Αρχαία - [Αρχαία] Βοήθεια στην κλίση του παρατατικού, του παρακειμένου και του αορίστου

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Γιατί, μήπως θα τα θυμάται στο γυμνάσιο; Ή μπορεί πολυ απλα να το εχει σίγουρο οτι θα ακολουθήσει θετικη στην β λυκ

Στην β λυκείου ας ακολουθήσει όποια κατεύθυνση θέλει. Τώρα όμως που ακόμα είναι Α' γυμνασίου καλό είναι να πάρει μερικές στοιχειώδεις γνώσεις - ειδικά εάν αργότερα διαλέξει θεωρητική...
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Στην β λυκείου ας ακολουθήσει όποια κατεύθυνση θέλει. Τώρα όμως που ακόμα είναι Α' γυμνασίου καλό είναι να πάρει μερικές στοιχειώδεις γνώσεις - ειδικά εάν αργότερα διαλέξει θεωρητική...
προσωπικα ηξερα απο το δημοτικο οτι θα ακολουθησω μια κατευθυνση που θα ασχολειται με τα μαθηματικα
οποτε τα αρχαια ηταν αχρηστα για εμενα
ολες αυτες τις ωρες αρχαιων θα προτιμουσα να υπηρχε η νεοελληνικη γλωσσα ωστε να μην εχω προβληματα στην εκθεση και κενα στοιχειωδων γνωσεων του δημοτικου
καποια επιπλεον ξενη γλωσσα καθως οσες περισσοτερες τοσο το καλυτερο οταν θα αναζητησεις εργασια στο εξωτερικο
μαθηματα πληροφορικης διοτι παιδια 17 χρονων δεν μπορουν να χρησιμοποιησουν προγραμματα οπως το (word,excel και πολλα αλλα) ας αφησουμε την παπαγαλια της γραμματικης
ακομα ψαχνω την χρησιμοτητα του παρακειμενου του λυω στην ζωη μου
νομιζω θα πρεπει να βγει απο την βασικη εκπαιδευση τα αρχαια ειδικα με τον τροπο που διδασκονται και να ειναι μαθημα επιλογης για παιδια που θα ακολουθησουν αναλογες σπουδες
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
ολες αυτες τις ωρες αρχαιων θα προτιμουσα να υπηρχε η νεοελληνικη γλωσσα ωστε να μην εχω προβληματα στην εκθεση και κενα στοιχειωδων γνωσεων του δημοτικου

Τα αρχαία Ελληνικά είναι ο πρόγονος των νέων ελληνικών. Σε βοηθάνε πάρα πολύ στην κατανόηση της γλώσσας σου, τόσο στα προφορικά όσο και στα γραπτά. Ακόμα και ο παρακείμενος του λύω όπως αναφέρεις, έχει την χρησιμότητά του. Γνωρίζοντας αρχαία ελληνικά, τουλάχιστον βασικές γνώσεις γιατί δεν είπαμε κανένα παιδί γυμνασίου/λυκείου να πάει να διδάξει στο πανεπιστήμιο, μπορείς να βρεις πιο εύκολα την ετυμολογία πολλών λέξεων στα νέα ελληνικά, συνώνυμα, αντώνυμα, τα πάντα. Βοηθάει ακόμα και στην εξάλειψη ή έστω μείωση της λεξιπενίας. Είναι τουλάχιστον αστείο να θεωρούμε ότι τα αρχαία ελληνικά δε μπορούν να μας βοηθήσουν στην έκθεση...
Επίσης, έχεις ακούσει πολλά 9χρονα ή 10χρονα να ξέρουν ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσουν; Εδώ δε ξέρουν καλά καλά τι σημαίνει λύκειο και τι κατευθύνσεις. Είναι παιδάκια. Εάν εσύ αποτελείς εξαίρεση και είσαι διάνοια στα μαθηματικά, δεκτό, αλλά δεν είναι ορθό παράδειγμα γιατί μιλάμε για μία και μοναδική περίπτωση και όχι για την πλειοψηφία. Και τέλος, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μπάζει από παντού σχεδόν, αλλά το γεγονός ότι οι ξένες γλώσσες (που ειναι ήδη 2 και μάλιστα βασικές) θα έπρεπε να διδάσκονται πιο σωστά, ή ότι στην πληροφορική έπρεπε να μαθαίνουμε να χειριζόμαστε word, excel, κλπ. είναι εντελώς άσχετο με αυτό που λέμε τώρα. Και εγώ έχω άχτι για το παρόν σύστημα αλλά το ένα δεν έχει καμία σχέση με το άλλο.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
δεν νομιζω οτι πρεπει να εισαι διανοια για να καταλαβεις τις κλισεις σου και τα ενδιαφεροντα σου
δεν αναφερω οτι τα αρχαια ελληνικα δεν σε βοηθανε στην εκθεση αντιθετως οσοι γνωριζουν εχουν την ευκολια να βρισκουν συνωνυμα-αντωνυμα, να βρισκουν ομορριζα παραγωγα με μεγαλυτερη ευκολια (γκρινιαζα στον φιλολογο οταν λεξεις που ζηταγε να χωρισουμε προεκυπταν απο τα αρχαια ελληνικα ) εγω μιλησα για την χρησιμοτητα τους στην ζωη μας ..
Ωστοσο κομματια τα οποια ανηκουν στην νεοελληνικη γλωσσα και δεν επαναλαμβανονται πια στο γυμνασιο και στο λυκειο τοσο πολυ τοσο στην ασκησιολογια και οσο στην θεωρια και εμφανιζονται μετα στην γ λυκειου θα προτιμουσα να τα εβλεπα πιο συχνα στο γυμνασιο παρα τις μεταφρασεις που θα επρεπε να παπαγαλισω


