Αποδοτικό διάβασμα στο πανεπιστήμιο

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Πολλά ακούγονται γύρω από το σωστό τρόπο διαβάσματος, ποιος είναιο πιο σωστός τρόπος να διαβάζει κανείς και τι πρέπει να αποφεύγεται…Το ξέρω ότι ο καθένας έχει τη δική του στρατηγική όμως κάποιοι δεν είμαστε σίγουροι αν η δική μας είναι και τόσο καλή! Ποιες είναι οι δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ένας φοιτητής στο πρώτο εξάμηνο, και τι είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει οπωσδήποτε στον τρόπο διαβάσματος του όπως ήταν στο λύκειο;

Πόσες ώρες διαβάζεται περίπου; Διαβάζεται νύχτα ή μέρα; Ακούγοντας μουσική ή μόνο όταν κυριαρχεί άκρα του τάφου σιωπή :) ; Στο γραφείο ή κάπου αλλού; (κρεβάτι, καναπέ, περπατώντας κτλπ! :) ), Απλά διαβάζοντας από τα βιβλία τα υπογραμμισμένα ή φτιάχνοντας και σημειώσεις (πολλοί λένε ότι δεν υπάρχει χρόνος για να φτιάχνει ο κάθε φοιτητής τις δικές του σημειώσεις)… Γενικά τί πιστεύεται ότι πρέπει να αποφεύγεται στο διάβασμα; Μην ξεχνάτε να αναφέρετε και σε ποια σχολή είστε!

Εγώ ξεκινάω σπουδές από το Σεπτέμβρη (συγκεκριμένα Οδοντιατρική) για αυτό είπα να φτιάξω αυτό το θέμα! Δεν λέω πως διάβαζα ως τώρα επειδή μάλλον δεν έχει σημασία ο τρόπος διαβάσματος για πανελλήνιες με το πανεπιστήμιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,792 μηνύματα.
Καλημέρα! Νομίζω ότι σε μαθήματα φυσικής ή μαθηματικών και γενικά θετικών επιστημών, λόγω φύσης τους δεν διαβάζονται: στο κρεβάτι και ούτε από τα υπογραμμισμένα! Θέλουν χαρτί και μολύβι και λιώσιμο. Όλα είναι sos και χρήσιμα, οπότε τι να υπογραμμίσεις; όλο το βιβλίο; Διάβασμα από βιβλία και προσπάθεια κατανόησης του κειμένου συμβόλων (μαθηματικών προτάσεων, τύπων φυσικής ή αντιδράσεων χημείας..κλπ). Νομίζω ότι βοηθάει να "διδάσκεις" τον εαυτό σου: δηλ., να παραδίδεις το μάθημα «παραμιλώντας», να κάνεις ερωτήσεις κατανόησης στον εαυτό σου..ακόμη και πίνακα μαρκαδόρου μικρών διαστάσεων μπορείς να αγοράσεις για να σημειώσεις κάποια πράγματα πολύ βασικά: ώστε να τα βλέπεις συνέχεια και να σου αποτυπωθούν στη μνήμη σου, να ξανασκέφτεσαι μια άσκηση που δεν σου βγήκε..κλπ.

Υ.Γ. Ελπίζω να βοήθησα εν μέρει, ασχέτως αν δεν είμαι στην επιστήμη σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Καλημέρα! Νομίζω ότι σε μαθήματα φυσικής ή μαθηματικών και γενικά θετικών επιστημών, λόγω φύσης τους δεν διαβάζονται: στο κρεβάτι και ούτε από τα υπογραμμισμένα! Θέλουν χαρτί και μολύβι και λιώσιμο. Όλα είναι sos και χρήσιμα, οπότε τι να υπογραμμίσεις; όλο το βιβλίο; Διάβασμα από βιβλία και προσπάθεια κατανόησης του κειμένου συμβόλων (μαθηματικών προτάσεων, τύπων φυσικής ή αντιδράσεων χημείας..κλπ). Νομίζω ότι βοηθάει να "διδάσκεις" τον εαυτό σου: δηλ., να παραδίδεις το μάθημα «παραμιλώντας», να κάνεις ερωτήσεις κατανόησης στον εαυτό σου..ακόμη και πίνακα μαρκαδόρου μικρών διαστάσεων μπορείς να αγοράσεις για να σημειώσεις κάποια πράγματα πολύ βασικά: ώστε να τα βλέπεις συνέχεια και να σου αποτυπωθούν στη μνήμη σου, να ξανασκέφτεσαι μια άσκηση που δεν σου βγήκε..κλπ.

