Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Να σε καλά.

Το 2ο link λέει πανελλήνιες 2009 αν το δεις.
Καλή συγγραφή. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Να σε καλά.

Το 2ο link λέει πανελλήνιες 2009 αν το δεις.
Καλή συγγραφή. :P


thanx thanx δε προλαβαινω να τα δω σημερα, θα τα διαβασω και μετα θα γραψω την εκθεση την πεμπτη
mille merci :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Παιδια help! :jumpy:
Εχω τεραστιο προβλημα στην εκθεση! Μεχρι τωρα σε οσα τεστ εχω γραψει δεν εχω καταφερει να γραψω μια ικανοποιητικη εκθεση λογω του χρονου, ενω στα μισα τεστ δεν προλαβα καν να γραψω την μιση! Συνηθως δεν μπορω να σκεφτω επιχειρηματα για να υποστηριξω την αποψη μου ή κανω πολυ ωρα να τα σκεφτω, με αποτελεσμα μερικες φορες να φτανουμε στο τελευταιο διωρο και εγω να εχω γραψει μονο τον προλογο! (οταν μου λεει η καθηγητρια στο φροντιστηριο να κανω ενα οργανωμενο σχεδιαγραμμα γελαω... δεν εχω χρονο να γραψω την εκθεση και θα κανω και σχεδιαγραμμα;). Και αυτο συμβαινει και εκτος των τεστ π.χ. στο σπιτι που μου παιρνει και παραπανω απο 3 ωρες να τελειωσω μια εκθεση (μερικες φορες δεν τις τελειωνω καν - αμα κολησω... την εβαψα!). Και καλα στο σπιτι υπαρχουν πολλα ερεθισματα και δεν μπορω να συγκεντρωθω, αλλα στα τεστ; Σημειωτεο οτι το ιδιο προβλημα ειχα και οταν εδινα αγγλικα (στην εξεταση του advanced ειχε τελειωσει ο χρονος και εγω εγραφα ακομα την 3η παραγραφο...). Τι να κανω; Need immediate help!:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Μπορεις να γραφεις οσες περισσοτερες εκθεσεις μπορεις στο σπιτι με χρονομετρο...
Με το που χτυπησει ο χρονος τραβα μια γραμμη και γραφε "ως εδω καταφερα στα ορια τους χρονου" και συνεχιζε μετα κανονικα την εκθεση, με την προϋποθεση οτι θα την τελειωνεις και δεν θα την αφηνεις στη μεση. Προσπαθησε σε καθε εκθεση που θα γραφεις η γραμμη να προχωραει οσο γινεται πιο κατω μεχρι τελικα να βρεθει στο τελος της εκθεσης σου :D

Α και οταν γραφεις μην εχεις την απαιτηση να επικραττει παντου ησυχια, το γραφειο σου να ειναι τελεια συμμαζεμενο κ.λπ.... Στο σχολειο δεν παιζουν τετοιες πολυτελειες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Πίεσε κάπως τον εαυτό σου για σχεδιάγραμμα... Πραγματικά βοηθάει πολύ... Οργανώνει κάπως τις σκέψεις, τις ιδέες αν δεν μπορείς πολύ ελεύθερα...
Προσωπικά τουλάχιστον, με βοηθά πολύ να γράφω...

Μην αγχώνεσαι πηγαίνοντας να γράψεις έχοντας στο μυαλό σου ότι δεν θα σε πάρει ο χρόνος...
Χαλάρωσε... και σκέψου... Δηλαδή αν το 3ωρο δεν σε φτάνει, προφανώς αφιερώνεις παραπάνω χρόνο στα υπόλοιπα θέματα... περίληψη κτλ κτλ...
Μείωσε τον κάπως... Να ξεκινάς από τα εύκολα και μετά κλιμακωτά.

