Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Northern Skies

Νεοφερμένος

Η Northern Skies αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Ιδού:

Αλγόριθμος Άσκηση
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε Β1, Β2
Μέχρις_ότου Β1 >= 0 και Β1 <= 100 και Β2 >= 0 και Β2 <= 100
Αν Α_Τ(Β1-Β2) <= 20 τότε
Τ_Β<--(Β1+Β2) /2
Αλλιώς
Αρχή_Επανάληψης
Διάβασε Β3
Μέχρις_ότου Β3 >= 0 και Β3 <= 100
Τ_Β<--(Β1+Β2+Β3) / 3
Τέλος_αν
Τ_Β<--Τ_Β / 5
Εμφάνισε Τ_Β
Τέλος Άσκηση
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Sorry...μπορεί να πετάξω κοτσάνα...αλλά γιατί δεν έχεις βάλει πουθενά τέλος_επανάληψης ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Sorry...μπορεί να πετάξω κοτσάνα...αλλά γιατί δεν έχεις βάλει πουθενά τέλος_επανάληψης ?

Στη Μέχρις_ότου δε βάζουμε Τέλος_επανάληψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Στη Μέχρις_ότου δε βάζουμε Τέλος_επανάληψης.
Οκ!Δεν το'ξερα γιατί είμαστε ακόμη στην Για .. απο .. μέχρι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΣΚΗΣΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΒΑΘ_Α,ΒΑΘ_Β,ΒΑΘ_Γ,ΤΕΛ_ΒΑΘ
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Α
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Β
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (ΒΑΘ_Α >=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Α<=100) ΚΑΙ (ΒΑΘ_Β>=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Β<=100)
ΑΝ Α_Τ (ΒΑΘ_Α - ΒΑΘ_Β)<=20 ΤΟΤΕ
ΤΕΛ_ΒΑΘ <-- (ΒΑΘ_Α+ΒΑΘ_Β)/2
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟ ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Γ
ΤΕΛ_ΒΑΘ <-- (ΒΑΘ_Α+ ΒΑΘ_Β +ΒΑΘ_Γ)/3
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΑΘ_Γ>=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Γ<=100
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ' , ΤΕΛ_ΒΑΘ* 0.2
ΤΕΛΟΣ ΑΣΚΗΣΗ


ελπιζω να μην εχω κανει κανενα λαθος.....:)

Στην ψευδογλώσσα δεν κάνουμε δήλωση μεταβλητών, αυτά μόνο στην ΓΛΩΣΣΑ και στα προγράμματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Στην ψευδογλώσσα δεν κάνουμε δήλωση μεταβλητών, αυτά μόνο στην ΓΛΩΣΣΑ και στα προγράμματα.

Στους Αλγόριθμους η δήλωση μεταβλητών απλώς δεν είναι υποχρεωτική!Αλλά και να την βάλεις δεν πρόκειται να σου κόψουν τίποτα , αρκεί να μην ξεχάσεις κάτι :)
Βέβαια το σχολικό δεν το αναφέρει και εκεί έχουμε ένα θέμα!!
Πάντως στο βοήθημα μου (εκδόσεις του φροντιστηρίου μου) , σε όλους τους αλγόριθμους έχει δήλωση μεταβλητών αλλά αχνιστά υποδηλώνοντας ότι δεν είναι απαραίτητο να το βάλεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Στην ψευδογλώσσα δεν κάνουμε δήλωση μεταβλητών, αυτά μόνο στην ΓΛΩΣΣΑ και στα προγράμματα.
οπως ειπε και ο Chris1993 δεν ειναι υποχρεωτικο .....αλλα δεν ειναι κ λαθος!
δεν ειχα σκοπο να τις δηλωσω μιας και δεν μαρεσει αλλα εγραφε στην εκφωνηση
Παρατήρηση: Να θεωρήσετε ότι όλες οι ποσότητες εκφράζονται ως πραγματικοί αριθμοί.:confused:
και για αυτο τις δηλωσα.....:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Σημαντικη παρατηρηση
Στην γλωσσα θα μπορουσες να βαλεις Α_τ(που σημαινει απολυτη τιμη και να μην χρειαζοταν περιπτωσεις ενω ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΟΧΙ1111111111111
Ισχύει αυτό που λέει ο red span.