Ασχετο γιατι? μεγαλυτερη χρησιμοτητα θα εχει για εναν ανθρωπο η εκμαθηση της χρησης των υπολογιστων και πολλων σημαντικων προγραμματων και για την ζωη του και για την εργασια του και οχι τα αρχαια ελληνικα
αρα αντι να κανει 7 ωρες αρχαια παπαγαλιζοντας χρονους και δεν ξερω τι αλλο θα ηταν πιο επικοδομητικο να ασχοληθει με κατι το οποιο ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ
η εκμαθηση ξενων γλωσσων θα ηταν ευκολοτερο εαν γινοντουσαν περισσοτερες ωρες

θεωρω οτι για τους ανθρωπους που δεν θα ασχοληθουν με επιστημες της θεωρητικης κατευθυνσης τους ειναι αχρηστο και θαπρεπει να βγει αμεσσα απο την βασικη εκπαιδευση και να αποτελει μαθημα επιλογης
Ο τροπος που διδασκεται κιολας κουραζει τους μαθητες
Νομιζω και ο ιδιος ο μπαμπινιωτης εχει αναφερει ως βασικα μαθηματα που θα πρεπει να διδασκονται σε ολους

ΓΛΩΣΣΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
δεν νομιζω οτι πρεπει να εισαι διανοια για να καταλαβεις τις κλισεις σου και τα ενδιαφεροντα σου
δεν αναφερω οτι τα αρχαια ελληνικα δεν σε βοηθανε στην εκθεση αντιθετως οσοι γνωριζουν εχουν την ευκολια να βρισκουν συνωνυμα-αντωνυμα, να βρισκουν ομορριζα παραγωγα με μεγαλυτερη ευκολια (γκρινιαζα στον φιλολογο οταν λεξεις που ζηταγε να χωρισουμε προεκυπταν απο τα αρχαια ελληνικα ) εγω μιλησα για την χρησιμοτητα τους στην ζωη μας ..
Ωστοσο κομματια τα οποια ανηκουν στην νεοελληνικη γλωσσα και δεν επαναλαμβανονται πια στο γυμνασιο και στο λυκειο τοσο πολυ τοσο στην ασκησιολογια και οσο στην θεωρια και εμφανιζονται μετα στην γ λυκειου θα προτιμουσα να τα εβλεπα πιο συχνα στο γυμνασιο παρα τις μεταφρασεις που θα επρεπε να παπαγαλισω