Υ.Γ. Ελπίζω να βοήθησα εν μέρει, ασχέτως αν δεν είμαι στην επιστήμη σου.

Σε ευχαριστώ πολύ! :)
Αυτός ήταν λίγο-πολύ ο τρόπος που δούλευα ως τώρα, αλλά αυτό νομίζω απαιτεί πάρα πολλή ώρα, που δεν ξέρω αν τη διαθέτει κάποιος φοιτητής...Οκ για μενα συνδιάζει και λίγο θετικές επιστήμες (λύση κάποιων ασκήσεων κλπ) αλλά και απο θεωρητικές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,792 μηνύματα.
Κάποια πράγματα..όπως οι σπουδές θέλουν να αφιερώνεις πολλή ώρα, να λιώνεις κυριολεκτικά! όταν άλλοι πιθανόν να πηδούν γκόμενες στην Πάρο. Καλώς ή κακώς, αν μιλάμε για σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Οι μεγάλοι στόχοι θέλουν μεγάλες θυσίες. Έτσι πάει. Ειδάλλως, υπάρχουν πολύ όμορφα πράγματα από τις σπουδές. Κανείς δεν γίνεται πετυχημένος αν σπουδάζει..Οπότε, υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dark_passenger

Νεοφερμένος

Ο dark_passenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Aπο οτι εχω καταλαβει εγω στο πανεπιστημιο πρεπει να μαθεις να διαβαζεις μονος σου.Συνηθως δεν υπαρχουν ασκησεις για το σπιτι και μερικες φορες θα χασεις καποια μαθηματα ειδικα στα πρωτα εξαμηνα.Επιπλεον, η υλη ειναι συνηθως αρκετα μεγαλη σε σχεση με το σχολειο και σε σχεση με τις σημειωσεις.Οποτε αν θελεις να συμβουλευτεις καποια βιβλια θα πρεπει να εχεις την ιδιοτητα να κατανοεις και μονος καποιες ενοιες.Οι καθηγητες στο πανεπιστημιο δεν ειναι τοσο αναλυτικοι.

Θα συμφωνησω με nPb, στις θετικες επιστημες αν δεν θυσιασεις πολλες ωρες στο χαρτι για λυσιμο ασκησεων δεν μαθαινεις.Αυτο πιστευω ειναι το κλειδι.Και μην ξεχνατε να δινετε βαρος στις σημειωσεις.Εσυ μπορει να εχεις διαβασει 3 βιβλια αναλυσης αλλα ο καθηγητης που εχει κανει συγκεκριμενες ασκησεις και ιδιου τυπου πιθανον να βαλει στις εξετασεις,μπορει να μην τις ξερεις.Κατι αλλο που βοηθα εμενα ειναι να ξαναγραφω συνοπτικα αυτα που διαβασα σε χαρτι και να μελεταω απο εκει ως επαναληψη.Οι πολλες επαναληψεις επισης βοηθουν απιστευτα

Απο εκει και περα ποσες ωρες διαβαζεις,αν διαβαζεις μερα η νυχτα , με μουσικη η χωρις δεν ειναι σιγουρες μεθοδοι.Ενας τροπος υπαρχει,πειραματισου.Μπορει να χασεις καποιες ωρες αλλα θα βρεις τον τροπο σου.Καποιοι αρκουνται σε λιγες ωρες με συνεχη παρακολουθηση διαλεξεων,καποιοι δεν δινουν σημασια στις διαλεξεις αλλα χρειαζονται πολλες ωρες προσωπικης δουλειας.

