Βάσεις 2023: που περάσατε - σχολιασμός βάσεων

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,732 μηνύματα.
Το ξέρω ότι είναι τραγικό. Στην σχολή μου, το Μαθηματικο Ιωαννίνων από τις 240 προσφερόμενες θέσεις φέτος καλύφθηκαν οι 32 και από αυτές κάποιοι δεν θα έρθουν καν ενώ άλλοι δεν θα μπορέσουν να την τελειώσουν ειδικά τώρα με το ν+2 καθώς είναι μια πολύ δύσκολη σχολή.
ε ειδες
Καλα αυτο το ν+2-3 αλλη μπουρδα παγκοσμιου βεληνεκους
θα τους περασει το γινατι και θα τα παρουν πισω αυτοι οι αλλοι οπως πήραν πισω την αστυνομια στα πανεπιστημια.
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
ε ειδες
Καλα αυτο το ν+2-3 αλλη μπουρδα παγκοσμιου βεληνεκους
θα τους περασει το γινατι και θα τα παρουν πισω αυτοι οι αλλοι οπως πήραν πισω την αστυνομια στα πανεπιστημια.
Θα συμφωνήσω, και εγώ πιστεύω θα καταργηθεί Γιατί θα αποφοιτούν 5 άτομα από κάποιες σχολές
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 548 μηνύματα.
Αυτο το εκτρωμα δεν θα ζησει για πολυ. Βεβαια η καταστροφη εχει γινει
Έκτρωμα από το λίγα. Αν ήθελαν άνοδο του επιπέδου μπορούσαν να μειώσουν αριθμό εισακτεων. Αυτό θα συνεπαγόταν αύξηση βάσεων. Κάθε χρόνο οι σχολές προτείνουν αριθμό εισακτεων και το υπουργείο τον αυξάνει. Επίσης και προ ΕΒΕ υπήρχαν σχολές με ελάχιστους εισακτεους ή και κανέναν . Αυτές θα μπορούσαν να κλείσουν. Αλλά οι λύσεις αυτές έχουν πολιτικό κόστος ενώ με την ΕΒΕ το ρίχνουμε στους κακούς μαθητές.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,732 μηνύματα.
Έκτρωμα από το λίγα. Αν ήθελαν άνοδο του επιπέδου μπορούσαν να μειώσουν αριθμό εισακτεων. Αυτό θα συνεπαγόταν αύξηση βάσεων. Κάθε χρόνο οι σχολές προτείνουν αριθμό εισακτεων και το υπουργείο τον αυξάνει. Επίσης και προ ΕΒΕ υπήρχαν σχολές με ελάχιστους εισακτεους ή και κανέναν . Αυτές θα μπορούσαν να κλείσουν. Αλλά οι λύσεις αυτές έχουν πολιτικό κόστος ενώ με την ΕΒΕ το ρίχνουμε στους κακούς μαθητές.
να κλεισουν ...οκ
Μα η ευρωπη θελει το 50% του ενεργου πληθυσμού να ειναι αει
εμεις ειμαστε στο 40-42% ...πως θα το πετυχουμε αυτο χωρις σχολες ?

Μα γιατι να το πετυχουμε... ασε την ευρωπη να λεει...η αρχουσα ταξη θελει το αναποδο γιατι οι πτυχιουχοι κανουν φασαρια και θελουν λεφτα
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Τα πραγματα ειναι απλα,ουτε βασεις ουτε κοφτες ουτε τιποτα,απλα μειωνεις του εισακτεους κ ολα περνουν τον δρομο τους.οι βασεις ανεβαινουν αρα δεν περνανε με 5.Οπου δεν εχει εισακτεους κλεισιμο τμηματος κ καταργηση τμηματων που υπαρχουν σε 200 πολεις
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,732 μηνύματα.
Τα πραγματα ειναι απλα,ουτε βασεις ουτε κοφτες ουτε τιποτα,απλα μειωνεις του εισακτεους κ ολα περνουν τον δρομο τους.οι βασεις ανεβαινουν αρα δεν περνανε με 5.Οπου δεν εχει εισακτεους κλεισιμο τμηματος κ καταργηση τμηματων που υπαρχουν σε 200 πολεις
οποτε τι λες με αυτον τον τροπο θα φτασουν με το 50% αει στον πληθυσμό ,,μαλον οχι
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,034 μηνύματα.
Τα πραγματα ειναι απλα,ουτε βασεις ουτε κοφτες ουτε τιποτα,απλα μειωνεις του εισακτεους κ ολα περνουν τον δρομο τους.οι βασεις ανεβαινουν αρα δεν περνανε με 5.Οπου δεν εχει εισακτεους κλεισιμο τμηματος κ καταργηση τμηματων που υπαρχουν σε 200 πολεις
Τότε θα σπουδάζει η μισή Ελλάδα😂
Δεν πάει έτσι. Κάπως πρέπει να ταξινομησεις ποιος θα πάρει αυτές τις θέσεις. Και στο εξωτερικό έτσι είναι. Είτε έχουν εθνικές εξετάσεις είτε μπαίνουν με το απολυτήριο λυκείου (η γενική σειρά εισακτεων)

