Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Η Αλεξανδρα σου εγραψε τον κωδικα ωστε να σταματαει οποτε δινεις μηδεν, τσεκαρε οτι δεν πατας το ομικρον Σταυρο. :P
Και σε αυτο που σου λεει η Αλεξανδρα επισης, καλυτερα να βαλεις Τ_Ρ(Α_Τ(α^2-β^2)). Α_Τ ειναι η απολυτη τιμη. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spyros2309

Νεοφερμένος

Ο Ποιο να 'ναι.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Καλό αυτό, αλλά μπορεί να γίνει και αλλιώς. Δε χρειάζεται να πηγαίνει στην αρχή για να δει αν θα σταματήσει...
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
μπλαμπλα
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
,,,,
..,.,.,
.,.,.,.,.
    ΓΡΑΨΕ 'Θέλετε να συνεχίσετε? (ν/ο)'
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
        ΔΙΑΒΑΣΕ συνεχ
        ΑΝ συνεχ<>'ο' ΚΑΙ συνεχ<>'Ο' ΚΑΙ συνεχ<>'ν' ΚΑΙ συνεχ<>'Ν' ΤΟΤΕ
            ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση. Παρακαλώ επαναπληκτρολογίστε'
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ συνεχ='ο' ή συνεχ='Ο' ή συνεχ='ν' ή συνεχ='Ν'
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ συνεχ='ο' ή συνεχ='Ο'



------------------------

Όσο για το ίδιο το πρόγραμμα, μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο..
Δε χρειάζεται να ζητάει την υποτείνουσα κλπ ξεχωριστά π.χ. στην επιλογή 1:
Τα ζητάει όλα μαζί
Εμφανίζει λάθος αν ισχύει |α-β|>γ ή γ>α+β όπου γ η μικρότερη πλευρά στη πρώτη περίπτωση, και η μεγαλύτερη στη δεύτερη. (αν ισχύει αυτό δεν έχουμε τρίγωνο)
Τα ταξινομει από μεγαλύτερο στο μικρότερο και μετά ανάλογα ελέγχει
(π.χ. αν α>γ>=β τότε θα ελέγξει αν γ²+β² = α²)
Ακόμα:
Code:
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της υποτείνουσας και πάτα το Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ α
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της μίας κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ β
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ γ
Αυτό κι αν είναι λάθος, είναι σα να του λες δώσε πλευρές ορθογωνίου :P
Και επειδή βλέπω μάλλον δε το ξέρεις, μπορείς να διαβάσεις και δυο++ πράματα μαζί.
π.χ.
Code:
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε τις πλευρές του τριγώνου'
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β, γ

και για την επιλογή 2:
Απλώς ελέγχεις αν θέλει υποτείνουσα ή όχι. Μετά διαβάζεις τις δυο πλευρές μαζί και ανάλογα κάνεις πράξεις :).

Βέβαια όσα είπα είναι για τη βελτιστοποίηση του "προγράμματος". Πράγματα που ακόμα δε σε ενδιαφέρουν, ούτε θα σε ενδιαφέρουν και στη 3η λυκείου. :)
Και μη πάρεις ότι αυτά που είπα είναι ντε και καλά οι τέλειες λύσεις. Απλά είναι ένας τρόπος να μη κουράζεις τόσο το χρήστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stavros11

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Ξαναείδα το πρόγραμμα το πρωί.
Καταρχήν διόρθωσα αυτό που λέει ο Spyros2309 γιατί είναι λάθος να του λέω ''Πάτα 2 για να δεις αν το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'' και από κάτω να του λέω δώσε το μήκος της υποτείνουσας... Λίγο άκυρο...
Το έκανα έτσι:
Code:
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος των πλευρών του τριγώνου και πάτα το Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ α, β, γ
    ΑΝ α>β και α>γ και α^2=β^2+γ^2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α>β και α>γ και α^2<>β^2+γ^2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β>α και β>γ και β^2=α^2+γ^2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β>α και β>γ και β^2<>α^2+γ^2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ>α και γ>β και γ^2=α^2+β^2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ>α και γ>β και γ^2<>α^2+β^2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο που μπορώ να κάνω, αλλά τη δουλειά του την κάνει ;).

