Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: να το επιλέξω;

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
το αοθ εχει σωσει κοσμακη και κοσμακη...
τα μαθηματικα ειναι πιο ευκολα απο τη βιολογια.
αν γραψεις 15 4ο πεδιο τοτε θα εχεις 16 στο 5ο πεδιο με αποτελεσμα να μπεις σε πρωτοκλασσατες σχολες οικονομικες...
γνωστος μου εχει γραψει απο θεωρητικη 9 στο 1ο πεδιο και με το αοθ ποπυ πηγε καλα εγραψε 13,5 στο 5ο πεδιο.... και περασε σε ΑΕΙ.. ενω με 9 που περναγε??
το αοθ ειναι και πολυ ευκολο μαθημα επιπλεον..
Tα αυτά έχω ακούσει κι εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Και ερωτώ τώρα εγώ να το επιλέξω?:hmm:
Πήρα ΑΟΘ στο σχολείο για να είμαι στο ίδιο τμήμα με φίλους και για να έχω καλύτερους καθηγητές. Σκεφτόμουν πολύ να το δώσω αλλά πέρυσι αποφάσισα να μην κάνω φροντιστήριο σε αυτό το μάθημα για να επικεντρωθώ στα μαθήματα της κατεύθυνσης και γιατί βγαίναν πολλές οι ώρες με ΑΟΘ.
Όπως καταλαβαίνετε, δεν με καίει και πολύ κάποια σχολή του 5ου πεδίου, απλά θα ήθελα να το έχω ανοιχτό για παν ενδεχόμενο και να ανεβάσω το βαθμό μου με την σχετικά ευκολη από ότι ακούω οικονομία.
Διαβάζοντας λίγο το βιβλίο μου φάνηκε ενδιαφέρον και εύκολο στην αποστήθιση αλλά με φοβίζει το ότι δεν κάνω μαθήματα.
Στο σχολείο ο καθηγητής μας έχει δηλώσει ότι θα βάλει σε όλους 20 είτε γράψουμε είτε όχι, είτε το δίνουμε είτε όχι.
Μάθημα κάνει μόνο με όσους του είπαν ότι το δίνουν, και όταν λέμε μάθημα εννοούμε την επίλυση ασκήσεων του 2ου κεφαλαίου και μόνο. Δεν ξεκίνησε δηλαδή κανονικά την ύλη, με αποτέλεσμα να μου φαίνεται τελείως κινέζικο το μάθημα. Εμάς που δεν συμμετέχουμε ενεργά στο μάθημα μας λέει να διαβάζουμε κάποιο άλλο μάθημα στην ώρα του.
Αξίζει τον κόπο να προσπαθήσω να τη διαβάζω μόνη μου με κάποιο βοήθημα ίσως ή θα χαθώ και θα χάνω πολύτιμο χρόνο από τα άλλα μαθήματα? Στο φροντιστήριο δεν μπορώ να ξεκινήσω οικονομία γιατί τις ώρες που κάνουν εγώ έχω χημεία και βιολογία, ιδιαίτερα δεν βγαίνω οικονομικά για να κάνω οπότε το πολύ να κάνω λίγες σκόρπιες ώρες μετά τα Χριστούγεννα με την καθηγήτρια που κάνει στο φροντιστήριο μου.
Τι λέτε? Να το προσπαθήσω ή απλά να αφιερώνω τις ώρες της οικονομίας σε άλλα μαθήματα αφού έτσι και αλλιώς αυτός θα μου βάλει 20? Πόσο δύσκολο ειναι να αντεπεξέλθεις στο μάθημα χωρίς κάποια βοήθεια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Και ερωτώ τώρα εγώ να το επιλέξω?:hmm:
Πήρα ΑΟΘ στο σχολείο για να είμαι στο ίδιο τμήμα με φίλους και για να έχω καλύτερους καθηγητές. Σκεφτόμουν πολύ να το δώσω αλλά πέρυσι αποφάσισα να μην κάνω φροντιστήριο σε αυτό το μάθημα για να επικεντρωθώ στα μαθήματα της κατεύθυνσης και γιατί βγαίναν πολλές οι ώρες με ΑΟΘ.
Όπως καταλαβαίνετε, δεν με καίει και πολύ κάποια σχολή του 5ου πεδίου, απλά θα ήθελα να το έχω ανοιχτό για παν ενδεχόμενο και να ανεβάσω το βαθμό μου με την σχετικά ευκολη από ότι ακούω οικονομία.
Διαβάζοντας λίγο το βιβλίο μου φάνηκε ενδιαφέρον και εύκολο στην αποστήθιση αλλά με φοβίζει το ότι δεν κάνω μαθήματα.
Στο σχολείο ο καθηγητής μας έχει δηλώσει ότι θα βάλει σε όλους 20 είτε γράψουμε είτε όχι, είτε το δίνουμε είτε όχι.
Μάθημα κάνει μόνο με όσους του είπαν ότι το δίνουν, και όταν λέμε μάθημα εννοούμε την επίλυση ασκήσεων του 2ου κεφαλαίου και μόνο. Δεν ξεκίνησε δηλαδή κανονικά την ύλη, με αποτέλεσμα να μου φαίνεται τελείως κινέζικο το μάθημα. Εμάς που δεν συμμετέχουμε ενεργά στο μάθημα μας λέει να διαβάζουμε κάποιο άλλο μάθημα στην ώρα του.
