Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

sofia10

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αυτο το ξερω μονο εγω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
επισημα νομιζω πως δεν εξεταζεται το περιεχομενο των ιδεων σου (π.χ αν εισαι υπερ της βιας ) αν μπορεις να το στηριξεις με επιχειρηματα σωστα δομημενα και καλη εκφραση ..το θεμα ειναι αυτο που ειπε ο PolGR1509 , ποσοι μπορουν να το κανουν αυτο με επαρκεια? θελει περα απο σωστη δομη του λογου και αλλα στοιχεια , γνωσεις , μια προσωπικη ερευνα επι της ουσιας η αυτενεργεια, αν θελει καποιος να ειναι καρποφορα..βεβαια το να γραφει καποιος διαφορετικα επιχειρηματα απο τα κοινοτυπα δεν συνδεεται απαραιτητα με το να γραφει ακραια , για παραδειγμα ενα καλλιεργημενο παιδι με γνωσεις πανω σε διαφορα ζητηματα και που ενημερωνεται διαρκως για τα παγκοσμια τεκταινομενα μπορει να εχει κι αλλες ιδεες εκτος απο τις προτεινομενες σε φροντιστηριακα βιβλια κλπ . Η καθηγητρια μου στο φροντ μας εχει πει οτι ενας μαθητης της που ειχε παρει 19 μας ειπε οτι περα απο το οτι διαβαζε πολυ για το μαθημα της ηταν απο μονος του ενα παιδι που ψαχνονταν πολυ , διαβαζε αρθρα , ερευνες κλπ και εκλεισε την εκεθση του (δεν θυμαμαι πια χρονια μας ειπε οτι εδωσε για να σας πω το θεμα παντως δεν πρεπει να ταν πολυ παλια αφου το εκλεισε με το παρακατω) με αναφορες στις ενεργειες των ελληνων κατοικων στα νησια που υποδεχονται τους προσφυγες και προτροπη να παραδειγματιστουμε απο τις γιαγιαδες της λεσβου που προταθηκαν για νομπελ ειρηνης ..κατι τετοιο
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τόλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών . Έχει γράψει 8,791 μηνύματα.
Και θα σου τύχει κανένας αριστερός συριζαίος καθηγητής και θα πάρεις τον πούλο.

Δεν βαθμολογούνται οι απόψεις σου στην έκθεση, βαθμολογείται ο τρόπος με τον οποίο τις εκφράζεις, τα επιχειρήματά σου και η εκφραστικότητα (α και τα ορθογραφικά :P παλιό grammar nazis). Οπότε ο συριζαίος καθηγητής δεν έχει κανένα δικαίωμα να σε κόψει και anyway, πόσο σκατάνθρωπος πρέπει να είναι κάποιος για να αδικήσει ένα καλό γραπτό επειδή δεν του αρέσει το περιεχόμενο των ιδεών? Θέλω να πιστεύω πως δεν υπάρχουν τέτοιοι μαλάκες στις πανελλαδικές.

Επίσης το μάθημα της έκθεσης έχει σαν σκοπό να κάνει τα παιδιά να προβλιματιστούν, να σκεφτούν και να παράγουν δικές τους σκέψεις και ιδέες, όχι να παπαγαλίσουν κάποιες κλισέ ιδέες που θα βάλουν σε ένα συγκεκριμένο κουτάκι έκφρασης. Κατ'εμέ ένα τέλειο γραπτό θα είχε αυθεντικές ιδέες, και πολύ καλό τρόπο γραφής.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,086 μηνύματα.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 821 μηνύματα.
Δεν βαθμολογούνται οι απόψεις σου στην έκθεση, βαθμολογείται ο τρόπος με τον οποίο τις εκφράζεις, τα επιχειρήματά σου και η εκφραστικότητα (α και τα ορθογραφικά :P παλιό grammar nazis). Οπότε ο συριζαίος καθηγητής δεν έχει κανένα δικαίωμα να σε κόψει και anyway, πόσο σκατάνθρωπος πρέπει να είναι κάποιος για να αδικήσει ένα καλό γραπτό επειδή δεν του αρέσει το περιεχόμενο των ιδεών? Θέλω να πιστεύω πως δεν υπάρχουν τέτοιοι μαλάκες στις πανελλαδικές.

Επίσης το μάθημα της έκθεσης έχει σαν σκοπό να κάνει τα παιδιά να προβληματιστούν, να σκεφτούν και να παράγουν δικές τους σκέψεις και ιδέες, όχι να παπαγαλίσουν κάποιες κλισέ ιδέες που θα βάλουν σε ένα συγκεκριμένο κουτάκι έκφρασης. Κατ'εμέ ένα τέλειο γραπτό θα είχε αυθεντικές ιδέες, και πολύ καλό τρόπο γραφής.

