Σε ποια κατεύθυνση με συμβουλεύετε να πάω;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 16)
  • Θεωρητική

  • Υγείας

  • Οικονομικά (Unlikely, αλλά το βάζω γιατί μου το πρότειναν)

  • Θετική

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Προσπάθησε από τώρα να χτίσεις καλές σχέσεις με τους καθηγητές σου. Καλό είναι από τώρα να γνωρίζουν πως έχεις διαβήτη κι ότι έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις το 5%. Υπάρχει η πιθανότητα να μη γνωρίζουν καν για το 5% οποτε καλό είναι να τους εξηγήσεις πως λειτουργεί και γιατί χρειάζεσαι καλό απολυτήριο. Πέρα από αυτό αν δεν αλλάξει κάτι το απολυτήριο βγαίνει από τον βαθμό της Γ μόνο
Μόνο ένας συγκεκριμένος καθηγητής να μην μου πέσει και όλα καλά, αλλά έχω την εντύπωση πως οι περισσότεροι το γνωρίζουν αλλά γενικά idk πρέπει να το κοιτάξω περισσότερο αυτό.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Μόνο ένας συγκεκριμένος καθηγητής να μην μου πέσει και όλα καλά, αλλά έχω την εντύπωση πως οι περισσότεροι το γνωρίζουν αλλά γενικά idk πρέπει να το κοιτάξω περισσότερο αυτό.
Εμενα το γνώριζαν όλοι πως έχω διαβήτη από α λυκείου αλλα το θέμα του 5% το θίξαμε από τη β. Μίλησα σε όλους τους καθηγητές που είχα και στον διευθυντή. Κι εγώ φοβόμουν κάποιους καθηγητές. Κάποιους επειδή απλα έκαναν διακρίσεις και ευνοούσαν περισσότερο δυο αδέρφια και έναν που δεν με ήξερε γιατί ήρθε αναπληρωτής. Τελικά ευτυχώς όλοι με βοήθησαν. Ξέρω όμως και περιπτώσεις που κάποιοι καθηγητές απλά δεν ήθελαν να βοηθήσουν χωρίς να τους έχει κάνει κάτι το παιδί
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βέβαια δεν ζήτησα κάτι παράλογο. Δεν ήμουν ποτε μαθήτρια του 10 και πήγα και είπα βάλτε μου 20. Πάντα ήμουν μαθήτρια του 18-19. Ουσιαστικά αυτό που ζητάς είναι να σου ανεβάσουν λίγο τον βαθμό. Εκεί που είναι να σου βάλει 19 ένας καθηγητής ας βάλει 20 γιατί μπορεί αυτός να θεωρεί ότι δεν έχει μεγάλη διαφορα όμως αν πας με το 5% έχει τεράστια σημασία
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Εμενα το γνώριζαν όλοι πως έχω διαβήτη από α λυκείου αλλα το θέμα του 5% το θίξαμε από τη β. Μίλησα σε όλους τους καθηγητές που είχα και στον διευθυντή. Κι εγώ φοβόμουν κάποιους καθηγητές. Κάποιους επειδή απλα έκαναν διακρίσεις και ευνοούσαν περισσότερο δυο αδέρφια και έναν που δεν με ήξερε γιατί ήρθε αναπληρωτής. Τελικά ευτυχώς όλοι με βοήθησαν. Ξέρω όμως και περιπτώσεις που κάποιοι καθηγητές απλά δεν ήθελαν να βοηθήσουν χωρίς να τους έχει κάνει κάτι το παιδί
Εμ ας μη μιλήσω για τη δική μου περίπτωση με έναν μαθηματικό του σχολείου μου, γιατί έλεος, φτάνει, κούρασε! Τέλος πάντων, ας πούμε πως έγινε ένα θέμα, αλλά του ζήτησα συγγνώμη, αλλά τώρα να τον πιέσω να μου βάλει καλό βαθμό, ε, δεν ξέρω, είναι να τον κοροϊδεύω.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Εμ ας μη μιλήσω για τη δική μου περίπτωση με έναν μαθηματικό του σχολείου μου, γιατί έλεος, φτάνει, κούρασε! Τέλος πάντων, ας πούμε πως έγινε ένα θέμα, αλλά του ζήτησα συγγνώμη, αλλά τώρα να τον πιέσω να μου βάλει καλό βαθμό, ε, δεν ξέρω, είναι να τον κοροϊδεύω.
Μέχρι να πας Γ λυκείου σιγά μη θυμάται ένα περιστατικό που έγινε στην Α😂. Εκτός κι αν ήταν κάτι πολύ χοντρό…βέβαια αν πας θεωρητική μαθηματικά θα έχεις μόνο σαν κόντρα μάθημα που συνήθως διδάσκεται από αναπληρωτές. Αν πας υγείας δεν θα χεις καθόλου μαθηματικά στη Γ
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
@Theodora03 @thesupreme κακα τα ψεματα αλλο επιπεδο ο καθηγητης πανεπιστημιου και αλλο επιπεδο ο καθηγητης λυκειου. Οχι σε επιπεδο μορφωσης. Αυτο ειναι το τελευταιο. Αλλα σε επιπεδο παιδειας και πολιτισμου που διαμορφώνει τη προσωπικότητα

Αλλους καθηγητες γνωρισα στο πανεπιστημιο και αλλους στο λυκειο. Στο λυκειο τους εβριζα και μπορω να σας πω οτι στη Γ λυκειου που ημασταν ολοι στη τσιτα, πολλες φορες τους την ελεγα πολυ ασχημα. Γενικα αυτα που καποτε κοροιδευα και εβριζα, παω στη θεση αυτωνων τωρα που καποια στιγμη θα ειμαι καθηγητης οικονομικων σε σχολειο και θα ακουω το χ, ψ μαθητη να βριζει και εμενα.

