Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

KostasVR

Νεοφερμένος

Ο KostasVR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Συμβουλή από έναν "έμπειρο" : ειδικά στο μάθημα της έκθεσης, τα παντα είναι αυτό που φαίνονται. Μην το ψάξετε πολύ εκτός αν είστε τελείως σίγουροι. Αλλιώς θα φάτε τα μούτρα σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Στο άρθρο, είναι απαραίτητο πέραν από τον τίτλο να βάζουμε και "Ο/η αρθρογράφος..." στο τέλος? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vavlas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 311 μηνύματα.
Στο δοκίμιο χρειάζεται προσφώνηση/αποφώνηση η τίποτα τέτοιο;
Η είναι ακριβώς το ίδιο με το άρθρο χωρίς τίτλο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Άρθρο γενικού ενδιαφέροντος (στο περίπου) είναι, τι προσφώνηση να βάλεις; Τίτλο μπορείς να βάλεις, κάποιοι φιλόλογοι το συστήνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
παιδια...παρακαλω μια διευκρινηση γιατι αυριο δινουμε...δεν ξερω αν εχει ξαναναφερθει η ιδια απορια...πως γινεται να ξεχωρισουμε αν σε ενα κομματι μεσο πειθους ειναι επικληση στην λογικη χρησιμοποιωντας ως τεκμηρια τα λογια μιας αυθεντιας απο την καθαρα επικληση στην αυθεντια...:hmm:

Γενικά τα γνωμικά, οι ρήσεις χρησιμοποιούνται ως ΤΕΚΜΗΡΙΑ για την απόδειξη ενός επιχειρήματος. Για να υπάρχει όμως ένα επιχείρημα, υπάρχει και επίκληση στη λογική του δέκτη. Εδώ κρύβεται η διαφορά. Αν δεις ότι σε μια παράγραφο ο συγγραφέας αναφέρει τις γνώμες ενός ιστορικού προσώπου, χωρίς να διατυπώνει κάποιο επιχείρημα αλλά απλά τις παρουσιάζει στο κείμενο για να περιγράψει κάτι το οποίο αδυνατεί να στηρίξει με λογική, τότε θα έχεις επίκληση στην αυθεντία. Κάθε άλλη αναφορά σε τέτοια πρόσωπα θα είναι επίκληση στη λογική.
Παράδειγμα
Επίκληση στη λογική.

Η σωστή παιδεία είναι η πιο αποδοτική επένδυση μιας κοινωνίας. Μέσω της ορθής απόκτησης γνώσεων και της αποστασιοποίησης από τη στείρα απομνημόνευση και αναπαραγωγή ξεραπερασμένων ιδεών, η νέα γενιά αποκτά τη δυνατότητα κριτικής σκέψης και φιλτράρει την πραγματικότητα αποφεύγοντας έτσι φαινόμενα μαζοποίησης και κομφορμισμού που υπονομεύουν το μέλλον της. Εξάλλου, όπως έλεγε και ο τάδε, η παιδεία είναι η αγωγή του ήθους. Καθιστάται λοιπόν αδήριτη η ανάγκη να αλλάξουμε το εκπαιδευτικό σύστημα

Επιχείρημα : << Μέσω....η αγωγή του ήθους>>
Προκείμενη 1: Μέσω....μέλλον της
Προκείμενη 2: Εξάλλου...ήθους. <- αναφορά σε γνωμικό (ΤΕΚΜΗΡΙΟ)
Συμπέρασμα: Καθιστάται...σύστημα

Επίκληση στην αυθεντία

Η παιδεία είναι η αγωγή του ήθους σύμφωνα με τον τάδε. Καθιστάται λοιπόν αδήριτη η ανάγκη να αναβαθμίσουμε ποιοτικά το εκπαιδευτικό σύστημα...

Συνήθως είναι δύσκολο να βρεις μόνο επίκληση στην αυθεντία διότι τα κείμενα που μας δίνουν είναι αποδεικτικά - ερμηνευτικά και τα επιχειρήματα έχουνε κυρίαρχη θέση.

Καλή επιτυχία!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

funny_girl!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η funny_girl! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμύνταιο (Φλώρινα). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
το δοκιμιο ειναι λογοτεχνικο η στοχασμου??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Είναι είτε αποδεικτικό/λογικό είτε στοχασμού/λογοτεχνικό. Ένα και το αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

funny_girl!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η funny_girl! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμύνταιο (Φλώρινα). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Είναι είτε αποδεικτικό/λογικό είτε στοχασμού/λογοτεχνικό. Ένα και το αυτό.

