Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Επιτρέπεται η χρήση συναρτήσεων στην ψευδογλώσσα.Ύπάρχουν και ασκήσεις εξετάσεων που το ζήτησαν, δείτε και:

1. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2279.0

2. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1662.0

3. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1616.0

4. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=709.0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Εκτός όλων αυτών των στοιχείων που μας δίνει πολύ σωστά ο Παναγιώτης, δεν μπορεί για παράδειγμα για την παράσταση:
Υ=ημχ + συνχ
να μπορώ να γράψω πρόγραμμα για τον υπολογισμό της, ενώ να μην μπορώ να γράψω αλγόριθμο. Το αντίθετο μπορώ να το δεχτώ σε κάποιο παράδειγμα αυτό όμως με τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nansymet

Νεοφερμένος

Η nansymet αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
καλησπερα. :)
--> goudas : σε βοηθήματα θα βρεις πολλές.
ερωτήσεις Σ/Λ,μετατροπές,συμπλήρωσης κενού,αντιστοίχησης, τεστ με τις λυσεις αλλα και χωρις τις λυσεις και πολλα ακομη. εγω εχω ενα βοηθημα κι απο εκει σε συνδυασμο παντα με το βιβλιο διαβαζω και εξεταζω τον εαυτο μου στην θεωρια, με αποτελεσμα 19,20 σε διαγωνισματα και τεστ θεωριας παντα μιλαμε! :no1:

--> just_rock & giannis123: πραγματικα, πες της να σας δινει. για αυτο ειναι καθηγητρια για να σας προετοιμασει....σωστα!αλλωστε αν της το πεις δεν νομιζω να σε θεωρησει απαιτιτικο. ισα ισα που θα δει οτι ενδιαφερεσαι.:iagree:

--> personGR : με ολο το σεβασμο και με καθαρα φιλικο χαρακτηρα μπορω να πω πως δεν συμφωνω. μεσα στο βιβλιο υπαρχουν πολλα και μαζεμενα. οι λεπτομεριες ειναι σημαντικες και μεσα σε ολο το κειμενο ισως δεν τις προσεξεις. τα παραπανω σιγουρα χρειαζονται για ενα σωστο και ολοκληρωμενο διαβασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
Να γραφεί πρόγραμμα που θα υπολογίζει τα ρέστα που πρέπει να δώσει ένα αυτόματο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]. [/FONT][/FONT]Τα εισιτήρια κοστίζουν [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]0.75?. [/FONT][/FONT]Ο αλγόριθμος θα δέχεται το ποσό που πληρώνει ο πελάτης και θα επιστρέφει τον αριθμό των κερμάτων με αξία [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]2?, 1?, 0.50?, 0.20? 0.10? [/FONT][/FONT]και [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]0.05?. [/FONT][/FONT]Ο αλγόριθμος πρέπει να λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε τα ρέστα να δίνονται με τον μικρότερο δυνατό αριθμό νομισμάτων[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]. [/FONT][/FONT]
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial][/FONT][/FONT]
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]help ...
[/FONT]
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Διάβασε Ν,Χρ
Αξία <-Ν*0.75
Χρ <-Χρ - Αξία
Αν Χρ>2 τότε
Κέρμ <- Χρ DIV 2
Γράψε "Κέρματα των 2 ευρώ",Κερμ
Τέλος_αν
Αν Χρ>1 τότε
Γράψε "Κέρματα του 1 ευρώ","1"
Τέλος_αν
Αν Χρ>0.50 τότε
Γράψε "Κέρματα των 0.50 ευρώ", "1"
Τέλος_αν
Αν Χρ>0.40 τότε
Γράψε "Κέρματα των 0.20 ευρώ","2"
Τέλος_αν
.
.
.

Δεν παίζει να λύνεται έτσι. Αλλά το μόνο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι αυτό :S
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
ευχαριστω...για την προσπαθεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Δες σελίδα 410 (η απάντηση της άσκησης 5.33)

Με εκτίμηση,

Ντζιός Κώστας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Και για εμάς που δεν έχουμε το βοήθημα;
Έστω έναν βασικό κορμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Φιλε Evris7, η απάντηση που έδωσες δεν ανταποκρίνεται στην άσκηση (sorry):):). Τη λογική της άσκησης θα στην περιγράψω με ένα παράδειγμα: έστω ότι πρέπει να έχω ρέστα 3, 95 ευρο, τότε το μηχάνημα θα μου δώσει:
1 Χ 2ευρο
1 Χ 1ευρο
1 Χ 50λεπτο
2 Χ20λεπτα
0 Χ 10λεπτα
και 1 Χ 5λεπτο

Δες την πάλι και το συζητάμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
διαβασε poso
αν poso>o.75 τοτε
resta<--poso-0.75

restadiv2=e
restamod2=c
cdiv1=z
cmod1=f
fdiv0.5=r
fmod0.5=g
gdiv0,2=h
gmod0.2=j
jdiv0.1=k
jmodo.1=l
ldiv0.05=w
lmod0.05=x
τελος αν

εμφανισε "τα ευρο ειναιi", e*2+z*1+r*o.5+h*0.2+k*0.1+w*0.05



ετσι θα γινει??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Τα Div και mod δεν ορίζονται για πραγματικούς αριθμούς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
κ πως θα λυθει???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
τα 0.20, 0.50 κτλ πραγματικοί αριθμοί δηλαδή με 2 δεκαδικά μπορούν να γίνουν ακέραιοι (και να μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα div, mod) αν τους πολλαπλασσιάσεις με το 100!!