Ασχετο γιατι? μεγαλυτερη χρησιμοτητα θα εχει για εναν ανθρωπο η εκμαθηση της χρησης των υπολογιστων και πολλων σημαντικων προγραμματων και για την ζωη του και για την εργασια του και οχι τα αρχαια ελληνικα
αρα αντι να κανει 7 ωρες αρχαια παπαγαλιζοντας χρονους και δεν ξερω τι αλλο θα ηταν πιο επικοδομητικο να ασχοληθει με κατι το οποιο ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ
η εκμαθηση ξενων γλωσσων θα ηταν ευκολοτερο εαν γινοντουσαν περισσοτερες ωρες

θεωρω οτι για τους ανθρωπους που δεν θα ασχοληθουν με επιστημες της θεωρητικης κατευθυνσης τους ειναι αχρηστο και θαπρεπει να βγει αμεσσα απο την βασικη εκπαιδευση και να αποτελει μαθημα επιλογης
Ο τροπος που διδασκεται κιολας κουραζει τους μαθητες
Νομιζω και ο ιδιος ο μπαμπινιωτης εχει αναφερει ως βασικα μαθηματα που θα πρεπει να διδασκονται σε ολους

ΓΛΩΣΣΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ


Τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά σου δεν μπορείς να τα ξες με βεβαιότητα από 9 χρονών. Ειδικά εάν μιλάμε για το ποια κατεύθυνση θα επιλέξεις, όπως είπα και πριν, εδώ καλά καλά τα παιδιά του δημοτικού δε ξέρουν καν τι πάει να πει "κατεύθυνση".
Όπως τα αρχαία ελληνικά βοηθάνε στην έκθεση, έτσι βοηθάνε και στην καθημερινή σου ζωή. Ίσως όχι με τον τρόπο που φαντάζεσαι. Δε θα σου πει κανείς στον δρόμο "Κάνε μου χρονική αντικατάσταση του ρήματος οιδα", όπως δε θα σου πει και κανένας "Λύσε μου αυτή την εξίσωση δευτέρου βαθμού". Τα αρχαία, παρ'όλα αυτά, έχουν χρησιμότητα στον προφορικό λόγο, γιατί πολλές λέξεις των ν.ε έχουν ρίζες από τα αρχαία.
Νομίζω τα έχεις μπερδέψει λίγο. Άλλο είναι να μην θεωρείς χρήσιμα τα αρχαία, και άλλο να μου λες ότι η νεοελληνική γλώσσα θα έπρεπε να διδάσκεται αλλιώς, πιο ορθά κατά την δική σου κρίση.
Απαραίτητο δεν είναι μόνο να ξέρεις από υπολογιστές, απαραίτητο είναι να ξες και να μιλάς και να στέκεσαι στην κοινωνία ως μορφωμένος άνθρωπος, ειδάλλως μίλα και σα τον Φατσέα άμα θέλεις.
Το πρόβλημα με την εκμάθηση ξένων γλωσσών δεν είναι στο πόσες ώρες διδάσκονται, αλλά στον τρόπο που διδάσκονται. Προσωπικά στο γυμνάσιο θυμάμαι είχα καθηγήτρια στα γαλλικά που ήταν πολύ καλή, και έμαθα από εκείνη. Αλλά ξέρω ότι σε άλλα σχολεία πετούσαν χαρταετό. Ξεφεύγουμε όμως από το θέμα...
Με την δική σου λογική, και εγώ που ήμουν στην θεωρητική κατεύθυνση δεν θα έπρεπε να διδάσκομαι μαθηματικά μετά το γυμνάσιο (και πολύ λέω, αφού από το δημοτικό έμαθα ήδη πόσα....) . Τι χρησιμότητα έχουν στην ζωή μου; Που θα μου χρησιμεύσει ο λογάριθμος, οι τριγωνομετρικές εξισώσεις, τα πολυώνυμα και άλλα συναφή;
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά σου δεν μπορείς να τα ξες με βεβαιότητα από 9 χρονών. Ειδικά εάν μιλάμε για το ποια κατεύθυνση θα επιλέξεις, όπως είπα και πριν, εδώ καλά καλά τα παιδιά του δημοτικού δε ξέρουν καν τι πάει να πει "κατεύθυνση".
Όπως τα αρχαία ελληνικά βοηθάνε στην έκθεση, έτσι βοηθάνε και στην καθημερινή σου ζωή. Ίσως όχι με τον τρόπο που φαντάζεσαι. Δε θα σου πει κανείς στον δρόμο "Κάνε μου χρονική αντικατάσταση του ρήματος οιδα", όπως δε θα σου πει και κανένας "Λύσε μου αυτή την εξίσωση δευτέρου βαθμού". Τα αρχαία, παρ'όλα αυτά, έχουν χρησιμότητα στον προφορικό λόγο, γιατί πολλές λέξεις των ν.ε έχουν ρίζες από τα αρχαία.
Νομίζω τα έχεις μπερδέψει λίγο. Άλλο είναι να μην θεωρείς χρήσιμα τα αρχαία, και άλλο να μου λες ότι η νεοελληνική γλώσσα θα έπρεπε να διδάσκεται αλλιώς, πιο ορθά κατά την δική σου κρίση.
Απαραίτητο δεν είναι μόνο να ξέρεις από υπολογιστές, απαραίτητο είναι να ξες και να μιλάς και να στέκεσαι στην κοινωνία ως μορφωμένος άνθρωπος, ειδάλλως μίλα και σα τον Φατσέα άμα θέλεις.
Το πρόβλημα με την εκμάθηση ξένων γλωσσών δεν είναι στο πόσες ώρες διδάσκονται, αλλά στον τρόπο που διδάσκονται. Προσωπικά στο γυμνάσιο θυμάμαι είχα καθηγήτρια στα γαλλικά που ήταν πολύ καλή, και έμαθα από εκείνη. Αλλά ξέρω ότι σε άλλα σχολεία πετούσαν χαρταετό. Ξεφεύγουμε όμως από το θέμα...
Με την δική σου λογική, και εγώ που ήμουν στην θεωρητική κατεύθυνση δεν θα έπρεπε να διδάσκομαι μαθηματικά μετά το γυμνάσιο (και πολύ λέω, αφού από το δημοτικό έμαθα ήδη πόσα....) . Τι χρησιμότητα έχουν στην ζωή μου; Που θα μου χρησιμεύσει ο λογάριθμος, οι τριγωνομετρικές εξισώσεις, τα πολυώνυμα και άλλα συναφή;
τα μαθηματικα θα τα συναντησεις ακομα και σε μεταπτυχιακο στην νομικη η την ψυχολογια στο εξωτερικο
κυριως προχωρημενη στατιστικη και αλλα πιο εφαρμοσμενα μαθηματικα
τα μαθηματικα θα τα συναντησεις παντου ωστοσο εδω τα εχουμε υποτιμησει και εχουμε βαλει ως υψιστο μαθημα τα αρχαια ελληνικα
μπορεις με τα αρχαια να αυξησεις τις γλωσσολογικες σου ικανοτητες αλλα αν δεν μαθεις αρχαια δεν νομιζω οτι θα μιλας σαν τον φατσεα :)
επισης με τον τροπο που διδασκονται στα σχολεια προωθουν στους μαθητες την αντιληψη οτι τα αρχαια δεν βρισκουν χρησιμοτητα στην ζωη τους