Απλά πρέπει να μάθει ο μέσος Έλληνας ότι δεν χρειάζεται όλοι να σπουδάσουμε 🙂
Από το να πας για να πάρεις ένα χαρτί να το κρεμάς στον τοίχο, πάνε μάθε καμία τέχνη μπας και φάς ψωμί. Στην Ελλάδα το έχουμε παρακάνει, σπούδαζε μέχρι και η κουτση Μαρία που με το ζόρι τελείωσε το σχολείο :laugh:
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Με το ν+2 θα γίνει η σφαγή του δράμαλη σε σχολές πολυτεχνεία,φυσικομαθηματικές κλπ
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,275 μηνύματα.
Τα έχουμε πει παίδες για την ΕΒΕ. Δεν ξέρω κατά πόσο όντως θα φύγει στο μέλλον. Η ΕΒΕ είναι ένας ήπιος τρόπος να πετύχουν αυτό που φοβούνται να κάνουν ξεκάθαρα. Δηλαδή να μειώσουν τους εισακτέους. Θα έχει πολιτικό κόστος στην νεολαία εκείνος που θα αποφασίσει να μειώσει τις θέσεις που προκηρύσσονται ετησίως. Οπότε βάζοντας μπροστά ως πρόσχημα μια δήθεν αριστεία φέρνουν την ΕΒΕ και κόβουν κόσμο γραμμή.

Όλα καλά.

Τώρα για το ν+2 μένει να δούμε εάν θα εφαρμοστεί. Σίγουρα πάντως το ότι είμαστε η χώρα με τους περισσότερους φοιτητές αναλογικά του πληθυσμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ταυτόχρονα μια από τις χώρες με τους πιο χαμηλούς μέσους όρους αποφοιτήσεως δείχνει πως υπάρχει τεράστιο πρόβλημα.
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Απλά πρέπει να μάθει ο μέσος Έλληνας ότι δεν χρειάζεται όλοι να σπουδάσουμε 🙂
Από το να πας για να πάρεις ένα χαρτί να το κρεμάς στον τοίχο, πάνε μάθε καμία τέχνη μπας και φάς ψωμί. Στην Ελλάδα το έχουμε παρακάνει, σπούδαζε μέχρι και η κουτση Μαρία που με το ζόρι τελείωσε το σχολείο :laugh:
Το παράδοξο είναι ότι αυτό που ο κόσμος (αδίκως) απαξιει , δηλαδή αυτούς έχουν μάθει μια τέχνη (πχ νύχια, μακιγιάζ κλπ) μπορει βγάζουν πολύ περισσότερα από κάποιον πτυχιούχο.
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Θράκης. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Απλά πρέπει να μάθει ο μέσος Έλληνας ότι δεν χρειάζεται όλοι να σπουδάσουμε 🙂
Αυτή η φράση ακούγεται πολύ συχνά αλλά όλος τυχαίως ακούγεται μόνο από σπουδαγμένους. Χμμ γιατί άραγε? Μήπως γιατί όσοι την λένε θεωρούν μεν ότι "δεν πρέπει να σπουδάζουν όλοι" αλλά ταυτόχρονα οι ίδιοι "κατατάσσονται" σε αυτούς που πρέπει? Λίγο υποκριτικό δεν είναι νομίζεις?

Τώρα για να απαντήσω σε αυτό, απλά θα σου υπενθυμίσω το γιατί "θέλουν όλοι να σπουδάσουν". Γιατί ο μέσος μισθός που παίρνει κάποιος που έχει τελειώσει πανεπιστήμιο είναι αρκετά μεγαλύτερος από αυτόν που παίρνει κάποιος που δεν έχει τελειώσει και οι συνθήκες εργασίας αρκετά καλύτερες. Αν θέλουμε "να μην πηγαίνουν όλοι στο πανεπιστήμιο" ας λύσουμε αυτό πρώτα....
 

