panos123>>>>>
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος


Ο βαθμός πρόσβασης πρέπει να είναι 10,τα μόρια μπορεί να πέσουν από τα μαθήματα βαρυτητας.γτ υπαρχει? αφου γινεται να περασεις και με 8500 μορια...
Συμφωνώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chartson
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gatoulinho
Εκκολαπτόμενο μέλος


Χαρακτηρίζεις 30000 άτομα βόθρους;ναι γιατι πρέπει να ξεκαθαρίζουν οι βόθροι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orathac
Πολύ δραστήριο μέλος


πιστευη πως η χειρωνακτικη εργασεια ειναι κατωτερηΧαρακτηρίζεις 30000 άτομα βόθρους;
παρολα αυτα μια πολιτια δεν την χτιζεις μονο με μυαλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Δεν μπορούν να σπουδάσουν όλοι και δεν πρέπει να σπουδάσουν όλοι. Υπάρχουν και εργασίες (π.χ. χειρωνακτικές) που δεν χρειάζονται σπουδές για να γίνουν. Υπάρχουν και παιδιά που "δεν τα παίρνουν τα γράμματα". Αυτά μπορούν να ασχοληθούν με κάτι που δεν χρειάζεται σπουδές σε ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρ' όλα αυτά κάποια στοιχειώδη εκπαίδευση πρέπει να έχουν όλοι μετά το γυμνάσιο (π.χ. ΕΠΑΣ, ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ΙΕΚ, ΚΕΣ κλπ.) αν δεν σπουδάσουν σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gatoulinho
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ναι, ρε Civilara δεν είπε κανείς το αντίθετο. Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να τους αποκαλεί βόθρους. Φαντάζεσαι να έχεις γράψει κάτω από 10 και να το βλέπεις αυτό. Θα σου άρεσε; Μπορεί να πει αλλιώς αυτό που θέλει. Λίγος στοιχειώδης σεβασμός δε βλάπτει.Συμφωνω απόλυτα. Πρέπει να διαχωρίζονται αυτοί που έχουν ένα στοιχειώδες υπόβαθρο και δείχνουν έστω στοιχειώδες ενδιαφέρον από τους αστοιχείωτους. Ακρίβως γι αυτό θεσπίστηκε η βάση του 10. Δεν χρείαζεται ιδιαίτερη ευφυία για τον οποιονδήποτε να πιάσει την βάση του 10, αλλά στοιχειώδες ενδιαφέρον. Δεν πιστεύω ότι αξίζει σε κάποιον να φοιτήσει σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αν δεν έχει πιάσει τη βάση του 10, όπως γινότανε πριν μερικά χρόνια που περνούσαν με 3000 μόρια σε ΤΕΙ πολύ χαμηλής ζήτησης. Αυτοί οι φοιτητές, αν αποφοιτήσουν ποτέ, υποβαθμίζουν το επίπεδο του τμήματος, ενδεχομένως να ρίξουν τον πήχη αν είναι πολλοί και δημιουργούν γενικότερα ένα κλίμα χαλάρωσης. Πολλοί από αυτούς γίνονται αιώνιοι φοιτητές. Με λίγα λόγια χειροτερεύουν την εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι σωστό και δίκαιο για τους υπόλοιπους (που έδειξαν τουλάχιστον στοιχειώδες ενδιαφέρον) να υφίστατι το βαθμολογικό πλαφόν του 10 και να εφαρμοστούν στην πράξη οι διατάξεις του νόμου περί αιωνίων φοιτητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Ναι, ρε Civilara δεν είπε κανείς το αντίθετο. Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να τους αποκαλεί βόθρους. Φαντάζεσαι να έχεις γράψει κάτω από 10 και να το βλέπεις αυτό. Θα σου άρεσε; Μπορεί να πει αλλιώς αυτό που θέλει. Λίγος στοιχειώδης σεβασμός δε βλάπτει.
Συμφωνώ. Βαρύς και προσβλητικός χαρακτηρισμός. Απαράδεκτο κατά την γνώμη μου, αλλά τέλος πάντων. Υπάρχουν παιδιά που δεν παίρνουν τα γράμματα αλλά έχουν άλλα ταλέντα. Αν κάποιος δεν τα παίρνει τα γράμματα δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστος, σε καμία περίπτωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gossipgirl
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 272341
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marion1
Νεοφερμένο μέλος


