Βάση του 10

filipaster

Νεοφερμένος

Ο filipaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
εγω παιδια δεν συμφωνω με τπτ με οσα εχει κανει το ελληνικο κρατος για την παιδεια που την εχουν γραψει μην πω καλυτερα που......εδω αλλα πανεπιστημια στην ευρωπη τελειωνουν το λυκειο και μετα εχεις οσο χρονο θες να διαβασεις και να πας να δωσεις στο πανεπιστημιο που σε ενδιαφερει.....πρεπει να ξερετε πως ολα μετανε......δηλαδη κουραση αγχος,φυσικα το διαβασμα που εχει κανει ο καθενας απο εμας,η πιεση των γονεων μας,η ψυχολογια μας,οι καθηγητες που αν δεν διαβασεις και το δικο τους μαθημα στην γενικη δεν βαζουν καλο βαθμο στην κατευθυνση(ναι γινεται και αυτο)δηλαδη τι αλλο να πει κανεις....επισης να ξερετε πως αυτοι που δεν περνανε στην εξετασεις ειναι εκεινοι που εχουν πολλες ικανοτητες και αυτοι που δημουγουν την ζωη τους ετσι ωστε να μην εχουν κανενα απολυτος προβλημα(οικονικο,ελευθερο χρονο αυτα που ζηταμε ολοι μας)τωρα πως το καταφερνουν δεν ξερω......αυτα τα ολιγα.....και κατι ακομα παιδια ζουμε σε μια χωρα που δεν νοιαζετε κανεις για τπτ....ζουμε σε μια μπανανια που ουτε τα ιδιωτικα πανεπιστημια δεν αναγνωριζουν......που αναγνωριζονται απο ολη την υπολοιπη την Ε.Ε και σε μας οχι..... ε τοτε γιατι ειμαστε μελος??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statistikos

Δραστήριο μέλος

Ο statistikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 674 μηνύματα.
Ναι, ρε Civilara δεν είπε κανείς το αντίθετο. Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να τους αποκαλεί βόθρους. Φαντάζεσαι να έχεις γράψει κάτω από 10 και να το βλέπεις αυτό. Θα σου άρεσε; Μπορεί να πει αλλιώς αυτό που θέλει. Λίγος στοιχειώδης σεβασμός δε βλάπτει.

Ακαδημαϊκά βόθρος είναι κάποιος που κατάφερε να βγάλει κάτω από 10. Όπως βόθρος μπορεί να είναι ο καθένας μας, όταν δεν μπορεί να σηκώσει ένα τούβλο ή να φτιάξει μια βρύση (εγώ π.χ. είμαι βόθρος και το παραδέχομαι). Ακαδημαϊκά εννοούσε και δεν έχει άδικο, απλά το είπε λίγο άσχημα. Για μένα η βάση θα έπρεπε να ήταν το 13 και να μπαίνουν το 1/3 των σημερινών εισακτέων. Έτσι χτυπάς και την ανεργία, και τελικά στέλνεις παιδιά από το να σπουδάζουν σε σχολές χωρίς νοήμα, στο να κάνουν δουλειές που αύριο θα τα βοηθήσουν να κάνουν μια οικογένεια. Αλλά τι λέω ε; Στην Ελλάδα ζούμε..
-----------------------------------------
εγω παιδια δεν συμφωνω με τπτ με οσα εχει κανει το ελληνικο κρατος για την παιδεια που την εχουν γραψει μην πω καλυτερα που......εδω αλλα πανεπιστημια στην ευρωπη τελειωνουν το λυκειο και μετα εχεις οσο χρονο θες να διαβασεις και να πας να δωσεις στο πανεπιστημιο που σε ενδιαφερει.....πρεπει να ξερετε πως ολα μετανε......δηλαδη κουραση αγχος,φυσικα το διαβασμα που εχει κανει ο καθενας απο εμας,η πιεση των γονεων μας,η ψυχολογια μας,οι καθηγητες που αν δεν διαβασεις και το δικο τους μαθημα στην γενικη δεν βαζουν καλο βαθμο στην κατευθυνση(ναι γινεται και αυτο)δηλαδη τι αλλο να πει κανεις....επισης να ξερετε πως αυτοι που δεν περνανε στην εξετασεις ειναι εκεινη που εχουν πολλες ικανοτητες και αυτοι που δημουγουν την ζωη τους ετσι ωστε να μην εχουν κανενα απολυτος προβλημα(οικονικο,ελευθερο χρονο αυτα που ζηταμε ολοι μας)τωρα πως το καταφερνουν δεν ξερω......αυτα τα ολιγα.....και κατι ακομα παιδια ειμαστε σε μια χωρα που δεν νοιαζετε για τπτ....ζουμε σε μια μπανανια που ουτε τα ιδιωτικα πανεπιστημια δεν αναγνωριζουν......που αναγνωριζονται απο ολη την υπολοιπη την Ε.Ε και σε μας οχι..... ε τοτε γιατι ειμαστε μελος

