Ανθρωπιστικές ή Θετικές επιστήμες;

Ανθρωπιστικές ή Θετικές επιστήμες; Τι ακολουθήσατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 69)
  • Ανθρωπιστικές

    Ψήφοι: 28 40.6%
  • Θετικές

    Ψήφοι: 41 59.4%

Giovanni_

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Deutsch... Lover

New member

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.
Απαιτώ να εμφανιστεί όλη η συνομοταξία της θετικής να τους δείξουμε ποιοι είναι οι περισσότεροι σε αυτό το φόρουμ.:pfff:
Κακιέ άνθρωπε. :mad:
Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Και εγώ εύχομαι να γίνεις η καλύτερη καθηγήτρια Γερμανικών σε όλη την Ελλάδα!:D
Danke schön :inlove:
 

Indiana Jones

Well-known member

Ο Ιάκωβος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 368 μηνύματα.
Απαιτώ να εμφανιστεί όλη η συνομοταξία της θετικής να τους δείξουμε ποιοι είναι οι περισσότεροι σε αυτό το φόρουμ.:pfff:
Λογικό είναι να είστε περισσότεροι επειδή υπάρχει τεράστια υποβάθμιση και bullying προς τις ανθρωπιστικές επιστήμες.:/:
 

Carpe_Diem

New member

Η Άλκηστις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Λογικό είναι να είστε περισσότεροι επειδή υπάρχει τεράστια υποβάθμιση και bullying προς τις ανθρωπιστικές επιστήμες.:/:
Στο δικό μου σχολείο, οι καθηγητές μόνο που δεν έπεφταν στα πόδια μας για να ακολουθήσουμε τις θετικές. Μην σας ακούγεται υπερβολική η λέξη bullying. Ο φυσικός μας, απαξίωνε με κάθε ευκαιρία απροκάλυπτα τα θεωρητικά μαθήματα και ιδίως τα αρχαία, λέγοντας χαρακτηριστικά: Ποτέ στην ζωή μου δεν χρειάστηκα τα αρχαία κι ούτε εσείς θα τα χρειαστείτε. Βλακείες είναι αυτά (!).
Και κάπως έτσι φέτος, στην φουρνιά μου, με το ζόρι συμπληρώνεται 1 τμήμα θεωρητικής. Τα υπόλοιπα 4 βουρ για θετικές επιστήμες ''που θέλουν λιγότερο διάβασμα'' σύμφωνα με τους καθηγητές.
 

Johnny15

Well-known member

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,017 μηνύματα.

Athr

New member

Ο Athr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Ζήτηση και προσφορά. Ο κόσμος αυτή τη στιγμή δίνει μεγαλύτερη αξία στα STEM επαγγέλματα καθώς βλέπει ότι έχουν μεγαλύτερη αντίκτυπο στην καλύτερευση της ζωής του ανθρώπου. Δεν ξέρω γιατι θέλετε τοσο πολύ να υπάρχει ισάξια αντιπροσώπευση στις θετικές και στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Δεν χρειάζεται να βγαίνουν τόσοι πολυ ειδικευμένοι στ αρχαία (το ιδιο μπορει να ειπωθει ως ενα βαθμο και για τα μαθηματικα κλπ αλλα σιγουρα χρειάζονται σε πολυ μεγαλύτερο βαθμό). Και ο καθηγητης έχει δίκιο, στη μεγαλύτερη πλειοψηφία των ανθρώπων η ειδίκευση των αρχαίων έχει πολύ μικρό αντίκτυπο στην αυτολοκλήρωση των ανθρώπων απλά στην Ελλάδα τρώμε απο μικροί την καραμέλα του "ποσο σημαντικά είναι τ αρχαία και μπλα μπλα" που κυριως πιστευω αποσκοπεί στην διατήρηση υπεραπαραγωγής ανεργών φιλολογών και μη παραγωγικών επαγγελμάτων (Ζήτηση και προσφορά).

