Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Επιτρεπετε να χρησιμοποιησουμε κανονα de L'Hospital σε περιπτωση που μας τυχει καποιο σχετικο οριο ;;;

Αν ξέρεις να τους αποδεικνύεις, ναι!
Κατα δεύτερον σε αυτό τα όρια που έχουμε εμείς, μία συζυγείς χρειάζεται και καμιά παραγωντοποίηση.:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
θυμάμαι αυτό που μας έλεγαν οι καθηγητές για τα μαθηματικά γενικής....η χρησιμοποιήση της θεωρίας/θεωρημάτων/μεθόδων κλπ των μαθηματικών κατεύθυνσης είναι σωστή επειδή είναι και θεωρείται μια επιστημονικά αιτιολογημένη λύση...επιπλέον οι διορθωτές βλέπουν ποιοι εξεταζόμενοι είναι θεωρητικής/θετικοτεχνολογικής κατευθυνσης οποτε συμπεριφέρονται και ανάλογα στην χρησιμοποίηση μεθοδων της κατευθυνσης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
θυμάμαι αυτό που μας έλεγαν οι καθηγητές για τα μαθηματικά γενικής....η χρησιμοποιήση της θεωρίας/θεωρημάτων/μεθόδων κλπ των μαθηματικών κατεύθυνσης είναι σωστή επειδή είναι και θεωρείται μια επιστημονικά αιτιολογημένη λύση...επιπλέον οι διορθωτές βλέπουν ποιοι εξεταζόμενοι είναι θεωρητικής/θετικοτεχνολογικής κατευθυνσης οποτε συμπεριφέρονται και ανάλογα στην χρησιμοποίηση μεθοδων της κατευθυνσης...

πώς βλέπουν την κατεύθυνση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?

Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?

Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε? :confused:

ε ενταξει δεν ειναι και τιποτα το σπουδαιο δεν νομιζω να υπαρχει θεμα και αν δεν τους γραψεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?

Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε? :confused:
έτσι μας έλεγαν εμας πέρυσι που έδινα...τώρα δεν ξέρω τι οδηγίες/αλλαγές τους εχουν έρθει οπότε μην σε πάρω στο λαιμό μου...:)

πώς βλέπουν την κατεύθυνση;
αυτό δεν το ξέρω...αλλά και ο καθηγητής του σχολείου μου που είχε υπάρξει διορθωτής μαθηματικών γενικής μου το επιβεβαίωσε αλλά και ο καθηγητής του φροντ το έλεγε αυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?

Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε? :confused:

Εγώ κάνω την εξής γρήγορη απόδειξη για να είμαι καλυμμένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Εγώ κάνω την εξής γρήγορη απόδειξη για να είμαι καλυμμένος.
Δεν καταλαβαίνω πως καταλήγεις στην τελευταια σχέση. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Βάζω στην (1) την (2).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Για την εφαπτομενη μην γραψετε απευθεις τον τυπο για την ευρεση απο τα μαθημ.κατ.Το ειχα κανει σε ενα διαγωνισμα περυσι και ο καθηγητης μου με εβριζε.Εξαλλου ειναι εξισου ευκολη η μεθοδολογια που μαθαινουμε στην γενικη.
Για αποδειξη απο πιθανοτητες λεω την 2 ή την 5.
Υ.Γ.Τελικα την αποδειξη στιγμ.ταχυτητας θα την μαθετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
ρε παιδια να ρωτησω κατι

λ/5λ+1 + λ/λ+1 + λ/λ+2 = 1

μπορει καποιος να μου δειξει αν δεν βαριεται πως λυνεται γιατι δεν μου βγαινει..

ευχαριστωωω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
ρε παιδια να ρωτησω κατι

λ/5λ+1 + λ/λ+1 + λ/λ+2 = 1

μπορει καποιος να μου δειξει αν δεν βαριεται πως λυνεται γιατι δεν μου βγαινει..

ευχαριστωωω

πολλαπλασίασε με (5λ+1)(λ+1)(λ+2) και κάνε πράξεις
δεν νομίζω κάποιος να ενδιαφέρεται να τις κάνει... είναι χάσιμο χρόνου, δεν θα μάθεις κάτι καινούριο
edit: είναι και τριτοβάθμια, απλά άστην :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Απορία, συμπλήρωση πινάκα συνχοτήτων.. εξηγώ το καθένα ξεχωριστά πριν το βάλω στον πίνακα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frwws

Νεοφερμένος

Η Frwws αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Απαντήθηκε πριν αυτή η ερώτηση.Το σωστό είναι να γράψεις όλους τους υπολογισμούς αλλά άμα δεν προλαβαίνεις γράψε απλά τον τύπο που τα βρήκες και συμπλήρωσέ τον κατευθείαν.