Αξίζει τον κόπο να προσπαθήσω να τη διαβάζω μόνη μου με κάποιο βοήθημα ίσως ή θα χαθώ και θα χάνω πολύτιμο χρόνο από τα άλλα μαθήματα? Στο φροντιστήριο δεν μπορώ να ξεκινήσω οικονομία γιατί τις ώρες που κάνουν εγώ έχω χημεία και βιολογία, ιδιαίτερα δεν βγαίνω οικονομικά για να κάνω οπότε το πολύ να κάνω λίγες σκόρπιες ώρες μετά τα Χριστούγεννα με την καθηγήτρια που κάνει στο φροντιστήριο μου.
Τι λέτε? Να το προσπαθήσω ή απλά να αφιερώνω τις ώρες της οικονομίας σε άλλα μαθήματα αφού έτσι και αλλιώς αυτός θα μου βάλει 20? Πόσο δύσκολο ειναι να αντεπεξέλθεις στο μάθημα χωρίς κάποια βοήθεια?
Εύα συγχώρεσέ με, αλλά δεν κατάλαβα αν τελικά θα το δώσεις πανελλήνια ή όχι. Σε κάθε περίπτωση αξίζει να αφιερώσεις χρόνο για το μάθημα. Απλά αν δε σκοπεύεις να το δώσεις πανελλήνια τότε αρκεί ένα καλό διάβασμα του βιβλίου μαζί με κάποιο υλικό από ασκήσεις και διαγωνίσματα που θα βρεις στο www.economics.edu.gr ή σε άλλα παρόμοια αξιόλογα σάιτ στο διαδίκτυο. Αν σκοπεύεις να δώσεις σοβαρά πρέπει να απυθυνθείς στην καθηγήτριά σου στο φροντιστήριο για να σε βοηθήσει. Το ΑΟΘ είναι μεν βατό μάθημα αλλά λειτουργεί ως δίκοπο μαχαίρι. Επηρεάζει όλα τα πεδία και μπορεί να σου ρίξει το γενικό βαθμό αν δε γράψεις καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Εύα συγχώρεσέ με, αλλά δεν κατάλαβα αν τελικά θα το δώσεις πανελλήνια ή όχι.
Kαι εγώ αυτό προσπαθώ να καταλάβω. :P
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να αφιερώσεις χρόνο για το μάθημα. Απλά αν δε σκοπεύεις να το δώσεις πανελλήνια τότε αρκεί ένα καλό διάβασμα του βιβλίου μαζί με κάποιο υλικό από ασκήσεις και διαγωνίσματα που θα βρεις στο www.economics.edu.gr ή σε άλλα παρόμοια αξιόλογα σάιτ στο διαδίκτυο.
Βασικά όπως έγραψα πιο πάνω ο καθηγητής στο σχολείο μας είπε ότι θα βάλει σε όλους 20 και στις εξετάσεις και στα 4μηνα, και το κάνει πραγματικά καθώς ρωτήσαμε παλιούς μαθητές του, οπότε αν δεν το δώσω δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το μάθημα ιδιαίτερα. Θα διαβάσω λίγο απο το σχολικό για το διαγώνισμα και ότι γράψω.
Αν σκοπεύεις να δώσεις σοβαρά πρέπει να απυθυνθείς στην καθηγήτριά σου στο φροντιστήριο για να σε βοηθήσει. Το ΑΟΘ είναι μεν βατό μάθημα αλλά λειτουργεί ως δίκοπο μαχαίρι. Επηρεάζει όλα τα πεδία και μπορεί να σου ρίξει το γενικό βαθμό αν δε γράψεις καλά.
Αδύνατον. Να κάνω ιδιαίτερα δεν μπορώ, να ενταχθώ στο τμήμα του φροντιστηρίου επίσης, οπότε ?
Γενικά είχα αποφασίσει να μην δ'ωσω ΑΟΘ για να μην επιβαρυνθώ με ένα επιπλέον μάθημα αλλά εφόσον τελικά το επέλεξα για το τμήμα αρχίζω πάλι να το σκέφτομαι...
Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν είναι εφικτό να βγάλω μεγάλο μέρος της ύλης μόνη μου και να απευθυνθώ στην καθηγήτρια του φροντιστηρίου κάπου στον Φεβρουάριο μόνο για κάποια βοήθεια με τις ασκήσεις και για να με εξετάσει πάνω στην θεωρία,
χωρίς να παραμελήσω τα άλλα μαθήματα? Κάποιο πολύ καλό και κατανοητό βοήθημα δεν υπάρχει ώστε να διαβάζω και από εκεί και να με καλύπτει αρκετά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Ευα καλυτερα δωστο πανελλαδικα μονο κερδος(μορια) θα εχεις,ειναι πανευκολο μαθημα που γραφεις ανετα απο 19-20 χωρις να ασχοληθεις και πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Kαι εγώ αυτό προσπαθώ να καταλάβω. :P