Το σχολικό βιβλίο, στα κεφάλαια των αλγορίθμων, δεν ορίζει πουθενά συναρτήσεις! Ούτε ημίτονο, ούτε συνημίτονο, ούτε απόλυτη τιμή, ούτε τίποτα. Αντίθετα, τα ορίζει καθαρά και επεξηγηματικά στη ΓΛΩΣΣΑ.

Τώρα τι γίνεται εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε συνάρτηση ρίζας σε αλγόριθμο; Μπορείτε σαφώς να γράψετε ΡΙΖΑ(χ) και μετά το τέλος του προγράμματος να γράψετε:
Παρατήρηση: η ΡΙΖΑ(x) είναι μία συνάρτηση που επιστρέφει την τετραγωνική ρίζα του πραγματικού αριθμού x
Και αυτό βασιζόμενοι σε παλαιότερη εξέταση της ΑΕΠΠ, όπου οι τύποι που έβαλαν τα θέματα είχαν κάνει αυτό ακριβώς στις εκφωνήσεις.

Το πρόβλημα είναι όμως ότι αυτή η μέθοδος "ορίζω μία δικιά μου συνάρτηση και γράφω σαν υποσημείωση τι κάνει" δεν περιγράφεται πουθενά στο σχολικό βιβλίο. Εάν πέσετε σε άσχετο βαθμολογητή ενδέχεται και να χάσετε μόρια. Ναι, αρκετοί θα το δεχτούν, αλλά δεν έχετε την 100% σιγουριά ότι θα το δεχτεί ο οποιοσδήποτε που τυχόν θα πηγαίνει με βάση ΜΟΝΟ το σχολικό βιβλίο.

Αντίθετα, με τη ΓΛΩΣΣΑ είναι 100% καλυμμένοι, ακριβώς γιατί το σχολικό βιβλίο τα ορίζει όλα. Εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να σας κόψουν ούτε ένα μόριο.


Σημειώνω τέλος πως όταν σας ζητάνε αλγόριθμο μπορείτε να γράψετε είτε σε αλγόριθμο είτε σε ΓΛΩΣΣΑ και αυτό αναγράφεται στην εξεταστέα ύλη του Υπουργείου ως υποσημείωση. Αντίθετα, όταν σας ζητάνε ΓΛΩΣΣΑ μπορείτε να γράφετε ΜΟΝΟ ΓΛΩΣΣΑ.

Οπότε πρότασή μου είναι να γράφετε παντού ΓΛΩΣΣΑ, γιατί έχει περισσότερες δυνατότητες και σας καλύπτει στο σύνολο των περιπτώσεων.


Στους Αλγόριθμους η δήλωση μεταβλητών απλώς δεν είναι υποχρεωτική!Αλλά και να την βάλεις δεν πρόκειται να σου κόψουν τίποτα , αρκεί να μην ξεχάσεις κάτι :)
Όχι, ΔΕΝ κάνουμε δήλωση μεταβλητών σε αλγορίθμους, γιατί ΔΕΝ το ορίζει το σχολικό. Είναι ΛΑΘΟΣ.
Μην κοιτάτε τι κάνουν τα βοηθήματα, να εμπιστεύεστε ΜΟΝΟ το σχολικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Εντελώς πληροφοριακά, η ίδια η ΚΕΕ είχε βγάλει λύσεις όπου σε αλγόριθμο χρησιμοποιούσε συνάρτηση. Αν κι αυτό δεν είναι πειστικό, τότε ok, do as you wish.