Και αν δεν είσαι σίγουρος για τις ιδέες σου και αυτό σε κάνει να χάνεσαι και να μπερδεύεσαι και να χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο, ξαναδιάβασε ό,τι σημειώσεις έχεις... να νιώσεις ότι το έχεις... Άλλωστε, δυστυχώς, η Έκθεση είναι τυποποιημένο σχετικά μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Μπορεις να γραφεις οσες περισσοτερες εκθεσεις μπορεις στο σπιτι με χρονομετρο...
Με το που χτυπησει ο χρονος τραβα μια γραμμη και γραφε "ως εδω καταφερα στα ορια τους χρονου" και συνεχιζε μετα κανονικα την εκθεση, με την προϋποθεση οτι θα την τελειωνεις και δεν θα την αφηνεις στη μεση. Προσπαθησε σε καθε εκθεση που θα γραφεις η γραμμη να προχωραει οσο γινεται πιο κατω μεχρι τελικα να βρεθει στο τελος της εκθεσης σου :D

Α και οταν γραφεις μην εχεις την απαιτηση να επικραττει παντου ησυχια, το γραφειο σου να ειναι τελεια συμμαζεμενο κ.λπ.... Στο σχολειο δεν παιζουν τετοιες πολυτελειες...

Χμμ... δεν ξερω κατα ποσο θα με βοηθησει αυτο. Το προβλημα ειναι ουσιαστικα οτι "δεν ξερω τι να γραψω", δεν βρισκω επιχειρηματα για να γραψω στο γραπτο. Σκεφτομουν να αρχισω να διαβαζω μερικα δοκιμια διαφορων συγγραφεων, αλλα το κακο ειναι οτι τα θεματα που μπορει να πεσουν ειναι πολλα, και δεν εχω μεγαλο περιθωριο χρονου για να αφιερωσω και στην εκθεση (πρακτικα αυτο σημαινει να "στριμωξω" τα αλλα μαθηματα).

Οσο για τα ερεθισματα δεν εννοουσα αυτο.:) Εννοουσα οτι π.χ. οταν γραφω, θα μπει η μανα μου στο δωματιο, θα ανοιξει ο αδλεφος μου την τηλεοραση ή θα με ενοχλει με τον υπολογιστη. Εκτος αυτου οταν εισαι στο δωματιο σου, ευκολα αφαιρεισαι (τουλαχιστον για μενα αυτο ισχυει). Δεν εχω τρελες απαιτησεις για ησυχια...

Πίεσε κάπως τον εαυτό σου για σχεδιάγραμμα... Πραγματικά βοηθάει πολύ... Οργανώνει κάπως τις σκέψεις, τις ιδέες αν δεν μπορείς πολύ ελεύθερα...
Προσωπικά τουλάχιστον, με βοηθά πολύ να γράφω...

Μην αγχώνεσαι πηγαίνοντας να γράψεις έχοντας στο μυαλό σου ότι δεν θα σε πάρει ο χρόνος...
Χαλάρωσε... και σκέψου... Δηλαδή αν το 3ωρο δεν σε φτάνει, προφανώς αφιερώνεις παραπάνω χρόνο στα υπόλοιπα θέματα... περίληψη κτλ κτλ...
Μείωσε τον κάπως... Να ξεκινάς από τα εύκολα και μετά κλιμακωτά.

Και αν δεν είσαι σίγουρος για τις ιδέες σου και αυτό σε κάνει να χάνεσαι και να μπερδεύεσαι και να χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο, ξαναδιάβασε ό,τι σημειώσεις έχεις... να νιώσεις ότι το έχεις... Άλλωστε, δυστυχώς, η Έκθεση είναι τυποποιημένο σχετικά μάθημα.

