Α' ΑΣΑ (Αντιπανελλαδικός Σχολικός Αγώνας)

sfv

Νεοφερμένος

Η Σοφία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Το δύσκολο δεν είναι να στρωθεί στο διάβασμα κάποιος που θέλει να πετύχει , το γνωρίζει αλλωστε πως για να πετύχεις πρέπει να αγωνιστείς! Το δύσκολο ειναι να συνειδητοποιήσει πώς με το να αναιρεί απο τον εαυτό του τα πρωταρχικά δικαιώματα του και τις ανάγκες του υποβιβάζει τον εαυτό του, γίνεται υποχείριο των κυβερνήσεων και των σκοπων που αυτές εξυπηρετουν. Τι παιδεία μπορεί να έχει ένας τέτοιος άνθρωπος, όταν δεν έχει καν αξιοπρέπεια...
Το δύσκολο είναι να μάθει να παλεύει για αυτά που του ανήκουν, και να δημιουργεί τις βάσεις στις οποιες θα στηριχτεί το κράτος που ονειρεύεται, να μπορεί να συνενοηθεί με τους άλλους και να μην θέλει να είναι ανώτερος επειδή συμβιβαστήκε με το κατεστημένο και περάσε, αυτό δεν σε κάνει ανώτερο, αλλά υποτελή του συστήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το δύσκολο δεν είναι να στρωθεί στο διάβασμα κάποιος που θέλει να πετύχει , το γνωρίζει αλλωστε πως για να πετύχεις πρέπει να αγωνιστείς! Το δύσκολο ειναι να συνειδητοποιήσει πώς με το να αναιρεί απο τον εαυτό του τα πρωταρχικά δικαιώματα του και τις ανάγκες του υποβιβάζει τον εαυτό του, γίνεται υποχείριο των κυβερνήσεων και των σκοπων που αυτές εξυπηρετουν. Τι παιδεία μπορεί να έχει ένας τέτοιος άνθρωπος, όταν δεν έχει καν αξιοπρέπεια...
Το δύσκολο είναι να μάθει να παλεύει για αυτά που του ανήκουν, και να δημιουργεί τις βάσεις στις οποιες θα στηριχτεί το κράτος που ονειρεύεται, να μπορεί να συνενοηθεί με τους άλλους και να μην θέλει να είναι ανώτερος επειδή συμβιβαστήκε με το κατεστημένο και περάσε, αυτό δεν σε κάνει ανώτερο, αλλά υποτελή του συστήματος.

Ποια είναι τα πρωταρχικά δικαιώματα που αφαιρούνται με τις πανελλαδικές;
Δηλαδή όποιος θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχουν εξετάσεις για τα πανεπιστήμια, δεν έχει αξιοπρέπεια; Έχει συμβιβαστεί με το κατεστημένο;
Τι του ανήκει; Μία θέση στο πανεπιστήμιο, σώνει και ντε, και γι΄αυτό πρέπει να του τη δώσουμε χωρίς καμία προσπάθεια;

(δεν αναφέρεις πουθενά λέξεις όπως πανελλαδικές, πανεπιστήμιο κλπ στο ποστ σου, απλά εγώ συνδέω τα λεγόμενά σου με το θέμα μας, για να δω αν κατάλαβα καλά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sfv

Νεοφερμένος

Η Σοφία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Το πρωταρχικό δικαίωμα είναι η ανρωπιστική παιδεία η οποία δεν παρέχεται απο το εκπαιδευτικό σύστημα... Πιστέυω δεν τίθεται αμφιβολία για αυτό . Ας διαφοροποιηθεί επιτέλους η βασική εκπαιδευση που πρέπει να έχει ο καθένας απο την μονόπλευρη των πανελληνίων. Δεν ανήκει σε κανέναν χωρίς κόπο μία θέση στο πανεπιστήμιο. Αν οι εξετάσεις δίνονταν στο πανεπιστήμιο μετά απο την αποφοίτηση απο το λύκειο τότε θα υπήρχε συνδυασμός ανθρωπιστικής και τεχνοκρατικής παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το να περάσουν οι εξετάσεις στα πανεπιστήμια ανοίγει τον ασκό του αιόλου. Ήδη αναφέρθηκαν άλλα παιδιά σε "αγορές" θέσεων και χρηματισμό καθηγητών.

