναφορές που κατά τη γνώμη μου, επειδή είναι παραδείγματα, και ο καθένας τα λέει με το δικό του τρόπο, δηλαδή δεν είναι ορισμοί, είναι πολύ δύσκολο να τα μάθει, αυτά πρέπει να τα μάθουμε τέλεια τελεια? Πέρυσι είχα κάνει μια πρώτη γνωριμία με τη βιολογία και τα συγκεκριμένα μέρη του 5ου κεφ. τα είχα μάθει στο περίπου.
Έχω κολλήσει πραγματικά και δεν μπορώ να τα μάθω όπως τους ορισμούς κλπ, γιατί είναι καθαρά παραδείγματα με περιτπωσεις κ.α. Τα θέλουνε αυτά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
επειδη ειχα την ιδια απορια,ρωτησα 3 καθηγητες που διορθωνουν χρονια γραπτα και εργαζονται στη δευτεροβαθμια πανω απο 20 χρονια
μου ειπαν απο το 5 κεφαλαιο τα παραδειγματα,που 1 στο εκατομμυριο αμα ζητηθει κατι,δεν ειναι απαραιτητα να τα ξερεις αυτολεξι απλα να μπορεις να τα περιγραφεις με δικα σου λογια.απο το κεφαλαιο αυτο οι απραιτητες εννοιες ειναι οι νομοι,φυλοσυνδετη κληρονομικοτητα κτλπ που φανταζομαι τα χεις διαβασει ηδη.(και αυτα κυριως για αιτιολογησεις σε ασκησεις οχι θεωρια)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Πάλι καλά... Δε μου εντυπωνονται με τίποτα τα παραδείγματα. Μπορώ να λύσω τις ασκήσεις μια χαρά, αλλά δε μπορώ να τα πω και αυτολεξεί.
Ευτυχώς... Ευχαριστώ για την πληροφορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

confusius

Δραστήριο μέλος

Η confusius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Πάλι καλά... Δε μου εντυπωνονται με τίποτα τα παραδείγματα. Μπορώ να λύσω τις ασκήσεις μια χαρά, αλλά δε μπορώ να τα πω και αυτολεξεί.
Ευτυχώς... Ευχαριστώ για την πληροφορία.


Πάντως όταν είχα δώσει εγώ,στην άσκηση με τα γενεαλογικά έγραψα με δικές μου εκφράσεις,εννοώ όχι κατα λέξη του βιβλίου. Νομίζω ότι το θέμα είναι να χρησιμοποιείς σωστά τις λεξεις-κλειδιά (υπολειπόμενο,φυλοσύνδετο,κτλ) και να εξηγείς ότι κάνεις, αλλιώς γιατί να σου κόψουν?
Τουλάχιστον εμένα μου την πιάσαν σωστή :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

χρηστοσ17

Νεοφερμένος

Ο χρηστοσ17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
γεια σασ ,λεει ασκησει ποσα ειναι τα ριβοσωματα σε ενα πολυσωμα ΄ξερουμε τα νουκλεοτιδια και ποσο απεχουν μεταξυ τουσ τα ριβωσωματα ,πωσ παει ??βρησκω οτι αν ν τα ριβοσωματα τοτε (ν-1)= νουκλεοτιδια συνολο αλλα δεν βγαζω το ιδιο αποτελεσμα ;-(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Biomen

Νεοφερμένος

Ο Biomen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Μπορείς να κάνεις πιο σαφή την ερώτηση του προβλήματος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Το κακό με τη βιολογία είναι ότι όσο καλά και να την καταλάβεις περιέχει όρους που περιγράφονται αποκλειστικά και μόνο με τα λόγια του βιβλίου... Δεν υπάρχει χώρος με τον αυτοσχεδιασμό... Αυτό συζητούσαμε και με τον καθηγητή μου στο φροντιστήριο πρόσφατα... Ναι μεν να καταλάβεις τις διαδικασίες που περιγράφει, αλλά τις δύσκολες και πυκνές έννοιες πρέπει να τις αποστηθίσεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marwan

Νεοφερμένος

Ο marwan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
-----------------------------------------
ΑΣΚΗΣΗ 1!

Να βρεθεί, τι παιδιά θα γεννηθούν από τον γάμο ενός φυσιολογικού άντρα με ίσια μαλλιά, του οποίου ο πατέρας είχε σγουρά μαλλιά, με μία γυναίκα που πάσχει από σύνδρομο Down, ενώ ο πατέρας της είχε σγουρά μαλλιά. Το γονίδιο βρίσκεται στο 21ο χρωμόσωμα και το αλληλόμορφο για τα ίσια μαλλιά είναι επικρατές.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ; :bye:[/quote]
νομίζω πως η ερωτηση εχει μια ασάφεια. τα άτομα με συνδρομο down δεν μπορουν να κανουν παιδιά, αρα αμα ειναι ετσι το ερώτημα δεν μπορει να γεννηθουν παιδια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νομίζω σε αυτήν την περίπτωση δίνεται διευκρίνιση και λέει ''θεωρήστε ότι τα άτομα με σύνδρομο down μπορούν να κάνουν παιδιά'' . Αυτό έλεγε τουλάχιστον σε μια άσκηση που είχα βρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Μα πείτε μου γιατί θα τρελαθώ.
Οι υποκινητές είναι τμήματα γονιδίων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Βρίσκονται πριν από την αρχή κάθε γονιδίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Πριν την αρχή.Όχι στην αρχή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g!orgos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άργος (Αργολίδα). Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Eπανερχομαι στην ερώτηση του Χρήστου...
Μας το ειχε βάλει στο διαγωνισμα αυτη την ερωτηση αλλα οχι για το mrna αλλα για το γονιδιο... Αυτό που μου ειπε ήταν ότι οι 5-3 αμεταφραστες περιοχες ειναι εξωνια (στο γονιδιο παντα) .. δηλ επρεπε να γραψω στο γονιδιο πάνω : εξωνια ( περιοχη του γονιδιου που αντιστοιχει στην 5 και 3 αντιστοιχα αμεταφραστη περιοχη )... Απλα το λέω για περαιτερω συζητηση..! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Nαι,αυτά είναι,για τον υποκινητή λέω.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g!orgos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άργος (Αργολίδα). Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Για τον υποκινητη θα συμφωνησω μαζι σου! Πληρως :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Nαι,αυτά είναι,για τον υποκινητή λέω.:P
ο υποκινητης ειναι αλληλουχια dna αλλα ως εκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Σας παραθέτω μια έξυπνη ασκησούλα προς προβληματισμό και περισυλλογή :D :

Σε μία υγρή καλλιέργεια υπάρχουν δύο στελέχη του ιδίου βακτηρίου.
Στο ένα στέλεχος υπάρχει ένα πλασμίδιο με γονίδια ανθεκτικότητας στα αντιβιοτικά (Α) και (Β)
Στο άλλο στέλεχος υπάρχει ένα πλασμίδιο με γονίδια ανθεκτικότητας στα αντιβιοτικά (Γ) και (Δ).
Στην καλλιέργεια προστίθενται και τα 4 αντιβιοτικά.

Αιτιολογήστε πώς κάποια από τα βακτήρια επιζούν και πολλαπλασιάζονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top