Στο εξωτερικό υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, στην Ελλάδα ιδιωτικά μορφώματα. Όταν φτάσουν τα ελληνικά ιδιωτικά ΑΕΙ στο επίπεδο των ξένων τότε να ζητήσουν αναγνώριση. Δεν μπορεί μαθητές που δεν βγάλαν ούτε 10, που ήταν ανίκανοι να βρουν μια απλή παράγωγο ή να κάνουν ένα ιστόγραμμα να βγαίνουν ξαφνικά οικονομολόγοι κτλ. Κάπου μπάζει το σύστημα. Ας επενδύσουν στην ιδιωτική παιδεία, όπως στο εξωτερικό, και μετά το συζητάμε.
-----------------------------------------
Παιδιά ξεχνάτε ένα, υπάρχουν άτομα που έδωσαν και 3 φορές για να περάσουν και στην τελική περνάνε με την τέταρτη. Δεν σημαίνει αν δεν καταφέρνει κάποιος να περάσει με την πρώτη και μάλιστα να γράψει το ελάχιστο που είναι η βάση 10 είναι ''χαζός'' , απλά δεν του ''έκατσαν'' τα θέματα ενδεχομένως. Ποίος ξέρει... Η δική μου γνώμη είναι, ότι δεν θα έπρεπε να υπήρχε καν βάση. Ανάλογα με τις θέσεις που έχει κενές ένα πανεπιστήμιο και ανάλογα με το απολυτήριο λυκείου σου να εντάξεις ένα βιογραφικό και οι ''καλύτεροι'' να γίνουν δεκτοί από το ίδρυμα.

Δεν υπάρχει αξιοκρατία όμως. Και όταν το ίδρυμα είναι δημόσιο, και υπάρχουν χιλιάδες αιτήσεις για δεκάδες θέσεις, πρέπει για λόγους διαφάνειας και μόνο, να θέσεις κάποια κριτήρια αντικειμενικά. Πιο αντικειμενικό από εξετάσεις, δεν νομίζω πως υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,826 μηνύματα.
Η δική μου γνώμη είναι, ότι δεν θα έπρεπε να υπήρχε καν βάση. Ανάλογα με τις θέσεις που έχει κενές ένα πανεπιστήμιο και ανάλογα με το απολυτήριο λυκείου σου να εντάξεις ένα βιογραφικό και οι ''καλύτεροι'' να γίνουν δεκτοί από το ίδρυμα.

Manolios2606 για να γίνει αυτό που λες, πρέπει να αλλάξει τελείως η σημερινή δομή, φιλοσοφία και εκπαιδευτικοί στόχοι του σημερινού λυκείου (όχι μόνο το γενικού λυκείου). Σε χώρες της Δ.Ευρώπης το απολυτήριο λυκείου έχει τρομερή βαρύτητα διότι οι βαθμοί είναι άκρως αντιπροσωπευτικοί του μαθητή. Δεν υπάρχει το φαινόμενο να είσαι μαθητής του 13 στην Έκθεση και ο καθηγητής να σου βάζει 20 στον έλεγχο όπως επίσης, οι άριστοι βαθμοί μπαίνουν πάρα πολύ δύσκολα. Στο σχολείο, γενικότερα για να περάσεις την τάξη, εκτός από γραπτές εξετάσεις (ενδοσχολικές) πρέπει να παρουσιάσεις και κάποιες εργασίες για να μπει ο τελικός βαθμός. Οπότε και τα Πανεπιστήμια είναι προσαρμοσμένα στο μοντέλο αυτό. Υπάρχει το λεγόμενο προπανεπιστημιακό έτος κάτι σαν Δ' Λυκείου*. Για να περάσεις στο Πανεπιστήμιο και σε Τμήμα της επιλογής σου, θα πρέπει να έχεις ικανοποιείς κάποιες βαθμολογικές απαιτήσεις σε κάποια βασικά μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, πληροφορική, χημεία) οι οποίες διαφέρουν από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο (και από επιστήμη σε επιστήμη) εντός της ίδιας χώρας. Για παράδειγμα, αν θέλεις να σπουδάσεις Μαθηματικά στο Πανεπ.Amsterdam (35η θέση παγκοσμίως) πρέπει να έχεις Α στα μαθηματικά, Α στην φυσική και Α στην πληροφορική) και μέχρι Β στα υπόλοιπα μαθήματα. Αλλιώς αν δεν πληρείς τις απαιτήσεις, μπορείς να εισαχθείς με αυστηρούς όρους (ειδικές περιπτώσεις) ή να κάνεις αίτηση σε άλλο Πανεπιστήμιο (π.χ. TU Delft, TU Eindhoven,...κτλ). Σε περίπτωση που δεν περάσεις τα μαθήματα του πρώτου εξαμήνου ή δεν συγκεντρώσεις πρώτο έτος κάποια ECTS τότε θα πρέπει να επαναλάβεις την χρονιά ή θα πάρεις πόδι από το Πανεπιστήμιο (οι κυρώσεις είναι ανάλογα με το ακακδημαϊκό κύρος του Πανεπιστημίου).

* σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες είτε δίνεις απαιτητικές ενδοσχολικές εξετάσεις από την Γ' στην Δ' Λυκείου και θα πρέπει να συγκεντρώσεις υψηλούς βαθμούς ή σε κάποιες άλλες χώρες εισάγεσαι απευθείας στην Δ' Λυκείου χωρίς εξετάσεις. Και στις δυο περιπτώσεις, στο τέλος της Δ' Λυκείου θα υποβληθείς σε άλλες απαιτητικές γραπτές ενδοσχολικές εξετάσεις με παρουσίαση μιας εργασίας (όπως και σε παράλληλη υποχρεωτική εξέταση μιας ή δυο ξένων γλωσσών για να σου χορηγήσουν το αντίστοιχο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας).

Βέβαια όσοι μαθητές δεν κατορθώσουν να εισαχθούν σε κάποια Πανεπιστημιακή σχολή λόγω απόρριψης τους, έχουν πολλές και καλές εναλλακτικές εργασιακές επιλογές (σπουδές σε κολλέγια-τεχνολογικά σχολεία, ειδικευμένοι εργάτες σε βιομηχανίες, ιδιωτικές επιχειρήσεις, χειρωνακτικές εργασίες,...κ.α.). Ο μέσος δυτικοευρωπαίος πολίτης δεν έχει την λογική του Έλληνα, να περάσουν όλοι στα Πανεπιστήμια (αν ήταν τρόπος) ή το παιδί του να σπουδάσει κάτι για να μην "είναι" ή "φαίνεται" άνεργος ή κατώτερος από το παιδί του γείτονα. Αν θέλει να ζήσει αλλά δεν "τραβάει στα γράμματα" (όπως να το κάνουμε, οι επιστήμες δεν είναι όλους), πολύ απλά μπορεί να κάνει οποιοδήποτε ελεύθερο επάγγελμα. Ντροπή δεν είναι να εργάζεται, αλλά ντροπή είναι να είναι άνεργος μέχρι τα 30 του χρόνια και να τον συντηρεί η οικογένειά του. Φυσικά, τέτοιες ντροπές στην χώρα μας (ανεπτυγμένη μπανανία) έχουν ξεπεραστεί προ πολλού....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

filipaster

Νεοφερμένος

Ο filipaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Στο εξωτερικό υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, στην Ελλάδα ιδιωτικά μορφώματα. Όταν φτάσουν τα ελληνικά ιδιωτικά ΑΕΙ στο επίπεδο των ξένων τότε να ζητήσουν αναγνώριση. Δεν μπορεί μαθητές που δεν βγάλαν ούτε 10, που ήταν ανίκανοι να βρουν μια απλή παράγωγο ή να κάνουν ένα ιστόγραμμα να βγαίνουν ξαφνικά οικονομολόγοι κτλ. Κάπου μπάζει το σύστημα. Ας επενδύσουν στην ιδιωτική παιδεία, όπως στο εξωτερικό, και μετά το συζητάμε.
υπαχει ποτε τετοια περιπτωση;ας γελασω:lol::lol::lol::lol::lol:.....στην ελλαδα πες οτι δεν γινετε αυτο γιατι στα υπολοιπα κρατη της Ε.Ε υπαρχουν?και κατι ακομα αν πιστευεις οτι αυτοι που βγαζουν κατω απο 10 ειναι ανικανοι οπως λες κοιμασαι με τα 24......δεν υπαρχουν ολα αυτα...και φυσικα κανεις δεν παει χαμενος.....ο καθενας κτιζει το μελλον του οπως αυτος γουσταρει....υπαρχουν τοσοι μουσικαρες κιθαριστες τραγουδιστες ηθοποιοι κτλ που δεν εκαναν τπτ και τωρα εχουν λεφτα να φανε και οι κοτες.....και αλλοι που βγαινουν απο το πανεπιστημιο και δεν εχουν δουλεια και που ειναι ανεργοι; γιατι αυτοι ειναι οι ανεγοι στην ελλαδα και οι μεταναστες.....αυτοι θεωρουνται μαγκες;;;σιγα.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statistikos