Θέματα όπως διατροφή, ψυχολογία, αγορά εργασίας, οικονομικά πραγματικού κόσμου και άλλα τέτοια concepts δεν αγγίζονται ή παιρνούνται αφ'υψηλου απο το σχολείο, όταν οποιοσδήποτε σοβαρος ενηλικας θα σου πει ότι επηρεάζουν άμεσα την ζωη τους καθημερινά ενώ καθόμαστε και ασχολούμαστε γιατι τα παιδία στα σχολεία δεν κάθονται να παπαγαλίσουν (γιατί αυτό κανουν επι το πλείστον, μην εθελοτυφλούμε) περισσότερες ώρες αρχαία. Οσοί είστε στη διαδικασία επιλογής κατευθυνσης ή επαγγέλματος κάντε τη χάρη στην εαυτό σας και ψάξτε διεξοδικά τι προοπτικές έχει κάθε επαγγέλμα και αν μπορείτε βρείτε άτομα που έργάζονται στα συγκεκριμένα να σας πουνε την πραγματική κατάσταση, μην ακούτε μόνο γονείς και καθηγητές που έιναι τυφλοί απο τις προκαταλήψεις τους. My 2 cents.
 

Alex_t

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,292 μηνύματα.
Φέτος των ανθρωπιστικών είστε περισσότεροι εδώ μέσα. Εγώ μόνο με τη στεφανία και μια φορά στον αιώνα ( στο στέκι γιατί έξω από εδώ κάθε μέρα) με την σολεάδο μιλούσαμε:P

Καλή σας επιτυχία ξανά και εύχομαι να κάνετε τα όνειρα πραγματικότητα και να μη μετανιώσετε την θεωρητική βεβαίως βεβαίως:P ( πλάκα κάνω, εσείς μου φαίνεστε καμμένοι)
Οι περισσότεροι εδώ είναι του '19. Οι θεωρητικοί του '18 είμαστε δυο-τρεις :P.
Πάντως, τα παιδιά των οικονομικών είναι πολύ περισσότερα και από τους θετικούς και από τους θεωρητικούς στο σχολείο μου (και στα υπόλοιπα θαρρώ), αφού γενικά υπάρχει η εντύπωση πως είναι η πιο ξεκούραστη κατεύθυνση.

( πλάκα κάνω, εσείς μου φαίνεστε καμμένοι)
:hehe: :hehe:
 

Giovanni_

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ζήτηση και προσφορά. Ο κόσμος αυτή τη στιγμή δίνει μεγαλύτερη αξία στα STEM επαγγέλματα καθώς βλέπει ότι έχουν μεγαλύτερη αντίκτυπο στην καλύτερευση της ζωής του ανθρώπου. Δεν ξέρω γιατι θέλετε τοσο πολύ να υπάρχει ισάξια αντιπροσώπευση στις θετικές και στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Δεν χρειάζεται να βγαίνουν τόσοι πολυ ειδικευμένοι στ αρχαία (το ιδιο μπορει να ειπωθει ως ενα βαθμο και για τα μαθηματικα κλπ αλλα σιγουρα χρειάζονται σε πολυ μεγαλύτερο βαθμό). Και ο καθηγητης έχει δίκιο, στη μεγαλύτερη πλειοψηφία των ανθρώπων η ειδίκευση των αρχαίων έχει πολύ μικρό αντίκτυπο στην αυτολοκλήρωση των ανθρώπων απλά στην Ελλάδα τρώμε απο μικροί την καραμέλα του "ποσο σημαντικά είναι τ αρχαία και μπλα μπλα" που κυριως πιστευω αποσκοπεί στην διατήρηση υπεραπαραγωγής ανεργών φιλολογών και μη παραγωγικών επαγγελμάτων (Ζήτηση και προσφορά).

