Απορίες για τα ΤΕΙ

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Σε εκείνη απάντησα, προφανώς ήθελα να θίξω την πατροπαράδοτη ελληνική νοοτροπία...
Η οποία είναι;
Θύμισε μου σε παρακαλώ μια που μου ρίχνεις 2-3 χρονάκια και δε την έχω πολύ φρέσκια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Η οποία είναι;
Θύμισε μου σε παρακαλώ μια που μου ρίχνεις 2-3 χρονάκια και δε την έχω πολύ φρέσκια!

Είσαι νινί ακόμα έτσι? Τώρα βγάζεις δοντάκια? 1000τόσα μηνύματα έχεις γράψει, πολλά κ των οποίων περιλαμβάνουν την απάντηση σε αυτό πού με ρωτάς, εκτός κι αν άρχισε νωρίς η νευροεκφύλιση.;)
Εν κατακλείδι, για να γίνω κατανοητός, συμφωνώ με πολλές από τις απόψεις πού εκφράζεις, αλλά όχι με το ύφος της γραφής σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Σε ρωτάω γιατί εγώ ξέρω μια πατροπαράδοτη Ελληνική νοοτροπία που έχει σχέση με τον ψόφο της κατσίκας του γείτονα,να δω αν ταιριάζουν!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Σε ρωτάω γιατί εγώ ξέρω μια πατροπαράδοτη Ελληνική νοοτροπία που έχει σχέση με τον ψόφο της κατσίκας του γείτονα,να δω αν ταιριάζουν!;)

Μην το ψάχνεις περαιτέρω, ταιριάζουμε......στις κατσίκες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sunmoom

Νεοφερμένος

Η sunmoom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Ναι σιγουρα και μετα πας στην ισοτιμια και σου λενε
we are sorry we do not know what u have studied (seen it happen)
ισχυει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Επίσης πως καποιος απο Τει θ ανταπεξελθει σε μεταπτυχιακο πολυτεχνειου?

Στο ΔΔΠΜΣ "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" των ΕΜΠ-ΕΚΠΑ, είχα συμφοιτητή ο οποίος ήταν ναυπηγός μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης, απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας. Σε σύνολο 25 μεταπτυχιακών φοιτητών, οι 24 είχαν πτυχίο/δίπλωμα πανεπιστημίου/πολυτεχνείου και μόνο ο συγκεκριμένος πτυχίο ΤΕΙ. Είχε επιλέξει την Ροή ΙΙΙ (Θαλάσσια Επιστήμη), ολοκλήρωσε τις σπουδές του και πήρε το ΜΔΕ (90 ECTS).

Συγκεκριμένα η κατανομή ήταν ως εξής:

Ροή Ι (Ναυτική Τεχνολογία)
2 ναυπηγοί μηχανολόγοι μηχανικοί ΕΜΠ
5 μηχανολόγοι μηχανικοί ΕΜΠ
1 μηχανολόγος & αεροναυπηγός μηχανικός Πανεπιστημίου Πατρών
1 μηχανικός παραγωγής & διοίκησης Πολυτεχνείου Κρήτης
2 ηλεκτρολόγοι μηχανικοί & μηχανικοί υπολογιστών ΕΜΠ

Ροή ΙΙ (Θαλάσσια & Παράκτια Τεχνολογία)
2 πολιτικοί μηχανικοί Πανεπιστημίου Πατρών
1 πολιτικός μηχανικός ΑΠΘ (μαντέψτε ποιος)
1 αγρονόμος-τοπογράφος μηχανικός ΕΜΠ
1 αγρονόμος-τοπογράφος μηχανικός ΑΠΘ
1 μαθηματικός εφαρμογών της ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ
1 απόφοιτος του τμήματος "στατιστικής & ασφαλιστικής επιστήμης" του Πανεπιστημίου Πειραιά
1 απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης των Υλικών του Πανεπιστημίου Πατρών

Ροή ΙΙΙ (Θαλάσσια Επιστήμη)
1 μαθηματικός Πανεπιστημίου Πατρών
1 μαθηματικός ΑΠΘ
1 φυσικός ΕΚΠΑ
1 απόφοιτος του τμήματος επιστημών της θάλασσας του Πανεπιστημίου Αιγαίου
1 απόφοιτος του τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά
1 ναυπηγός μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης του ΤΕΙ Αθήνας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
by the way, έβλεπα κάποια βιογραφικά καθηγητών σε πανεπιστήμια της Αγγλίας, και κάποιοι είχαν βγάλει ΤΕΙ, μετά έκαναν μεταπτυχιακό και διδακτορικό στο εξωτερικό. Με άλλα λόγια, θέληση να υπάρχει, ενας τειτζής μπορεί να γίνει πολύ ανώτερος απο έναν του πολυτεχνείου :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Στο ΔΔΠΜΣ "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" των ΕΜΠ-ΕΚΠΑ, είχα συμφοιτητή ο οποίος ήταν ναυπηγός μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης, απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας. Σε σύνολο 25 μεταπτυχιακών φοιτητών, οι 24 είχαν πτυχίο/δίπλωμα πανεπιστημίου/πολυτεχνείου και μόνο ο συγκεκριμένος πτυχίο ΤΕΙ. Είχε επιλέξει την Ροή ΙΙΙ (Θαλάσσια Επιστήμη), ολοκλήρωσε τις σπουδές του και πήρε το ΜΔΕ (90 ECTS).
Μου δίνεις τώρα πάσα να καταγγείλω ότι από τότε που καταργήθηκε το 25% των θέσεων για πτυχιούχους Τ.Ε.Ι. αυτή είναι η κατάσταση που επικρατεί στα μεταπτυχιακά προγράμματα (κυρίως των κεντρικών) Ελληνικών πανεπιστημίων!

Στα (δωρεάν προφανώς) προγράμματα του Α.Π.Θ. π.χ. γεμίζουν κατά κανόνα τις θέσεις πτυχιούχοι ΕΜΠ,ΑΠΘ,κάποιοι από ΔΠΘ και στις 2-3 θέσεις που περισσεύουν παίρνουν και κανέναν από Τ.Ε.Ι. (ο οποίος θα είναι είτε βυσματίας είτε φωστήρας) και από κάνα πανεπιστήμιο του εξωτερικού ίσα-ίσα για να μη τους βάλουν χέρι!

Και πάω ύστερα εγώ π.χ. η κοροιδάρα στα 24 μου με 8+ βαθμό πτυχίου,με δημοσιευμένη πτυχιακή εργασία και συνεργασία με ερευνητικό,με σοβαρή θέση εργασίας κ.λπ. και χάνω τη θέση μου από κάτι 30ρηδες με 6-6,5 βαθμό πτυχίου που δε θυμούνται ούτε ένα 3πλο ολοκλήρωμα να στήσουν,μόνο και μόνο επειδή τελείωσαν στο Α.Π.Θ. και τους ξέρουν 2-3 καθηγητές...

