Roxie
Νεοφερμένο μέλος


που συνηθως δινουν τα φροντιστητρια..και επειδη φετος κατι με επιασε -δεν ξερω τι XD- να ξαναδωσω πανελλαδικες τους χρειαζομαι
το καταλαβαινω ειναι ζορι. να ρωταω καθε μερα απο 1 ενοτητα?Έχουμε για όλη την ύλη, αλλά δε γίνεται να το γράψουμε τώρα όλο το βιβλίο εδώ.
Αν θέλεις, ρώτα κάτι πιο συγκεκριμένο.![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος


Αν σε βοηθάει τόσο, μπορείς κι εσύ μόνος σου να βάζεις τους πλαγιότιτλουςτο καταλαβαινω ειναι ζορι. να ρωταω καθε μερα απο 1 ενοτητα?η υπαρχει κανα βοηθημα που να εχει τους πλαγιοτιτλους?

Για παράδειγμα στην 2ο ενότητα του 1ου κεφαλαίου, στην πρώτη παράγραφο αναφέρεται στους λόγους για τους οποίους καθυστέρησε η ωρίμανση του σοσιαλιστικού και εργατικού κινήματος στην Ελλάδα-δεν είναι δύσκολο να βάλεις κάποιον πλαγιότιτλο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


το καταλαβαινω ειναι ζορι. να ρωταω καθε μερα απο 1 ενοτητα?η υπαρχει κανα βοηθημα που να εχει τους πλαγιοτιτλους?
Λοιπόν, επειδή είμαι καλός άνθρωπος (

Σε αρκετές παραγράφους παραθέτω δύο Πλαγιότιτλους, ο ένας ως εναλλαγή του άλλου.