Θέματα όπως διατροφή, ψυχολογία, αγορά εργασίας, οικονομικά πραγματικού κόσμου και άλλα τέτοια concepts δεν αγγίζονται ή παιρνούνται αφ'υψηλου απο το σχολείο, όταν οποιοσδήποτε σοβαρος ενηλικας θα σου πει ότι επηρεάζουν άμεσα την ζωη τους καθημερινά ενώ καθόμαστε και ασχολούμαστε γιατι τα παιδία στα σχολεία δεν κάθονται να παπαγαλίσουν (γιατί αυτό κανουν επι το πλείστον, μην εθελοτυφλούμε) περισσότερες ώρες αρχαία. Οσοί είστε στη διαδικασία επιλογής κατευθυνσης ή επαγγέλματος κάντε τη χάρη στην εαυτό σας και ψάξτε διεξοδικά τι προοπτικές έχει κάθε επαγγέλμα και αν μπορείτε βρείτε άτομα που έργάζονται στα συγκεκριμένα να σας πουνε την πραγματική κατάσταση, μην ακούτε μόνο γονείς και καθηγητές που έιναι τυφλοί απο τις προκαταλήψεις τους. My 2 cents.
Πολύ σωστός κατά την άποψη μου αν και μάλλον θα πέσουν να σε φάνε για αυτά που είπες περί Αρχαίων και λοιπών φιλολογικών μαθημάτων
 

Indiana Jones

Well-known member

Ο Ιάκωβος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 368 μηνύματα.
Ζήτηση και προσφορά. Ο κόσμος αυτή τη στιγμή δίνει μεγαλύτερη αξία στα STEM επαγγέλματα καθώς βλέπει ότι έχουν μεγαλύτερη αντίκτυπο στην καλύτερευση της ζωής του ανθρώπου. Δεν ξέρω γιατι θέλετε τοσο πολύ να υπάρχει ισάξια αντιπροσώπευση στις θετικές και στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Δεν χρειάζεται να βγαίνουν τόσοι πολυ ειδικευμένοι στ αρχαία (το ιδιο μπορει να ειπωθει ως ενα βαθμο και για τα μαθηματικα κλπ αλλα σιγουρα χρειάζονται σε πολυ μεγαλύτερο βαθμό). Και ο καθηγητης έχει δίκιο, στη μεγαλύτερη πλειοψηφία των ανθρώπων η ειδίκευση των αρχαίων έχει πολύ μικρό αντίκτυπο στην αυτολοκλήρωση των ανθρώπων απλά στην Ελλάδα τρώμε απο μικροί την καραμέλα του "ποσο σημαντικά είναι τ αρχαία και μπλα μπλα" που κυριως πιστευω αποσκοπεί στην διατήρηση υπεραπαραγωγής ανεργών φιλολογών και μη παραγωγικών επαγγελμάτων (Ζήτηση και προσφορά).

Θέματα όπως διατροφή, ψυχολογία, αγορά εργασίας, οικονομικά πραγματικού κόσμου και άλλα τέτοια concepts δεν αγγίζονται ή παιρνούνται αφ'υψηλου απο το σχολείο, όταν οποιοσδήποτε σοβαρος ενηλικας θα σου πει ότι επηρεάζουν άμεσα την ζωη τους καθημερινά ενώ καθόμαστε και ασχολούμαστε γιατι τα παιδία στα σχολεία δεν κάθονται να παπαγαλίσουν (γιατί αυτό κανουν επι το πλείστον, μην εθελοτυφλούμε) περισσότερες ώρες αρχαία. Οσοί είστε στη διαδικασία επιλογής κατευθυνσης ή επαγγέλματος κάντε τη χάρη στην εαυτό σας και ψάξτε διεξοδικά τι προοπτικές έχει κάθε επαγγέλμα και αν μπορείτε βρείτε άτομα που έργάζονται στα συγκεκριμένα να σας πουνε την πραγματική κατάσταση, μην ακούτε μόνο γονείς και καθηγητές που έιναι τυφλοί απο τις προκαταλήψεις τους. My 2 cents.
Λοιπόν, εντάξει στα αρχαία μπορεί να υπάρχει σε ένα βαθμό αποστήθιση(όχι παπαγαλία) αλλά και στη θεωρία και τους τύπους των μαθηματικών και της φυσικής τι υπάρχει;Φαντασία και κριτική ικανότητα;Ας γελάσω!
Αφού είναι αυτή η άποψη της ανθρωπότητας που λες εσύ,τότε ας καταργηθούν οι ανθρωπιστικές επιστήμες. Έτσι,τα πυρηνικά όπλα και οι πόλεμοι θα γίνουν ανεξέλεγκτοι,δε θα υπάρχει πρόοδος στις επιστήμες και χωρίς τη γλώσσα όλα θα εξαφανιστούν. Δεν θα υπάρχει η ιστορία για να μαθαίνουμε τα λάθη του παρελθόντος ούτε παιδεία.
Σταματήστε πια αυτές τις ταμπέλες.Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιες απόψεις εν έτει 2017 στα μυαλά των ανθρώπων.Ξυπνήστε λίγο!
 