Σε σπρώχνουν ύστερα στη μετανάστευση ή όχι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

NimertiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η NimertiS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Ξεκολλήστε με την ΑΔΙΠ εδώ δείχνει τη Νομική Αθηνών να είναι ένα χάλι μαύρο,τρομερή αντικειμενικότις.

Πάω να ανανεώσω το μπωλ με τα ποπ κορν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,798 μηνύματα.
H AΔΙΠ όσο άδικο και να έχει σε ορισμένες περιπτώσεις, λέει κάποιες αλήθειες, πικρές. Ναι αλήθειες. Από αυτές που θίγουν ψευτο-εγωϊσμούς δήθεν πονόψυχων του Πανεπιστημίου, οι οποίοι στην πρώτη ευκαιρία πάνε σε κάποιο -ington University επειδή το εγχώριο αξιόλογο δημόσιο Πανεπιστήμιο τους είναι επιστημονικά ανεπαρκές. Φαρισαϊσμός στο έπακρο. Ναι κάποια Τμήματα (τα περισσότερα) των Ελληνικών Πανεπιστημίων μετά τις αξιολογήσεις βγήκαν εκτός μάχης. Το Υπουργείο κρύβεται και δεν παίρνει θέση για τις εγκληματικές ευθύνες του αναδρομικά με τους Υπουργούς Παιδείας επί 30-40 ετών. Οι "κακές" αξιολογήσεις δείχνουν ότι θέλουμε δουλειά και συνεργασία εντός Πανεπιστημιακής κοινότητας. Να σταματήσουν τα φαινόμενα τύπου "οικογενειοκρατία και νεποτισμός στην Κοινωνική Θεολογία ΕΚΠΑ". Το ξέρουμε όλοι το χάλι μας και ξαφνικά νιώθουμε να θίγεται η αξιοπρέπειά μας. Τι είναι η Νομική Αθήνας και πρέπει να εξαιρεθεί; Το χρυσό αυγό; Μας έφαγε η "ανωτερότητα" περί πρωτεύουσας ας γνωρίζουμε ανά μεταξύ μας τα κλασικά διαιωνίζοντα προβλήματα. Ας πουν τόσα και άλλα τόσα με τις "βεντέτες" κομματόσκυλα μέλη ΔΕΠ που ξημεροβραδιάζονται στα σαπιοκάναλα και όχι μόνο (π.χ. πολιτικά γραφεία) και τις μαζικές αποτυχίες των φοιτητών στην εξεταστική. Κάτι φταίει. Νιώθω μαλάκας να βλέπω να συνεχίζεται το ίδιο θέατρο σκιών ο καραγκιόζης. Να συνεχίζουμε με περισσό θράσος το χθεσινό μασκέ πάρτυ. Λίγη τσίπα δεν υπάρχει; Λίγο φιλότιμο; Πρέπει κάποτε να δημοσιοποιηθούν τα στραβά και ανάποδα του Ελληνικού Πανεπιστημίου, μήπως και αρχίσει να αλλάξει κάτι. Ειδάλλως, ας μείνουμε να ανακατεύουμε τη σούπα (παλιά μας τέχνη κόσκινο)...;)

Αλλά όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται. Ο καθαρός δεν φοβάται καμία αξιολόγηση ανεξαρτήτως κριτηρίων / κινήτρων. Μετά μας φταίνε τα ΤΕΙ αν λέγονται ΤΕΙ ή ΑΤΕΙ, ενώ δεν κοιτάζουμε τα χάλια μας. Η Ελλάδα κύριοι, πάσχει από νομική ανεντιμότητα γι' αυτό και οι ασάφειες περί επαγγελματικών δικαιωμάτων, η διωγκομένη ανεργία, η κοινωνική απάθεια, όταν στις ΗΠΑ ένας φυσικός μπορεί να έχει άδεια εντεταλμένου φοροτεχνικού και στην Ελλάδα τον υποχρεώνουμε να διδάσκει κινητική ενέργεια σε παιδιά Α' Λυκείου. Όλα εκ του προχείρου και του πονηρού. Συνοδείας νεποτισμού. Ας όψονται τα μικροπολιτικά συμφέροντα. Στην χώρα μας υπομένουμε τα συντεχνειακά συμφέροντα ήδη από τους κόλπους της Πανεπιστημιακής κοινότητας. Η δουλειά μας να γίνεται εις βάρος του κοινωνικού συνόλου με οποιοδήποτε μέσο και αμφιλεγόμενη ηθική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Ξεκολλήστε με την ΑΔΙΠ εδώ δείχνει τη Νομική Αθηνών να είναι ένα χάλι μαύρο,τρομερή αντικειμενικότις.

;) ;) ε έτσι θα είναι αφού το λες εσύ, εσένα πρέπει να πιστέψουμε και όχι τους καθηγητές των ξένων πανεπιστημίων. Σιγά μωρέ που γνωρίζουν αυτοί! καημένη Ελλάδα.....

Το πτυχείο του ΤΕΙ κατά πόσον αναγνωρίζεται στο εξωτερικό; Δηλαδή θεωρείτε Bachelor; Και η διαφορα μεταξύ ΤΕΙ και Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό ποια είναι, διότι από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με το ΤΕΙ στο εξωτερικό. Και εάν πάω για μεταπτυχιακό (Master's) μετά απο το ΤΕΙ θα είναι το ίδιο με το να σπούδασα σε εκείνη την χώρα; Ή δεν αναγνωρίζεται τοσο επειδή είναι στην Ελλάδα;

https://www.mycampus.gr/my_foititoup...i_diakrisi_gia_to_tei_dutikis_makedonias.html

Σημαντική τιμητική διάκριση σε ευρωπαϊκό επίπεδο πέτυχε το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Το Ίδρυμα είναι ένα από τα δύο Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα που του απονεμήθηκε η ευρωπαϊκή τιμητική διάκριση Diploma Supplement Label – Πιστοποίηση Παραρτήματος Διπλώματος.

Το Diploma Supplement Label πιστοποιεί την ορθή χορήγηση του Παραρτήματος Διπλώματος από ένα Ίδρυμα σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και είναι ένδειξη ποιότητας και διαφάνειας. Απονέμεται από τον Εκτελεστικό Οργανισμό Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Θεμάτων και Πολιτισμού – Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το Παράρτημα Διπλώματος διευκολύνει τόσο την πρόσβαση των αποφοίτων σε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό όσο και την επαγγελματική τους αποκατάσταση στην ελληνική και διεθνή αγορά εργασίας.