Βλέπω πως έχεις κολλήσεις σε αυτήν την άσκηση. Μπορείς να δεις κάτι παρόμοιο (ΟΧΙ ίδιο) στις ασκήσεις 21-22 στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask21_2.htm

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
H λύση σου είναι καλή μόνο που έκανες τις πράξεις div και mod με πραγματικούς αριθμούς το οποίο βέβαια δεν γίνεται.
Θα πρέπει πρώτα τα ρέστα να τα μετατρέψεις σε λεπτά, δηλαδή,
ρέστα<- ρέστα *100
και στη συνέχεια
ευρω2<-ρέστα div 200
ρέστα<-ρέστα mod 200
.......

Επίσης, προσπάθησε η μορφή του αλγόριθμού σου να είναι συμβατή με το σχολικό βιβλίο, γιατί η μορφή που έδωσες δεν νομίζω να γίνει αποδεκτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από personGR (Εμφάνιση μηνύματος)
Θεωρία=Σχολικό Βιβλίο. Τέλος.

Αυτό δεν είναι σωστό. Το σωστό είναι:

Ερωτήσεις ανάπτυξης=Σχολικό Βιβλίο



Συμφωνώ, απλά θα πρέπει να υπάρχει καθηγητής που να διαβάσετε μαζί το σχολικό και να υπογραμμίσετε όλα τα κομμάτια του τα οποία μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως θεωρία (ανάπτυξη, Σ Λ, αντιστοίχισης κ.τλ). Προσοχή, γιατί υπάρχουν και κομμάτια μέσα σε κίτρινα πλαίσια και κάτω από γλόμπους που είναι δύσκολο αν κάτσεις μόνο σου να δεις τι από αυτά πρέπει να αποστηθίσεις.

Με εκτίμηση,
Ντζίός Κώστας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
για την σχολη μου το θελω...
ευχαριστω πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
να γινει αλγοριθμος που να διαβαζει 300 διαφορετικους τυχαιους αριθμους.απο αυτους να εμφανιζει μονο τους αρτιους και μετα να υπολογιζει και να εμφανιζει το αθροισμα τους...με την εντολη Για...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
sum<-0
Για i απο 1 μεχρι 300
Διαβασε αριθμος
Αν αριθμος mod 2=0 τοτε
Εμφανισε αριθμος
Τελος_Αν
sum<-sum+αριθμος
Τελος_επαναληψης
Εμφανισε sum

Την ελυσα με την παραδοχη οτι μιλαμε για ακεραιους ετσι ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lolerd

Νεοφερμένος

Ο lolerd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλημέρα σας..!! Ο καθηγητης στο πανεπιστημιο μας έβαλε αυτην την ασκηση στο μαθημα του προγραμματισμου. Η γλωσσα που πρεπει να γραφτει ειναι η fortran.

Να γραφεί και να εκτελεσθει ένα προγραμμα που διαβάζει απο ένα αρχείο την τιμή της ακέραιασ μεταβλητλης Ν (Ν <=20) , τα Ν στοιχεία ενός μονοδιάστατου πίνακα Α και επίσης τα Ν στοιχεία ενόσ άλλου μονοδιάστατου πίνακα Β ( Πρώτα τα στοιχεια του Α και μετα τα στοιχεία του Β). Στη συνέχεια τροποποιούνται τα Ν στοιχεία του μονοδιάστατου πίνακα Α ως εξής

Α1 = Α1 + Β2, Α2 = Α2 + Β3, ...... Α ν-1 = Α ν-1 + Β ν , Α ν = Αν
Info
οι αριθμοι 1 ,2 ,3, ν-1 , ν είναι δείκτες των Α και Β

Τέλος οι πίνακες Α και Β γράφονται σ'ενα αρχείο με τους ανάλογους τίτλους. Πρώτα ο πίνακασ Α με δυο τιμές ανα record και τρια δεκαδικά ψηφιά και μετα ο πίνακας Β με τρείς τιμές ανα ρεψορδ και πέντε δεκαδικά ψηφια.

Το αρχείο με τη τιμή της μεταβήτης Ν και τα στοιχεία των πινάκων Α και Β είναι :

10
9.1 4.2 -4.4 8.3 -6.1 4.3 7.2 8.4 9.7 5.9
2.5 3.1 4.4 -1.3 7.7 8.2 -6.4 5.3 -0.8 4.1

Αυτή ειναι η άσκηση .Τώρα το πρόβλημα μου είναι πως δεν μπορώ να κατανοήσω αυτο που λέει στην αρχή με τους μονοδιάστατους πίνακες σε σχέση με το πώς έχει διαμορφώσει το αρχείο με τις τιμες του Ν . Δηλαδή ο πινακας Α θα έχει τα ίδια στοιχεία με τον πίνακα Β ?

Επίσης στο τελευταίο αρχείο απο ότι έχω καταλάβει οι τιμες του πίνακα Β θα παραμέινουν οι ίδιες . Ετσι δεν είναι..? Και τί εννοεί ο Α με 2 τιμες ανα record και ο Β 3 τιμές ανα record ?

Σας ευχαριστώ για την όποια βοήθεια σας.. και Καλημέρα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top