Απουσιολόγιο

1205

Νεοφερμένος

Η 1205 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Αυτό με την κοπέλα, συχνό φαινόμενο. Δυστυχώς συμβαίνει παντού, όσο για το απουσιολόγιο μη σκας
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Kαλησπερα σου, χωρίς να θέλω να σε θίξω θεωρώ πως βλέπεις πολύ ανταγωνιστικά τους συμμαθητές σου, ενώ δεν θα έπρεπε σε τέτοιο βαθμό. Καλύτερο είναι να βγάζεις 20 επειδή το θες, και όχι για να έχεις απουσιολογιο, ή για να δείξεις σε άλλους ότι είσαι πιο καλή. Πίστεψε με, το καλύτερο είναι να κοιτάς τι κάνεις εσύ και όχι πόσο βγάζουν οι άλλοι. Δηλαδή πως θέλεις να σε βοηθήσουμε; Αφού μόνη σου λες ότι συγκεκριμένα μαθήματα σε κόβουν το μέσο όρο; Σε τέτοιες περιπτώσεις το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πεις στους γονείς σου να μιλήσουν με την συγκεκριμένη καθηγήτρια ήρεμα, και να τους πει γιατί ενώ διδάσκει ένα μάθημα όπως τη μουσική, δεν βάζει 20 όχι μόνο σε εσένα αλλά σε όλους. Στη γυμναστική αν και δεν σου αρέσει πρέπει να δείχνεις ότι κάνεις κάτι, κάνε τρέξιμο, ή πάρε μπάλα του μπάσκετ και παιζε μόνη σου. Οι βαθμοί του γυμνασίου δεν μετράνε οπότε είτε έχεις μέσο όρο 19.5 ή 20, είναι το ίδιο. Αν συνεχίζεις να έχεις αυτή τη νοοτροπία, ότι άλλοι παίρνουν βαθμούς που δεν τους αξίζουν, τότε στο λύκειο και γενικά δεν θα σε βγάλει πουθενά. Μόνο για το πώς αξιολογούν εσένα να νοιάζεσαι, το πώς αξιολογούν τους άλλους και με ποια κριτήρια δεν σε αφορά. Και όταν θα πας λύκειο πάλι θα δεις τέτοια άτομα. Μη διαβάζεις με σκοπό να έχεις ένα απουσιολογιο, όπου ουσιαστικά είναι η αγγαρεία των εκπαιδευτικών που φορτώνουν ως "βραβείο" στους "καλούς" μαθητές. Διάβαζε για εσένα, δώσε έμφαση ανάλογα και ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσεις στο λύκειο, αν είναι αρχαία ή μαθηματικά. Όλα αυτά εννοείται τα είπα καλοπροαίρετα, φέτος τελειώνω λύκειο οπότε τόσο χρόνια κάτι έχω καταλάβει για το τι παίζει με το διάβασμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και γενικά τι συμβαίνει.
 

1205

Νεοφερμένος

Η 1205 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Ευχαριστώ!!
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Δυστυχώς υπάρχουν πολλές αδικίες.Πολλες φορές οι καθηγητές λειτουργούν με συμπάθειες και αντιπάθειες απέναντι στα παιδιά το οποίο είναι πολύ κακό.
Εσυ συνέχισε να προσπαθείς και θα γίνεις απουσιολόγος.Ενα μεγάλο μπράβο για τους βαθμούς σου!
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;

Όλγα καλησπέρα και από μένα. Το απουσιολόγιο μην σε νοιάζει, δεν έχει καμία σημασία ποιος είναι απουσιολόγος 1ον 2ον το φαινόμενο με την κοπέλα είναι συχνό δυστυχώς. Από αυτά που μας είπες πιστεύω είσαι μια πολύ καλή μαθήτρια , το σημαντικό λοιπόν είναι να παραμείνεις καλή , να μελετάς ,να προοδεύεις και να διασκεδάζεις τώρα που είσαι και σε μικρή ηλικία. Επίσης τι να αποδείξεις στις καθηγήτριες? έχεις έναν ΠΑΡΑ πολύ καλό μέσο όρο , έχεις ήδη αποδείξει σε όλους και στον εαυτό σου ότι είσαι πολύ καλή μαθήτρια , αυτό που πρέπει να σε νοιάζει είναι να παραμείνεις καλή και να γίνεις ακόμα καλύτερη :) . Μην στεναχωριέσαι για ανούσια πράγματα.
 

