Αρχαία: Βοήθεια/Απορίες στο Γνωστό

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Γκρίζε, μη μου σπας τα νεύρα.:mad::P
Όλα, ΟΛΑ, τα παπαγαλίζετε. Όλα.:)

Clear?
Δηλαδή κι αυτό που λέει: «Εγώ όταν άκουσα τον χρησμό, έκανα αυτές τις σκέψεις...το μίσος και αυτού και άλλων πολλών.» (Απολογία, 20-21) ; :eek:
Ξέρω το νόημα, αλλά...
Υπάρχει περίπτωση να μας ζητήσουν τα μεταφρασμένα λόγια του Σωκράτη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Δηλαδή κι αυτό που λέει: «Εγώ όταν άκουσα τον χρησμό, έκανα αυτές τις σκέψεις...το μίσος και αυτού και άλλων πολλών.» (Απολογία, 20-21) ; :eek:
Ξέρω το νόημα, αλλά...
Υπάρχει περίπτωση να μας ζητήσουν τα μεταφρασμένα λόγια του Σωκράτη;
Μπορούν να σου ζητήσουν πως εξηγούνται τα αντιφατικά αισθήματα που ενέπνευσε ο Σωκράτης στους σύγχρονούς του; Μπορεί να σου το ζητήσουν, δεν είναι και σίγουρο. Κάποιος απο τους τόσους εξεταζόμενους θα γράψει και τα λόγια μέσα σε εισαγωγικά;)

Όπως και στην Ιστορία, κάποιος θα γράψει μέσα σε εισαγωγικά τα λόγια του Βενιζέλου, ενώ κάποιοι άλλοι όχι.:)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Μπορούν να σου ζητήσουν πως εξηγούνται τα αντιφατικά αισθήματα που ενέπνευσε ο Σωκράτης στους σύγχρονούς του; Μπορεί να σου το ζητήσουν, δεν είναι και σίγουρο. Κάποιος απο τους τόσους εξεταζόμενους θα γράψει και τα λόγια μέσα σε εισαγωγικά;)
Damn.
Καλά, έχουμε 9 μήνες ακόμη. Θα τα μάθω. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Damn.
Καλά, έχουμε 9 μήνες ακόμη. Θα τα μάθω. :P
Γενικότερα η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά!;):D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Δηλαδή κι αυτό που λέει: «Εγώ όταν άκουσα τον χρησμό, έκανα αυτές τις σκέψεις...το μίσος και αυτού και άλλων πολλών.» (Απολογία, 20-21) ; :eek:
Ξέρω το νόημα, αλλά...
Υπάρχει περίπτωση να μας ζητήσουν τα μεταφρασμένα λόγια του Σωκράτη;

Βρε παιδιά, ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΝΑΙ! Ακόμη το θυμάμαι κι εγώ αυτό το χωρίο. Σιγά.
Είχα ξαναγράψει ότι μου είχε ζητηθεί σε διαγώνισμα. Γιατί, δηλαδή, να μην πέσει η ερώτηση: «Ποιες σκέψεις έκανε ο Σωκράτης όταν άκουσε τον χρησμό, καθώς και ποια αισθήματα ενέπνευσε η συμπεριφορά του αυτή προς τους συγχρόνους του;».

Είναι εντός ύλης και είναι μια πανεύκολη σελίδα. Μην κάνετε την τρίχα τριχιά.
Αν ρισκάρετε να χάσετε τις σίγουρες 10 μονάδες της εισαγωγής, τότε ok.
Να έχετε ξεκάθαρο, όμως, ότι στις Πανελλήνιες δεν σας εξετάζουν στο νόημα. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στην Ιστορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Ακομη προσπαθω να θυμηθω γιατι την ειχα σκισει. Μαλλον νομιζα πως ελεγε μονο το αποσπασμα απ την απολογια. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.
Ψάχνοντας στο ψηφιακό βοήθημα του υπουργείου εντόπισα τα κάτωθι στην 4η ενότητα του Πρωταγόρα:

«ἵν’ εἶεν πόλεων κόσμοι τε καὶ δεσμοὶ φιλίας συναγωγοὶ»
[...] Ειδικότερα η αἰδὼς οδηγεί σε ό,τι ονομάζεται «πόλεων κόσμοι», δηλαδή εμπνέει στους πολίτες κόσμια συμπεριφορά και συντελεί στην κατάκτηση της αυτονομίας τους, αναγκαία για την αρμονία της κοινωνίας. Η δίκη παραπέμπει στο «πόλεων δεσμοί», (:confused:) δηλαδή σε υπαγορεύσεις με τις οποίες οι πολίτες υποβάλλονται σε δεσμεύσεις της συμπεριφοράς τους, ώστε να επιβάλλεται η συνοχή της πολιτικής κοινωνίας. Η συμπληρωματική λειτουργία των δύο «δώρων» συνεπάγεται φιλίαν, που σημαίνει ηθική ενότητα της πολιτείας, σύμπνοια και ομόνοια των πολιτών, ώστε να συμβιώνουν αρμονικά.

Βάσει σύνταξης (αλλά και δοθείσας μετάφρασης) η γενική φιλίας δεν αναφέρεται στους δεσμούς; Πώς λοιπόν δίνει αυτή την ανάλυση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Ψάχνοντας στο ψηφιακό βοήθημα του υπουργείου εντόπισα τα κάτωθι στην 4η ενότητα του Πρωταγόρα:

«ἵν’ εἶεν πόλεων κόσμοι τε καὶ δεσμοὶ φιλίας συναγωγοὶ»
[...] Ειδικότερα η αἰδὼς οδηγεί σε ό,τι ονομάζεται «πόλεων κόσμοι», δηλαδή εμπνέει στους πολίτες κόσμια συμπεριφορά και συντελεί στην κατάκτηση της αυτονομίας τους, αναγκαία για την αρμονία της κοινωνίας. Η δίκη παραπέμπει στο «πόλεων δεσμοί», () δηλαδή σε υπαγορεύσεις με τις οποίες οι πολίτες υποβάλλονται σε δεσμεύσεις της συμπεριφοράς τους, ώστε να επιβάλλεται η συνοχή της πολιτικής κοινωνίας. Η συμπληρωματική λειτουργία των δύο «δώρων» συνεπάγεται φιλίαν, που σημαίνει ηθική ενότητα της πολιτείας, σύμπνοια και ομόνοια των πολιτών, ώστε να συμβιώνουν αρμονικά.
Βάσει σύνταξης (αλλά και δοθείσας μετάφρασης) η γενική φιλίας δεν αναφέρεται στους δεσμούς; Πώς λοιπόν δίνει αυτή την ανάλυση;

ἵν’ εἶεν κόσμοι τε δεσμοὶ πόλεων (γεν. αντικειμενική στο "κόσμοι τε δεσμοί") καὶ συναγωγοὶ φιλίας (γεν. αντικειμενική στο "συναγωγοί")

=για να είναι τα στολίδια (μεταφορικά: αυτά που ομορφαίνουν κάτι) και οι συνδετικοί κρίκοι των πόλεων-κρατών και οι συνοδοιπόροι της φιλίας (μεταφορικά: αυτοί που ακολουθούν μαζί τον πνευματικό δρόμο για να συνάψουν φιλίες)

σου απάντησα, όπως θα απαντούσα σε ένα άγνωστο

(επεξεργασία: )
το βοήθημα που έχω στο γνωστό έχει δυο περιπτώσεις στη σύνταξη, καμία από τις οποίες δεν αποδίδει τη γενική αντικειμενική φιλίας στο δεσμοί, αλλά στο συναγωγοί, που είναι επιθετικός προσδιορισμός στο κόσμοι και δεσμοί.

