Αν ήσουν υπουργός παιδείας...

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ναι αυτο εννοουσα μεγαλης, καπου στα 40. Γιατι εινα καιρος απο τοτε που σπουδασαν επομενως μπορει γι'αυτο να μην τα θυμουνται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Κρουκ,εκεί που λες για τα Θρησκευτικά,γιατί να μη διδάσκονταν στο Δημοτικό?...πώς θα μάθαιναν τα παιδιά τη θρησκεία τους?
Τα βιβλία μπορούμε να τα προσέχουμε αν θέλουμε και δεν κάνουμε σαν βάνδαλοι, σκίζοντάς τα...αλλά και να τα πληρώναμε,δε νομίζω να άλλαζε κάτι...είτε δωρεάν είτε πληρωμένα θα τα χαλάμε...
Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια,η γνώμη μου είναι πως χρειάζονται οι πανελλήνιες...σκέψου πόσο άδικο θα είναι για τους καλούς μαθητές να μπαίνει όλη "η σάρα και η μάρα" εκεί μέσα και να κολοβαράνε...δεν έχω με κάποιον από σας τίποτα,μιλάω γενικά,γιατί παντού υπάρχουν κακοί μαθητές...
Επίσης,οι τρεις ξένες γλώσσες θα ήταν επιπλέον πίεση για ένα μαθητή....χρειάζονται μεν,αλλά πού να βρεθεί χρόνος για τόσα μαθήματα? Η Αγγλική ήδη διδάσκεται από το Δημοτικό.

Αυτά τα ολίγα είχα να σχολιάσω:p...χωρίς κακία!

Αντιθέτως, αν δίνεις εξετάσεις στο ίδιο το πανεπιστήμιο, δεν θα μπαίνει η Σάρα και η Μάρα καθώς εσύ αν σου αρέσει η σχολή έχεις περισσότερες πιθανότητες να μπεις, καθώς οι περισσότεροι δυστηχώς δηλώνουν όλες τις σχολές και έτσι συνέχεια ανεβαίνουν οι βάσεις, αν όλοι δήλωναν 3-4 σχολές ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ, τότε όλες οι βάσεις σχεδόν (πλην της ιατρικής και γενικά των πολύ υψηλών) θα έπεφταν και έτσι θα είχαμε όλοι περισσότερες πιθανότητες εισαγωγής στο πανεπιστήμιο, το σύστημα των πανελαδικών ήταν καλό, αλλά εμείς ως τυχάρπαστοι το χαλάσαμε και συνεπώς δεν μας καλύπτει, όταν φτιάχτηκε δεν είχαν προβλεπτεί τέτοια αποτελέσματα. Ποτέ δεν φταίει μόνο το κράτος, ένα μερίδιο ευθύνης υπάρχει και στους πολίτες στην συγκεκριμένη περίπτωση άγνοιας. Το κράτος φταίει που αφού βλέπει ότι το σύστημα από κάπου χάνει δεν το αναδιαμορφώνει.

Προσωπικά αν ήμουν υπουργός παιδείας :