Βασικά όπως έγραψα πιο πάνω ο καθηγητής στο σχολείο μας είπε ότι θα βάλει σε όλους 20 και στις εξετάσεις και στα 4μηνα, και το κάνει πραγματικά καθώς ρωτήσαμε παλιούς μαθητές του, οπότε αν δεν το δώσω δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το μάθημα ιδιαίτερα. Θα διαβάσω λίγο απο το σχολικό για το διαγώνισμα και ότι γράψω.

Αδύνατον. Να κάνω ιδιαίτερα δεν μπορώ, να ενταχθώ στο τμήμα του φροντιστηρίου επίσης, οπότε ?
Γενικά είχα αποφασίσει να μην δ'ωσω ΑΟΘ για να μην επιβαρυνθώ με ένα επιπλέον μάθημα αλλά εφόσον τελικά το επέλεξα για το τμήμα αρχίζω πάλι να το σκέφτομαι...
Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν είναι εφικτό να βγάλω μεγάλο μέρος της ύλης μόνη μου και να απευθυνθώ στην καθηγήτρια του φροντιστηρίου κάπου στον Φεβρουάριο μόνο για κάποια βοήθεια με τις ασκήσεις και για να με εξετάσει πάνω στην θεωρία,
χωρίς να παραμελήσω τα άλλα μαθήματα? Κάποιο πολύ καλό και κατανοητό βοήθημα δεν υπάρχει ώστε να διαβάζω και από εκεί και να με καλύπτει αρκετά?
Η αλήθεια είναι ότι μια βοήθεια από το φροντιστήριο θα τη χρειαζόσουν όχι όμως γιατί είναι δύσκολο μάθημα αλλά γιατί είναι μάθημα αυξημένης βαρύτητας και θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Αν όμως είσαι μαθήτρια με όρεξη για διάβασμα και καλή αντίληψη, μπορείς να αρκεστείς στο σχολικό βιβλίο και στα σάιτ που ανέφερα. Στη συνέχεια, όπως λες, μπορείς να απευθυνθείς το Φεβρουάριο στην καθηγήτριά σου. Έπειτα, όπως ξέρεις καθώς είσαι παλιό μέλος, οποιαδήποτε απορία έχεις να τη διατυπώσεις στο φόρουμ και εγώ ή ο sourotiri θα είμαστε πρόθυμοι όπως πάντα να σε βοηθήσουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sophia_b