Σελ.42: «Οι ραγδαίες εξελίξεις... κοινωνικές συνθήκες.»
α. Παράγοντες που οδήγησαν την Ευρώπη στην αγροτική μεταρρύθμιση του 19ου αι.
ή β. Υποχώρηση αγροτικού τομέα.
Σελ.42-43: «Στον Ελληνικό χώρο... τεχνητές ελλείψεις.»
α. Παράγοντες που έφεραν στο προσκήνιο το ζήτημα της μεγάλης ιδιοκτησίας στην Ελλάδα (μέσα 19ου αι. και μετά)
ή β. Τα προβλήματα στον εδαφικό χώρο μετά το 1864.
Σελ.43: «Οι πρακτικές αυτές... μεγάλων εκτάσεων.»
α. Η εξέλιξη του αγροτικού ζητήματος από το 1907 ως το 1913.
[Υγ. Στην ίδια παράγραφο, εκεί που λέει «Κιλελέρ (1910)» έχω βάλει αστερίσκο, και γράφω: «+ σελ.91 το σημείο που αναφέρεται ότι ο Βενιζέλος πρότεινε νόμο διανομής της γης στη Θεσσαλία.» Δηλαδή, έχε το στο νου σου, και σκέψου ότι ο Βενιζέλος πρότεινε τελικά το μια σειρά νόμων, μερικοί από τους οποίους είχαν ως στόχο να απαλύνουν τις κοινωνικές αναταραχές.]
Σελ.43-44: «Το αποφασιστικό βήμα... κρατικού ενδιαφέροντος.»
α. Η νομοθεσία του 1917 και τα αποτελέσματα.
ή β. Στόχοι της αγροτικής μεταρρύθμισης του 1917.
Σελ.45: «Η αναδιανομή... Ρουμανία κ.λπ.).»
α. Οι συνέπειες της ανακατανομής της γης (αρχές 20ου αι.).
2. Τα πρώτα βήματα του εργατικού κινήματος
Σελ.46: «Οι διαφορές του αγροτικού... περιεχόμενο.»
α. Αιτίες περιορισμένης επιρροής (του εργατικού κινήματος και των ιδεολογιών)
ή β. Παράγοντες που συνέβαλαν στην καθυστέρηση της ανάπτυξης του εργατικού κινήματος στην Ελλάδα το 19ο αι.
Σελ.46-47: «Η κατάσταση αυτή... Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος.»
α. 20ος αι. Αιτίες ανάπτυξης (του εργατικού κινήματος και των ιδεολογιών)
ή β. Παράγοντες που οδήγησαν στη διαμόρφωση και ωρίμανση του εργατικού κινήματος (στην Ελλάδα) στις αρχές του 20ου αι.
3. Οι οικονομικές συνθήκες κατά την περίοδο 1910-1922
Σελ.48: «Στην περίοδο 1910-1922... δυνάμεων του έθνους.»
α. Τι σημαίνει ο όρος Βενιζελισμός στον οικονομικό τομέα και οι προϋποθέσεις πραγμάτωσής του.
Σελ.48: «Ο Βενιζέλος δεν ήταν μόνος... Αλεξάνδρεια.»
α. Ποιοι προώθησαν τον Βενιζελισμό.
ή β. Ο ρόλος της αστικής τάξης στην υλοποίηση της πολιτικής του Βενιζέλου.
Σελ.48: «Όλος αυτός ο πλούτος... πολιτών της.»
α. Στόχος όσων προώθησαν τον Βενιζελισμό.
Σελ.48: «Επρόκειτο για ένα... με πιθανότητες επιτυχίας.»
α. Ιστορικό πλαίσιο.
Σελ.48: «Χαρακτηριστικό είναι... στρατιωτικές δαπάνες.»
α. Αποτελέσματα.
Σελ.48: «Το 1910 οι πρόοδοι... των μεταναστών.»
α. Η μετανάστευση στις ΗΠΑ ως μέσο αντιμετώπισης της αγροτικής κρίσης του 1910.
Σελ.49: «Το κόστος... Α' Παγκόσμιος Πόλεμος.»
α. Βαλκανικοί πόλεμοι - Συνέπειες.
4. Ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος
Σελ.49-50: «Η συμμετοχή της Ελλάδας... οδυνηρές συνέπειες στο μέλλον.»
α. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η Ελλάδα μπήκε στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο.
ή β. Αιτίες δανεισμού του 1917.
[Υγ. Στο σημείο που λέει «περίπλοκες συνθήκες», στο τέλος της σελ. 49, έχω βάλει έναν αστερίσκο, και γράφω «+ σελ.93». Δηλαδή, στη σελ. 93, στο σημείο κάτω-κάτω που το μάθημα αναφέρεται στον εθνικό διχασμό του 1915-1920, αναφέρονται αυτές οι περίπλοκες συνθήκες.]
Σελ.50: «Η Γαλλία, Η Μεγάλη... δεν άργησαν να φανούν.»
α. Οι δανείστριες χώρες, η μορφή του δανεισμού και η χρήση του δανείου.
Σελ.50: «Το Νοέμβριο του 1920...σκληρό και δαπανηρό πόλεμο.»
α. 1920-1922 Διχοτόμηση νομίσματος (εσωτερικός δανεισμός)
Σελ.50: «Το Μάρτιο του 1922... με ομολογίες του Δημοσίου.»
α. Η διχοτόμηση
Σελ.50: «Η επιχείρηση στέφθηκε... συνέπειές της.»
α. Αποτελέσματα διχοτόμησης.
[Υγ. Κ Α Μ Π Α Ν Α Κ Ι.


