1205
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Αυτό με την κοπέλα, συχνό φαινόμενο. Δυστυχώς συμβαίνει παντού, όσο για το απουσιολόγιο μη σκαςΚαλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος


Kαλησπερα σου, χωρίς να θέλω να σε θίξω θεωρώ πως βλέπεις πολύ ανταγωνιστικά τους συμμαθητές σου, ενώ δεν θα έπρεπε σε τέτοιο βαθμό. Καλύτερο είναι να βγάζεις 20 επειδή το θες, και όχι για να έχεις απουσιολογιο, ή για να δείξεις σε άλλους ότι είσαι πιο καλή. Πίστεψε με, το καλύτερο είναι να κοιτάς τι κάνεις εσύ και όχι πόσο βγάζουν οι άλλοι. Δηλαδή πως θέλεις να σε βοηθήσουμε; Αφού μόνη σου λες ότι συγκεκριμένα μαθήματα σε κόβουν το μέσο όρο; Σε τέτοιες περιπτώσεις το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πεις στους γονείς σου να μιλήσουν με την συγκεκριμένη καθηγήτρια ήρεμα, και να τους πει γιατί ενώ διδάσκει ένα μάθημα όπως τη μουσική, δεν βάζει 20 όχι μόνο σε εσένα αλλά σε όλους. Στη γυμναστική αν και δεν σου αρέσει πρέπει να δείχνεις ότι κάνεις κάτι, κάνε τρέξιμο, ή πάρε μπάλα του μπάσκετ και παιζε μόνη σου. Οι βαθμοί του γυμνασίου δεν μετράνε οπότε είτε έχεις μέσο όρο 19.5 ή 20, είναι το ίδιο. Αν συνεχίζεις να έχεις αυτή τη νοοτροπία, ότι άλλοι παίρνουν βαθμούς που δεν τους αξίζουν, τότε στο λύκειο και γενικά δεν θα σε βγάλει πουθενά. Μόνο για το πώς αξιολογούν εσένα να νοιάζεσαι, το πώς αξιολογούν τους άλλους και με ποια κριτήρια δεν σε αφορά. Και όταν θα πας λύκειο πάλι θα δεις τέτοια άτομα. Μη διαβάζεις με σκοπό να έχεις ένα απουσιολογιο, όπου ουσιαστικά είναι η αγγαρεία των εκπαιδευτικών που φορτώνουν ως "βραβείο" στους "καλούς" μαθητές. Διάβαζε για εσένα, δώσε έμφαση ανάλογα και ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσεις στο λύκειο, αν είναι αρχαία ή μαθηματικά. Όλα αυτά εννοείται τα είπα καλοπροαίρετα, φέτος τελειώνω λύκειο οπότε τόσο χρόνια κάτι έχω καταλάβει για το τι παίζει με το διάβασμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και γενικά τι συμβαίνει.Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1205
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Δυστυχώς υπάρχουν πολλές αδικίες.Πολλες φορές οι καθηγητές λειτουργούν με συμπάθειες και αντιπάθειες απέναντι στα παιδιά το οποίο είναι πολύ κακό.Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Εσυ συνέχισε να προσπαθείς και θα γίνεις απουσιολόγος.Ενα μεγάλο μπράβο για τους βαθμούς σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Όλγα καλησπέρα και από μένα. Το απουσιολόγιο μην σε νοιάζει, δεν έχει καμία σημασία ποιος είναι απουσιολόγος 1ον 2ον το φαινόμενο με την κοπέλα είναι συχνό δυστυχώς. Από αυτά που μας είπες πιστεύω είσαι μια πολύ καλή μαθήτρια , το σημαντικό λοιπόν είναι να παραμείνεις καλή , να μελετάς ,να προοδεύεις και να διασκεδάζεις τώρα που είσαι και σε μικρή ηλικία. Επίσης τι να αποδείξεις στις καθηγήτριες? έχεις έναν ΠΑΡΑ πολύ καλό μέσο όρο , έχεις ήδη αποδείξει σε όλους και στον εαυτό σου ότι είσαι πολύ καλή μαθήτρια , αυτό που πρέπει να σε νοιάζει είναι να παραμείνεις καλή και να γίνεις ακόμα καλύτερη

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JohnGreek
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πραγματικά ασήμαντος λόγος για να εκνευρίζεσαι.
Όσο για την αδικία, δυστυχώς ίσως να μην μπορείς ακόμα να το καταλάβεις, αλλά την αδικία στο μέλλον θα την συναντήσεις αμέτρητες φορές. Υπάρχει παντού στις ζωές μας.
Εσύ φρόντισε να δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό. Οι βαθμοί σου είναι άριστοι και πάλεψε για να μείνεις σε αυτό το επίπεδο σε όλα τα χρόνια του σχολείου και όλα θα έρθουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Thoba19
Πολύ δραστήριο μέλος