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σοφία-Ζωή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Αδύνατον. Να κάνω ιδιαίτερα δεν μπορώ, να ενταχθώ στο τμήμα του φροντιστηρίου επίσης, οπότε ?
Γενικά είχα αποφασίσει να μην δ'ωσω ΑΟΘ για να μην επιβαρυνθώ με ένα επιπλέον μάθημα αλλά εφόσον τελικά το επέλεξα για το τμήμα αρχίζω πάλι να το σκέφτομαι...
Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν είναι εφικτό να βγάλω μεγάλο μέρος της ύλης μόνη μου και να απευθυνθώ στην καθηγήτρια του φροντιστηρίου κάπου στον Φεβρουάριο μόνο για κάποια βοήθεια με τις ασκήσεις και για να με εξετάσει πάνω στην θεωρία,
χωρίς να παραμελήσω τα άλλα μαθήματα? Κάποιο πολύ καλό και κατανοητό βοήθημα δεν υπάρχει ώστε να διαβάζω και από εκεί και να με καλύπτει αρκετά?

Και εγω που νομιζα οτι ημουν η μονη απο θετικη που ειχε επιλεξει αοθ και ...
Γνωμη μου?Δωστο. Και δεν ειναι απαριτητο να πας φροντιστηριο.
Ουτε εγω εκανα και εγραψα 19.9!!!:clapup::clapup:
Βοηθημα προτινω μεταιχμιο. Η σοφια τακαογλου το εχει γραψει. Α και προσεχε να μην πρεις και τους δυο τομους... Μονο αυτο χρειαζεται. Εχει καλη θερια και πολλες και ενδιαφερουσες ασκησεις.
Αν εισαι θετικη και ειδικοτερα αν στοχευεις σε υψηλοβαθμες σχολες, αφενος σου ανεβαζει τον γενικο βαθμο προσβασης και αρα τα μορια σε 2ο,3ο και 4ο , αφετερου θα σου φανει πραγματικα γελοιο μπροστα στα μαθηματα της κατευθυνσης:whistle:.
Αφου εισαι εξοικειωμενη με τα μαθηματικα δεν ειναι τιποτα. Το δυσκολοτερο πραγμα που εχεις να κανεις ειναι να βρεις μεσο ορο, να λυσεις συστημα δυο εξισωσεων με δυο αγνωστους ,να λυσεις δευτεροβαθμια εξισωση και να σχεδιασεις κατι συναρτησεις οι οποιες ειναι ή τεθλασμενες γραμμες ή ευθειες ή στην χειροτερη περριπτωση ο κλαδος της ισοσκελους υπερβολης f(x)=a/x a>0 που βρισκεται στο πρωτο τεταρτημοριο:rofl::rofl::rofl:
Μην το φοβασαι το μαθημα...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Στην αρχή της σχολικής χρονιάς αποφάσισα πως θα διαλέξω και το αοθ για επιπλέον μάθημα στις πανελλαδικές.Άρχισα προετοιμασία , φροντιστήρια αλλά τώρα βλέπω πως δεν ''τσουλάει'' το μάθημα γιατί περιλαμβάνονται πολλές λεπτομέρειες τις οποίες δεν μπορώ να συγκρατήσω.
Έχω μπει πλέον στο δίλημμα εάν θα το συνεχίσω ή θα το σταματήσω.Το 5ο πεδίο μου ανοίγει βέβαια κάποιες ενδιαφέρουσες σχολές , αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω και να δώσω το μάθημα.Σαν 1ες επιλογές βέβαια έχω σχολές του 2ου πεδίου αει και από το 4ο πεδίο μόνο τα τει του.

