Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

εμμα_τριντεντ

Πολύ δραστήριο μέλος

Η εμμα_τριντεντ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
έκανα γκουγκλ σερτς και το βρήκα... λολ, υπάρχει πρόγραμμα να τρέχει το κώδικα της ψευδογλώσσας :P

κάτσε να ρίξω μια ματιά στην άσκηση αν και δε τη θυμάμαι καλά τη ψευδογλώσσα μετά από τόσο καιρό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι παραπάνω θέλει το παλικάρι που έβαλε την άσκηση.
Εγώ πάντως με τον παραπάνω αλγόριθμο γεμίζω ένα δισδιάστατο πίνακα 10*10 (10 γραμμές και 10 στήλες) όπως μου ζητάει και απλά εμφανίζω τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 100.

να γραφει αλγοριθμος που να γεμιζει εναν πινακα 10χ10 με τους αριθμος 1,2,3....100
στην πρωτη σειρα 1,2,3,4...10
στην δευτερη 11,12...20
στην τελευταια 91,92...100

Η άσκηση θέλει να γεμίζει.Σου γεμίζω.Τι άλλο;

edit: Η άσκηση τρέχει σαν πρόγραμμα.Όχι σαν αλγόριθμος, αν και την βλακεία που γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα σε αλγόριθμο και πρόγραμμα, αδυνατώ να την κατανοήσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

εμμα_τριντεντ

Πολύ δραστήριο μέλος

Η εμμα_τριντεντ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
α οκ δεν είδα πως την έχεις λύσει, σόρρυ.

Σωστός είναι. Η άσκηση είναι πολύ εύκολη kiriazispao4ever. Σκέψου τη πχ με έναν πίνακα 3Χ3 για να έχεις λιγότερα νούμερα.
Θα είναι:
(1,1)->1
(1,2)->2
(1,3)->3

(2,1)->4
(2,2)->5
(2,3)->6

(3,1)->7
(3,2)->8
(3,3)->9

άρα θέλεις δυο επαναλήψεις με i και j που να γεμίζουν τον πίνακα και μια μεταβλητή , ανεξάρτητη από αυτές τις δυο.
Σου παραθέτω και τον αλγόριθμο:

Code:
Αλγόριθμος Ασκ
i← 0
j← 0
Π[i,j]← 0
πληθος ←  1
Για i απο 1 μεχρι 10 
    Για j απο 1 μεχρι 10
      Π[i, j] ←  πληθος
      πληθος ←  πληθος + 1
    Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης

Για i απο 1 μεχρι 10 
    Για j απο 1 μεχρι 10
       Εμφάνισε Π[i,j]
   Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης
Τέλος Ασκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
@εμμα_τριντεντ
Ακριβώς, την ίδια λύση παρέθεσα και εγώ.:)
Βέβαια για κάποιους που μόλις έχουν δει πίνακες, δεν είναι πολύ εύκολη.Είναι απλά εύκολη.:P

edit: Τώρα που το βλέπω, δεν έχω ακριβώς την ίδια λύση.Δεν κατάλαβα γιατί κάνεις αρχικοποίηση:
i← 1
j← 1
Π[i,j]← 0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

εμμα_τριντεντ

Πολύ δραστήριο μέλος

Η εμμα_τριντεντ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
γιατί καλό είναι να αρχικοποιούμε τις μεταβλητές μας.
όπως επίσης καλό είναι να βάζουμε όμορφα ονόματα και κατανοητά.

αλλά τες εδώ τώρα τι χρειάζεται θα μου πεις... νομίζω δε μου το τρεχε χωρίς αρχικοποίηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sokratis lyras

Νεοφερμένος

Ο sokratis lyras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Το θέμα του kuriazipao4ever αν κατάλαβα καλά είναι η 2η επανάληψη στην λύση του Αντώνη.Η άσκηση λέει να γεμίζει τον πίνακα και όχι να εμφανίζει τίποτα.Μικρό το κακό βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Το θέμα του kuriazipao4ever αν κατάλαβα καλά είναι η 2η επανάληψη στην λύση του Αντώνη.Η άσκηση λέει να γεμίζει τον πίνακα και όχι να εμφανίζει τίποτα.Μικρό το κακό βέβαια.