harry akritas

Well-known member

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,598 μηνύματα.
Αφού είναι αυτή η άποψη της ανθρωπότητας που λες εσύ,τότε ας καταργηθούν οι ανθρωπιστικές επιστήμες. Έτσι,τα πυρηνικά όπλα και οι πόλεμοι θα γίνουν ανεξέλεγκτοι,δε θα υπάρχει πρόοδος στις επιστήμες και χωρίς τη γλώσσα όλα θα εξαφανιστούν. Δεν θα υπάρχει η ιστορία για να μαθαίνουμε τα λάθη του παρελθόντος ούτε παιδεία.
Ηρέμησε λίγο. Κανείς δεν είπε ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες είναι εν γένει άχρηστες ή ότι δεν θέλουμε καθόλου τέτοιους επιστήμονες. Απλά, τη σημερινή εποχή, τέτοιου είδους επιστήμονες έχουν λιγότερη ζήτηση από τους υπόλοιπους και ορισμένοι δεν συνεισφέρουν αρκετά στην οικονομία της εποχής. Αυτό δεν κάνει τις ανθρωπιστικές επιστήμες άχρηστες.

Btw η γλώσσα δεν δημιουργήθηκε από τους φιλόλογους.:P
 

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 1,212 μηνύματα.
Ας μην εκτροχιάζουμε το θέμα.... :)

Όλες οι επιστήμες είναι ωραίες, σημαντικές και το μόνο που αλλάζει, είναι το τι είδους επιστήμη αποζητά κατά διαστήματα ο κόσμος. :)

Νομίζω ότι γενικά οι Θετικοί είναι περισσότεροι από τους Θεωρητικούς. Δεν ξέρω για το φόρουμ, αλλά γενικά στα σχολεία, παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι ακολουθούν θετική (και οι περισσότεροι από αυτούς πάνε οικονομίας και πληροφορικής :P).
Στο σχολείο μου, στη πρώτη λυκείου ήμασταν 60 παιδιά. Τα 40 περίπου θα πάνε θετική και οι υπόλοιποι 20 θεωρητική. Εκτός από 2-3 παιδιά που θα πάνε ΕΠΑΛ.

Στο σχολείο μιας φίλης μου, από τα 150 παιδιά περίπου, τα 30-35 θα πάνε θεωρητική μόνο.

Και ξέρω παρόμοια ποσοστά και από φίλους μου στην Αθήνα..