Εχεις πιο σοβαρα θεματα να σε απασχολουν στο μελλον και στην τελικη δεν εγινε κατι που δεν πηρες το απουσιολογιο δες το θετικα δεν εχει μια υποχρεωση καθε μερα να το κρατας να βαζεις απουιες κτλ.Καλησέρα σας! Είμαι η Όλγα και πηγαίνω στην πρώτη Γυμνασίου. Πηγαίνω στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.Έως αυτό το τετράμηνο (δηλαδή το πρώτο) απουσιολόγος ήταν ένα πολύ καλό παιδί, το οποίο είχε βγει απουσιολόγος λόγω σειράς κατάταξης (είχε βγει τρίτος ενώ εγώ όγδοη στις εισαγωγικές εξετάσεις). Πριν πάρουμε τους βαθμούς, όλα τα παιδιά της τάξης μου μού έλεγαν πως θα γίνω εγώ απουσιολόγος. Παρόλο που η αυτοεκτίμησή μου ήταν πάντα υπό του μηδενός, κόντεψα να το πιστέψω και εγώ η ίδια. Οι βαθμοί μου δεν έπεσαν ποτέ, ο χαμηλότερος βαθμός μου είναι το δεκαοχτώ (στην Ιστορία). Στα περισσότερα πρόχειρα αλλά και τεστ μάλιστα είχα τον ψηλότερο βαθμό της τάξης μου με μεγάλη διαφορά. Ακόμη και ο ίδιος ο απουσιολόγος μού έδωσε το απουσιολόγιο πριν καν πάρουμε τους βαθμούς, άλλα παιδιά μου έδιναν συγχαρητήρια. Ωστόσο, παρόλο που στους βαθμούς είχα τον ψηλότερο βαθμό σε ιστορία και μαθηματικά (19 ενώ οι άλλοι από δεκαοχτώ και κάτω) βγήκα δεύτερη απουσιολόγος με διαφορά 0.1 (ο απουσιολόγος πήρε μέσο όρο 19 και 5/14 ενώ εγώ 19 και 4/14). Οι δύο χαμηλότεροι (και άδικοι κατά τη γνώμη μου) βαθμοί μου ήταν στην μουσική (18!!!) και στην γυμναστική (επίσης 18 παρόλη την προσπάθειά μου- δεν είμαι και πολύ των αθλημάτων). Σε αυτά τα μαθήματα ο απουσιολόγος μας είχε 19 και 20 (στη μουσική δεν βάζει ΠΟΤΕ 20 στην πρώτη). Επίσης, στην νέα ελληνική γλώσσα πήρα επίσης δεκαοχτώ (τις προάλλες ωστόσο η καθηγήτρια μού είχε πει πως γράφω σαν συγγραφέας και οι εκθέσεις μου είναι σαν αποσπάσματα λογοτεχνικού βιβλίου- είχα τον ψηλότερο βαθμό και στο πρόχειρο των νέων-19- και στης λογοτεχνίας-20- όπου κάνουμε με την ίδια καθηγήτρια). Επιπλέον, μία κοπέλα από την τάξη μου, αν και πολύ ευγενική και καλόψυχη, παίρνει άδικα παραπάνω βαθμούς επειδή η μαμά της διδάσκει στο σχολείο που φοιτώ (δηλαδή στη φυσική πήρε 19, ενώ στο πρόχειρο είχε γράψει 15 και εγώ πήρα 19 επίσης ενώ είχα γράψει 20- πάλι τον ψηλότερο βαθμό της τάξης). Είμαι πολύ στενοχωρημένη και εκνευρισμένη με αυτή την κατάσταση. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το απουσιολόγιο. Επιπλέον, θέλω να αποδείξω σε αυτές τις δύο "δίκαιες και υπέροχες" καθηγήτριές μου πως έκαναν λάθος.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Γενικα υπαρχουν συμαντικοτερα πραγματα στην ζωη και θα το δεις καθως θα μεγαλωνεις αυτες οι αφικιες που λες δεν ειναι τιποτα σε αυτες που ισως δεις στην μελλοντικη σου ζωη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Προφανώς, επίσης, δε σου τα λέω αυτά για να ξυπνήσεις αύριο και να είσαι μετενσάρκωση του Βούδδα, αλλά για να τα έχεις στο μυαλό σου καθώς μεγαλώνεις, σιγά-σιγά!
Κάτι σχετικό-άσχετο, τώρα, πέρα από το πρόβλημά σου. Καλό θα ήταν, μαθήματα όπως η μουσική, η γυμναστική κ.λπ. να μην τα υποτιμούμε και να θεωρούμε ότι «όλοι καλοί είναι, ας πάρουν όλοι 20». Εφ' όσον έχουμε επιλέξει - καλώς ή κακώς - να χρησιμοποιούμε βαθμούς στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και, εφ' όσον αυτοί οι βαθμοί βιώνονται ως ανταμοιβή από τους περισσότερους μαθητές - είτε το δηλώνουν ρητά είτε όχι - καλό είναι να βοηθάμε και τους μαθητές που έχουν άλλες κλίσεις πέρα από το να είναι καλοί στο διάβασμα. Γιατί, το να βάλει ένας μουσικός σε όλους 20 ισοδυναμεί με το να απαξιώσει το ταλέντο κάποιου μαθητή. Γιατί, δηλαδή, να κρατάμε τσεκούρι στα μαθηματικά και να βάζουμε με άνεση 8 και 9 και 10 και να είμαστε με το 20 στο καλάθι στη μουσική/γυμναστική κ.λπ.;
Άλλωστε, οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι τα παιδιά πρέπει να παίρνουν περισσότερα ερεθίσματα στο σχολείο πέρα από το «μάθε παιδί μου γράμματα». Συνεπώς, πρέπει να αλλάξει και λίγο το status που έχουν αυτά τα μαθήματα στις συνειδήσεις μας, αλλιώς, δάσκαλε που δίδασκες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.