Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

mar0oZz

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
1.επικοινωνουν μεταξυ τους οι ανθρωποι,διαδιδονται γνωσεις και ιδεες,περιγραφονται και αναλυονται η ομορφια,οι αξιες και τα χρεη της ζωης,πνευματικη και γλωσσικη καλλιεργεια(αυτα μπορω να σκεφτω τωρα)
2.ειναι θεμελιωδες συστατικο του δημοκρατικου βιου επειδη μεσο του διαλογου εξωτερικευουμε γνωσεις,αισθηματα,πεποιθησεις κτλ.μπορεις να κανεις και μια αναφορα-συντομη-στην αμεση δημοκρατια της αρχαιας αθηνας και τη θεση του διαλογου σε αυτην....εμμ...


δν μπορω να σκεφτω κατι αλλο...ελπιζω να βοηθησα καπως..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liactheking

Νεοφερμένος

Ο liactheking αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
μας εβαλε μια εκθεση και θελειι να γραψουμε τις διαφορες και τα πλεονεκτηματα του διαδικτυου και των αλλων μμε μηπως καποιος μπορει να μου βρει την κεντρικη εννοια και να μου δωσει κανα δυο θεματικες περιουδους και κανα σχολιο για τα μμε γιατι για το διαδικτυο εχω;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
πλεονεκτηματα διαδικτυου: δημιουργει νεες θεσεις εργασιας, ψυχαγωγει το ατομο, αναπτυσετε το εμποριο, γρηγορη επικοινωνια , ενημερωση...διαφορες μμε- διαδικτιου: στο διαδικτιο μπορεις να βρεις οτι θελεις οτι ωρα θελεις ενω στα μμε οπως η τηλεοραση εχει συγκεκριμενες ωρες καποια προγραμμματα...αυτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liactheking

Νεοφερμένος

Ο liactheking αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
ευχαριστω καμια αλλη ιδεα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

indiespyllak

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σπύλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Αυτή η σελίδα θα σε βοηθήσει πάρα πολύ!!

https://www.vlioras.gr/Philologia/Composition/PleonektimataMeionektimataMME.htm

Γράψε ένα πρόλογο που να αναφέρεται γενικά στην εξάπλωση του διαδικτύου και των ΜΜΕ και έπειτα στο κυρίως θέμα χώρισε παραγράφους και γράψε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για το καθένα...Η σελίδα τα έχει ταξινομημένα ωραία! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitris0mg

Νεοφερμένος

Ο Dimitris0mg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Παιδια βοηθεια καποιος να μου πει τροπους αντιμετωπισης της γλωσσικης κρισης Σασ παρακαλω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avicii

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,944 μηνύματα.
να απαγορευτουν τα greeklish σε κάθε είδους ιστιοσελίδα και φόρουμ ( βλ. i-scloool :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitris0mg

Νεοφερμένος

Ο Dimitris0mg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
χαχαχ και αυτο.. αλλα ασε εχω εκθεση και εχασα τις σημειωσεις :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
να σταματησει η χρηση αρτικολεξων,αυτο για τα greeklish...
περιμενε σκεφτομαι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eva petridi

Νεοφερμένος

Η eva αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βελεστίνο (Μαγνησία). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
εχω θεμα εκθεσης τις αιτιες του πολεμου και δεν ξερω τι να γραψω:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Πολύ καλησπέρα σε όλους σας!!!
Στο μάθημα της Έκθεσης βρισκόμαστε στη βιογραφία, και ως εργασία για το σπίτι μας έβαλε να γράψουμε μία βιογραφία για ένα οποιοδήποτε πρόσωπο...΄
Έτσι όπως το σκέφτομαι θα ήθελα να γράψω για μία γυναίκα και ακόμη καλύτερα Ελληνίδα.. είτε είχε πολιτική δράση, είτε ήταν καλλιτέχνιδα...
Αρχικά σκέφτηκα την Μελίνα Μερκούρη, αλλά θα ήθελα και τις δικές σας ιδέες!
Ευχαριστώ!:D

Θα σου τα γράψω πολύ συμπηκνωμένα...
1) προσωπικές φιλοδοξίες αλαζόνων ηγεμόνων
2) για γεωπολιτικούς λόγους, όπως και η θέση της Ελλάδας!
3) εθνοτικό και φυλετικό μίσος
4) θρησκευτικές διαφορές
5) πολιτικές διαφορές
6) οικονομικοί λόγοι

