Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Για βοηθήστε με λίγο. Ξέρω να κάνω τις ασκήσεις αλλά επειδή δεν κάνω φροντηστήριο-σχολείο δεν ξέρω τι πρέπει να διαβάσω σαν θεωρία/αποδείξεις.

Η θεωρία είναι παπαγαλία (και γενικά ποια είναι η θεωρία)? Ότι απόδειξη βλέπω να την μαθαίνω απέξω?

1ο κεφαλαιο Ορισμος πραγματικης συναρτησης,ορισμος γραφ.παραστασης,μονοτονια,ακροτατα,ορισμος συνεχειας,αποδειξη εφαπτομενης,αποδειξη στιγμιαιας ταχυτητας(πολυ δυσκολο να μπει),ορισμος ρυθμου μεταβολης,αποδειξεις σελιδες 28 και 29,κριτηριο 1ης παραγωγου(σελιδα 40 και τα 2 πλαισια)
2ο κεφαλαιο ορισμος σχετικης συχνοτητας,μετρα θεσης,ορισμοι(διαμεσος,μεση τιμη),μετρα διασπορας,ορισμοι(διασπορα,τυπικη αποκλιση,συντελεστης μεταβολης),αποδειξεις σελιδα 99
3ο κεφαλαιο ορισμος αιτιοκρατικου πειραματος,ορισμος δειγματικου χωρου,ορισμος ενδεχομενου,ορισμος πειραματος τυχης,σχετικη συχνοτητα ενδεχομενου,αξιωματικος ορισμος πιθανοτητας(sos),αποδειξεις σελιδες 150-152

Καλο ειναι να κανεις αναγνωση ολη την υλη για σωστο-λαθος κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
1ο κεφαλαιο Ορισμος πραγματικης συναρτησης,ορισμος γραφ.παραστασης,μονοτονια,ακροτατα,ορισμος συνεχειας,αποδειξη εφαπτομενης,αποδειξη στιγμιαιας ταχυτητας(πολυ δυσκολο να μπει),ορισμος ρυθμου μεταβολης,αποδειξεις σελιδες 28 και 29,κριτηριο 1ης παραγωγου(σελιδα 40 και τα 2 πλαισια)
2ο κεφαλαιο ορισμος σχετικης συχνοτητας,μετρα θεσης,ορισμοι(διαμεσος,μεση τιμη),μετρα διασπορας,ορισμοι(διασπορα,τυπικη αποκλιση,συντελεστης μεταβολης),αποδειξεις σελιδα 99
3ο κεφαλαιο ορισμος αιτιοκρατικου πειραματος,ορισμος δειγματικου χωρου,ορισμος ενδεχομενου,ορισμος πειραματος τυχης,σχετικη συχνοτητα ενδεχομενου,αξιωματικος ορισμος πιθανοτητας(sos),αποδειξεις σελιδες 150-152

Καλο ειναι να κανεις αναγνωση ολη την υλη για σωστο-λαθος κλπ.

Δηλαδή άμα διαβάσω αυτά εδώ είμαι καλυμμένος?
https://eclass.sch.gr/courses/EL827108/document/%C8%C5%D9%D1%C9%C1%20%CC%C1%C8%C7%CC%C1%D4%C9%CA%D9%CD%20%C3%C5%CD%C9%CA%C7%D3%20%D0%C1%C9%C4%C5%C9%C1%D3%20%C3.pdf

(Ευχαριστώ για την προηγούμενη σου απάντηση!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Επίσης ποια εμδαδά και όγκους πρέπει να ξέρω απέξω?

https://www.irinanicolaou.com/images/stories/geometria%20typologio.pdf

Πυραμίδα, Κώνος και πρίσμα είναι εκτός?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Επίσης ποια εμδαδά και όγκους πρέπει να ξέρω απέξω?

https://www.irinanicolaou.com/images/stories/geometria typologio.pdf

Πυραμίδα, Κώνος και πρίσμα είναι εκτός?

ρε συ, αυτες ειναι υπερβολες.Στις επαναληπτικες θα μπορουσαν να βαλουν πυραμιδα και κωνο , στις κανονικες ομως θα μας ρημαζαν.Τα βασικά να ξέρεις , εμβαδα τριγώνου , τετραγώνου κ.τ.λ

εγω θα μαθω παπαγαλια και προοδους απο β λυκειου , τα ημ - συν - εφαπτ. και τις ταυτοτητες πολυ καλα ( ειμαι θεωρητικαριος).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
ρε συ, αυτες ειναι υπερβολες.Στις επαναληπτικες θα μπορουσαν να βαλουν πυραμιδα και κωνο , στις κανονικες ομως θα μας ρημαζαν.Τα βασικά να ξέρεις , εμβαδα τριγώνου , τετραγώνου κ.τ.λ

εγω θα μαθω παπαγαλια και προοδους απο β λυκειου , τα ημ - συν - εφαπτ. και τις ταυτοτητες πολυ καλα ( ειμαι θεωρητικαριος).

