Σε ποια κατεύθυνση με συμβουλεύετε να πάω;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 16)
  • Θεωρητική

  • Υγείας

  • Οικονομικά (Unlikely, αλλά το βάζω γιατί μου το πρότειναν)

  • Θετική

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Αυτή η ιδεά για την Ιατρική είναι όντως κάτι που θα ήθελες να κάνεις ή απλά σου φαίνεται ωραίο μέσα στο μυαλό σου;
Εάν όντως αντιμετωπίζεις δυσκολία στο να διαβάζεις μαθήματα σχετικά με το πεδίο της υγείας (χημεία, βιολογία, φυσική), τότε θα είναι πολύ σκούρα τα πράγματα για εσένα, αφού και εμείς που τα γουστάρουμε μας δυσκολευόυν αρκετά στο πανεπιστήμιο. Βασικά, σου αρέσει κανένα μάθημα από αυτά ή το μόνο που σου αρέσει είναι κατευθείαν το επάγγελμα του ιατρού; Δώσεις δεν δώσεις πανελλήνιες, χημεία και φυσική θα την φας στην μούρη μετά.

Παρόμοια κατάσταση είχα και εγώ Β Λυκείου. Ήμουν υγείας και ξαφνικά με έπιασε μια φαγούρα για Νομική. Ήμουν εξίσου καλή στα θεωρητικά όσο στα θετικά μαθήματα, με μια παραπάνω δυσκολία στα αρχαία που θα την ισοστάθμιζα με καλό βαθμό ιστοριά και κοινωνιολογία. Φανταζόμουν τον εαυτό μου σε δικαστήρια και βιβλιοθήκες να διαβάζω αστικό δίκαιο. Ώσπου μια μέρα παρακολούθησα μια διάλεξη ποινικού δικαίου (που μου άρεσε θεωρητικά) και τότε ήταν που συνειδητοποίησα ότι δεν πρόκειται να κάτσω 4 χρόνια σε μια σχολή που εν τέλει δεν με ενδιαφέρει, εκτός από 5 πράγματα, για να βγω έξω 'άνεργη', μέχρι να κάνω αυτό που επιθυμώ. Ήταν το wake up call που χρειαζόμουν.

Οπότε, αφού έχεις αγάπη για τα αρχαία, και εάν έχεις και άλλες εναλλακτικές στο θεωρητικό πεδίο, ακολούθησε αυτό. Σε περίπτωση που η ιατρική σε καίει ακόμη, παρακολούθησε μια διάλεξη όταν με το καλό ανοίξουμε, δες δυο βιντεάκια, καμια σημείωση κτλπ για να δεις πως είναι. Η Ιατρική εάν δεν κάνω λάθος είναι 4 χρόνια + 2 η ειδίκευση; Οπότε μιλάμε για 6 χρόνια συνεχής προσπάθειας, μετά άλλα 2-3 χρόνια σε νοσοκομεία για να κάνεις ''όνομα'', πριν καταλήξεις να κάνεις αυτό που πραγματικά θες. Βάλε βγάλε 10 χρόνια.

Σου εύχομαι ό,τι και εάν επιλέξεις να είναι αυτό που πραγματικά θες. Πιστεύω δεν υπάρχει σωστό και λάθος σε αυτή την ζωή. Ξέρω αυτή τη στιγμή αμφιταλαντεύεσαι αλλά δεν είσαι ο μόνος!
Η ιατρική είναι 6 χρόνια για να πάρεις το βασικό πτυχίο συν όσα χρονια απαιτεί η ειδικότητα που θα επιλεξεις
 

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Πήγαινε οικονομικά.
Η θεωρητική δεν έχει κανένα μέλλον στην Ελλάδα πλην συγκεκριμένων επαγγελμάτων και για συγκεκριμένα παιδιά(που ξέρουν τι τους γίνεται και που στοχεύουν στην ζωή τους ήδη). Δεν ξέρω πως σου ήρθε αυτό με την ιατρική αλλά για να λες ξαφνικά, σημαίνει οτι θα είναι η χειρότερη επιλογή που θα κάνεις, πόσο μάλλον δεδομένου οτι δεν ξέρεις φυσική, άρα δεν καταλαβαίνεις χημεία και επομένως αντιλαμβάνεσαι ακόμα λιγότερα απο βιολογία.

ΥΓ. Δεν γίνεται να αφήσεις τα μαθηματικά κατεύθυνσης της Β λυκείου. Η εξοικείωση με τα μαθηματικά του τρισδιάστατου χώρου είναι η βάση για μια βαθύτερη και ουσιαστικότερη κατανόηση της φυσικής της Γ λυκείου αλλά και της βιοφυσικής που θα έχεις στο πανεπιστήμιο, ακόμα και εάν πέρναγες ιατρική. Γενικά θα είναι ισχυρό έλλειμα για την παιδεία σου στο μέλλον εαν καταφέρεις να γίνεις όντως γιατρός.