Ακριβώς..απλά εγώ εμφάνισα κιόλας για να μην φαίνεται άδειο.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Καιρός να ξεθάψω μία άσκηση που βρήκα στο φόρουμ, και μου άρεσε.Έχω λύση και θα την ποστάρω αν δεν ποστάρει κάποιος άλλος.:)

Μπορείς να ανεβάσεις την λύση γιατί θέλω πραγματικά να δω την λύση της δεν μπορώ να βρω πως λύνεται με τίποτα:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Μπορείς να ανεβάσεις την λύση γιατί θέλω πραγματικά να δω την λύση της δεν μπορώ να βρω πως λύνεται με τίποτα:/:

Η εκφώνηση είναι εδώ.

Η λύση που σκέφτηκα σ'αυτή την περίπτωση με ν<1000 και ν>0 είναι η παρακάτω.
Βέβαια λύνεται και με άλλο τρόπο, τον οποίο δεν τον έχω προσπαθήσει (διαφέρει στο σπάσιμο των ψηφίων) , αν τον προσπαθήσω θα τον ανεβάσω.
(πρ=πρώτος, α=ο αριθμός με τον οποίο διαιρώ κάθε φορά με α>1 και α<ι όπου ι ο αριθμός που ελέγχω αν είναι πρώτος,ν= το διάστημα (0,Ν) με 0<ν<1000)

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ άσκηση_πρώτοι_παλινδρομικοί
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: πλ, α, ι, ν
  ΛΟΓΙΚΕΣ: πρ
ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ ν
  ΟΣΟ ν <= 0 Η ν >= 1000 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΔΙΑΒΑΣΕ ν
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ ν
    πρ <- ΑΛΗΘΗΣ
    α <- 2
    ΟΣΟ πρ = ΑΛΗΘΗΣ ΚΑΙ α < ι ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ ι mod α = 0 ΤΟΤΕ
        πρ <- ΨΕΥΔΗΣ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      α <- α + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

    ΑΝ πρ = ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
      ΑΝ ι <= 10 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ ι
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ι <= 100 ΚΑΙ ι > 10 ΤΟΤΕ
        ΑΝ (ι mod 10) = (ι div 10) ΤΟΤΕ
          ΓΡΑΨΕ ι
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΑΝ ι div 100 = (ι mod 100) mod 10 ΤΟΤΕ
          ΓΡΑΨΕ ι
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Το θέμα του kuriazipao4ever αν κατάλαβα καλά είναι η 2η επανάληψη στην λύση του Αντώνη.Η άσκηση λέει να γεμίζει τον πίνακα και όχι να εμφανίζει τίποτα.Μικρό το κακό βέβαια.

οχι δεν ηταν αυτο..αυτο του το ειπα γιατι ηταν κατι εντελως ΠΕΡΙΤΤΟ που έκανε ,η δευτερη επαναληψη
αφου την ειχει κανει ΗΔΗ πιο πανω..:confused:
ειπα οτι ειναι λαθος και επιμενω στο λαθος(αν δεν ειναι εξηγηστε μου)
γιατι ειπα
να ειναι
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 14 16 17 18 19 20
.
.
.
91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
ΟΠΩΣ μου εστειλες τον κωδικα αντωνη
εκανες απλα
1
2
3
4
5
.
.
.
100
ΔΕΝ μου εμφανιζες οπως θα επρεπε τα αποτελεσματα...
για αυτο λεω για λαθος..

