Βάση του 10

panos123>>>>>

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panos123>>>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
τη θεωρειτε σωστη?εγω ναι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
γτ υπαρχει? αφου γινεται να περασεις και με 8500 μορια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Αν δεν υπήρχε και αυτή όλα θα ήταν πολύ χειρότερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
γτ υπαρχει? αφου γινεται να περασεις και με 8500 μορια...
Ο βαθμός πρόσβασης πρέπει να είναι 10,τα μόρια μπορεί να πέσουν από τα μαθήματα βαρυτητας.

Συμφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chartson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κανενας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
ναι γιατι πρέπει να ξεκαθαρίζουν οι βόθροι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gatoulinho

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Gatoulinho αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
ναι γιατι πρέπει να ξεκαθαρίζουν οι βόθροι
Χαρακτηρίζεις 30000 άτομα βόθρους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Χαρακτηρίζεις 30000 άτομα βόθρους;
πιστευη πως η χειρωνακτικη εργασεια ειναι κατωτερη
παρολα αυτα μια πολιτια δεν την χτιζεις μονο με μυαλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Συμφωνω απόλυτα. Πρέπει να διαχωρίζονται αυτοί που έχουν ένα στοιχειώδες υπόβαθρο και δείχνουν έστω στοιχειώδες ενδιαφέρον από τους αστοιχείωτους. Ακρίβως γι αυτό θεσπίστηκε η βάση του 10. Δεν χρείαζεται ιδιαίτερη ευφυία για τον οποιονδήποτε να πιάσει την βάση του 10, αλλά στοιχειώδες ενδιαφέρον. Δεν πιστεύω ότι αξίζει σε κάποιον να φοιτήσει σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αν δεν έχει πιάσει τη βάση του 10, όπως γινότανε πριν μερικά χρόνια που περνούσαν με 3000 μόρια σε ΤΕΙ πολύ χαμηλής ζήτησης. Αυτοί οι φοιτητές, αν αποφοιτήσουν ποτέ, υποβαθμίζουν το επίπεδο του τμήματος, ενδεχομένως να ρίξουν τον πήχη αν είναι πολλοί και δημιουργούν γενικότερα ένα κλίμα χαλάρωσης. Πολλοί από αυτούς γίνονται αιώνιοι φοιτητές. Με λίγα λόγια χειροτερεύουν την εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι σωστό και δίκαιο για τους υπόλοιπους (που έδειξαν τουλάχιστον στοιχειώδες ενδιαφέρον) να υφίσταται το βαθμολογικό πλαφόν του 10 και να εφαρμοστούν στην πράξη οι διατάξεις του νόμου περί αιωνίων φοιτητών.

Δεν μπορούν να σπουδάσουν όλοι και δεν πρέπει να σπουδάσουν όλοι. Υπάρχουν και εργασίες (π.χ. χειρωνακτικές) που δεν χρειάζονται σπουδές για να γίνουν. Υπάρχουν και παιδιά που "δεν τα παίρνουν τα γράμματα". Αυτά μπορούν να ασχοληθούν με κάτι που δεν χρειάζεται σπουδές σε ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρ' όλα αυτά κάποια στοιχειώδη εκπαίδευση πρέπει να έχουν όλοι μετά το γυμνάσιο (π.χ. ΕΠΑΣ, ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ΙΕΚ, ΚΕΣ κλπ.) αν δεν σπουδάσουν σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gatoulinho