Και θα συμφωνήσω με το Γιώργο στο ότι το να κάνεις πρόγραμμα σου λύνει τα χέρια. Δεν έχει νόημα πραγματικά να κάνεις αλγόριθμο αντί για πρόγραμμα. Το πρόγραμμα καλύπτει τον αλγόριθμο, το αντίστροφο όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Εντελώς πληροφοριακά, η ίδια η ΚΕΕ είχε βγάλει λύσεις όπου σε αλγόριθμο χρησιμοποιούσε συνάρτηση. Αν κι αυτό δεν είναι πειστικό, τότε ok, do as you wish.
Ναι, άλλες χρονιές. Εσύ δηλαδή την ώρα των εξετάσεων τι θα κάνεις; Θα γράψεις αλγόριθμο παίζοντας τζόκερ να βγάλει η ΚΕΕ λύση με αλγόριθμο και συνάρτηση μέσα σ' αυτόν;

Θέλω να πω ότι ναι, υπάρχει πιθανότητα να τον δεχτούν και μπορεί και μεγάλη πιθανότητα. Ε, εμένα μ' αρέσει να δουλεύω με βεβαιότητες και όχι με πιθανότητες. Τις πιθανότητες άσε τις για την θεωρητική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Ναι, άλλες χρονιές. Εσύ δηλαδή την ώρα των εξετάσεων τι θα κάνεις; Θα γράψεις αλγόριθμο παίζοντας τζόκερ να βγάλει η ΚΕΕ λύση με αλγόριθμο και συνάρτηση μέσα σ' αυτόν;

Θέλω να πω ότι ναι, υπάρχει πιθανότητα να τον δεχτούν και μπορεί και μεγάλη πιθανότητα. Ε, εμένα μ' αρέσει να δουλεύω με βεβαιότητες και όχι με πιθανότητες. Τις πιθανότητες άσε τις για την θεωρητική...

Μα, τέθηκε θέμα για το αν είναι σωστό ή λάθος. Και σε αυτό απάντησα. Δεν προτείνω σε κάποιον να το ρισκάρει, γιατί είναι γνωστό ότι μερικοί βαθμολογούν ανάλογα με το αν έχει πανσέληνο.

Και ξαναλέω, γράφουμε σε ΓΛΩΣΣΑ για να μην υπάρχουν τέτοιες παρανοήσεις. Είναι ίδια περίπτωση με την εξίσωση εφαπτομένης στα μαθηματικά γενικής, όπου άλλοι δέχονται την αναπόδεικτα, και άλλοι όχι.

Και δυστυχώς, οι πιθανότητες δεν παίζουν μόνο για τους θεωρητικούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Northern Skies

Νεοφερμένος

Η Northern Skies αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Κάποιος να με βοηθήσει μʼ αυτή:
Δύο φίλοι παίζουν τάβλι. Ένα παιχνίδι μπορεί να λήξει μονό (ο νικητής του συγκεκριμένου παιχνιδιού παίρνει 1 πόντο) ή διπλό (ο νικητής του συγκεκριμένου παιχνιδιού παίρνει 2 πόντους).
Τελικός νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα φτάσει πρώτος στους 7 βαθμούς και θα έχει τουλάχιστον 2 βαθμούς διαφορά από τον αντίπαλό του. Π.χ. σε περίπτωση που το σκορ γίνει 6-6 ο νικητής αναδεικνύεται στους 8 βαθμούς. Αν το σκορ γίνει 7-7 τότε ο νικητής αναδεικνύεται στους 9 βαθμούς κ.ο.κ.
Να γραφεί ο αλγόριθμος ο οποίος
[FONT=&quot]1.[FONT=&quot] [/FONT][/FONT]Αρχικά θα διαβάζει τα ονόματα των δύο παιχτών.
[FONT=&quot]2.[FONT=&quot] [/FONT][/FONT]Έπειτα επαναληπτικά θα διαβάζει για κάθε παιχνίδι το όνομα του παίχτη που κέρδισε το τρέχον παιχνίδι καθώς και τους βαθμούς με τους οποίους το κέρδισε (1 ή 2). Η επανάληψη θα τερματίζει όταν έχουμε νικητή σύμφωνα με τους κανόνες που περιγράφηκαν παραπάνω.
[FONT=&quot]3.[FONT=&quot] [/FONT][/FONT]Τέλος θα εμφανίζεται το τελικό σκορ και το όνομα του νικητή.
:worry:
[FONT=&quot][/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meteo_xampos

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος Καρανδεινός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ιεράπετρα (Λασιθίου). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Λοιπόν... Αρχικά διαβάζουμε τα ονόματα των συμμετεχόντων (έστω ον1, ον2)... Και οι δυο παίχτες
ξεκινάνε με 0 πόντους προφανώς (πόντοι1=0, πόντοι2=0), δεν έχει αρχίσει ακόμα το παιχνίδι...
Έπειτα, θα παιχτεί τουλάχιστον ένα παιχνίδι... Άρα σε αυτή την άσκηση, η Αρχή_επανάληψης...Μέχρις_ότου είναι ότι πρέπει...