JohnGreek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο JohnGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Να είσαι σίγουρη ότι σε μερικά χρόνια θα διαβάζεις αυτό το μήνυμα και θα γελάς.
Πραγματικά ασήμαντος λόγος για να εκνευρίζεσαι.

Όσο για την αδικία, δυστυχώς ίσως να μην μπορείς ακόμα να το καταλάβεις, αλλά την αδικία στο μέλλον θα την συναντήσεις αμέτρητες φορές. Υπάρχει παντού στις ζωές μας.
Εσύ φρόντισε να δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό. Οι βαθμοί σου είναι άριστοι και πάλεψε για να μείνεις σε αυτό το επίπεδο σε όλα τα χρόνια του σχολείου και όλα θα έρθουν.
 

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Εχεις πιο σοβαρα θεματα να σε απασχολουν στο μελλον και στην τελικη δεν εγινε κατι που δεν πηρες το απουσιολογιο δες το θετικα δεν εχει μια υποχρεωση καθε μερα να το κρατας να βαζεις απουιες κτλ.
Γενικα υπαρχουν συμαντικοτερα πραγματα στην ζωη και θα το δεις καθως θα μεγαλωνεις αυτες οι αφικιες που λες δεν ειναι τιποτα σε αυτες που ισως δεις στην μελλοντικη σου ζωη
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Γιατί, λοιπόν, δεν βλέπεις αυτήν την κατάσταση σαν το πρώτο μάθημα ενός νέου κύκλου της ζωής σου; (του Γυμνασίου εννοώ). Πάντα στη ζωή υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες. Θα είναι ο γείτονας, που σε έβρεξε κατά λάθος και σου χάλασε το μαλλί στο πιο σημαντικό ραντεβού της ζωής σου, θα είναι ο παράξενος που σε έχει βάλει στο μάτι και σου κατεβάζει το βαθμό, θα είναι αυτός που σε συμπάθησε και σου ανέβασε τον βαθμό, θα είναι αυτός που σταμάτησε και σε άφησε να περάσεις τη διάβαση πεζών. Απρόοπτα καλά, απρόοπτα κακά. Προφανώς, είναι απογοητευτικό να κάνεις μία προσπάθεια και να μην ανταμείβεσαι όπως σου αξίζει, αλλά δε χρειάζεται να σε παίρνει από κάτω. Με τον καιρό θα συνηθίσεις να προσπαθείς πρώτα για εσένα και μετά για το τι θα αναγνωρίσουν οι άλλοι - μέχρι ενός ορίου, έτσι, όχι να σε πιάνουν «κότσο».

Προφανώς, επίσης, δε σου τα λέω αυτά για να ξυπνήσεις αύριο και να είσαι μετενσάρκωση του Βούδδα, αλλά για να τα έχεις στο μυαλό σου καθώς μεγαλώνεις, σιγά-σιγά!

Κάτι σχετικό-άσχετο, τώρα, πέρα από το πρόβλημά σου. Καλό θα ήταν, μαθήματα όπως η μουσική, η γυμναστική κ.λπ. να μην τα υποτιμούμε και να θεωρούμε ότι «όλοι καλοί είναι, ας πάρουν όλοι 20». Εφ' όσον έχουμε επιλέξει - καλώς ή κακώς - να χρησιμοποιούμε βαθμούς στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και, εφ' όσον αυτοί οι βαθμοί βιώνονται ως ανταμοιβή από τους περισσότερους μαθητές - είτε το δηλώνουν ρητά είτε όχι - καλό είναι να βοηθάμε και τους μαθητές που έχουν άλλες κλίσεις πέρα από το να είναι καλοί στο διάβασμα. Γιατί, το να βάλει ένας μουσικός σε όλους 20 ισοδυναμεί με το να απαξιώσει το ταλέντο κάποιου μαθητή. Γιατί, δηλαδή, να κρατάμε τσεκούρι στα μαθηματικά και να βάζουμε με άνεση 8 και 9 και 10 και να είμαστε με το 20 στο καλάθι στη μουσική/γυμναστική κ.λπ.;

Άλλωστε, οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι τα παιδιά πρέπει να παίρνουν περισσότερα ερεθίσματα στο σχολείο πέρα από το «μάθε παιδί μου γράμματα». Συνεπώς, πρέπει να αλλάξει και λίγο το status που έχουν αυτά τα μαθήματα στις συνειδήσεις μας, αλλιώς, δάσκαλε που δίδασκες...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top