Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

rafaa

Νεοφερμένος

Η Ρ.+ Θ. = <3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Ασκηση 1
εστω Α,Β ενδεχομενα ενος δειγματικου χωρου Ω και η συναρτηση f(x)=4χ²(ΡΑενωσηΒ')-ln²χ+Ρ(ΑτομηΒ), χ>0
α. να βρετιτε τη δευτερη παραγωγο
β. αν η εφαπτομενη στη καμπυλη f στο σημειο χ0=1 ειναι παραλληλη στον αξονα χ'χ να βρειτε την πιθανοτητα P(Β-Α)

ασκηση 2

εστω Ω=1,2,3,4,5 ο δειγματικος χωρος ενος πειραματος τυχης με Ρ(1)=1/2Ρ(2)=2/3Ρ(3) και Ρ(3)=Ρ(4)=2Ρ(5)
να βρειτε τις πιθανοτητες των στοιχειωδων ενδεχομενων του Ω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ασκηση 1
εστω Α,Β ενδεχομενα ενος δειγματικου χωρου Ω και η συναρτηση f(x)=4χ²(ΡΑενωσηΒ')-ln²χ+Ρ(ΑτομηΒ), χ>0
α. να βρετιτε τη δευτερη παραγωγο
β. αν η εφαπτομενη στη καμπυλη f στο σημειο χ0=1 ειναι παραλληλη στον αξονα χ'χ να βρειτε την πιθανοτητα P(Β-Α)

ασκηση 2

εστω Ω=1,2,3,4,5 ο δειγματικος χωρος ενος πειραματος τυχης με Ρ(1)=1/2Ρ(2)=2/3Ρ(3) και Ρ(3)=Ρ(4)=2Ρ(5)
να βρειτε τις πιθανοτητες των στοιχειωδων ενδεχομενων του Ω

Ασκηση 1

α)
β)f'(1)=0
Σκεψου πως αλλιως μπορεις να γραψεις το και βγηκε.

Ασκηση 2

Τα ενδεχομενα δεν ειναι ισοπιθανα, αρα το αθροισμα των πιθανοτητων καθε ενδεχομενου του Ω ειναι ισο με τη μοναδα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Reina

Νεοφερμένος

Η Eirini αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
εστω Α ενα ενδεχομενο ενος δειγματικου χωρου Ω κ Ρ(Α),Ρ(Α'),Ρ(κενοσυνολο),Ρ(Ω) οι παρατηρησεις του δειγματος
α. να βρειτε τη μεση τιμη κ τη διαμεσο των παρατηρησεων
β. να αποδειξετε οτι s²=1/8(2Ρ(Α)-1)²+1/8
γ. αν Ρ(Α)=4-2^½/8 να αποδειξετε οτι το δειγμα δεν ειναι ομοιογενες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Aν για τα σημεια Α(8-χ,0),Β(0,χ-1)τα οποια ανηκουν στους θετικους ημιαξονες Οχ και Οy αντιστοιχα
ι) ν.δ.0 Χε(1 ,8 )
2)να εκφρασετε ως συναρτηση του χ την αποσταση ΑΒ ως προς χ,οταν χ=4
3)να βρειτε το ρυθμο μεταβολης της ΑΒ ως προς χ οταν χ=4
4)να βρειτε χ=; ωστε ΑΒ ελαχιστη

φ(χ)=e^(-x)
Mε κορυφες 0(0.0) ενα τυχαιο Α(Χ.Φ(Χ)) της γραφικης παραστασης της συναρτησης φ με χ>0 και ενα σημειο του θετικου ημιαξονα Οχ σχηματιζουμε ισοσκελες τριγωνο ΟΑΒ με ΟΑ=ΑΒ
Α)Να εκφρασετε το εμαβαδον τριγωνου ως συναρτηση του Χ>0
β)να βρειτε το Α ωστε ΟΑΒ να γινει μεγιστο

βοηθηστε πλιιιιζ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Grygera13

Νεοφερμένος

Ο Grygera13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι το κατάλληλο μέροσ να κανω ποστ. Λύνω μια ασηση προγραμματισμου και ενα υποερώτημα ζητάει κάτι που αφορά στατιστική και είπα να το ποστάρω εδω. Έχω 5 αριθμούς (πχ 50,20,40,30,60: σύνολο 200) και μου ζητάει να υπολογίσω το ποοστό επί τοις εκατό του 40 πχ. Βοήθεια εχώ κολλήσει και έχω σπαστεί. Ποια είναι η μεθοδος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
(40/200)*100 %= 20%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Grygera13

Νεοφερμένος

Ο Grygera13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ευχαριστω ¨)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
1)Δινουν καποιοι μαθητες πανεληνιες στην περιπτωση πυ εχω κλασεις τα κεντρα χi,το fi και Fi % και μου λεει αν 54 μαθητες εγραψαν απο 4 ως 10 να βρω πως ειναι ολοι οι μαθητες??τι κανω???