Βεβαια οφειλω να παραδεχτω οτι εχουν αλλαξει τα πραγματα και πλεον αυτοι οι λεγομενοι παλιοι καθηγητες εχουν φυγει που ειχαν νοοτροπια χωριου και παλαιων αρχων και οι νεοι ειμαστε τελειως διαφορετικοι. Οπως υπαρχουν κακοι καθηγητες υπαρχουν και κακοι μαθητες.
 

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
@Theodora03 @thesupreme κακα τα ψεματα αλλο επιπεδο ο καθηγητης πανεπιστημιου και αλλο επιπεδο ο καθηγητης λυκειου. Οχι σε επιπεδο μορφωσης. Αυτο ειναι το τελευταιο. Αλλα σε επιπεδο παιδειας και πολιτισμου που διαμορφώνει τη προσωπικότητα

Αλλους καθηγητες γνωρισα στο πανεπιστημιο και αλλους στο λυκειο. Στο λυκειο τους εβριζα και μπορω να σας πω οτι στη Γ λυκειου που ημασταν ολοι στη τσιτα, πολλες φορες τους την ελεγα πολυ ασχημα. Γενικα αυτα που καποτε κοροιδευα και εβριζα, παω στη θεση αυτωνων τωρα που καποια στιγμη θα ειμαι καθηγητης οικονομικων σε σχολειο και θα ακουω το χ, ψ μαθητη να βριζει και εμενα.

Βεβαια οφειλω να παραδεχτω οτι εχουν αλλαξει τα πραγματα και πλεον αυτοι οι λεγομενοι παλιοι καθηγητες εχουν φυγει που ειχαν νοοτροπια χωριου και παλαιων αρχων και οι νεοι ειμαστε τελειως διαφορετικοι. Οπως υπαρχουν κακοι καθηγητες υπαρχουν και κακοι μαθητες.
θενκς η περιπτωση σου με παρηγορησε😂
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,656 μηνύματα.
Hello, είμαι ο Γιώργος, είμαι 15 ετών και φέτος έχω το θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού όσον αφορά την κατεύθηνση (Θετική η θεωρητική όπως λογικά γνωρίζετε).Ξέρω ακριβώς τι θα πείτε είμαι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΑΓΧΩΝΟΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ. ΑΛΛΑ, σαν παιδί έχω δώσει/και θέλω να συνεχίσω να δίνω βάση στη μόρφωση μου, θα μπορούσα να ήμουν πόλυ πιο χαλαρός για αυτήν την "υπόθεση" αλλά δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Έχω σχεδόν έναν χρόνο που παλεύω με την συγκεκριμένη απόφαση, ενώ δε θα έπρεπε. (Α ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΠΟΥ ΞΈΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ,ΕΧΩ ΔΙΑΓΝΩΣΤΕΊ ΜΕ ΔΙΑΒΉΤΗ ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΆΩ ΜΕ ΤΟ 5%, ΑΠΟΛΥΤΉΡΙΟ ΔΗΛΑΔΗ, ANYWAYS KEEP READING) Μέρος μου ΑΠΑΙΤΕΙ να ακολουθήσει θεωρητική κατεύθηνση εφόσον είμαι πάρα πολύ καλός στα μαθήματα της και ειλικρινά δε θα με πείραζε να περνούσα νομική στην Τρίτη (Έχει ο Θεός πρώτα). 'ΟΜΩΣ, έχει έναν χρονο που μου ήρθε ξαφνικα η θέληση να περάσω ιατρική, ναι καλώς αλλά ελά μου ντέ που δεν ξέρω την τύφλα μου σε φυσική και γενικά πρέπει να δώσω πολύ μάχη για να κατανοήσω τα μαθήματα θετικής/υγείας. Οπότε ειλικρινά δεν ξέρω τι πρέπει να επιλέξω, το βάσσανο της θετικής/υγείας η (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) την ευκολία της θεωρητικής?

Υ.Σ. Ξέρω οτί θα μπορούσα κάθεστα να πάω θεωρητική για την Β και αμεσα στην Τρίτη Υγειας για να αποφύγω το δράμα των μαθηματικών αλλα...μου φαίνεται κάπως ηλίθιο? idk

Παιδάκι μου, αφου περνάς οπου θέλεις απο οποια κατεύθυνση θελεις τι κάθεσαι και σκέφτεσαι τα μαθήματα;
Γιατί κανεις τη ζωη σου πιο δύσκολη;

Πάντως θεωρητική μπορείς να πας σε οποιαδήποτε σχολή ακομα και αν εχεις παει αλλη κατεύθυνση πριν καθώς τα τμήματα δεν προϋποθέτουν να εχεις βασεις και δεν σχετίζονται με την υλη του σχολείου ( περαν της φιλολογίας).


Άρα το λογικό ειναι να επιλέξεις αλλη κατεύθυνση ωστε να εχεις ολες τις επιλογές σου ανοιχτές, γιατι αν σου τι βαρεσει να πας χημικό πχ δεν θα αντέξεις χωρις βάσεις.

Ιατρική περα απο 1,2 μαθήματα δεν νομίζω οτι ασχολείται με τα μαθήματα που σε αγχώνουν αφου ειναι κυρίως Σχολή που απαιτεί αποστήθιση και η χημεία κτλ χρησιμεύει ώστε να κατανοείς την αποστήθιση και οχι επειδή λύνεις ασκήσεις.