ΥΣ: νομίζω ότι έχει έρθει η κατάλληλη ώρα να αναιρέσεις τις μάλλον αρνητικές απόψεις σου για τον Θουκυδίδη και στη θέση του αυτή να προτείνεις άλλο πρόσωπο. Ονόματα δε λέμε, προσωπικότητες δε θίγουμε:
Πλάτων :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.
ἵν’ εἶεν κόσμοι τε δεσμοὶ πόλεων (γεν. αντικειμενική στο "κόσμοι τε δεσμοί") καὶ συναγωγοὶ φιλίας (γεν. αντικειμενική στο "συναγωγοί")

=για να είναι τα στολίδια (μεταφορικά: αυτά που ομορφαίνουν κάτι) και οι συνδετικοί κρίκοι των πόλεων-κρατών και οι συνοδοιπόροι της φιλίας (μεταφορικά: αυτοί που ακολουθούν μαζί τον πνευματικό δρόμο για να συνάψουν φιλίες)

σου απάντησα, όπως θα απαντούσα σε ένα άγνωστο

(επεξεργασία: )
το βοήθημα που έχω στο γνωστό έχει δυο περιπτώσεις στη σύνταξη, καμία από τις οποίες δεν αποδίδει τη γενική αντικειμενική φιλίας στο δεσμοί, αλλά στο συναγωγοί, που είναι επιθετικός προσδιορισμός στο κόσμοι και δεσμοί.

ΥΣ: νομίζω ότι έχει έρθει η κατάλληλη ώρα να αναιρέσεις τις μάλλον αρνητικές απόψεις σου για τον Θουκυδίδη και στη θέση του αυτή να προτείνεις άλλο πρόσωπο. Ονόματα δε λέμε, προσωπικότητες δε θίγουμε:
Πλάτων :P

Σ'ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου! :) Εγώ είχα σκεφτεί το "πόλεων" ως γενική αντικειμενική στο "κόσμοι" και το συναγωγοί επιθετικό προσδιορισμοί στο "δεσμοι" με συμπλήρωμα τη γενική αντικειμενική φιλίας. ;) Εντάξει μύθος είναι και καταγραφή προφορικής αφήγησης. Δε χρειάζεται να τα παίρνουμε όλα τοις μετρητοίς.
Υ.Γ. Καλός είναι κι αυτός όταν τον πιάνουν οι στραβές του.:mpinelik:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου! Εγώ είχα σκεφτεί το "πόλεων" ως γενική αντικειμενική στο "κόσμοι" και το συναγωγοί επιθετικό προσδιορισμοί στο "δεσμοι" με συμπλήρωμα τη γενική αντικειμενική φιλίας. Εντάξει μύθος είναι και καταγραφή προφορικής αφήγησης. Δε χρειάζεται να τα παίρνουμε όλα τοις μετρητοίς.
Υ.Γ. Καλός είναι κι αυτός όταν τον πιάνουν οι στραβές του.

Καλά, ας μην πιάσουμε αυτή τη συζήτηση που πονάει από κάθε πλευρά. Όλοι τους ανεξαιρέτως (απ'όσους φυσικά μπορούν να τεθούν ως άγνωστο σε Πανελλαδικό επίπεδο) έχουν τα καλά τους και τα ΣΤΡΑΒΑ(!!!) τους.
Ο Θουκυδίδης είναι να μην πάρει μπρος.
Ο Πλάτωνας είναι επίσης προβλέψιμος (νομίζω πως το ότι ο λόγος του είναι φιλοσοφικός λέει πολλά :crazy: )
Επιπροσθέτως, ανάμεσα στους διασήμους φέροντας δυσκολίας συγκαταλέγεται και ο Δημοσθένης, στα έργα του οποίου επαληθεύεται όλο το συντακτικό (με εξαιρέσεις και μη)! :bye:

Σχετικά με το άγνωστο, μη βασίζεσαι (που απ'ότι καταλαβαίνω ψάχνεσαι και για τα χειρότερα, άρα δεν τίθεται θέμα) στη δυσκολία των θεμάτων των Πανελληνίων. Ην βουλησωνται ημιν εξορμαν δια θεματων, ευθύμως τουτο αν πράττοιεν... [=Αν θελήσουν να μας επιτεθούν μέσω των θεμάτων -που θα προτείνουν-, με -μεγάλη- προθυμία μπορούν να το κάνουν: ο υποθετικός λόγος δηλώνει το προσδοκώμενο σε ευθύ λόγο, επειδή η υπόθεση εκφέρεται με ην+υποτακτική (ην βουλησωνται) και η απόδοση είναι κύρια πρόταση που εκφέρεται με δυνητική ευκτική, δηλαδή με μελλοντική έκφραση (αν πραττοιεν)]

Ελπίζω τον υποθετικό να μην τον απέκτεινα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Είμαστε στην ενότητα 2 στον Πρωταγόρα και μας έχει βάλει ο καθηγητής μας μια ερώτηση,σύμφωνα με την οποία πρέπει να βρούμε τις προσωποποιημένες έννοιες μέσα στο κείμενο και να παρατηρήσουμε τη λειτουργία τους στην πλοκή του μύθου. Δε μπορώ να βρω ποιες είναι αυτές οι έννοιες..μήπως μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?? :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellla

Νεοφερμένος

Η stellla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Είμαστε στην ενότητα 2 στον Πρωταγόρα και μας έχει βάλει ο καθηγητής μας μια ερώτηση,σύμφωνα με την οποία πρέπει να βρούμε τις προσωποποιημένες έννοιες μέσα στο κείμενο και να παρατηρήσουμε τη λειτουργία τους στην πλοκή του μύθου. Δε μπορώ να βρω ποιες είναι αυτές οι έννοιες..μήπως μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?? :worry:
Καλημέρα, δεν ξέρω αν είναι σίγουρα σωστό αυτό που θα πω αλλά ακούγοντας την ερώτηση το πρώτο που σκέφτηκα είναι τα ονόματα των θεών μήπως εννοεί τον Προμηθέα και τον Επιμηθέα. (επι+μήδομαι ΚΑΙ προ+ μήδομαι) δηλαδή αυτός που σκέφτεται εκ των υστέρων κι αυτός που προνοεί. Περίμενε όμως να απαντήσουν κι άλλοι διότι μπορεί να μη είναι σωστό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Εγώ που έψαξα στο ίντερνετ,σ'ένα ψηφιακό βοήθημα,μου έβγαλε το σημείο "πυκναις τέ θριξίν καί στερεοις δέρμασιν,ικανοις μέν αμυναι χειμωνα,δυνατοις δέ καί καύματα",δηλαδή ότι τα έμβια όντα αμύνονται και όχι τα τριχώματα και τα δέρματα από μόνα τους.. Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellla

Νεοφερμένος

Η stellla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Εγώ που έψαξα στο ίντερνετ,σ'ένα ψηφιακό βοήθημα,μου έβγαλε το σημείο "πυκναις τέ θριξίν καί στερεοις δέρμασιν,ικανοις μέν αμυναι χειμωνα,δυνατοις δέ καί καύματα",δηλαδή ότι τα έμβια όντα αμύνονται και όχι τα τριχώματα και τα δέρματα από μόνα τους.. Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει..
Γιατί αυτές να είναι προσωποποιημένες?? Μμμμ όταν σας πει την απάντηση ο καθηγητής πες την και σε εμάς γιατί μου φαίνεται ενδιαφέρον.......;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

desperateforphd

Νεοφερμένος

Η desperateforphd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Καλημέρα, δεν ξέρω αν είναι σίγουρα σωστό αυτό που θα πω αλλά ακούγοντας την ερώτηση το πρώτο που σκέφτηκα είναι τα ονόματα των θεών μήπως εννοεί τον Προμηθέα και τον Επιμηθέα. (επι+μήδομαι ΚΑΙ προ+ μήδομαι) δηλαδή αυτός που σκέφτεται εκ των υστέρων κι αυτός που προνοεί. Περίμενε όμως να απαντήσουν κι άλλοι διότι μπορεί να μη είναι σωστό.
Δες μήπως σε φτιάχνει αυτό: https://latistor.blogspot.gr/2011/09/3_25.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellla

Νεοφερμένος

Η stellla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Δες μήπως σε φτιάχνει αυτό: https://latistor.blogspot.gr/2011/09/3_25.html
Ευχαριστώ! τις ερωτήσεις του ΚΕΕ λέω να τις διαβάσω όταν τελειώσω με την ύλη και κάνω τις επαναλήψεις. Θα τα περάσω σε WORD μια και έδωσες το λινγκ.:D
Κι αυτό είναι ενδιαφέρον.... νομίζω:redface:
https://filologos24.blogspot.gr/p/blog-page_01.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Μπορούν να σου ζητήσουν πως εξηγούνται τα αντιφατικά αισθήματα που ενέπνευσε ο Σωκράτης στους σύγχρονούς του; Μπορεί να σου το ζητήσουν, δεν είναι και σίγουρο. Κάποιος απο τους τόσους εξεταζόμενους θα γράψει και τα λόγια μέσα σε εισαγωγικά;)

Όπως και στην Ιστορία, κάποιος θα γράψει μέσα σε εισαγωγικά τα λόγια του Βενιζέλου, ενώ κάποιοι άλλοι όχι.:)


εμας στο φροντιστηριο παντως μας ειπε τα αρχαια λογια δεν χρειαζονται οσο και για αυτο που λες καποιος θα το γραψει δεν εχει ρολο το ιδιο θα βαθμολογηθει η απαντηση ειτε τα βαλεις ειτε οχι για την ιστορια ναι θελουν και τις παρενθεσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
εμας στο φροντιστηριο παντως μας ειπε τα αρχαια λογια δεν χρειαζονται οσο και για αυτο που λες καποιος θα το γραψει δεν εχει ρολο το ιδιο θα βαθμολογηθει η απαντηση ειτε τα βαλεις ειτε οχι για την ιστορια ναι θελουν και τις παρενθεσεις

Τα αρχαία χωρία στην εισαγωγή χρειάζονται. Ναι, μπορείς να μην τα γράψεις, αλλά είναι ένα έξτρα ατού του γραπτού. Δεν ξέρεις αν ο βαθμολογητής θα αδιαφορήσει ή θα σου κόψει. Γ λυκείου, τόσο διάβασμα, το ρισκάρεις;
Στο φετινό κομμάτι της εισαγωγής που έπεσε, είχε μισή σειρούλα αρχαίο, ε ντάξει, τι είναι να το μάθετε.
Μωρέ μην πάτε με το ελάχιστο. Διαβάστε και λίγο για σας. Όχι το λιγότερο δυνατό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Τα αρχαία χωρία στην εισαγωγή χρειάζονται. Ναι, μπορείς να μην τα γράψεις, αλλά είναι ένα έξτρα ατού του γραπτού. Δεν ξέρεις αν ο βαθμολογητής θα αδιαφορήσει ή θα σου κόψει. Γ λυκείου, τόσο διάβασμα, το ρισκάρεις;
Στο φετινό κομμάτι της εισαγωγής που έπεσε, είχε μισή σειρούλα αρχαίο, ε ντάξει, τι είναι να το μάθετε.
Μωρέ μην πάτε με το ελάχιστο. Διαβάστε και λίγο για σας. Όχι το λιγότερο δυνατό.
εγω προσωπικα τα διαβαζω για να δωσω αυτο το εξτρα ατου του γραπτου απλως ανεφερα τι μας ειπε ο καθηγητης μας οτι δεν προκειται να σε κοψουν αν δεν τα γραψεις(ενταξει τωρα αν πεσεις σε περιπτωση σε κοβει και απο παντου αν θελει αλλα αλλου παπα ευαγγελιο αυτο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
ρε παιδια στα ηθικα νικομαχεια ενοτητα 6 εκει που αναφερει παραδειγματα για το ματι και το αλογο ο συλλογισμος του αριστοτελη ειναι επαγωγικος η αναλογικος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top