Υ.γ. Στα πρωτα 2-4 εξαμηνα παρατηρειται το φαινομενο οι φοιτητες να περνανε λιγα μαθηματα και με χαμηλο βαθμο.Συχνα επικαλουνται την δικαιολογια οτι δεν εχουν μαθει να διαβαζουν στο πανεπιστημιο.Ισως ειναι και αυτο αλλα για μενα το πιο σημαντικο ειναι η λαθος νοοτροπια.Εχεις τελειωσει τις πανελληνιες θελεις καποιους μηνες να ξεκουραστεις να βγεις,να γκομενισεις,να ξενυχτισεις και γενικα να τα μ@μησεις ολα αφου αυτο σημαινει φοιτητικη ζωη στην Ελλαδα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,792 μηνύματα.
Bασικά δεν είναι τόσο θέμα των φοιτητών λόγω ανάγκης για καυλο-φοιτητική ζωή. Εξάλλου οι ξένοι συνάδελφοι τι κάνουν σε άλλες χώρες; Είναι παρθένοι ή άβγαλτοι; :worry: Όχι. Μπορούν και ψυχαγωγούνται και σπουδάζουν με ένα σχετικό μέτρο. Οι χαμηλές επιδόσεις των φοιτητών στα πρώτα εξάμηνα οφείλεται στην απότομη δυσκολία του Πανεπιστημίου και κυρίως στην διαφορετική κουλτούρα μάθησης σε συνδυασμό με την έλλειψη οργάνωσης του μαθήματος: Ελληνικά πράγματα. Αν και το αγκάθι των καταλήψεων συνεχίζει να υπάρχει, κάποιοι καθηγητές προσπαθούν με φιλότιμο να οργανώσουν την ύλη με εξαμηνιαίο αναλυτικό πλάνο μαθημάτων (ώρα, αίθουσα, ημερομηνία, ασκήσεις που συζητήθηκαν στην αίθουσα και τίτλος μαθήματος). Βέβαια αυτές οι καινοτομίες όπως όλα τα πράγματα στην χώρα μας, εισάγονται με πολύ αργό ρυθμό. Πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψιν τις παθογένειες της χώρας μας, σε κάθε τομέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anwnymos

Δραστήριο μέλος

Ο anwnymos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 424 μηνύματα.
εγω μαγκισες κ μαγκες ξερω οτι με σωστο προγραμμα ολα γινονται στο πανεπιστημιο , κ τα μαθηματα κ οι ερωτες κ διαφορα αλλα ενδιαφεροντα του καθενος . ομως το σωστο προγραμμα θελει guts αρα no guts no glory!!:):P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dark_passenger

Νεοφερμένος

Ο dark_passenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Bασικά δεν είναι τόσο θέμα των φοιτητών λόγω ανάγκης για καυλο-φοιτητική ζωή. Εξάλλου οι ξένοι συνάδελφοι τι κάνουν σε άλλες χώρες; Είναι παρθένοι ή άβγαλτοι; :worry: Όχι. Μπορούν και ψυχαγωγούνται και σπουδάζουν με ένα σχετικό μέτρο. Οι χαμηλές επιδόσεις των φοιτητών στα πρώτα εξάμηνα οφείλεται στην απότομη δυσκολία του Πανεπιστημίου και κυρίως στην διαφορετική κουλτούρα μάθησης σε συνδυασμό με την έλλειψη οργάνωσης του μαθήματος: Ελληνικά πράγματα. Αν και το αγκάθι των καταλήψεων συνεχίζει να υπάρχει, κάποιοι καθηγητές προσπαθούν με φιλότιμο να οργανώσουν την ύλη με εξαμηνιαίο αναλυτικό πλάνο μαθημάτων (ώρα, αίθουσα, ημερομηνία, ασκήσεις που συζητήθηκαν στην αίθουσα και τίτλος μαθήματος). Βέβαια αυτές οι καινοτομίες όπως όλα τα πράγματα στην χώρα μας, εισάγονται με πολύ αργό ρυθμό. Πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψιν τις παθογένειες της χώρας μας, σε κάθε τομέα.