Αναμφισβήτητα, η διάκριση αυτή είναι ένα ακόμη βήμα στις προσπάθειες που καταβάλλει το Ίδρυμα για διεύρυνση των συνεργασιών του με άλλα Ιδρύματα της Ευρώπης και αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα για τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό και την εξωστρέφεια του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Το Diploma Supplement Label φυσικά το έχουν κερδίσει και άλλα τει όπως της Καβάλας της Κρήτης κτλ...Ψάξε πληροφορίες σχετικά και θα βρεις πολλά..Άσε τους υπόλοιπους να κλαίγονται με ανωτερότητες που ούτε ο Θεός δεν μπορεί να δικαιολογήσει..;) ;) ;)
όταν η ίδια η Ευρώπη μιλάει για ποιότητα ότι και να σου πούνε όλοι οι άλλοι είναι απλά για διασκέδαση


Το Παράρτημα Διπλώματος εκδίδεται στην αγγλική και ελληνική γλώσσα, και δίδεται αυτόματα και δωρεάν σε κάθε φοιτητή κατά την αποφοίτησή του.

Το T.E.I. Δυτικής Μακεδονίας είναι το πρώτο ίδρυμα στην Ελλάδα που άρχισε να εκδίδει το Παράρτημα Διπλώματος τον Φεβρουάριο του 2004.

Το Παράρτημα Διπλώματος (ΠΔ) είναι ένα επεξηγηματικό έγγραφο που προσαρτάται στον τίτλο σπουδών που εκδίδει ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στοχεύει στη βελτίωση της «διαφάνειας» διεθνώς και στη διευκόλυνση της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής αναγνώρισης των τίτλων σπουδών (διπλώματα, πτυχία, πιστοποιητικά κ.λπ.). Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει περιγραφή της φύσης, του επιπέδου, του πλαισίου, του περιεχομένου και του καθεστώτος των σπουδών που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία από το άτομο που κατονομάζεται στον πρωτότυπο τίτλο στον οποίο αποδίδεται αυτή η επισύναψη. Θα πρέπει να είναι απαλλαγμένο από οποιεσδήποτε αξιολογικές κρίσεις, δηλώσεις ισοτιμίας ή προτάσεις σχετικά με την αναγνώριση. Πρόκειται για ένα ευέλικτο, μη δεσμευτικό μέσο που έχει σχεδιαστεί για να εξοικονομηθεί χρόνος, χρήματα και φόρτος εργασίας. Είναι σε θέση να προσαρμόζεται στις τοπικές ανάγκες.

Το ΠΔ εκδίδεται από εκπαιδευτικά ιδρύματα σύμφωνα με το τελικό υπόδειγμα που έχει εκπονήσει μετά από δοκιμές μια κοινή ομάδας εργασίας αποτελούμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και την UNESCO. Το Παράρτημα Διπλώματος αποτελείται από οκτώ τμήματα.

1. Στοιχεία ταυτότητας κατόχου του τίτλου

2. Πληροφορίες που προσδιορίζουν το δίπλωμα

3. Πληροφορίες για το επίπεδο των επαγγελματικών προσόντων

4. Πληροφορίες για το περιεχόμενο και τα εξαγχθέντα αποτελέσματα

5. Πληροφορίες σχετικά με τη χρησιμότητα των επαγγελματικών προσόντων

6. Πρόσθετες πληροφορίες

7. Πιστοποίηση του Παραρτήματος

8. Πληροφορίες για το εθνικό σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Θα πρέπει να παρέχονται πληροφορίες και στα οκτώ τμήματα. Όταν δεν παρέχονται πληροφορίες, θα πρέπει να εξηγείται ο λόγος.

Η περιγραφή του εθνικού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης εντός του οποίου το άτομο που κατονομάζεται στον πρωτότυπο τίτλο αποφοίτησε πρέπει να επισυνάπτεται στο ΠΔ. Η περιγραφή αυτή παρέχεται από τα Εθνικά Κέντρα Πληροφόρησης για την Αναγνώριση (NARIC) και είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα: www.enic-naric.net

Το Παράρτημα Διπλώματος προσφέρει στους φοιτητές;

· Ένα πτυχίο που είναι πιο ευανάγνωστο και εύκολα συγκρίσιμο στο εξωτερικό.

· Μια ακριβή περιγραφή της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας τους και των προσόντων που έχουν αποκτηθεί κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.

· Μια αντικειμενική περιγραφή των επιτευγμάτων και της επάρκειάς τους.

· Ευκολότερη πρόσβαση στις ευκαιρίες εργασίας ή σε περαιτέρω σπουδές στο εξωτερικό.

· Ενισχύει την απασχολησιμότητά τους.

Το Παράρτημα Διπλώματος στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;

Διευκολύνει την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναγνώριση, αυξάνοντας έτσι τη διαφάνεια των επαγγελματικών προσόντων.

Προστατεύει την εθνική / ιδρυματική αυτονομία, ενώ προσφέρει ένα κοινό πλαίσιο το οποίο είναι αποδεκτό σε όλη την Ευρώπη.

Προωθεί κρίσεις για τα προσόντα τα οποία μπορούν να γίνουν κατανοητά σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό πλαίσιο. Αυξάνει την προβολή του ιδρύματος στο εξωτερικό.

Προάγει την απασχολησιμότητα των αποφοίτων τους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Βοηθά την εξοικονόμηση χρόνου, δεδομένου ότι παρέχει τις απαντήσεις σε πολλές επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις προς τις διοικητικές υπηρεσίες ιδρυμάτων σχετικά με το περιεχόμενο και τη δυνατότητα διεθνούς αξιοποίησης των διπλωμάτων.

Το Παράρτημα Διπλώματος είναι απαραίτητο στους αποφοίτους καθότι καθώς νέα προσόντα πολλαπλασιάζονται σε όλο τον κόσμο και οι χώρες αλλάζουν συνεχώς τα συστήματα επαγγελματικών προσόντων και εκπαιδευτικών δομών υπό την επίδραση των ταχέων οικονομικών, πολιτικών και τεχνολογικών αλλαγών, ένας αυξανόμενος αριθμός μετακινούμενων πολιτών επιδιώκουν τη δίκαιη αναγνώριση των προσόντων τους. Η μη αναγνώριση και η κακή αξιολόγηση των προσόντων είναι πλέον ένα παγκόσμιο πρόβλημα. Εφόσον τα αρχικά διαπιστευτήρια από μόνα τους δεν παρέχουν επαρκείς πληροφορίες, είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί το επίπεδο και η λειτουργία ενός τίτλου χωρίς λεπτομερή, κατάλληλη εξήγηση.