Guest 203117

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ενώ άλλοι δεν θα μπορέσουν να την τελειώσουν ειδικά τώρα με το ν+2 καθώς είναι μια πολύ δύσκολη σχολή.
Αυτό ξαναπές το. Εμείς στις σχολές πληροφορικής πάσχουμε από το φαινόμενο ατόμων που τις δηλώνουν επειδή είναι trendy πλέον να ασχολείσαι με τον κλάδο, που νομίζουν ότι μόνο με το πτυχίο θα βγάζουν ένα κάρο χρήματα. Αυτά τα άτομα συνήθως τρώνε ένα δυνατό reality check κάπου στον 2-3 μήνα αφού μπουν στη σχολή, μη σου πω και στον πρώτο, τα βρίσκουν σκούρα γιατί δεν έχουν ιδέα για το αντικείμενο ή απλά ανακαλύπτουν ότι δεν τους ενδιαφέρει και τη παρατάνε. Το αρνητικό? Υπάρχουν άτομα που όντως γουστάρουν τον κλάδο μας και μένουν εκτός εξαιτίας τους.

Γενικά είναι συχνό φαινόμενο από 200 άτομα που μπαίνουν σε μια σχολή πληροφορικής μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα να πατάει μόνο το 1/3.
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Αυτό ξαναπές το. Εμείς στην σχολές πληροφορικής πάσχουμε από το φαινόμενο ατόμων που τις δηλώνουν επειδή είναι trendy πλέον να ασχολείσαι με τον κλάδο, που νομίζουν ότι μόνο με το πτυχίο θα βγάζουν ένα κάρο χρήματα. Αυτά τα άτομα συνήθως τρώνε ένα δυνατό reality check κάπου στον 2-3 μήνα αφού μπουν στη σχολή, μη σου πω και στον πρώτο, τα βρίσκουν σκούρα γιατί δεν έχουν ιδέα για το αντικείμενο ή απλά ανακαλύπτουν ότι δεν τους ενδιαφέρει και τη παρατάνε. Το αρνητικό? Υπάρχουν άτομα που όντως γουστάρουν τον κλάδο μας και μένουν εκτός εξαιτίας τους.

Γενικά είναι συχνό φαινόμενο από 200 άτομα που μπαίνουν σε μια σχολή πληροφορικής μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα να πατάει μόνο το 1/3.
Το να τα παρατάνε με τα από λίγο συμβαίνει και στην δική μου σχολή λόγω δυσκολίας..
Επίσης, να προσθέσω ότι αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορικη πρέπει να ξέρει (Και) μαθηματικά..και έχω την αίσθηση ότι αυτοί που την δηλώνουν αβέρτα δεν το έχουν κατά νου
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Αυτό ξαναπές το. Εμείς στις σχολές πληροφορικής πάσχουμε από το φαινόμενο ατόμων που τις δηλώνουν επειδή είναι trendy πλέον να ασχολείσαι με τον κλάδο, που νομίζουν ότι μόνο με το πτυχίο θα βγάζουν ένα κάρο χρήματα. Αυτά τα άτομα συνήθως τρώνε ένα δυνατό reality check κάπου στον 2-3 μήνα αφού μπουν στη σχολή, μη σου πω και στον πρώτο, τα βρίσκουν σκούρα γιατί δεν έχουν ιδέα για το αντικείμενο ή απλά ανακαλύπτουν ότι δεν τους ενδιαφέρει και τη παρατάνε. Το αρνητικό? Υπάρχουν άτομα που όντως γουστάρουν τον κλάδο μας και μένουν εκτός εξαιτίας τους.

Γενικά είναι συχνό φαινόμενο από 200 άτομα που μπαίνουν σε μια σχολή πληροφορικής μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα να πατάει μόνο το 1/3.
Αυτό να ξέρεις ισχυεί σε όλες τις σχολές αφού και στα οικονομικά που είμαι εγώ έρχονται άτομα που νομίζουν ότι θα διοικήσουν κλπ και όταν βλέπουν στην ουσία τι είναι τα οικονομικά τα παρατάνε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το να τα παρατάνε με τα από λίγο συμβαίνει και στην δική μου σχολή λόγω δυσκολίας..
Επίσης, να προσθέσω ότι αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορικη πρέπει να ξέρει (Και) μαθηματικά..και έχω την αίσθηση ότι αυτοί που την δηλώνουν αβέρτα δεν το έχουν κατά νου
Δεν υπάρχει θετική επιστήμη που να μην χρειάζεσαι τα μαθηματικά ως εργαλείο! Ακόμα και τα οικονομικά που είναι κοινωνική επιστήμη τα μαθηματικά και η στατιστική αποτελούν βασικά εργαλεία για τους σύγχρονους οικονομολόγους
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 203117