καλα μην κολλας με την λεξη κατευθηνση νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω δεν εννοω αν θα παει θετικη η θεωρητικη
αλλα τι θα ακολουθησει βαση των προτιμησεων του.
θεωρω οτι θα πρεπει να λειπει απο την βασικη εκπαιδευση ολων των μαθητων και να υπαρχει ως επιλογη αλλα θιγονται τα συμφεροντα των φιλολογων και θα αρχισει κανα αρχαια lives matter διοτι θα χαθουν τα ιδιαιτερα και τα φροντιστηρια
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
τα μαθηματικα θα τα συναντησεις ακομα και σε μεταπτυχιακο στην νομικη η την ψυχολογια στο εξωτερικο
κυριως προχωρημενη στατιστικη και αλλα πιο εφαρμοσμενα μαθηματικα
τα μαθηματικα θα τα συναντησεις παντου ωστοσο εδω τα εχουμε υποτιμησει και εχουμε βαλει ως υψιστο μαθημα τα αρχαια ελληνικα
μπορεις με τα αρχαια να αυξησεις τις γλωσσολογικες σου ικανοτητες αλλα αν δεν μαθεις αρχαια δεν νομιζω οτι θα μιλας σαν τον φατσεα :)
επισης με τον τροπο που διδασκονται στα σχολεια προωθουν στους μαθητες την αντιληψη οτι τα αρχαια δεν βρισκουν χρησιμοτητα στην ζωη τους