Αμα μπεις στη σχολη και εισαι διατεθειμένος να διαβάσεις παρα πολυυ καθως ειναι η φύση της σχολης/ του επαγγέλματος τέτοια δεν θα εχεις θεμα να βγεις.

Φυσικά υπάρχουν ατομα που γνωρίζουν παρα πανω απο μενα αλλα μιλάω καθαρα για το τι έχω δει/ ακούσει και απο το φιλικό μου περιβάλλον αλλα και απο το φορουμ.
Γενικά βρες φοιτητές ιατρικής/ αποφοίτους να σου πουν αν θα τα βγάλεις περα γιατί στο Λύκειο επειδή συγχέεται η σχολη με τις άριστες επιδόσεις που χρειάζεται για να μπεις υπάρχει η αποψη οτι και μεσα στη σχολη λυνεις φυσική και χημεία .


Προσωπικά θα πήγαινα θετικης/υγείας, να εχω και τις βασεις μου, και θα διάλεγα σχολή στη γ λυκείου.

Ετσι θα εχεις τις βάσεις για να πας ιατρική , αλλα αν αλλαξεις γνώμη πας ανετα και νομική αφού δεν παίζουν ρολο τα μαθήματα που εκανες στο σχολείο.

Μη κανεις το λαθος και σκεφτείς οτι αυτα τα δυο χρόνια ειναι πιο εύκολο/ωραιο/κουλ να εισαι στη κατεύθυνση που εισαι καλος.
Δυο χρόνια ειναι και θα περάσουν, τη σχολή θα έπρεπε να σκέφτεσαι μονο.


* Το να πας θεωρητική και να βρεθείς ιατρική δεν το θεωρώ σωστό αν και υπάρχουν ατομα που το κανουν.
Άλλο το να έρθει η ιδεα στη γ σε κάποιον και βρεθεί ετσι στην ιατρική.
Εσυ εχεις απο τωρα το ενδιαφέρον αρα το σωστο απέναντι στον εαυτό σου ειναι να κάτσεις να διαβάσεις να καλύψεις τα κενα σου κι ας δυσκολεύεσαι.
Διότι πας σε μια σχολή που αυτο απαιτεί, να εισαι σωστος με τον εαυτό σου πανω απο ολα.
Η νοοτροπία της ησσονος προσπάθειας δεν θα έπρεπε να επικρατεί σε κανενα τμήμα/επάγγελμα αλλα η διαφορά ειναι οτι στα αλλα τμήματα/επαγγέλματα βλάπτει μονο τον φοιτητή/ επαγγελματία ενω στην ιατρική ειναι επικίνδυνη.
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Παιδάκι μου, αφου περνάς οπου θέλεις απο οποια κατεύθυνση θελεις τι κάθεσαι και σκέφτεσαι τα μαθήματα;
Γιατί κανεις τη ζωη σου πιο δύσκολη;

Πάντως θεωρητική μπορείς να πας σε οποιαδήποτε σχολή ακομα και αν εχεις παει αλλη κατεύθυνση πριν καθώς τα τμήματα δεν προϋποθέτουν να εχεις βασεις και δεν σχετίζονται με την υλη του σχολείου ( περαν της φιλολογίας).


Άρα το λογικό ειναι να επιλέξεις αλλη κατεύθυνση ωστε να εχεις ολες τις επιλογές σου ανοιχτές, γιατι αν σου τι βαρεσει να πας χημικό πχ δεν θα αντέξεις χωρις βάσεις.

Ιατρική περα απο 1,2 μαθήματα δεν νομίζω οτι ασχολείται με τα μαθήματα που σε αγχώνουν αφου ειναι κυρίως Σχολή που απαιτεί αποστήθιση και η χημεία κτλ χρησιμεύει ώστε να κατανοείς την αποστήθιση και οχι επειδή λύνεις ασκήσεις.

Αμα μπεις στη σχολη και εισαι διατεθειμένος να διαβάσεις παρα πολυυ καθως ειναι η φύση της σχολης/ του επαγγέλματος τέτοια δεν θα εχεις θεμα να βγεις.

Φυσικά υπάρχουν ατομα που γνωρίζουν παρα πανω απο μενα αλλα μιλάω καθαρα για το τι έχω δει/ ακούσει και απο το φιλικό μου περιβάλλον αλλα και απο το φορουμ.
Γενικά βρες φοιτητές ιατρικής/ αποφοίτους να σου πουν αν θα τα βγάλεις περα γιατί στο Λύκειο επειδή συγχέεται η σχολη με τις άριστες επιδόσεις που χρειάζεται για να μπεις υπάρχει η αποψη οτι και μεσα στη σχολη λυνεις φυσική και χημεία .


Προσωπικά θα πήγαινα θετικης/υγείας, να εχω και τις βασεις μου, και θα διάλεγα σχολή στη γ λυκείου.

Ετσι θα εχεις τις βάσεις για να πας ιατρική , αλλα αν αλλαξεις γνώμη πας ανετα και νομική αφού δεν παίζουν ρολο τα μαθήματα που εκανες στο σχολείο.

Μη κανεις το λαθος και σκεφτείς οτι αυτα τα δυο χρόνια ειναι πιο εύκολο/ωραιο/κουλ να εισαι στη κατεύθυνση που εισαι καλος.
Δυο χρόνια ειναι και θα περάσουν, τη σχολή θα έπρεπε να σκέφτεσαι μονο.