Όσο για τις επαναλήψεις, το έκανα με τον τρόπο που μου λέγατε στην αρχή και μπορώ να πω ότι λειτουργεί αρκετά καλά. Απλά όταν πατάς το 0 δεν πάει στην αρχή αρχή που λέω ''Αν θες να υπολογίσεις τη μία πλευρά γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να δεις αν ένα τρίγωνο είναι ορθογώνιο γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter'', αλλά εδώ ''Αν θες να υπολογίσεις την υποτείνουσα, γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να υπολογίσεις την μία κάθετη πλευρά, γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter''.
Δεν πειράζει όμως, έτσι κι αλλιώς δεν είναι και επαγγελματικό :P.

Και γι' αυτό που μου λέτε με την απόλυτη τιμή, προσωπικά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται, γιατί όταν του λέω Δώσε Υποτείνουσα και από κάτω του λέω ΔΙΑΒΑΣΕ α, τότε αυτόματα σημαίνει ότι Υποτείνουσα=α. Και επειδή ως γνωστών η Υποτείνουσα είναι η μεγαλύτερη πλευρά του τριγώνου, τότε και α>β. Παρόλ' αυτά, για να αποφύγω οποιοδήποτε λάθος, του έβαλα μία συνθήκη με ΑΝ:
Code:
 ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της υποτείνουσας και πάτα το Enter'
          ΔΙΑΒΑΣΕ α
          ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της κάθετης πλευράς που γνωρίζεις και πάτα το Enter'
          ΔΙΑΒΑΣΕ β
          ΑΝ α<β ΤΟΤΕ
            ΓΡΑΨΕ 'Λάθος Δεδομένα. Η υποτείνουσα πρέπει να έχει μεγαλύτερο μήκος από τις κάθετες πλευρές. Για επιστροφή στο αρχικό μενού πάτα το 0.'
          ΑΛΛΙΩΣ
            ΓΡΑΨΕ 'Το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς είναι γ=', (Τ_Ρ(α^2-β^2))


Αν θέλετε να το δοκιμάσετε:
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πυθαγόρειο_Θεώρημα_v2
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, γ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: επιλογη, επιλογη2

ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ 'Το παρακάτω πρόγραμμα σου δίνει τη δυνατότητα να υπολογίσεις την 3η πλευρά ενός ορθογωνίου τριγώνου ή να δεις αν ένα τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
  ΓΡΑΨΕ 'Αν θες να υπολογίσεις τη μία πλευρά γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να δεις αν ένα τρίγωνο είναι ορθογώνιο γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter'
  ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη
  ΟΣΟ επιλογη<>1 και επιλογη<>2 και επιλογη<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Λάθος Δεδομένα'
    ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΟΣΟ επιλογη<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΑΝ επιλογη=2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος των πλευρών του τριγώνου και πάτα το Enter'
      ΔΙΑΒΑΣΕ α, β, γ
      ΑΝ α>β και α>γ και α^2=β^2+γ^2 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α>β και α>γ και α^2<>β^2+γ^2 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β>α και β>γ και β^2=α^2+γ^2 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β>α και β>γ και β^2<>α^2+γ^2 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ>α και γ>β και γ^2=α^2+β^2 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ>α και γ>β και γ^2<>α^2+β^2 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογη=1 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Αν θες να υπολογίσεις την υποτείνουσα, γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να υπολογίσεις την μία κάθετη πλευρά, γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter'
      ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
      ΟΣΟ επιλογη2<>1 και επιλογη2<>2 και επιλογη2<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Λάθος Δεδομένα'
        ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

