Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά και καλή σχολική χρονιά.
Όσοι είναι οικονομικά-πληροφορικής Πως αντιμετωπίζουν τη θεωρία της ΑΕΠΠ; Μπορεί να μας πει και κάποιος που έχει δώσει; Σκέφτομαι να τη διαβάσω ολοκληρωμένη τους επόμενους μήνες από κάποιο site σαν το αοθ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Η συμβουλή που ενδεχομένως θα ακούσεις απ' τους περισσότερους είναι να αφήσεις τη θεωρία για το τέλος. Και οι 3 καθηγητές με τους οποίους είχα μιλήσει, μου είχαν πει το ίδιο. Και ως ένα βαθμό, πράγματι δε χρειάζεται από τώρα να αναλωθείς σε πολλές λεπτομέρειες της θεωρίας. Φρόντισε όμως σε κριτήρια αξιολόγησης/ερωτήσεις που σου δίνουν οι καθηγητές, να απαντάς και στις ερωτήσεις της θεωρίας, ακόμη και με ανοιχτό βιβλίο, κάτι θα σου μείνε. Ή ας πούμε όταν γράφετε διαγώνισμα -σχολείο ή φροντιστήριο- βγάλε τη θεωρία του αντίστοιχου κεφαλαίου μία φορά. Είναι όντως πολύ νωρίς να στέκεσαι σε λεπτομέρειες που μετά θα ξεχάσεις γιατί δεν έχουν καμία εφαρμογή και σχέση με τις ασκήσεις. Γενικά καλό είναι να ξέρεις ορισμούς και κουκκίδες σε κάθε κεφάλαιο που τελειώνεις, όχι να αναλύεις τα κατεβατά. Το πιθανότερο είναι να μη σε δυσκολέψει, γιατί άκου από δω άκου απο κει, θυμάσαι πράγματα στο τέλος. Προσωπικά όταν τελείωσα την ύλη το Φλεβάρη και θέλησα να κάνω ένα ελαφρύ πέρασμα όλη τη θεωρία συνειδητοποίησα ότι θυμόμουν πολύ περισσότερα απ' όσα περίμενα διαβάζοντας με τον τρόπο που σου είπα (έγραψα 19.9), γιατί όπως ξανάπα πάντα μένει κάτι. Αυτό που βοηθάει πολύ πιστεύω είναι τα Κριτήρια Αξιολόγησης των βοηθημάτων. Απάντα τις ερωτήσεις. Με ανοιχτό βιβλίο αν δε θυμάσαι. Το ΑΕΠΠ το θεωρώ απ' τα πιο ευχάριστα μαθήματα στη τρίτη λυκείου ως προς την επίλυση των ασκήσεων. Είναι ένα μάθημα λογικής (και φαντασίας). Μη σκας από τώρα για τη θεωρία, αλλά μη τη χέσεις τελείως και φτάσει Απρίλης χωρίς να έχεις ακουστά ούτε τους ορισμούς.

Και κάτι άλλο. Άσχετα με τη θεωρία. Υπάρχει ένα τετράδιο εργασιών. Use it. Αξίζει και με το παραπάνω μια ματιά σε ότι δύσκολο έχει. Και για αυτό ίσως να είναι νωρίς (προσωπικά το πρωτοάγγιξα το Μάρτη) αλλά έχει κάποια πράγματα που αξίζει να τα δεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstantinos98

Νεοφερμένος

Ο Konstantinos98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Δεν έχω καταλάβει τι πρέπει να διαβάζω σε κάθε κεφάλαιο πχ είμαι στη δομή απλής επιλογής και δεν βλέπω κάτι το σημαντικό που να σηκώνει ερώτηση πέρα από 2-3 γραμμές. Υπάρχει κάπου η θεωρία συσσωρευμένη; Ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση

Να διαβάζω καλύτερα τα ερωτήματα που θέτει το βοήθημα του τσιωτακη; Καλύπτει ολο το φασμα της θεωρίας σε κάθε κεφάλαιο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eleanna pappa

Νεοφερμένος

Η eleanna pappa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Σε Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου την υλη την βρηκα.....ουτε εγω γνωριζω απο πηγες απλα ρωτησα......τι να κανω?θα αρκεστω στην παπαγαλια και θα κανω οτι μπορω......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Δεν έχω καταλάβει τι πρέπει να διαβάζω σε κάθε κεφάλαιο πχ είμαι στη δομή απλής επιλογής και δεν βλέπω κάτι το σημαντικό που να σηκώνει ερώτηση πέρα από 2-3 γραμμές. Υπάρχει κάπου η θεωρία συσσωρευμένη; Ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση

Να διαβάζω καλύτερα τα ερωτήματα που θέτει το βοήθημα του τσιωτακη; Καλύπτει ολο το φασμα της θεωρίας σε κάθε κεφάλαιο;

Δυστυχώς το σχολικό είναι ένα χαώδες μαύρο χάλι. Ακόμη κι έτσι, η γνώμη μου να υπογραμμίσεις ότι αξίζει και να το μάθεις από κει. Καλό είναι κάποια στιγμή να τα κάνεις όλα μια ανάγνωση γιατί μπορεί να πέσουν σε ΣΛ κλπ πράγματα που δε φαντάζεσαι. Τώρα για τον Τσιωτάκη που ρωτάς, αν και μου το είχαν δώσει δεν πολυασχολήθηκα γιατί με την καθηγήτριά μου κάναμε Λαζαρίνη. Τσέκαρε πάντως αν υπάρχουν σημαντικές διαφορές απ' το σχολικό στη θεωρία.
Κυκλοφορούν στο ιντερνετ σημειώσεις συνοπτικής θεωρίας, αλλά δε μπορείς να διαβάζεις μόνο από εκεί γιατί έχουν ελλείψεις.
Φτιάξε τις δικές σου σημειώσεις θεωρίας. Ειδικά στο τέλος, καλό είναι τα έχεις κάπου οργανωμένα με τον τρόπο που εσύ καταλαβαίνεις. Φυσικά τα πολλά-πολλά θα τα λες προφορικά όταν εξετάζεις τον εαυτό σου και θα τα αντικαθιστάς στις σημειώσεις με λέξεις-κλειδιά.

(Ας μας μεταφέρει κάποιος στο Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marakibou

Νεοφερμένος

Η marakibou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά και καλή σχολική χρονιά.
Όσοι είναι οικονομικά-πληροφορικής Πως αντιμετωπίζουν τη θεωρία της ΑΕΠΠ; Μπορεί να μας πει και κάποιος που έχει δώσει; Σκέφτομαι να τη διαβάσω ολοκληρωμένη τους επόμενους μήνες από κάποιο site σαν το αοθ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Απο ποιο site διαβαζεις το αοθ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstantinos98

Νεοφερμένος

Ο Konstantinos98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Εννοούσα παπαγαλία όχι ότι το διαβάζω από σάιτ το αοθ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athbol

Νεοφερμένος

Ο Athbol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια,δινω φετος πανελληνιες με τα 4 μαθηματα και στο μαθημα του αεππ ειμαι πολυ μπερδεμενος.Στις πανελλαδικες στο τελος θα πεσει θεωρια αυτουσια;(δηλαδη ερωτηση αναπτυξης ) και αν πεσει θεωρια τοτε απο ποια θα ειναι τα κεφαλαια που θα πρεπει να διαβασω, ετσι ωστε να τη γραψω.Εψαξα την εξεταστεα υλη ομως στο μαθημα αυτο ομως δν βγαζω ακρη...Επισης εχει αλλαξει κατι στην υλη ή στον τροπο εξετασης απο τα προηγουμενα χρονια; PLZ HELP
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,849 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια,δινω φετος πανελληνιες με τα 4 μαθηματα και στο μαθημα του αεππ ειμαι πολυ μπερδεμενος.Στις πανελλαδικες στο τελος θα πεσει θεωρια αυτουσια;(δηλαδη ερωτηση αναπτυξης ) και αν πεσει θεωρια τοτε απο ποια θα ειναι τα κεφαλαια που θα πρεπει να διαβασω, ετσι ωστε να τη γραψω.Εψαξα την εξεταστεα υλη ομως στο μαθημα αυτο ομως δν βγαζω ακρη...Επισης εχει αλλαξει κατι στην υλη ή στον τροπο εξετασης απο τα προηγουμενα χρονια; PLZ HELP