:( :P
 

Athr

New member

Ο Athr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Λοιπόν, εντάξει στα αρχαία μπορεί να υπάρχει σε ένα βαθμό αποστήθιση(όχι παπαγαλία) αλλά και στη θεωρία και τους τύπους των μαθηματικών και της φυσικής τι υπάρχει;Φαντασία και κριτική ικανότητα;Ας γελάσω!
Αφού είναι αυτή η άποψη της ανθρωπότητας που λες εσύ,τότε ας καταργηθούν οι ανθρωπιστικές επιστήμες. Έτσι,τα πυρηνικά όπλα και οι πόλεμοι θα γίνουν ανεξέλεγκτοι,δε θα υπάρχει πρόοδος στις επιστήμες και χωρίς τη γλώσσα όλα θα εξαφανιστούν. Δεν θα υπάρχει η ιστορία για να μαθαίνουμε τα λάθη του παρελθόντος ούτε παιδεία.
Σταματήστε πια αυτές τις ταμπέλες.Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιες απόψεις εν έτει 2017 στα μυαλά των ανθρώπων.Ξυπνήστε λίγο!
Πρώτα απ' όλα το επιχειρημά σου είναι strawman's (https://greekskeptic.blogspot.gr/2010/01/1.html), συγχαρητήρια. Ξαναδιαβασε και θα δεις δεν λέω οτι πρέπει να καταργηθούν οι ανθρωπιστικές επιστήμες αλλά το ποσοστό που επιλέγουν να ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ αυτες, θα πρέπει να υπακούν στους νόμους της αγοράς, αν χρειαζόμαστε 20% του δυναμικού να δουλεύουν σ αυτές, τόσους πρέπει να προωθει το σχολείο και όχι 50% για να τονώσουμε τον εγωισμό των φιλόλογων.

Ο σκοπός είναι να έχουμε περισσότερους γενικα μορφώμενους πολίτες ενώ παράλληλα ειδικευμένους σε ποσοστά που απαιτεί η αγορά εργασίας. Γελάω αν πιστευεις οτι επειδη σπουδασες ιστορικό αρχαιολογικό είσαι καταλληλότερος να σταματήσεις πυρηνικους πολέμους και εξαφάνιση επιστημών, κάτι το οποίο καθορίζεται κυριώς λόγω πολιτικής, κάτι το οποίο ο μέσος 18χρονος (και σε μεγάλο βαθμό πολίτες), έχουν ελάχιστη γνώση και άποψη, λόγω μηδενικής σωστής παιδείας με γνώμωνα την κριτικη σκέψη που λείπει απο τα σχολεία. Αλλα συγχαρητήρια μπορεις να μεταφράσεις τέλεια τον επιτάφειο του Περικλή ή να πεις απέξω το κομμάτι του Καποδίστρια. Πάμε μπροστά έτσι.

Και να τα μαθηματικά έτσι όπως διδάσκονται (πλην της γεωμετρίας θα λεγα ισως) έχουν μια λογική παπαγαλίας, αλλά είναι ένα μάθημα που απο την φύση του αμα θες να σαι καλός πρέπει να χεις μια αλφα κατανόηση, και ιδιαίτερα αν το συνεχίσεις στο πανεπιστήμιο και τα χρειαστείς στην δουλεία σου, κάτι το οποίο δεν μπορώ να το πώ για τα αρχαία και την ιστορία έτσι όπως διδάσκονται.
 

miss marple

Well-known member

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 479 μηνύματα.
Ζήτηση και προσφορά. Ο κόσμος αυτή τη στιγμή δίνει μεγαλύτερη αξία στα STEM επαγγέλματα καθώς βλέπει ότι έχουν μεγαλύτερη αντίκτυπο στην καλύτερευση της ζωής του ανθρώπου. Δεν ξέρω γιατι θέλετε τοσο πολύ να υπάρχει ισάξια αντιπροσώπευση στις θετικές και στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Δεν χρειάζεται να βγαίνουν τόσοι πολυ ειδικευμένοι στ αρχαία (το ιδιο μπορει να ειπωθει ως ενα βαθμο και για τα μαθηματικα κλπ αλλα σιγουρα χρειάζονται σε πολυ μεγαλύτερο βαθμό). Και ο καθηγητης έχει δίκιο, στη μεγαλύτερη πλειοψηφία των ανθρώπων η ειδίκευση των αρχαίων έχει πολύ μικρό αντίκτυπο στην αυτολοκλήρωση των ανθρώπων απλά στην Ελλάδα τρώμε απο μικροί την καραμέλα του "ποσο σημαντικά είναι τ αρχαία και μπλα μπλα" που κυριως πιστευω αποσκοπεί στην διατήρηση υπεραπαραγωγής ανεργών φιλολογών και μη παραγωγικών επαγγελμάτων (Ζήτηση και προσφορά).