2)επισης:
Σε ενα δειγμα μεγεθου; ν οι παρατηρησεις εχουν ομαδοποιηθει σε 3 κλασεις ισου πλατους c=4 με κεντρικες τιμες χ1,χ2,χ3.Οι αντιστοιχες κλασεις εχουν συχνοτητα νi =/= 0 σχετικες συχνοτητες νi και σχετικες αθροιστικες Fi.Oι αριθμοι ν2.f3,F3,F2 εχουν μεση τιμη 2.
1)Να αποδειξετε οτι ν2=6
2)Αν το δειγμα εχει μεση τιμη 6.8 ενω οι αριθμοι 1,ν1,f1,N1 εχον διαμεσο δ=3 και ευρος 19/4.Να συμπληρωσετε εναν πινακα με τις τιμες νi,Fi,fi,Ni
κλασεις /κεντρα /νι /Νι/Φι/φι
χ1.χ2.χ3
και να βρειτε τις κεντρικες τιμες!!

Αν καποιος βρει το χρονο και μπορει να βοηθησει ακομα και με μια προταση τοτε ας τη γραψει πλιιιιζ!!!!Ευχαριστω...
χεεεελπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Grygera13

Νεοφερμένος

Ο Grygera13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Όταν σε μια συνάρτηση με πολλαπλό τύπο στο σημείο που η συνάρτηση αλλάζει τυπο, όταν οι πλευρικές παράγωγοι δεν είναι ίσες τότε σημαίνει ότι δεν είναι παραγωγίσιμη σε αυτό το σημειο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Όταν σε μια συνάρτηση με πολλαπλό τύπο στο σημείο που η συνάρτηση αλλάζει τυπο, όταν οι πλευρικές παράγωγοι δεν είναι ίσες τότε σημαίνει ότι δεν είναι παραγωγίσιμη σε αυτό το σημειο?

Ναι, για να ορίζεται όμως το όριο της παραγώγισης πρέπει πρώτα να κάνεις τα όρια της συνέχειας.
Εάν είναι συνεχής, προχωράς στης παραγώγισης. Εάν δεν είναι έχεις κάνει λάθος που πήρες τα όρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Grygera13

Νεοφερμένος

Ο Grygera13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ναι είναι συνεχής, αλλα απο τι φένεται δεν είναι παραγωγισιμη.Δηλαδη ο τύπος της παραγώγου θα περιέχει ολα τα σημεια εκτός αυτα που δεν είναι παραγωγισιμη. σωστα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

forakos

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Ναι είναι συνεχής, αλλα απο τι φένεται δεν είναι παραγωγισιμη.Δηλαδη ο τύπος της παραγώγου θα περιέχει ολα τα σημεια εκτός αυτα που δεν είναι παραγωγισιμη. σωστα?
Αν κατάλαβα καλα,ναι! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ναι είναι συνεχής, αλλα απο τι φένεται δεν είναι παραγωγισιμη.Δηλαδη ο τύπος της παραγώγου θα περιέχει ολα τα σημεια εκτός αυτα που δεν είναι παραγωγισιμη. σωστα?