Ξεκινάμε λοιπόν, διαβάζοντας το όνομα του νικητή και τους πόντους που πήρε (νικητής, βαθμοί)... Αν το όνομα του νικητή είναι ον1, τότε αυξάνουμε τους πόντους του ον1 κατά βαθμοί. Αν το όνομα του νικητή είναι ον2, τότε αυξάνουμε τους πόντους του ον2 κατά βαθμοί. Έπειτα ελέγχουμε αν τελείωσε το παιχνίδι... Το θέμα είναι πώς το ελέγχουμε αυτό... Πρέπει κάποιος από τους δυο παίχτες να έχει φτάσει τους 7
βαθμούς, όμως η διαφορά πρέπει να είναι μεγαλύτερη η ίση από 2 βαθμούς, ή να έχει ξεπεράσει κάποιος από τους παίχτες τους 7 βαθμούς ή και οι δυο, και η διαφορά να είναι μεγαλύτερη ή ίση από 2 βαθμούς... Αν δεν ικανοποιείται κανένα από τα 2 παραπάνω κριτήρια, τότε το παιχνίδι επαναλαμβάνεται...

Μόλις, τελειώσει το παιχνίδι, απλά ελέγχουμε ποιος έχει τους περισσότερους πόντους, ή μπορείς απλά να εμφανίσεις το όνομα του νικητή του τελευταίου παιχνιδιού (νικητής)...

Προσπάθησε με αυτές τις οδηγίες να φτιάξεις το κώδικα... Ουσιαστικά αυτό που περιέγραψα παραπάνω είναι η λύση της άσκησης με ελεύθερο κείμενο... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
Κάποιος να με βοηθήσει μʼ αυτή:
Δύο φίλοι παίζουν τάβλι. Ένα παιχνίδι μπορεί να λήξει μονό (ο νικητής του συγκεκριμένου παιχνιδιού παίρνει 1 πόντο) ή διπλό (ο νικητής του συγκεκριμένου παιχνιδιού παίρνει 2 πόντους).
Τελικός νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα φτάσει πρώτος στους 7 βαθμούς και θα έχει τουλάχιστον 2 βαθμούς διαφορά από τον αντίπαλό του. Π.χ. σε περίπτωση που το σκορ γίνει 6-6 ο νικητής αναδεικνύεται στους 8 βαθμούς. Αν το σκορ γίνει 7-7 τότε ο νικητής αναδεικνύεται στους 9 βαθμούς κ.ο.κ.
Να γραφεί ο αλγόριθμος ο οποίος
[FONT=&quot]1.[/FONT]Αρχικά θα διαβάζει τα ονόματα των δύο παιχτών.
[FONT=&quot]2.[/FONT]Έπειτα επαναληπτικά θα διαβάζει για κάθε παιχνίδι το όνομα του παίχτη που κέρδισε το τρέχον παιχνίδι καθώς και τους βαθμούς με τους οποίους το κέρδισε (1 ή 2). Η επανάληψη θα τερματίζει όταν έχουμε νικητή σύμφωνα με τους κανόνες που περιγράφηκαν παραπάνω.
[FONT=&quot]3.[/FONT]Τέλος θα εμφανίζεται το τελικό σκορ και το όνομα του νικητή.
:worry:
Ελπιζω να την προσπαθησες μονος σου και να εχεις απορια.Σε αυτο το μαθημα πρεπει να αναπτυχθει η σκεψη δεν πεφτουν ποτε τα ιδια με αυτα που κανεις ειναι σαν την εκθεση, μαθαινεις να σκεφτεσαι και οχι να αποστηθιζεις αλγοριθμους.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ελπιζω να την προσπαθησες μονος σου και να εχεις απορια.Σε αυτο το μαθημα πρεπει να αναπτυχθει η σκεψη δεν πεφτουν ποτε τα ιδια με αυτα που κανεις ειναι σαν την εκθεση, μαθαινεις να σκεφτεσαι και οχι να αποστηθιζεις αλγοριθμους.:)

