Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού - Ασκήσεις

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Δείξε την ισότητα των τριγώνων ΑΒΖ και ΓΕΔ και μετά χρησιμοποιήσε την σχέση διανυσμάτων ΖΒ + ΒΕ + ΕΔ +ΔΖ = 0.
Όμως ΖΒ + ΕΔ = 0 (από ισότητα τριγώνων και αντίθετη φορά διανυσμάτων). Άρα ΔΖ = -ΒΕ .
Ρε φίλε και εγώ με ισότητα το έλυσα αλλά μας είπε να μην την χρησιμοποιήσουμε ισότητα... :worry::worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
:warn:Αύριο γράφω μαθ κατ στα 1.1,1.2,1.3 κι έγω πάααααααααααρα πολύ άγχος!!! Το πρόβλημά μου δεν είναι ότι δεν είμαι διαβασμένη. ΑΠό χτες έχω λύσει όλες τις ασκήσεις βιβλίου και βοηθήματος από δυο φορές, συν μία από το φροντηστήριο και τα ξέρω πολύ καλά! Το πρόβλημα μου είναι ότι στο μάθημα μας τα εξηγεί διαφορετικά και με μπερδεύει και γυρνώ σπίτι με χίλιες απορίες και τις λύνω με τρόπο πολύ πιο απλούστερο από αυτόν που μας εξηγεί αυτός ο βλξ μαθηματικός στο σχολείο και ξαναπάω σχολείο και πάλι μας τις λύνει μπερδεγουέι και πάλι εγώ απορίες και νεύρα, και ένας φαύλος κύκλος!!! Κι εγώ τώρα έγω άγχος γι αυτό το λόγο. Τον είχα και πέρυσι και τα θέματα του ήταν δύσκολα που μας έβαζε ,όχι ΠΑΝδύσκολα όμως, αλλά σπαστικά αυτά που μπορεί εσύ να κάθεσαι και για να τα λύσεις να σου πάρει μια σελίδα και κάποιος άλλος πιο έμπειρος να τα λύνει σε μια σειρά!!! Πείτε μου αυτό δεν σας τη δίνει. Και επίσης ο τρόπος του είναι αναιδέστατος(σορρυ για ορθογραφικά)!!!Πέρσυ στις εξετάσεις το 4 θέμα ήταν πανδύσκολο και εγώ κατάφερα να το λύσω σε μια σελίδα και αναγνωρίζω το γεγονός ότι δεν είμαι έξυπνο άτομο αλλά διαβάζω αρκετά για να καταφέρω ορισμένα πράγματα. Και φέτος πρώτο μάθημα που μπαίνει ο μαθηματικός λέει πέρσυ στο τέταρτο θέμα έγινε χαμός, ως παράδειγμα για να μας πει τάχα ότι τα θέματα ήταν μετρίας δυσκολίας στις εξετάσεις. Και συνεχίζει λέγοντας, ότι μερικοί το λυσαν σε μια σειρά και εδώ φαίνεται η εξυπνάδα του μαθητή και συνέχεια μας πετάει κάτι τέτοιες μαλκίες!!!! Το άγχος μου επομένως νομίζω πως καταλάβατε από που προέρχεται... Αλλά θέλω να το ξεπεράσω γι αυτό δώστε καμιά βοήθεια ή συμβουλή τελος πάντων λίγες ώρες πριν το τεστ για να είμαι ήρεμη γιατί άμα δεν είμαι το δύσκολο θέμα που μπορεί αυτός να βάλει δεν θα έχω την ηρεμία να το λύσω, και το εύκολο θα το κάνω λάθος από απροσεξία μου επειδή δεν θα είμαι ήρεμη. Ελπίζω να καταλάβατε τόσο μπερδεμένα που τα γράφω. Πλιζ βοηθήστε!!!!:(:(:rtfm::book::no:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Ψυχραιμία...Από τη στιγμή που η ίδια αισθάνεσαι έτοιμη, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα...Ένα τεστ είναι, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
ειναι ενα διαγωνισμα και τιποτε αλλο θα δωσεις μερικες εκατονταδες ακομα ,γ αυτο χαλαρωσε.
το σημαντικο ειναι να εχεις κατανοησει την υλη και οχι απλως να μαθεις να λυνεις τις ασκησεις ,εαν το εχεις κανει αυτο και πιστευεις οτι την εχεις κατανοησει (ολοι μας διαθετουμε σχεδον παντα ενα αλανθαστο και περα για περα αντικειμενικο κριτηριο για να το ξερουμε )τοτε μην φοβασια.

ειναι αποδεδειγμενο οτι αμα εχεις κατανοησει καλα αυτα που εχεις διαβασει τοτε με λογικη και χωρις αγχος καταφερνεις πραγματα που καποιες φορες μοιαζουν τρομερα δυσκολα.
ασε τον εγκεφαλο σου να ξεκουραστει και να οργανωσει τις γνωσεις οπως εκεινος ξερει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Αυτό προσπαθώ πάτνα να κάνω αλλά μόνο στην ιδέα και μόνο με αγχώνει!!! Τεσπα συνεχίζω να προσπαθώ να μην έχω άγχος γιατί μόνο αρνητικά και όχι θετικά αποτελεσματα μου φέρνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonio2761994

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antonio2761994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
παιδιά μια βοήθεια παρακαλώ!

θέλουμε Σ-Λ και αιτιολόγηση(όλα τα παρακάτω είναι διανύσματα!
1) ισχύει !α-β!=ο αν και μόνο αν !α!=!β!
2)αν ΑΒ=ΓΔ τότε ΑΓ=ΒΔ
3) ισχύει det(α, λα)=ο για κάθε διάνυσμα με α και λ να ανήκουν στο R


και 2 ασκήσεις που βασικά ψάχνω τον τρόπο να τις λύσω γιατί σε αυτες στηρίζονται και άλλες πολλές!