καλα μην κολλας με την λεξη κατευθηνση νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω δεν εννοω αν θα παει θετικη η θεωρητικη
αλλα τι θα ακολουθησει βαση των προτιμησεων του.
θεωρω οτι θα πρεπει να λειπει απο την βασικη εκπαιδευση ολων των μαθητων και να υπαρχει ως επιλογη αλλα θιγονται τα συμφεροντα των φιλολογων και θα αρχισει κανα αρχαια lives matter διοτι θα χαθουν τα ιδιαιτερα και τα φροντιστηρια


Η στατιστική, και αυτό θα το ξέρεις καλύτερα ο ίδιος μάλλον, είναι άλλη φάση. Εγώ έφερα άλλα παραδείγματα, όπως είπα πολυώνυμα, log, και πολλά άλλα που αυτή τη στιγμή ούτε θυμάμαι. Ας διδασκόμαστε μόνο στατιστική λοιπόν στο γυμνάσιο και στο λύκειο, αφού μόνο αυτή θα με βοηθήσει. Όλα τα άλλα άχρηστα ακούγονται, πολύπλοκα χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος να τα μάθουμε.
Δεν είπα να ξες άπταιστα αρχαία, είπα να έχεις μερικές βασικές γνώσεις μονάχα. Γιατί ναι, πίστεψέ με, χωρίς τα αρχαία ελληνικά δε θα μάθεις ούτε σωστά τα νέα. Επίσης δεν υπάρχει φιλόλογος που θα τον ρωτήσεις για την χρησιμότητα των αρχαίων στην ζωή μας και δε θα έχει να σου δώσει κάποια (ορθή) απάντηση. Απλά όταν είσαι 13 χρονών δεν μπορείς να το κατανοήσεις γιατί λόγω της ηλικίας σου, τα βλέπεις όλα πιο επιφανειακά. Το σχολείο έχει πολλά προβλήματα αλλά τα αρχαία ελληνικά δεν είναι ένα από αυτό. Θα έπρεπε να διδάσκονται λίγο καλύτερα; Ναι. Θα έπρεπε να αφαιρεθούν εντελώς ως μάθημα; Σε καμία, μα καμία περίπτωση.
Όχι, ένα παιδί δημοτικού δεν έχει ιδέα τι θα ακολουθήσει. Με το ζόρι ξέρει τι προτιμήσεις έχει στα μαθήματα. Εγώ ήμουν ανέκαθεν καλή στην φυσική, αυτό τι σημαίνει;Την θεωρητική διάλεξα, πρώτη λυκείου βεβαιώθηκα ότι ναι αυτή η κατεύθυνση ταιριάζει 100% σε εμένα. Και οι περισσότεροι έτσι είναι, το έβλεπα και από τους συμμαθητές μου.
Δεν θίγονται απλώς τα "συμφέροντα των φιλολόγων". Η αφαίρεση των αρχαίων δεν θα ήταν ωφέλιμη για κανέναν, είτε μαθηματικό, είτε φιλόλογο.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Η στατιστική, και αυτό θα το ξέρεις καλύτερα ο ίδιος μάλλον, είναι άλλη φάση. Εγώ έφερα άλλα παραδείγματα, όπως είπα πολυώνυμα, log, και πολλά άλλα που αυτή τη στιγμή ούτε θυμάμαι. Ας διδασκόμαστε μόνο στατιστική λοιπόν στο γυμνάσιο και στο λύκειο, αφού μόνο αυτή θα με βοηθήσει. Όλα τα άλλα άχρηστα ακούγονται, πολύπλοκα χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος να τα μάθουμε.
Δεν είπα να ξες άπταιστα αρχαία, είπα να έχεις μερικές βασικές γνώσεις μονάχα. Γιατί ναι, πίστεψέ με, χωρίς τα αρχαία ελληνικά δε θα μάθεις ούτε σωστά τα νέα. Επίσης δεν υπάρχει φιλόλογος που θα τον ρωτήσεις για την χρησιμότητα των αρχαίων στην ζωή μας και δε θα έχει να σου δώσει κάποια (ορθή) απάντηση. Απλά όταν είσαι 13 χρονών δεν μπορείς να το κατανοήσεις γιατί λόγω της ηλικίας σου, τα βλέπεις όλα πιο επιφανειακά. Το σχολείο έχει πολλά προβλήματα αλλά τα αρχαία ελληνικά δεν είναι ένα από αυτό. Θα έπρεπε να διδάσκονται λίγο καλύτερα; Ναι. Θα έπρεπε να αφαιρεθούν εντελώς ως μάθημα; Σε καμία, μα καμία περίπτωση.
