Απορίες,συμβουλές,απόψεις,γνώμες

Paracelsus

New member

Ο Paracelsus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 276 μηνύματα.

Σπυρακος (^^)

Well-known member

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 2,589 μηνύματα.

nop

New member

Η nop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
γεια σας παιδιά...είμαι 3η λυκείου θεωρητική κατεύθυνση και έχω πραγματικά μπερδευτεί .Κάποιοι καθηγητές μ λένε να τα μαθαίνω όλα αποστήθιση ,άλλοι όσο καλά μπορώ και πραγματικά τώρα δεν ξερώ τι να κάνω...ειδικά στα κείμενα και στο γνωστό που έχει τόσα τόσα πολλά σχόλια . Δυστυχώς ,στις πανελλήνιες πάω στα τυφλά γτ δν υπάρχει καμιά σχολή που προτιμώ ,έτσι πάω για τα μόρια και στο τέλος θα επιλέξω στη τύχη (μάλλον).Θα ήθελα να μου πείτε τν γνώμη σας γι αυτό το θέμα (της αποστήθισης σε όλα τα μαθήματα) και ενδεχομένως κάποια εμπειρία που έχετε.
 

hliass_1989

New member

Ο hliass_1989 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών . Έχει γράψει 127 μηνύματα.
το οξυμωρο που θυμηθηκα, ειναι πως στο γυμνασιο υπηρχαν καποια παιδια που μεναν στην ιδια ταξη, ενω αντιστοιχα στο λυκειο δεν θυμαμαι να υπηρξε εστω και ενας.Και φανταστειτε οτι υπηρχαν παιδια που δυσκολευονταν στην αναγνωση και παρολα αυτα φτασανε στο σημειο να δινουν και πανελληνιες.
βεβαια, το νεο λυκειο ειναι νεος θεσμος, αλλα νομιζω οτι δουλευομαστε τωρα..εγω πιστευω ακραδαντα οτι για να μεινει καποιος στασιμος στην ιδια ταξη λογω μαθηματων πρεπει να κανει ενα συνδυασμο απιστευτων πραγματων.αυτα, τα ολιγα, απο μενα.
 

αιθερόλαμνος

New member

Η αιθερόλαμνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής Θεσσαλίας (Βόλος) και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 90 μηνύματα.
γεια σας παιδιά...είμαι 3η λυκείου θεωρητική κατεύθυνση και έχω πραγματικά μπερδευτεί .Κάποιοι καθηγητές μ λένε να τα μαθαίνω όλα αποστήθιση ,άλλοι όσο καλά μπορώ και πραγματικά τώρα δεν ξερώ τι να κάνω...ειδικά στα κείμενα και στο γνωστό που έχει τόσα τόσα πολλά σχόλια . Δυστυχώς ,στις πανελλήνιες πάω στα τυφλά γτ δν υπάρχει καμιά σχολή που προτιμώ ,έτσι πάω για τα μόρια και στο τέλος θα επιλέξω στη τύχη (μάλλον).Θα ήθελα να μου πείτε τν γνώμη σας γι αυτό το θέμα (της αποστήθισης σε όλα τα μαθήματα) και ενδεχομένως κάποια εμπειρία που έχετε.
Φίλη μου.. εδωσα πανελλαδικές φέτο από θεωρητική κατευθυνση... αντιμετώπιζα μεγάλο πρόβλημα με την αποστήθιση (παπαγαλία), τελοσπάντων δυσκολεύτηκα να τα μάθω αυτολεξεί.. έχοντας λοιπόν την εμπειρία αυτης της χρονιάς, σου λέω ότι η αποστήθιση είναι απαραίτητη στην ιστορία κατευθυνσης γιατι οι λεπτομέριες είναι πολλές και ευκολα μπορέι να τις ξεχάσει κανείς και ,δευτερευόντος, στη βιολογία γενικής γιτί πρέπει να πάρεις όλες τις μονάδες απο τη θεωρία..