1) Θα ξεκινούσα την πρώτη δημοτικού από το 5ο έτος της ηλικίας των παιδιών και θα πρόσθετα την τετάρτη λυκείου.
2) Τα βιβλία θα ήταν πολύ πιο λεπτομερή και θα εξηγούν ακόμα και τους πιο απλούς όρους με παραδείγματα και σαφείς οδηγίες έτσι ώστε ο μαθητής να τα κατανοήσει, π.χ τα λυσσάρια έχουν συνοπτικές λύσεις της άσκησης όπου δεν δίνεται το σκεπτικό και για να το ερμηνεύσεις απαιτεί χρόνο, ενώ αν έλεγε Παίρνουμε το 1/ρίζα 3 και πολλαπλασιάζουμε και τον αριθμητή και τον παρονομαστή με ρίζα 3 παίρνουμε λοιπόν ρίζα 3/3, άμα γράψεις 1/ρίζα 3 = ρίζα 3/3 ένας όχι τόσο καλός μαθητής θα αδυνατούσε να καταλάβει τι έγινε...
3) Στο δημοτικό, τα παιδιά θα μάθαιναν : Ελληνικά, Αγγλικά, Μαθηματικά, Φυσική, Μουσική, Καλλιτεχνικά, Θρησκευτικα (Με δυνατότητες διδασκαλίας οποιασδήποτε θρησκείας επιλέξει το παιδί) Γυμναστική και στην Έκτη Δημοτικού Αρχαία Ελληνικα σε απλή μορφή έτσι ώστε το παιδί να μπορέσει να αποκτήσει απλές βάσεις. Όλα τα άλλα μαθήματα στο Δημοτικό είναι άχρηστα και ειδικά προπαγάνδες του τύπου : Εμείς και ο κόσμος τα οποία θα αντικαταστώντουσαν από κοινωνιολογία η οποία θα ήταν με την μορφή σεμιναρίων χωρίς να παίρνουν τα παιδιά βαθμό.
Στο Γυμνάσιο τα παιδιά θα διδάσκωνταν 2 ώρες Αρχαία την Εβδομάδα, 2 ώρες έκθεση, 3 ώρες μαθηματικά, 2 ώρες γεωμετρία, 2 ώρες φυσική, 2 ώρες Χημεία, 2 ώρες Βιολογία, 2 ώρες ιστορία, 2 ώρες καλλιτεχνικά, 1 ώρα μουσική, 1 ώρα θρησκευτικά (καλλιτεχνικά, θρησκευτικά και μουσική χωρίς βαθμολογία) 3 ώρες γυμναστική, 2 ώρες πληροφορική, 2 ώρες Αγγλικά, 2 ώρες δεύτερη γλώσσα και οι υπόλοιπες ώρες θα είναι κατεύθυνσης οι οποίες στο γυμνάσιο δεν θα βαθμολογούνται, απλά θα βοηθάνε το παιδί να προσδιορίσει την κατεύθυνση που επιθυμεί, παραδείγματος χάρη στην θετική κατεύθυνση τα παιδιά θα κάνουν εξάσκηση στα μαθηματικά και φυσική μαθαίνοντας κάτι παραπάνω για προσωπιό τους όφελος, στη θεωρητική θα αξιολογούν ένα λογοτεχνικό κείμενο. Τέλος ένα δίωρο την εβδομάδα τα παιδιά θα βλέπουν επιμορφωτικό DVD ή παρουσίαση διαφόρων θεμάτων στο αμφιθέατρο του σχολίου τους.

4)Στο λύκειο τα πράγματα μέχρι την δευτέρα λυκείου θα έπρεπε να είναι όπως περιέγραψα το γυμνάσιο πλην την βαθμολόγηση της κατεύθυνσης. Στην τρίτη λυκείου και μετά τα παιδιά θα αφοσιώνονται πλήρως στα μαθήματα που τους απασχολούν και θα δίνουν εξετάσεις στα ίδια τα πανεπιστήμια για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.

Με λίγα λόγια θα έκανα :

1) Αλλαγή των διδακτικών ωρών και του τρόπου εισαγωγής στα πανεπιστήμια
2) Πιο συλλογική μόρφωση, τα παιδιά να μην παπαγαλίζουν δηλαδή
3) Καλογραμμένα βιβλία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danaoula8

Νεοφερμένος

Η danaoula8 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
πιστευω πως μια απο τις ενεργειες ειναι 1 να καταργηθουν μαθηματα σαν οικ.οικ. πληρ. τεχνολογια
2 οι καθηγητες να επερναν στο τελος της χρονιας bonus για τους μαθητες που επιτυχαν στις εξετασεις (πεννελαδικες ιουνιου και εξαμηνου) να καταργηθει η δευτερη ξενη γλωσσα αφου βλεπουν πως καλα καλα δε μπορουμε να μαθουμε τα αγγλικα θελουν να μας μαθουν και γαλλικα η γερμανικα
3 οποιος καθηγητης χειροδοκουσε πανω σε μαθητη να εχανε τη δουλεια του και εμπαινε σε διαθεσιμοτητα για 5 χρονια........................!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Τα μαθήματα που αναφέρεις προς κατάργηση είναι βασικές γνώσεις ενός αποφοίτου Γυμνασίου. Ολα.
Bonus οι καθηγητές στο τέλος της χρονιάς; Αυτο στις ενδοσχολικές θα οδηγουσε σε φτιαχτή βαθμολογία, ενώ στις Πανελλήνιες ένα αισχρό πανελλαδικό αλισβερίσι μεταξύ καθηγητών-διορθωτών στις διάφορες πόλεις.
Να καταργηθεί η δεύτερη ξένη γλώσσα; Είσαι σοβαρή; Ακόμη και δουλειά να μη γίνεται (που στο Γυμνάσιο γίνεται και το ξέρω), το μάθημα αποτελεί κίνητρο. Εγώ έμαθα γαλλικά ακριβώς γιατί ένας χρόνος στο Γυμνάσιο μου έδωσε το κίνητρο να βρω κάποιον καθηγητή να μου κάνει.
Να λύνουμε προβλήματα που υπάρχουν, αλλά τα ανύπαρκτα; Που ακριβώς έχεις δει χειροδικία (σοβαρή) πάνω σε μαθητή; Εγώ δεν έχω δει. Κι άλλωστε γι'αυτά προβλέπονται ούτως ή άλλως ποινικές κυρώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmzk

Δραστήριο μέλος

Ο Dmzk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 451 μηνύματα.
Δεν θα αλλαζα τιποτα,γιατι με καθε αλλαγη της κυβερνησης το πρωτο πραγμα που αλλαζει ειναι η παιδεια οποτε τι; τζαμπα η αλλαγες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Οπως ειπε και ο μιβ στον πρωτο εξαμηνο η ακομα και χρονο πολλοι ξεκουραζονται απο το σχολειο ειτε συνηδειτα ειτε ασυνηδειτα, εγω προσωπικα το κανω συνηδειτα σε αυτο το εξαμηνο, αλλα ειμαι αποφασισμενη στο αλλο να δωσω την πρεπουσα σημασια. Θεωρω παντως οτι καλυτερα ειναι να ξεκουραστει καποιος στον πρωτο χρονο παρα να το παρατησει μετα. Το πανεπιστημιο ειναι παρα πολυ διαφορετικο απο το σχολειο και οσο να ναι χρειαζεται ενας χρονος προσαρμογης, για λιγο καιρο θα προσπαθεις να παρακολουθησεις αλλα δε θα τα καταφερνεις γιατι δεν εχεις καποιον να σε σπρωχνει οπως ειχες συνηθισει στο σχολειο. Ε και αυτο χρειαζεται το χρονο του για να αλλαξει. Σαφως υπαρχουν και ατομα που παρακολουθουν απο την αρχη αλλα δεν ειναι οι "καλοι" αυτοι και οι "κακοι" οι αλλοι.
Αυτο που λες για τα μαθηματα δε το ξερω και πρωτη φορα το ακουω, για ποσο παλια μιλας;

Με στο σενάριο που περιέγραψα, η Γ λυκείου θα είναι σίγουρα πιο ξεκούραστη. Οπότε δε θα χρειάζεσαι ένα χρόνο ξεκούραση.

Αυτό ίσχυε στη εποχή της μάνας μου, δηλαδή προ 25 χρόνων σίγουρα. Τώρα πότε άλλαξε, δεν το γνωρίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μιλάμε για καθαρά gap year. Το πιο χαλαρό (στην ουσία φυσιολογικό) τέμπο στη Γ' Λυκείου δεν σημαίνει και ξεκούραση. Και είμαι φανατικά υπέρ της άποψης ότι η φοιτητική ζωή σημαίνει ξεκούραστη μόρφωση. Δεν μπορείς ν'αναγκάζεις τον άλλον να είναι στην τρεχάλα μια ζωή χωρίς ένα break. ΔΕΝ γίνεται, απλά. Κι αν δεν ξεκουραστεί ως φοιτητής, δεν θα το κάνει ποτέ. Κι ακόμη κι ασυνείδητα, ο πρωτοετής φοιτητής χαλαρώνει. Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει ν'ακυρώνεται χωρίς δεύτερη ευκαιρία η προσπάθειά του;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Με στο σενάριο που περιέγραψα, η Γ λυκείου θα είναι σίγουρα πιο ξεκούραστη. Οπότε δε θα χρειάζεσαι ένα χρόνο ξεκούραση.

Αυτό ίσχυε στη εποχή της μάνας μου, δηλαδή προ 25 χρόνων σίγουρα. Τώρα πότε άλλαξε, δεν το γνωρίζω.


Ναι μονο που αυτο που λες ειναι θεωρια και αντιτιθεται σε ενα φαινομενο που ισχυει δε ξερεις πως θα ηταν οντως στην πραξη.