Δεν ξερω κατα ποσο με βοηθαει το σχεδιαγραμμα. Εγω προσωπικα δεν εχω κανει κανονικο σχεδιαγραμμα περα των τελιτσων με καθε επιχειρημα για να μην ξεχασω τι θα γραψω. Τωρα η καθηγητρια μας πιεζει να κανουμε σχεδιαγραμμα αλλα τοσο εγω οσο και τα αλλα παιδια κοιταμε περιεργα (καλα το σχεδιαγραμμα που μας δειχνει θα παρει 20 λεπτα να το κανω...). Παντως σε ενα τεστ που εγραφα ειδα τον διπλανο μου να εχει κανει ενα πινακα με προλογο, κυριος θεμα κτλ, να εχει γραψει 100 πραγματα σε μικρα γραμματακια και ενω εγω κοιτουσα το ταβανι μηπως σκεφτω κατι, αυτος εκανε αντιγραφη οτι ειχε γραψει απο το προχειρο στο καθαρο... τι να πω... :/: δεν ξερω

Τωρα αυτο που λες για τον χρονο δεν εχεις αδικο. Συνηθως ξοδευω 1,5 ωρα για περιληψη, συνονυμα κτλ και την υπολοιπη 1,5 ωρα για την εκθεση... ε αυτη η 1,5 ωρα δεν μου φτανει ποτε... :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
E, το σχεδιάγραμμα που σας δείχνει δεν σημαίνει ότι είναι και τοπ, ειδικά αν δεν σας βολεύει.

Μπορείς να δημιουργήσεις μόνος σου ένα, γράφοντας τα απαραίτητα.
Ξεκίνα από αυτό που σου δίνει, γράψε το να το βλέπεις και μπροστά σου και κάνε διακλαδώσεις ξερωγω... τι σκέφτεσαι γύρω από το θέμα αυτό.

Το σχεδιάγραμμα δεν είναι για να το περάσεις απευθείας στην Έκθεση. Προσωπική μου γνώμη βέβαια.
Είναι για να ταξινομήσεις τις σκέψεις σου... γράφοντας και πηγαίνοντας από το ένα στάδιο στο άλλο μπορεί να ''γεννηθούν'' και άλλες ιδέες... Σιγά σιγά.

Ο καθηγητής μου, μου είχε δώσει πέρσυ ένα tip, αν μπορώ να το πω έτσι, στα περισσότερα θέματα που βλέπουμε ταιριάζουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα.

Λόγου χάρη, οι πνευματικοί άνθρωποι, ο ίδιος ο άνθρωπος, η κοινωνία, η οικογένεια, το κράτος.

Είναι πραγματάκια που χώνονται παντού...Εννοείται επεξεργασμένα κατάλληλα πάνω στο θέμα. Οπότε ξεκίνα από γνωστά για να σου έρθουν και άλλα στη πορεία...ή απλά να αναπτύξεις πολύ καλά τα παραπάνω.

Και αυτό με τον χρόνο ναι φτιάξε το όσο μπορείς.=/ Για δικό σου καλό!
Δηλαδή 1 ωρίτσα είναι καλά για τα πρώτα...=/
Αν και 1,5 είναι οκ αλλά αν εσένα σε αγχώνει η έκθεση και χρειάζεσαι παραπάνω, πρέπει να διορθώσεις στα υπόλοιπα την ώρα σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Σκεφτομουν να αρχισω να διαβαζω μερικα δοκιμια διαφορων συγγραφεων, αλλα το κακο ειναι οτι τα θεματα που μπορει να πεσουν ειναι πολλα, και δεν εχω μεγαλο περιθωριο χρονου για να αφιερωσω και στην εκθεση (πρακτικα αυτο σημαινει να "στριμωξω" τα αλλα μαθηματα).