Οπότε...πήγαινε οικονομικά, το μόνο μάθημα το οποίο θα πρέπει να δουλέψεις είναι τα μαθηματικά στην ουσία και απλά να διαβάζεις τακτικά τα άλλα.Μην κάτσεις να σπάσεις το κεφάλι σου με τα της θεωρητικής που οδηγούν σε αδιέξοδο, ούτε με τα της θετικής που απαιτούν τόση πολύ δουλειά και δεν θα ξέρεις στο τέλος εαν θα τα απολαμβάνεις. Είσαι "ερωτευμένος" με το επάγγελμα. Είναι κατανοητό, αλλά δεν χρειάζεται να το παντρευτείς :P .
Όπως έχω πει και αλλού, δεν με έχει ενθουσιάσει καθόλου η ιδέα των οικονομικών όχι μόνο επειδή κυριολεκτικά δεν αντέχω τα μαθήματα της κατεύθυνσης (συγκεκριμένα πληροφορική, και σε μέσω βαθμό μαθηματικά) αλλά δεν με ενδιαφέρουν και οι σχολές της (μα καθόλου) σε αντίθεση με υπόλοιπες κατευθύνσεις (υγείας/θεωρητική)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Όπως έχω πει και αλλού, δεν με έχει ενθουσιάσει καθόλου η ιδέα των οικονομικών όχι μόνο επειδή κυριολεκτικά δεν αντέχω τα μαθήματα της κατεύθυνσης (συγκεκριμένα πληροφορική, και σε μέσω βαθμό μαθηματικά) αλλά δεν με ενδιαφέρουν και οι σχολές της (μα καθόλου) σε αντίθεση με υπόλοιπες κατευθύνσεις (υγείας/θεωρητική)

Κάτσε κάτω και σκέψου σοβαρά τι σου αρέσει. Τα εργαστήρια και οι κλινικές ασκήσεις δεν είναι παιχνίδι, ούτε σαν το σχολείο. Χύνεις αίμα και ιδρώτα για να πάρεις πτυχίο και αν δεν γουστάρεις, απλά θα είσαι φουλ δυστυχισμένος, και πνιγμένος με υποχρεώσεις που μπορούν να σε χώσουν στην φυλακή αύριο μεθαύριο. Δεν είναι απλά τα πράγματα. Δεν θέλω να σε αποθαρρύνω, μακάρι να μας τα έλεγε και εμάς κάποιος όταν έπρεπε. Μην παίζεις όμως με το μέλλον σου σαν να διαλέγεις χρώμα για να βάψεις το σπίτι σου.

Κάτσε ζύγισε όλες τις παραμέτρους και σύλλεξε πραγματικές πληροφορίες για το αντικείμενο, τα μαθήματα και τις προοπτικές της κάθε σχολής. Αλλά και τι απαιτήσεις έχει η καθεμία απο αυτές που σε ενδιαφέρουν κατά την διάρκεια σπουδών. Εάν δεν ασχοληθείς στο λέω , στην τύχη θα επιλέξεις και ας νομίζεις οτι κάνεις συνειδητή επιλογή. Όσοι δεν αποφασίζουν για το μέλλον τους, το κάνει η τύχη για αυτούς δυστυχώς. Και συνήθως πέφτεις στο λάθος πράγμα απο ότι δείχνουν τα στατιστικά. Οι δύο κατευθύνσεις(θετική & θεωρητική) έχουν εντελώς διαφορετικό τρόπο σπουδών και σκεπτικό. Θεωρώ πολύ σπάνιο κάποιος να νιώθει άνετα και στα δύο.

Τέλος πάντων, ελπίζω να μην σου φανούν με αρνητική χροιά αυτά που σου λεω. Προσπαθώ απλά να σου πω να είναι προσεκτικός ώστε να καταλήξεις σε κάτι που θα σε κάνει χαρούμενο. Και εμένα μου άρεσαν πολλά ενώ άλλα όχι. Εν τέλει αποκτώντας εμπειρία σιγά σιγά, έμαθα να εκτιμώ αρκετά απο αυτά που μου άρεσαν αλλά να αντιλαμβάνομαι οτι δεν είναι αυτό που θα ήθελα να κάνω. Ενώ άλλα που μου φαινόντουσαν και ακουγόντουσαν φουλ βαρετά ή απλά, ανακάλυψα οτι ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον στην πράξη. Οπότε ναι,εαν θες να σταματήσεις να αμφιταλαντεύεσαι , απέκτησε τριβή, πάρε βιβλία, διάβασε, μάθε και δοκίμασε . Θα είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις μετά.
 

Stif6

Νεοφερμένος

Ο Stif6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Πάντως να ξέρεις με το 5% (που παρεμπιπτόντως Δίνω και εγώ φέτος με αυτό) είναι ΠΟΛΎ ΠΟΙΟ ΕΎΚΟΛΟ να περάσεις στη σχολή που θέλεις με λίγη συνεννόηση με τους καθηγητές για να μπορείς να έχεις ένα καλο ή πολύ καλό απολυτήριο οπότε αυτό που πρέπει να έχεις εσύ στο νου σου να είναι ότι πρέπει να έχεις της βάσεις τον μαθημάτων που θα κάνεις ιδικά στην τρίτη λυκείου χωρίς φυσικά να μπαίνεις στον κόπο να τρελαθείς στο διάβασμα αφού δεν είναι ανάγκη. Παρεμπιπτόντως για ιατρική που ανέφερες να ξες Χρειάζεται καθαρό 20 οπότε να το έχεις και αυτό στο νου σου
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πήγαινε οικονομικά.
Η θεωρητική δεν έχει κανένα μέλλον στην Ελλάδα πλην συγκεκριμένων επαγγελμάτων και για συγκεκριμένα παιδιά(που ξέρουν τι τους γίνεται και που στοχεύουν στην ζωή τους ήδη). Δεν ξέρω πως σου ήρθε αυτό με την ιατρική αλλά για να λες ξαφνικά, σημαίνει οτι θα είναι η χειρότερη επιλογή που θα κάνεις, πόσο μάλλον δεδομένου οτι δεν ξέρεις φυσική, άρα δεν καταλαβαίνεις χημεία και επομένως αντιλαμβάνεσαι ακόμα λιγότερα απο βιολογία.