Στην εποχη της δικιας μου μανας (πριν καμια 30αρια χρονια) που τη ρωτησα παντως δεν ειχαν τετοια.

Θεωρω παντως πως η ελευθερια που δινει το ελληνικο πανεπιστημιο ειναι ανεκτιμητη, πεθαναν και ανθρωποι για αυτην και για μενα η προσπαθεια καταργησης της δια της πλαγιας που το προσπαθουν ειναι ανεπιτρεπτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ξαναλέω ότι νομίζω το όριο του διπλάσιου χρόνου που θεσπίστηκε για τους αιωνίους είναι κάτι παραπάνω από επαρκές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Μιλάμε για καθαρά gap year. Το πιο χαλαρό (στην ουσία φυσιολογικό) τέμπο στη Γ' Λυκείου δεν σημαίνει και ξεκούραση. Και είμαι φανατικά υπέρ της άποψης ότι η φοιτητική ζωή σημαίνει ξεκούραστη μόρφωση. Δεν μπορείς ν'αναγκάζεις τον άλλον να είναι στην τρεχάλα μια ζωή χωρίς ένα break. ΔΕΝ γίνεται, απλά. Κι αν δεν ξεκουραστεί ως φοιτητής, δεν θα το κάνει ποτέ. Κι ακόμη κι ασυνείδητα, ο πρωτοετής φοιτητής χαλαρώνει. Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει ν'ακυρώνεται χωρίς δεύτερη ευκαιρία η προσπάθειά του;

Στη τρεχάλα είναι κάποιος που περνά τα μαθήματα του πρώτου έτους έστω και οριακά; Εγώ θα έλεγα ότι είναι τεμπελιά να μην περνάς τα μισά π.χ. μαθήματα.

Άσε που ξεκουράζεσαι από τον Ιούνιο μέχρι το Σεπτέμβριο. 4 μήνες.

Τι να πω μπορεί να κάνω λάθος, δεν έχω εμπειρία από Πανεπιστήμιο, αλλά άμα περάσω του χρόνου, θα προσπαθώ να μην αφήνω μαθήματα να μένουν για το επόμενο εξάμηνο, ή τον επόμενο χρόνο. Άσε που θα πρέπει να τελειώσεις με καλό βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Θα μείωνα την σχολική παραβατικότητα, οι καθηγητές θα περνούσαν από τεστ για την ψυχολογική τους κατάσταση, το Μ.Ο. στο Λύκειο που πρέπει να περάσει την τάξη για να πάει στην επόμενη θα πάει από 9,5 στο 13, θα αφαιρούσα ώρες από ορισμένα μαθήματα στο λύκειο και ορισμένα μαθήματα επιλογής θα τα έκανα γενικής παιδείας, και άλλα πολλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Ναι μονο που αυτο που λες ειναι θεωρια και αντιτιθεται σε ενα φαινομενο που ισχυει δε ξερεις πως θα ηταν οντως στην πραξη.

Πιστεύω ότι η Γ λυκείου δε θα είναι τέτοιο παλούκι, αν η είσοδος στο πανεπιστήμιο δε κρίνεται από τις Πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το γεγονός ότι τα μαθήματα μεταφέρονται είναι εξ'ορισμού βασικός παράγοντας που σου αφήνει περιθώρια να πάρεις πτυχίο με μεγαλύτερο βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Στη τρεχάλα είναι κάποιος που περνά τα μαθήματα του πρώτου έτους έστω και οριακά; Εγώ θα έλεγα ότι είναι τεμπελιά να μην περνάς τα μισά π.χ. μαθήματα.

Άσε που ξεκουράζεσαι από τον Ιούνιο μέχρι το Σεπτέμβριο. 4 μήνες.

Τι να πω μπορεί να κάνω λάθος, δεν έχω εμπειρία από Πανεπιστήμιο, αλλά άμα περάσω του χρόνου, θα προσπαθώ να μην αφήνω μαθήματα να μένουν για το επόμενο εξάμηνο, ή τον επόμενο χρόνο. Άσε που θα πρέπει να τελειώσεις με καλό βαθμό.