Συμφωνω απόλυτα. Πρέπει να διαχωρίζονται αυτοί που έχουν ένα στοιχειώδες υπόβαθρο και δείχνουν έστω στοιχειώδες ενδιαφέρον από τους αστοιχείωτους. Ακρίβως γι αυτό θεσπίστηκε η βάση του 10. Δεν χρείαζεται ιδιαίτερη ευφυία για τον οποιονδήποτε να πιάσει την βάση του 10, αλλά στοιχειώδες ενδιαφέρον. Δεν πιστεύω ότι αξίζει σε κάποιον να φοιτήσει σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αν δεν έχει πιάσει τη βάση του 10, όπως γινότανε πριν μερικά χρόνια που περνούσαν με 3000 μόρια σε ΤΕΙ πολύ χαμηλής ζήτησης. Αυτοί οι φοιτητές, αν αποφοιτήσουν ποτέ, υποβαθμίζουν το επίπεδο του τμήματος, ενδεχομένως να ρίξουν τον πήχη αν είναι πολλοί και δημιουργούν γενικότερα ένα κλίμα χαλάρωσης. Πολλοί από αυτούς γίνονται αιώνιοι φοιτητές. Με λίγα λόγια χειροτερεύουν την εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι σωστό και δίκαιο για τους υπόλοιπους (που έδειξαν τουλάχιστον στοιχειώδες ενδιαφέρον) να υφίσταται το βαθμολογικό πλαφόν του 10 και να εφαρμοστούν στην πράξη οι διατάξεις του νόμου περί αιωνίων φοιτητών.
Δεν μπορούν να σπουδάσουν όλοι και δεν πρέπει να σπουδάσουν όλοι. Υπάρχουν και εργασίες (π.χ. χειρωνακτικές) που δεν χρειάζονται σπουδές για να γίνουν. Υπάρχουν και παιδιά που "δεν τα παίρνουν τα γράμματα". Αυτά μπορούν να ασχοληθούν με κάτι που δεν χρειάζεται σπουδές σε ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρ' όλα αυτά κάποια στοιχειώδη εκπαίδευση πρέπει να έχουν όλοι μετά το γυμνάσιο (π.χ. ΕΠΑΣ, ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ΙΕΚ, ΚΕΣ κλπ.) αν δεν σπουδάσουν σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.
Κι εγώ συμφωνώ, κι εκτός από τα ΤΕΙ, υπήρχαν κι άλλες σχολές με βάση 5000 μόρια πχ, όπως καποιες ξενες φιλολογίες. Πώς θα γίνει κάποιος καθηγητής όταν είτε δε διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις, κοινή λογική, είτε δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου και διάβασε ούτε μία σελίδα ενός βιβλίου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orathac
Πολύ δραστήριο μέλος


που κολαει η κοινη λογικη με το αμα ο αλλος ενδιαφερθηκε με το σχολειο? επισης μπορει να εχει διαβασει ποιο πολλα βιβλια και απο σενα και να μην περασε πουθενα, οσοι δεν γραφουνε ψηλα στην πανελληνιες δεν ειναι και αμορφωτη ξεκοηλληστε με αυτην την ιδεαΚι εγώ συμφωνώ, κι εκτός από τα ΤΕΙ, υπήρχαν κι άλλες σχολές με βάση 5000 μόρια πχ, όπως καποιες ξενες φιλολογίες. Πώς θα γίνει κάποιος καθηγητής όταν είτε δε διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις, κοινή λογική, είτε δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου και διάβασε ούτε μία σελίδα ενός βιβλίου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marion1
Νεοφερμένο μέλος