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Gatoulinho αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
Συμφωνω απόλυτα. Πρέπει να διαχωρίζονται αυτοί που έχουν ένα στοιχειώδες υπόβαθρο και δείχνουν έστω στοιχειώδες ενδιαφέρον από τους αστοιχείωτους. Ακρίβως γι αυτό θεσπίστηκε η βάση του 10. Δεν χρείαζεται ιδιαίτερη ευφυία για τον οποιονδήποτε να πιάσει την βάση του 10, αλλά στοιχειώδες ενδιαφέρον. Δεν πιστεύω ότι αξίζει σε κάποιον να φοιτήσει σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αν δεν έχει πιάσει τη βάση του 10, όπως γινότανε πριν μερικά χρόνια που περνούσαν με 3000 μόρια σε ΤΕΙ πολύ χαμηλής ζήτησης. Αυτοί οι φοιτητές, αν αποφοιτήσουν ποτέ, υποβαθμίζουν το επίπεδο του τμήματος, ενδεχομένως να ρίξουν τον πήχη αν είναι πολλοί και δημιουργούν γενικότερα ένα κλίμα χαλάρωσης. Πολλοί από αυτούς γίνονται αιώνιοι φοιτητές. Με λίγα λόγια χειροτερεύουν την εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι σωστό και δίκαιο για τους υπόλοιπους (που έδειξαν τουλάχιστον στοιχειώδες ενδιαφέρον) να υφίστατι το βαθμολογικό πλαφόν του 10 και να εφαρμοστούν στην πράξη οι διατάξεις του νόμου περί αιωνίων φοιτητών.
Ναι, ρε Civilara δεν είπε κανείς το αντίθετο. Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να τους αποκαλεί βόθρους. Φαντάζεσαι να έχεις γράψει κάτω από 10 και να το βλέπεις αυτό. Θα σου άρεσε; Μπορεί να πει αλλιώς αυτό που θέλει. Λίγος στοιχειώδης σεβασμός δε βλάπτει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ναι, ρε Civilara δεν είπε κανείς το αντίθετο. Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να τους αποκαλεί βόθρους. Φαντάζεσαι να έχεις γράψει κάτω από 10 και να το βλέπεις αυτό. Θα σου άρεσε; Μπορεί να πει αλλιώς αυτό που θέλει. Λίγος στοιχειώδης σεβασμός δε βλάπτει.

Συμφωνώ. Βαρύς και προσβλητικός χαρακτηρισμός. Απαράδεκτο κατά την γνώμη μου, αλλά τέλος πάντων. Υπάρχουν παιδιά που δεν παίρνουν τα γράμματα αλλά έχουν άλλα ταλέντα. Αν κάποιος δεν τα παίρνει τα γράμματα δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστος, σε καμία περίπτωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gossipgirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 278 μηνύματα.
Συμφωνω με τη βαση του 10!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Φυσικά και συμφωνώ. Πριν λίγα χρόνια, σε ορισμένες σχολές μπορουσε να περάσει κάποιος ακόμα και αν έβγαζε 5000 μόρια, δηλαδή με ελάχιστο διάβασμα περνούσε σε μία σχολή... Τώρα, με τη βάση του 10 πρέπει να προσπαθήσει για να περάσει σε μια σχολή με λιγότερα από 10000 μόρια... Πλέον, δεν είναι πανεύκολο να περάσει κάποιος σε μία σχολή και έτσι πρέπει να γίνεται...​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 272341

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
και εγω συμφωνω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marion1

Νεοφερμένος

Η marion1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Συμφωνω απόλυτα. Πρέπει να διαχωρίζονται αυτοί που έχουν ένα στοιχειώδες υπόβαθρο και δείχνουν έστω στοιχειώδες ενδιαφέρον από τους αστοιχείωτους. Ακρίβως γι αυτό θεσπίστηκε η βάση του 10. Δεν χρείαζεται ιδιαίτερη ευφυία για τον οποιονδήποτε να πιάσει την βάση του 10, αλλά στοιχειώδες ενδιαφέρον. Δεν πιστεύω ότι αξίζει σε κάποιον να φοιτήσει σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αν δεν έχει πιάσει τη βάση του 10, όπως γινότανε πριν μερικά χρόνια που περνούσαν με 3000 μόρια σε ΤΕΙ πολύ χαμηλής ζήτησης. Αυτοί οι φοιτητές, αν αποφοιτήσουν ποτέ, υποβαθμίζουν το επίπεδο του τμήματος, ενδεχομένως να ρίξουν τον πήχη αν είναι πολλοί και δημιουργούν γενικότερα ένα κλίμα χαλάρωσης. Πολλοί από αυτούς γίνονται αιώνιοι φοιτητές. Με λίγα λόγια χειροτερεύουν την εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι σωστό και δίκαιο για τους υπόλοιπους (που έδειξαν τουλάχιστον στοιχειώδες ενδιαφέρον) να υφίσταται το βαθμολογικό πλαφόν του 10 και να εφαρμοστούν στην πράξη οι διατάξεις του νόμου περί αιωνίων φοιτητών.