Θέματα όπως διατροφή, ψυχολογία, αγορά εργασίας, οικονομικά πραγματικού κόσμου και άλλα τέτοια concepts δεν αγγίζονται ή παιρνούνται αφ'υψηλου απο το σχολείο, όταν οποιοσδήποτε σοβαρος ενηλικας θα σου πει ότι επηρεάζουν άμεσα την ζωη τους καθημερινά ενώ καθόμαστε και ασχολούμαστε γιατι τα παιδία στα σχολεία δεν κάθονται να παπαγαλίσουν (γιατί αυτό κανουν επι το πλείστον, μην εθελοτυφλούμε) περισσότερες ώρες αρχαία. Οσοί είστε στη διαδικασία επιλογής κατευθυνσης ή επαγγέλματος κάντε τη χάρη στην εαυτό σας και ψάξτε διεξοδικά τι προοπτικές έχει κάθε επαγγέλμα και αν μπορείτε βρείτε άτομα που έργάζονται στα συγκεκριμένα να σας πουνε την πραγματική κατάσταση, μην ακούτε μόνο γονείς και καθηγητές που έιναι τυφλοί απο τις προκαταλήψεις τους. My 2 cents.
come on, not that again.... δε θεωρείτε όλοι ότι το δίλημμα θεωρητική-θετική και η συζήτηση γύρω από τη μη χρησιμότητα της θεωρητικής έχει κουράσει?

Χωρίς παρεξήγηση athr, δεν έχω κάτι μαζί σου, δεν έχουμε άλλωστε συναντηθεί ποτέ εδώ μέσα ( by the way, εκτιμώ το συγκροτημένο τρόπο με τον οποίο εκφράζεσαι :P ), αλλά έλεος κάπου ρε παιδιά, όλο αυτό είναι άσκοπο.... και αυτό πάει και στους θετικούς -κατά κύριο λόγο- που τα λένε αυτά και στους θεωρητικούς που απαντάνε και προβαίνουν σε ''αντεπίθεση'' ανούσια!

Καλή επιτυχία σε όλους θα πω εγώ, θεωρητικούς και θετικούς-τεχνολογικούς (όπως λέγαμε στα χρόνια μου :P )-οικονομικοπληροφορικούς. Και να θυμάστε ότι χωρίς διάβασμα δεν πάτε πουθενά (δυστυχώς και ευτυχώς)... :D
 

Deutsch... Lover

New member

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.
Παιδιά,

κανείς δεν υποβαθμίζει τις... επιστήμες κανενός! Είναι απόλυτα φυσιολογικό οι θετικοί να υποστηρίζουν τις θετικές επιστήμες και οι ανθρωπιστές τις δικιές τους. Μα να ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή; Οι επιστήμες δεν έχουν να κάνουν με το σχολείο και μια ριμαδοκατεύθυνση! Μπορείτε αρχικά να το καταλάβετε ΟΛΟΙ αυτό;
Μιλάτε με αριθμούς... Ωραία, θα μιλήσω και εγώ με αριθμούς και θα σας θέσω το εξης ερώτημα:
Από τα 20 άτομα πχ που θα πάνε θεωρητική στο σχολείο, πόσοι ξέρουν τι θα πει θεωρητική; Πόσοι διαβάζουν ιστορία επειδή την αγαπούν; Πόσοι λύνουν άγνωστα επειδή έχουν τρέλα με τη μετάφραση; Πόσοι κάθονται και κάνουν λατινικά επειδή είναι ταλέντα στις ξένες γλώσσες; Από τους 20, ούτε οι 5 ( και πολλούς βάζω). Το ότι κάποιος μπορεί να ''παπαγαλίζει'' 100 σελ ιστορία ή 100 αρχικούς χρόνους στα αρχαία, εμένα δεν μου λέει ΤΙΠΟΤΑ. Δεν μου δείχνει καμία ανωτερότητα της θεωρητικής. Το αντίστοιχο ισχύει και με τη θετική. Πάω θετική για να μη με πουν ''χαζό'' που πήγα θεωρητική, επειδή θέλω να γίνω γιατρός γιατί το λέει η θεία Μαρία ( χρόνια πολλά) από το χωριό, επειδή δεν είμαι καλός παπαγάλος. So what? Ποιος ο λόγος να μιλάμε για κατευθύνσεις από τη στιγμή που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;