που κολαει η κοινη λογικη με το αμα ο αλλος ενδιαφερθηκε με το σχολειο? επισης μπορει να εχει διαβασει ποιο πολλα βιβλια και απο σενα και να μην περασε πουθενα, οσοι δεν γραφουνε ψηλα στην πανελληνιες δεν ειναι και αμορφωτη ξεκοηλληστε με αυτην την ιδεα
Ειπα ότι χρειάζεται ένα από τα 2. Αν ο άλλος διαθετει τη στοιχειώδη ευφυια μπορει με λίγη προσπάθεια να πιάσει τη βάση. Αν δεν τη διαθέτει μπορεί να την πιάσει δείχνοντας λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, αν ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Δεν είπα ότι είναι άμόρφωτος, αλλά από τη στιγμή που δεν έδειξε ο απαιτούμενο ενδιαφέρον για να βγάλει 10, γιατί να του επιτραπεί η είσοδος σε πανεπιστήμιο; Αν το ήθελε θα το πετύχαινε, αφού δεν τον νοιαζει και δεν έκανε καμία προσπάθεια να βγαλει 10, ας μην κλαίγεται μετά, δεν του φταίει κανένας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rafita
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orathac
Πολύ δραστήριο μέλος


για αλλο πραγμα σου μιλαω εγω, εσυ παραθεσες πως χρειαζεσαι κοινη λογικη για να περασει καπου και εγω σου λεω πως η λογικη δεν ειναι αναγκαια για να διαβασει καποιος για να περασει την βαση του 10Ειπα ότι χρειάζεται ένα από τα 2. Αν ο άλλος διαθετει τη στοιχειώδη ευφυια μπορει με λίγη προσπάθεια να πιάσει τη βάση. Αν δεν τη διαθέτει μπορεί να την πιάσει δείχνοντας λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, αν ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Δεν είπα ότι είναι άμόρφωτος, αλλά από τη στιγμή που δεν έδειξε ο απαιτούμενο ενδιαφέρον για να βγάλει 10, γιατί να του επιτραπεί η είσοδος σε πανεπιστήμιο; Αν το ήθελε θα το πετύχαινε, αφού δεν τον νοιαζει και δεν έκανε καμία προσπάθεια να βγαλει 10, ας μην κλαίγεται μετά, δεν του φταίει κανένας.
μονος του το επελεξε να μην διαβασει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manolios2606
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DimitrisMat
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ειπα ότι χρειάζεται ένα από τα 2. Αν ο άλλος διαθετει τη στοιχειώδη ευφυια μπορει με λίγη προσπάθεια να πιάσει τη βάση. Αν δεν τη διαθέτει μπορεί να την πιάσει δείχνοντας λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, αν ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Δεν είπα ότι είναι άμόρφωτος, αλλά από τη στιγμή που δεν έδειξε ο απαιτούμενο ενδιαφέρον για να βγάλει 10, γιατί να του επιτραπεί η είσοδος σε πανεπιστήμιο; Αν το ήθελε θα το πετύχαινε, αφού δεν τον νοιαζει και δεν έκανε καμία προσπάθεια να βγαλει 10, ας μην κλαίγεται μετά, δεν του φταίει κανένας.
Από πότε το σχολείο προάγει/έχει σχέση με την ευφυία;Ευφυία δεν είναι να μάθεις ένα βιβλίο απ'έξω,ούτε να λύσεις εξισώσεις.Ευφυία είναι όταν περάσεις τον δρόμο να πας κάθετα και όχι διαγώνια γιατί θα σε φάει κανένα αυτοκίνητο.
----
Πιστεύω πως αφού υπάρχουν ήδη τα ιδρύματα και με τη βάση του 10 βλέπουν ότι μένουν κενά θα έπρεπε να την καταργήσουν.Θα διαφωνήσω με όσους συσχέτισαν τη βάση της σχολής με την δυσκολία της...υπάρχουν αρκετές χαμηλόβαθμες σχολές που είναι δυσκολότερες από άλλες υψηλόβαθμες.
Κάποια ουσιαστική διαφορά πάντως πριν και μετά την εφαρμογή του μέτρου δεν υπάρχει καθώς πλέον πιάνεται πιο εύκολα η βάση σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα,έτσι ώστε συνολικά να βγουν και τα 10000 μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.