Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Σύμφωνα με το θέμα.

Τελείωσα το Λύκειο και αξιοποιώντας τις εμπειρίες της σχολικής μου ζωής πρέπει να γράψω μια επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας, στην οποία θα διατυπώνω τεκμηριωμένα τις απόψεις μου για τις αλλαγές που θα ήθελα να γίνουν στο σχολείο, προκειμένου αυτό να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας.
(600 λέξεις).

Μπορείτε να μου πείτε πως ξεκινάμε μια τέτοια επιστολή? Μήπως πρέπει να συστηθώ στην αρχή ????
Οταν λέει τεκμηριωμένα ???? Τι εννοεί ???? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Αγαπητέ κύριε υπουργέ(?):P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Αξιοτιμε κυριε ταδε...

........

ευχαριστω για τον χρονο σας,ελπιζω να μην σας κουρασα
με σεβασμο,
ταδε




τεκμηριωμενα=με χρηση παραδειγματων,επιχειρηματων




δεν νομιζω οτι πρεπει να συστηθεις..απλα στην εισαγωγη ανεφερε την ιδιοτητα σου


**στις πανελληνιες τα προσωπικα στοιχεια βαθμολογουνται αρνητικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Αγαπητέ ????? :P:lol:
Και στο τέλος τι να γράψω ???
Με Αγάπη ???:P:P:lol:
Με λατρεία ???:P:P:lol:

Εγώ σκέφτηκα να γράψω: Αξιότιμε κύριε υπουργέ,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Αγαπητέ είπα όχι αγαπημένε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
αξιοτιμε βαλε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SeLeni@

Νεοφερμένος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
δν παιζει να μπει τετοιο πραγμα...αυτο π μας εβαλαν φετος ειναι το ταβανι απο αποψη θεματος...

Συμφωνω απολυτα...το φετινο θεμα ηταν τελειως ακυρο!!!Εγραψα 15,8 ενω περιμενα τουλαχιστον 16!Ελεος....Αν ειχα γραψει λιγο καλυτερα θα ημουνα σιγουρη τωρα για Νομικη Θεσ/νικης...Τελοσπαντων τι να πω???Το μονο μαθημα που δεν εγραψα με ορεξη-δεν μου ηρθε καλη εμπνευση...Κουραγιο και ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...!!!Α και σορρυ αλλα δεν μπορω να βοηθησω με το θεματακι-παλουκι...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Τι σημαίνει η φράση:

το κράτος πρόσφερε ως τώρα εκπαίδευση και λιγότερο παιδεία ?????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Προσεφερε εφοδια μονο σε επιπεδο γνωσεων, δεν προσεφερε γενικοτερη καλιεργια του ατομου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Προσεφερε εφοδια μονο σε επιπεδο γνωσεων, δεν προσεφερε γενικοτερη καλιεργια του ατομου
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση !!!!!:no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marilenaki!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαριλένα.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 244 μηνύματα.
ναι κάπως έτσι μου φαίνεται κι εμένα..
ότι έδινε στείρες γνώσεις και δεν το ενδιέφερε η διάπλαση χαρακτήρων.............:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Η αλληλεγγύη σήμερα είναι απαραίτητη γιατί: α)δεν υπάρχει αυτάρκεια,δηλαδή κανείς σήμερα δεν βρίσκεται σε θέση να αντιμετωπίσει μόνος του τα προβλήματα που τον απασχολούν β)Η συνεργασία πάντα δημιουργεί εκπληκτικά αποτελέσματα, γ)ο άνθρωπος ολοκληρώνεται τρόπον τινά μέσω των διαπροσωπικών σχέσεων.
Η αλληλεγγύη επίσης προάγει την ευημερία,την προκοπή δηλαδή για το κοινωνικό σύνολο.Αποφεύγεται ο ανταγωνισμός και οι συγκρούσεις,που μόνο αρνητικά αποτελέσματα έχουν για τη σημερινή κοινωνία.Το σημαντικότερο είναι ότι καταπολεμάται ο υπέρμετρος εγωϊσμός,ατομικισμός και εκδηλώνεται έτσι η αλτρουϊστική πλευρά της ανθρώπινης φύσης.
Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με τον Eco, η αλληλεγγύη είναι το μέσο με το οποίο μπορεί να προοδέψει μια ολόκληρη κοινωνία για να μην γίνει έρμαιο των κοινωνικοπολιτικών διχονοιών που επικρατούν στις μέρες μας...

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marilenaki!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαριλένα.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 244 μηνύματα.
εγώ θα βαζα σκέτο "κύριε υπουργέ"...
...και στο τέλος "με εκτίμηση,ταδε" ή "με σεβασμό,ταδε"..............;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
ναι αυτο σημαινει γτ ο ορος ''παιδεια'' αναφερεται και στη διαπλαση του ατομου οχι μονο στην αποκτηση γνωσεων(εκπαιδευση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos_92

Νεοφερμένος

Ο kyriakos_92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Παιδιά αν μπορείτε βοηθήστε με να βρω συνώνυμα των παρακάτω λέξεων και φράσεων.