Το Παράρτημα Διπλώματος αποτελεί απάντηση σε αυτές τις προκλήσεις καθώς:

Προωθεί τη διαφάνεια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Μπορεί να παρουσιάζει τις συνεχείς αλλαγές στα επαγγελματικά προσόντα.

Βοηθά την κινητικότητα, την πρόσβαση και τη δια βίου μάθηση.

Προωθεί δίκαιες και έγκυρες κρίσεις σχετικά με τα προσόντα.

https://www.teiwm.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=78&Itemid=141&lang=el
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Μαργαριτα Α.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαργαριτα Α. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Απλά σού παραθέτω το σχόλιο της κοπέλας:''Εμας παντως η Αδιπ, εβγαλε το τμημα Μαιευτικης Τει Αθηνας, επιπεδου πανεπιστημιου στην εκθεση της... Μα που να ξερουν και αυτοι,ε; :P''

Εγω το εγραψα για δυο λογους,αυτο.. 1) Για να απαντησω στο φιλο που εγραψε οτι στα Τει, κανουμε 4 χρονια διαλειμμα.. Και 2) Γιατι αυτη η ειδικοτητα, δεν υπαρχει σε Πανεπιστημιο και την διαδασκουν μονο σε τρια Τει(Αθηνας-Θεσσαλονικης-Πτολεμαιδας)..Η Αδιπ εκανε μια εκθεση και χαρακτηρισε το επιπεδο στο τμημα της Αθηνας παρα πολυ υψηλο,ειδικα των μαθηματων στα μαιευτηρια.. Βεβαια και τα θεωρητικα,δε πανε πισω..Και ειπαν οτι το επιπεδο ειναι αντιστοιχο,σαν σε ενα Πανεπιστημιο και επρεπε αυτη η ειδικοτητα,να διδασκεται εκει,μιας και εχουμε δικαιωμα μεχρι και να συνταγογραφουμε μερικα φαρμακα.. Εγω παραθεσα τι εγραψε η Αδιπ..Δεν παρεθεσα προσωπικη γνωμη..Εξαλλου η γνωμη μου ειναι,οτι το επιπεδο σπουδων σε ολα τα Τει,ειναι παρα πολυ υψηλο και ισαξιο.. Οποτε εμενα δε με πειραζει που η ειδικοτητα μου,ειναι σε Τει..Απεναντιας..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Γεια σας. Πω, ενώ είχα πρόθεση να εκθέσω την άποψή μου στην πρώτη δημοσίευση... είδα επί τροχάδειν τις υπόλοιπες απαντήσεις και... πάλι "rodeo" και όλα στο μίξερ!

Το πτυχείο του ΤΕΙ κατά πόσον αναγνωρίζεται στο εξωτερικό; Δηλαδή θεωρείτε Bachelor; Και η διαφορα μεταξύ ΤΕΙ και Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό ποια είναι, διότι από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με το ΤΕΙ στο εξωτερικό. Και εάν πάω για μεταπτυχιακό (Master's) μετά απο το ΤΕΙ θα είναι το ίδιο με το να σπούδασα σε εκείνη την χώρα; Ή δεν αναγνωρίζεται τοσο επειδή είναι στην Ελλάδα;

Εάν υπάρχει διαφορά στην απάντηση με σχεση την ειδικότητα επιλογής (για τον όποιον λογο) το ΤΕΙ είναι της Πληροφορικής Θεσσαλονίκης (https://www.it.teithe.gr/).

Σε γενικές περιπτώσης, αυτό το ΤΕΙ Πληροφορικής είναι καλό; Και αξίζει το Μεταπτυχιακό;

Το πτυχίο του ΤΕΙ αναγνωρίζεται στο εξωτερικό, όπως και στο εσωτερικό, και έχεις το δικαίωμα κανονικά να υποβάλλεις την υποψηφιότητά σου σε όποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα θες (σχετικού ή άσχετου αντικειμένου με το πρώτο πτυχίο σου).

Τώρα από εκεί και πέρα ανάλογα "τι προσόντα έχεις και σε τι κλάδο θα πας" μπορεί να μη γίνεις δεκτός (και πάντα στα πλαίσια του ανταγωνισμού με τους συνυποψηφίους σου), μπορεί να γίνεις δεκτός, μπορεί να γίνεις δεκτός με "επιπλέον υποχρεώσεις" (π.χ. παρακολούθηση επιπλέον προπτυχιακών/μεταπτυχιακών μαθημάτων, για να συμπληρώσεις "κενά", που θεωρεί η επιτροπή που σε δέχθηκε ότι έχεις και πρέπει να συμπληρώσεις, για να ανταπεξέλθεις στο μεταπτυχιακό.

Να θυμάσαι, ότι για μεταπτυχιακό (master) το πτυχίο είναι το πρώτο και βασικό στοιχείο που πρέπει να κατέχεις, Από εκεί και πέρα η επιτροπή κοιτάει "φάκελο υποψηφιότητας", δηλαδή "πακέτο προσόντων", όπως: πτυχίο, βαθμοί σε μαθήματα σχετικά με το μάστερ, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία, δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις, συστατικές επιστολές, εξετάσεις σε μαθήματα πριν την επιλογή στο μεταπτυχιακό κ.λπ..

Εγω το εγραψα για δυο λογους,αυτο.. 1) Για να απαντησω στο φιλο που εγραψε οτι στα Τει, κανουμε 4 χρονια διαλειμμα.. Και 2) Γιατι αυτη η ειδικοτητα, δεν υπαρχει σε Πανεπιστημιο και την διαδασκουν μονο σε τρια Τει(Αθηνας-Θεσσαλονικης-Πτολεμαιδας)..Η Αδιπ εκανε μια εκθεση και χαρακτηρισε το επιπεδο στο τμημα της Αθηνας παρα πολυ υψηλο,ειδικα των μαθηματων στα μαιευτηρια.. Βεβαια και τα θεωρητικα,δε πανε πισω..Και ειπαν οτι το επιπεδο ειναι αντιστοιχο,σαν σε ενα Πανεπιστημιο και επρεπε αυτη η ειδικοτητα,να διδασκεται εκει,μιας και εχουμε δικαιωμα μεχρι και να συνταγογραφουμε μερικα φαρμακα.. Εγω παραθεσα τι εγραψε η Αδιπ..Δεν παρεθεσα προσωπικη γνωμη..Εξαλλου η γνωμη μου ειναι,οτι το επιπεδο σπουδων σε ολα τα Τει,ειναι παρα πολυ υψηλο και ισαξιο.. Οποτε εμενα δε με πειραζει που η ειδικοτητα μου,ειναι σε Τει..Απεναντιας..:)

Μαργαρίτα φυσικά και υπάρχει η Μαιευτική σε πανεπιστημιακό επίπεδο στην Ελλάδα: είναι ειδικότητα της ιατρικής! Δεν είναι τυχαίο τα ΤΕΙ της 2ης Δέσμης (παλιά) ή 3ου Πεδίου που χαρακτηρίζονται "παραϊατρικά"! Εκτός του Οδοντικής Τεχνολογίας ΤΕΙ (που είναι αντίστοιχο σε πανεπιστημιακό επίπεδο το τμήμα Οδοντιατρικής), τα υπόλοιπα (φυσικοθεραπεία, ιατρικά εργαστήρια, ραδιολογία-ακτινολογία, μαιευτικής κ.λ.π. των ΤΕΙ) αντιστοιχούν σε πανεπιστημιακό επίπεδο με ειδικότητες της Ιατρικής.