Έχω βάλει αστερίσκο στο σημείο της σελ.50, που αναφέρεται «Το Νοέμβριο του 1920...»
Και η ερώτηση η οποία μπορεί να τεθεί συνδυαστικά με τη σελίδα 144 είναι η εξής:
«Ποιες οι συνέπειες πολιτικά, οικονομικά, στρατιωτικά των εκλογών του Νοέμβρη του 1920;»]
5. Η οικονομική ζωή κατά την περίοδο 1922-1936
Σελ.51: «Η καταστροφή του 1922... σε μια νέα αρχή.»
α. Οι συνέπειες της άφιξης των προσφύγων στο Ελληνικό Κράτος.
Σελ.51-52: «Η άφιξη των προσφύγων... αποτελεσματικό τρόπο.»
α. Η αντίδραση του Κράτους στην αποκατάσταση των προσφύγων.
6. Η ελληνική οικονομία κατά την περίοδο του μεσοπολέμου
Σελ.52: «Η ελλάδα του... πλέον όλους τους Έλληνες.»
α. Παράγοντες θετικής οικονομικής πορείας και η Μεγάλη Ιδέα.
Σελ.52: «Επιπλέον... μέσα στην καταστροφή.»
α. Η προσφορά των προσφύγων.
[Υγ. Στην ουσία, όλο το κείμενο αυτό είναι ενιαίο και δε χωρίζεται σε θεματικές ενότητες.
Φέτος στις Πανελλήνιες έπεσε ερώτηση και ζητήθηκε όλο αυτό το μάθημα. Η ερώτηση έπιανε 15 μονάδες περίπου, αν θυμάμαι καλά]
7. Οι μεγάλες επενδύσεις
Σελ.52-53: «Οι ραγδαίες αλλαγές... Αδριάνειο Υδραγωγείο.»
α. Αιτίες (η κατάσταση των υποδομών της χώρας σε συνδυασμό με την αύξηση του πληθυσμού.
Σελ.53: «Τη λύση του ζητήματος... στο Μαραθώνα.»
α. ΗΠΑ-ΟΥΛΕΝ.
Σελ.53: «Την ίδια περίπου... λεωφορεία.»
α. Βρετανία-ΠΑΟΥΕΡ.
Σελ.53: «Επενδύσεις έγιναν... λεκανοπέδιο της Αττικής.»
α. Γερμανία.
(Στις επόμενες δύο σειρές του μαθήματος δεν έχω πλαγιότιτλο.)
8. Η Τράπεζα της Ελλάδος
Σελ.53: «Το 1927... οικονομικής πολιτικής.»
α. Στόχοι της Τ.τ.Ε.
Σελ.53: «Παρά τις αντιδράσεις... ένα χρόνο αργότερα.»
α. Χρόνος ίδρυσης - λειτουργίας.
Σελ.53: «Πολύ γρήγορα πέτυχε... Νέα Υόρκη το 1920.»
α. Αποτελέσματα/Επιτυχίες της λειτουργίας της Τ.τ.Ε.
9. Η κρίση του 1932
Σελ.53-54: «Η παγκόσμια οικονομική κρίση... αισιοδοξία.»
α. Η κατάσταση στην Ελλάδα (1929-1932)
Σελ.54: «Οι προσπάθειες... οικονομικές συμφωνίες.»
α. Συνέπειες της οικονομικής κρίσης στην εσωτερική οικονομική ζωή της Ελλάδας.
Σελ.54: «Στο εξωτερικό εμπόριο... θετικά στοιχεία.»
α. Ο ορισμός του κλήρινγκ (clearing).
Σελ. 54: «Οι πιο σημαντικές... επιβολή δικτατορίας.»
α. Συνέπειες στο διεθνές και ελληνικό πολιτικό πεδίο.
Θα σου εφιστήσω την προσοχή στους ορισμούς.
Το κεφάλαιο αυτό διαθέτει αρκετούς ορισμούς, τους οποίους σε κάποια σημεία ίσως χρειαστεί να αποδώσεις συνδυαστικά. (βλ. Αγροτική Μεταρρύθμιση)
Για το λόγο αυτό, σου προτείνω να αγοράσεις αυτό το βοήθημα. Η άποψή μου είναι πως αυτό είναι ό, τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά ως τώρα. Έχει συγκεντρωμένους όλους τους ορισμούς του βιβλίου, επεξηγεί τα μαθήματα, και έχει σε κάθε μάθημα ερωτήσεις κάθε τύπου, ενώ έχει και διαγωνίσματα τύπου Πανελληνίων και πίσω έχει τις απαντήσεις. Θα σου συνιστούσα να προσέξεις τα διαγωνίσματα, και, όπου δυσκολεύεσαι, να κοιτάζεις «συμβουλευτικά» τις απαντήσεις. Πρέπει να μάθεις να απαντάς με συγκεκριμένο τρόπο στις ερωτήσεις. Δηλαδή, να μάθεις ποια αποσπάσματα από τα μαθήματα θα χρησιμοποιείς κάθε φορά. Τέλος, υπενθυμίζω πως πρώτα πας στην κατανόηση, και μετά προχωράς σε αυστηρή αποστήθιση του περιεχομένου.
Η ιστορία είναι ένα μάθημα που προσφέρεται σε όλους για ολοστρόγγυλο 20. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία όπως πρέπει.
Ό, τι θελήσεις, εδώ είμαστε. Μη διστάσεις.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος


Μπραβο,rainbowarrior!!!Λοιπόν, επειδή είμαι καλός άνθρωπος (), μέσα στο spoiler έχω τους Πλαγιότιτλους όλου του 1ου Κεφαλαίου («Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 20ό ΑΙΩΝΑ») στην Ιστορία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Μπραβο,rainbowarrior!!!
Ευχαριστώ.