Στο εξωτερικο εχουν αλλη νοοτροπια.Δεν καταπιεζουνε τα παιδια απο 5 χρονων με 10 εξοσχολικες δραστηριοτητες.Στην Ελλαδα οι γονεις πανε τα παιδια τους αγγλικα,γαλλικα,ιταλικα,πιανο,χορο,μπαλετο,κολυμβηση,φροντηστηριο ελληνικα και περηφανευονται στους αλλους γονεις.Επισης αυτο που εζησα εγω ειναι η φουσκα των πανελληνιων που προετοιμαζεται απο 1η λυκειου.Αν δεν πετυχεις σε αυτην την ψυχοφθορα διαδικασια ηρθε η καταστροφη.Και ολο αυτο ολοκληρωνεται με την πεποιθεση που κυκλοφορει οτι οταν πας πανεπιστημιο εισαι μαγκας και εχεις απλετο χρονο να κανεις οτι θες σαν να κανεις τουρισμο.Και μετα απο ολα αυτα δεν εχεις ορεξη ουτε μιθυστορημα να διαβασεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
3 Eπιλογες

1. Διαβαζεις 3 παλουκια μαθηματα απο την αρχη του εξαμηνου.Ξεκινας 1-2 ωρες την ημερα και κλιμακωνεις μεχρι το 5ωρο.Οχι παραπανω.Προσπαθεις να κατανοησεις και να εχεις μια καλη επαφη με την υλη με αυτα τα 3 μαθηματα.20 μερες με 30 μερες πριν την εξεταστικη αρχιζει το σκισιμο με 7+ ωρες.Εξασφαλιζεις ετσι μια ακρως επιτυχημενη εξεταστικη με πολυ καλους βαθμους εχοντας αποκομισει και γνωσεις πανω στο αντικειμενο που σπουδαζεις.

2.Ξυνεσαι στο εξαμηνο αλλα παρακολουθεις που και που καποιο αμφιθεατρο εχεις μια ελαχιστη επαφη.Στην περιοδο της εξεταστικης χτυπας 12ωρα διαβασματος μεσα στο αγχος με ελαχιστο υπνο.Καταφερνεις να τα περασεις ολα με μετριους βαθμους αλλα χαιρεσαι που δεν χρωστας τιποτα τον σεπτεμβρη.

3.Ξυνεσαι ολο το εξαμηνο και ξυνεσαι και στην εξεταστικη.Πας με τα σοσ της δαπ ή της πασπ ωστοσο παιρνεις το πολυποθητο 5 επειδη εισαι βολεψακιας.Ισως αφησεις και καποιο μαθημα με την ψευδαισθηση οτι θα γραψεις βαθμο τον σεπτεμβρη.

Το 1 συμβαινει σπανιως το πρωτο ετος.Τα 2,3 εχουν αποτελεσμα σε μερικες σχολες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jojo44