ΥΓ. Δεν γίνεται να αφήσεις τα μαθηματικά κατεύθυνσης της Β λυκείου. Η εξοικείωση με τα μαθηματικά του τρισδιάστατου χώρου είναι η βάση για μια βαθύτερη και ουσιαστικότερη κατανόηση της φυσικής της Γ λυκείου αλλά και της βιοφυσικής που θα έχεις στο πανεπιστήμιο, ακόμα και εάν πέρναγες ιατρική. Γενικά θα είναι ισχυρό έλλειμα για την παιδεία σου στο μέλλον εαν καταφέρεις να γίνεις όντως γιατρός.

Οπότε...πήγαινε οικονομικά, το μόνο μάθημα το οποίο θα πρέπει να δουλέψεις είναι τα μαθηματικά στην ουσία και απλά να διαβάζεις τακτικά τα άλλα.Μην κάτσεις να σπάσεις το κεφάλι σου με τα της θεωρητικής που οδηγούν σε αδιέξοδο, ούτε με τα της θετικής που απαιτούν τόση πολύ δουλειά και δεν θα ξέρεις στο τέλος εαν θα τα απολαμβάνεις. Είσαι "ερωτευμένος" με το επάγγελμα. Είναι κατανοητό, αλλά δεν χρειάζεται να το παντρευτείς :P .
και το οικονομικο σαμαελ, τι μελλον μπορει να εχει. υπερκορεσμενο ειναι. Αυτα ελεγα χτες και στο σλιμ. ΤΟ καλυτερο πραγμα που μπορεις να κανεις στην Ελλαδα ως οικονομολογος, ειναι να γινεις λογιστης. Οπου οτι και αν κανεις σχετικο με οικονομικα, το μεταπτυχιακο ειναι MUST.

Στη θεωρητική, περα απο νομικη, ψυχολογια, παιδαγωγικο, σωματα ασφαλειας και κοινωνικη διοικηση ( εδω εχω τους ενδοιασμους μου, γιατι οπως ειπα και στο τσατ οι κοινωνικοι λειτουργοι δεινοπαθουν με το προσφυγικο) ολα τα υπολοιπα ειναι πεθαμενα. Και φυσικα αυτα που ανεφερα αργοπεθαινουν αλλα αυτο ειναι αλλο παπαευαγγελιο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
και το οικονομικο σαμαελ, τι μελλον μπορει να εχει. υπερκορεσμενο ειναι. Αυτα ελεγα χτες και στο σλιμ. ΤΟ καλυτερο πραγμα που μπορεις να κανεις στην Ελλαδα ως οικονομολογος, ειναι να γινεις λογιστης. Οπου οτι και αν κανεις σχετικο με οικονομικα, το μεταπτυχιακο ειναι MUST.

Στη θεωρητική, περα απο νομικη, ψυχολογια, παιδαγωγικο, σωματα ασφαλειας και κοινωνικη διοικηση ( εδω εχω τους ενδοιασμους μου, γιατι οπως ειπα και στο τσατ οι κοινωνικοι λειτουργοι δεινοπαθουν με το προσφυγικο) ολα τα υπολοιπα ειναι πεθαμενα. Και φυσικα αυτα που ανεφερα αργοπεθαινουν αλλα αυτο ειναι αλλο παπαευαγγελιο

Όλα τα επαγγέλματα έχουν θέμα στην Ελλάδα προφανώς. Αλλά το επόμενο βήμα είναι να πάθεις κατάθλιψη εαν πεις οκ δεν σπουδάζω οπότε τίποτα. Όχι οτι θα ήταν κακή ιδέα αυτή δηλαδή...αρκεί να έχει κάποιος στο μυαλό του τι έχει σκοπό να κάνει. Τα οικονομικά είναι ένα γενικό πτυχίο που σου δίνει δυνατότητα να παίξεις με διάφορους τρόπους μπαλίτσα,εαν έχεις εγκέφαλο, χωρίς να σημαίνει φυσικά οτι αρκεί να πάρεις το χαρτί και όλα μετά θα είναι στρωμένα. Αλλά ποιος ξέρει, εφόσον κάποιος έχει διάθεση να δουλέψει και να εξελιχθεί,πιστεύω κάπως θα τα καταφέρει.