* Το να πας θεωρητική και να βρεθείς ιατρική δεν το θεωρώ σωστό αν και υπάρχουν ατομα που το κανουν.
Άλλο το να έρθει η ιδεα στη γ σε κάποιον και βρεθεί ετσι στην ιατρική.
Εσυ εχεις απο τωρα το ενδιαφέρον αρα το σωστο απέναντι στον εαυτό σου ειναι να κάτσεις να διαβάσεις να καλύψεις τα κενα σου κι ας δυσκολεύεσαι.
Διότι πας σε μια σχολή που αυτο απαιτεί, να εισαι σωστος με τον εαυτό σου πανω απο ολα.
Η νοοτροπία της ησσονος προσπάθειας δεν θα έπρεπε να επικρατεί σε κανενα τμήμα/επάγγελμα αλλα η διαφορά ειναι οτι στα αλλα τμήματα/επαγγέλματα βλάπτει μονο τον φοιτητή/ επαγγελματία ενω στην ιατρική ειναι επικίνδυνη.
Για να μπει σε σχολή με το 5% χρειάζεται παρα πολύ υψηλό βαθμό στο απολυτήριο. Μέχρι τώρα για τις περισσότερες σχολές ήθελε 19-20 απολυτήριο. Τώρα με την τράπεζα θεμάτων δεν ξέρω ίσως πέσουν οι βαθμοί αλλα και πάλι θα υπάρχει ανταγωνισμός γιατί οι θέσεις είναι λίγες. Οποτε αν πάει σε μια κατεύθυνση που τον δυσκολεύει δεν θα μπορέσει να βγάλει υψηλό βαθμό στο απολυτήριο και ουσιαστικά θα πετάξει την ευκαιρία που του δίνεται να μπει με το 5%. Αν δεν του αρέσουν τα μαθήματα της θετικής/υγείας δεν θα του αρέσουν και οι αντίστοιχες σχολές. Η ιατρική συνδέεται άμεσα με μαθηματα οπως η βιολογία και η χημεία. Αν δεν τα αντέχει σε σχολικο επίπεδο δεν θα του αρέσουν ούτε σε πανεπιστημιακό επίπεδο.Επιπλέον να σημειώσω πως σχολές όπως η ιατρική και η νομική έχουν μεγάλη ζήτηση ακόμα και με το 5%. Το 2020 ιατρική εκπα παίρνανε 7 άτομα και πήραν 23 τελικά λόγω ισοβαθμιών. Όλοι φυσικά είχαν 20 στο απολυτήριο
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,656 μηνύματα.
Για να μπει σε σχολή με το 5% χρειάζεται παρα πολύ υψηλό βαθμό στο απολυτήριο. Μέχρι τώρα για τις περισσότερες σχολές ήθελε 19-20 απολυτήριο. Τώρα με την τράπεζα θεμάτων δεν ξέρω ίσως πέσουν οι βαθμοί αλλα και πάλι θα υπάρχει ανταγωνισμός γιατί οι θέσεις είναι λίγες. Οποτε αν πάει σε μια κατεύθυνση που τον δυσκολεύει δεν θα μπορέσει να βγάλει υψηλό βαθμό στο απολυτήριο και ουσιαστικά θα πετάξει την ευκαιρία που του δίνεται να μπει με το 5%. Αν δεν του αρέσουν τα μαθήματα της θετικής/υγείας δεν θα του αρέσουν και οι αντίστοιχες σχολές. Η ιατρική συνδέεται άμεσα με μαθηματα οπως η βιολογία και η χημεία. Αν δεν τα αντέχει σε σχολικο επίπεδο δεν θα του αρέσουν ούτε σε πανεπιστημιακό επίπεδο.Επιπλέον να σημειώσω πως σχολές όπως η ιατρική και η νομική έχουν μεγάλη ζήτηση ακόμα και με το 5%. Το 2020 ιατρική εκπα παίρνανε 7 άτομα και πήραν 23 τελικά λόγω ισοβαθμιών. Όλοι φυσικά είχαν 20 στο απολυτήριο

Στα χρόνια τα δικά μου για εναν καλο μαθητή ήταν εύκολο να βγάλει καλο απολυτήριο και μονο οι πανελλήνιες μας έριχναν απο το απόλυτο άριστα.
Ακομα και γενικής που στη γ δεν ειχαμε ιδεα, μονο καλοί βαθμοί έμπαιναν αρκει να υπήρχε ησυχία.

Επίσης η δυσκολία του σχολείου δεν ειχε κάποια σχέση με των πανελληνίων.
Ενα παιδί το οποιο θα κανει μαθήματα, θα διαβάσει κτλ ποσο θεμα να εχει στο σχολείο;

Και δεν υπήρχε περίπτωση να ξέρουν για περίπτωση 5% και να μη βοηθήσουν.

Τωρα τι να πω, καθε περίπτωση και καθε σχολείο ειναι διαφορετικά. Σίγουρα η εμπειρία μου δε μπορεί να αντιπροσωπεύει ολα τα παιδιά.

Τώρα για το αλλο κομμάτι, θα συμφωνήσω εν μερει.
Δε μπορείς να γίνεις φυσικος αν δεν εισαι καλος στη φυσική.
Θα υποφέρεις μεσα στη σχολή.

Μπορείς ομως να γίνεις διαιτολόγος.( παλιότερα ανοίγαμε ολες αυτες τις σχολές μονο με ενα εξτρα μαθημα, τη βιολογια γενικής)
Ουσιστικα ήταν το εύκολο 20αρι, απ εξω μερικες σελιδουλες.
Και σε ολες τις παραιτραικες σχολες μπορείς να πας και να τις βγαλεις κανονικά.
Τοσα χρονια αυτο γινόταν.