Αλλά ξεχνάτε και το πολύ βασικό. Οι ακαδημαϊκοί θέλουν να μειώσουν κατά πολύ τους εισακτέους, το φωνάζουν χρόνια τώρα ότι δεν υπάρχουν οι υποδομές και τα απαραίτητα. Αν λοιπόν, περάσουν σε αυτούς οι εισαγωγικές, με τα θέματα που θα μπαίνουν, δεν θα περνάνε παρά ελάχιστοι (ίσως αυτοί που έχουν προγυμναστές τους ίδιους τους ακαδημαϊκούς, λέω εγώ τώρα....). Αυτό μπορεί να το αξιολογήσει ο καθένας ως καλό ή ως κακό...Αν δηλαδή αυτό έχουμε στον νου μας, λέγοντας "ανοίγοντας τα πανεπιστήμια"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sfv

Νεοφερμένος

Η Σοφία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Η αναξιοκρατία σίγουρα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα γενικά στην Ελλάδα, άν ομως η κυβέρνηση πραγματικά ήθελε να την πατάξει θα είχε τα μέσα. Δεν την συμφέρει όμως. Είναι στο χέρι μας λοιπον να προσπαθήσουμε, αν διακατεχόμαστε απο ιδανικά , να αλλάξουμε αυτό το κράτος, αλλάζοντας αρχικά τους εαυτούς μας και τη νοοτροπία μας (γιατι όλα εκεί βασίζονται). Ειναι βέβαιο πως αυτό ειναι δύσκολο, αλλά αν εμείς που είμαστε νέοι δεν αγωνιστούμε τότε ποιός θα το κάνει; Θα μας υποβάλλει η ευρωπαικη ενωση τους ορους της ωστε να ''προοδεύσουμε'' η μήπως να μας χρησιμοποιήσει και αυτή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Α' Α.Σ.Α. Πρώτος Αντιπανελλαδικός Σχολικός Αγώνας
[Καλούμε όλους τους μαθητές της Τρίτης Λυκείου αλλά και όσων άλλων προτίθενται να συμμετέχουν και να ενωθούν σε αυτόν τον αγώνα, παραμερίζοντας τις διαφορές τους και έχοντας ως γνώμονα το κοινο συμφερον και όχι το ατομίκο. (Θέλουμε να κάνουμε τη διαφόρα!!!!)]



Θέλουμε να εκφράσουμε την οργή μας απέναντι στο εκπαιδευτικό σύστημα και ιδίως στον τροπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση , να απαιτήσουμε την αλλαγή του, αφού είμαστε μέλη της Ευρωπαίκης Ένωσης, είμαστε άνθρωποι και έχουμε δικαιώματα ύπνου, φαγητού, ψυχαγωγίας, ανάπαυσης και σωστής παιδείας, τα οποία δεν μας παρέχονται,αν και θεωρούνται δεδομένα.
Εφόσον το σύστημα δεν αλλαζει ουσιαστικά μέσα απο τις μεταρρυθμίσεις του Υπουργείου, παίρνουμε θέση με σκοπό να κινηθούμε ενάντια σ’αυτό και να οφελήσουμε το ελληνικό έθνος και το μέλλον του με μία ουσιαστική μεταρρύθμιση. Δεν μπορούμε να ανεχτούμε άλλο την αντιμετώπιση μας ως θύματα αλλα ουτε και τη χειραγώγηση αυτή με μόνο σκοπό την ικανοποίηση συμφερόντων.Το ίχνος παιδείας που μας διακατέχει μας ωθεί να κινηθουμε ενεργά και να μην μείνουμε απαθής.
Αντιτασσόμαστε στον ατομικισμό,στην ανταγωνιστηκότητα,στην ανισότητα ευκαιριών, στην αναγιοκρατία και τελικά την αδικία. Πιστεύουμε πως το Ελληνικό Κράτος , αν ήθελε, θα είχε την δυνατότητα να υλοποιήσει αυτές τις αλλαγές , που απαιτούνται για το όφελος της νέας ελληνικής γεννιάς, αφού η ίδια η χώρα καταστρέφει τα παιδία της. Δεν δεχόμαστε άλλο την κατάσταση που επικρατεί! Ήρθε η ώρα να ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ το κατεστημένο!!!


ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!!