Ελπίζω να το δει η ενδιαφερόμενη το σχόλιο, και να μην έκατσα τσάμπα από τις 22.45 πάνω από το πληκτρολόγιο βλέποντας και γράφοντας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος


Και τζάμπα να έκατσες, το εκτιμάμε εμείςΕυχαριστώ.
Ελπίζω να το δει η ενδιαφερόμενη το σχόλιο, και να μην έκατσα τσάμπα από τις 22.45 πάνω από το πληκτρολόγιο βλέποντας και γράφοντας.![]()


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος


Παντως,το βοηθημα αυτο φαινεται πολυ καλο!Εμεις μια πατατα ειχαμεΕυχαριστώ.
Ελπίζω να το δει η ενδιαφερόμενη το σχόλιο, και να μην έκατσα τσάμπα από τις 22.45 πάνω από το πληκτρολόγιο βλέποντας και γράφοντας.![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Παντως,το βοηθημα αυτο φαινεται πολυ καλο!Εμεις μια πατατα ειχαμε![]()
Οι πλαγιότιτλοι που έδωσα δεν είναι του βοηθήματος.
Είναι της καθηγήτριάς μου στο ιδιαίτερο και της καθηγήτριάς μου στο σχολείο.
Γενικά, έχω πολλές σημειώσεις πάνω στο βιβλίο μου στην Ιστορία, αλλά, για να τα γράψω εδώ όλα αυτά, πρέπει να ξοδέψω το υπόλοιπο της ζωής μου.
Το συγκεκριμένο βοήθημα πολύ σπάνια το χρησιμοποιούσα. Όλη τη χρονιά ας πούμε, ζήτημα να το άνοιξα 10 φορές. Απλώς, έγραφα διαγωνίσματα από εκεί, και κοιτούσα κάποιους ορισμούς. Επίσης, είχα δει (ξεφυλλίζοντάς το) πόσο ωραία έχει αναλύσει τα μαθήματα κλπ. Αλλά, ναι, ομολογουμένως, είναι ό, τι καλύτερο κυκλοφορεί.
Εμένα, προσωπικά, με βόλευε να διαβάζω μόνο από το βιβλίο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Roxie
Νεοφερμένο μέλος