Και αυτό θεωρώ είναι μία "καλή πάσα", κατά την άποψή μου, για τροφή προς σκέψη προς την κατεύθυνση που έχει πάρει το νήμα: Είναι ο πτυχιούχος Ιατρικής-Ειδικότητα Μικροβιολογίας το ίδιο με τον Ιατρικά Εργαστήρια ΤΕΙ? Και ακαδημαϊκώς και στα επαγγελματικά δικαιώματα? Τι δουλειά κάνει ο πρώτος και τι ο δεύτερος? Αυτό μετά σκεφτείτε το/αναλογιστείτε το σε όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα/κλάδους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Stefanos-20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stefanos-20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Στο ΔΔΠΜΣ "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" των ΕΜΠ-ΕΚΠΑ, είχα συμφοιτητή ο οποίος ήταν ναυπηγός μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης, απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας. Σε σύνολο 25 μεταπτυχιακών φοιτητών, οι 24 είχαν πτυχίο/δίπλωμα πανεπιστημίου/πολυτεχνείου και μόνο ο συγκεκριμένος πτυχίο ΤΕΙ. Είχε επιλέξει την Ροή ΙΙΙ (Θαλάσσια Επιστήμη), ολοκλήρωσε τις σπουδές του και πήρε το ΜΔΕ (90 ECTS).

Συγκεκριμένα η κατανομή ήταν ως εξής:

Ροή Ι (Ναυτική Τεχνολογία)
2 ναυπηγοί μηχανολόγοι μηχανικοί ΕΜΠ
5 μηχανολόγοι μηχανικοί ΕΜΠ
1 μηχανολόγος & αεροναυπηγός μηχανικός Πανεπιστημίου Πατρών
1 μηχανικός παραγωγής & διοίκησης Πολυτεχνείου Κρήτης
2 ηλεκτρολόγοι μηχανικοί & μηχανικοί υπολογιστών ΕΜΠ

Ροή ΙΙ (Θαλάσσια & Παράκτια Τεχνολογία)
2 πολιτικοί μηχανικοί Πανεπιστημίου Πατρών
1 πολιτικός μηχανικός ΑΠΘ (μαντέψτε ποιος)
1 αγρονόμος-τοπογράφος μηχανικός ΕΜΠ
1 αγρονόμος-τοπογράφος μηχανικός ΑΠΘ
1 μαθηματικός εφαρμογών της ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ
1 απόφοιτος του τμήματος "στατιστικής & ασφαλιστικής επιστήμης" του Πανεπιστημίου Πειραιά
1 απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης των Υλικών του Πανεπιστημίου Πατρών

Ροή ΙΙΙ (Θαλάσσια Επιστήμη)
1 μαθηματικός Πανεπιστημίου Πατρών
1 μαθηματικός ΑΠΘ
1 φυσικός ΕΚΠΑ
1 απόφοιτος του τμήματος επιστημών της θάλασσας του Πανεπιστημίου Αιγαίου
1 απόφοιτος του τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά
1 ναυπηγός μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης του ΤΕΙ Αθήνας
Καλησπερα,εχω και γω απορια σχετικα με αυτο το μεταπτυχιακο,καθως ειμαι προπτυχιακος 2ο ετος στο τμημα στατιστικης Πειραια,και απο τι καταλαβα αυτοι ειναι υποψηφιοι τ μεταπτυχιακου αυτου,civilara εξηγησε μου αν μπορεις λιγο το αντικειμενο του μεταπτυχιακου αυτου,ή στειλε μου με συνδεσμο τη σελιδα του.Απλα δε μπορω να καταλαβω το αντικειμενο μας τι σχεση εχει με το πολυτεχνειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefanos-20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stefanos-20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Στο ΔΔΠΜΣ "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" των ΕΜΠ-ΕΚΠΑ, είχα συμφοιτητή ο οποίος ήταν ναυπηγός μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης, απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας. Σε σύνολο 25 μεταπτυχιακών φοιτητών, οι 24 είχαν πτυχίο/δίπλωμα πανεπιστημίου/πολυτεχνείου και μόνο ο συγκεκριμένος πτυχίο ΤΕΙ. Είχε επιλέξει την Ροή ΙΙΙ (Θαλάσσια Επιστήμη), ολοκλήρωσε τις σπουδές του και πήρε το ΜΔΕ (90 ECTS).

Συγκεκριμένα η κατανομή ήταν ως εξής:

Ροή Ι (Ναυτική Τεχνολογία)
2 ναυπηγοί μηχανολόγοι μηχανικοί ΕΜΠ
5 μηχανολόγοι μηχανικοί ΕΜΠ
1 μηχανολόγος & αεροναυπηγός μηχανικός Πανεπιστημίου Πατρών
1 μηχανικός παραγωγής & διοίκησης Πολυτεχνείου Κρήτης
2 ηλεκτρολόγοι μηχανικοί & μηχανικοί υπολογιστών ΕΜΠ

Ροή ΙΙ (Θαλάσσια & Παράκτια Τεχνολογία)
2 πολιτικοί μηχανικοί Πανεπιστημίου Πατρών
1 πολιτικός μηχανικός ΑΠΘ (μαντέψτε ποιος)
1 αγρονόμος-τοπογράφος μηχανικός ΕΜΠ
1 αγρονόμος-τοπογράφος μηχανικός ΑΠΘ
1 μαθηματικός εφαρμογών της ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ
1 απόφοιτος του τμήματος "στατιστικής & ασφαλιστικής επιστήμης" του Πανεπιστημίου Πειραιά
1 απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης των Υλικών του Πανεπιστημίου Πατρών