για αυτο αυτη η χωρα δεν θα πάει μπροστα...γιατι αυτο το ποστ ειχε -4? -4 απο μαθητες/φοιτητες ..που ειτε περασαν ειτε θα περασουν απο αυτον τον γολγοθα... απο 4 που δεν ονειρευονται.. απο 4 που ειναι ικανοποιημενοι με τα λιγα..απο 4 που που μου καθοριζουν το παρον,μελλον ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Τολμηρος

Νεοφερμένος

Ο Τολμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
για αυτο αυτη η χωρα δεν θα πάει μπροστα...γιατι αυτο το ποστ ειχε -4? -4 απο μαθητες/φοιτητες ..που ειτε περασαν ειτε θα περασουν απο αυτον τον γολγοθα... απο 4 που δεν ονειρευονται.. απο 4 που ειναι ικανοποιημενοι με τα λιγα..απο 4 που που μου καθοριζουν το παρον,μελλον ...


Αυτή η χώρα δεν θα πάει μπροστά γιατί όλοι κλαίγονται και κανείς δεν δίνει λύσεις.
Συμφωνώ και επαυξάνω ότι το σύστημα των πανελλαδικών είναι πάρα πολύ άδικο, αλλά δεν έχουμε κάτι άλλο. Κάντε μια πρόταση και μετά μαζί σας.

Και συγγνώμη 4 άτομα που έκαναν dislike σου καθορίζουν τη ζωή και το μέλλον ???? :confused::confused::confused:
Για σκεφτείτε λίγο πιο ώριμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

^Zoitsa^

Νεοφερμένος

Η ^Zoitsa^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
φυσικα και οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος και οι καλυτεροι θα περασουν.
αυτο ελειπε να μην υπηρχαν και την αξιολογηση να την καναν οι καθηγητες.
και να στηριζονταν στο δουναι και λαβειν,.
δινεις τα μαθηματα αν μπεις μπηκες αν δεν μπεις υπαρχουν τοσες επιλογες.
οσοι δεν θελουν πανελληνιες ειναι φλωρακια και κλαιγονται γιατι θα ηθελαν την θεια τους την καθηγητρια να τους εβαζε 20 να εμπαιναν εκει που ηθελαν.
Και φυσικά δεν περνάν οι καλύτεροι! Περνάν αυτοί που οι γονείς τους έχουν την κατάλληλη οικονομική κατάσταση, και ξοδεύουν τα λεφτά τους σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα για την εκπαίδευση του παιδιού τους! Τα παιδιά που δεν μπορούν να πάνε φροντιστήριο ή ιδιαίτερα? Δεν έχουν το μυαλό για να περάσουν? Αλλά έτσι είναι! Με αυτό τ σύστημα μόνο η παραπαιδεία έχει όφελος! Έλεος δηλαδή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Και φυσικά δεν περνάν οι καλύτεροι! Περνάν αυτοί που οι γονείς τους έχουν την κατάλληλη οικονομική κατάσταση, και ξοδεύουν τα λεφτά τους σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα για την εκπαίδευση του παιδιού τους! Τα παιδιά που δεν μπορούν να πάνε φροντιστήριο ή ιδιαίτερα? Δεν έχουν το μυαλό για να περάσουν? Αλλά έτσι είναι! Με αυτό τ σύστημα μόνο η παραπαιδεία έχει όφελος! Έλεος δηλαδή!

Σε αυτο δεν φταινε οι πανελλαδικες αλλα η ολη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια των καθηγητων.Επομενως 'καντε' πρωτα αγωνα να παρεχει το σχολειο επαρκη εκπαιδευση ωστε να μην χρειαζετε να ξοδευουν οι γονεις λεφτα για φροντηστιρια και μετα βλεπουμε για τις πανελλαδικες., που οπως υποθηκε και πιο πανω ειναι απο τους πιο αξιοκρατικους θεσμους της ελλαδας.
Δηλαδη αμα γινει αυτο που ειπα απο πανω θα σου φταινε ακομα οι πανελλαδικες?Αν ναι εχουμε προβλημα...