φίξντ :P
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τόλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών . Έχει γράψει 8,791 μηνύματα.
Πάω να αυτοραπιστώ κάτω από το τέμενος του Μπαμπινιώτη για εξιλέωση.
 

Mhtrogoal

Δραστήριο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 672 μηνύματα.
κι ολ'αυτα γιατί ένα πλουσιοπαιδο το μπαμπά δεν μπήκε ιατρική...
 

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 821 μηνύματα.
"Με απόφαση που μπορεί να λειτουργήσει ως βραδυφλεγής βόμβα, το ΣτΕ κρίνει (κατά πλειοψηφία) αντισυνταγματική τη βαθμολόγηση της Νεοελληνικής Γλώσσας (Εκθεσης κ.λπ.) ως μαθήματος γενικής παιδείας, με τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας και όχι μικρότερο, σε σχέση με ένα μάθημα κατεύθυνσης που θεωρείται κομβικής σημασίας για την είσοδο π.χ. στην Ιατρική Σχολή."

μα, δεν δίνεται ο ίδιος συντελεστής βαρύτητας. Δε καταλαβαίνω τι εννοεί το άρθρο. :hmm:

"...το παράδοξο, να έχουν οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης καλύτερες επιδόσεις στο μάθημα αυτό, από υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης."

κάποιοι κρύβονται πίσω απ' το δάκτυλό τους... άκου εκεί παράδοξο.
 

xristianax

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xristianax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 142 μηνύματα.
https://prooptikiedu.gr/sites/default/files/EKTHESH_B_LYKEIOY_4.pdf

έχοντας το συγκεκριμένο κείμενο, το β2 ζητά τους τρόπους πειθούς της προτελευταίας παράγραφου. παρ'ότι ζητάει παραπάνω απο μία εγώ εντοπίζω μόνο την επίκληση στο συναίσθημα. έχει κανείς σας κάποια άλλη ιδέα να με βοηθήσει;
 

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 4,504 μηνύματα.
https://prooptikiedu.gr/sites/default/files/EKTHESH_B_LYKEIOY_4.pdf

έχοντας το συγκεκριμένο κείμενο, το β2 ζητά τους τρόπους πειθούς της προτελευταίας παράγραφου. παρ'ότι ζητάει παραπάνω απο μία εγώ εντοπίζω μόνο την επίκληση στο συναίσθημα. έχει κανείς σας κάποια άλλη ιδέα να με βοηθήσει;

Το Β2 ρωτάει: Με ποιους τρόπους/ μεθόδους αναπτύσσονται (οργανώνονται) η πρώτη και η έκτη παράγραφος του κειμένου. Δε ζητάει τρόπους πειθούς.
Άρα από τη θεωρία γνωρίζουμε πως οι τρόποι/μέθοδοι ανάπτυξης παραγράφου είναι οι εξής:
  • Ορισμός
  • Παραδείγματα
  • Διαίρεση
  • Σύγκριση/αντίθεση
  • Αιτιολόγηση
  • Αίτιο/Αποτέλεσμα
  • Αναλογία
  • Συνδυασμός μεθόδων

Δοκίμασε τώρα, να απαντήσεις. Αν δε μπορείς, θα βοηθήσουμε εν συνεχεία.:)
 

xristianax

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xristianax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 142 μηνύματα.
έχω διαφορετικό κριτήριο απο αυτό που έχω δημοσιεύσει παραπάνω, μόνο το κείμενο είναι το ίδιο. στο δικό μου κριτήριο ζητούνται οι τρόποι πειθούς και όχι ανάπτυξης της προτελευταίας παργράφου.
 

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 4,504 μηνύματα.
έχω διαφορετικό κριτήριο απο αυτό που έχω δημοσιεύσει παραπάνω, μόνο το κείμενο είναι το ίδιο. στο δικό μου κριτήριο ζητούνται οι τρόποι πειθούς και όχι ανάπτυξης της προτελευταίας παργράφου.
Τότε, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως επιπρόσθετος τρόπος πειθούς (εκτός δηλαδή της καθαρής Επίκλησης στο Συναίσθημα - με κινδυνολογία) η Επίκληση στη λογική, με μέσο πειθούς τα επιχειρήματα (λογικές κατασκευές που χρησιμοποιούνται κυρίως στην ανάπτυξη της παραγράφου με αιτιολόγηση και αίτιο – αποτέλεσμα).
Εδώ είναι το αίτιο (σχολική αποτυχία)-αποτέλεσμα (μνησικακία/παραβατικότητα παιδιών)
 

xristianax

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xristianax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 142 μηνύματα.
:/::/: εγώ έβαλα ως δεύτερο την επίκληση στο ήθος του δέκτη καθώς προσπαθεί ο συγγραφέας να το αφυπνήσει σχετικά με την νοσηρότητα της κατάστασης επικαλώντας τις αρετές του.
η επίκληση στην λογική μου φαίνοταν εξαρχής αδύνατο να αποτελεί τρόπος πειθούς αφού δεν υπάρχει κανένα τεκμήριο
 