Δραστήριο μέλος

Ο statistikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 674 μηνύματα.
υπαχει ποτε τετοια περιπτωση;ας γελασω:lol::lol::lol::lol::lol:.....στην ελλαδα πες οτι δεν γινετε αυτο γιατι στα υπολοιπα κρατη της Ε.Ε υπαρχουν?και κατι ακομα αν πιστευεις οτι αυτοι που βγαζουν κατω απο 10 ειναι ανικανοι οπως λες κοιμασαι με τα 24......δεν υπαρχουν ολα αυτα...και φυσικα κανεις δεν παει χαμενος.....ο καθενας κτιζει το μελλον του οπως αυτος γουσταρει....υπαρχουν τοσοι μουσικαρες κιθαριστες τραγουδιστες ηθοποιοι κτλ που δεν εκαναν τπτ και τωρα εχουν λεφτα να φανε και οι κοτες.....και αλλοι που βγαινουν απο το πανεπιστημιο και δεν εχουν δουλεια και που ειναι ανεργοι; γιατι αυτοι ειναι οι ανεγοι στην ελλαδα και οι μεταναστες.....αυτοι θεωρουνται μαγκες;;;σιγα.....

Ξαναδιάβασε τι έγραψα, θα δεις ότι συμφωνούμε.

Σε μερικά κράτη ναι υπάρχουν. Σε άλλα όπως στην χώρα μας, όχι.

Επίσης να προσθέσω ότι όλοι αυτοί οι οποίοι αναφέρεσαι (Αθλητές-μουσικοί - Ηθοποιοί ΄κτλ) με λεφτά, αφορούν μόλις το 0,1% του πληθυσμού. Και πολύ βάζω.

Τους είδα και τους δικούς μου που δεν μπορούσαν ούτε το λύκειο να βγάλουν.

Η μία είναι η Νάνσυ από τις Hi-Five. Τρελά λεφτά, αλλά τώρα στα αζήτητα.
Ένας φίλος υδραυλικός με πολλά λεφτά (δουλεύει σαν σκυλί και ήταν τυχερός και μπράβο του).
20 υπόλοιποι που είτε είναι διανομείς με πίτσες και σουβλάκια, είτε μεταφορείς, είτε άνεργοι. Δυστυχώς έτσι είναι, θες δεν θες. Αν έχεις έτοιμη δουλειά ή μέσο για το δημόσιο πάω πάσο. Αλλιώς έμπλεξες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sertoss96

Νεοφερμένος

Ο sertoss96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
ναι γιατι πρέπει να ξεκαθαρίζουν οι βόθροι


πες τα ρε φιλε... πολλοι στοκοι μαζευτηκαν...!! η βαση πρεπει να παει στο 15 και λιγο ειναι...!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
πες τα ρε φιλε... πολλοι στοκοι μαζευτηκαν...!! η βαση πρεπει να παει στο 15 και λιγο ειναι...!!

:iagree::iagree::iagree::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
εγω λεω να παει στο 18...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
πες τα ρε φιλε... πολλοι στοκοι μαζευτηκαν...!! η βαση πρεπει να παει στο 15 και λιγο ειναι...!!