Αυτο που λες πιστευω θα σε βοηθησει περισσοτερο απο ολα. Οσο για τα θεματα μη νοιαζεσαι, η αναγνωση δοκιμιων θα σε βαλει στη διαδικασια του να σκεφτεσαι και να βρισκεις επιχειρηματα, με αποτελεσμα οποιοδηποτε θεμα και να σου δωσουν εσυ να μπορεις να το αναπτυξεις. Με λιγα λογια εκτος απο αυτα που λενε οι συγγραφεις των δοκιμιων θα σου μεινει και κατι απο τον τροπο με τον οποιο βγαζουν τα συμπερασματα τους, απο τον τροπο σκεψης τους. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Δεν ξερω κατα ποσο με βοηθαει το σχεδιαγραμμα. Εγω προσωπικα δεν εχω κανει κανονικο σχεδιαγραμμα περα των τελιτσων με καθε επιχειρημα για να μην ξεχασω τι θα γραψω. Τωρα η καθηγητρια μας πιεζει να κανουμε σχεδιαγραμμα αλλα τοσο εγω οσο και τα αλλα παιδια κοιταμε περιεργα (καλα το σχεδιαγραμμα που μας δειχνει θα παρει 20 λεπτα να το κανω...). Παντως σε ενα τεστ που εγραφα ειδα τον διπλανο μου να εχει κανει ενα πινακα με προλογο, κυριος θεμα κτλ, να εχει γραψει 100 πραγματα σε μικρα γραμματακια και ενω εγω κοιτουσα το ταβανι μηπως σκεφτω κατι, αυτος εκανε αντιγραφη οτι ειχε γραψει απο το προχειρο στο καθαρο... τι να πω... :/: δεν ξερω

Τωρα αυτο που λες για τον χρονο δεν εχεις αδικο. Συνηθως ξοδευω 1,5 ωρα για περιληψη, συνονυμα κτλ και την υπολοιπη 1,5 ωρα για την εκθεση... ε αυτη η 1,5 ωρα δεν μου φτανει ποτε... :/:


Με τη λεξη σχεδιαγραμμα εμενα μ ερχεται στο μυαλο η λεξη
Συλλογισμος
Δηλαδη: μια βασικη ιδεα και πολλα βελακια αν την αναλυουν

Τωρα δ ξερω αν σ βολευει εσενα αυτο αλλα εγω πιστευω οτι δεν ειναι ορθος τροπος αντιμετωπισης του θεματος
Κανε brainstorming
Οτι σου ερθει γραψτο σε ενα χαρτι

Μετα επελεξε ενα απο αυτα που εγραψες και ανελυσε το σε συνδυασμό μ 1-2 αλλες ιδεες
Με αυτο το τροπο εξασκεισαι και δεν εγκλωβιζεσαι αποκλειστικά και μονον σ αυτα που εχεις γραψει, στο σχεδιαγραμμα το οποια ισως να ειναι και λαθος

Σωστα κανεις για τη περιληψη btw η εκεθεση ειναι σημαντική αλλα δ ειναι περισσοτερο απο τα αλλα μερη..το πολυ πολυ να μειωσεις το χρονο σου κατα 20 λεπτα παραπανω δε το θεωρω φρονιμο.

Και ζητα απο τη καθηγητρια σου να μαθεις να αναπτυσεις καλα στοιχεια τα οποια πανε σ ολα τα θεματα και ως αιτια και ως τροποι αντιμετωπισης
τη ''μουντζα'':
1Παιδεια
2Οικογενιεα
3Πνευματικοι ανΘρωποι
4ΜΜΕ
5ΚΟινωνια-πολιτεια

ελπιζω να βοηθησα δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο πουεγω κανω:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Προσπάθησε να περιορίσεις την ώρα που χρειάζεσαι για τις ασκήσεις. Να το φέρεις αν γίνεται στο 1-2, ώστε να έχεις την άνεση να αφιερωθείς στην έκθεση. Κατηγοριοποίηση υλικού έχετε κάνει; Γενικά όταν αναλύετε θέματα τι λέτε; Γιατί αν λες ότι δεν ξέρεις τι να γράψεις και κοιτάς το ταβάνι, προφανώς την ώρα του μαθήματος δεν γίνεται σωστή δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.

barca10

Νεοφερμένος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Παιδιά αν μπορείτε θα ήθελα λίγη βοήθεια.
https://www.mandoulides.gr/data/trapeza/9/nov/ekthesi.pdf

Σε πόσες και ποιές ενότητες μπορούμε να χωρίσουμε το κείμενο; Ποιο είναι το θέμα καθεμίας; Ποια λογική σχέση υπάρχει μεταξύ τους και ποια λέξη φανερώνει τη σχέση αυτή;

Αν μπορείτε βοηθήστε!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΑngieP.