Καλησπέρα! Στην ΑΕΠΠ,πέφτουν στο πρωτο θέμα Σ/Λ τα οποία θα απαντήσεις μέσω της θεωρίας που έχεις μάθει ΑΛΛΑ θα μπουν και 2-3 ερωτήσεις ανάπτυξης,που σημαίνει οτι θα σου ζητησουν να γράψεις συγκεκριμένα πράγματα. Εγώ πάντως τη θεωρία αυτούσια-αυτούσια δεν την έγραψα, παρ'όλα αυτά σωστή μου την έπιασαν. Να σημειωθεί οτι μάλιστα δε τη διάβαζα από το σχολικό βιβλίο ( δε βγάζεις άκρη απλά) αλλά από το βοηθημα που είχα. Sos κεφαλαιο θεωρείται το 10ο (με βάση την ύλη του 2015,δε νομίζω ότι το αφαίρεσαν) αλλά πανελλήνιες δίνεις,καλό θα ήταν να μη πας με sos ;) Tώρα όσον αφορά την ύλη,όρκο δε παίρνω,αλλά νομίζω οτι σε σχέση με την ύλη του 2015,απλά προστέθηκε ένα κεφάλαιο θεωρητικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athbol

Νεοφερμένος

Ο Athbol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Μαλιστα,καταλαβα απλα εχω ξεκινησει τωρα να λυνω αλγοριθμους με πινακες και μου φιανονται αρκετα δυσνοητοι. Στην αρχη το νομιζα για ποιο ευκολο μαθημα αλλα τωρα εχει αρχισει να με δυσκολευει και αυτο με αγχωνει πολυ.Ασε που παω για μεγαλο βαθμο στην αεππ και τελικα δν ξερω αν μπορω να γραψω πανω απο 18 .......... και οσων αφορα τη θεωρια εχω χαθει ..γιατι η καθηγητρια μου ειναι πολυ ασαφης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Μαλιστα,καταλαβα απλα εχω ξεκινησει τωρα να λυνω αλγοριθμους με πινακες και μου φιανονται αρκετα δυσνοητοι. Στην αρχη το νομιζα για ποιο ευκολο μαθημα αλλα τωρα εχει αρχισει να με δυσκολευει και αυτο με αγχωνει πολυ.Ασε που παω για μεγαλο βαθμο στην αεππ και τελικα δν ξερω αν μπορω να γραψω πανω απο 18 ..........
Για ΑΕΠΠ θα δεις ασκήσεις με πίνακες, υποπρογράμματα,ταξινόμηση,σύγκριση,επαναλήψεις (μπορεί και όλα αυτά που λέω σε 1) επείδη είναι αρχή θα το δεις και θα πεις τι είναι αυτό μετά από λίγο καιρό (άμα διαβάζεις) θα το λες ευκολάκι.
Εγώ άρχισα να δφιαβάζω αεππ από τον Φεβρουάριο συνειδητά και έγραψα 15,7 στο τέλος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athbol

Νεοφερμένος

Ο Athbol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
οταν λες διαβαζες συνειδητα πως ακριβως το εννοεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
οταν λες διαβαζες συνειδητα πως ακριβως το εννοεις;
Να είσαι εκεί σγκεντρωμένος,να έχεις διαβάσει την θεωρία, να έχεις μάθει κάποιους αλγόριθμους απ' έξω όπως για παράδειχμα το πως φτιάχνεται 1 δυσδιαστάτος πίνακας ξέρω εγώ:
Για i από 1 μέχρι 10
Για j από 1 μέχρι 10
Διάβασε Α[i,j]
Τέλος_ΕπΑανάληψης
Τέλος_Επαναληψης
(υπάρχουν και άλλοι πολλοί οχι μόνο για αυτό και για πολλά άλλα)
όποια άσκηση σε δυσκόλεψε όταν έχεις ελεύθερο χρόνο να την ξαναλύσεις.
Βέβαια μπορείς να ψάξεις και στο διαδύκτιο για ασκήσεις αν θες περισσότερες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athbol

Νεοφερμένος

Ο Athbol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
πως λυνεται αυτη η ασκηση παιδια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • ScreenShot_20151004223556.png
    ScreenShot_20151004223556.png
    19 KB · Εμφανίσεις: 145

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
πως λυνεται αυτη η ασκηση παιδια;

Δεν πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη λύση, αλλά δουλεύει αν δεν έχω παραλείψει κάτι:

t <-- 0
Για i από 1 μέχρι 4
Για j από 1 μέχρι 3
Α[i,j] <-- i + t
t <-- t + 1
Τέλος_Επανάληψης
t <-- t - 1
Τέλος_Επανάληψης