Τώρα εαν θεωρεί οτι τον ενδιαφέρουν τα σώματα ασφαλείας, η ψυχολογία,η νομική ή τα παιδαγωγικά, τότε σαφώς πρέπει να σκεφτεί την θεωρητική. Διότι ήδη έχει υπόβαθρο στα σχετικά μαθήματα και τα αντίστοιχα επαγγέλματα προσφέρουν μια αξιοπρεπή αποκατάσταση. Κρατώ μια επιφύλαξη μόνο για την νομική που έχω ακούσει οτι και αυτοί δυσκολεύονται πολύ πλέον εαν δεν έχουν γνωστό στον χώρο να τους φτιάξει.

Η θετική όμως είναι γενικά η πιο "επικίνδυνη" επιλογή. Γιατί ούτε τα μαθήματα ξέρει καλά, ούτε τα επαγγέλματα. Δεν αποκλείω επ ουδενί το να του αρέσουν εν τέλει και να γίνει ένας εξαιρετικός γιατρός. Απλά με βάση την λογική μου, την εμπειρία του και τις συνθήκες, θα ήταν κάτι που θα χρειαζόταν πολύ κόπο(για να καλύψει τα κενά του) και πολύ τύχη(ώστε όντως να του αρέσουν τα μαθήματα). Για αυτό λεω ότι δεν θέλω να του κόψω τα φτερά ούτε να του πω "να,ο εύκολος δρόμος είναι αυτός". Αλλά θέλω να προσπαθήσει να έχει στον μέγιστο δυνατό βαθμό κάποιον έλεγχο για το μέλλον του. Γιατί όπως είπα οι επιλογές που γίνονται αυθόρμητα και χωρίς να έχουμε πληροφόρηση, σπάνια καταλήγουν να είναι οι καλύτερες που κάνουμε. Συμβαίνει και αυτό...αλλά γιατί να το ρίξει στον τζόγο ;

Απλά έχουμε απο τα χειρότερα συστήματα. Δεν σε ενημερώνουν για τα επαγγέλματα. Σε βάζουν να σκιστείς στο διάβασμα και στο τέλος να επιλέξεις αυτό που πιστεύεις οτι θα σου αρέσει, χωρίς να έχεις καμία απολύτως πραγματική επαφή με αυτό το αντικείμενο. Και συχνά οι προσδοκίες μας είναι τελείως άστοχες σε σχέση με την πραγματικότητα. Πως γίνεται κάποιος να πει με βεβαιότητα εαν του αρέσει κάτι που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ ; :hehe:
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Πάντως να ξέρεις με το 5% (που παρεμπιπτόντως Δίνω και εγώ φέτος με αυτό) είναι ΠΟΛΎ ΠΟΙΟ ΕΎΚΟΛΟ να περάσεις στη σχολή που θέλεις με λίγη συνεννόηση με τους καθηγητές για να μπορείς να έχεις ένα καλο ή πολύ καλό απολυτήριο οπότε αυτό που πρέπει να έχεις εσύ στο νου σου να είναι ότι πρέπει να έχεις της βάσεις τον μαθημάτων που θα κάνεις ιδικά στην τρίτη λυκείου χωρίς φυσικά να μπαίνεις στον κόπο να τρελαθείς στο διάβασμα αφού δεν είναι ανάγκη. Παρεμπιπτόντως για ιατρική που ανέφερες να ξες Χρειάζεται καθαρό 20 οπότε να το έχεις και αυτό στο νου σου
Το θέμα είναι να έχουν όλοι οι καθηγητές τη διάθεση να βοηθήσουν γιατί υπάρχουν και κάποιοι που απλά δεν θέλουν να βοηθήσουν χωρίς κάποιον προφανή λόγο και αυτό κοστίζει σχολές. Η ιατρική όντως θέλει 20αρι αλλα και πολλές άλλες σχολές είναι γύρω στο 20 οποτε αν δεν ξέρει 100% ότι θα του βάλουν το 20 καλό είναι να μην το ρισκάρει και να δώσει και πανελλήνιες. Τουλάχιστον εγώ αυτό έκανα. Η προετοιμασία δεν πάει χαμένη
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όλα τα επαγγέλματα έχουν θέμα στην Ελλάδα προφανώς. Αλλά το επόμενο βήμα είναι να πάθεις κατάθλιψη εαν πεις οκ δεν σπουδάζω οπότε τίποτα. Όχι οτι θα ήταν κακή ιδέα αυτή δηλαδή...αρκεί να έχει κάποιος στο μυαλό του τι έχει σκοπό να κάνει. Τα οικονομικά είναι ένα γενικό πτυχίο που σου δίνει δυνατότητα να παίξεις με διάφορους τρόπους μπαλίτσα,εαν έχεις εγκέφαλο, χωρίς να σημαίνει φυσικά οτι αρκεί να πάρεις το χαρτί και όλα μετά θα είναι στρωμένα. Αλλά ποιος ξέρει, εφόσον κάποιος έχει διάθεση να δουλέψει και να εξελιχθεί,πιστεύω κάπως θα τα καταφέρει.