Νεοφερμένος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Παιδιά αν μπορείτε θα ήθελα λίγη βοήθεια.
https://www.mandoulides.gr/data/trapeza/9/nov/ekthesi.pdf

Σε πόσες και ποιές ενότητες μπορούμε να χωρίσουμε το κείμενο; Ποιο είναι το θέμα καθεμίας; Ποια λογική σχέση υπάρχει μεταξύ τους και ποια λέξη φανερώνει τη σχέση αυτή;

Αν μπορείτε βοηθήστε!;)

Συνήθως η κάθε παράγραφος αποτελεί και μια ενότητα. Καμιά φορά μπορεί να είναι και δύο παράγραφοι μια ενότητα αλλά τις περισσότερες φορές ισχύει το πρώτο. Στο ποια λογική σχέση υπάρχει μεταξύ τους εξαρτάται από τυχόν διαρθρωτικές λέξεις στην αρχή κάθε παραγράφου που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις αν είναι αιτία, επεξήγηση κλπ. Στο ποια λέξη φανερώνει τη σχέση αυτή θα αναφέρεις τις διαρθρωτικές λέξεις που σου είπα πριν. Δηλαδή αν έχει "γιατί" θα ενώνονται με τη σχέση της αιτίας κοκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε στο να βρω επιχειρήματα-προτάσεις για η σημασία του εθελοντισμού για τον ίδιο τον εθελοντή; (δεν έχω βρει και πολλά):/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
-Ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και τη συμμετοχική δημοκρατία με τη δράση τους.

-Ο εθελοντισμός αναπτύσσεται στη βάση υγιών κινήτρων και προσφέρει ικανοποίηση στους ίδιους τους εθελοντές. Ηθική ικανοποίηση.

-Δημιουργεί όρους βαθμιαίας επίλυσης κάποιων καίριων κοινωνικών προβλημάτων, όταν το κράτος αδυνατεί, όπως για παράδειγμα η αντιμετώπιση των πυρκαγιών.
- Βοηθάνε τον εαυτό τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
Για τον ίδιο τον εθελοντή ήθελα.. το 2 και το 4 είναι αυτό που ζητάω, αλλά ήθελα τίποτα πιο πολλά..

Παρόλα αυτά, thanks!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
Εμπλουτίζουν το CV τους ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Τι είναι το Cv; Στη φυσική το κάναμε. :Ρ

-Μαθαίνει να να είναι εχέμυθος.
-Συνεπής.
-Μαθαίνει να τηρεί τους κανόνες.
-Μαθαίνει να ζει με τη διαφορετικότητα.

αν σκεφτείς θα βρεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε στο να βρω επιχειρήματα-προτάσεις για η σημασία του εθελοντισμού για τον ίδιο τον εθελοντή; (δεν έχω βρει και πολλά):/:

Όταν ο εθελοντισμός δεν περιορίζεται σε ένα μικρό κοινωνικό σύνολο οι εθελοντές έρχονται σε επαφή με ανθρώπους από όλο τον κόσμο που έχοντας έναν κοινό στόχο, μαθαίνουν να κατανοούν τη διαφορετικότητα, να αναπτύσσουν σχέσεις συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ τους.

Ακόμα, η εθελοντική δραση αποτελεί μαθησιακή - μορφωτική λειτουργία. Ενισχύει την απόκτηση κοινωνικών, επικοινωνιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων και αναπτύσσει νέες ικανότητες. Ενδυναμώνει και δίνει νέο περιεχόμενο στη ζωή των ενηλίκων ενώ οι νέοι που εντάσσουν από μικρή ηλικία τον εθελοντισμό στη ζωή τους αντιλαμβάνονται την ισχύ του συνόλου και τη δύναμη που κρύβει η μαζικότητα. Οι άνθρωποι αποφασίζουν να είναι ενεργοί πολίτες κι όχι παθητικοί.

Curriculum vitae. Kαι στην έκθεση το έχουμε κάνει. Α ή Β λυκείου. Νομίζω Β.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top