Δεν μπορούν να σπουδάσουν όλοι και δεν πρέπει να σπουδάσουν όλοι. Υπάρχουν και εργασίες (π.χ. χειρωνακτικές) που δεν χρειάζονται σπουδές για να γίνουν. Υπάρχουν και παιδιά που "δεν τα παίρνουν τα γράμματα". Αυτά μπορούν να ασχοληθούν με κάτι που δεν χρειάζεται σπουδές σε ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρ' όλα αυτά κάποια στοιχειώδη εκπαίδευση πρέπει να έχουν όλοι μετά το γυμνάσιο (π.χ. ΕΠΑΣ, ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ΙΕΚ, ΚΕΣ κλπ.) αν δεν σπουδάσουν σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.

Κι εγώ συμφωνώ, κι εκτός από τα ΤΕΙ, υπήρχαν κι άλλες σχολές με βάση 5000 μόρια πχ, όπως καποιες ξενες φιλολογίες. Πώς θα γίνει κάποιος καθηγητής όταν είτε δε διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις, κοινή λογική, είτε δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου και διάβασε ούτε μία σελίδα ενός βιβλίου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Κι εγώ συμφωνώ, κι εκτός από τα ΤΕΙ, υπήρχαν κι άλλες σχολές με βάση 5000 μόρια πχ, όπως καποιες ξενες φιλολογίες. Πώς θα γίνει κάποιος καθηγητής όταν είτε δε διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις, κοινή λογική, είτε δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου και διάβασε ούτε μία σελίδα ενός βιβλίου;
που κολαει η κοινη λογικη με το αμα ο αλλος ενδιαφερθηκε με το σχολειο? επισης μπορει να εχει διαβασει ποιο πολλα βιβλια και απο σενα και να μην περασε πουθενα, οσοι δεν γραφουνε ψηλα στην πανελληνιες δεν ειναι και αμορφωτη ξεκοηλληστε με αυτην την ιδεα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marion1

Νεοφερμένος

Η marion1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
που κολαει η κοινη λογικη με το αμα ο αλλος ενδιαφερθηκε με το σχολειο? επισης μπορει να εχει διαβασει ποιο πολλα βιβλια και απο σενα και να μην περασε πουθενα, οσοι δεν γραφουνε ψηλα στην πανελληνιες δεν ειναι και αμορφωτη ξεκοηλληστε με αυτην την ιδεα

Ειπα ότι χρειάζεται ένα από τα 2. Αν ο άλλος διαθετει τη στοιχειώδη ευφυια μπορει με λίγη προσπάθεια να πιάσει τη βάση. Αν δεν τη διαθέτει μπορεί να την πιάσει δείχνοντας λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, αν ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Δεν είπα ότι είναι άμόρφωτος, αλλά από τη στιγμή που δεν έδειξε ο απαιτούμενο ενδιαφέρον για να βγάλει 10, γιατί να του επιτραπεί η είσοδος σε πανεπιστήμιο; Αν το ήθελε θα το πετύχαινε, αφού δεν τον νοιαζει και δεν έκανε καμία προσπάθεια να βγαλει 10, ας μην κλαίγεται μετά, δεν του φταίει κανένας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rafita