Τώρα εαν θεωρεί οτι τον ενδιαφέρουν τα σώματα ασφαλείας, η ψυχολογία,η νομική ή τα παιδαγωγικά, τότε σαφώς πρέπει να σκεφτεί την θεωρητική. Διότι ήδη έχει υπόβαθρο στα σχετικά μαθήματα και τα αντίστοιχα επαγγέλματα προσφέρουν μια αξιοπρεπή αποκατάσταση. Κρατώ μια επιφύλαξη μόνο για την νομική που έχω ακούσει οτι και αυτοί δυσκολεύονται πολύ πλέον εαν δεν έχουν γνωστό στον χώρο να τους φτιάξει.

Η θετική όμως είναι γενικά η πιο "επικίνδυνη" επιλογή. Γιατί ούτε τα μαθήματα ξέρει καλά, ούτε τα επαγγέλματα. Δεν αποκλείω επ ουδενί το να του αρέσουν εν τέλει και να γίνει ένας εξαιρετικός γιατρός. Απλά με βάση την λογική μου, την εμπειρία του και τις συνθήκες, θα ήταν κάτι που θα χρειαζόταν πολύ κόπο(για να καλύψει τα κενά του) και πολύ τύχη(ώστε όντως να του αρέσουν τα μαθήματα). Για αυτό λεω ότι δεν θέλω να του κόψω τα φτερά ούτε να του πω "να,ο εύκολος δρόμος είναι αυτός". Αλλά θέλω να προσπαθήσει να έχει στον μέγιστο δυνατό βαθμό κάποιον έλεγχο για το μέλλον του. Γιατί όπως είπα οι επιλογές που γίνονται αυθόρμητα και χωρίς να έχουμε πληροφόρηση, σπάνια καταλήγουν να είναι οι καλύτερες που κάνουμε. Συμβαίνει και αυτό...αλλά γιατί να το ρίξει στον τζόγο ;

Απλά έχουμε απο τα χειρότερα συστήματα. Δεν σε ενημερώνουν για τα επαγγέλματα. Σε βάζουν να σκιστείς στο διάβασμα και στο τέλος να επιλέξεις αυτό που πιστεύεις οτι θα σου αρέσει, χωρίς να έχεις καμία απολύτως πραγματική επαφή με αυτό το αντικείμενο. Και συχνά οι προσδοκίες μας είναι τελείως άστοχες σε σχέση με την πραγματικότητα. Πως γίνεται κάποιος να πει με βεβαιότητα εαν του αρέσει κάτι που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ ; :hehe:
Το παιδί από ότι κατάλαβα τώρα τελείωσε την Α λυκείου οποτε υπάρχει το περιθώριο να καλύψει τυχόν κενά αν φυσικά του αρέσουν τα μαθήματα της θετικής περισσότερο από της θεωρητικής και όντως θέλει να ασχοληθεί. Θα συμφωνήσω πάντως στο ότι δυστυχως δεν υπάρχει ενημέρωση για τις σχολές τα αντικείμενα σπουδών και τις επαγγελματικές διεξόδους που έχουν μετά
 

Stif6

Νεοφερμένος

Ο Stif6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Το θέμα είναι να έχουν όλοι οι καθηγητές τη διάθεση να βοηθήσουν γιατί υπάρχουν και κάποιοι που απλά δεν θέλουν να βοηθήσουν χωρίς κάποιον προφανή λόγο και αυτό κοστίζει σχολές. Η ιατρική όντως θέλει 20αρι αλλα και πολλές άλλες σχολές είναι γύρω στο 20 οποτε αν δεν ξέρει 100% ότι θα του βάλουν το 20 καλό είναι να μην το ρισκάρει και να δώσει και πανελλήνιες. Τουλάχιστον εγώ αυτό έκανα. Η προετοιμασία δεν πάει χαμένη
εννοειται οτι δεν παει χαμενη η προετιμασια και εγω εδωσα παννεληνιες απλα δεν χρειαζεται να δωσει το 100% διοτι για αυτο και ολας υπαρχει το 5%.Παντως κατι που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι με το 5% δεν μπορεις να εισαχθεις σε ολες της σχολες βεβαια ειναι λιγες αλλα να το προσεξει
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
εννοειται οτι δεν παει χαμενη η προετιμασια και εγω εδωσα παννεληνιες απλα δεν χρειαζεται να δωσει το 100% διοτι για αυτο και ολας υπαρχει το 5%.Παντως κατι που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι με το 5% δεν μπορεις να εισαχθεις σε ολες της σχολες βεβαια ειναι λιγες αλλα να το προσεξει
Δεν μπορεί να εισαχθεί στα σώματα ασφαλείας (αστυνομία,λιμενικό,πυροσβεστική,στρατιωτικές). Ωστόσο σε αυτές τις σχολές δεν μπορεί να πάει ούτε μέσω πανελληνίων. Ακόμα και να έχει τα μόρια και να τις έχει δηλώσει εφόσον πάσχει από μια πάθηση που ανήκει σε αυτές του 5% τον απορρίπτουν κ πάει στην επόμενη επιλογή
 