      ΟΣΟ επιλογη2<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        ΑΝ επιλογη2=1 ΤΟΤΕ
          ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της μίας κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
          ΔΙΑΒΑΣΕ β
          ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
          ΔΙΑΒΑΣΕ γ
          ΓΡΑΨΕ 'Το μήκος της υποτείνουσας είναι α=', (Τ_Ρ(β^2+γ^2))
          ΓΡΑΨΕ 'Για επιστροφή στο αρχικό μενού πάτα το 0'
        ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογη2=2 ΤΟΤΕ
          ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της υποτείνουσας και πάτα το Enter'
          ΔΙΑΒΑΣΕ α
          ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της κάθετης πλευράς που γνωρίζεις και πάτα το Enter'
          ΔΙΑΒΑΣΕ β
          ΑΝ α<β ΤΟΤΕ
            ΓΡΑΨΕ 'Λάθος Δεδομένα. Η υποτείνουσα πρέπει να έχει μεγαλύτερο μήκος από τις κάθετες πλευρές. Για επιστροφή στο αρχικό μενού πάτα το 0.'
          ΑΛΛΙΩΣ
            ΓΡΑΨΕ 'Το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς είναι γ=', (Τ_Ρ(α^2-β^2))
            ΓΡΑΨΕ 'Για επιστροφή στο αρχικό μενού πάτα το 0'
          ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
        ΟΣΟ επιλογη2<>1 και επιλογη2<>2 και επιλογη2<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
          ΓΡΑΨΕ 'Λάθος Δεδομένα'
          ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΟΣΟ επιλογη<>1 και επιλογη<>2 και επιλογη<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Λάθος Δεδομένα'
      ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο και το ενδιαφέρον σας :). Αν βρείτε κάτι που θέλει διόρθωση πείτε το.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
δεν ξερω αν υπαρχει ηδη θεμα....

επισης οταν εχουμε μια ασκηση που θελουμε να τν κανουμε με δομη επαναληψεις πως θα καταλαβουμε ποια απο τις 3 εκφρασεις τις θα παρουμε?

αυτα προς το παρων...

Μπορείς να πάρεις όποια σε βολεύει από τις τρεις.
Όταν όμως δεν ξέρεις τον αριθμό των επαναλήψεων δεν χρησιμοποιείς την Για ... από ... μέχρι ... με_βήμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*stereohead

Νεοφερμένος

Ο *stereohead αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Γειά! Έχω μία άσκηση στην οποία έχω κολλήσει. Σας παραθέτω την εκφώνηση και κάποιες σκέψεις μου..
'Ενας ελαιοπαραγωγός έχει δύο προσφορές για να πουλήσει το λάδι που έβγαλε φέτος. Η πρώτη προσφορά είναι να πάρει 45Ε για κάθε τενεκέ λάδι και η δεύτερη προσφορά είναι να πάρει 2.5Ε για κάθε λίτρο λάδι. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να υπολογίσει και να εμφανίσει πόσα θα κερδίσει ο ελαιοπαραγωγός με την κάθε προσφορά.

Η πρώτη σκέψη που μου ήρθε είναι "λείπει κάτι!" -αλλά αυτό δεν ισχύει. Έπειτα σκέφτηκα για μετατροπή τενεκέ σε λίτρα αλλά ούτε κι αυτό ισχύει. Τέλος, σκέφτηκα κάποιες λογικές συνθήκες οι οποίες θα εμφανίζουν αποτέλεσμα, όμως ζητά πόσα θα κερδίσει ο ελαιοπαραγωγός.
Το πρόγραμμα ζητά δεδομένα από το χρήστη αλλά δε ξέρω πως να καταλήξω σε αποτέλεσμα. Καμιά ιδέα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Γειά! Έχω μία άσκηση στην οποία έχω κολλήσει. Σας παραθέτω την εκφώνηση και κάποιες σκέψεις μου..


Η πρώτη σκέψη που μου ήρθε είναι "λείπει κάτι!" -αλλά αυτό δεν ισχύει. Έπειτα σκέφτηκα για μετατροπή τενεκέ σε λίτρα αλλά ούτε κι αυτό ισχύει. Τέλος, σκέφτηκα κάποιες λογικές συνθήκες οι οποίες θα εμφανίζουν αποτέλεσμα, όμως ζητά πόσα θα κερδίσει ο ελαιοπαραγωγός.
Το πρόγραμμα ζητά δεδομένα από το χρήστη αλλά δε ξέρω πως να καταλήξω σε αποτέλεσμα. Καμιά ιδέα?
Ίσως αν ο χρήστης έδινε την ισοδυναμία τενεκέ-λίτρου,πόσα λίτρα δηλαδή έχει ο κάθε τενεκές..:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Γειά! Έχω μία άσκηση στην οποία έχω κολλήσει. Σας παραθέτω την εκφώνηση και κάποιες σκέψεις μου..