Ε,το ότι δε συγκέντρωσε τα "πολυπόθητα" μόρια σε εξετάσεις όπως οι Πανελλήνιες,που ομολογουμένως δεν είναι ο πιο αξιοκρατικός και αδιάβλητος θεσμός,δεν τον καθιστά "στόκο".Είναι απαράδεκτος χαρακτηρισμός...Το ότι κάποιος δεν κατόρθωσε να γράψει σχετικά καλά για ποικίλους λόγους,δεν τον κάνει ηλίθιο.Πραγματικά,ένας στοιχειώδης σεβασμός δε βλάπτει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fusebb

Νεοφερμένος

Η Δαναη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σταμάτα (Αττική). Έχει γράψει 79 μηνύματα.
εγω προσωπικα πιστευω οτι αν ενδιαφερεσαι πραγματικα για τις εξετασεις ενα 10 δεν ειναι δυσκολο να το πιασεις, ειναι δυσκολο (αν ενδιαφερεσαι πραγματικα) να γραψεις κατω απο 10.
Απο την αλλη προτιμω να σπουδαζω μαζι με παιδια που δεν καταφεραν να πιασουν τη βαση του 10 παρα με ατομα που δεν σεβονται τους αλλους και τους αποκαλουν "βοθρους", "στοκους" η οτιδηποτε αλλο.
Ενα ατομο δεν χαρακτηριζεται αξιολογο ή οχι απο τον βαθμο του στις εξετασεις αν ειναι δυνατον ρε παιδια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sosat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Διαβασε το username αναποδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γιαννιτσά (Πέλλας). Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Ενας ανθρωπος ο οποιος δεν εχει ανοιξει βιβλιο να διαβασει ωστε να περασει την πραγματικα ευκολη βαση του 10 δεν αξιζει να ειναι σε οποιοδηποτε τμημα της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης για ενα απλο λογο ...
Γιατι ουτε εκει προκειτε να ανοιξει βιβλιο ...
Οποτε η βαση του 10 υπαρχει για να ξεχωριζει αυτους που ενδιαφερονται απ'αυτους που δεν ενδιαφερονται ... και καλως υπαρχει ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fusebb

Νεοφερμένος

Η Δαναη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σταμάτα (Αττική). Έχει γράψει 79 μηνύματα.
σαφεστατα καλως υπαρχει γιατι δεν ειναι δυνατον να περνας στο πανεπιστημιο και να μην εχεις στοιχειωδης γνωσεις.Πρεπει να υπαρχει καποιο επιπεδο αν μη τι αλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Διαφωνώ με τη βάση του 10.Κατά τη γνώμη μου αποδεικνύει τη σαθρότητα του εκπαιδετικού συστήματος,τη ρατσιστική του χροιά,την αναξιοκρατική του φύση.Εκτός αυτού,το πλαφόν της βάσης του 10,δε μεταβάλλει ουσιαστικά τίποτα.Άλλωστε,οι όποιες επενδύσεις που έγιναν για τη στήριξη και επάνδρωση εκπαιδευτικών μονάδων,μάλλον ήταν μάταιες,καθώς ήδη υποαπασχολούνται.Επίσης,δε θεωρώ ότι με τη βάση αυτή,κινητοποιείται ο οποιοσδήποτε μαθητής να αποδώσει καλύτερα,καθώς το ποσοστό των ατόμων που γράφουν κάτω από 10,κυμαίνεται πάντα στα ίδια περίπου επίπεδα.Τέλος,η πλειονότητα των υποψηφίων που αποτυγχάνουν,είτε στρέφονται σε ιδιωτικής φύσεως σχολές,είτε δίνου εκ νέου εξετάσεις.Γενικά,δε βρίσκω καμιά ριζική αναδιάρθρωση και φυσικά κανένα αποτέλεσμα-απόρροια της εν λόγω βάσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Διαφωνώ με τη βάση του 10.Κατά τη γνώμη μου αποδεικνύει τη σαθρότητα του εκπαιδετικού συστήματος,τη ρατσιστική του χροιά,την αναξιοκρατική του φύση.Εκτός αυτού,το πλαφόν της βάσης του 10,δε μεταβάλλει ουσιαστικά τίποτα.Άλλωστε,οι όποιες επενδύσεις που έγιναν για τη στήριξη και επάνδρωση εκπαιδευτικών μονάδων,μάλλον ήταν μάταιες,καθώς ήδη υποαπασχολούνται.Επίσης,δε θεωρώ ότι με τη βάση αυτή,κινητοποιείται ο οποιοσδήποτε μαθητής να αποδώσει καλύτερα,καθώς τα ποσοστά των ατόμων που γράφουν κάτω από 10,κυμαίνεται πάντα στα ίδια περίπου επίπεδα.Τέλος,η πλειονότητα των υποψηφίων που αποτυγχάνουν,είτε στρέφονται σε ιδιωτικής φύσεως σχολές,είτε δίνου εκ νέου εξετάσεις.Γενικά,δε βρίσκω καμιά ριζική αναδιάρθρωση και φυσικά κανένα αποτέλεσμα-απόρροια της εν λόγω βάσης.