Νεοφερμένος

Η jojo44 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
:redface:
δεν αντεχω αλλο,οσο περνανε οι μερες βυθιζομαι ακομα περισσοτερο στην απελπισια..
απο μικρη το μονο επαγγελμα που ηθελα να ακολουθησω ηταν η ψυχολογια..
περασα στο τμημα ψυχολογιας ρεθυμνου κ εφυγα στην αλλη ακρη της ελλαδας μονο και μονο για να ακολουθησω το ονειρο μου.
παντα ημουν καλη μαθητρια (αποφοιτησα με 19.4)
και διαβαζα με ευκολια τα μαθηματα που με ενδιεφεραν αν και δεν το ειχα ποτε με την παπαγαλια.
απο το πρωτο ετος ολα μου φανηκαν βουνο
χρωσταω ακομα μαθηματα του πρωτου ετους και μπαινω τεταρτο....σε μαθηματα που ξεσκιζομαι στο διαβασμα περναω με 5 και 6 η κοβομαι με 4 και 4.5..συν τοις αλλοις χρωσταω μαθηματα που ειναι προαπαιτουμενα για αλλα μαθηματα και αυτο με παει ακομα πιο πισω..πως θα παρω σεμιναρια/εργαστηρια?πως θα κανω πτυχιακη/πρακτικη;;για μεταπτυχιακο φοβαμαι και να μιλησω ...δεν αντεχω αλλο δεν ξερω τι να κανω...
μετα σκεφτομαι (ακομα χειροτερα) να παλεψω να παρω ενα πτυχιο με τι ; με 6 ; τι μεταπτυχιακο μπορω να κανω με ενα 6 ; που θα δουλεψω ετσι ;
πληρης απελπισια...:confused::worry::worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Εσύ σε τι αποδίδεις αυτό το βαθμολογικό αποτέλεσμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jojo44

Νεοφερμένος

Η jojo44 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
δεν μπορω να το θεσω με συγκεκριμενη κατηγορια..μηπως φταιει που δε βαζω ρητρα ; :P
απο πολλους συμφοιτητες μου εχω ακουσει παρομοιες δηλωσεις(παρακαλαμε για ενα 5?!!)
δε θελω να κλαιγομαι ουτε πιστευω οτι ειμαι η πιο γκαντεμω της σχολης..
απλα ηθελα να το γραψω καπου και διαλεξα το συγκεκριμενο φορουμ..
καθομουν και μετραγα τα μαθηματα που μου εχουν μεινει για σεπτεμβρη (14-16 ειναι δυνατον ????)
και περιπου αλλα τοσα για να εχω ολοκληρωσει το προγραμμα σπουδων μαζι με σεμιναρια εργαστηρια,χωρις πρακτικη+πτυχιακη..
λειτουργει ο εγκεφαλος μου ΤΟΣΟ λαθος;;; τι να πω...
εχει τυχει σε μαθημα που κυριολεκτικα δεν ανοιξα βιβλιο να περασω οχι με πεντε,με εφταμιση
σε αλλα,που ειλικρινα αφιερωσα χρονο και κοπο να κοπω,..η το γνωστο 5 σε μαθηματα που αγαπω/λατρευω/διαβαζα ακομα και ως χομπι !!!..σε οσους εχω παει στο γραφειο (ιδιαιτερα σε οσους με κοβουν απτο πρωτο ετος)
εχω λαβει απαντησεις του τυπου ''αξιζες για παραπανω δεν ηθελα να σε κοψω με 5'' ''αλλοι ειναι εβδομο ετος και το χρωστανε εσυ παραπονιεσαι ;;;'':hmm:
θα ελεγα οτι πηγαινω πολυ συχνα στα μαθηματα και προσπαθω να μη χανω (δεν πηγαινω ΚΑΘΕ φορα μην λεω ψεμματα)
αλλα γενικα δεν εχω ιδιαιτερες σχεσεις με τους καθηγητες δεν εχω κανει κατι για να ''ξεχωρισω''..
ειλικρινα δεν ξερω..μπορει να φταιει και η ηττοπαθεια μου που οσο περναει ο καιρος αυξανεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Ίσως εν μέρει το πρόβλημα να έγκειται στη δυσκολία της σχολής και στη βαθμολόγηση με φειδώ. Έχουν πολλοί συμφοιτητές σου παρόμοιες επιδόσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,792 μηνύματα.
δεν μπορω να το θεσω με συγκεκριμενη κατηγορια..μηπως φταιει που δε βαζω ρητρα ; :P
απο πολλους συμφοιτητες μου εχω ακουσει παρομοιες δηλωσεις(παρακαλαμε για ενα 5?!!)
δε θελω να κλαιγομαι ουτε πιστευω οτι ειμαι η πιο γκαντεμω της σχολης..
απλα ηθελα να το γραψω καπου και διαλεξα το συγκεκριμενο φορουμ..
καθομουν και μετραγα τα μαθηματα που μου εχουν μεινει για σεπτεμβρη (14-16 ειναι δυνατον ????)
και περιπου αλλα τοσα για να εχω ολοκληρωσει το προγραμμα σπουδων μαζι με σεμιναρια εργαστηρια,χωρις πρακτικη+πτυχιακη..
λειτουργει ο εγκεφαλος μου ΤΟΣΟ λαθος;;; τι να πω...
εχει τυχει σε μαθημα που κυριολεκτικα δεν ανοιξα βιβλιο να περασω οχι με πεντε,με εφταμιση
σε αλλα,που ειλικρινα αφιερωσα χρονο και κοπο να κοπω,..η το γνωστο 5 σε μαθηματα που αγαπω/λατρευω/διαβαζα ακομα και ως χομπι !!!..σε οσους εχω παει στο γραφειο (ιδιαιτερα σε οσους με κοβουν απτο πρωτο ετος)
εχω λαβει απαντησεις του τυπου ''αξιζες για παραπανω δεν ηθελα να σε κοψω με 5'' ''αλλοι ειναι εβδομο ετος και το χρωστανε εσυ παραπονιεσαι ;;;'':hmm:
θα ελεγα οτι πηγαινω πολυ συχνα στα μαθηματα και προσπαθω να μη χανω (δεν πηγαινω ΚΑΘΕ φορα μην λεω ψεμματα)
αλλα γενικα δεν εχω ιδιαιτερες σχεσεις με τους καθηγητες δεν εχω κανει κατι για να ''ξεχωρισω''..
ειλικρινα δεν ξερω..μπορει να φταιει και η ηττοπαθεια μου που οσο περναει ο καιρος αυξανεται...