Θέσε ως παραδείγματα:
1) την Ελλάδα, που λόγω της γεωγραφικής της θέσης, υπήρξε ανέκαθεν θέλγητρο για άλλους λαούς που προσπάθησαν να μας κατακτήσουν
2) Αφρική, κυρίως οι Γαλλικές αποικίες που ορισμένες από αυτές έγιναν ανεξάρτητα κράτη τις τελευταίες δεκαετίες! Ψάχνοντας για πρώτες ύλες και πλούτο οι Γάλλοι κατέκτησαν περιοχές της Αφρικής
3) Αδόλφος Χίτλερ.. Έχοντας ως αφορμή ( για μένα!) τις θρησκευτικές διαφορές προχώρησε σε συνεχείς πολέμους θέλοντας να εξαλείψει τους Εβραίους. Προσωπικά θεωρώ πως η απληστία του συγκεκριμένου τον ώθησε στις πράξεις του...
4)Ελληνικός Εμφύλιος πόλεμος: Έγινε για πολιτικούς λόγους και οι παρατάξεις ήταν δυο. Αυτοί που υποστήριζαν τον Βενιζέλο και αυτοί που στάθηκαν στο πλευρό του βασιλιά...

Ελπίζω να σε βοήθησα!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

away

Νεοφερμένος

Ο away αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
:bye:παιδια...θα ηθελα μια μικρουλα βοηθεια στο να κανω 2 προτασεις με τις ακολουθες λεξεις: ουμανισμός, ρεαλιστικός. Και σ'αυτες τις προτασεις να εξηγω και το νοημα τις καθε λεξης
οι λεξεις ξερω τι σημαινουνε απλως μου βγαινει λιγο δυσκολο στο να το κανω...
ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vagia79

Νεοφερμένος

Η vagia79 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Η ουσία του ουμανισμού περικλείει το σεβασμό της ελευθερίας και των δικαιωμάτων των λαών, προκειμένου να ζήσουν αρμονικά μέσα στην κοινωνία.

Σχετικά με τις εξετάσεις πρέπει να βλέπεις τα πράγματα ρεαλιστικά, δηλαδή το επιμελημένο και συχνό διάβασμα θα σε βοηθήσει να πετύχεις.

Ελπίζω να βοήθησα.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nένη

Νεοφερμένος

Η Nένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Ναι αμε μπορω!!!!Τα δείγματα παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις μέρες μας είναι πολλά και ανησυχητικά. Ποιές είναι οι προτάσεις σας για τη διασφάληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων?
(η εισήγηση σας πρόκειται να παρουσιαστεί σε σχετική εκδήλωση που οργανώνει το σχολείο σας) 500 λέξεις
λοιπον ο καθηγητης προσπαθησε να ειναι σαφης..
θα γραψουμε θεμα γυρω απο τον πολιτισμο και την εκπαιδευση
μηπως εχετε καμια ιδεα για να καταλαβω τι περιπου θα γραψω??????;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SOFIA19

Νεοφερμένος

Η SOFIA19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 89 μηνύματα.
ο πολιτισμος εξαρταται απο την εκπαιδευση του λαου
ανωτατο μορφωτικο επιπεδο συνεπαγεται εναν πολιτισμο επιπεδου(από τις τέχνες-π.χ. γλυπτικη- μεχρι τα τραγουδια)
ο πολιτισμος διδασκεται στα σχολεια, στην οικογενεια,ενω τα μμε παιζουν καθοριστικο ρολο στη διαμορφωση της πολιτιστικης ταυτοτητας του καθε ατομου ξεχωριστα
--ολα αυτα ειναι ιδεες μονο αν το θεμα εχει να κανει με τη σχεση πολιτισμου και εκπαιδευσης. καλή επιτυχια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mousoudis

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ρε παιδιά έχω θέμα στην έκθεση με τίτλo: Να αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους ο κόσμος παρασύρεται από την παραπληροφόρηση, τις συνέπειες της, καθώς κ το ρόλο που μπορεί να παίξει το σχολείο στην άμβλυνση του φαινομένου... Παιδιά άμα μπορείτε σώστε με με κάποιο λινκ η κάτι τέτοιο γιατί δεν τη παλεύω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vagia79