Εσείς τι λέτε που το δώσατε/δίνετε το μάθημα;τι να κάνω ρε παιδιά; :/ :/: :/:

Σημείωση: Τα μηνύματα 188-190 προήλθαν από την ένωση με το θέμα Προβληματισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
αν δε θες και τόσο σχολές του 5ου πεδίου, δεν υπάρχει λόγος να το δώσεις.
Τον χρόνο που θα σπαταλάς για να διαβάσεις ΑΟΘ, θα κάνεις πχ άλλο μάθημα (πχ ΑΟΔΕ που είναι παπαγαλίστικο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Τις υπολόγιζα τις σχολές του 5ου , αλλά τις έχω σε 2η μοίρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Τόσο καιρό με βασανίζει το δίλημμα τελικά αξίζει να πάρω ΑΟΘ ? Αξίζε να προσθέσω ακόμα ένα μάθημα και να σπαταλήσω αρκετές ώρες με στόχο αυτό το συν που θα καταφερει να μου δώσει στον βαθμό πρόσβασης? Και αν αποτύχω και γράψω χειρότερα από τα άλλα μαθήματα και ρίξω τον μέσο όρο ? Ισχύει το ότι αν δεν πάρω ΑΟΘ και μοιράσω τον χρόνο που θα σπαταλούσα για να διαβάσω αυτό το μάθημα , για να διαβάσω κάποια αλλα μαθηματα τότε θα μπορέσω "θεωριτικά" καλύτερα την ύλη ?

Η αλήθεια είναι πως δεν με ενδιαφέρει το 5ο πεδίο και είχα ως στόχο να πάρω ΑΟΘ μονο και μονο για μορια , αλλα τελικά αρχίζω και φοβάμαι ... :redface:

Σημείωση συντονιστή: Τα μηνύματα 191-210 προήλθαν από νήμα με παρόμοιο περιεχόμενο με το παρόν .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Stacy_pizza

Νεοφερμένος

Η Souki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
αν δεν σε ενδιαφερει καθολου το πεμπτο πεδιο, κατα τη γνωμη μου θα ειναι χασιμο χρονου!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
αν δεν σε ενδιαφερει καθολου το πεμπτο πεδιο, κατα τη γνωμη μου θα ειναι χασιμο χρονου!!!

Θέλω να ακούσω πολλές απόψεις , απλά σκέφτομαι πως ασ πούμε δεν μου κάθονται τα θέματα και γράφω 15.000 άμα έχω γράψει και ενα 19 ΑΟΘ τότε τσουυυπ θα αυξηθούν , απο την άλλη αν αποτύχω ντααααπ θα μειωθούν!

Ακόμα σκέφτομαι πως αν δεν έχω ΑΟΘ ίσως με πιο μεθοδικό διάβασμα και αξιοποίοντας την ώρα που θα έχανα απο το ΑΟΘ να μην έγραφα 15 αλλα 16.000!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Θέλω να ακούσω πολλές απόψεις , απλά σκέφτομαι πως ασ πούμε δεν μου κάθονται τα θέματα και γράφω 15.000 άμα έχω γράψει και ενα 19 ΑΟΘ τότε τσουυυπ θα αυξηθούν , απο την άλλη αν αποτύχω ντααααπ θα μειωθούν!