Αυτό που διδάσκεστε στο σχολείο νομίζετε πως είναι η επιστήμη της ιστορίας, της χημείας και της βιολογίας;

Να σας πω τη πικρή αλήθεια; Ξέρω μαθηματικούς που γνωρίζουν πολλή περισσότερη ιστορία από έναν θεωρητικό. Ξέρω φυσικούς που λατρεύουν τη λογοτεχνία και έχουν τεράστιες βιβλιοθήκες. Ξέρω φιλολόγους που στο σχολείο έλυναν θέματα μαθηματικών στις εξετάσεις και όχι για πλάκα. Ξέρω ανθρωπιστές που είχαν όνειρο να ασοχληθούν με τη λειτουργία της γλώσσας στον εγκέφαλο και έτσι σπούδασαν ΚΑΙ βιολογία.

ΑΥΤΟ θα πει επιστήμη. Το ότι είστε σε μια κατεύθυνση δεν μου λέει ότι έχει κανείς ιδέα των επιστημών που διδάσκεται.
Το ότι είστε σε μια κατεύθυνση δεν σημαίνει πως αργότερα δεν μπορεί να γνωρίσετε και να αγαπήσετε επιστήμες της ''άλλης κατεύθυνσης''
Η θεωρητική δεν είναι για λιγότερο έξυπνους.
Οι θετικοί δεν είναι genius.
Οι θεωρητικοί δεν είναι χαζοί.
Οι θετικοί δεν είναι επιστήμονες επειδή έκαναν μαθηματικά κατεύθυνσης στη β λυκείου.
Οι θεωρητικοί δεν είναι διαβαστεροί επειδή κατάφεραν να γράψουν 20 στα λατινικά με 25 γνωστά κείμενα, μεταφράσεις και συντακτικό από έξω.


Με αγάπη

μια θεωρητική που αγαπά την ιστορία, τις γλώσσες, τη λογοτεχνία και τα μαθηματικά


Καλή Παναγιά.
 

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Global Health and Disaster Medicine και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 12,471 μηνύματα.
Ν' αγιάσει το στόμα σου :D
 

