Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Εξισώσεις!
1)Κυκλώνεις αυτό που θες!
2)Αν είναι στο 2ο μέλος τα αλλάζεις όλα χωρίς να αλλάξεις πρόσημα για ευκολία(δηλαδή τα φέρνεις όλα στο 1ο για ευκολία..και αυτά στο 1ο πάνε στο δεύτερο)
3)Αν έχεις κλάσμα κάνει χιαστί
4)Για να βγάλεις παρενθέσει κάνεις επιμεριστική..γενικά κάνεις όλες τις πράξεις που μπορούν να γίνουν
5)διαιρείς με τον συντελεστή του αγνώστου, ο οποίος είναι όλα τα ψηφία/αριθμοί κλπ δίπλα σε αυτό που θες να βρεις,και τα 2 μέλη
6)από το 1ο μέλος αφού διαιρείς με τον συντελεστή του αγνώστη φεύγουν τα ψηφία δίπλα(αριστερά και δεξιά) από αυτό που ψάχνεις και από το 2ο μέλος δεν πειράζεις τίποτα!Εκτός αν είναι καμιά απλή διαίρεση!Και έτσι τελειώνεις...ελπίζω να μην σε μπέρδεψα!


Εγώ ανισώσεις δεν έχω κάνει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Εξισώσεις!
1)Κυκλώνεις αυτό που θες!
2)Αν είναι στο 2ο μέλος τα αλλάζεις όλα χωρίς να αλλάξεις πρόσημα για ευκολία(δηλαδή τα φέρνεις όλα στο 1ο για ευκολία..και αυτά στο 1ο πάνε στο δεύτερο)
3)Αν έχεις κλάσμα κάνει χιαστί
4)Για να βγάλεις παρενθέσει κάνεις επιμεριστική..γενικά κάνεις όλες τις πράξεις που μπορούν να γίνουν
5)διαιρείς με τον συντελεστή του αγνώστου, ο οποίος είναι όλα τα ψηφία/αριθμοί κλπ δίπλα σε αυτό που θες να βρεις,και τα 2 μέλη
6)από το 1ο μέλος αφού διαιρείς με τον συντελεστή του αγνώστη φεύγουν τα ψηφία δίπλα(αριστερά και δεξιά) από αυτό που ψάχνεις και από το 2ο μέλος δεν πειράζεις τίποτα!Εκτός αν είναι καμιά απλή διαίρεση!Και έτσι τελειώνεις...ελπίζω να μην σε μπέρδεψα!


Εγώ ανισώσεις δεν έχω κάνει!
Να τα σωστά βήματα.

1. Κάνουμε απαλοιφή Παρονομαστών εάν έχουμε κλάσμα χρησιμοποιώντας το Ε.Κ.Π. όλων των παρονομαστών και πολλαπλασιάζοντας κάθε όρο με το Ε.Κ.Π.
2. Απαλοιφή παρενθέσεων χρησιμοποιώντας την Επιμεριστική ιδιότητα: π.χ. 3(χ+1)=3χ+3
3. Χωρίζουμε γνωστούς από αγνώστους. Οι όροι που έχουν τον άγνωστο (όχι χ απαραίτητα) πάνε μαζί και οι γνωστοί όροι μαζί. Εάν μετακινηθούν από το ένα μέλος στο άλλο τότε αλλάζουν πρόσημο.
4. Αναγωγές ομοίων όρων: κάνουμε τις πράξεις δηλαδή.
5. Διαιρούμε με το συντελεστή του αγνώστου και βγαίνει το τελικό αποτέλεσμα.
Αυτά.
-----------------------------------------
Έτσι λύνονται και οι ανισώσεις όμως αν ο συντελεστής του αγνώστου είναι αρνητικός, τότε η φορά αλλάζει.
Π.χ. -3χ<6
χ>6/-3
χ>-2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Προσοχη: Σε ανισώσεις αν διαιρώ με αρνητικό αλλαζω τη φορά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Να τα σωστά βήματα.

1. Κάνουμε απαλοιφή Παρονομαστών εάν έχουμε κλάσμα χρησιμοποιώντας το Ε.Κ.Π. όλων των παρονομαστών και πολλαπλασιάζοντας κάθε όρο με το Ε.Κ.Π.
2. Απαλοιφή παρενθέσεων χρησιμοποιώντας την Επιμεριστική ιδιότητα: π.χ. 3(χ+1)=3χ+3
3. Χωρίζουμε γνωστούς από αγνώστους. Οι όροι που έχουν τον άγνωστο (όχι χ απαραίτητα) πάνε μαζί και οι γνωστοί όροι μαζί. Εάν μετακινηθούν από το ένα μέλος στο άλλο τότε αλλάζουν πρόσημο.
4. Αναγωγές ομοίων όρων: κάνουμε τις πράξεις δηλαδή.
5. Διαιρούμε με το συντελεστή του αγνώστου και βγαίνει το τελικό αποτέλεσμα.
Αυτά.
-----------------------------------------
Έτσι λύνονται και οι ανισώσεις όμως αν ο συντελεστής του αγνώστου είναι αρνητικός, τότε η φορά αλλάζει.
Π.χ. -3χ<6
χ>6/-3
χ>-2
Δεν τα θυμάμαι όλα απ'έξω!Αλλά δεν είναι και λάθος τα δικά μου...απλά δεν ειναι όλα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kastrato