Καταλαβετε το και στο πανεπηστιμιο ακομα υπαρχουν οι φοιτητες που πανε και φροντηστιριο και αυτο αδικια?....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Μια καλή αρχή,θα ήταν το βάρος της "διαλογής" των νέων να περάσει στα πανεπιστήμια.Τότε τουλάχιστον τα κριτήρια είναι πολύ πιο κοντά στο αντικείμενο των σπουδών,plus μιλάμε για μια ανώτατη εκπαίδευση πραγματικά ανοιχτή προς όλους.Για παράδειγμα,θα μπορούσε να υπάρχει ένα προπαρασκευαστικό έτος,όπου οι νέοι φοιτητές να δοκιμάζονται or something.Ας μην ξεχνάμε επίσης,ότι πέραν της επαγγελματικής αποκατάστασης,που κάνει πολλές σχολές πολυπόθητες,υπάρχει και ένα μεγάλο μέρος μαθητών που επιλέγουν μια σχολή βάσει μορίων:η υψηλή βάση δίνει σε μια σχολή μια "αίγλη",την κάνει να φαντάζει σημαντική και ωραία στα μάτια πολλών φοιτητών.Όλα αυτά βέβαια,είναι προσωρινά μέτρα.In the long run,το μόνο που μπορεί να πετύχει,είναι το εκπαιδευτικό σύστημα να καταστραφεί τελείως και να οικοδομηθεί απ'την αρχή.Βασισμένο σε διαφορετικά θεμέλια,καθιστώντας τη μάθηση μια διαδικασία δυναμική και προσωπική,προσαρμοσμένη στις δυνατότητες κάθε μαθητή,μια διαδικασία απρόβλεπτη,ζωντανή και άγρια,όπως είναι πραγματικά,ώστε να καλλιεργεί στο μέγιστο όλες τις κλίσεις κάθε μαθητή,επιστημονικές και καλλιτεχνικές.Θέτοντας τους μαθητές στο επίκεντρο της εκπαίδευσης,αναθέτοντας τους πρωτοβουλίες,καθιστώντας υπεύθυνους να επιλέξουν οι ίδιοι τι θέλουν να μάθουν,σε ένα σύστημα που θα βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ των μαθητών,χωρίς εξετάσεις φυσικά,συνδεδεμένο με πρακτικές εφαρμογές της καθημερινότητας,ένα σύστημα το οποίο θα καταλύει τις εξουσιαστικές σχέσεις καθηγητή-μαθητή και θα τοποθετεί τον καθηγητή στον ρόλο συμβούλου,ο οποίος θα βοηθάει τον μαθητή,ισότιμα με αυτόν,όποτε αυτός έχει πρόβλημα,χωρίς όμως να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.Οι μαθητές θα πρέπει όσο μπορούν να ανακαλύπτουν μόνοι τους,να μαθαίνουν πάνω απ'όλα να σκέφτονται και όχι να δέχονται παθητικά πληροφορίες από έναν καθηγητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τολμηρος

Νεοφερμένος

Ο Τολμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Μια καλή αρχή,θα ήταν το βάρος της "διαλογής" των νέων να περάσει στα πανεπιστήμια.Τότε τουλάχιστον τα κριτήρια είναι πολύ πιο κοντά στο αντικείμενο των σπουδών,plus μιλάμε για μια ανώτατη εκπαίδευση πραγματικά ανοιχτή προς όλους.Για παράδειγμα,θα μπορούσε να υπάρχει ένα προπαρασκευαστικό έτος,όπου οι νέοι φοιτητές να δοκιμάζονται or something.Ας μην ξεχνάμε επίσης,ότι πέραν της επαγγελματικής αποκατάστασης,που κάνει πολλές σχολές πολυπόθητες,υπάρχει και ένα μεγάλο μέρος μαθητών που επιλέγουν μια σχολή βάσει μορίων:η υψηλή βάση δίνει σε μια σχολή μια "αίγλη",την κάνει να φαντάζει σημαντική και ωραία στα μάτια πολλών φοιτητών.Όλα αυτά βέβαια,είναι προσωρινά μέτρα.In the long run,το μόνο που μπορεί να πετύχει,είναι το εκπαιδευτικό σύστημα να καταστραφεί τελείως και να οικοδομηθεί απ'την αρχή.Βασισμένο σε διαφορετικά θεμέλια,καθιστώντας τη μάθηση μια διαδικασία δυναμική και προσωπική,προσαρμοσμένη στις δυνατότητες κάθε μαθητή,μια διαδικασία απρόβλεπτη,ζωντανή και άγρια,όπως είναι πραγματικά,ώστε να καλλιεργεί στο μέγιστο όλες τις κλίσεις κάθε μαθητή,επιστημονικές και καλλιτεχνικές.Θέτοντας τους μαθητές στο επίκεντρο της εκπαίδευσης,αναθέτοντας τους πρωτοβουλίες,καθιστώντας υπεύθυνους να επιλέξουν οι ίδιοι τι θέλουν να μάθουν,σε ένα σύστημα που θα βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ των μαθητών,χωρίς εξετάσεις φυσικά,συνδεδεμένο με πρακτικές εφαρμογές της καθημερινότητας,ένα σύστημα το οποίο θα καταλύει τις εξουσιαστικές σχέσεις καθηγητή-μαθητή και θα τοποθετεί τον καθηγητή στον ρόλο συμβούλου,ο οποίος θα βοηθάει τον μαθητή,ισότιμα με αυτόν,όποτε αυτός έχει πρόβλημα,χωρίς όμως να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.Οι μαθητές θα πρέπει όσο μπορούν να ανακαλύπτουν μόνοι τους,να μαθαίνουν πάνω απ'όλα να σκέφτονται και όχι να δέχονται παθητικά πληροφορίες από έναν καθηγητή.