όμως, μην προσπαθήσεις να αποστηθίσεις την τεράστια ύλη του γνωστού και της λογοτεχνίας... δε θα σου χρειαστεί η παπαγαλία σε αυτά τα 2 μαθήματα με εξαιρεση τις εισαγωγές του γνωστού... τα δυο αυτά μαθηματα χρειάζονται κριτική σκέψη και οργανωμένο λόγο.. αρκεί να έχεις κατανοήσει τις σημειώσεις στο σύνολό τους...

καλή σου δύναμη... και καλό θα ήταν να έχεις ένα στόχο...
 

ΚΩΣΤΑΣ-gerom-95

New member

Ο NICE GUY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Καταρχην ετοιμαστειτε για διαβασμα. Πολυ διαβασμα!!! Ειδικα σε Αρχαια -τα οποια ειναι μονο σε πρωτοτυπο, και τα διδασκεστε 6 ωρες την εβδομαδα!- και σε Μαθηματικα -Αλγεβρα και Γεωμετρια, δυο διαφορετικα μαθηματα, δεν συμψηφιζονται!- Η Φυσικη και η Χημεια μεχρι ενος σημειου θα σας φανουν πιο ευκολες και αυτο γιατι η υλη αρχιζει παλι απο το μηδεν. Θα ξανακανετε τα ιδια πραγματα οπως στο Γυμνασιο -ειδικα στη Φυσικη- Μονο που θα ειναι πολυυυυυυυυ πιο αναλυτικα και τοτε -περιπου στη μεση της χρονιας- θα αρχισουν τα ζορια......
Εκθεση και Κειμενα ειναι το ιδιο πραγμα με το Γυμνασιο, ειδικα τα κειμενα ειναι το πιο ευκολο μαθημα -μαζι με τα Θρησκευτικα- Ισως στην Εκθεση βαρεθειτε να γραφετε εκθεσεις και περιληψεις και παραγραφους κλπ κλπ αλλα ειναι αναλογα με τον καθηγητη που θα σας τυχει.
Ιστορια μην φοβαστε, ειναι σχετικα ευκολη! -της Γ' Γυμνασιου ηταν πιο δυσκολη!-
Θα εχετε ενα νεο μαθημα, τις Αρχες Οικονομιας, το οποιο θελει παπαγαλισμα γιατι αν δεν το καταλαβεις ειναι ζορικο. Αν και εχει και υπολογισμους, αλλα κατα βαση πρεπει να μαθετε τη θεωρια!

Οσον αφορα τους καθηγητες ειναι μια πονεμενη ιστορια, Αυτα που ξερατε να τα ξεχασετε! Οι καθηγητες στο Λυκειο εχουν απαιτησεις..... Πολλες πολλες απαιτησεις! Ειδικα οι μεγαλυτεροι που ειναι χρονια στο χωρο ειναι και οι πιο αυστηροι. Θα σας βαζουν ενα καρο ασκησεις την ημερα, θα θεωρουν δεδομενο οτι κανετε φροντιστηριο -ειδικα οι Μαθηματικοι και οι Φυσικοχημικοι- και φυσικα μην περιμενετε επιηκεια στην βαθμολογια!
Βεβαια ξαναλεω πως ειναι αναλογα τον καθηγητη που θα σας τυχει. Μπορει να σας τυχει ο καλυτερος καθηγητης! Μπορει το χειροτερο στραβοξυλο. Μπορει ενας αδιαφορος που στο μαθημα του οι μαθητες θα κανουν ο,τι να'ναι κι αυτος να μην παιρνει χαμπαρι.

Οπως και να'ναι, το λυκειο θελει πολυ διαβασμα. Για να περασετε πρεπει τα δυο τετραμηνα μαζι και οι εξετασεις να εχουν Μ.Ο. πανω απο 9,5. Ολα τα μαθηματα συμψιφιζονται μαζι και ολα συντελουν στον Μ.Ο., εκτος απο τη Γυμναστικη και τα μαθηματα Επιλογης -πλην της Ψυχολογιας η οποια μετραει κανονικα στον Μ.Ο.-

Α! Και οσο για αυτο που λετε οτι δεν θα εισε με τους φιλους σας στο λυκειο, μην ανησυχειτε! Το Λυκειο εχει πολλη πλακα και παρεες θα κανετε!
Το μονο ωραιο στην Α' Λυκειου ειναι ο χαβαλες στην ταξη!!! :D

Ελπιζω να σας βοηθησα! Καλη επιτυχια τον Σεπτεμβρη!!!!