Η ιατρική δεν ειναι Σχολή που θα του ζητήθει να λυνει ασκήσεις φυσικης και βιολογίας.
Ομως οι γνώσεις φυσικής και βιολογίας θα τον κάνουν να καταλάβει τι διαβάζει.
Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

Γι αυτό και υπάρχουν και άτομα που χωρίς να ναι άριστοι σε αυτα τα μαθήματα στο Λύκειο εν τελει γίνονται καλοι γιατροί.

Η διαφορά του παιδιού του 20 στις πανελλήνιες με του παιδιού που παει εξω ειναι πολλες φορές η διαφορά νοοτροπίας οσον αφορα το διάβασμα.
Όταν αυτη δεν υπάρχει, μπορούν και και τα δυο παιδιά να γίνουν εξαιρετικοί ιατροί.

Ενα παιδι που θα μπει με 5% μαθηματικό δε θα βγει απο θεωρητική ενω στην ιατρική θα βγει.

Για να μη παρεξηγηθώ την θεωρώ παρα πολυ δύσκολη σχολή.
Ομως εχει αλλου τυπου δυσκολίας απο το Πολυτεχνείο πχ

Μιλάω παντα σχετικά με το τι εχω ακούσει απο το περιβάλλον μου, απο γιατρούς, απο παιδιά εδω μεσα.
Τα τελευταία χρόνια περνανε και παιδιά απο επαλ μονο με μαθηματικά γενικής,έκθεση και 2 μαθήματα ουσιαστικά παπαγαλία.
Και μάλιστα λενε οτι τους βοηθήσει κιόλας η ανατομία που εμαθαν για τη σχολή.
Δεν ξέρουν ουτε φυσική ουτε χημεία.
Δεν λεω οτι θα έπρεπε αυτος να ειναι ο κανόνας, ομως μια χαρα τους βγαίνει.

Αρα το θεωρώ κριμα αμα θελει μια σχολή να την αποκλείσει έτσι χωρις να το ψάξει.
Κάνοντας μαθήματα και διαβάζοντας τι θεμα να εχει μεσα στη σχολή;

οι ύλες που εχει η ιατρική ειναι πολυ μεγάλες και απαιτούν παρα πολυ μελετη και κατανόηση αλλα αμα τις διαβάσει θα ανταποκριθεί.
Οσο για τα μαθήματα μπορεί να δει το πρόγραμμα σπουδών να δει αν τον ενδιαφέρουν.

Στην πλειοψηφία τους οι σχολές δεν εχουν καμια σχέση με τα μαθήματα του σχολείου.
Γι αυτο και τοσα παιδιά εν τελει απογοητεύονται.
Φυσικά κι η κατεύθυνση σου δινει τις βασεις για να ανταποκριθείς σε μια σχολή αλλα απο εκει και περα το οτι ενα παιδι λατρεύει την χημεία στο Λύκειο δρν σημαίνει ότι θα την λατρεύει και σρο πανεπστημιο.

Ειναι τρομακτικό το ποσοστό των ατόμων που δεν τους αρέσει η σχολη τους.
Σχολές που πραγματικά κοπιασαν για να μπουν πολυ γρήγορα διαπιστώνουν ότι δεν τους ενδιαφέρει καθόλου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Στα χρόνια τα δικά μου για εναν καλο μαθητή ήταν εύκολο να βγάλει καλο απολυτήριο και μονο οι πανελλήνιες μας έριχναν απο το απόλυτο άριστα.
Ακομα και γενικής που στη γ δεν ειχαμε ιδεα, μονο καλοί βαθμοί έμπαιναν αρκει να υπήρχε ησυχία.

Επίσης η δυσκολία του σχολείου δεν ειχε κάποια σχέση με των πανελληνίων.
Ενα παιδί το οποιο θα κανει μαθήματα, θα διαβάσει κτλ ποσο θεμα να εχει στο σχολείο;

Και δεν υπήρχε περίπτωση να ξέρουν για περίπτωση 5% και να μη βοηθήσουν.

Τωρα τι να πω, καθε περίπτωση και καθε σχολείο ειναι διαφορετικά. Σίγουρα η εμπειρία μου δε μπορεί να αντιπροσωπεύει ολα τα παιδιά.

Τώρα για το αλλο κομμάτι, θα συμφωνήσω εν μερει.
Δε μπορείς να γίνεις φυσικος αν δεν εισαι καλος στη φυσική.
Θα υποφέρεις μεσα στη σχολή.

Μπορείς ομως να γίνεις διαιτολόγος.( παλιότερα ανοίγαμε ολες αυτες τις σχολές μονο με ενα εξτρα μαθημα, τη βιολογια γενικής)
Ουσιστικα ήταν το εύκολο 20αρι, απ εξω μερικες σελιδουλες.
Και σε ολες τις παραιτραικες σχολες μπορείς να πας και να τις βγαλεις κανονικά.
Τοσα χρονια αυτο γινόταν.

Η ιατρική δεν ειναι Σχολή που θα του ζητήθει να λυνει ασκήσεις φυσικης και βιολογίας.
Ομως οι γνώσεις φυσικής και βιολογίας θα τον κάνουν να καταλάβει τι διαβάζει.
Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

Γι αυτό και υπάρχουν και άτομα που χωρίς να ναι άριστοι σε αυτα τα μαθήματα στο Λύκειο εν τελει γίνονται καλοι γιατροί.