Δεν ξεκουραζεσαι τοσο κανεις λαθος. Τον Αυγουστο ξεκινουν οι εξεταστικες και η προηγουμενη τελειωνει τον Ιουνιο. Κι εγω ετσι ελεγα οτι θα κανω αλλα στην πραξη μου βγηκε αλλιως και πιστευω θα το ζησεις κι εσυ, ισως περισσοτερο ισως λιγοτερο αλλα θα το ζησεις. Το οτι μενουν μαθηματα δεν ειναι απαραιτητα κακο, γιατι σου δινεται η ευκαιρια να το περασεις και ισως με πολυ καλυτερο βαθμο απο οτι θα μπορουσες μεσα στο εξαμηνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

candygirl

Νεοφερμένος

Η candygirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
θα καταργούσα τις πανελλήνιες, τη γενική παιδεία στην γ'λυκείου και θα έβαζα ένα προπαρασκευαστικό έτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

candygirl96

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η candygirl96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 335 μηνύματα.
τι θα αλλαζα;;;απο που να αρχισω...θα αυξουσα τισ εκδρομεσ,θα καταργουσα τα προχειρα,οι μαθητεσ θα επελεγαν τα μαθηματα που ηθελαν,το σχολειο δεν θα διαρκουσε 7 ωρεσ,αλλα 5[το πολυ].ακομα,θα καταργουσα τισ αθλιεσ-αισχρεσ εξετασεισ και πανελληνειεσ που το μονο που προσφερουν στουσ μαθητεσ ειναι αγχοσ και πανικο...δεν μου ερχινται αλλα αυτη τη στιγμη...:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
και θα εκανες την παιδεια BorDeLo... sorry κιολας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Λένα~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Λένα~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,659 μηνύματα.
τι θα αλλαζα;;;απο που να αρχισω...θα αυξουσα τισ εκδρομεσ,θα καταργουσα τα προχειρα,οι μαθητεσ θα επελεγαν τα μαθηματα που ηθελαν,το σχολειο δεν θα διαρκουσε 7 ωρεσ,αλλα 5[το πολυ].ακομα,θα καταργουσα τισ αθλιεσ-αισχρεσ εξετασεισ και πανελληνειεσ που το μονο που προσφερουν στουσ μαθητεσ ειναι αγχοσ και πανικο...δεν μου ερχινται αλλα αυτη τη στιγμη...:lol:
και ολοι οι ανθρωποι θα ηταν τουβλα ε???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jackass

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jackass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
1.ουτε που θα σκεφτομουν την αλλαγη του αρθρου 16.Θα απογορευα την ιδρυση ολων των ιδιωτικων εκπαιδευτικων ιδρυματων κ θα επετρεπα μονο την υπαρξη δημοσιων σχολειων κ πανεπιστημιων.....
2.θα φροντιζα τον εκσυγχρονισμο ολων των σχολειων κ των πανεπιστημιων ωστε να εξασφαλιστουν καταληλες συνθηκες εκπαιδευσης.
3.οι καθηγητες θα διοριζονταν κατοπιν αυστηρων ψυχολογικων τεστ κ ελεγχο ικανοτητας να εκπαιδευσουν παιδια
4.θα καταργουνταν οι πανελλαδικες κ οι ελεγχοι που ειναι ψυχοφθορες διαδικασιες κ οδηγουν στην στειρα μαθηση κ τη βαθμοθηρια
5.θα φροντιζα να αποκτουν οι μαθητες κυριως μεχρι κ τη τριτη λυκειου σφαιρικη μορφωση.
6.στα αει κ τα τει θα εισαγονταν κατοπιν ενος προπαρασκευαστικου ετους στη σχολη που θελει ο καθενας μεσω ειδικων εξετασεων που θα αφορουσαν μαθηματα σχετικα με το περιεχομενο της σχολης
7.μετα απο τοση δουλεια θα προχωρουσα στην υπεξαιρεση μερικων εκατομμυριων ευρω απο το ταμειο του υπουργειου για να κανω κ ενα εξοχικο στη μαγευτικη Καραιβικη.............:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
7.μετα απο τοση δουλεια θα προχωρουσα στην υπεξαιρεση μερικων εκατομμυριων ευρω απο το ταμειο του υπουργειου για να κανω κ ενα εξοχικο στη μαγευτικη Καραιβικη.............:lol:

Χωρίς παρεξήγηση, η δήλωσή σου αυτή σημαίνει ότι η νοοτροπία του κορακιού έχει περάσει σε όλους μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top