Όχι, ένα παιδί δημοτικού δεν έχει ιδέα τι θα ακολουθήσει. Με το ζόρι ξέρει τι προτιμήσεις έχει στα μαθήματα. Εγώ ήμουν ανέκαθεν καλή στην φυσική, αυτό τι σημαίνει;Την θεωρητική διάλεξα, πρώτη λυκείου βεβαιώθηκα ότι ναι αυτή η κατεύθυνση ταιριάζει 100% σε εμένα. Και οι περισσότεροι έτσι είναι, το έβλεπα και από τους συμμαθητές μου.
Δεν θίγονται απλώς τα "συμφέροντα των φιλολόγων". Η αφαίρεση των αρχαίων δεν θα ήταν ωφέλιμη για κανέναν, είτε μαθηματικό, είτε φιλόλογο.
ισως εχω λανθασμενη αποψη για το συγκεκριμενο μαθημα λογω των καθηγητων που ειχα στα σχολικα μου χρονια και του τροπου διδασκαλιας του συγκεκριμενου μαθηματος
συμφωνω μαζι σου οτι τα μαθηματικα που γινονται στην β λυκειου δεν εχουν ουσιαστικη χρησιμοτητα και θα πρεπει να αλλαξουν για τα παιδια την θεωρητικης κατευθυνσης και να στραφει προς την στατιστικη και στις εφαρμογες της.Αυτη η υλη εμεινε ετσι διοτι παλια εδιναν μαθηματικα γενικης οπου ολα αυτα που γινονται στις προηγουμενες ταξεις χρειαζονται ασε που τα θεματα πολλες χρονιες θυμιζαν κατευθυνση αλλα απο το 17 που καταργηθηκε ως μαθημα επιλογης θα επρεπε να αλλαξει και το προγραμμα σπουδων ,εδω βεβαια βαζανε στην κατευθυνση της οικονομιας περισσοτερες ωρες ιστοριας κατευθυνσης παρα αεππ που ηταν εξεταζομενο μαθημα στις πανελληνιες με αυτο θα ασχοληθουν...
Δεν μιλησα ποτε για πληρη αφαιρεση αλλα απο την 3η γυμνασιου ας ειναι μαθημα επιλογης για τα παιδια που 2 χρονια δουλεψαν το συγκεκριμενο μαθημα ,τους αρεσε και θα ηθελαν να συνεχισουν να το παρακολουθουν και να μαθαινουν περισσοτερα και μπαινοντας το λυκειο να αυστηρουνται τα πραγματα ωστε να κατευθυνθει εκει που επιθυμει
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Πραγματικά απορώ γιατί κάναμε Αρχαία στο σχολείο.Μάθημα επιλογής έπρεπε να είναι ειδικά στο Γυμνάσιο.Τα Αρχαία χρησιμεύουν κυρίως στους Αρχαιολόγους και σε όσους επιθυμούν να τα διδάξουν ως Φιλόλογοι.Πάντως Αντιγόνη είχα γράψει 16 στις Πανελλήνιες,από τα αγαπημένα μου μαθήματα.
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
ισως εχω λανθασμενη αποψη για το συγκεκριμενο μαθημα λογω των καθηγητων που ειχα στα σχολικα μου χρονια και του τροπου διδασκαλιας του συγκεκριμενου μαθηματος
συμφωνω μαζι σου οτι τα μαθηματικα που γινονται στην β λυκειου δεν εχουν ουσιαστικη χρησιμοτητα και θα πρεπει να αλλαξουν για τα παιδια την θεωρητικης κατευθυνσης και να στραφει προς την στατιστικη και στις εφαρμογες της.Αυτη η υλη εμεινε ετσι διοτι παλια εδιναν μαθηματικα γενικης οπου ολα αυτα που γινονται στις προηγουμενες ταξεις χρειαζονται ασε που τα θεματα πολλες χρονιες θυμιζαν κατευθυνση αλλα απο το 17 που καταργηθηκε ως μαθημα επιλογης θα επρεπε να αλλαξει και το προγραμμα σπουδων ,εδω βεβαια βαζανε στην κατευθυνση της οικονομιας περισσοτερες ωρες ιστοριας κατευθυνσης παρα αεππ που ηταν εξεταζομενο μαθημα στις πανελληνιες με αυτο θα ασχοληθουν...
Δεν μιλησα ποτε για πληρη αφαιρεση αλλα απο την 3η γυμνασιου ας ειναι μαθημα επιλογης για τα παιδια που 2 χρονια δουλεψαν το συγκεκριμενο μαθημα ,τους αρεσε και θα ηθελαν να συνεχισουν να το παρακολουθουν και να μαθαινουν περισσοτερα και μπαινοντας το λυκειο να αυστηρουνται τα πραγματα ωστε να κατευθυνθει εκει που επιθυμει