ΑΛΛΙΩΣ το αποτελεσμα που εκανες θα γινονταν ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ χωρις πινακες,χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ μια 'για'


Ακριβώς..απλά εγώ εμφάνισα κιόλας για να μην φαίνεται άδειο.:P

αν δεν το εμφανιζες,νο αποτελεσμα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Το αποτέλεσμα είναι το γέμισμα του πίνακα.:)
Δεν ζητάει να εμφανίζεις τίποτα.
Αυτό που ζητάει είναι να γεμίσεις τον πίνακα με τέτοιο τρόπο ώστε:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 14 16 17 18 19 20
.
.
.
91 92 93 94 95 96 97 98 99 100


Αυτό έκανα.Το να εκτυπώνεις τις τιμές όπως λες, νομίζω είναι αδύνατο.
Απλά αν θες π.χ. να βρεις τον αριθμό ο οποίος βρίσκεται στην δεύτερη σειρά και στην 3 στήλη θα γράψεις : γράψε π[2,3] και θα σου εμφανίσει τον αριθμό 13, όπως φαίνεται από το "σχήμα".
Το να εμφανίζω όλες τις τιμές, το έκανα όντως για να μην είναι άδειο.Δεν έχει κάποιο νόημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
έκανα γκουγκλ σερτς και το βρήκα... λολ, υπάρχει πρόγραμμα να τρέχει το κώδικα της ψευδογλώσσας :P

κάτσε να ρίξω μια ματιά στην άσκηση αν και δε τη θυμάμαι καλά τη ψευδογλώσσα μετά από τόσο καιρό.

υπαρχει ο διερμηνευτης της γλώσσας του αλκη γεωργοπουλου που συγγραφεις κωδικες.ΣΑΝ αυτο που παρεθεσες :P

Δεν ξέρω τι παραπάνω θέλει το παλικάρι που έβαλε την άσκηση.
Εγώ πάντως με τον παραπάνω αλγόριθμο γεμίζω ένα δισδιάστατο πίνακα 10*10 (10 γραμμές και 10 στήλες) όπως μου ζητάει και απλά εμφανίζω τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 100.



Η άσκηση θέλει να γεμίζει.Σου γεμίζω.Τι άλλο;

edit: Η άσκηση τρέχει σαν πρόγραμμα.Όχι σαν αλγόριθμος, αν και την βλακεία που γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα σε αλγόριθμο και πρόγραμμα, αδυνατώ να την κατανοήσω.

ΜΙΚΡΕΣ διαφορες αναμεσα σε προγραμμα και αλγοριθμο στην πράξη...
στις εννοιες ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
σου είπα πιο πανω τι θα ηθελα...
οχι απλα να εμφανιζει απο το 1-100
αλλα σε καθε σειρα να υπαρχουν δεκα αριθμοι ;)

α οκ δεν είδα πως την έχεις λύσει, σόρρυ.

Σωστός είναι. Η άσκηση είναι πολύ εύκολη kiriazispao4ever. Σκέψου τη πχ με έναν πίνακα 3Χ3 για να έχεις λιγότερα νούμερα.
Θα είναι:
(1,1)->1
(1,2)->2
(1,3)->3

(2,1)->4
(2,2)->5
(2,3)->6

(3,1)->7
(3,2)->8
(3,3)->9

άρα θέλεις δυο επαναλήψεις με i και j που να γεμίζουν τον πίνακα και μια μεταβλητή , ανεξάρτητη από αυτές τις δυο.
Σου παραθέτω και τον αλγόριθμο:

Code:
Αλγόριθμος Ασκ
i← 0
j← 0
Π[i,j]← 0
πληθος ←  1
Για i απο 1 μεχρι 10 
    Για j απο 1 μεχρι 10
      Π[i, j] ←  πληθος
      πληθος ←  πληθος + 1
    Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης

Για i απο 1 μεχρι 10 
    Για j απο 1 μεχρι 10
       Εμφάνισε Π[i,j]
   Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης
Τέλος Ασκ

δεν είδα ακομη τον κώδικα που παρέθεσες γιατι δεν έχω χρόνο αυτη την στιγμή:worry:
οσο για το αν ειναι ευκολη,ο καθηγητής δεν προλαβε να μας την δείξει σημερα,αλλα είπε οτι δεν περιμενε κανεις να την λύσει
και οτι ειναι αρκετα δύσκολη...
θα την δούμε το επόμενο σαββατο και θα σας πω:P (αν ξεχαστω pm me :P)