Καλά σου λέει
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nop

New member

Η nop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω για την ιστορία σχετικά με τους ορισμούς . Υπάρχουν κάποιοι καθηγητές είτε στο φροντ είτε στο σχολείο που μας λένε να γραφούμε τον ορισμό έτσι oπως το λέει το βιβλίο , άλλοι ισχυρίζονται ότι πρέπει να κάνουμε κάποιες αλλαγές γιατί υπάρχει περίπτωση να μας κόψουν π.χ να βάζουμε πρώτα την λέξη/όρο που ζητείται και αν χρειάζεται να αλλάζουμε τν σειρά των φράσεων . Εσάς τι σας έχουν πει? (αν μπορείτε απαντήστε μου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα)
 

kit-kat

New member

Η kit-kat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,502 μηνύματα.
εγω λέω να το μαθαινεις όπως λεει το βιβλίο για να εισαι σίγουρη 100 %. εγω έτσι τα μάθαινα και μας λέγαν να το γράφουμε οπως το βιβλίο. οσο πιο κοντα στο βιβλίο εισαι τοσες πιο πολλές πιθανότητες έχεις να το γράψεις σωστά! και αμα το μάθεις και όπως το λεει το βιβλιο δηλαδη αυτολεξη ακομη καλύτερα!:P
 

SonnY

New member

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 251 μηνύματα.
Και έτσι όπως έλυνα( που λεει ο λόγος :whistle::P) ασκήσεις στα μαθηματικά, μου ήρθε η εξής απορία.
Παιδιά εσείς κρατάτε τα τετραδιά σας καθαρά και οργανωμένα, ή γράφετε όπως να ναι?

ΥΓ όπως καταλαβαίνετε, βαριέμαι τόοοοοοοοσο πολύ να διαβάσω... :/:

Σημείωση συντονιστή : Τα μηνύματα 30-39 προήλθαν από νήμα με παρόμοιο θέμα με το παρόν .
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,016 μηνύματα.
Στα μαθηματικά πρέπει να γράφεις με τάξη, οργανωμένα και καθαρά ώστε να βγάζεις νόημα πρώτα εσύ ο ίδιος και έπειτα ο δάσκαλός σου. Επίσης μια καλογραμμένη άσκηση (με την σαφή αιτιολόγησή της, την γραφική παράστασή της,..) μπορεί εύκολα να αποτυπωθεί στην μνήμη με αποτέλεσμα να μάθεις ..να σκέφτεσαι μαθηματικά. :) Τα κακογραμμένα μαθηματικά οδηγούν σε παρατυπίες και "μαθηματικές" αστοχίες που στοιχίζουν βαθμούς. Τα μαθηματικά θα τα αντιμετωπίζεις ως μια ζόρικη γκόμενα, την οποία την υπεραγαπάς αλλά για να την κρατήσεις θα πρέπει να την κερδίζεις με την αξία σου, καθημερινά.
 

Itach1

New member

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,170 μηνύματα.
Στα μαθηματικά πρέπει να γράφεις με τάξη, οργανωμένα και καθαρά ώστε να βγάζεις νόημα πρώτα εσύ ο ίδιος και έπειτα ο δάσκαλός σου. Επίσης μια καλογραμμένη άσκηση (με την σαφή αιτιολόγησή της, την γραφική παράστασή της,..) μπορεί εύκολα να αποτυπωθεί στην μνήμη με αποτέλεσμα να μάθεις ..να σκέφτεσαι μαθηματικά. :) Τα κακογραμμένα μαθηματικά οδηγούν σε παρατυπίες και "μαθηματικές" αστοχίες που στοιχίζουν βαθμούς. Τα μαθηματικά θα τα αντιμετωπίζεις ως μια ζόρικη γκόμενα, την οποία την υπεραγαπάς αλλά για να την κρατήσεις θα πρέπει να την κερδίζεις με την αξία σου, καθημερινά.
Τα μαθηματικά θα τα αντιμετωπίζεις ως μια ζόρικη γκόμενα, την οποία την υπεραγαπάς αλλά για να την κρατήσεις θα πρέπει να την κερδίζεις με την αξία σου, καθημερινά.
nPb(1988-2020 μ.Χ.)
 