Η διαφορά του παιδιού του 20 στις πανελλήνιες με του παιδιού που παι εξω ειναι πολλες φορές η διαφορά νοοτροπίας οσον αφορα το διάβασμα.
Όταν αυτη δεν υπάρχει, μπορούν και και τα δυο παιδιά να γίνουν εξαιρετικοί ιατροί.

Ενα παιδι που θα μπει με 5% μαθηματικό δε θα βγει απο θεωρητική ενω στην ιατρική θα βγει.

Για να μη παρεξηγηθώ την θεωρώ παρα πολυ δύσκολη σχολή.
Ομως εχει αλλου τυπου δυσκολίας απο το Πολυτεχνείο πχ

Μιλάω παντα σχετικά με το τι εχω ακούσει απο το περιβάλλον μου, απο γιατρούς, απο παιδιά εδω μεσα.

Αρα το θεωρώ κριμα αμα θελει μια σχολή να την αποκλείσει έτσι χωρις να το ψάξει.
Κάνοντας μαθήματα και διαβάζοντας τι θεμα να εχει μεσα στη σχολή;

οι ύλες που εχει η ιατρική ειναι πολυ μεγάλες και απαιτούν παρα πολυ μελετη και κατανόηση αλλα αμα τις διαβάσει θα ανταποκριθεί.
Οσο για τα μαθήματα μπορεί να δει το πρόγραμμα σπουδών να δει αν τον ενδιαφέρουν.

Στην πλειοψηφία τους οι σχολές δεν εχουν καμια σχέση με τα μαθήματα του σχολείου.
Γι αυτο και τοσα παιδιά εν τελει απογοητεύονται.
Φυσικά κι η κατεύθυνση σου δινει τις βασεις για να ανταποκριθείς σε μια σχολή αλλα απο εκει και περα το οτι ενα παιδι λατρεύει την χημεία στο Λύκειο δρν σημαίνει ότι θα την λατρεύει και σρο πανεπστημιο.

Ειναι τρομακτικό το ποσοστό των ατόμων που δεν τους αρέσει η σχολη τους.
Σχολές που πραγματικά κοπιασαν για να μπουν πολυ γρήγορα διαπιστώνουν ότι δεν τους ενδιαφέρει καθόλου.
Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι θέλω απλά να επισημάνω ότι είναι καθαρά θέμα καθηγητών. Αν θέλουν να βοηθήσουν θα βοηθήσουν αν δεν θέλουν δεν θα το κάνουν. Και δεν φταίει πάντα το παιδί απλά κάποιοι καθηγητές έχουν κόμπλεξ κ δεν θέλουν να βοηθήσουν. Τώρα όσον αφορά το υπόλοιπο δυστυχώς στην Ελλάδα δεν μας ενημερώνουν καθόλου για τις σχολές. Μας λένε συμπληρώστε μηχανογραφικό απλά βλέποντας τους τίτλους των σχολών και πολλές σχολές δεν ξέρουμε καν με τι έχουν να κάνουν. Το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού όταν υπήρχε ήταν η ώρα του παιδιού και μετά καταργήθηκε τελείως…μήπως αυτό φταίει που τόσα παιδιά απογοητεύονται από τη σχολή που φοιτούν;
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι θέλω απλά να επισημάνω ότι είναι καθαρά θέμα καθηγητών. Αν θέλουν να βοηθήσουν θα βοηθήσουν αν δεν θέλουν δεν θα το κάνουν. Και δεν φταίει πάντα το παιδί απλά κάποιοι καθηγητές έχουν κόμπλεξ κ δεν θέλουν να βοηθήσουν. Τώρα όσον αφορά το υπόλοιπο δυστυχώς στην Ελλάδα δεν μας ενημερώνουν καθόλου για τις σχολές. Μας λένε συμπληρώστε μηχανογραφικό απλά βλέποντας τους τίτλους των σχολών και πολλές σχολές δεν ξέρουμε καν με τι έχουν να κάνουν. Το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού όταν υπήρχε ήταν η ώρα του παιδιού και μετά καταργήθηκε τελείως…μήπως αυτό φταίει που τόσα παιδιά απογοητεύονται από τη σχολή που φοιτούν;
Επειδή ακριβώς υπάρχει αυτή η έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού στην εκπαίδευση, πράγμα όντως λυπηρό, νομίζω ότι ο μαθητής πρέπει να αυτενεργήσει. Το διαδίκτυο πλέον έχει γίνει προσβάσιμο σε όλους κι έτσι μπορεί κάθε υποψήφιος να επισκεφτεί τις ιστοσελίδες των τμημάτων που τον ενδιαφέρουν, να διαβάσει τους οδηγούς σπουδών και να καταλάβει με ένα κλικ τι μαθήματα θα διδαχθεί σε κάθε μία από αυτές, ποια είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα που εξασφαλίζουν και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Υπάρχουν και αντίστοιχα βιβλία στο εμπόριο. Ακόμη, υπάρχουν τόσα φόρουμ επαγγελματιών ή και φοιτητικά (όπως το δικό μας),στα οποία μπορεί να θέσει περαιτέρω ερωτήσεις και να τον κατατοπίσουν φοιτητές και απόφοιτοι.