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
πρέπει να ξέρει (Και) μαθηματικά..
Δεν είναι απαραίτητο να ξέρει, τα μαθηματικά του πανεπιστήμιου είναι αρκετά πιο δυνατά από αυτά του λυκείου όμως συνήθως δεν μπαίνουν τόσο δύσκολα θέματα όπως αυτά των Πανελληνίων, καθώς οι φοιτητές δεν ανταγωνίζονται κανένα και ο βασικός στόχος είναι να ξέρουν τι κάνουν. Το θέμα είναι το κατά πόσο κάποιου του αρέσουν τα μαθηματικά και έχει διάθεση να ασχοληθεί με αυτά, αν υπάρχει διάθεση βγαίνει άκρη.

Πιστεύω σημαντικό κομμάτι του προβλήματος είναι και ο τρόπος εξέτασης των πανελλήνιων, αν πολλές από τις μονάδες της εξέτασης δίνονται από αποστήθιση τότε είναι λογικό το αποτέλεσμα να είναι άτομα που έχουν ταλέντο σε αυτό να μπαίνουν σε σχολές. Προσωπικά θεωρώ την αποστήθιση σημαντικό εργαλείο για ορισμένα τμήματα(πχ νομική, πολιτικές επιστήμες, κτλπ). Όμως για τα τμήματα της πληροφορικής είναι τελείως άχρηστη ικανότητα καθώς είναι τόσο πρακτικά που οι καθηγητές μας επιτρέπουν να γράφουμε με ανοιχτά βιβλία, γιατί πολύ απλά γνωρίζουν ότι η απάντηση σε αυτό που ψάχνουμε δεν μπορεί να γίνει copy paste.
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
στα οικονομικά που είμαι εγώ έρχονται άτομα που νομίζουν ότι θα διοικήσουν κλπ και όταν βλέπουν στην ουσία τι είναι τα οικονομικά τα παρατάνε
Δηλαδή εσείς που τελειώνετε οικονομικό δεν γίνεστε κατευθείαν διευθυντές σε τράπεζες; 😂😂😂😂κρίμα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πιστεύω σημαντικό κομμάτι του προβλήματος είναι και ο τρόπος εξέτασης των πανελλήνιων, αν πολλές από τις μονάδες της εξέτασης δίνονται από αποστήθιση τότε είναι λογικό το αποτέλεσμα να είναι άτομα που έχουν ταλέντο σε αυτό να μπαίνουν σε σχολές. Προσωπικά θεωρώ την αποστήθιση σημαντικό εργαλείο για ορισμένα τμήματα(πχ νομική, πολιτικές επιστήμες, κτλπ). Όμως για τα τμήματα της πληροφορικής είναι τελείως άχρηστη ικανότητα καθώς είναι τόσο πρακτικά που οι καθηγητές μας επιτρέπουν να γράφουμε με ανοιχτά βιβλία, γιατί πολύ απλά γνωρίζουν ότι η απάντηση σε αυτό που ψάχνουμε δεν μπορεί να γίνει copy paste.
Έδωσα πανελλήνιες με έξι μαθήματα εκ των οποίων τα δύο τουλάχιστον ήταν αποστήθιση και μάλιστα ακριβώς όπως τα έγραφε το βιβλίο 😪και ελάχιστες ασκήσεις, αρκετά επώδυνο θα έλεγα.
Η εξέταση με ανοιχτά βιβλία ήταν το χειρότερό μου γιατί είχα πολύ περιορισμένο χρόνο και πιο αυστηρή βαθμολόγηση, όχι ότι στα άλλα ήταν χαλαρή 😅
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Δηλαδή εσείς που τελειώνετε οικονομικό δεν γίνεστε κατευθείαν διευθυντές σε τράπεζες; 😂😂😂😂κρίμα
Ναι ασε πολυ κριμα! Αυτο να το πεις στους ανιδεους συμφοιτητες μου που κάποιοι νομίζουν ότι θα γίνουν Jeff Bezos
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έδωσα πανελλήνιες με έξι μαθήματα
Πότε έδωσες καλέ πανελλήνιες?
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 192 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,732 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top