Μπορεί να ευθύνονται και οι καθηγητές σίγουρα, γιατί παίζουν μεγάλο ρόλο στο αν θα σ'αρέσει ένα μάθημα και αν το διδάσκουν και καλά. Αλλά εξίσου μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει και ο μαθητής.
Καλά γενικότερα τα βιβλία όλων των μαθημάτων πρέπει να αλλάξουν και να ανανεωθούν. Χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι στην κοινωνιολογία είχε στατιστικές έρευνες του 2004 γραμμένες, που υποτίθεται τότε ήταν πρόσφατες. Αλλά ναι, τα μαθηματικά σίγουρα δε θα έπρεπε να διδάσκονται με αυτόν τον τρόπο...
Θα είναι μεγάλο πλήγμα εάν γίνει μάθημα επιλογής. Πολύ απλά, όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως κατεύθυνσης ως μάθημα επιλογής διαλέγουν το πιο "εύκολο". Τα αρχαία θέλουν διάβασμα. Ποιος θα τα επιλέξει; 4-5 παιδιά και δε θα γίνει καν τμήμα.
 

Annikoukouni

Νεοφερμένος

Η Annikoukouni αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Να μεταφέρετε τα ρήματα των παρακάτω φράσεων από τον Ενεστώτα στο
Μέλλοντα:
 Ὁ στρατηγὸς κελεύει θαρσεῖν
 Οἱ διδάσκαλοι παιδεύουσιν τοὺς μαθητάς.
 Ἡμεῖς λύομεν τὰς σπονδάς.
 Ὑμεῖς θύετε τοῖς θεοῖς.

Σας παρακαλώ μπορεί καποιος να με βοηθήσει σε αυτη την άσκηση
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
κελεύσει, παιδεύσουσι(ν), λύσομεν, θύσετε
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Βέβαια, καλό ειναι να μελετήσεις πως τροποποιείται η κάθε ομάδα ρήματων τα φωνηεντόληκτρα σχηματίζουν Μέλλοντα και Αόριστο σε -σω,-σα αντίστοιχα, τα ουρανικόληκτα(κ,γ,χ,ττ/σσ) σε -ξω,-ξα, τα χειλικόληκτα(π,β,φ πτ) σε -ψω,-ψα, τα οδοντικόληκτα(τ,δ,θ,ζ) σε -σω,-σα(όπως στα φωνηεντόληκτα) και τα ενρινόληκτα-υγρόληκτα εκεί είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, ο μελλοντας σχηματίζεται όπως τα συννηρημένα σε -εω (βλεπε αγγέλλω=αγγελώ) και στον αόριστο κρατάνε το ένρινο-υγρό σύμφωνο (βλέπε αγγέλλω= ήγγελα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top