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 4,504 μηνύματα.
Για αυτή την παρ'αγραφο δε μιλάμε;;
Σχολική αποτυχία –δυσµενής αυτοεικόνα και παραβατικότητα ενώνονται µ’ ένα νήµα. Η υποτίµηση, η περιφρόνηση και η απόρριψη, -σ’ ένα σχολείο που αντιπαραθέτει µια καταπιεστική οµοιογένεια απέναντι στην ετερογένεια της προπαρασκευής, των ενδιαφερόντων, και των αναγκών του πληθυσµού του γίνεται η πηγή µιας συσσωρευµένης µνησικακίας από τη µεριά των παιδιών, που συσσωρεύουν αποτυχίες, µαταιώσεις, αποκλεισµούς. ∆εν θα αργήσει να ξεσπάσει η οργή και το µίσος στην αρχή στα θρανία και στις καρέκλες, αργότερα σ’ αυτά που ενσαρκώνουν ό,τι χειρότερο υπάρχει γι’ αυτούς, το γραφείο των καθηγητών, τα απουσιολόγια, τα βιβλία, το σχολείο ολόκληρο. Η εκδίκηση µπορεί να ολοκληρωθεί µε καταστροφές περιουσιακών στοιχείων των καθηγητών ή ακόµη και µε επιθέσεις στους ίδιους τους καθηγητές.
 

niktsok

Νεοφερμένος

Ο niktsok αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
οι θεωριες των λαικιστων ειναι παντα αυταποδεικτες και ως εκ τουτου μη διαψευσιμες..μου λεει να το σχολιασω τι μπορω να γραψω ? βοηθεια
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους, πάω Β' Λυκείου και θα ήθελα τη συμβουλή σας σε ένα θέμα. Αρχικά, να σας πω ότι δεν πάω φροντιστήριο στην έκθεση... Το πρόβλημά μου είναι, πως όχι μόνο δεν πάω, αλλά και στο σχολείο που πάω (ο Θεός να το κάνει σχολείο), δεν κάνουμε επίσης έκθεση... Το ερώτημα που μου γεννάται είναι, τι θα μπορούσα να κάνω γι' αυτό (έχω αγοράσει 2 βοηθήματα Γ' Λυκείου- Μητσέλου και Σάρρα-, αλλά και πάλι νιώθω ότι οι άλλοι που πάνε φροντιστήριο έχουν πολύ καλύτερες προοπτικές). Λογικά θα πάω του χρόνου, αλλά μέχρι τότε τι μπορώ να κάνω για να έχω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα (γενικά δεν έχω πρόβλημα στην έκθεση); Ευχαριστώ εκ των προτέρων!:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

xristianax

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xristianax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 142 μηνύματα.
να διαβάζεις συνέχεια, και ενω διαβάζεις να έχεις δίπλα σου ένα μολύβι και ένα μικρό σημειωματάριο και κάθε ωραία έκφραση που βλέπεις αφού τη σημειώσεις και την αφομοιώσεις (πολύ σημαντικό) την κάνεις κτήμα σου και σιγά σιγά εμπλουτίζεις το λεξιλόγιο σου. Ακόμη φρόντισε να ασχολείσαι με ένα θέμα τη φορά. Αφού αποφασίσεις ποιο είναι αυτό , σε ένα τετράδιο κατέγραψε τα επιχειρήματα που εσύ θα έλεγες έπειτα άνοιξε το βοήθημα μελέτησε το δες τι παραπάνω επειχιρήματα περιέχει και συμπλήρωσε τα στα δικά σου !
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ -και για τη γρήγορη απάντηση-! Όποια άλλη γνώμη ευπρόσδεκτη:happy:
 

Annanoula

Νεοφερμένος

Η Annanoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Παιδιά, έχει κανείς να μου δώσει καμιά ιδέα για το εξής θέμα:Προτάσεις για τη βελτίωση της θέσης της τέχνης στο σχολείο και τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη βελτίωση.Ευχαριστω
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top