Ακόμα σκέφτομαι πως αν δεν έχω ΑΟΘ ίσως με πιο μεθοδικό διάβασμα και αξιοποίοντας την ώρα που θα έχανα απο το ΑΟΘ να μην έγραφα 15 αλλα 16.000!
Το ΑΟΘ είναι πανεύκολο μάθημα.
1.Η θεωρία είναι εύκολη και ενδιαφέρουσα.
2.Οι ασκήσεις ειναι γελοίες. Στις πανελλήνιες μπαίνουν οι ίδιες ασκήσεις μ'αυτες που θα κάνεις στο φροντιστήριο-σχολείο.
3.Είναι μάθημα που αν το διαβάζεις 2 ώρες την εβδομάδα γράφεις 19-20.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
AOΘ ΕΓΓΥΗΣΗ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Και εγώ σε παρόμοια κατάσταση βρισκόμουν πριν από κανένα χρόνο. Ως γνήσια ηλίθια πήρα μαθηματικά γενικής γιατί δεν χώνευα την παπαγαλία και είπα γιατί να μην πάρω και ΑΟΘ να ανεβάσω τα μόρια μου μια και είναι εύκολο μάθημα? ;)
Αποφάσισα να το παρακολουθήσω πρώτα στο σχολείο και να δω πως μου φαίνεται και αμα είναι μετά να ξεκινήσω μάθηματα. Διαπίστωσα λοιπόν ότι παρόλο που φαινόταν ότι είναι πολύ εύκολο μάθημα, εμένα δεν μου κέντριζε το ενδιαφέρον να κάτσω να το διαβάσω. Ετσι, μέσα στις 2-3 πρώτες βδομάδες της σχολικής χρονιάς εγκατέλειψα την ιδέα του ΑΟΘ και δεν το μετανιώνω. Μπορείς να κάνεις και εσύ κάτι παρόμοιο να δεις πως σου φαίνεται. Ξέρω παιδι που όλη τη χρονια το ψιλοδιάβαζε με το σχολείο, ξεκίνησε μάθημα κάπου στο Φεβρουάριο και τώρα κάνει επαναλήψεις οπότε όπως καταλαβαίνεις βγαίνει αρκετά εύκολα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Δύσκολη η απόφαση .. Μάλλον αυτό θα κάνω , θα δω αρχικά αν μου αρέσει , γιατί αν δεν έχω όρεξη να το διαβάσω τότε δεν το σκέφτομαι ... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crusader

Νεοφερμένος

Ο crusader αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Πρέπει να κατανοήσουμε οι μαθητές πως το μάθημα της Οικονομίας είναι αυτό που δίνει "απλόχερα" μόρια στον εξεταζόμενο.Μέσω της περιορισμένης εξεταζόμενης θεωρίας και του χαμηλού επιπέδου δυσκολίας των ασκήσεων που τίθενται ως θέματα πανελληνίων(το πιο δύσκολο να ζητηθεί από μαθηματικής απόψεως είναι η επίλυση δευτεροβάθμιας εξίσωσης[ύλη γ' γυμνασίου;:whistle:](που δεν έχει ζητηθεί και ποτέ)νομίζω ότι είναι καλό να το επιλέξει ένας μαθητής.Τέλος,με την επιλογή ενός κατάλληλου βοηθήματος[όπως αυτό με τους 5 συγγραφείς/εκ των οποίων ο ένας είναι συχνός πανελληνιογράφος]και με έναν καλό καθηγητή ώστε να σου υποδείξει ποια είναι τα υποψήφια θέματα ώστε να ζητηθούν ως θεωρία[Ναι!Στο μάθημα αυτό υπάρχουν SOS και ας λέγεται το κλισέ"Στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα δεν υπάρχουν sos"]δε θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα(από θετική/τεχνολογική κατεύθυνση).

Όσον αφορά για τη θεωρητική κατεύθυνση η μόνη έννοια που ίσως δυσκολέψει είναι αυτή των ποσοστών εκτιμώ,η οποία όπως δεν θα πρέπει να αποτελεί τροχοπέδη για την αποφυγή επιλογής του προαναφερθέντος μαθήματος.
Τα ποσοστά έρχονται να υποστηρίξουν την παραπάνω μου άποψη,δηλώνοντας την ευκολία του μαθήματος καθώς το 2012 και όχι του 2001:whistle: οι 3 στους 10 έγραψαν από 18 έως 20.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Αχ αχ αχ! Βέβαια μου ανοίγει και 5ο , αν και δεν με πολυενδιαφέρουν οικονομικά ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crusader

Νεοφερμένος

Ο crusader αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
και τι σε ενοχλεί εάν σου ανοίγει το 5ο πεδίο;Ο βαθμός του μετρά σε όλα τα επιστημονικά πεδία,στο πέμπτο πεδίο όμως έχει το συντελεστή βαρύτητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top