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Δεν μπορεί να εισαχθεί στα σώματα ασφαλείας (αστυνομία,λιμενικό,πυροσβεστική,στρατιωτικές). Ωστόσο σε αυτές τις σχολές δεν μπορεί να πάει ούτε μέσω πανελληνίων. Ακόμα και να έχει τα μόρια και να τις έχει δηλώσει εφόσον πάσχει από μια πάθηση που ανήκει σε αυτές του 5% τον απορρίπτουν κ πάει στην επόμενη επιλογή
δεν ηθελα κιολας αλλα θενκς για την πληροφορηση λμαο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Το θέμα είναι να έχουν όλοι οι καθηγητές τη διάθεση να βοηθήσουν γιατί υπάρχουν και κάποιοι που απλά δεν θέλουν να βοηθήσουν χωρίς κάποιον προφανή λόγο και αυτό κοστίζει σχολές. Η ιατρική όντως θέλει 20αρι αλλα και πολλές άλλες σχολές είναι γύρω στο 20 οποτε αν δεν ξέρει 100% ότι θα του βάλουν το 20 καλό είναι να μην το ρισκάρει και να δώσει και πανελλήνιες. Τουλάχιστον εγώ αυτό έκανα. Η προετοιμασία δεν πάει χαμένη
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Το παιδί από ότι κατάλαβα τώρα τελείωσε την Α λυκείου οποτε υπάρχει το περιθώριο να καλύψει τυχόν κενά αν φυσικά του αρέσουν τα μαθήματα της θετικής περισσότερο από της θεωρητικής και όντως θέλει να ασχοληθεί. Θα συμφωνήσω πάντως στο ότι δυστυχως δεν υπάρχει ενημέρωση για τις σχολές τα αντικείμενα σπουδών και τις επαγγελματικές διεξόδους που έχουν μετά

Έχει χρονικό περιθώριο πράγματι. Το θέμα είναι εαν έχει την διάθεση να παλέψει τα μαθηματικά που είναι μεγάλο τερατάκι, και μετά την φυσική που είναι επίσης ένα τερατάκι(και στην οποία χρειάζεται η εξοικείωση μετα μαθηματικά). Η χημεία εαν και υπολογιστικά εύκολη, απαιτεί να υπάρχει ένα βασικό υπόβαθρο και μια αντίληψη για να μπορεί κάποιος να διαβάσει με ευκολία και να κατανοεί τα concepts. Για την βιολογία δεν ξέρω, ας του πει κάποιος άλλος.

Καλό για εκείνον να ξεκινούσε μια προετοιμασία στα θετικά μαθήματα, ειδικά τώρα που είναι Β λυκείου,και να δει εαν αντέχει και εαν τα απολαμβάνει. Γιατί όπως είπαμε, το να μπει στην σχολή ίσως να μην είναι τόσο δύσκολο εαν προσπαθήσει, αλλά μετά θα πρέπει να του αρέσουν και τα μαθήματα εαν θέλει να τελειώσει ποτέ.
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Έχει χρονικό περιθώριο πράγματι. Το θέμα είναι εαν έχει την διάθεση να παλέψει τα μαθηματικά που είναι μεγάλο τερατάκι, και μετά την φυσική που είναι επίσης ένα τερατάκι(και στην οποία χρειάζεται η εξοικείωση μετα μαθηματικά). Η χημεία εαν και υπολογιστικά εύκολη, απαιτεί να υπάρχει ένα βασικό υπόβαθρο και μια αντίληψη για να μπορεί κάποιος να διαβάσει με ευκολία και να κατανοεί τα concepts. Για την βιολογία δεν ξέρω, ας του πει κάποιος άλλος.

Καλό για εκείνον να ξεκινούσε μια προετοιμασία στα θετικά μαθήματα, ειδικά τώρα που είναι Β λυκείου,και να δει εαν αντέχει και εαν τα απολαμβάνει. Γιατί όπως είπαμε, το να μπει στην σχολή ίσως να μην είναι τόσο δύσκολο εαν προσπαθήσει, αλλά μετά θα πρέπει να του αρέσουν και τα μαθήματα εαν θέλει να τελειώσει ποτέ.
Συμφωνώ η προετοιμασία πρέπει να ξεκινήσει από τη Β για να δει αν όντως του αρέσουν τα μαθήματα αυτά. Όσον αφορά τη βιολογία απαιτεί να κατανοησει στο 100% τη θεωρία του βιβλίου, να έχει κριτική σκέψη και να μάθει να αιτιολογεί επαρκώς τις απαντήσεις του στις ασκήσεις. Η βιολογία της Γ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη βιολογία της Α κ της Β που είναι λίγο πολύ παραμύθι. Το θετικό είναι πως είναι ένα μάθημα που δεν απαιτεί να ξέρει κάτι από προηγούμενες τάξεις. Παρόλα αυτά έχει κ αυτό τις δυσκολίες του και απαιτεί χρόνο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Συμφωνώ η προετοιμασία πρέπει να ξεκινήσει από τη Β για να δει αν όντως του αρέσουν τα μαθήματα αυτά. Όσον αφορά τη βιολογία απαιτεί να κατανοησει στο 100% τη θεωρία του βιβλίου, να έχει κριτική σκέψη και να μάθει να αιτιολογεί επαρκώς τις απαντήσεις του στις ασκήσεις. Η βιολογία της Γ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη βιολογία της Α κ της Β που είναι λίγο πολύ παραμύθι. Το θετικό είναι πως είναι ένα μάθημα που δεν απαιτεί να ξέρει κάτι από προηγούμενες τάξεις. Παρόλα αυτά έχει κ αυτό τις δυσκολίες του και απαιτεί χρόνο
Έχει δρόμο μπροστά του, αλλά εαν τα καταφέρει μέχρι το τέλος της χρονιάς, θα έχει και την απάντηση του υποθέτω για το εάν έχει νόημα να συνεχίσει για ιατρική.