Η πρώτη σκέψη που μου ήρθε είναι "λείπει κάτι!" -αλλά αυτό δεν ισχύει. Έπειτα σκέφτηκα για μετατροπή τενεκέ σε λίτρα αλλά ούτε κι αυτό ισχύει. Τέλος, σκέφτηκα κάποιες λογικές συνθήκες οι οποίες θα εμφανίζουν αποτέλεσμα, όμως ζητά πόσα θα κερδίσει ο ελαιοπαραγωγός.
Το πρόγραμμα ζητά δεδομένα από το χρήστη αλλά δε ξέρω πως να καταλήξω σε αποτέλεσμα. Καμιά ιδέα?


Θα πρεπει να δώσεις για μεταβλητές τους τενεκέδες που έχει ο ελαιοπαραγωγός και πόσα λίτρα χωράει ένας τενεκές. Υπολογίζεις τα ποσά της κάθε παραγγελίας (που είναι εύκολο) και μετά στο τέλος συγκρίνεις αυτές τις 2 τιμές.
Δηλαδή
Αλγόριθμος Λάδι
Διάβασε τενεκέδες, λιτρο_ανα_τενεκε
ποσόΑ <-- τενεκέδες * 45
ποσόΒ <-- λιτρο_ανα_τενεκε * τενεκέδες * 2.5
Γράψε ποσόΑ
Γράψε ποσόΒ
Τέλος Λάδι

(Τώρα αν σου λέει να βρεις και ποια ειναι η πιο κερδοφόρα τότε αυτό το ελέγχεις με ένα Αν.. αλλιώς)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nipas

Νεοφερμένος

Ο Nikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Έχω το εξής πρόβλημα:
Μια εταιρεια δημοσκοπησεων θετει σ' ενα δειγμα 2000 πολιτων ενα ερωτημα.Για την επεξεργασια των δεδομενων να αναπτυξετε αλγοριθμο που:
α) Να διαβαζει το φυλο του πολιτη (Α=Ανδρας Γ=Γυναικα) και να ελεγχει τη σωστη εισαγωγη
β) Να διαβαζει την απαντηση στο ερωτημα, η οποια μπορει ναι ειναι <<ΝΑΙ>> , <<ΟΧΙ>> , <<ΔΕ ΞΕΡΩ>> και να ελεγχει τη σωστη εισαγωγη
γ) Να υπολογιζει και να εμφανιζει το πληθος των ατομων που απαντησαν <<ΝΑΙ>>
Στο συνολο των ατομων που απαντησαν <<ΝΑΙ>> να υπολογιζει και να εμφανιζει το ποσοστο των ανδρων και το ποσοστο των γυναικων.

Μηπως μπορεί κανείς να βοηθήσει? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
Αλγοριθμος Π6
Π<--0
Για ι απο 1 μεχρι 2000
Αρχη_επαναληψης
διαβασε φ
Μεχρις_οτου φ=¨α"η φ="γ"
Αρχη_επαναληψης
διαβασε απ
Μεχρις οτου απ="ναι" η απ="οχι" η απ="δεν ξερω"
Αν απ="ναι" τοτε
π<-π+1
ποσοστο<-- (α/2000)*100
ποσοτο1<--(γ/2000)*100
τελοσ_αν
τελοσ_επαναληψης
εμφανισε ποσοστο1,ποσοστο,π
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Έχω το εξής πρόβλημα:
Μια εταιρεια δημοσκοπησεων θετει σ' ενα δειγμα 2000 πολιτων ενα ερωτημα.Για την επεξεργασια των δεδομενων να αναπτυξετε αλγοριθμο που:
α) Να διαβαζει το φυλο του πολιτη (Α=Ανδρας Γ=Γυναικα) και να ελεγχει τη σωστη εισαγωγη
β) Να διαβαζει την απαντηση στο ερωτημα, η οποια μπορει ναι ειναι <<ΝΑΙ>> , <<ΟΧΙ>> , <<ΔΕ ΞΕΡΩ>> και να ελεγχει τη σωστη εισαγωγη
γ) Να υπολογιζει και να εμφανιζει το πληθος των ατομων που απαντησαν <<ΝΑΙ>>
Στο συνολο των ατομων που απαντησαν <<ΝΑΙ>> να υπολογιζει και να εμφανιζει το ποσοστο των ανδρων και το ποσοστο των γυναικων.