Η παραγωγος θα ειναι κι αυτη δικλαδη, απλα δεν θα εχει το = στο χ0 που αλλαζει ο τυπος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peter Punk

Νεοφερμένος

Ο Peter Punk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
παιδια , μπορω να βρω καπου την θεωρια των Μαθηματικων Γενικης σε μορφη PDF????:hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rafaa

Νεοφερμένος

Η Ρ.+ Θ. = <3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως πρεπει να κανω στην ασκηση 5 στο σχολικο βιβλιο μαθηματικων γενικης στο β ερωτημα???? ευχαριστω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Σελιδα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petroskaz

Νεοφερμένος

Ο petroskaz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Λίγη βοήθεια παιδιά!
Έστω ο δειγματικός χώρος Ω={λ,3λ,5λ,...,(2ν-1)λ},όπου λ,ν ανήκουν στο Ν* ενός πειράματος τύχης.Αν τα στοιχεία του Ω είναι οι παρατηρήσεις χi μιας μεταβλητής Χ με μέση τιμή χ=11 και εύρος R=20 να δείξετε ότι λ=1 και ν=11.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirtoulis7

Νεοφερμένος

Ο spirtoulis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Ρε παιδιά εγώ έχω μια απορία...
Γιατί να μην κάνουμε del'hospital και να μην χρησιμοποιούμε την εξίσωση της εφαπτομένης δηλαδή;
Αφού το λέει και στο τέλος ότι κάθε επιστημονικά αποδεδειγμένη απάντηση είναι σωστή!
Ντάξει και οι Θεωρητικοί έχουν πλεονεκτήματα στην 'Εκθεση απο τα τόσα κείμενα που έχουν διαβάσει, αλλά δε τους λέμε να μην χρησιμοποιούν τις ιδέες και το λεξιλόγιο του κειμένου...
Άκυρο παράδειγμα, αλλά με πνήγει το δίκιο μου. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
pros petroskaz:
καταρχάς από το δεδομένο R=20 εχεις:(2ν-1)λ-λ=20 αρα 2νλ-2λ=20 αρα 2λ(ν-1)=20 αρα λ=10/ν-1 (σχέση 1)
έπειτα απαιτείται χρήση του τύπου αθροίσματος όρων αριθμητκής προόδου(β' λυκείου-μαλακία το ξέρω,αλλά έχουμε κάνει τέτοια στο φρο:P)
0 τύπος λέει οτι το άθροισμα αυτο ειναι το πλήθος των όρων επί το ημιάθροισμα του πρώτου και του τελευταίου όρου της προόδου
οπότε εδώ εχεις αριθμητική πρόοδο με διαφορά ω=2λ(κάθε όρος προκύπτει απο την πρόσθεση του 2 στον προηγούμενο.π.χ:λ+2λ=3λ,3λ+2λ=5λ κλπ..)
έστω μ το πλήθος των παρατηρήσεων τοτε έχεις για το χ μέσο χ=11 αρα χ=μ*[λ+(2ν-1)λ]/2 και όλο δια μ αρα φευγουν τα μ και με πραξεις εχεις...ν*λ=11 (σχέση 2) απο σχεση 1 και σχεση 2......ν=11 και λ=1!!!(σόρυ αλλα δεν μπορώ να τα εξηγησω καλύτερα εδω περα,ελπιζω να βοηθησα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petroskaz

Νεοφερμένος

Ο petroskaz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
pros petroskaz:
καταρχάς από το δεδομένο R=20 εχεις:(2ν-1)λ-λ=20 αρα 2νλ-2λ=20 αρα 2λ(ν-1)=20 αρα λ=10/ν-1 (σχέση 1)
έπειτα απαιτείται χρήση του τύπου αθροίσματος όρων αριθμητκής προόδου(β' λυκείου-μαλακία το ξέρω,αλλά έχουμε κάνει τέτοια στο φρο:P)
0 τύπος λέει οτι το άθροισμα αυτο ειναι το πλήθος των όρων επί το ημιάθροισμα του πρώτου και του τελευταίου όρου της προόδου
οπότε εδώ εχεις αριθμητική πρόοδο με διαφορά ω=2λ(κάθε όρος προκύπτει απο την πρόσθεση του 2 στον προηγούμενο.π.χ:λ+2λ=3λ,3λ+2λ=5λ κλπ..)
έστω μ το πλήθος των παρατηρήσεων τοτε έχεις για το χ μέσο χ=11 αρα χ=μ*[λ+(2ν-1)λ]/2 και όλο δια μ αρα φευγουν τα μ και με πραξεις εχεις...ν*λ=11 (σχέση 2) απο σχεση 1 και σχεση 2......ν=11 και λ=1!!!(σόρυ αλλα δεν μπορώ να τα εξηγησω καλύτερα εδω περα,ελπιζω να βοηθησα)

Σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο!Να σε ρωτήσω όμως τον τύπο αθροίσματος για ποιον λόγο το χρησιμοποιούμε?!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top