Νεοφερμένος

Η vagia79 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Ρε παιδιά έχω θέμα στην έκθεση με τίτλo: Να αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους ο κόσμος παρασύρεται από την παραπληροφόρηση, τις συνέπειες της, καθώς κ το ρόλο που μπορεί να παίξει το σχολείο στην άμβλυνση του φαινομένου... Παιδιά άμα μπορείτε σώστε με με κάποιο λινκ η κάτι τέτοιο γιατί δεν τη παλεύω


[FONT=&quot]ΑΙΤΙΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ! (από Δέκτες)[/FONT]
(Γιατί ο κόσμος παρασύρεται συχνά από την παραπληροφόρηση;)
Επικράτηση στείρας τεχνοκρατικής αντίληψης, θεοποίηση της τεχνολογίας. Στα πλαίσια της ηθικο-πνευματικής κρίσης που επέρχεται, παρατηρείται έλλειψη ενδιαφέροντος για πολύπλευρη ενημέρωση. Μην έχοντας συγκροτημένη άποψη για τα τεκταινόμενα ο πολίτης, είναι πολύ ευκολότερο να πα*ραπληροφορηθεί.
Στροφή του σύγχρονου ανθρώπου στο χρήμα και την υπερκατανάλωση -αδιαφορία για τις πολιτικοκοινωνικές εξελίξεις.
Συνθετότητα - πολυπλοκότητα σημερινών κοινωνιών. Πολλοί και αλληλοσυ*γκρουόμενοι οι ρόλοι που επιτελεί ο σύγχρονος άνθρωπος, πολλαπλά τα μηνύματα που χρειάζεται ν' αφομοιωθούν, γρήγοροι οι ρυθμοί εκτύλιξης των γεγονότων - ραγδαίες οι αλλαγές, υπεραυξημένες οι ανάγκες και οι απαιτήσεις. Επομένως, δεν υπάρχει ούτε ελεύθερος χρόνος αλλά ούτε διά*θεση, στις περισσότερες περιπτώσεις, για ενασχόληση του μέσου πολίτη με τα κοινά. Είναι σαφώς ευκολότερο να διαστρεβλωθεί γι' αυτόν η αλήθεια.
Απουσία μελέτης - παράδοση του ατόμου στην εντυπωσιακή και «εύπεπτη
πληροφόρηση» που δεν απαιτεί πνευματική κόπωση, βαθύ προβληματισμό και αναζήτηση της αλήθειας.
Στο πλαίσιο του σημερινού βιομηχανοποιημένου τρόπου ζωής, ο άνθρωπος μετατρέπεται σε γρανάζι της μηχανής, εγκλωβίζεται στην ειδίκευση, συρρι*κνώνοντας τα υπόλοιπα ενδιαφέροντα του και η παραπληροφόρηση είναι συχνό επακόλουθο αυτής του της μονομέρειας.
Ιδεολογική σύγχυση της εποχής μας - κενό ιδεολογίας και απουσία νέων φι*λοσοφικών συστημάτων, νέων κοινωνικοπολιτικών τάσεων κ.λπ. Όλα αυτά απευαισθητοποιούν το σύγχρονο πολίτη και γίνεται πιο επιρρεπής στην πα*ραπληροφόρηση, γιατί δεν έχει το απαιτούμενο ιδεολογικό υπόβαθρο. Ζωτικά προβλήματα που εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμη και σήμερα, όπως η ανεργία, οι αδικίες, οι ανισότητες σε συνδυασμό με την επιτηδειότητα ορισμένων πολιτικών ηγετών, οι οποίοι διαπνεόμενοι από ψηφοθηρικό πνεύμα τροφοδοτούν τους πολίτες-θύματα αυτών των καταστάσεων με φρούδες ελπίδες ικανοποίησης των αιτημάτων τους, παρασύρουν πολλούς στην παραπληροφόρηση.
Χρησιμοποιούνται συνήθως έντεχνοι - ύπουλοι μηχανισμοί (π.χ. ωραιοποίηση, πλύση εγκεφάλου κ.λπ.) οπότε είναι πιο εύκολο να παρασυρθεί ο κό*σμος.