Το παιδί δυσκολεύτηκε σε αυτή την άσκηση και ζήτησε βοήθεια..δε σημαίνει ότι δεν ξέρει να σκέφτεται ...και ... δεν έγραψε πουθενά ότι αποστηθίζει αλγορίθμους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Northern Skies

Νεοφερμένος

Η Northern Skies αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Κορίτσι είμαιιιι πρώτον.:P
Και δεύτερον όχι δεν κατάφερα να την κάνω, γενικά δυσκολεύομαι αρκετά στο μάθημα της πληροφορικής! :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΣΚΗΣΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΒΑΘ_Α,ΒΑΘ_Β,ΒΑΘ_Γ,ΤΕΛ_ΒΑΘ
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Α
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Β
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (ΒΑΘ_Α >=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Α<=100) ΚΑΙ (ΒΑΘ_Β>=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Β<=100)
ΑΝ Α_Τ (ΒΑΘ_Α - ΒΑΘ_Β)<=20 ΤΟΤΕ
ΤΕΛ_ΒΑΘ <-- (ΒΑΘ_Α+ΒΑΘ_Β)/2
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΒΑΘΜΟ ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΘ_Γ
ΤΕΛ_ΒΑΘ <-- (ΒΑΘ_Α+ ΒΑΘ_Β +ΒΑΘ_Γ)/3
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΑΘ_Γ>=0 ΚΑΙ ΒΑΘ_Γ<=100
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ' , ΤΕΛ_ΒΑΘ* 0.2
ΤΕΛΟΣ ΑΣΚΗΣΗ


ελπιζω να μην εχω κανει κανενα λαθος.....:)

Δεν θα ηταν καλυτερο να κανουμε ελεγχο εγκυροτητας για ξεχωριστους τους βαθμους?
Για παραδειγμα αν τυχει και ο χρηστης δωσει μονο τον εναν βαθμο λαθος γιατι να του ζητησουμε και τον αλλον?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Δεν θα ηταν καλυτερο να κανουμε ελεγχο εγκυροτητας για ξεχωριστους τους βαθμους?
Για παραδειγμα αν τυχει και δωσει μονο τον εναν λαθος γιατι να του ζητησουμε και τον αλλον?

ε δεν παθαινει τιποτα να δωσει αλλον ενα βαθμο!!!:pfff::P

ε ναι θα ταν καλυτερο αλλα δεν ειναι λαθος και ετσι!!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Δεν θα ηταν καλυτερο να κανουμε ελεγχο εγκυροτητας για ξεχωριστους τους βαθμους?
Για παραδειγμα αν τυχει και ο χρηστης δωσει μονο τον εναν βαθμο λαθος γιατι να του ζητησουμε και τον αλλον?

Δεν κάνεις έλεγχο εγκυρότητας εάν δεν στο ζητάει ΞΕΚΑΘΑΡΑ η άσκηση. Στις πανελλήνιες υλοποιούμε ΜΟΝΟ ό,τι μας ζητάει η άσκηση και ΑΚΡΙΒΩΣ όπως μας το ζητάει. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω. Εάν δοθεί λάθος αριθμός πρόβλημά του. Έλεγχος εγκυρότητας υλοποιείται μόνο όταν το ζητάει η εκφώνηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
Ποια ειναι η πιο σωστη μεθοδος ευρεσης max και μιν
1) Να δωσω κατι πολυ μικρο στο max και κατι πολυ μεγαλο στο min αι να συγκρινω τους αριθμους που διαβαζω
η να ακολουθησω αυτο
διαβασε ρ,ν
μαχ<--ρ
Για ι απο 2 μεχρι Ν
διαβασε ρ
Αν ρ>μαχ
μαχ<--ρ
τελοσ_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top