Από τον τρόπο που γράφεις μάλλον είσαι αγχώδης, ε; :P Δεν είμαι ψυχολόγος πάντως. Πιστεύω ότι πρέπει να αποδεχθείς τον εαυτό σου γι' αυτό που είσαι και μπορείς. Δεν γίνεται όλοι να έχουν βλέψεις για διδακτορικό και άνω, κάτι δεν πάει καλά (δεν υπονοώ κάτι για σένα). Η καλή επίδοση, 19.4 στο σχολείο, δεν λέει κάτι. Πολλοί άνθρωποι αρνούνται να δουν τον εαυτό τους στον καθρέπτη και ζουν με δυνητικά σενάρια. Νομίζω ότι η δυσκολία των μαθημάτων σε έχει επηρεάσει αρνητικά. Μη σκέφτεσαι το βαθμό πτυχίου, ούτε ένας βαθμός πτυχίου θα κρίνει την πορεία σου. Το ξέρεις ότι υπάρχουν Τμήματα με αριστούχους να αγγίζουν το 6,5 σε βαθμό πτυχίου; Εσύ πιστεύεις ότι επαγγελματικά καταστράφηκαν; :) Επικεντρώσου στο παρόν. Ξεκουράσου λίγο. Φτιάξε ένα πρόγραμμα μελέτης και παρ' το από την αρχή. Πιστεύω ότι αν χαλαρώσεις, θα πας καλά. Ο βαθμός είναι ένα αριθμητικό αποτέλεσμα ή μια παράμετρος, σε μια διαδικασία. Σημασία έχει εσύ τι μαθαίνεις ως φοιτήτρια και πως διαχειρίζεσαι την παρούσα κατάσταση. Η διασκέδαση μήπως είναι εις βάρος του διαβάσματος; Αλήθεια δεν μας είπες, πως διαμορφώνεις τη μέρα σου; Οι φίλοι σου, οι συμφοιτητές σου πως τα πάνε στα μαθήματα; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantinab199