Συμφωνω. Συνηθως τα παιδια που δεν καταφερνουν να πιασουν τη βαση πανε σε ιδιωτικες σχολες. Δηλαδη το ιδιο ατομο που θα παει να γινει μανατζερ ή λογιστης απο το ιδιωτικο δε θα εβγαινε απο το δημοσιο; Ετσι κι αλλιως τα ατομα που εμπαιναν με λιγα μορια πηγαιναν σε σχολες χαμηλης ζητησης.
Παντως το δεχομαι απο μεριας ενδιαφεροντος, οτι καποιος για να βγαλει κατω απο 10 πιθανοτατα δεν εχει δειξει ενδιαφερον, αλλα το οτι δε δειχνεις ενδιαφερον στο σχολειο δε σημαινει οτι δε θα δειξεις στη σχολη που μπορει να σε ενδιαφερει. Τα ατομα αυτα δε πανε να γινουν πυρηνικοι φυσικοι...
Ειναι ενας πετυχημενος τροπος να σπρωξουν ατομα προς την ιδιωτικη εκπαιδευση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Γιατί υπάρχει η βάση του 10 και οχι η βαση του 11 ή καλύτερα του 12(που αν δεν κάνω λάθος είναι η βάση για το γυμνάσιο);;Το ελάχιστο αυτο όριο που έθεσαν προκειμένου κάποιος να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει ως συνέπεια την ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης.Η βάση του δέκα δεν αλλάζει τη νοοτροπία του Έλληνα, η οποία προστάζει όλες και όλοι στα πανεπιστήμια.Βέβαια δεν είναι κατ'ανάγκη λανθασμένη καθώς όλες και όλοι έχουν το δικαίωμα της εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση. Γιατί, λοιπόν να μην έχει τη δυνατότητα ενας μέτριος μαθητής να εισαχθεί σε μια κάλη πανεπιστημιακή σχολή...Πιθανότα εκεί να μετατραπεί σε αξιόλογο φοιτητή.Γιατί θα πρέπει να υπάρχει η βάση του δέκα σε σχολές των ΤΕΙ(κυρίως) και ΑΕΙ, που ο αριθμός των εισακτέων είναι μονοψήφιος;;
Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ σε αυτούς που αποκαλείτε "βόθρους".Ενα τέτοιο άτομο γνώρισα και γω στο φροντιστηριο μου, αλλα για ένα περιεργο λόγο... ήταν πολυ πιο έξυπνο απο όλους τους συμμαθητές του που κατάφεραν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαιδευση.


Μην ξεχνάμε ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι τεστ νοημοσύνη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Wolfie

Δραστήριο μέλος

Ο Wolfie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 501 μηνύματα.
Η βάση του δέκα επηρεάζει μονο μια συγκεκριμένη "ομάδα" μαθητών οποτε δεν με ενδιαφέρει αν θα καταργηθεί ή όχι.Πάντως αν ήθελαν να βάλουν ένα όριο ώστε να ελέγχεται κατά κάποιον τρόπο το επίπεδο των φοιτητών που μπαίνουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό το 10 σε όλα τα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Η βάση του δέκα επηρεάζει μονο μια συγκεκριμένη "ομάδα" μαθητών οποτε δεν με ενδιαφέρει αν θα καταργηθεί ή όχι.Πάντως αν ήθελαν να βάλουν ένα όριο ώστε να ελέγχεται κατά κάποιον τρόπο το επίπεδο των φοιτητών που μπαίνουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό το 10 σε όλα τα μαθήματα.


Καταρχήν,δεν ακούγεται λίγο εγωιστικό,το ότι "ό,τι άμεσα δε μας αγγίζει,δε μας αφορά";Επιπλέον,πώς ακριβώς ελέγχεται το επίπεδο των φοιτητών που εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ChristosAn

Νεοφερμένος

Ο ChristosAn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Η βαση πρεπει να παει στο 19 για να περναμε μονο εμεις οι εξυπνοι!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Η βαση πρεπει να παει στο 19 για να περναμε μονο εμεις οι εξυπνοι!!!!!!!!!!!!!
Επιτέλους και κάτι σωστό σ'αυτό το topic...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top