spring day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
imkindalost
Νεοφερμένο μέλος
Η imkindalost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Σωτηρία
Νεοφερμένο μέλος
Η Σωτηρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

04-04-21

21:26
Την 8 εγώ με την εντολη για θα γίνουμε έπλυνα επειδή έχει το i σαν τη μεταβλητή η οποια επαναλαμβάνεται στην εντολή εκχ, στη συνθήκη και μετα στο ψευδής όπου εκεί βαζουμε συνήθως το Βήμα. Αλλά i guess και ετσι σωστό θα το παίρναν, απλά η πρώτη σκεφτόταν οταν βλέπεις την ιδια μεταβλητή 3 φορές στα συγκεκριμένα σημεία είναι να χρησιμοποιήσεις τη για

imkindalost
Νεοφερμένο μέλος
Η imkindalost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 43 μηνύματα.

04-04-21

22:52
επειδή λεει i>200 και το βήμα ειναι θετικό δεν βγαινει δε μπορεις να χρησιμοποιήσεις την για. πρεπει να αντιστραφεί η συνθηκηΤην 8 εγώ με την εντολη για θα γίνουμε έπλυνα επειδή έχει το i σαν τη μεταβλητή η οποια επαναλαμβάνεται στην εντολή εκχ, στη συνθήκη και μετα στο ψευδής όπου εκεί βαζουμε συνήθως το Βήμα. Αλλά i guess και ετσι σωστό θα το παίρναν, απλά η πρώτη σκεφτόταν οταν βλέπεις την ιδια μεταβλητή 3 φορές στα συγκεκριμένα σημεία είναι να χρησιμοποιήσεις τη για![]()
Σωτηρία
Νεοφερμένο μέλος
Η Σωτηρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

04-04-21

22:56
Ναι ναι, με την αντιστροφη της συνθηκης εννοουσαεπειδή λεει i>200 και το βήμα ειναι θετικό δεν βγαινει δε μπορεις να χρησιμοποιήσεις την για. πρεπει να αντιστραφεί η συνθηκη
spring day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Anna 16
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.
Σωτηρία
Νεοφερμένο μέλος
Η Σωτηρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

06-04-21

10:24
Σου παραθετω την πρωτη, καποτε θα δω καιτην αλλη απλα ειναι πιο μεγαληΚαλημέρα σε όλους. Είμαι μαθήτρια Β Λυκείου. Έχω πελαγωσει γιατί δεν μπορώ να λύσω τις δύο πρώτες ασκήσεις πάνω στην δομη και θα παρακαλούσα εάν μπορείτε να με βοηθήσετε. Ευχαριστώ

....
Διαβασε χ
i <- 0
Οσο i <= 0 επαναλαβε
εμφανισε i
i <- i + 1
Τελος_επαναληψης
Αθτη ειναι μια συγκεκριμενη μεθοδολογια που μετραει πληθος δεδομενων. Αν εχεις σκοπο να ακολουθήσεις τη κατευθυνση τετοιες ασκησεις πρεπει να τις παιζεις στα δαχτυλα η αληθεια ειναι αλλιως μη σε νοιάζει καθολου, εδω ειμαστε για να παρεις κανα καλο βαθμο τετραμηνου χαχαχ

Guest 004218
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

06-04-21

10:29
Είσαι σίγουρη ότι είναι αυτό σωστο; Θέλει πολλαπλάσια η άσκησηΣου παραθετω την πρωτη, καποτε θα δω καιτην αλλη απλα ειναι πιο μεγαλη.
....
Διαβασε χ
i <- 0
Οσο i <= 0 επαναλαβε
εμφανισε i
i <- i + 1
Τελος_επαναληψης
Αθτη ειναι μια συγκεκριμενη μεθοδολογια που μετραει πληθος δεδομενων. Αν εχεις σκοπο να ακολουθήσεις τη κατευθυνση τετοιες ασκησεις πρεπει να τις παιζεις στα δαχτυλα η αληθεια ειναι αλλιως μη σε νοιάζει καθολου, εδω ειμαστε για να παρεις κανα καλο βαθμο τετραμηνου χαχαχ![]()
Anna 16
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.

06-04-21

10:33
Είμαι θεωρητική κατεύθυνση και έχω επικεντρώσει όλο μου τον χρόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης στο φροντιστήριο και στο σχολείο. Παιδιά, πραγματικά έχω πελαγωσει με αυτές τις ασκήσεις...
Guest 004218
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

06-04-21

10:40
Άννα. Μην αγχώνεσαι δεν ειναι δύσκολα. Να κανεις οτι μπορεις. Σου παραθετω την 1. Είναι ο σωστός τρόπος. Την πρωτη φορα το i εμφανιζεται 0 (αφού το 0 ειναι πολλ/σιο καθε αριθμου) και μετά εμφανίζεται ο αριθμος (επι 1), μετα το διπλασιο του (επι 2), το τριπλασιο (επι 3) και ούτω καθεξής μεχρι και τον αριθμο 100.Είμαι θεωρητική κατεύθυνση και έχω επικεντρώσει όλο μου τον χρόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης στο φροντιστήριο και στο σχολείο. Παιδιά, πραγματικά έχω πελαγωσει με αυτές τις ασκήσεις...
Συνημμένα
Σωτηρία
Νεοφερμένο μέλος
Η Σωτηρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