@εμμα_τριντεντ
Ακριβώς, την ίδια λύση παρέθεσα και εγώ.:)
Βέβαια για κάποιους που μόλις έχουν δει πίνακες, δεν είναι πολύ εύκολη.Είναι απλά εύκολη.:P

edit: Τώρα που το βλέπω, δεν έχω ακριβώς την ίδια λύση.Δεν κατάλαβα γιατί κάνεις αρχικοποίηση:
i← 1
j← 1
Π[i,j]← 0
αυτο που απάντησα πιο πάνω.Τι είπε ο καθηγητής (στο οτι ήταν ευκολη :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Το αποτέλεσμα είναι το γέμισμα του πίνακα.:)
Δεν ζητάει να εμφανίζεις τίποτα.
Αυτό που ζητάει είναι να γεμίσεις τον πίνακα με τέτοιο τρόπο ώστε:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 14 16 17 18 19 20
.
.
.
91 92 93 94 95 96 97 98 99 100


Αυτό έκανα.Το να εκτυπώνεις τις τιμές όπως λες, νομίζω είναι αδύνατο.
Απλά αν θες π.χ. να βρεις τον αριθμό ο οποίος βρίσκεται στην δεύτερη σειρά και στην 3 στήλη θα γράψεις : γράψε π[2,3] και θα σου εμφανίσει τον αριθμό 13, όπως φαίνεται από το "σχήμα".
Το να εμφανίζω όλες τις τιμές, το έκανα όντως για να μην είναι άδειο.Δεν έχει κάποιο νόημα.

να γεμίζει ηταν μεσα σε "<< ...>> " στην εκφωνηση και απλα δεν το εγραψa :P
θεωρω αυτονοητο την εμφάνιση των αποτελέσματων :P
και σου λεω γινεται γιατι
απο κατω εχει το παράδειγμα (πως δηλαδη το θελει...ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Το αποτέλεσμα είναι το γέμισμα του πίνακα.:)
Δεν ζητάει να εμφανίζεις τίποτα.
Αυτό που ζητάει είναι να γεμίσεις τον πίνακα με τέτοιο τρόπο ώστε:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 14 16 17 18 19 20
.
.
.
91 92 93 94 95 96 97 98 99 100


Αυτό έκανα.Το να εκτυπώνεις τις τιμές όπως λες, νομίζω είναι αδύνατο.
Απλά αν θες π.χ. να βρεις τον αριθμό ο οποίος βρίσκεται στην δεύτερη σειρά και στην 3 στήλη θα γράψεις : γράψε π[2,3] και θα σου εμφανίσει τον αριθμό 13, όπως φαίνεται από το "σχήμα".
Το να εμφανίζω όλες τις τιμές, το έκανα όντως για να μην είναι άδειο.Δεν έχει κάποιο νόημα.


Επειδή μάλλον δεν με κατάλαβες.
Τονίζω ότι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ είναι το γέμισμα του πίνακα.
Η τριντέντ έχει ακριβώς την ίδια με εμένα λύση μόνο που δεν είσαι σε πρόγραμμα.
Έκανα ακριβώς αυτό που ζητάει η άσκηση. Αν εξαιρέσεις ότι σου εμφάνισα όλους τους αριθμούς για να έχει περισσότερο γούστο.

ΜΙΚΡΕΣ διαφορες αναμεσα σε προγραμμα και αλγοριθμο στην πράξη...
στις εννοιες ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
σου είπα πιο πανω τι θα ηθελα...
οχι απλα να εμφανιζει απο το 1-100
αλλα σε καθε σειρα να υπαρχουν δεκα αριθμοι

Σύμφωνα με την θεωρία το πρόγραμμα πληρεί τα κριτήρια του αλγορίθμου, άρα είναι αλγόριθμος.Αυτό που ήθελα να πω είναι πως είναι λάθος να γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα σε έννοιες: αλγόριθμος,πρόγραμμα.Θα έπρεπε να είχε άλλη ονομασία.