Ωραία αυτά στη θεωρία! Στην πράξη μια τέτοια παιδεία κοστίζει, και μιας και έχουμε οικονομική κρίση συμφαίρει περισσότερο την κυβέρνηση να διαλύσει τη δημόσια παιδεία (α/β/γ θμια) ώστε να ανθίσει η ιδιωτική. Ιδιωτικά δημοτικά-Γυμνάσια- Λύκεια, ιδιωτικά πανεπιστήμια κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Ωραία αυτά στη θεωρία! Στην πράξη μια τέτοια παιδεία κοστίζει, και μιας και έχουμε οικονομική κρίση συμφαίρει περισσότερο την κυβέρνηση να διαλύσει τη δημόσια παιδεία (α/β/γ θμια) ώστε να ανθίσει η ιδιωτική. Ιδιωτικά δημοτικά-Γυμνάσια- Λύκεια, ιδιωτικά πανεπιστήμια κτλ.

Να πάει στο διάολο η κυβέρνηση.Παιδεία για τον λαό,από τον λαό.Αυτοοργάνωση παντού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Αυτή η χώρα δεν θα πάει μπροστά γιατί όλοι κλαίγονται και κανείς δεν δίνει λύσεις.
Συμφωνώ και επαυξάνω ότι το σύστημα των πανελλαδικών είναι πάρα πολύ άδικο, αλλά δεν έχουμε κάτι άλλο. Κάντε μια πρόταση και μετά μαζί σας.

Και συγγνώμη 4 άτομα που έκαναν dislike σου καθορίζουν τη ζωή και το μέλλον ???? :confused::confused::confused:
Για σκεφτείτε λίγο πιο ώριμα!

ηταν καπως μεταφορικο φιλε μου... πρωτον ενοουσα οτι δεν ειναι μονο αυτα τα 4 ατομα...αλλα πολυ περισσοτεροι...και 2ον οτι δεν θα επρεπε να ειναι ουτε 1 ατομο...οχι 4...ουτε ενας νεος ανθρωπος που να βάζει dislike σε αυτο το post...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sofia242

Νεοφερμένος

Η Σοφία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Είμαστε οι πιο σκληρά εργαζόμενοι πολίτες αυτής της χώρας! Και η αμοιβή μας ποιά είναι; Να προσπαθούμε με όλες μας τις δυνατότητες να πετύχουμε έναν στόχο τον οποίο σπάνια καταφέρνουμε; Πιστεύω πως είναι άδικο!
Επίσης αν το σύστημα ήταν τόσο καλό και αξιοκρατικό, γιατί η Διαμαντοπούλου, η ίδια η Υπουργός Παιδείας, στέλνει τα παιδιά της στο εξωτερικό για σπουδές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Διαφωνώ με τις απόψεις του OP στο πρώτο post αλλά συμφωνώ ότι η εκπαίδευση της Ελλάδας είναι σε άσχημη κατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

^Zoitsa^

Νεοφερμένος

Η ^Zoitsa^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Σε αυτο δεν φταινε οι πανελλαδικες αλλα η ολη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια των καθηγητων.Επομενως 'καντε' πρωτα αγωνα να παρεχει το σχολειο επαρκη εκπαιδευση ωστε να μην χρειαζετε να ξοδευουν οι γονεις λεφτα για φροντηστιρια και μετα βλεπουμε για τις πανελλαδικες., που οπως υποθηκε και πιο πανω ειναι απο τους πιο αξιοκρατικους θεσμους της ελλαδας.
Δηλαδη αμα γινει αυτο που ειπα απο πανω θα σου φταινε ακομα οι πανελλαδικες?Αν ναι εχουμε προβλημα...

Καταλαβετε το και στο πανεπηστιμιο ακομα υπαρχουν οι φοιτητες που πανε και φροντηστιριο και αυτο αδικια?....