το βοηθημα θα το παρω φαινεται πολυ καλοΛοιπόν, επειδή είμαι καλός άνθρωπος (), μέσα στο spoiler έχω τους Πλαγιότιτλους όλου του 1ου Κεφαλαίου («Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 20ό ΑΙΩΝΑ») στην Ιστορία.
Σε αρκετές παραγράφους παραθέτω δύο Πλαγιότιτλους, ο ένας ως εναλλαγή του άλλου.
1. Το αγροτικό ζήτημα
Σελ.42: «Οι ραγδαίες εξελίξεις... κοινωνικές συνθήκες.»
α. Παράγοντες που οδήγησαν την Ευρώπη στην αγροτική μεταρρύθμιση του 19ου αι.
ή β. Υποχώρηση αγροτικού τομέα.
Σελ.42-43: «Στον Ελληνικό χώρο... τεχνητές ελλείψεις.»
α. Παράγοντες που έφεραν στο προσκήνιο το ζήτημα της μεγάλης ιδιοκτησίας στην Ελλάδα (μέσα 19ου αι. και μετά)
ή β. Τα προβλήματα στον εδαφικό χώρο μετά το 1864.
Σελ.43: «Οι πρακτικές αυτές... μεγάλων εκτάσεων.»
α. Η εξέλιξη του αγροτικού ζητήματος από το 1907 ως το 1913.
[Υγ. Στην ίδια παράγραφο, εκεί που λέει «Κιλελέρ (1910)» έχω βάλει αστερίσκο, και γράφω: «+ σελ.91 το σημείο που αναφέρεται ότι ο Βενιζέλος πρότεινε νόμο διανομής της γης στη Θεσσαλία.» Δηλαδή, έχε το στο νου σου, και σκέψου ότι ο Βενιζέλος πρότεινε τελικά το μια σειρά νόμων, μερικοί από τους οποίους είχαν ως στόχο να απαλύνουν τις κοινωνικές αναταραχές.]
Σελ.43-44: «Το αποφασιστικό βήμα... κρατικού ενδιαφέροντος.»
α. Η νομοθεσία του 1917 και τα αποτελέσματα.
ή β. Στόχοι της αγροτικής μεταρρύθμισης του 1917.
Σελ.45: «Η αναδιανομή... Ρουμανία κ.λπ.).»
α. Οι συνέπειες της ανακατανομής της γης (αρχές 20ου αι.).
2. Τα πρώτα βήματα του εργατικού κινήματος
Σελ.46: «Οι διαφορές του αγροτικού... περιεχόμενο.»
α. Αιτίες περιορισμένης επιρροής (του εργατικού κινήματος και των ιδεολογιών)
ή β. Παράγοντες που συνέβαλαν στην καθυστέρηση της ανάπτυξης του εργατικού κινήματος στην Ελλάδα το 19ο αι.
Σελ.46-47: «Η κατάσταση αυτή... Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος.»
α. 20ος αι. Αιτίες ανάπτυξης (του εργατικού κινήματος και των ιδεολογιών)
ή β. Παράγοντες που οδήγησαν στη διαμόρφωση και ωρίμανση του εργατικού κινήματος (στην Ελλάδα) στις αρχές του 20ου αι.
3. Οι οικονομικές συνθήκες κατά την περίοδο 1910-1922
Σελ.48: «Στην περίοδο 1910-1922... δυνάμεων του έθνους.»
α. Τι σημαίνει ο όρος Βενιζελισμός στον οικονομικό τομέα και οι προϋποθέσεις πραγμάτωσής του.
Σελ.48: «Ο Βενιζέλος δεν ήταν μόνος... Αλεξάνδρεια.»
α. Ποιοι προώθησαν τον Βενιζελισμό.
ή β. Ο ρόλος της αστικής τάξης στην υλοποίηση της πολιτικής του Βενιζέλου.
Σελ.48: «Όλος αυτός ο πλούτος... πολιτών της.»
α. Στόχος όσων προώθησαν τον Βενιζελισμό.
Σελ.48: «Επρόκειτο για ένα... με πιθανότητες επιτυχίας.»
α. Ιστορικό πλαίσιο.
Σελ.48: «Χαρακτηριστικό είναι... στρατιωτικές δαπάνες.»
α. Αποτελέσματα.
Σελ.48: «Το 1910 οι πρόοδοι... των μεταναστών.»
α. Η μετανάστευση στις ΗΠΑ ως μέσο αντιμετώπισης της αγροτικής κρίσης του 1910.
Σελ.49: «Το κόστος... Α' Παγκόσμιος Πόλεμος.»
α. Βαλκανικοί πόλεμοι - Συνέπειες.
4. Ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος
Σελ.49-50: «Η συμμετοχή της Ελλάδας... οδυνηρές συνέπειες στο μέλλον.»
α. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η Ελλάδα μπήκε στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο.
ή β. Αιτίες δανεισμού του 1917.
[Υγ. Στο σημείο που λέει «περίπλοκες συνθήκες», στο τέλος της σελ. 49, έχω βάλει έναν αστερίσκο, και γράφω «+ σελ.93». Δηλαδή, στη σελ. 93, στο σημείο κάτω-κάτω που το μάθημα αναφέρεται στον εθνικό διχασμό του 1915-1920, αναφέρονται αυτές οι περίπλοκες συνθήκες.]
Σελ.50: «Η Γαλλία, Η Μεγάλη... δεν άργησαν να φανούν.»
α. Οι δανείστριες χώρες, η μορφή του δανεισμού και η χρήση του δανείου.
Σελ.50: «Το Νοέμβριο του 1920...σκληρό και δαπανηρό πόλεμο.»