Είναι πλέον αστείο να ισχυρίζεται κάποιος ότι δεν ξέρει τίποτα για τις σχολές που θέλει να δηλώσει και ότι λόγω απουσίας πληροφοριών δυσκολεύεται να αποφασίσει.Οι πληροφορίες είναι κυριολεκτικά στα χέρια του και αυτό που απαιτείται είναι διάθεση να ψάξει, να ρωτήσει, να μάθει, να ασχοληθεί δηλαδή!
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Επειδή ακριβώς υπάρχει αυτή η έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού στην εκπαίδευση, πράγμα όντως λυπηρό, νομίζω ότι ο μαθητής πρέπει να αυτενεργήσει. Το διαδίκτυο πλέον έχει γίνει προσβάσιμο σε όλους κι έτσι μπορεί κάθε υποψήφιος να επισκεφτεί τις ιστοσελίδες των τμημάτων που τον ενδιαφέρουν, να διαβάσει τους οδηγούς σπουδών και να καταλάβει με ένα κλικ τι μαθήματα θα διδαχθεί σε κάθε μία από αυτές, ποια είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα που εξασφαλίζουν και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Υπάρχουν και αντίστοιχα βιβλία στο εμπόριο. Ακόμη, υπάρχουν τόσα φόρουμ επαγγελματιών ή και φοιτητικά (όπως το δικό μας),στα οποία μπορεί να θέσει περαιτέρω ερωτήσεις και να τον κατατοπίσουν φοιτητές και απόφοιτοι.

Είναι πλέον αστείο να ισχυρίζεται κάποιος ότι δεν ξέρει τίποτα για τις σχολές που θέλει να δηλώσει και ότι λόγω απουσίας πληροφοριών δυσκολεύεται να αποφασίσει.Οι πληροφορίες είναι κυριολεκτικά στα χέρια του και αυτό που απαιτείται είναι διάθεση να ψάξει, να ρωτήσει, να μάθει, να ασχοληθεί δηλαδή!
Συμφωνώ. Ωστόσο πολλές φορές είναι τελείως διαφορετική η εικόνα που σχηματίζει κανεις βλέποντας έναν οδηγό σπουδών από αυτή που αποκτά αφού μπει στη σχολή και παρακολουθήσει μαθήματα. Επίσης πολλά παιδιά απλά δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ψαχτούν τόσο (παρόλο που έχουν τη δυνατότητα) επειδή είναι παρα πολύ σίγουροι για την επιλογή τους. Στη συνέχεια όμως μπορεί να δουν ότι αυτό που διάλεξαν να σπουδάσουν δεν είναι ακριβώς αυτό που πίστευαν και απογοητεύονται. Γενικά το θεωρώ λάθος να μην υπάρχει εντός των σχολείων σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού και να κάνει το αντίστοιχο μαθημα
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Συμφωνώ. Ωστόσο πολλές φορές είναι τελείως διαφορετική η εικόνα που σχηματίζει κανεις βλέποντας έναν οδηγό σπουδών από αυτή που αποκτά αφού μπει στη σχολή και παρακολουθήσει μαθήματα. Επίσης πολλά παιδιά απλά δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ψαχτούν τόσο (παρόλο που έχουν τη δυνατότητα) επειδή είναι παρα πολύ σίγουροι για την επιλογή τους. Στη συνέχεια όμως μπορεί να δουν ότι αυτό που διάλεξαν να σπουδάσουν δεν είναι ακριβώς αυτό που πίστευαν και απογοητεύονται. Γενικά το θεωρώ λάθος να μην υπάρχει εντός των σχολείων σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού και να κάνει το αντίστοιχο μαθημα
Συμφωνώ, αλλά να ξέρεις πως για την εμπειρία στη σχολή καθώς και για το πώς είναι τα επαγγέλματα στην πράξη , ούτε ο σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού είναι ικανός να δώσει τις επιθυμητές απαντήσεις. Για αυτό και ανέφερα την επικοινωνία με φοιτητές και αποφοίτους, ώστε να δοθούν οι απαιτούμενες απαντήσεις και να σχηματιστεί μια σαφής εικόνα για το πώς είναι η σχολή και το αντίστοιχο επάγγελμα ως βίωμα.
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Λοιπον καλε μου μικρε, για τις σχολες που θελεις εχεις βεβαια το φρι πας αλλα για την ουσια θα πρεπει να εχεις μαθηματικη παιδία. Η νομικη , η ιατρικη θελουν και αυτες μαθηματικη σκεψη. Χωρις αυτη δεν κανεις πολλα. Στις σχολες αυτες δεν υπαρχει ουτε μυρωδια μαθηματικων στο προγγραμμα τους ( κακως).
Τα μαθηματικα θα σε μαθουν να σκεφτεσαι και η φυσικη ποσο λιγος και μικρος εισαι και οτι δεν υπαρχει μονο η αληθεια που εσυ βλεπεις αλλα και πολλες αλλες.Οτι κανεις στο λυκειο με αυτα.
Για αυτο και η μπουτσερ σωστα εβαλε κοντρα μαθημα τα μαθηματικα στην θεωρητικη.
Τα μαθηματα της θεωρητικης απ την άλλη, θα σε κανουν καλυτερο ανθρωπο θα σε ημερεψουν.