Μηπως μπορεί κανείς να βοηθήσει? :confused:

Αλγόριθμος Ασκ
πΑ_ναι← 0 !Πλήθος ανδρών που απάντησαν "ΝΑΙ"
πΓ_ναι← 0 !Πλήθος ανδρών που απάντησαν "ΝΑΙ"
Για ι απο 1 μεχρι 2000
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε φύλο
Μέχρις_ότου φύλο="Α" ή φύλο="Γ"
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε ΑΠ
Μέχρις_ότου ΑΠ="ΝΑΙ" ή ΑΠ="ΟΧΙ" ή ΑΠ="ΔΕ ΞΕΡΩ"
Αν ΑΠ="ΝΑΙ" τότε
Αν φύλο="Α" τότε
πΑ_ναι← πΑ_ναι+1
Αλλιώς
πΓ_ναι← πΓ_ναι+1
Τέλος_αν
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
πΟΛ_ναι← πΑ_ναι+πΓ_ναι ! Συνολικό πλήθος ατόμων που απάντησαν "ΝΑΙ"
Εμφάνισε πΟΛ_ναι
ποσΑ← πΑ_ναι/πΟΛ_ναι
ποσΓ← πΓ_ναι/πΟΛ_ναι
Εμφάνισε ποσΑ*100,"%"
Εμφάνισε ποσΓ*100,"%"
Τέλος Ασκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Αλγοριθμος Π6
Π<--0
Για ι απο 1 μεχρι 2000
Αρχη_επαναληψης
διαβασε φ
Μεχρις_οτου φ=¨α"η φ="γ"
Αρχη_επαναληψης
διαβασε απ
Μεχρις οτου απ="ναι" η απ="οχι" η απ="δεν ξερω"
Αν απ="ναι" τοτε
π<-π+1
ποσοστο<-- (α/2000)*100
ποσοτο1<--(γ/2000)*100
τελοσ_αν
τελοσ_επαναληψης
εμφανισε ποσοστο1,ποσοστο,π
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ

Φίλε Χάρη, η λύση σου είναι πολύ λάθος. Μάλλον την έκανες βιαστκά, ξανακοίταξε την με ηρεμία μαζί με την εκφώνηση της άσκησης και αν ακόμα έχεις απορίες ρώτα ό,τι θες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nipas

Νεοφερμένος

Ο Nikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ guys!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
Αλγόριθμος Ασκ
πΑ_ναι← 0 !Πλήθος ανδρών που απάντησαν "ΝΑΙ"
πΓ_ναι← 0 !Πλήθος ανδρών που απάντησαν "ΝΑΙ"
Για ι απο 1 μεχρι 2000
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε φύλο
Μέχρις_ότου φύλο="Α" ή φύλο="Γ"
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε ΑΠ
Μέχρις_ότου ΑΠ="ΝΑΙ" ή ΑΠ="ΟΧΙ" ή ΑΠ="ΔΕ ΞΕΡΩ"
Αν ΑΠ="ΝΑΙ" τότε
Αν φύλο="Α" τότε
πΑ_ναι← πΑ_ναι+1
Αλλιώς
πΓ_ναι← πΓ_ναι+1
Τέλος_αν
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
πΟΛ_ναι← πΑ_ναι+πΓ_ναι ! Συνολικό πλήθος ατόμων που απάντησαν "ΝΑΙ"
Εμφάνισε πΟΛ_ναι
ποσΑ← πΑ_ναι/πΟΛ_ναι
ποσΓ← πΓ_ναι/πΟΛ_ναι
Εμφάνισε ποσΑ*100,"%"
Εμφάνισε ποσΓ*100,"%"
Τέλος Ασκ
εχεις δικαιο φιλε την εκανα πολυ βιαστικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Έιπα να φτιάξω μια δύσκολη άσκηση για το ΑΕΠΠ :P

