Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Παιδιά, έχει κανείς να μου δώσει καμιά ιδέα για το εξής θέμα:Προτάσεις για τη βελτίωση της θέσης της τέχνης στο σχολείο και τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη βελτίωση.Ευχαριστω

H τέχνη είχε πέσει όταν έδινα εγώ Παννελήνιες , πριν περίπου 800 χιλιάδες χρόνια! :redface:

Αυτό τα καλύπτει όλα σχετικά με το θέμα της τέχνης θεωρώ.
Tσέκαρέ το οπωσδήποτε.

Μια πρόταση για την βελτίωση της θέσης της τέχνης στο σχολείο θα ήταν:
Να αυξηθούν τα μαθήματα σχετιζόμενα με την τέχνη στο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.

Από δημοτικό, γυμνάσιο μέχρι και Λύκειο.

Π.χ. σκέψου ότι εγώ ήμουν από τις τυχερές που όταν πήγαινα Γ' Λυκείου που μαζευτήκαμε αρκετά άτομα και φτιάχτηκε τμήμα που είχε επιλεγόμενο μάθημα ξεκάθαρα την: ιστορία της Τέχνης.
Εγώ προσωπικά πήρα απίστευτα πολλά πράγματα από αυτό το μάθημα και απέκτησα πολλές γνώσεις σχετικά με τα ρεύματα τέχνης ανά τους αιώνες, μαθαίνοντας γνωστούς ζωγράφους κλπ.
Το μάθημα μας το έκανε εικαστικός, κανονικά έτσι.

Τώρα σχετικά με τα οφέλη που θα προκύψουν είναι πολύ απλό:
αναβάθμιση των γνώσεων των παιδιών σχετικά με την τέχνη,
που αυτό μπορεί να οδηγήσει και σε μετέπειτα αναβάθμιση του γενικότερου πεδίου διασκέδασής τους,
ίσως να μην πηγαίνει στα μπουζούκια αύριο ~ μεθαύριο αλλά να επιλέξει το θέατρο, να πάει σε μια έκθεση ζωγραφικής κλπ.

Επιπλέον η αύξηση των μαθημάτων της τέχνης στο σχολείο θα προσφέρει και ελευθερία καλλιτεχνικής έκφρασης των εφήβων,
που είναι άκρως "θεραπευτική" ειδικότερα όταν μιλάμε για παιδιά που θα δώσουν Πανελλήνιες μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια.

Γενικά θα τονίσεις το πόσο σημαντική είναι η τέχνη για ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα.

"Θεέ μου, πόσο διαφορετική είναι η ομορφιά στη Φύση και στην Τέχνη! Σε μια γυναίκα, η σάρκα πρέπει να είναι σαν μάρμαρο. Σε ένα άγαλμα το μάρμαρο πρέπει να είναι σαν σάρκα."
Βίκτωρ Ουγκώ, 1802-1885, Γάλλος συγγραφέας


Καλό διάβασμα! <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Annanoula

Νεοφερμένος

Η Annanoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Εγώ δεν έβαλα για αύξηση των μαθημάτων της τέχνης στο σχολείο, γιατί ολα τα παιδιά αυτό θα γράφανε.Οπότε έγραψα για διοργάνωση καλλιτεχνών διαγωνισμών κτλ.Καταλαβενεις.Στην καθηγήτρια που μας κάνει έκθεση Δεν τις αρέσει να γράφουμε όλοι τα ίδια.Πάντως Ευχαριστώ πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Μην ξεχνάς να γράφεις ΠΡΩΤΑ τα βασικά και μετά τα δευτερεύοντα.

Μπορεί να μην αρέσει στη καθηγήτριά σου να ναι όλα τα ίδια, αλλά ο εξεταστής πρέπει να δεί πως εσύ τα ξέρεις όλα.

Και για τα μαθήματα θα πείς και για τις εκδηλώσεις , αμέ.

Αλλά θα τα αναφέρεις και τα δυο.

Όχι μόνο το ένα επειδή θα σκεφτείς μέσα σου "α όλοι αυτό θα γράψουν, ας γράψω κάτι άλλο", ΟΧΙ!

Θα γράψεις την τυπικούρα και μετά αυτά που πιστεύεις εσύ.

Για να μην βρεθείς με κανένα 12 στην Έκθεση από εκεί που πήγαινεις για 16.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top