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η konstantinab199 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 301 μηνύματα.
εγώ είμαι πρωτοετης και αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα.Πρωτη επιλογη ηταν η φιλολογια,παντα διαβαζα και εγρφα και τωρα με βλεπω να διαβαζω και στο τελος να παρακαλω για ενα 5.
Προφανως δεν εχω βρει ακομα τον τροπο μου να διαβαζω.Και συ το ιδιο.
Ρωτησε αλλους συμφοιτηες τι κανουν κτλ και παλεψε το.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LHK

Νεοφερμένος

Ο LHK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλημέρα! Νομίζω ότι σε μαθήματα φυσικής ή μαθηματικών και γενικά θετικών επιστημών, λόγω φύσης τους δεν διαβάζονται: στο κρεβάτι και ούτε από τα υπογραμμισμένα! Θέλουν χαρτί και μολύβι και λιώσιμο. Όλα είναι sos και χρήσιμα, οπότε τι να υπογραμμίσεις; όλο το βιβλίο; Διάβασμα από βιβλία και προσπάθεια κατανόησης του κειμένου συμβόλων (μαθηματικών προτάσεων, τύπων φυσικής ή αντιδράσεων χημείας..κλπ). Νομίζω ότι βοηθάει να "διδάσκεις" τον εαυτό σου: δηλ., να παραδίδεις το μάθημα «παραμιλώντας», να κάνεις ερωτήσεις κατανόησης στον εαυτό σου..ακόμη και πίνακα μαρκαδόρου μικρών διαστάσεων μπορείς να αγοράσεις για να σημειώσεις κάποια πράγματα πολύ βασικά: ώστε να τα βλέπεις συνέχεια και να σου αποτυπωθούν στη μνήμη σου, να ξανασκέφτεσαι μια άσκηση που δεν σου βγήκε..κλπ.

Ερώτηση: Επειδή είμαι σε θετικές επιστήμες, μήπως ξέρεις πως πρέπει να διαβάζεις αποδείξεις θεωρημάτων? :help:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Ερώτηση: Επειδή είμαι σε θετικές επιστήμες, μήπως ξέρεις πως πρέπει να διαβάζεις αποδείξεις θεωρημάτων?

Όταν έχεις κατανοήσει την ύλη που διδάσκεσαι σωστά, είσαι σε θέση, να εκμεταλλευτείς τα δεδομένα/ζητούμενα που σου δίνονται ώστε να χρησιμοποιήσεις τα άλλα <<όπλα>> όπου έχεις μάθει και τα απαιτούν.
Αν έχεις ρίξει και μια-δυο ματιές στις αποδείξεις, θα είσαι σε θέση, δίχως να τις ξανά διαβάσεις(σύντομα), να τα αποδείξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bekker

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο bekker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Το μυστικό για να αριστεύσει κανείς στη σχολή του είναι να πετάξει το router του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LHK

Νεοφερμένος

Ο LHK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Όταν έχεις κατανοήσει την ύλη που διδάσκεσαι σωστά, είσαι σε θέση, να εκμεταλλευτείς τα δεδομένα/ζητούμενα που σου δίνονται ώστε να χρησιμοποιήσεις τα άλλα <<όπλα>> όπου έχεις μάθει και τα απαιτούν.
Αν έχεις ρίξει και μια-δυο ματιές στις αποδείξεις, θα είσαι σε θέση, δίχως να τις ξανά διαβάσεις(σύντομα), να τα αποδείξεις.

Ευχαριστώ Vold... γενικά όταν βλέπω αποδείξεις τρέμω....

Το μυστικό για να αριστεύσει κανείς στη σχολή του είναι να πετάξει το router του.

Χαχαχαχα, καλό αυτό το post... έλα που είμαι δημιουργός σε ένα website, οπότε δεν με αφήνουν στην ησυχία μου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top