Νεοφερμένος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Σας ευχαριστω παααρα πολυ ! :P
Ομως αυτο με τον αρνητικο..... δεν....... :(
ΓΜΤ... :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
-2x>5<=>x<-5/2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kastrato

Νεοφερμένος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Και εγω θα προσθεσω την ηλιθια ερωτηση...: Γιατι κανουμε διαιρεση ? :(
Ειμαι κουραστικη το ξερω ... απλα ... προσπαθω να καταλαβω. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Αμα δεν κάνεις διαιρεση πως θα φύγει το -2?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kastrato

Νεοφερμένος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
ΟΚ... σε ευχαριστω πολυ ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Αν απελπιζεσαι παντως, δε θα τα καταφερεις....Λυσε πολλες ασκησεις με τα βηματα που ειπαν οι αποπανω μου και θα δεις διαφορα...:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M@r@ki

Δραστήριο μέλος

Η M@r@ki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 506 μηνύματα.
Ναι, κι εγώ τίποτα δεν είχα καταλάβει στην αρχή αλλά μετά αφού έβλεπα ότι δεν ήγαινε άλλο το πράγμα έκατσα ένα Σάββατο απόγευμα στο δωμάτιό μου και είπα "Ε όχι ρε εξίσωση, δε θα με βάλεις εμένα κάτω, θα σε λύσω, πού θα μου πας?":P και τώρα πια είναι παιχνιδάκι για μένα. Πάντως αν καταλάβεις εξισώσεις, οι ανισώσεις είναι σχεδόν ίδιες στη λύση τους απλά όταν διαιρείς με το συντελεστή (και είναι αρνητικός βεβαίως βεβαίως:P) αλλάζει η φορά.

-2χ > 6
-2χ/-2 > 6/-2
χ < -3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerinav

Νεοφερμένος

Η katerinav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
βρε παιδια.....μπορει κανεις να μου εξηγησει την ασκηση 5 σελίδα 124.... οχχ μπερδευομαι καθε φορα που την κοιταω χειροτερα:sick::s:s:s:s:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

olgaki

Νεοφερμένος

Η Όλγα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Κοίτα,θα ανοίξεις το βιβλίο μαθηματικών και :warning: θα:read: τα κεφάλαια με τις εξισώσεις και τις ανισώσεις...!!!!!!!Πλάκα κάνω....:xixi:Λοιπόν πρέπει να ζητήσεις από κάποιον να σε βοηθήσει γρήγορα!!!!!!:wow::wow::wow:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kasioph

Νεοφερμένος

Η Kasioph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Μη΄την πανικοβάλεις.Όπως είπαν και προηγούμενοι καλό είναι να λύσεις κάποιες παραπάνω ασκήσεις έτσι ώστε να συνηθίσεις τα βήματα που ακολούθεις.Αν λύσεις και μπεις στο τρόπο που λειτουργούν τότε θα σου φαίνεται απίστευτα εύκολο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LoCo0o0:-):-P:-0

Νεοφερμένος

Ο LoCo0o0:-):-P:-0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
οι εφαρμογεσ στο βιβλιο ειναι το καλυτερο σου διχνει διαφορεσσσ περιπτωσεισ και αφου καταλαβεις περιπου τι γινεται λυσε καποιες ασκησεισ δικεσ σου με την βοηθεια των βηματων που σε εδωσαν...τελοσ μαθε καλα την θεωρια εχοντασ αυτην στο μυαλο καποια στιγμη που μπερδευτεις συγουρα θα τα καταφερεις !!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Παιδια εμενα παντως το βιβλιο των μαθηματικων δε με βοηθαει ιδιαιτερα... Θα επρεπε να ειχε πιο αναλυτικη θεωρια και οχι 2 γραμμες αναμεσα σε λυμενες ασκησεις... Το βιβλιο της Α στον τομεα αυτον ηταν πολυ καλυτερο...
Off: Αυριο γραφουμε διαγωνισμα στα Μαθηματικα (μονο εξισωσεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zuzuniki

Νεοφερμένος

Η Zuzuniki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Γειάα σας!:bye:Λοιπόν,δυσκολεύομαι αρκετά στα μαθηματικά..Ειδικά στο κεφάλαιο που έχουμε μπει τώρα.."Ανισώσεις α' βαθμού"..Λέει και ξαναλέει η κυρία πως να τα λύνουμε αλλά εγώ τπτ!δν μπορώ να τα καταλάβω!:'(Γι αυτό θέλω την βοήθεια σας.:D..Θα σας γράψω μια ασκησούλα την οποία έχουμε για σπίτι κ θέλω να μ πείτε βήμα βήμα τι πρέπει να κάνω για να την λύσω..:)
Να βρείτε τις κοινές λύσεις των ανισώσεων:
α)χ-4<1 και 2-χ<3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Mεταφέρεις το -4 από την άλλη και γίνεται x<5 και για το άλλο πάς το -χ από την άλλη και το 3 πάλι από την άλλη και γίνεται χ>-1Μετά τοποθετείς τις τιμές 5 και -1 στο άξονα και βλέπεις τις κοινές λύσεις.Στη προκειμένη περίπτωση οι λύσεις είναι -1<x<5:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zuzuniki

Νεοφερμένος

Η Zuzuniki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
ευχαριστώ πολύ:thanks:..αλλά και πάλι δεν κατάλαβα πως το έλυσες..!:s:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Λύνεις ως προς χ και ότι βρεις το τοποθετείς στο άξονα ανάλογα το τι λέει το χ.Μικρότερο ή μεγαλύτερο πχ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top