Ροή ΙΙΙ (Θαλάσσια Επιστήμη)
1 μαθηματικός Πανεπιστημίου Πατρών
1 μαθηματικός ΑΠΘ
1 φυσικός ΕΚΠΑ
1 απόφοιτος του τμήματος επιστημών της θάλασσας του Πανεπιστημίου Αιγαίου
1 απόφοιτος του τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά
1 ναυπηγός μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης του ΤΕΙ Αθήνας
Καλησπερα,εχω και γω απορια σχετικα με αυτο το μεταπτυχιακο,καθως ειμαι προπτυχιακος 2ο ετος στο τμημα στατιστικης Πειραια,και απο τι καταλαβα αυτοι ειναι υποψηφιοι τ μεταπτυχιακου αυτου,civilara εξηγησε μου αν μπορεις λιγο το αντικειμενο του μεταπτυχιακου αυτου,ή στειλε μου με συνδεσμο τη σελιδα του.Απλα δε μπορω να καταλαβω το αντικειμενο μας τι σχεση εχει με το πολυτεχνειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Καλησπερα,εχω και γω απορια σχετικα με αυτο το μεταπτυχιακο,καθως ειμαι προπτυχιακος 2ο ετος στο τμημα στατιστικης Πειραια,και απο τι καταλαβα αυτοι ειναι υποψηφιοι τ μεταπτυχιακου αυτου,civilara εξηγησε μου αν μπορεις λιγο το αντικειμενο του μεταπτυχιακου αυτου,ή στειλε μου με συνδεσμο τη σελιδα του.Απλα δε μπορω να καταλαβω το αντικειμενο μας τι σχεση εχει με το πολυτεχνειο.

Αυτοί δεν ήταν υποψήφιοι μεταπτυχιακοί φοιτητές. Ήταν οι υποψήφιοι που επιλέχθηκαν να φοιτήσουν στο πρόγραμμα το έτος 2011-2012. Η σελίδα του μεταπτυχιακού είναι ελεεινή και τρισάθλια (https://www.naval.ntua.gr/post/) και δεν έχει ενημερωθεί εδώ και 10 χρόνια. Δεν αξίζει καν να την επισκεφτείς.

Αυτό που αξίζει να κάνεις είναι να διαβάσεις τον οδηγό σπουδών του μεταπτυχιακού (https://acadinfo.central.ntua.gr/gra...5042ec1ba5b9dfbcc2257c89003e990f?OpenDocument).

Το αντικείμενο του προγράμματος μπορείς να το διαβάσεις στη σελίδα 18. Πιο κάτω έχει αναλυτικά τα μαθήματα κάθε ροής.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει άμεση σχέση η στατιστική με το αντικείμενο αλλά έμμεση σχέση καθώς η στατιστική μπαίνει παντού.

Sorry για το :offtopic:.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
τα υπόλοιπα (φυσικοθεραπεία, ιατρικά εργαστήρια, ραδιολογία-ακτινολογία, μαιευτικής κ.λ.π. των ΤΕΙ) αντιστοιχούν σε πανεπιστημιακό επίπεδο με ειδικότητες της Ιατρικής.
Θέλεις να μας πει ότι τα παραπάνω τμήματα είναι κατώτερου επιπέδου και αν ναι από τι?
έχεις αφιερώσει λίγα έστω λεπτά να διαβάσει οδηγούς σπουδών?
Νομίζεις ότι είναι ελληνική πατέντα τα συγκεκριμένα τμήματα?
Υπάρχουν σε όλες τις πολιτισμένες χώρες σε ανώτατο επίπεδο αλλά εκεί είμαι σίγουρος ότι είναι αποδεκτές με όλο το σεβασμό που αρμόζει,βλέπεις εκεί οι άνθρωποι όντως γνωρίζουν και δεν παραμυθιάζονται με μύθους

ο πτυχιούχος Ιατρικής-Ειδικότητα Μικροβιολογίας το ίδιο με τον Ιατρικά Εργαστήρια ΤΕΙ? Και ακαδημαϊκώς και στα επαγγελματικά δικαιώματα? Τι δουλειά κάνει ο πρώτος και τι ο δεύτερος? Αυτό μετά σκεφτείτε το/αναλογιστείτε το σε όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα/κλάδους.

τώρα αυτό είναι σοβαρή ερώτηση? μόνο και μόνο για να τραβήξεις τις εντυπώσεις?
Τι σχέση έχει ο μικροβιολόγος με το τμήμα Ιατρικών εργαστηρίων? Εχεις κάνει τον κόπο να διαβάσεις τον οδηγό σπουδών από το συγκεκριμένο τμήμα?
Άσε μας ρε Voudou τόσο καιρό βλέπουμε τι παιχνίδι παίζεις. Είπαμε πλέον ΑΕΙ (πανεπιστημιακού &τεχνολογικού τομέα) στο επίπεδο 6 το ίδιο και οι πενταετή σχολές.. Αν θυμάμαι καλά ήσουν από αυτούς που φώναζε εδώ μέσα για 6α-6β ή επίπεδο 5 τα τει.
Αυτές τις απορίες καλύτερα να τις παραθέσεις στην ΑΔΙΠ που έτυχε τελικά να έχει διαφορετικές απόψεις από ότι περιμένατε.

https://www.teithe.gr/modules/content/index.php?id=22
Διεθνείς δραστηριότητες

Οι στόχοι και οι σκοποί του Τμήματος του είναι αντίστοιχα με αυτά Τμημάτων των Πανεπιστημίων της Αμερικής που δίνουν BACHELOR OF SCIENCE IN MEDICAL TECHNOLOGY στην Αμερική μετά από σπουδές τεσσάρων ετών.

Αντίστοιχες σπουδές τετραετούς διάρκειας στην Αγγλία οδηγούν σε BACHELOR OF ΒΙΟMEDICAL SCIENCES.

Ανάλογα, οι δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων είναι ανάλογα με αυτά των αποφοίτων των αντίστοιχων Τμημάτων της Αμερικής που χαρακτηρίζονται ως Medical Technologist (ΜΤ) και των Biomedical Scientists που αποφοιτούν από τα αντίστοιχα Βρετανικά Πανεπιστημιακά Τμήματα.

Οι Medical Technologists στην Αμερική διακρίνονται σαφώς από τους Medical Technicians που παρακολουθούν προγράμματα διετούς φοίτησης, είναι λιγότερο αμοιβόμενοι και δεν επιτελούν ορισμένες εξειδικευμένες και δύσκολες εξετάσεις στα Νοσοκομεία όπου εργάζονται.

Το Πρόγραμμα σπουδών του Τμήματός μας παρουσιάζει σχεδόν 99% αναλογία με τα αντίστοιχα Προγράμματα Σπουδών αντίστοιχων Τμημάτων Αμερικάνικων Πανεπιστημίων (Armstrong Atlantic State University, University of Dakota, Michigan University, Meryland University, etc.). Σημαντική αναλογία παρουσιάζει επίσης με αντίστοιχα προγράμματα Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων.