Μετά κλασικά τον εμφανίζεις ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
λ <- 0
Για ι απο 1 μεχρι 4
Για ξ απο 1 μεχρι 3
λ <- λ + 1
Τ[ι,ξ] <- λ
τελος_επ
τέλος_επ

Edit: Μια εναλλακτική - και πολύ χαμηλότερου κόστους - λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δημητρης Αγν

Νεοφερμένος

Ο Δημητρης Αγν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια.Ερωτηση:Ειχαμε μια ασκηση στην οποια ζητουσε να διαβασει ο χρηστης τον τυπο ενος οχηματος (αυτοκινητο η μηχανη)και με βαση αυτο να υπολογιζαμε διαφορα πραγματα.Αυτο ισχυει μεχρις οτου να μαζευτουν 30 αυτοκινητα η 20 μοτοσυκλετες.Και ρωτω εφοσον ξερουμε οτι θα εκτελεστει ο βροχος τουλαχιστον μια φορα δεν ειναι προτιμοτερη η μεχρις οτου?(ΧΩΡΙΣ να σημαινει οτι η Οσο ειναι λαθος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια.Ερωτηση:Ειχαμε μια ασκηση στην οποια ζητουσε να διαβασει ο χρηστης τον τυπο ενος οχηματος (αυτοκινητο η μηχανη)και με βαση αυτο να υπολογιζαμε διαφορα πραγματα.Αυτο ισχυει μεχρις οτου να μαζευτουν 30 αυτοκινητα η 20 μοτοσυκλετες.Και ρωτω εφοσον ξερουμε οτι θα εκτελεστει ο βροχος τουλαχιστον μια φορα δεν ειναι προτιμοτερη η μεχρις οτου?(ΧΩΡΙΣ να σημαινει οτι η Οσο ειναι λαθος)

Οποιαδήποτε δομή κι αν επιλέξεις το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις, απλά στην μέχρις ότου θα πρέπει να κάνεις έναν έλεγχο ο οποίος θα γίνεται κάθε φορά που εκτελείται η μέχρις ότου και απλά θα αποτιμάται σε false.
Στην όσο απλά κάνεις μια εντολή εισόδου πριν την όσο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημητρης Αγν

Νεοφερμένος

Ο Δημητρης Αγν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Απλα στην συγκεκριμενη περιπτωση που θα εκτελεστει τουλαχιστον μια φορα γιατι να μην βαλω την μεχρις οτου;Την οσο μπορω να την χρησιμοποιησω οπουδηποτε, ενω την μεχρις οτου οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Απλα στην συγκεκριμενη περιπτωση που θα εκτελεστει τουλαχιστον μια φορα γιατι να μην βαλω την μεχρις οτου;Την οσο μπορω να την χρησιμοποιησω οπουδηποτε, ενω την μεχρις_οτου οχι.

Όπως σου είπα και στο προηγούμενο μήνυμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιαδήποτε εσύ επιθυμείς.
Στα προβλήματα που θα κληθείς να λύσεις τις περισσότερες, αν όχι όλες, φορές θα είναι δυνατή η χρήση και των δύο δομών.
Απλά με κάποιες τροποποιήσεις, τόσο από την μια περίπτωση στην άλλη, όσο και το αντίστροφο.
Αν θες να το κάνεις με μέχρις ότου κάνε το. Αν η άσκηση όμως σου ζητάει με όσο, ανεξάρτητα του αν γίνεται και με την άλλη δομή, ακολούθησε τις οδηγίες της εκφώνησης. Πάντως, ναι, όταν ξέρουμε πως μια φορά θα εκτελεστή η δομή, τότε χρησιμοποιούμε κατά προτίμηση μέχρις ότου.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panspil

Νεοφερμένος

Ο panspil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Θράκης. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
καλησπερα παιδια...ειμαι μαθητης β λυκειου και λογικα του χρονου θα ακολοθησω τον κυκλο των οικονομικων που εχει αεππ.μεχρι τωρα δεν εχω ασχοληθει καθολου με το μαθημα (δηλαδη δεν διαβαζω) και αναρωτιέμαι αν του χρονου η υλη της β θεωρειται προαπαιτουμενη. ισχυει;; σιγουρα θα πρεπει να αλλαξω πλευση ομως μπορειτε να μου πειτε αν του χρονου τα ξεκιναμε απ την αρχη η οχι..;; οποιαδηποτε πληροφορια και συμβουλη ειναι ευπρόσδεκτη...(πχ ωρες διαβασματος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top