Παίρνοντας τη σκυτάλη
Κατατροπώνεται
Καθυβρισμένη εποχή
Απέχει παρασάγγες
Αποτάσσονται
Παρεισφρέει
Χοντραίνοντας την αντιπαράθεση
Στηλιτεύεται

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos_92

Νεοφερμένος

Ο kyriakos_92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Γιατί η ρητορική της παρακμής βρίσκει έδαφος στους μαθητές; Ποια είναι τα αποτελέσματα της τόσο στο περιεχόμενο των εκθέσεων όσο και στη στάση των μαθητών απένατι στον κόσμο που τους περιβάλλει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Βασικά, χρειάζομαι μια διευκρίνιση στο θέμα της ρητορικής της παρακμής. Μπορούν να υπονοηθούν πάρα πολλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos_92

Νεοφερμένος

Ο kyriakos_92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Βασικά, χρειάζομαι μια διευκρίνιση στο θέμα της ρητορικής της παρακμής. Μπορούν να υπονοηθούν πάρα πολλά...
Η Έκθεση αυτή είναι με αφορμή ένα άρθρο τους Μ.Σουλιώτη, ο νεοφασισμός,η παρακμή και η έκθεση ιδεών.Σε αυτό αναφέρεται ότι στις εκθέσει ιδεών τα θέματα προβάλλουν μόνο τις αρνητικές πλευρές της ζωής.Πρέπει λοιπόν να απαντήσω γιατί αυτή βρίσκει έδαφος στους νέους και ποια τα αποτελέσματα της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Ευχαριστώ. Λοιπόν ας αρχίσουμε με τις αιτίες του φαινομένου:
* Οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν άκριτα τα πάντα και να κρίνουν όλα τα φαινόμενα γύρω τους. Άρα, είναι οφέλιμο για αυτούς να έχουν στο μυαλό τους μια αρνητική εικόνα του κόσμου, ώστε να υπάρχει περιθώριο και ανάγκη για νεωτερισμούς.
* Σημαντική ευθύνη φέρει και το χάσμα των γενεών. Οι νέοι θεωρούν τους παλαιότερους συντηρητικούς, ενώ αντιλαμβάνονται τις ιδέες τους ως ξεπερασμένες. Επομένως, οι τρέχουσες συνθήκες, οι οποίες αποτελούν δημιούργημα των γηραιότερων, είναι απολύτως αρνητικές και απάνθρωπες (όχι πάντα) σύμφωνα με τους νέους.
* Πολλοί νέοι παρασυρόμενοι από κομματικές και πολιτικές σκοπιμότητες αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα ως ένα δημιούργημα ενός πολιτικού με αντίθετες απόψεις. Άρα, κάτω από τις δημαγωγικές εξάρσεις πολιτικών προσώπων ωθούνται στην απόρριψη όλων των κοινωνικών δεδομένων. (...λίγο σπάνιο... θα έλεγα να μην το χρησιμοποιήσεις...)
* Οι νέοι αποτελούν την κοινωνική ομάδα, όπου βρίσκουν έδαφος, άκραίες πολιτικές θεωρίες, οι οποίες τους καθιστούν ισοπεδωτικούς και αδιάλλακτους.
* Ακόμη, οι σύγχρονες κοινωνικο-πολιτικές συνθήκες πλήττουν κυρίως τα κατώτερα οικονομικά στρώματα με αποτέλεσμα να μην γίνονται αποδεκτές, άρα θέλουν αλλαγή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos_92

Νεοφερμένος

Ο kyriakos_92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Ευχαριστώ. Λοιπόν ας αρχίσουμε με τις αιτίες του φαινομένου:
* Οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν άκριτα τα πάντα και να κρίνουν όλα τα φαινόμενα γύρω τους. Άρα, είναι οφέλιμο για αυτούς να έχουν στο μυαλό τους μια αρνητική εικόνα του κόσμου, ώστε να υπάρχει περιθώριο και ανάγκη για νεωτερισμούς.
* Σημαντική ευθύνη φέρει και το χάσμα των γενεών. Οι νέοι θεωρούν τους παλαιότερους συντηρητικούς, ενώ αντιλαμβάνονται τις ιδέες τους ως ξεπερασμένες. Επομένως, οι τρέχουσες συνθήκες, οι οποίες αποτελούν δημιούργημα των γηραιότερων, είναι απολύτως αρνητικές και απάνθρωπες (όχι πάντα) σύμφωνα με τους νέους.
* Πολλοί νέοι παρασυρόμενοι από κομματικές και πολιτικές σκοπιμότητες αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα ως ένα δημιούργημα ενός πολιτικού με αντίθετες απόψεις. Άρα, κάτω από τις δημαγωγικές εξάρσεις πολιτικών προσώπων ωθούνται στην απόρριψη όλων των κοινωνικών δεδομένων. (...λίγο σπάνιο... θα έλεγα να μην το χρησιμοποιήσεις...)
* Οι νέοι αποτελούν την κοινωνική ομάδα, όπου βρίσκουν έδαφος, άκραίες πολιτικές θεωρίες, οι οποίες τους καθιστούν ισοπεδωτικούς και αδιάλλακτους.
* Ακόμη, οι σύγχρονες κοινωνικο-πολιτικές συνθήκες πλήττουν κυρίως τα κατώτερα οικονομικά στρώματα με αποτέλεσμα να μην γίνονται αποδεκτές, άρα θέλουν αλλαγή.
Σε ευχαριτώ πάρα πολύ! Αν μπορείς δώσε μου καμία ιδέα και για τα αποτελέσματα της στο περιεχόμενο των εκθέσεων αλλά και στη στάση των μαθητών απέναντι στον κόσμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top