Αυτά λέγονται συχνά όταν υπάρχει κουβέντα για την "φύση" του κάθε πεδίου και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αρχικά, δεν είναι πρωταρχικός σκοπός καμίας επιστήμης το να σε κάνει καλύτερο ως άνθρωπο ( και τι σημαίνει αυτό αλήθεια; )και αυτό προφανώς συμπεριλαμβάνει και τις "θεωρητικές", δηλαδή ανθρωπιστικές που για κάποιο λόγο στην Ελλάδα τις λέμε θεωρητικές. Σκοπός είναι να θεραπεύσει η καθεμία το πεδίο με το οποίο ασχολείται, με τα μεθοδολογικά εργαλεία που κρίνει καταλληλότερα. Π.χ η κοινωνιολογία αποζητά να ερμηνεύσει τις διάφορες κοινωνικές δυναμικές, όπως το τι προσδίδει συνοχή σε μια κοινωνία, ποιοι παράγοντες είναι καταλύτες για την αλλαγή της, ποια είναι τα αίτια μιας ειδικής συμπεριφοράς που γενικεύεται κ.ο.κ

Όλες οι επιστήμες σε "μαθαίνουν να σκέφτεσαι", υπό την έννοια πως σου παρουσιάζουν ένα πρόβλημα και σου παρέχουν διάφορους τρόπους για να το προσεγγίσεις. Πιο μετά σε εκπαιδεύουν στο να θέτεις και τα δικά σου ερωτήματα που μπορούν να επιλυθούν μέσω αυτών των τρόπων, ή να επινοήσεις νέους δικούς σου τρόπους που θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες ενός συγκεκριμμένου προβλήματος. Δεν είναι αποκλειστικότητα των μαθηματικών αυτό.

Ο λόγος που τα μαθηματικά δεν χρησιμοποιούνται στις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον τρόπο που χρησιμοποιούνται στις φυσικές, είναι διότι δεν έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα που έχουν π.χ στην φυσική ή στην χημεία. Ακόμα και στην βιολογία τα μαθηματικά έχουν πολύ πιο περιορισμένη αποκλειστικότητα απ ότι στις προαναφερθείσες επιστήμες. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για τον λόγο που συμβαίνει αυτό, αλλά πολύ χοντρικά σχετίζεται κυρίως με το πλήθος των μεταβλητών που προκύπτουν στα ερευνητικά ερωτήματα του κάθε πεδίου.

Δεν έχει συνεπώς κανένα νόημα να λέμε πως το τάδε επιστημονικό πεδίο θα επωφεληθεί από μαθηματικά στο πρόγραμμα σπουδών έτσι γενικά και αόριστα. Δεν θα τον βοηθήσει πουθενά έναν νομικό ή ψυχολόγο π.χ το να λιώσει στις διαφορικές εξισώσεις ή στις συναρτήσεις ανώτερου βαθμού. Μπορεί όμως να τον βοηθήσει μια εξοικείωση με την ασαφής λογική (και πράγματι, ένας απ τους λόγους γένεσης της ασαφούς λογικής ως μαθηματικό πεδίο ήταν η ανεπάρκεια της δίτιμης λογικής να προσεγγίσει με ακρίβεια προβλήματα που προκύπτουν στις κοινωνικές επιστήμες ή στις επιστήμες υγείας)

Ελπίζω να γίνει κατανοητό πως τα παραπάνω δεν γράφονται με κάποιο σκοπό επίπληξης. Απλώς γενικά εδώ έχει επικρατήσει ως αντίληψη το "μαθηματικά = καλλιέργεια του μυαλού" και "ανθρωπιστικές επιστήμες = καλλιέργεια του συναισθήματος/ηθικής" που όπως είπα δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
 

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Hello, είμαι ο Γιώργος, είμαι 15 ετών και φέτος έχω το θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού όσον αφορά την κατεύθηνση (Θετική η θεωρητική όπως λογικά γνωρίζετε).Ξέρω ακριβώς τι θα πείτε είμαι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΑΓΧΩΝΟΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ. ΑΛΛΑ, σαν παιδί έχω δώσει/και θέλω να συνεχίσω να δίνω βάση στη μόρφωση μου, θα μπορούσα να ήμουν πόλυ πιο χαλαρός για αυτήν την "υπόθεση" αλλά δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Έχω σχεδόν έναν χρόνο που παλεύω με την συγκεκριμένη απόφαση, ενώ δε θα έπρεπε. (Α ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΠΟΥ ΞΈΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ,ΕΧΩ ΔΙΑΓΝΩΣΤΕΊ ΜΕ ΔΙΑΒΉΤΗ ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΆΩ ΜΕ ΤΟ 5%, ΑΠΟΛΥΤΉΡΙΟ ΔΗΛΑΔΗ, ANYWAYS KEEP READING) Μέρος μου ΑΠΑΙΤΕΙ να ακολουθήσει θεωρητική κατεύθηνση εφόσον είμαι πάρα πολύ καλός στα μαθήματα της και ειλικρινά δε θα με πείραζε να περνούσα νομική στην Τρίτη (Έχει ο Θεός πρώτα). 'ΟΜΩΣ, έχει έναν χρονο που μου ήρθε ξαφνικα η θέληση να περάσω ιατρική, ναι καλώς αλλά ελά μου ντέ που δεν ξέρω την τύφλα μου σε φυσική και γενικά πρέπει να δώσω πολύ μάχη για να κατανοήσω τα μαθήματα θετικής/υγείας. Οπότε ειλικρινά δεν ξέρω τι πρέπει να επιλέξω, το βάσσανο της θετικής/υγείας η (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) την ευκολία της θεωρητικής?

Υ.Σ. Ξέρω οτί θα μπορούσα κάθεστα να πάω θεωρητική για την Β και αμεσα στην Τρίτη Υγειας για να αποφύγω το δράμα των μαθηματικών αλλα...μου φαίνεται κάπως ηλίθιο? idk
Ναι ψηφίστε εδώ please γιατί ξέχασα να βάλω δημοσκόπηση <3
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top