Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Ενταξει καθε διορθωτης εχει να διορθώσει ενα σωρο γραπτά..δεν θα κατσει να μετρήσει τις λεξεις..με το ματι θα καταλαβει περιπου και οταν αρχισει να διαβαζει θα ξερει αν εχεις γραψει μεσα στα ορια..Ενα κοριτσι που περυσι εγραψε 19,6 (!) στην εκθεση, νομιζω ειχε γραψει ή 5 ή 7 σελιδες..δεν θυμαμαι ακριβως.

Πόσο?:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

brit

Νεοφερμένος

Η brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
γεια,μπορει καποιος να μου πει αν το επικοινωνιακο πλαισιο μπαινει σε ολα τα ειδη εκθεσης(αρθρο,ομηλια ,επιστολη,δοκιμιο) η μονο στην ομηλια τα χω μπλεξει:what:και οι επικοινωνιακες συνθηκες μπαινουν στην αρχη του προλογου η μπορουν να μπουν και στο τελος?????
thanks!!:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanna ?

Νεοφερμένος

Η Dunno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 101 μηνύματα.
μου αρεσει το θεμα που προτεινε ο chronis :no1:
λεω να το χρησιμοποιησω στη δικη μου εκθεση :xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 986132

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ξέρω αν η ΝΕΦΥ ολοκλήρωσε την έκθεσή της, αλλά θα ήθελα πολύ να πω κι εγώ δυο λόγια για να βοηθήσω όποιον/α έχει ανάγκη. Πρόσφατα έκανα μία έκθεση με θέμα τον ρατσισμό, η οποία δημοσιεύτηκε στην τοπική εφημερίδα. :D

Εγώ κινήθηκα ως εξής:

Στην αρχή έβαλα τον ορισμό κι ανέφερα τις ομάδες που φέρουν κάποια συγκεγκριμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, που τις καθιστούν διαφορετικές από το σύνολο. Ορισμένα χαρακτηριστικά είναι: εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά, επαγγελματικά, ταξικά κλπ. Συνέχισα με τους παράγοντες που οδηγούν κι επηρεάζουν τη μάζα να συμπεριφέρεται ρατσιστικά σε άτομα με τις προαναφερθείσες διαφορές. Μετά συνέχισα με τις επιπτώσεις που έχουν όλα αυτά σε ατομικό επίπεδο, αλλά και κοινωνικό. Κι έκλεισα με τα μέτρα που θα πρέπει να λάβουμε, για να αντιμετωπίσουμε αυτή τη κατάσταση.

Βέβαια, δεν ξέρω πώς σας είπε να κινηθείτε η καθηγήτριά σας, αλλά δεν έχει σημασία. Όλα αυτά μπορείς να τα φέρεις στα μέτρα σου και να τα κάνεις δικά σου, να βάλεις τα επιχειρήματά σου κλπ. Να 'χεις υπόψη σου ότι θα πρέπει να αναπτύξεις όλες τις παραγράφους το ίδιο. Όχι την μία περισσότερο και την άλλη λιγότερο. Γενικά, είναι εύκολο θέμα ο ρατσισμός... δεν νομίζω πως θα δυσκολευτείς ιδιαίτερα. Καλή επιτυχία! :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Με τον όρο επικοινωνιακό πλαίσιο εννοούμε τα εξωτερικά στοιχεία του κειμένου (όπως η προσφώνηση και ο χαιρετισμός) και τα εσωτερικά στοιχεία του (όπως η γλώσσα, το ύφος, το γραμματικό πρόσωπο). Τα στοιχεία αυτά έχουν να κάνουν με το είδος του κειμένου που καλείσαι να συντάξεις. Εν ολίγοις, επικοινωνιακό πλαίσιο υπάρχει σε όλα τα είδη κειμένου που μπορεί να χρειαστεί να γράψεις (άρθρο, επιστολή, ομιλία, εισήγηση).

Τα στοιχεία (που εντάσσονται στο επικοινωνιακό πλαίσιο) και πρέπει να βάζεις στα διάφορα είδη κειμένων είναι:
Στο άρθρο: τίτλος
Στην επιστολή: τόπος, ημερομηνία, προσφώνηση ("αγαπητέ/ή" ή κάτι ανάλογο), και κάποιο αποχαιρετισμό στο τέλος της.
Στην ομιλία: προσφώνηση, τυπικός πρόλογος, αποφώνηση. Καλό είναι κατά τη διάρκειά της να χρησιμοποιείς λεξιλόγιο και πρόσωπα που να δείχνουν ότι απευθύνεσαι στο κοινό σου.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με τον όρο επικοινωνιακές συνθήκες. :emm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Αξοτιμε κυριες,Σας ευχαριστω για το χρονο σας και τετοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Α, αν εννοεί αυτά τα έχω συμπεριλάβει στo επικοινωνιακό πλαίσιο. :xixi:

Εμείς δεν είχαμε χρησιμοποιήσει τον όρο επικοινωνιακές συνθήκες. :who:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
επικοινωνιακο πλαισιο το ειπατε?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamland

Νεοφερμένος

Η dreamland αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
:bye: Γεια σας παιδια θα ηθελα αν μπορουσατε να με βοηθησετε με ενα θεμα στην εκθεση...ποιες ωφελειες θα εχει η εγκατασταση μια βιομηχανικης μοναδας σε μια περιοχη.και ποιοι οι κινδυνοι τοσο για το φυσικο περιβαλλον οσο και για τον ανθρωπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rafaa

Νεοφερμένος

Η Ρ.+ Θ. = <3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
η αναγκαιοτητα κ η σκοπιμοτητα των ποινων στον εκπαιδευτικο χωρο ειναι θεμα για το οποιο εχουν διατυπωθει πολλες κ συχνα συγκρουομενες αποψεις.η δικη σας ποια ειναι;να εξετασετε ιδιαιτερα αν η ποινη συμβαλλει στην ηθικη βελτιωση του μαθητη.