Σε κάθε σειρά υπάρχουν 10 αριθμοί, οι οποίοι είναι αποθηκευμένοι με τον τρόπο που ζητάς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Επειδή μάλλον δεν με κατάλαβες.
Τονίζω ότι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ είναι το γέμισμα του πίνακα.
Η τριντέντ έχει ακριβώς την ίδια με εμένα λύση μόνο που δεν είσαι σε πρόγραμμα.
Έκανα ακριβώς αυτό που ζητάει η άσκηση. Αν εξαιρέσεις ότι σου εμφάνισα όλους τους αριθμούς για να έχει περισσότερο γούστο.



Σύμφωνα με την θεωρία το πρόγραμμα πληρεί τα κριτήρια του αλγορίθμου, άρα είναι αλγόριθμος.Αυτό που ήθελα να πω είναι πως είναι λάθος να γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα σε έννοιες: αλγόριθμος,πρόγραμμα.Θα έπρεπε να είχε άλλη ονομασία.

Σε κάθε σειρά υπάρχουν 10 αριθμοί, οι οποίοι είναι αποθηκευμένοι με τον τρόπο που ζητάς.
ναι αλλα δεν εμφανίζονται σε σειρα...
ΞΕΡΩ οτι ειναι σωστη η λύση του κωδικα σου...
την εξοδο ΘΕΩΡΩ λαθος.. :/



edit :βρήκα την λύση του καθηγητη μου,ειναι διαφορετική απο την δική σου αλλα εμφανίζει το ιδιο αποτελεσμα...
ΑΡΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ,ηταν ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...
ζητώ συγγνωμη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
edit :βρήκα την λύση του καθηγητη μου,ειναι διαφορετική απο την δική σου αλλα εμφανίζει το ιδιο αποτελεσμα...
ΑΡΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ,ηταν ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...
ζητώ συγγνωμη :)

Μην ζητάς συγνώμη, συζήτηση κάνουμε. ;)
Επίσης ,αν μπορείς θα ήθελα να δω μία επιπλέον λύση (του καθηγητή). :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Μην ζητάς συγνώμη, συζήτηση κάνουμε. ;)
Επίσης ,αν μπορείς θα ήθελα να δω μία επιπλέον λύση (του καθηγητή). :P
οταααν βρωωω χρόνοοο θα την παραθέσω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bond_bill

Νεοφερμένος

Ο bond_bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 76 μηνύματα.
μπορει κανει να μου πει αν γινεται μετατροπη αυτου του αλγοριθμου με την δομη Για ? και αν ναι να γραψει το αποτελεσμα.
Διαβασε κ
Σ<-- 0
Αρχη_επαναληψης
Διαβασε α
Σ<-- Σ+α
Μεχρις_οτου Σ>κ
Εμφανισε Σ

εγω σκεφτηκα αυτο αλλα δεν ειμαι σιγουρος
Διαβασε κ,α
Για Σ απο α μεχρι κ με βημα α
Διαβασε α
τελος_επαναληψης
Εμφανισε Σ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Αν θυμάμαι καλά την σύνταξη του ΑΕΠΠ, είναι κάτι τέτοιο:


PHP:
ΔΙΑΒΑΣΕ κ
Σ<- 0  // δεν είμαι σίγουρη αν χρειάζεται ας με διορθωσει κάποιος :huh:

ΓΙΑ Σ ΑΠΌ 0 ΜΕΧΡΙ κ

ΔΙΑΒΑΣΕ α
Σ < - Σ + α

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ 

ΕΜΦΑΝΙΣΕ Σ

(Επειδή το Σ είναι 0, θα εκτελεστεί τουλάχιστον μια φορά και αν είναι μεγαλύτερο από το κ θα βγει από την επανάληψη, αν δεν είναι θα συνεχίζει να εκτελείται μέχρι να βγει. )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Οταν λεει σε ασκηση με μονοδιαστατο πινακα,να διαχωριζει τα στοιχεια του σε 2 αλλους και να αντιμεταθετει τα στοιχεια τους τοτε χρησιμοποιω μια μεταβλητη (πχ. temp) ωστε να βαλω αρχικα το Α?
μετα ξερω πως συνεχιζω,απλα θελω να ξερω αν αυτη η πρωτη σκεψη ειναι σωστη!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top