Επίσης άμα μας ρωτήσουν για το βέβαιο και το αδύνατο ενδεχόμενο τι ακριβώς θα πούμε;Αυτό που έχει το βιβλίο που λέει " Ο ίδιος ο δειγματικός χωρός Ω θεωρείται ενδεχόμενο το οποίο μάλιστα πραγματοποιείται πάντοτε[....]" ή θα το γενικεύσουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?

Κατά 98% όχι εκτός κι αν πέσεις στον μέγα κομπλεξάρα βαθμολογητή...
Αλλά καλό είναι να χρησιμοποιήσεις αυτόν που χρησιμοποιεί το βιβλίο της γενικής...εάν έχεις κολλήσει στην τελική χρησιμοποίησε της κατεύθυνσης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JustLikeMaria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η JustLikeMaria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Παιδια υπαρχει κανενας τυπος που πρεπει να αποδειξω πριν τον χρησιμοποιησω(μαθηματικα γενικης γ λυκειου)???:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

novemberrain

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Παιδιά, έχω μια απορία (απευθύνομαι σε παιδιά τρίτης λυκείου)! Τα μαθηματικά γενικής της τρίτης λυκείου, λαμβάνοντας υπ' όψην και τις γνώσεις σας απο τα μαθηματικά κατεύθυνσης παράληλλα, πόσο δύσκολα σας φαίνονται (ή μάλλον φάνηκαν) σε μία κλίμακα απο το 1 έως το 10? :Ο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frwws

Νεοφερμένος

Η Frwws αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Παιδιά, έχω μια απορία (απευθύνομαι σε παιδιά τρίτης λυκείου)! Τα μαθηματικά γενικής της τρίτης λυκείου, λαμβάνοντας υπ' όψην και τις γνώσεις σας απο τα μαθηματικά κατεύθυνσης παράληλλα, πόσο δύσκολα σας φαίνονται (ή μάλλον φάνηκαν) σε μία κλίμακα απο το 1 έως το 10? :Ο

Καταρχάς ολόκληρο το 1ο κεφάλαιο των μαθηματικών γενικής είναι το 1/4 του κεφαλαίου των παραγώγων των μαθηματικών κατεύθυνσης,και εμείς τουλάχιστον στο φροντιστήριο δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με αυτό,μόνο κάτι ασκήσεις υποδειγματικές κάναμε για να έχουμε μια ιδέα του τι πέφτει.
Τώρα τα υπόλοιπα 2 κεφάλαια , είναι εύκολα και κατανοητά,στάνταρ οι ασκήσεις και τα ερωτήματα , όσο και να θέλει κάποιος δεν μπορεί να στο δυσκολέψει και πάρα πολύ.
Άμα ασχοληθείς με αυτό ολόκληρη τη χρονιά και δεν το αφήσεις για το τέλος όπως πολλοί κάνουν , θα σου φανεί πάρα πολύ εύκολο.!Αλλά και να μην ασχοληθείς και πάρα πολύ μια χαρά θα μπορέσεις να ανταποκριθείς .
Τώρα απο την κλίμακα από το 1 έως το 10 θα έλεγα ..χμμμ άντε ένα 3-4 το πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mary-blackrose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 145 μηνύματα.
Παιδιά μπορεί να γράψει κάποιος τις σχέσεις που βγαίνουν από κάθε περίπτωση σχετικα με τις εφαπτομενες??
Π.χ. η εφ/νη της Cf στο Μ(-1,f(-1)) είναι παράλληλη στον χ'χ
η εφ/νη της Cf στο Ν(1,f(1)) έχει εξίσωση ψ=2χ-1

Οι σχέσεις που παίρνουμε είναι f'(1)=0,f(1)=1,f'(1)=2

Ευχαριστώ εκ των προτέρων ;-)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Παιδιά μπορεί να γράψει κάποιος τις σχέσεις που βγαίνουν από κάθε περίπτωση σχετικα με τις εφαπτομενες??
Π.χ. η εφ/νη της Cf στο Μ(-1,f(-1)) είναι παράλληλη στον χ'χ



η εφ/νη της Cf στο Ν(1,f(1)) έχει εξίσωση ψ=2χ-1


κι εφόσον το σημείο Ν ανήκει στην ευθεία, την επαληθεύει:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top