ΚΙΝΔΥΝΟΙ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
Οι παραπληροφορημένοι πολίτες βλέπουν τα πράγματα μονοδιάστατα και γίνονται θύματα φανατισμού, χειραγώγησης και αποπροσανατολισμού. Στερούνται λοιπόν τη δυνατότητα να εμβαθύνουν στα πράγματα και να διαμορφώσουν μια οργανωμένη αντίληψη για τον κόσμο. Περιορίζεται η δυ*νατότητα τους για ανάπτυξη κριτικής σκέψης και δεν είναι σε θέση να αμφι*βάλλουν γόνιμα ή ν' αμφισβητούν.
Oι πολίτες αυτοί ουσιαστικά δεν είναι σε θέση να ασκήσουν αποτελεσμα*τικό έλεγχο στους ηγέτες άρα και να συνειδητοποιήσουν τις όποιες ατα*σθαλίες ή παραβιάσεις αυτών. Την ίδια στιγμή, όταν η παραπληροφόρηση προέρχεται από φορείς της αντιπολίτευσης, τότε οι παραπληροφορημένοι πολίτες δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν το έργο των κυβερνώντων όσο σπουδαίο κι αν είναι και συχνά τούς παρεμποδίζουν ως προς την ολοκλήρωσή του. Στα δημοκρατικά πολιτεύματα οι πολίτες πρέπει να είναι έγκυρα και έγκαιρα πληροφορημένοι, ώστε να διεκδικούν τα δικαιώματα τους εφόσον τα γνωρίζουν, να υλοποιούν τις υποχρεώσεις τους και να συμμετέχουν αποτελεσματικά στα κοινά. Αντίθετα πολίτες παραπληρο*φορημένοι είναι πολίτες-θύματα του λαϊκισμού και της δημαγωγίας, πολίτες χωρίς ουσιαστική πολιτική γνώση, που μπορεί να γίνουν άθυρμα στα χέρια επιτήδειων πολιτικών που προωθούν τον τυφλό κομματισμό σε βά*ρος τους.
Ακόμη και στη βία ή το έγκλημα μπορεί να καταλήξουν πολίτες λόγω της παραπληροφόρησης, γιατί καθώς δεν έχουν σαφή αντίληψη των πραγμάτων, καταλήγουν συχνά σε ακρότητες. Μπορεί να υποδουλωθούν ακόμη και σε ρατσιστικές αντιλήψεις, να γίνουν θύματα του ρατσισμού και της όποιας προπαγάνδας, να οδηγηθούν σε συγκρούσεις ακόμη και σε πολέμους, εφό*σον δε γνωρίζουν την αλήθεια και παρασύρονται.
Γενικότερα, όταν σε μια κοινωνία ευδοκιμούν φαινόμενα παραπληροφόρη*σης, η κοινή γνώμη αποπροσανατολίζεται, η δημοκρατία ναρκοθετείται και περιορίζονται ο σεβασμός προς το συνάνθρωπο και η πνευματική ελευθερία των πολιτών.


ΤΡΟΠΟΙ
Σχολείο: Το σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται αναδιάρθρωση με προσανατολισμό ανθρωποκεντρικό. Τη στείρα αποστήθιση και συσσώρευση γνώσεων πρέπει να διαδεχθεί η ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, ώστε από μικρή ηλικία ο νέος να εθίζεται στον προβληματισμό, ο οποίος συμβάλλει στην άμβλυνση της παραπληροφόρησης. H σχολική κοινότητα οφείλει να καλλιεργεί την κοινωνική συνείδηση έναντι του ανταγωνισμού, που κατισχύει στις μέρες μας, με αφετηρία το γόνιμο διάλογο διδασκόντων - διδασκομένων.

:):):)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sandros

Νεοφερμένος

Ο Sandros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Παιδακια μπορειται να μου πειται ποιοι ειναι οι παραγοντες που επηρεαζουν την ιεαραρχηση των ειδησεων? Εχω βρει οικονομικο για την τηλεθεαση και τι αλλο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gogokostaki

Νεοφερμένος

Η Γωγώ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Νέα Ιωνία (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Παιδακια μπορειται να μου πειται ποιοι ειναι οι παραγοντες που επηρεαζουν την ιεαραρχηση των ειδησεων? Εχω βρει οικονομικο για την τηλεθεαση και τι αλλο?

Πολιτικά συμφέροντα. Κάθε κανάλι υποστηρίζει έμμεσα κάποιο κόμμα. και πάλι εδώ μπλέκονται τα οικονομικά ζητήματα αφού αποσκοπούν σε περισσότερα κέρδη και στην ενίσχυση τους από τα μεγάλα κυρίως κόμματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristosknp

Νεοφερμένος

Ο xristosknp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
στηριζει ο τυποσ το δημοκρατικο πολιτευμα???? βοηθεια για σχολικη ασκηση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top