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η rafita αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Άργος (Αργολίδα). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
η δική μου άποψη είναι ότι καλώς τέθηκε η βάση του 10 ως πλαφόν για τις εξετάσεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Ειπα ότι χρειάζεται ένα από τα 2. Αν ο άλλος διαθετει τη στοιχειώδη ευφυια μπορει με λίγη προσπάθεια να πιάσει τη βάση. Αν δεν τη διαθέτει μπορεί να την πιάσει δείχνοντας λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, αν ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Δεν είπα ότι είναι άμόρφωτος, αλλά από τη στιγμή που δεν έδειξε ο απαιτούμενο ενδιαφέρον για να βγάλει 10, γιατί να του επιτραπεί η είσοδος σε πανεπιστήμιο; Αν το ήθελε θα το πετύχαινε, αφού δεν τον νοιαζει και δεν έκανε καμία προσπάθεια να βγαλει 10, ας μην κλαίγεται μετά, δεν του φταίει κανένας.
για αλλο πραγμα σου μιλαω εγω, εσυ παραθεσες πως χρειαζεσαι κοινη λογικη για να περασει καπου και εγω σου λεω πως η λογικη δεν ειναι αναγκαια για να διαβασει καποιος για να περασει την βαση του 10
μονος του το επελεξε να μην διαβασει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolios2606

Νεοφερμένος

Ο Εμμανουήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Παιδιά ξεχνάτε ένα, υπάρχουν άτομα που έδωσαν και 3 φορές για να περάσουν και στην τελική περνάνε με την τέταρτη. Δεν σημαίνει αν δεν καταφέρνει κάποιος να περάσει με την πρώτη και μάλιστα να γράψει το ελάχιστο που είναι η βάση 10 είναι ''χαζός'' , απλά δεν του ''έκατσαν'' τα θέματα ενδεχομένως. Ποίος ξέρει... Η δική μου γνώμη είναι, ότι δεν θα έπρεπε να υπήρχε καν βάση. Ανάλογα με τις θέσεις που έχει κενές ένα πανεπιστήμιο και ανάλογα με το απολυτήριο λυκείου σου να εντάξεις ένα βιογραφικό και οι ''καλύτεροι'' να γίνουν δεκτοί από το ίδρυμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisMat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DimitrisMat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Ειπα ότι χρειάζεται ένα από τα 2. Αν ο άλλος διαθετει τη στοιχειώδη ευφυια μπορει με λίγη προσπάθεια να πιάσει τη βάση. Αν δεν τη διαθέτει μπορεί να την πιάσει δείχνοντας λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, αν ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Δεν είπα ότι είναι άμόρφωτος, αλλά από τη στιγμή που δεν έδειξε ο απαιτούμενο ενδιαφέρον για να βγάλει 10, γιατί να του επιτραπεί η είσοδος σε πανεπιστήμιο; Αν το ήθελε θα το πετύχαινε, αφού δεν τον νοιαζει και δεν έκανε καμία προσπάθεια να βγαλει 10, ας μην κλαίγεται μετά, δεν του φταίει κανένας.

Από πότε το σχολείο προάγει/έχει σχέση με την ευφυία;Ευφυία δεν είναι να μάθεις ένα βιβλίο απ'έξω,ούτε να λύσεις εξισώσεις.Ευφυία είναι όταν περάσεις τον δρόμο να πας κάθετα και όχι διαγώνια γιατί θα σε φάει κανένα αυτοκίνητο.

----

Πιστεύω πως αφού υπάρχουν ήδη τα ιδρύματα και με τη βάση του 10 βλέπουν ότι μένουν κενά θα έπρεπε να την καταργήσουν.Θα διαφωνήσω με όσους συσχέτισαν τη βάση της σχολής με την δυσκολία της...υπάρχουν αρκετές χαμηλόβαθμες σχολές που είναι δυσκολότερες από άλλες υψηλόβαθμες.
Κάποια ουσιαστική διαφορά πάντως πριν και μετά την εφαρμογή του μέτρου δεν υπάρχει καθώς πλέον πιάνεται πιο εύκολα η βάση σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα,έτσι ώστε συνολικά να βγουν και τα 10000 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top