Η αναλογία του Προγράμματος σπουδών με Προγράμματα αντίστοιχων Τμημάτων του εξωτερικού είναι σημαντική γιατί διευκολύνει την αναγνώριση του Πτυχίου στο εξωτερικό, την απασχόληση των αποφοίτων στην εκεί αγορά εργασίας και την ένταξή τους σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα του εξωτερικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Stefanos-20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stefanos-20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Εγω το εγραψα για δυο λογους,αυτο.. 1) Για να απαντησω στο φιλο που εγραψε οτι στα Τει, κανουμε 4 χρονια διαλειμμα.. Και 2) Γιατι αυτη η ειδικοτητα, δεν υπαρχει σε Πανεπιστημιο και την διαδασκουν μονο σε τρια Τει(Αθηνας-Θεσσαλονικης-Πτολεμαιδας)..Η Αδιπ εκανε μια εκθεση και χαρακτηρισε το επιπεδο στο τμημα της Αθηνας παρα πολυ υψηλο,ειδικα των μαθηματων στα μαιευτηρια.. Βεβαια και τα θεωρητικα,δε πανε πισω..Και ειπαν οτι το επιπεδο ειναι αντιστοιχο,σαν σε ενα Πανεπιστημιο και επρεπε αυτη η ειδικοτητα,να διδασκεται εκει,μιας και εχουμε δικαιωμα μεχρι και να συνταγογραφουμε μερικα φαρμακα.. Εγω παραθεσα τι εγραψε η Αδιπ..Δεν παρεθεσα προσωπικη γνωμη..Εξαλλου η γνωμη μου ειναι,οτι το επιπεδο σπουδων σε ολα τα Τει,ειναι παρα πολυ υψηλο και ισαξιο.. Οποτε εμενα δε με πειραζει που η ειδικοτητα μου,ειναι σε Τει..Απεναντιας..:)
Μαργαριτα,μη προσπαθεις να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας,καταρχας το τμημα που βρισκεσαι εει 16000+ μορια αμα δε κανω λαθος,αν και δεν εχει σχεση ,θα σου πω 2 ρησεις του Αινσταιν,1)2 πραγματα ειναι απειρα,το συμπαν και η ανθρωπινη βλακεια αν και για το πρωτο δεν ειμαι σιγουρος.2)Ειναι ευκολοτερο να διασπασεις ενα ατομο παρα μια προκαταληψη.Η προκαταληψη για τα τει ειναι μια γενετικη πληροφορια ,ενα γονιδιο που μεταβιβαζεται απο τη γιαγια στο μοσχοχωρι Αρκαδιας στα παιδια της και μετεπειτα στα εγγονια της,:Dπλακα κανω απλα θελω να δειξω οτι ο Ελληνας δεν αλλαζει ...αυτα που μας φαγαν σαν Ελληνες και καταντησαμε σαυτο το χαλι,αυτα θρεφουμε και μεις η νεοτερη γενια και λυπαμαι διοτι απο τι φαινεται δεν εχει κανεις τους να ασχοληθει με κατι πραγματικα σοβαρο ,και καθεται να ασχοληθει αμα το τει ειναι ανωτερο απο το αει η το αντιστροφο....Γενικες αληθειες ωστοσο ειναι οι εξεις.1)Τα τει στο εξωτερικο αναγνωριζονται ως πρωτος κυκλος σπουδων,bachelor,και πχ ενας τει οποιουδηποτε μηανικου κλαδου εχει πληρη επαγγελματικα δικαιωματα που εχει ενας διπλωματουχος μηχανικος πολυτεχνειου,μονο στην Ελλαδα δεν υφισταται ακομα, αν και θα αλλαξει συντομα,η αρχη εγινε με τους πολιτικους μηχανικους τει που θα μπορουν να εξασκουν ελευθερα το επαγγελμα του πολιτικου μηχανικου.Θα ακολουθησουν και αλλοι.2)Σιγουρα οπως ειναι τα δεδομενα εδω ,υπαρχουν αναμφισβητητα μεγαλες διαφορες στο επιπεδο εκπαιδευσης και βαθμου εισαγωγης πανεπ και τει της ιδιας ειδικοτητας και οχι μονο,αλλα ειναι και σχετικο,δεν κανουν τα ρασα τον παπα,ετσι ενας απο τει μπορει να ειναι και καλυτερος απο αντιστοιχο αει.3)Πρεπει να θυμηθουμε οτι τα προπτυχιακα πανεπιστημιων στην Αγγλια ειναι 3 χρονια (και τα πολυτεχνεια μηχανικοι),ετσι ενας απο τει απο Ελλαδα ειναι υπεραρκετος,.Βεβαια ενας διπλωματουχος πολυτεχνειου αναγνωριζεται ως master ,κατι που και ενας απο τει μπορει να κανει ενα μεταπτυχιακο και να ειναι το ιδιο ακριβως.4)τα μορια ,ο βαθμος εισαγωγης εκφραζει απλως τη ζητηση των υποψηφιων,τιποτε αλλο!Καταλαβαινω τη διαφωνια μερικων που πιστευαν οτι επειδη περασαν στο πολυτεχνειο ή στα πανεπιστημια οτι εχουν πιασει το τραγο απο τα κερατα,αλλα δεν ειναι ετσι.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Θέλεις να μας πει ότι τα παραπάνω τμήματα είναι κατώτερου επιπέδου και αν ναι από τι?
έχεις αφιερώσει λίγα έστω λεπτά να διαβάσει οδηγούς σπουδών?
Νομίζεις ότι είναι ελληνική πατέντα τα συγκεκριμένα τμήματα?
Υπάρχουν σε όλες τις πολιτισμένες χώρες σε ανώτατο επίπεδο αλλά εκεί είμαι σίγουρος ότι είναι αποδεκτές με όλο το σεβασμό που αρμόζει,βλέπεις εκεί οι άνθρωποι όντως γνωρίζουν και δεν παραμυθιάζονται με μύθους

τώρα αυτό είναι σοβαρή ερώτηση? μόνο και μόνο για να τραβήξεις τις εντυπώσεις?
Τι σχέση έχει ο μικροβιολόγος με το τμήμα Ιατρικών εργαστηρίων? Εχεις κάνει τον κόπο να διαβάσεις τον οδηγό σπουδών από το συγκεκριμένο τμήμα?
Άσε μας ρε Voudou τόσο καιρό βλέπουμε τι παιχνίδι παίζεις. Είπαμε πλέον ΑΕΙ (πανεπιστημιακού &τεχνολογικού τομέα) στο επίπεδο 6 το ίδιο και οι πενταετή σχολές.. Αν θυμάμαι καλά ήσουν από αυτούς που φώναζε εδώ μέσα για 6α-6β ή επίπεδο 5 τα τει.
Αυτές τις απορίες καλύτερα να τις παραθέσεις στην ΑΔΙΠ που έτυχε τελικά να έχει διαφορετικές απόψεις από ότι περιμένατε.