Να γραφεί Πρόγραμμα το οποίο θα δημιουργεί μια εικόνα RGB ΑΝΑΛΥΣΗΣ 1024 x 1024 pixels, με τον τρόπο που περιγράφεται παρακάτω:
1) Δημιουργία 3 δισδιάστατων πινάκων 1024x1024 pixels (R[1024,1024],G[1024,1024],B[1024,1024]) όπου σε κάθε κουτί του κάθε πίνακα θα αναγράφεται η τιμή του χρώματος κόκκινου, πράσινου και μπλε (R[1024,1024],G[1024,1024],B[1024,1024]) αντίστοιχα με επιτρεπόμενα πεδία από 0 εώς 255. Να γίνει Έλεγχος επιτρεπόμενων τιμών.

2) Απόδοση θολούρας πρώτης τάξης κατά 10% σε πεδίο 9 pixel 3 x 3.
Κάθε Pixel παίρνει 10% χρώματος από τα 8 pixel που το περικυκλώνουν.
Έστω ότι στο πεδίου του R έχουμε τα εξείς χρώματα:
155 200 100
000 015 023
150 111 255
Τότε το κεντρικό χρώμα 015 θα επηρεαστεί κατά 10% από τον μέσο όρο των 8 γειτονικών του (ακέραια διαίρεση). Να εφαρμοστεί θολούρα σε κάθε pixel της εικόνας εκτός από την πρώτη και τελευταία γραμμή και στήλη.
Να αποθηκευτεί η θολούρα σε 3 πίνακες R_BLUR, G_BLUR και B_BLUR.

3) Τέλος να μετατραπεί και να εμφανισθεί η τελική εικόνα σε έναν τελικό RGB[1024,1024] πίνακα μορφοποίηση 255255255 και σε μορφή αριθμού! Κατά σειρά R G B

Συννημένη η λύση μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • programma eikonas.doc
    38.5 KB · Εμφανίσεις: 189

Northern Skies

Νεοφερμένος

Η Northern Skies αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Ζητώ τη βοήθειά σας στην παρακάτω άσκηση:
Σε κάποια εξεταστική δοκιμασία ένα γραπτό αξιολογείται από δύο βαθμολογητές στη βαθμολογική κλίμακα [0,100].
Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του αʼ και του βʼ βαθμολογητή είναι μικρότερη ή ίση των 20 μονάδων της παραπάνω κλίμακας, ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος των δύο βαθμολογιών.
Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του αʼ και του βʼ βαθμολογητή είναι μεγαλύτερη από 20 μονάδες, το γραπτό δίνεται για αναβαθμολόγηση σε τρίτο βαθμολογητή. Ο τελικός βαθμός του γραπτού προκύπτει τότε από τον μέσο όρο των τριών βαθμολογιών.
Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος, αφού ελέγξει την εγκυρότητα των βαθμών στην βαθμολογική κλίμακα [0,100], να υλοποιεί την παραπάνω διαδικασία εξαγωγής τελικού βαθμού και να εμφανίζει τον τελικό βαθμό του γραπτού στην εικοσαβάθμια κλίμακα.
Παρατήρηση: Να θεωρήσετε ότι όλες οι ποσότητες εκφράζονται ως πραγματικοί αριθμοί.:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Ζητώ τη βοήθειά σας στην παρακάτω άσκηση:
Σε κάποια εξεταστική δοκιμασία ένα γραπτό αξιολογείται από δύο βαθμολογητές στη βαθμολογική κλίμακα [0,100].
Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του αʼ και του βʼ βαθμολογητή είναι μικρότερη ή ίση των 20 μονάδων της παραπάνω κλίμακας, ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος των δύο βαθμολογιών.
Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του αʼ και του βʼ βαθμολογητή είναι μεγαλύτερη από 20 μονάδες, το γραπτό δίνεται για αναβαθμολόγηση σε τρίτο βαθμολογητή. Ο τελικός βαθμός του γραπτού προκύπτει τότε από τον μέσο όρο των τριών βαθμολογιών.
Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος, αφού ελέγξει την εγκυρότητα των βαθμών στην βαθμολογική κλίμακα [0,100], να υλοποιεί την παραπάνω διαδικασία εξαγωγής τελικού βαθμού και να εμφανίζει τον τελικό βαθμό του γραπτού στην εικοσαβάθμια κλίμακα.
Παρατήρηση: Να θεωρήσετε ότι όλες οι ποσότητες εκφράζονται ως πραγματικοί αριθμοί.:confused:

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΣΚΗΣΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΒΑΘ_Α,ΒΑΘ_Β,ΒΑΘ_Γ,ΤΕΛ_ΒΑΘ
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Α
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Β
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (ΒΑΘ_Α >=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Α<=100) ΚΑΙ (ΒΑΘ_Β>=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Β<=100)
ΑΝ Α_Τ (ΒΑΘ_Α - ΒΑΘ_Β)<=20 ΤΟΤΕ
ΤΕΛ_ΒΑΘ <-- (ΒΑΘ_Α+ΒΑΘ_Β)/2
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟ ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Γ
ΤΕΛ_ΒΑΘ <-- (ΒΑΘ_Α+ ΒΑΘ_Β +ΒΑΘ_Γ)/3
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΑΘ_Γ>=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Γ<=100
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ' , ΤΕΛ_ΒΑΘ* 0.2
ΤΕΛΟΣ ΑΣΚΗΣΗ


ελπιζω να μην εχω κανει κανενα λαθος.....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
Aλγοριθμος βα_θμος
Για ι απο 1 μεχρι 100
αρχη_επαναληψης
διαβασε β1,β2
μεχρις οτου β1>=0 και β1<=100
αρχη-επαναληψης
διαβασε β2
μεχρις_οτου β2>=0 και β<=100
αν β1>β2 τοτε
αν β1-β2<20
μο<-β1+β2/20
αλλιως_αν β1-β2>=20 τοτε
διαβασε β3
μο<-β1+β2+β3/3
τελος_αν
αλλιως β2>β1
παρομοια απλα με το β2 μπροστα
Σημαντικη παρατηρηση
Στην γλωσσα θα μπορουσες να βαλεις Α_τ(που σημαινει απολυτη τιμη και να μην χρειαζοταν περιπτωσεις ενω ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΟΧΙ1111111111111
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Aλγοριθμος βα_θμος
Για ι απο 1 μεχρι 100
αρχη_επαναληψης
διαβασε β1,β2
μεχρις οτου β1>=0 και β1<=100
αρχη-επαναληψης
διαβασε β2
μεχρις_οτου β2>=0 και β<=100
αν β1>β2 τοτε
αν β1-β2<20
μο<-β1+β2/20
αλλιως_αν β1-β2>=20 τοτε
διαβασε β3
μο<-β1+β2+β3/3
τελος_αν
αλλιως β2>β1
παρομοια απλα με το β2 μπροστα

μα δεν λεει πουθενα οτι θα διαβαζεις τα γραπτα 100 μαθητων για να βαλεις στην αρχη ' Για ι απο 1 μεχρι 100 ' :/:

Σημαντικη παρατηρηση
Στην γλωσσα θα μπορουσες να βαλεις Α_τ(που σημαινει απολυτη τιμη και να μην χρειαζοταν περιπτωσεις ενω ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΟΧΙ1111111111111

εγω παλι νομιζω οτι το Α_Τ μπορεις να το χρησιμοποιησεις κ σε αλγοριθμο! :worry:
ας μας πει κ καποιος αλλος....

βρηκα και αυτο https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1616.msg11514#msg11514
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Σημαντικη παρατηρηση
Στην γλωσσα θα μπορουσες να βαλεις Α_τ(που σημαινει απολυτη τιμη και να μην χρειαζοταν περιπτωσεις ενω ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΟΧΙ1111111111111

Από πού ακριβώς προκύπτει αυτή η σημαντική παρατήρηση; Έχει πέσει και θέμα παλαιότερα όπου σε αλγόριθμο γινόταν χρήση συνάρτησης. Οπότε ισχύουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την Α_Τ και όλες τις υπόλοιπες συναρτήσεις! ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ :D (Όπως λέει και ο mr.Γεννάδιος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top