06-04-21

10:45
Αχ, έχεις απόλυτο δικιο, μεγαλη απροσεξια απο μέρους μου. Συγγνωμη για το μπερδεμα, ΑνναΆννα. Μην αγχώνεσαι δεν ειναι δύσκολα. Να κανεις οτι μπορεις. Σου παραθετω την 1. Είναι ο σωστός τρόπος. Την πρωτη φορα το i εμφανιζεται 0 (αφού το 0 ειναι πολλ/σιο καθε αριθμου) και μετά εμφανίζεται ο αριθμος, μετα το διπλασιο του (επι2), το τριπλασιο (επι 3) και ούτω καθεξής μεχρι και το 100.
Anna 16
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.

06-04-21

12:00
Σε ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου. Χωρίς να θέλω να σε πιεσω, θα μπορούσες να με βοηθήσεις και στην 2η άσκηση; Προσπάθησα να την λύσω αλλά δεν τα καταφερα. Σε ευχαριστώ και πάλι.Άννα. Μην αγχώνεσαι δεν ειναι δύσκολα. Να κανεις οτι μπορεις. Σου παραθετω την 1. Είναι ο σωστός τρόπος. Την πρωτη φορα το i εμφανιζεται 0 (αφού το 0 ειναι πολλ/σιο καθε αριθμου) και μετά εμφανίζεται ο αριθμος (επι 1), μετα το διπλασιο του (επι 2), το τριπλασιο (επι 3) και ούτω καθεξής μεχρι και τον αριθμο 100.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Σωτηρία σε ευχαριστώ και εσένα που αφιέρωσες τον χρόνο σου για μένα.Αχ, έχεις απόλυτο δικιο, μεγαλη απροσεξια απο μέρους μου. Συγγνωμη για το μπερδεμα, Αννα
Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.020 μηνύματα.

06-04-21

12:26
Εγώ τα ερωτήματα (α) και (β) της άσκησης 2 θα τα έκανα κάπως έτσι:
Αλλά επειδή κι εγώ των ανθρωπιστικών είμαι ας το δει και κανένας πιο αρμόδιος να βεβαιωθεί ότι είναι σωστό. Το ερώτημα (γ) με μπερδεύει, λέει 3 επαναλήψεις αλλά δίνει 4 αριθμούς. Μάλλον δεν καταλαβαίνω κάτι καλά.
Αυτά με κάθε επιφύλαξη!
Αλλά επειδή κι εγώ των ανθρωπιστικών είμαι ας το δει και κανένας πιο αρμόδιος να βεβαιωθεί ότι είναι σωστό. Το ερώτημα (γ) με μπερδεύει, λέει 3 επαναλήψεις αλλά δίνει 4 αριθμούς. Μάλλον δεν καταλαβαίνω κάτι καλά.
Αυτά με κάθε επιφύλαξη!
Anna 16
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.

06-04-21

20:41
Σε ευχαριστώ πολύ!Εγώ τα ερωτήματα (α) και (β) της άσκησης 2 θα τα έκανα κάπως έτσι:
View attachment 78862
View attachment 78863
Αλλά επειδή κι εγώ των ανθρωπιστικών είμαι ας το δει και κανένας πιο αρμόδιος να βεβαιωθεί ότι είναι σωστό. Το ερώτημα (γ) με μπερδεύει, λέει 3 επαναλήψεις αλλά δίνει 4 αριθμούς. Μάλλον δεν καταλαβαίνω κάτι καλά.
Αυτά με κάθε επιφύλαξη!
Guest 004218
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

06-04-21

23:31
Ναι, εννοείται. Συγγνώμη για την αργοπορία απλά εχει πέσει πολύ διάβασμα αυτές τις μέρεςΣε ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου. Χωρίς να θέλω να σε πιεσω, θα μπορούσες να με βοηθήσεις και στην 2η άσκηση; Προσπάθησα να την λύσω αλλά δεν τα καταφερα. Σε ευχαριστώ και πάλι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


@Anna 16 Καλησπέρα, σου παραθέτω την άσκηση.
Το πλΑ ειναι το πλήθος αρτιων
Το πλΠ ειναι το πλήθος περιττων
Το x ειναι οι αριθμοί μας.
Μηδενίζεται το πλήθος πάντα στις ασκήσεις (γιατι μπορει να εχει μείνει κάποια τιμή από προηγούμενο πρόγραμμα στην μνήμη του υπολογιστή). Διαβάζω ξανα το x στο τελος της επανάληψης γιατι το πρωτο διάβασμα είναι εκτός αυτής και εξυπηρετεί μονο την πρωτη φορα που θα τρεξει η επανάληψη.
Πες μου εαν εχεις κάποια απορία.

Συνημμένα
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 44 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.