αα οκ!ευχαριστω πολυ!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Θα μπορούσατε να μου πείτε με ποιον τρόπο αναπτύσσεται η παρακάτω παράγραφος;


Οι κοινωνικές ανακατατάξεις που προκαλούνται από την ανάπτυξη του νέου ψηφιακού κόσμου είναι ραγδαίες και ευρύτατες.
Η εργασία και η απασχόληση υφίστανται τραυματικό σοκ, με την αλλοίωση των συνθηκών εργασίας και την απώλεια πολλών θέσεων εργασίας. Η παιδεία και ο πολιτισμός αλλάζουν όψη, αφού οι δυνατότητες απόκτησης γνώσεων αλλά και επικοινωνίας πολλαπλασιάζονται και παγκοσμιοποιούνται. Στη συγκρότηση της «κοινωνίας της πληροφορίας» τα δίκτυα λειτουργούν ως μια νέα «αγορά». Οι πολίτες και οι οργανώσεις τους έχουν περισσότερα μέσα στη διάθεσή τους, για να ακουστεί η φωνή τους. Ίσως μάλιστα αυτή να είναι η σημαντικότερη ποιοτική αλλαγή που επέρχεται: η δυνατότητα ενός μεγάλου πλήθους ατόμων να εκφραστούν. Ορισμένοι βλέπουν τη διεύρυνση της δημοκρατίας χάρη στις δυνατότητες των νέων ψηφιακών μέσων, ενώ κάποιοι υπεραισιόδοξοι μιλούν για ηλεκτρονική δημοκρατία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
  • πραδείγματα : σου μιλάει αρχικά γενικά κοινωνικές ανακατατάξεις και στη συνέχεια σου φέρνει παραδείγματα από την εργασία και την παιδεία.
  • αιτιολόγηση : χρησιμοποιείται η διαρθρωτική λέξη "αφού"
  • σύγκριση - αντίθεση : χρησιμοποιείται η διαρθρωτική λέξη '' ενώ"
  • εγώ θα έβαζα και ως επεξήγηση : "η δυνατότητα...να εκφραστούν''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adamos2468

Νεοφερμένος

Ο adamos2468 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Συγνώμη που ενοχλώ, αλλά θέλω έναν πρόλογο για την έκθεση με θέμα τις γλώσσες.
Όσο πιο γρήγορα μπορείτε σας παρακαλώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Πόσο περισσότερο μασημένη την θες την τροφή σου; Και την ζητάς και γρήγορα. Έλεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adamos2468

Νεοφερμένος

Ο adamos2468 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Πόσο περισσότερο μασημένη την θες την τροφή σου; Και την ζητάς και γρήγορα. Έλεος.
σιγνομι φιλε μου αλλα σημερα εμαθα για το site
και αυριο δινω νεα ελληνικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Παιδια οταν σε μια παραγραφο ζητα τον τροπο οργανωσης του λογου τι ακριβως πρεπει να γραψουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Η ανάπτυξη παραγράφου δεν είναι;
Αυτό κατάλαβα.
Με ποιον τρόπο, δηλαδή, αναπτύσσεται η παράγραφος. (αναλογία, σύγκριση-αντίθεση, παραδείγματα κ.ο.κ.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris15

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Παίδες βοήθεια...
Κάνω θερινά μαθήματα στην έκθεση και για αύριο το πρωί μας έβαλε μια έκθεση και να αποδείξουμε σε μια παράγραφο το εξής:
γνωρίζω=κατέχω=εξουσιάζω.. έχει κανείς καμιά ιδέα με τι επιχείρημα μπορώ να το δείξω?
Σκεφτομαι σκεφτομαι και τίποτα δεν μπορώ να γραψω.. εστώ ενα στοιχείο για να με κάνει να σκεφτώ είναι αρκετό.
Συμβουλευτείτε αμα θέλετε και το παρακάτω αρθρο. Έχει μια σχετική αναφορά: https://www.filomantis.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=498&Itemid=80
Ευχαριστώ προκαταβολίκα...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aeneas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Aeneas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,353 μηνύματα.
Με την ισότητα αυτή καταλήγει στο ότι η γνώση είναι δύναμη. Αυτή την ιδέα ανάπτυξε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petrosod

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petrosod αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
ακριβως οπως ειπε και ο απο πανω...συνδυαζει εξουσια και δυναμη με την γνωση...κατι σαν την ιστορια που μας λεγανε στο δημοτικο για τον βασιλια που τα εχασε ολα τα χρηματα του και οταν τον ρωτησανε τι θες να σου δωσουμε ειπε αντι για χρηματα θελω γνωσεις...γιατι με τις γνωσεις μπορω να παρω πισω ολα μου τα χρηματα και να τα κανω περισσοτερα...συνηθως αυτο που φαινεται πιο δυσκολο ειναι και το πιο απλο...μην σκεφτεσαι στην εκθεση τα πραγματα πολυσυνθετα σκεψου τα απλα...αυτο εκτιμουν εξαλλου και οι διορθωτες...τα πολλα κοσμηματα σε ενα γραπτο το καταντουν κιτσαριο...μια επιπλεον συμβουλη που θα σου χρησιμευσει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moikan

Νεοφερμένος

Ο moikan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Θα εξεταστω Πανελλαδικος στο μαθημα της εκθεσης τελη Ιουλιου (ή αρχες Αυγουστου), ο μεγαλητερος βαθμος που εχω γραψει στην ζωη μου στην εθεση ειναι 8, αν βρω φιλολογο λετε να υπαρχει πιθανοτητα μεσα σε ενα μηνα (περιπου) να γραψω κατι παραπανω; ή να μην μπω στην διαδικασια να ψαξω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Katerina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 163 μηνύματα.
καλημερα παιδια. εχω να αναπτυξω μια παραγραφο με θεμα ''γιατι η παιδεια αποτελει την καλυτερη αμυνα του κρατουσ'' κ εχω κολλησει δεν μπορω να σκεφτω τιποτα... θα εκτιμουσα οποια βοηθεια. ευχαριστω εκ των προταιρων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top