Απο που κι ως που αξιοκρατικός? Θα μαζευτούν όλοι οι αξιοκρατικοί θεσμοί και θα πάει και αυτός τζαμπα! :P Όλη αυτή η δημοσιουπαλληλικη νοοτροπία , βάζει το χεράκι της και με τ παραπάνω για να λειτουργήσει αυτός ο "αξιοκρατικός" θεσμός! Από 1η μέχρι και 3η Λυκείου, ασχολούμαστε κ σε σχολείο κ σ φροντιστήριο με τις πανελληνιες! Μήπως πρέπει να αλλάξει αυτή η νοοτροπία? Οι πανελλήνιες δεν είναι τ Α κ το Ω ! Και στο τέλος( ειδικά οι φροντιστηριακοί) σε δίνουν και συμβουλές για το μηχανογραφικό....έτσι και το κύρος του φροντιστηρίου!
Μην ανησυχείς, εμείς κάνουμε αγώνα , με τον τρόπο μας! Το "κάντε"-β πληθυντικό κ εισαγωγικά-γιατί? Εσύ δεν μπορεις τους αγώνες?:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Οι υποψήφιοι γκρινιάζετε για τα φροντιστήρια και τις πανελλήνιες και δεν έχετε καταλάβει ότι το μέλλον σας το κρατάτε εσείς οι ίδιοι στα χέρια σας, όχι ο καθένας το δικό του αλλά όλοι όλων. Αν υπήρχε αλληλεγγύη και συμφωνούσατε μέσω ενός οργανωμένου μαθητικού κινήματος να μην πάει κανείς φροντιστήριο τι θα γινότανε; Η ιατρική αθηνών π.χ. από 19000 μόρια θα έπεφτε στα 16000 μόρια (λέω 'γω τώρα ένα νούμερο, μην κολλήσετε εκεί). Οι βάσεις θα πέφτανε κατακόρυφα και έτσι θα μπορούσατε να "ξεφτιλίσετε" αυτό το σύστημα. Αυτή η στάση θα λειτουργούσε ως μοχλός πίεσης έτσι ώστε να αναγκαστούν να το αλλάξουν οι αρμόδιοι υπουργοί. Δεν το κάνετε όμως. Αναρωτηθείτε γιατί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Όλοι οι υποψήφιοι γκρινιάζετε για τα φροντιστήρια και τις πανελλήνιες και δεν έχετε καταλάβει ότι το μέλλον σας το κρατάτε εσείς οι ίδιοι στα χέρια σας, όχι ο καθένας το δικό του αλλά όλοι όλων. Αν υπήρχε αλληλεγγύη και συμφωνούσατε μέσω ενός οργανωμένου μαθητικού κινήματος να μην πάει κανείς φροντιστήριο τι θα γινότανε; Η ιατρική αθηνών π.χ. από 19000 μόρια θα έπεφτε στα 16000 μόρια (λέω 'γω τώρα ένα νούμερο, μην κολλήσετε εκεί). Οι βάσεις θα πέφτανε κατακόρυφα και έτσι θα μπορούσατε να "ξεφτιλίσετε" αυτό το σύστημα ώστε να το αλλάξουν οι αρμόδιοι υπουργοί. Δεν το κάνετε όμως. Αναρωτηθείτε γιατί.

καλα και χρυσα αυτα που λες φιλε μου... και συμφωνω...δες λιγο τις αποψεις που επικρατουν εδω μεσα απο διαφορους μαθητες...και θα καταλαβεις γιατι δεν το κάνουμε...ελπιζω να σε καλυψα... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δεν το κάνετε όμως. Αναρωτηθείτε γιατί.

Δεν το κάνουμε γιατί δεν γίνεται να γίνει κάτι τέτοιο. Σε άλλο τόπικ λέγαμε ότι καθηγητές παίρνουν μέχρι και 80 ευρώ την ώρα από γονείς γιατί πιστεύουν ότι ο ακριβός είναι και ο καλύτερος... Κάλο στον εγκέφαλο έχει η πλειοψηφία του πληθυσμού. Αναρωτιέμαι γιατί ρώτησες. Θέλουμε πολλά χρόνια για να φτάσουμε το σημερινό επίπεδο νοοτροπίας άλλων λαών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Απλά οι άλλοι λαοί όταν τους φτάσουμε σε επίπεδο νοοτροπίας και υποδομών σημερινών εκείνοι θα έχουν προχωρήσει πάλι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top