Just a small piece of advice : Η θετική είναι δύσκολη κατεύθυνση. Εαν δεν τα πιάνει κάποιο παιδί με την μια δεν πρέπει να αποθαρρύνεται. Πρέπει να "σπρώχνει" μπροστά για να λύνει τις απορίες του και να διαβάζει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά μέχρι να του κάνει κλίκ.

Εφόσον δεν θα χρειαστεί να περάσει απο το νοσηρό σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων λόγω της πάθησης του, πρέπει να εστιάσει στην ουσιαστική μόρφωση του. Να κατανοεί αυτά που διαβάζει και να τα ψάχνει καλύτερα και απο ότι ζητάει το ίδιο το σχολείο. Ίσως στο λύκειο να φαντάζει "ρομαντική" ή υπερβολική ιδέα αυτό, αλλά σε βάθος χρόνου, δηλαδή στο πανεπιστήμιο, αυτός ο κόπος θα αποδώσει. Προσωπικά έτσι κινήθηκα και ειλικρινά όλος αυτός ο "ιδρώτας" ήταν απίστευτα σημαντικός στο να εξελιχθεί η κατανόηση μου, και να μπορώ να αντιληφθώ κάποιες δύσκολες φυσικομαθηματικές έννοιες πολύ πιο εύκολα στο πανεπιστήμιο απο ότι άλλοι συμφοιτητές μου. Που ίσως να μην είχαν προσπαθήσει τόσο επειδή πίστευαν οτι ο ελάχιστος δυνατός κόπος για να περάσουν είναι καλός. Γενικά κάθε επιπλέον προσπάθεια ανταμείβεται κάποια στιγμή ! Χωρίς να σημαίνει να κάψουμε και εγκεφάλους ε.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όλα τα επαγγέλματα έχουν θέμα στην Ελλάδα προφανώς. Αλλά το επόμενο βήμα είναι να πάθεις κατάθλιψη εαν πεις οκ δεν σπουδάζω οπότε τίποτα. Όχι οτι θα ήταν κακή ιδέα αυτή δηλαδή...αρκεί να έχει κάποιος στο μυαλό του τι έχει σκοπό να κάνει. Τα οικονομικά είναι ένα γενικό πτυχίο που σου δίνει δυνατότητα να παίξεις με διάφορους τρόπους μπαλίτσα,εαν έχεις εγκέφαλο, χωρίς να σημαίνει φυσικά οτι αρκεί να πάρεις το χαρτί και όλα μετά θα είναι στρωμένα. Αλλά ποιος ξέρει, εφόσον κάποιος έχει διάθεση να δουλέψει και να εξελιχθεί,πιστεύω κάπως θα τα καταφέρει.

Τώρα εαν θεωρεί οτι τον ενδιαφέρουν τα σώματα ασφαλείας, η ψυχολογία,η νομική ή τα παιδαγωγικά, τότε σαφώς πρέπει να σκεφτεί την θεωρητική. Διότι ήδη έχει υπόβαθρο στα σχετικά μαθήματα και τα αντίστοιχα επαγγέλματα προσφέρουν μια αξιοπρεπή αποκατάσταση. Κρατώ μια επιφύλαξη μόνο για την νομική που έχω ακούσει οτι και αυτοί δυσκολεύονται πολύ πλέον εαν δεν έχουν γνωστό στον χώρο να τους φτιάξει.

Η θετική όμως είναι γενικά η πιο "επικίνδυνη" επιλογή. Γιατί ούτε τα μαθήματα ξέρει καλά, ούτε τα επαγγέλματα. Δεν αποκλείω επ ουδενί το να του αρέσουν εν τέλει και να γίνει ένας εξαιρετικός γιατρός. Απλά με βάση την λογική μου, την εμπειρία του και τις συνθήκες, θα ήταν κάτι που θα χρειαζόταν πολύ κόπο(για να καλύψει τα κενά του) και πολύ τύχη(ώστε όντως να του αρέσουν τα μαθήματα). Για αυτό λεω ότι δεν θέλω να του κόψω τα φτερά ούτε να του πω "να,ο εύκολος δρόμος είναι αυτός". Αλλά θέλω να προσπαθήσει να έχει στον μέγιστο δυνατό βαθμό κάποιον έλεγχο για το μέλλον του. Γιατί όπως είπα οι επιλογές που γίνονται αυθόρμητα και χωρίς να έχουμε πληροφόρηση, σπάνια καταλήγουν να είναι οι καλύτερες που κάνουμε. Συμβαίνει και αυτό...αλλά γιατί να το ρίξει στον τζόγο ;