α. 1920-1922 Διχοτόμηση νομίσματος (εσωτερικός δανεισμός)
Σελ.50: «Το Μάρτιο του 1922... με ομολογίες του Δημοσίου.»
α. Η διχοτόμηση
Σελ.50: «Η επιχείρηση στέφθηκε... συνέπειές της.»
α. Αποτελέσματα διχοτόμησης.
[Υγ. Κ Α Μ Π Α Ν Α Κ Ι.Πρώτη σοβαρή συνδυαστική ερώτηση.(
)
Έχω βάλει αστερίσκο στο σημείο της σελ.50, που αναφέρεται «Το Νοέμβριο του 1920...»
Και η ερώτηση η οποία μπορεί να τεθεί συνδυαστικά με τη σελίδα 144 είναι η εξής:
«Ποιες οι συνέπειες πολιτικά, οικονομικά, στρατιωτικά των εκλογών του Νοέμβρη του 1920;»]
5. Η οικονομική ζωή κατά την περίοδο 1922-1936
Σελ.51: «Η καταστροφή του 1922... σε μια νέα αρχή.»
α. Οι συνέπειες της άφιξης των προσφύγων στο Ελληνικό Κράτος.
Σελ.51-52: «Η άφιξη των προσφύγων... αποτελεσματικό τρόπο.»
α. Η αντίδραση του Κράτους στην αποκατάσταση των προσφύγων.
6. Η ελληνική οικονομία κατά την περίοδο του μεσοπολέμου
Σελ.52: «Η ελλάδα του... πλέον όλους τους Έλληνες.»
α. Παράγοντες θετικής οικονομικής πορείας και η Μεγάλη Ιδέα.
Σελ.52: «Επιπλέον... μέσα στην καταστροφή.»
α. Η προσφορά των προσφύγων.
[Υγ. Στην ουσία, όλο το κείμενο αυτό είναι ενιαίο και δε χωρίζεται σε θεματικές ενότητες.
Φέτος στις Πανελλήνιες έπεσε ερώτηση και ζητήθηκε όλο αυτό το μάθημα. Η ερώτηση έπιανε 15 μονάδες περίπου, αν θυμάμαι καλά]
7. Οι μεγάλες επενδύσεις
Σελ.52-53: «Οι ραγδαίες αλλαγές... Αδριάνειο Υδραγωγείο.»
α. Αιτίες (η κατάσταση των υποδομών της χώρας σε συνδυασμό με την αύξηση του πληθυσμού.
Σελ.53: «Τη λύση του ζητήματος... στο Μαραθώνα.»
α. ΗΠΑ-ΟΥΛΕΝ.
Σελ.53: «Την ίδια περίπου... λεωφορεία.»
α. Βρετανία-ΠΑΟΥΕΡ.
Σελ.53: «Επενδύσεις έγιναν... λεκανοπέδιο της Αττικής.»
α. Γερμανία.
(Στις επόμενες δύο σειρές του μαθήματος δεν έχω πλαγιότιτλο.)
8. Η Τράπεζα της Ελλάδος
Σελ.53: «Το 1927... οικονομικής πολιτικής.»
α. Στόχοι της Τ.τ.Ε.
Σελ.53: «Παρά τις αντιδράσεις... ένα χρόνο αργότερα.»
α. Χρόνος ίδρυσης - λειτουργίας.
Σελ.53: «Πολύ γρήγορα πέτυχε... Νέα Υόρκη το 1920.»
α. Αποτελέσματα/Επιτυχίες της λειτουργίας της Τ.τ.Ε.
9. Η κρίση του 1932
Σελ.53-54: «Η παγκόσμια οικονομική κρίση... αισιοδοξία.»
α. Η κατάσταση στην Ελλάδα (1929-1932)
Σελ.54: «Οι προσπάθειες... οικονομικές συμφωνίες.»
α. Συνέπειες της οικονομικής κρίσης στην εσωτερική οικονομική ζωή της Ελλάδας.
Σελ.54: «Στο εξωτερικό εμπόριο... θετικά στοιχεία.»
α. Ο ορισμός του κλήρινγκ (clearing).
Σελ. 54: «Οι πιο σημαντικές... επιβολή δικτατορίας.»
α. Συνέπειες στο διεθνές και ελληνικό πολιτικό πεδίο.
Θα σου εφιστήσω την προσοχή στους ορισμούς.
Το κεφάλαιο αυτό διαθέτει αρκετούς ορισμούς, τους οποίους σε κάποια σημεία ίσως χρειαστεί να αποδώσεις συνδυαστικά. (βλ. Αγροτική Μεταρρύθμιση)
Για το λόγο αυτό, σου προτείνω να αγοράσεις αυτό το βοήθημα. Η άποψή μου είναι πως αυτό είναι ό, τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά ως τώρα. Έχει συγκεντρωμένους όλους τους ορισμούς του βιβλίου, επεξηγεί τα μαθήματα, και έχει σε κάθε μάθημα ερωτήσεις κάθε τύπου, ενώ έχει και διαγωνίσματα τύπου Πανελληνίων και πίσω έχει τις απαντήσεις. Θα σου συνιστούσα να προσέξεις τα διαγωνίσματα, και, όπου δυσκολεύεσαι, να κοιτάζεις «συμβουλευτικά» τις απαντήσεις. Πρέπει να μάθεις να απαντάς με συγκεκριμένο τρόπο στις ερωτήσεις. Δηλαδή, να μάθεις ποια αποσπάσματα από τα μαθήματα θα χρησιμοποιείς κάθε φορά. Τέλος, υπενθυμίζω πως πρώτα πας στην κατανόηση, και μετά προχωράς σε αυστηρή αποστήθιση του περιεχομένου.
Η ιστορία είναι ένα μάθημα που προσφέρεται σε όλους για ολοστρόγγυλο 20. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία όπως πρέπει.
Ό, τι θελήσεις, εδώ είμαστε. Μη διστάσεις.