μπορει καποιος να μου πει ορισμενες ιδεες γι αυτο το θεμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.

..anna maraki..

Νεοφερμένος

Η anna-maria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 41 μηνύματα.
<<Η ισότιμη ένταξη των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην κοινωνία είναι σημαντική για να θεωρείται η κοινωνία πολιτισμένη.>>
σας παρακαλώ οποίος μπορεί να μου προτείνει ιστοσελίδες ή καποίες ιδέες......
ευχαριστώ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Undomiel

Νεοφερμένος

Η Αμφιτρίτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ψάχνοντας στο e-steki, βρήκα μια πολύ καλή συζήτηση, με θέμα "Η ψυχολογία του ρατσιστή". Πιστεύω ότι περιέχει πάρα πολλές ιδέες για την έκθεση σχετικά με τον ρατσισμό. Προσέξτε τα ποστ της obscura, η οποία είναι ψυχολόγος εάν κατάλαβα καλά, αλλά και άλλων μελών. Ό,τι πρέπει για την περίσταση νομίζω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djiceman

Νεοφερμένος

Ο djiceman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
"Για τις αρνητικές συνέπειες των εφαρμογών της τεχνολογίας δεν ευθύνεται η ίδια η τεχνολογία αλλά ο τρόπος αξιοποίησής της από τον άνθρωπο. Ποιές οι προτάσεις σας για τη θετική αξιοποίηση των επιτευγμάτων του τεχνικού πολιτισμού;"

Καμμιά ιδέα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos_zougas

Νεοφερμένος

Ο nikos_zougas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
εχω ενα προβλημα....:(
κανω μια εκθεση με θεμα :ανθρωπινα δικαιωματα-κακοποιηση παιδιων...
μπορω να βρω καμια ετοιμη εκθεση να παρω καμια ιδεα;;;;συγνωμη ειναι''S.O.S.'':'(
-----------------------------------------
ευχαριστω....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Ε ψαξε στο google για ιδεες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntontini

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Ερυθρές (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Έχω κάτι αλλά σχετίζεται με την παιδική εκμευτάλευση-βασικά συμπεράσματα της ερεύνας-σύμφωνα με τους μετανάστες.Είναι όμως 1,5 σελίδα Α4 και είναι πάρα πολύ.Για πότε θες την έκθεση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

brit

Νεοφερμένος

Η brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Με τον όρο επικοινωνιακό πλαίσιο εννοούμε τα εξωτερικά στοιχεία του κειμένου (όπως η προσφώνηση και ο χαιρετισμός) και τα εσωτερικά στοιχεία του (όπως η γλώσσα, το ύφος, το γραμματικό πρόσωπο). Τα στοιχεία αυτά έχουν να κάνουν με το είδος του κειμένου που καλείσαι να συντάξεις. Εν ολίγοις, επικοινωνιακό πλαίσιο υπάρχει σε όλα τα είδη κειμένου που μπορεί να χρειαστεί να γράψεις (άρθρο, επιστολή, ομιλία, εισήγηση).

Τα στοιχεία (που εντάσσονται στο επικοινωνιακό πλαίσιο) και πρέπει να βάζεις στα διάφορα είδη κειμένων είναι:
Στο άρθρο: τίτλος
Στην επιστολή: τόπος, ημερομηνία, προσφώνηση ("αγαπητέ/ή" ή κάτι ανάλογο), και κάποιο αποχαιρετισμό στο τέλος της.
Στην ομιλία: προσφώνηση, τυπικός πρόλογος, αποφώνηση. Καλό είναι κατά τη διάρκειά της να χρησιμοποιείς λεξιλόγιο και πρόσωπα που να δείχνουν ότι απευθύνεσαι στο κοινό σου.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με τον όρο επικοινωνιακές συνθήκες. :emm:



κατ αρχην :thanks:
εννοω ας πουμε οτι εχουμε να γραψουμε μια ομιλια περα απο την προσφωνηση κλπ
στον προλογο γραφουμε στο πλαισιο της ομιλιας .....αξιζει να αναφερω....
αυτο το βαζουμε μονο στην ομιλια ?
και το βαζουμε παντα στην αρχη η στο τελος του προλογου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
κατ αρχην :thanks:
εννοω ας πουμε οτι εχουμε να γραψουμε μια ομιλια περα απο την προσφωνηση κλπ
στον προλογο γραφουμε στο πλαισιο της ομιλιας .....αξιζει να αναφερω....
αυτο το βαζουμε μονο στην ομιλια ?
και το βαζουμε παντα στην αρχη η στο τελος του προλογου?

Κατ' αρχάς, είναι κατ' αρχάς και όχι κατ' αρχήν (κατ' αρχήν σημαίνει σύμφωνα με την τάδε αρχη/κανόνα...):P

Χμ, εμείς γράφαμε στον "τυπικό πρόλογο" της ομιλίας: "καλημέρα σας, το θέμα της ομιλίας μου σήμερα είναι..." ή κάτι σχετικό. Ναι, αυτό το βάζουμε μόνο στην ομιλία, πριν τον πρόλογο, στον επονομαζόμενο "τυπικό πρόλογο"-μία περίοδο που περιέχει μόνο αυτό. Έπειτα αλλάζουμε παράγραφο και γράφουμε κανονικά τον πρόλογο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peter Punk

Νεοφερμένος

Ο Peter Punk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Τι θεμα λετε να μπει που να συνδυαζει αυτα τα δυο???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top