Νομίζω μιλάω ελληνικά και τα γράφω σχετικά καλά. Εντυπώσεις δεν τραβώ, τις απόψεις μου εκθέτω χωρίς να προσβάλλω συνομιλητές (όπως είθισται και αναφέρεται στους κανόνες). Αν έχεις antis να επιχειρηματολογήσεις κάτι σε αυτά που είπα, καλώς. Παρακαλώ όχι άλλο κάρβουνο πάλι σε κοκκινοπράσινους δράκους. Εξέθεσα την άποψή μου στις πιθανές περιπτώσεις επιλογής σε master, ότι η Μαιευτική ΤΕΙ αντιστοιχεί σε πανεπιστήμιο στην Ιατρική-ειδικότητα μαιευτική και, επίσης, το παράδειγμα Ιατρική-Μικροβιολογία με τα Ιατρικά Εργαστήρια. Δεν ανέφερα για ανωτερότητες και κατωτερότητες που σε κατατρέχουν.

Μάλιστα, αναλύω λίγο: Στα Ιατρικά Εργαστήρια ΤΕΙ μαθαίνουν να κάνουν αναλύσεις μικροβιολογικές-αιματολογικές-ιστοπαθολογικές κ.λπ.. Αν είναι π.χ. αναλύσεις μικροβιολογικές, τότε αντιστοιχούν σε Ιατρό αντίστοιχης ειδικότητας. Δηλαδή τις παίρνει ο Ιατρός-Μικροβιολόγος, τις μελετά, τις υπογράφει-επικυρώνει και αναφέρει στον ασθενή την ενδεδειγμένη θεραπεία που πρέπει να ακολουθήσει. Έτσι έχω να δει να γίνεται στο νοσοκομείο του χωριού μου, που είναι σημειωμένο στο προφίλ μου. Αν κάνω κάπου λάθος, ας πει κάποιος που ξέρει περισσότερα. Με μία φράση, άλλη η δουλειά του ενός και άλλη του άλλου. Στην Ελλάδα του 2014, για την πρώτη πας π.χ. στο ΤΕΙ Ιατρικά Εργαστήρια και για τη δεύτερη πας π.χ. στο Πανεπιστήμιο Ιατρικής, ειδικότητα Μικροβιολογίας.

Και δεν φώναζα για 6α-6β και 5 τα ΤΕΙ (βασικά δεν είναι δικά μου ούτε έχω εκλεγεί από πουθενά να αποφασίζω... δεν ξέρω πως τα "φορτώθηκα" κιόλας), αλλά τα έγραφα! Όπως και έγραφα ότι συζητούνταν να θέλουν οι των πανεπιστημίων (και άρα όχι των ΤΕΙ) και ότι (τότε) δεν έχουν (είχαν) ληφθεί οι τελικές αποφάσεις και να περιμένουμε. Επιλεκτικά μού φαίνεται τα θυμάσαι antis. Και για άλλη μία φορά, η ΑΔΙΠ κοιτάει/κοίταξε τα θετικά και αρνητικά σε κάθε Τμήμα ξεχωριστά και δεν έχει κάνει (ακόμα) συγκρίσεις Τμημάτων. Πες μας τώρα ότι "κρύβαμε" και την ΑΔΙΠ (κάπου θα υπάρχει το λινκ μου από το 2008 εδώ).

Για περισσότερα σε παλιότερες δημοσιεύσεις μου (όποιος θέλει), με "εν συντομία" (σε νεότερα μέλη του φόρουμ), ότι εν γένει το προπτυχιακό πρόγραμμα στα ΤΕΙ είναι λιγότερο από ό,τι σε Πανεπιστήμια αντίστοιχου κλάδου και σε ποσότητα (αριθμός μαθημάτων) και σε ποιότητα (μέσο επίπεδο μαθήματος/δυσκολίας) μέχρι στιγμής. Τί να κάνουμε τώρα? Αν και σε αυτό υπάρχει επιχείρημα για κάτι άλλο, καλώς πάλι. Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι πάντως. Και επειδή μέχρι και σήμερα οι ακαδημαϊκοί τίτλοι/πρώτα πτυχία στην Ελλάδα αντιστοιχούν σε δεδομένα ΕΔ ("ακαδημαϊκοί & επαγγελματικοί" τίτλοι πακέτο) υπάρχουν (χονδροειδώς μιλώντας) ΕΔ περισσότερα στα Πανεπιστημιακά τμήματα από ό,τι στα τεχνολογικά τμήματα. Και ότι από τα Πανεπιστήμια βγαίνεις επιστήμονας και από τα τει Τεχνολόγος βάσει των αρτικόλεξων που ισχύουν νομικά κατά περίπτωση.

Αυτά έχω αναφέρει στο ενημερωτικού χαρακτήρα ischool. Αν τα ανωτέρω αλλάξουν νομικά, οικονμικά, πολιτικά, κοινωνιολογικά, τότε και εμείς θα λέμε άλλα. Για κοκκινοπράσινους δράκους, απόκρυφα νοήματα πίσω από τις γραμμές, "τι θες να πεις εδώ και εκεί και ότι τι" και ισοπεδώσεις (που ανέφερε και άλλος στο παρόν νήμα) παρακαλώ δεν μπορώ άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Paris7777

Νεοφερμένος

Ο Paris7777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Μεγάλοι ακαδημαικοί,απο το 2010 έκριναν ορθολογικά την δυσλειτουργία των ΤΕΙ,και την ανεπάρκεια γνώσεων που χαρακτηρίζει τους σπουδαστές τους,αναφέροντας :

''Παράλληλα όμως η επιτροπή των πανεπιστημιακών προτείνει τα πτυχία των ΤΕΙ να καταταχθούν σε κατώτερο επίπεδο από εκείνα των πανεπιστημίων σε επίπεδο επαγγελματικών δικαιωμάτων. Στην επιτροπή συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κ. Κ. Μουτζούρης, ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Στ. Κουμπιάς, ο πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης κ. Ιωακ. Γρυσπολάκης , ο πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γ. Ζέρβας, ο κοσμήτωρ της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Ν.Μουσιόπουλος κ.ά. ''
https://www.tovima.gr/society/article/?aid=312074

Βέβαια,επικράτησε ο προκρούστης του οικονομικού μας συστήματος,καθώς και οι φωνούλες των ΤΕΙτζίδων.Τελικά είμαστε με τους Ακαδημαικούς ή με τα παιδάκια που απλούστατα,δεν κάνουν για επιστήμη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top