1)να βρείτε τις τιμές του κ ώστε τα διανύσματα α=(1, κ-1) και β=(κ-1,9) να είναι αντίρροπα

2)δίνεται παραλληλόγραμμο ΑΒΓΔ με Α(1,-2) και Δ(2,2). Αν το Β ανήκει στον άξονα χ'χ και το κέντρο Κ του παραλληλοράμμου ΑΒΓΔ ανήκει στον άξονα ψ'ψ να βρείτε τις συντεταγμένες των σημείων Β,Κ και Γ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
παιδιά μια βοήθεια παρακαλώ!

θέλουμε Σ-Λ και αιτιολόγηση(όλα τα παρακάτω είναι διανύσματα!
1) ισχύει !α-β!=ο αν και μόνο αν !α!=!β!
2)αν ΑΒ=ΓΔ τότε ΑΓ=ΒΔ
3) ισχύει det(α, λα)=ο για κάθε διάνυσμα με α και λ να ανήκουν στο R

1)Λάθος πρέπει α-β=0 => α=β

2) Σωστό σπας τα διανύσματα σε ΑΟ, ΟΒ κ.λ.π. και περνάς στο άλλο μέλος τα ΓΟ και ΟΒ

3) Σωστό διότι α // λα (α διάνυσμα,λ πραγματικός)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
ν.δ.ο. (1-εφθ)^2+(1-σφθ)^2=(1/συνθ-1/ημθ)^2...

βοήθεια....δεν μου βγαίνει με τίποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
δοκιμασες την ταυτοτητα α^2+β^2=(α+β)^2-2αβ ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
δοκιμασες να αναπτυξεις και τα δυο μελη ? ετσι φαινεται πως λυνεται με μια δευτερη ματια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
δοκιμασες να αναπτυξεις και τα δυο μελη ? ετσι φαινεται πως λυνεται με μια δευτερη ματια...

Όπως και να το κάνω δεν καταλήγω σε κάποιο σίγουρο αποτέλεσμα. 2 μέρες ζορίζομαι...
Δοκίμασα όλους τους τρόπους που διδαχτήκαμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
παω να την λυσω κι ερχομαι.. αν δεν γραψω εδω σημαινει πως ουτε εγω την καταφερα =)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
παω να την λυσω κι ερχομαι.. αν δεν γραψω εδω σημαινει πως ουτε εγω την καταφερα =)

Καλή τύχη συνταξιδιώτη...:P
Δεν ξέρω αλλά με έχει δυσκολέψει πολύ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Δοκίμασες κάτι ταυτότητες που συνδέουν εφαπτομένη με συνεφαπτομένη; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Δοκίμασες κάτι ταυτότητες που συνδέουν εφαπτομένη με συνεφαπτομένη; :hmm:
Ναι...Κανένα αποτέλεσμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
ν.δ.ο. (1-εφθ)^2+(1-σφθ)^2=(1/συνθ-1/ημθ)^2...

βοήθεια....δεν μου βγαίνει με τίποτα

Καταρχήν είναι άσκηση άλγεβρας, όχι κατεύθυνσης...



Α' μέλος:








B' μέλος:

Α' μέλος


*ημίτονο , συνημίτονο , εφαπτομένη , συνεφαπτομένη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
με προλαβανε, (παλι) :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Παιδιά έχω κάτι απορίες.
Στην 6 άσκηση του βιβλίου σελ 47 το δεύτερο ερώτημα εγώ από τη διακρίνουσα βρίσκω δύο τιμές της κ. Αλλά στις λύσεις έχει μόνο τη θετική. ΓΙατί;(Σόρρυ που δεν γράφω την άσκηση αλλά δεν έχω πολύ χρόνο γι αυτό!)

Στην άσκηση 4 σελ 48 εγώ βρίσκω -11. Γιατί στο βιβλίο τη βγάζει -15;

Δεν μπορώ με τίποτα να σκεφτώ πως λύνεται η άσκηση 13!!! Έχω σπάσει το κεφάλι μου και δεν βρίσκω τρόπο και την έχω για αύριο!!! Βοηθήστε λίγο μπας και βρω!

Τελικά που σας έλεγα για το άγχος το τεστ που μας έβαλε δεν λέω ήταν αρκετά δύσκολο, αφού να φανταστείτε στα 30 παιδιά της θετικής μόνο 2 το έλυσαν ολόσωστα και αυτοί έτσι λεν δεν είναι διαπιστωμένο ακόμα. Εγώ πάντως ρε παιδιά, γ@Μw το άγχος μου κατάφερα να λύσω όλη την άσκηση που έπιανε μια σελίδα και και στο τέλος επειδή έκανα λάθος σε μια πράξη δεν μπορούσα μετά να βγάλω το λόγο ότι τα διανύσματα είναι συνευθειακά που ζητούσε. Δηλαδή τι να πω! Ότι και να κάνω δεν μπορώ να ηρεμήσω και να χαλαρώσω!!! Πάντα έχω άγχος!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Παιδιά έχω κάτι απορίες.....
6. Στις εξισώσεις με ρίζες πριν υψώσεις στο τετράγωνο πρέπει να είναι θετικά και τα δύο μέλη, άρα βάζεις περιορισμό.
14. Γινόμενα προβολών: (-3).1 + (-3).4 = -15
13. Η μια διαγώνιος είναι το άθροισμα των διανυσμάτων που σου δίνει και η άλλη η διαφορά τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top