Izabella.N

New member

Η dwsdw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Ανάλογα το μάθημα! ^^
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,572 μηνύματα.
Εγώ είμαι ηλίθιος και γράφω με άλλο χρώμα την ερώτηση και με μπλε την απάντηση.

Ναι, πολλή σημασία δίνω:hehe:
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,016 μηνύματα.
Εγώ είμαι ηλίθιος και γράφω με άλλο χρώμα την ερώτηση και με μπλε την απάντηση.

Ναι, πολλή σημασία δίνω:hehe:
Σε πληροφορώ βοηθάει. :) Θα ήταν ακόμη καλύτερη ιδέα να έγραφες και με άλλο χρώμα τα βασικά σημεία της θεωρίας. Γενικά όταν γράφεις κάτι, το μαθαίνεις.
 

Italian dream...

Well-known member

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Εγω αν ειναι ενα μαθημα που με ενδιαφερει, εχω πολύ καθαρο και επιμελημενο τετραδιο, αν μαλιστα δεν μου αρεσει η εικονα μιας ασκησης σκιζω την σελιδα και το ξαναγραφω! :wacko: Αν παλι ειναι για δευτερευοντα μαθηματα... Το καθαρο μετατρεπεται σε μπλοκ ζωγραφικης και τραγουδιων, και που και που ξεφυτρωνει και καμια ασκηση! :whistle::whistle::whistle:

Αλλα παντως νομιζω πως οταν εχεις οργανωμενα και καθαρα, όχι μονο τα τετραδια σου, αλλα τα πραγματα σου γενικα, σου φτιαχνει και η διαθεση ρε παιδι μου! Ειναι και πιο ευκολα μετα, να βρεις αυτο που θες, να διαβασεις... ;)
 

jimphysics

New member

Ο jimphysics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Γεια σε ολους!Εχω παρατηρησει πως καθε χρονια μετα τις γενικες εξετασεις εκδιδονται καινουργια βοηθηματα(τουλαχιστον οσο αναφορα τις θετικες σπουδες).Αυτο οφειλεται σε διαφορετικη υλη που αποφασιζει το υπουργειο για τον επομενο χρονο?:hmm:
 

sofia10

New member

Η αυτο το ξερω μονο εγω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Γεια σε ολους!Εχω παρατηρησει πως καθε χρονια μετα τις γενικες εξετασεις εκδιδονται καινουργια βοηθηματα(τουλαχιστον οσο αναφορα τις θετικες σπουδες).Αυτο οφειλεται σε διαφορετικη υλη που αποφασιζει το υπουργειο για τον επομενο χρονο?:hmm:
κοιτα σιγουρα καποια χρειαζονται αναδιαμορφωσεις αν αλλαζει η υλη σημαντικα..π.χ οταν εβαλαν περυσι τα ρευστα στην φυσικη της γ λυκ . Αλλα πιστευω πως ειναι και για αλλους λογους,εμπορικους, οι μαθητες ειναι ανασφαλεις οποτε πχ ενα παιδι στην γ που το παλιο βοηθημα απο τον ξαδερφο η τον αδερφο του λεω εγω τωρα και βγαινει ενα νεο βοηθημα και το αγοραζουν οι συμμαθητες του μπορει να πιστεψει οτι λειπει κατι απο το δικο του και οτι πρεπει να αγορασει το καινουργιο . Επισης καποια τα αλλαζουν και σε design κλπ η κανουν βελτιωσεις σε τυχον λαθη στην πρωτη εκδοση αν και γενικα ενα καλο βοηθημα συνηθως θα εχει αμελητεα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top