Απλά έχουμε απο τα χειρότερα συστήματα. Δεν σε ενημερώνουν για τα επαγγέλματα. Σε βάζουν να σκιστείς στο διάβασμα και στο τέλος να επιλέξεις αυτό που πιστεύεις οτι θα σου αρέσει, χωρίς να έχεις καμία απολύτως πραγματική επαφή με αυτό το αντικείμενο. Και συχνά οι προσδοκίες μας είναι τελείως άστοχες σε σχέση με την πραγματικότητα. Πως γίνεται κάποιος να πει με βεβαιότητα εαν του αρέσει κάτι που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ ; :hehe:
σαμαελ κακα τα ψεματα, σημερα τα περισσοτερα παιδια μαζευουν τα χρηματα ( οι γονεις τους δηλαδη) της α, β, γ Λυκείου , και πολυ απλα δεν δινουν πανελληνιες λογω αυτων των αιτιων που ανεφερες. Παίρνουν ενα καλο βαθμο απολυτηρίου και την κανουν Εξω. αλλα για σοβαρές χώρες, όχι σαν κάποιες άλλες ( δεν θελω να αναφέρω ονόματα χωρών για ευνόητους λόγους).

Προλαβαίνουν όλα αυτά, γλιτώνουν τη ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελληνίων και το κυριότερο, πάνε ΕΞΩ όπου θα βρουν όλα τα θετικά του συστήματος, της εκπαίδευσης και των πιο εύκολο διεξόδων στην αποφασή τους
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,387 μηνύματα.
Σχετικα μα τα 20αρια που λενε τα παιδια παραπανω.
Τωρα με την τραπεζα θεματων και στις Α',Β΄ ταξεις λυκειου απο το 2022 και της Γ' λυκειου απο το 2023 δεν θα υπαρξουν πλεον 20αρια. Σκληρος ανταγωνισμος και φροντιστηριο πλεον για απολυτηριο λυκειου.
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Σχετικα μα τα 20αρια που λενε τα παιδια παραπανω.
Τωρα με την τραπεζα θεματων και στις Α',Β΄ ταξεις λυκειου απο το 2022 και της Γ' λυκειου απο το 2023 δεν θα υπαρξουν πλεον 20αρια. Σκληρος ανταγωνισμος και φροντιστηριο πλεον για απολυτηριο λυκειου.
Σωστό κι αυτό. Τώρα θα είναι ακόμα πιο αβέβαιο το αν θα μπει με το 5%. Τουλάχιστον όταν κατοχυρώνεις το 20 ξέρεις σίγουρα ότι περνάς όπου θες. Σε κάθε άλλη περίπτωση έχεις το άγχος μέχρι τελευταία στιγμή που βγαίνουν τα αποτελέσματα..
 

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Σωστό κι αυτό. Τώρα θα είναι ακόμα πιο αβέβαιο το αν θα μπει με το 5%. Τουλάχιστον όταν κατοχυρώνεις το 20 ξέρεις σίγουρα ότι περνάς όπου θες. Σε κάθε άλλη περίπτωση έχεις το άγχος μέχρι τελευταία στιγμή που βγαίνουν τα αποτελέσματα.
δεν βοηθάτε....😀
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
δεν βοηθάτε....😀
Με το 5% δεν περνάνε όλοι όσοι δηλώνουν μια σχολή. Η κάθε σχολή παίρνει το 5% του συνολικού αριθμού των εισακτέων της. Πχ αν μια σχολή παίρνει 100 άτομα με το 5% θα πάρει μόλις 5 υποψήφιους. Αν τη σχολή τη δηλώσουν περισσότερα από 5 άτομα τότε προηγούνται όσοι έχουν υψηλότερο βαθμό απολυτηρίου. Αν ισοβαθμήσουν προηγείται ο μεγαλύτερος ηλικιακά ενώ αν ισοβαθμήσουν κ έχουν ίδια ηλικία μπαίνουν όλοι
 

thesupreme

Νεοφερμένος

Ο thesupreme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Με το 5% δεν περνάνε όλοι όσοι δηλώνουν μια σχολή. Η κάθε σχολή παίρνει το 5% του συνολικού αριθμού των εισακτέων της. Πχ αν μια σχολή παίρνει 100 άτομα με το 5% θα πάρει μόλις 5 υποψήφιους. Αν τη σχολή τη δηλώσουν περισσότερα από 5 άτομα τότε προηγούνται όσοι έχουν υψηλότερο βαθμό απολυτηρίου. Αν ισοβαθμήσουν προηγείται ο μεγαλύτερος ηλικιακά ενώ αν ισοβαθμήσουν κ έχουν ίδια ηλικία μπαίνουν όλοι
Τέλεια. 💗 Καλά θα περάσουμε τα επόμενα δύο-τρία χρόνια. 💗
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Τέλεια. 💗 Καλά θα περάσουμε τα επόμενα δύο-τρία χρόνια. 💗
Προσπάθησε από τώρα να χτίσεις καλές σχέσεις με τους καθηγητές σου. Καλό είναι από τώρα να γνωρίζουν πως έχεις διαβήτη κι ότι έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις το 5%. Υπάρχει η πιθανότητα να μη γνωρίζουν καν για το 5% οποτε καλό είναι να τους εξηγήσεις πως λειτουργεί και γιατί χρειάζεσαι καλό απολυτήριο. Πέρα από αυτό αν δεν αλλάξει κάτι το απολυτήριο βγαίνει από τον βαθμό της Γ μόνο
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top