εγώ πάντως έχω 50 και βάλε ασκήσεις με κύλινδρο στο βοήθημα μου.. μην τον βγάζεις έτσι εύκολα..:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zouzoula

Νεοφερμένος

Η zouzoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Οι τύποι που αποδεικνύονται στην εφαρμογή 2 της σελίδας 143 του σχολικού βιβλίου μπορούν να χρησιμοποιούνται κατ ευθείαν?Γνωρίζω ότι τα πορίσματα και οι τύποι των εφαρμογών μπορούν να χρησιμοποιηθουν αλλά ο καθηγητης μου στο φροντηστήριο είπε να το μαθουμε ως απόδειξη.Αν για να το δείξω χρησιμοποιήσω μόνο διαγραμμα venn και δεν γραψω τα λόγια που λέει θεωρείται επαρκές?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Οι τύποι που αποδεικνύονται στην εφαρμογή 2 της σελίδας 143 του σχολικού βιβλίου μπορούν να χρησιμοποιούνται κατ ευθείαν?Γνωρίζω ότι τα πορίσματα και οι τύποι των εφαρμογών μπορούν να χρησιμοποιηθουν αλλά ο καθηγητης μου στο φροντηστήριο είπε να το μαθουμε ως απόδειξη.Αν για να το δείξω χρησιμοποιήσω μόνο διαγραμμα venn και δεν γραψω τα λόγια που λέει θεωρείται επαρκές?

Μια χαρά επαρκές λογικά θα είναι γιατί το υπουργείο αναφέρει ότι οι εφαρμογές δεν εξετάζονται αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως λύση για άλλες ασκήσεις συνεπώς..Καλή σου επιτυχία :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Είχα κάνει μια ερώτηση πριν κάνα μήνα, αλλά κανείς δεν απάντησε, ίσως τώρα?

Μπορεί κάποιος να μου πει, που μου χρειάζεται ο πίνακας που λέει

αν το μέγεθος δείγματος είναι <20, ο αριθμός κλάσεων είναι 5,
αν το μέγεθος δείγματος είναι 20-50, ο αριθμός κλάσεων είναι 6 και πάει λέγοντας..

μπορείτε να μου δώσετε παράδειγμα μια άσκηση που χρειάζεται αυτό τον πίνακα για να τα την λύσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zouzoula

Νεοφερμένος

Η zouzoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Σε εύχαριστώ πολύ!Και σε εσένα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Είχα κάνει μια ερώτηση πριν κάνα μήνα, αλλά κανείς δεν απάντησε, ίσως τώρα?

εχω την εντυπωση πως δεν θα ζητησουν ποτε κατι τετοιο σε ασκηση, αντε ισως σε σωστο - λαθος.Εκει ταιριάζει τοσο ξερή θεωρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Είχα κάνει μια ερώτηση πριν κάνα μήνα, αλλά κανείς δεν απάντησε, ίσως τώρα?
το συγκεκριμένο που λες δεν πρόκειται να στο ζητήσουν σε άσκηση αφού στις ασκήσεις σου ορίζουν απο μόνοι τους τον αριθμό των κλάσεων...καλό είναι να το θυμάσαι γιατι μπορεί να μπει σαν ΣΛ και είναι κριμα να χασεις μονάδες απο κάτι τετοιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Παιδιά , εκτός από θεωρία , τι άλλο θα κάνετε ; :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Imagica

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Imagica αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Παιδιά , εκτός από θεωρία , τι άλλο θα κάνετε ; :/
εε καμια ασκηση πως λυνετε κ τετοια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Εγώ θα ρίξω μια ματιά και στο study4exams. Τις ασκήσεις με τις λύσεις τους και τα πολλαπλής/Σ-Λ που έχει για επανάληψη στη θεωρία. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Παιδιά , εκτός από θεωρία , τι άλλο θα κάνετε ; :/
το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να διαβάσετε ΠΟΛΥ καλά την θεωρία, να ρίξετε μια ματιά σε γενικές ασκήσεις και να λύσετε εκείνες που θεωρείτε οτι σας δυσκόλεψεαν μεσα στην χρονιά....είναι μεγάλο λάθος να κάνετε ολες τις ασκήσεις τωρα!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Socrates ... 99

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σωκράτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Γεια σας παιδια. Να ρωτησω, σε περιπτωση που μας βαλουν καποιον πινακα, για να τον συμπληρωσουμε θα πρεπει να το αιτιολογησουμε στο "καθαρο" (π.χ για το πως βρηκαμε μια συχνοτητα) ;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Γεια σας παιδια. Να ρωτησω, σε περιπτωση που μας βαλουν καποιον πινακα, για να τον συμπληρωσουμε θα πρεπει να το αιτιολογησουμε στο "καθαρο" (π.χ για το πως βρηκαμε μια συχνοτητα) ;;

Κανονικά, ναι! Αλλά αν δεν σου φτάνει ο χρόνος γράψε τον τύπο και πες: "Βάση αυτουνού προκύπτει πως..."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Socrates ... 99

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σωκράτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Κανονικά, ναι! Αλλά αν δεν σου φτάνει ο χρόνος γράψε τον τύπο και πες: "Βάση αυτουνού προκύπτει πως..."

Ευχαριστω πολυ !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
Αυτό που πρέπει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ είναι οτι ξέρετε τι κάνετε. Εφόσον το κάνετε αυτό, ο βαθμολογητές να είστε
σίγουροι πως δε θα σας αδικήσουν :)

(τουλάχιστον στα μαθήματα που είναι αντικειμενικά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Για βοηθήστε λίγο. Όταν η άσκηση ζητά το πολύγωνο συχνοτήτων (κλάσεις ίσου πλάτους) τι σχεδιάζουμε εμείς?
Το πολύγωνο είναι μόνο οι γραμμές και όχι τα ορθογώνια.. κόκκινο στυλό δεν έχουμε άρα?

Για παράδειγμα κοιτάξτε του study4exams την άσκηση 1 (θέμα γ) (https://www.study4exams.gr/math_g/course/view.php?id=81#5)
Εγώ στο β'ερώτημα δεν ζωγράφιζα τα ορθωγόνια παρά ένωσα τις κεντρικές τιμές 1,3,5....13.. λάθος/σωστό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top