don't worry το ξερω αυτο. ειχα ατομο στο σχολειο που ηξερε ολο το βιβλιο απεξω, στο ελεγε νερακι απο την αρχη ως το τελος αλλα δεν ηξερε τι ειχε μαθει, απλα τα ελεγε. με αποτελεσμα να μην ξερει ποιο κομματι επρεπε να γραψει για να απαντησει στην ερωτηση. τσαμπα ταλαιπωρια.Τέλος, υπενθυμίζω πως πρώτα πας στην κατανόηση, και μετά προχωράς σε αυστηρή αποστήθιση του περιεχομένου

σε ευχαριστω για τους πλαγιοτιτλους, για το βοηθημα που μου προτεινες και τις συμβουλες σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος






Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος


με τι αλλο σχετιζοταν?Ασχετο,αλλα θυμηθηκα το καλυτερο μαργαριταρι που ειχε ειπωθει στο μαθημα της ιστοριας.Μας ειχε ρωτησει η καθηγητρια με τι αλλο σχετιζοταν ο Παπαναστασιου ,εκτος απο απο την Κοινωνιολογικη Εταιρεια,και καποιος ειχε απαντησει οτι ηταν αυτος που ανακαλυψε το τεστ ΠΑΠΤο τι εγινε στην ταξη δεν περιγραφεται!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος


Με ενα απο τα βασικοτερα γεγονοτα του 1924, δε μου ρχεται κατι καλυτερο στο μυαλο.με τι αλλο σχετιζοταν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος


με τις απαντησεις θελεις?Κανένα λινκ για διαγωνίσματα σχετικά με το 1ο κεφάλαιο ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος


με τις απαντησεις θελεις?
Έχω διαβάσει,έχω εμπεδώσει,έχω κάνει επανάληψη τα μαθήματα του 1ου κεφαλαίου,έκανα τις ερωτήσεις ενός βοηθήματος που είχα,κάποιες πηγές και τώρα αν γίνεται θέλω κανένα διαγώνισμα να δοκιμαστώ και να προχωρήσω παρακάτω ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος


Επαιξε σημαντικοτατο ρολο στη μεταβολη του καθεστωτος σε Αβασιλευτη Δημοκρατια το 1924 και ειχε διατελεσει πρωθυπουργος.με τι αλλο σχετιζοταν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος


ευχαριστω δεν το ξεραΕπαιξε σημαντικοτατο ρολο στη μεταβολη του καθεστωτος σε Αβασιλευτη Δημοκρατια το 1924 και ειχε διατελεσει πρωθυπουργος.
για της πηγες εννοω αν θες σου γραφω εγω το διαγωνισμα που γραψαμε αλλα χωρις πηγηΈχω διαβάσει,έχω εμπεδώσει,έχω κάνει επανάληψη τα μαθήματα του 1ου κεφαλαίου,έκανα τις ερωτήσεις ενός βοηθήματος που είχα,κάποιες πηγές και τώρα αν γίνεται θέλω κανένα διαγώνισμα να δοκιμαστώ και να προχωρήσω παρακάτω ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος


ευχαριστω δεν το ξερα
Παρακαλω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος


το ξερω γενικα αγαπω την ιστορια δεν υπαρχει καλυτερο μαθυμα για μενα το διαβαζω και το απολαμβανωΠαρακαλωΤο πιθανοτερο ειναι οτι δε θα σου χρειαστει καπου,αλλα το να γνωριζεις παραπανω πληροφοριες απ´αυτες που παρεχει το βιβλιο μπορει να σε βοηθησει στην πηγη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος


το ξερω γενικα αγαπω την ιστορια δεν υπαρχει καλυτερο μαθημα για μενα το διαβαζω και το απολαμβανω
Και εγω ετσι ακριβως νοιωθω για την Ιστορια.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 41 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.