miss marple

Well-known member

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 479 μηνύματα.
Παιδιά,

κανείς δεν υποβαθμίζει τις... επιστήμες κανενός! Είναι απόλυτα φυσιολογικό οι θετικοί να υποστηρίζουν τις θετικές επιστήμες και οι ανθρωπιστές τις δικιές τους. Μα να ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή; Οι επιστήμες δεν έχουν να κάνουν με το σχολείο και μια ριμαδοκατεύθυνση! Μπορείτε αρχικά να το καταλάβετε ΟΛΟΙ αυτό;
Μιλάτε με αριθμούς... Ωραία, θα μιλήσω και εγώ με αριθμούς και θα σας θέσω το εξης ερώτημα:
Από τα 20 άτομα πχ που θα πάνε θεωρητική στο σχολείο, πόσοι ξέρουν τι θα πει θεωρητική; Πόσοι διαβάζουν ιστορία επειδή την αγαπούν; Πόσοι λύνουν άγνωστα επειδή έχουν τρέλα με τη μετάφραση; Πόσοι κάθονται και κάνουν λατινικά επειδή είναι ταλέντα στις ξένες γλώσσες; Από τους 20, ούτε οι 5 ( και πολλούς βάζω). Το ότι κάποιος μπορεί να ''παπαγαλίζει'' 100 σελ ιστορία ή 100 αρχικούς χρόνους στα αρχαία, εμένα δεν μου λέει ΤΙΠΟΤΑ. Δεν μου δείχνει καμία ανωτερότητα της θεωρητικής. Το αντίστοιχο ισχύει και με τη θετική. Πάω θετική για να μη με πουν ''χαζό'' που πήγα θεωρητική, επειδή θέλω να γίνω γιατρός γιατί το λέει η θεία Μαρία ( χρόνια πολλά) από το χωριό, επειδή δεν είμαι καλός παπαγάλος. So what? Ποιος ο λόγος να μιλάμε για κατευθύνσεις από τη στιγμή που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;

Αυτό που διδάσκεστε στο σχολείο νομίζετε πως είναι η επιστήμη της ιστορίας, της χημείας και της βιολογίας;

Να σας πω τη πικρή αλήθεια; Ξέρω μαθηματικούς που γνωρίζουν πολλή περισσότερη ιστορία από έναν θεωρητικό. Ξέρω φυσικούς που λατρεύουν τη λογοτεχνία και έχουν τεράστιες βιβλιοθήκες. Ξέρω φιλολόγους που στο σχολείο έλυναν θέματα μαθηματικών στις εξετάσεις και όχι για πλάκα. Ξέρω ανθρωπιστές που είχαν όνειρο να ασοχληθούν με τη λειτουργία της γλώσσας στον εγκέφαλο και έτσι σπούδασαν ΚΑΙ βιολογία.

ΑΥΤΟ θα πει επιστήμη. Το ότι είστε σε μια κατεύθυνση δεν μου λέει ότι έχει κανείς ιδέα των επιστημών που διδάσκεται.
Το ότι είστε σε μια κατεύθυνση δεν σημαίνει πως αργότερα δεν μπορεί να γνωρίσετε και να αγαπήσετε επιστήμες της ''άλλης κατεύθυνσης''
Η θεωρητική δεν είναι για λιγότερο έξυπνους.
Οι θετικοί δεν είναι genius.
Οι θεωρητικοί δεν είναι χαζοί.
Οι θετικοί δεν είναι επιστήμονες επειδή έκαναν μαθηματικά κατεύθυνσης στη β λυκείου.
Οι θεωρητικοί δεν είναι διαβαστεροί επειδή κατάφεραν να γράψουν 20 στα λατινικά με 25 γνωστά κείμενα, μεταφράσεις και συντακτικό από έξω.


Με αγάπη

μια θεωρητική που αγαπά την ιστορία, τις γλώσσες, τη λογοτεχνία και τα μαθηματικά


Καλή Παναγιά.
Αλήθεια, χαίρομαι πολύ που υπάρχουν παιδιά που σκέφτονται έτσι! :)
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να παει κάποιος θετική κατεύθυνση στο λυκειο; (και να στόχευει 3ο πεδιο)
 

Johnny15

Well-known member

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,017 μηνύματα.
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να παει κάποιος θετική κατεύθυνση στο λυκειο; (και να στόχευει 3ο πεδιο)
Να θέλει να περάσει στις σχολές της θετικής κατεύθυνσης. Παιδιά μην διαλέγετε μαθήματα, διαλέγετε επάγγελμα. Είναι κρίμα να μην πας θετική αν θες να περάσεις πχ σε παραϊατρική ή πολυτεχνική σχολή μόνο και μόνο επειδή δε θες να στρώσεις τον κώλο σου και να διαβάσεις μαθηματικά/φυσική.
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top