Αλλαγές στο Ενιαίο Λύκειο 2013 - 2016

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Είναι γελοίο αυτό που συμβαίνει.Οι πανελλήνιες ήταν τα τελευταία χρόνια(της δικής μου μαθητικής ζωής) με μικροαλλαγές ένας αν μη τι άλλο σταθερός θεσμός.Ήταν από τα λίγα κάπως σταθερά πράγματα στην Ελλάδα.Μεγάλωσα και περνούσα τις τάξεις του γυμνασίου με την πεποίθηση ότι θα δώσω τα x,y,z μαθήματα και θα πρέπει να πιάσω την τάδε βάση.Ήξερα επίσης ότι η βάση αυτή είναι (κάπως)σταθερή και μεταβάλλεται λίγο προς τα πάνω η κάτω κάθε χρόνο.Νόμιζα ότι θα είχα το περιθώριο να μην τα πάω καλά σε κάποιο μάθημα στις ενδοσχολικές εξετάσεις.Το νέο σύστημα ήρθε να τα ανατρέψει όλα αυτά,και να φέρει εμάς της Β και κάπως λιγότερο της Α στην αβεβαιότητα.Πραγματικά δεν ξέρουμε που πάνε τα τέσσερα.Ρωτάμε τους καθηγητές πράγματα και μας λένε δεν ξέρουμε!!(και με το δίκιο τους,γιατί όντως δεν ξέρουν).Μέσα σ' όλα αυτά,πρέπει ο μαθητής να αποστηθίσει τόνους ύλης,να κάνει όνειρα και να θέσει στόχους,χωρίς όμως να του ξεκαθαρίζεται η πορεία προς αυτούς!

Η Ελληνική παιδεία έχει σαπίσει.Μετά από τεράστιες προσπάθειες των κυβερνώντων,πλέον το λέω με σιγουριά.Η μόνη ελπίδα είναι να έχεις πολλά λεφτά η να σε διορίσει κάποιος και να κάθεσαι ήσυχος με τα λεφτούλια που παίρνεις.

Είναι πλέον φανερός ο ξεπεσμός του σχολείου από τους καθηγητές.Άβουλοι,νωθροί ''τρέχουν'' να βγάλουν την ύλη,με μία ''Τράπεζα'' να τους έχει αφαιρέσει το παραμικρός δικαίωμα αυτενέργειας και δημιουργικότητας.

Αυτά και από μένα,ελπίζω να μην κούρασα.Καλή τύχη σε όλους και καλή δύναμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Μη μου τα λες αυτάαα!!!!
Μα αυτό είναι γνωστό "μειονέκτημα" των θεωρητικών. Οι θετικοί αν διαβάσουν Αντιγόνη κάτι θα γράψουν. Εν αντιθέσει με ένα θεωρητικό που δεν μπορεί αν δεν έχει ασχοληθεί στις προηγούμενες χρονιές με τα θετικά δεν μπορεί να γράψει.:P


Λένε επίσης οτι θα πιθανότατα να αυξηθεί η βαθμολογία που θα παίρνεις στις μεταφράσεις (π.χ απο 30 μονάδες που έπαιρνες συνολα θα γίνουν 50) οπότε στην περίπτωση που πέσει δύσκολο κείμενο όπως στις πανελλήνιες 2013 και δεν βγαίνει εύκολα η μετάφραση η θεωρητική την @#$!$
Δε θα αλλάξει τίποτα πέρα από τις μονάδες γνωστού αγνώστου που θα είναι πια 50 50.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Μα αυτό είναι γνωστό "μειονέκτημα" των θεωρητικών. Οι θετικοί αν διαβάσουν Αντιγόνη κάτι θα γράψουν. Εν αντιθέσει με ένα θεωρητικό που δεν μπορεί αν δεν έχει ασχοληθεί στις προηγούμενες χρονιές με τα θετικά δεν μπορεί να γράψει.:P

Παντως σε πιο δυσχερή θέση με το νέο σύστημα είναι μάλλον οι μαθητές της θετικοτεχνολογικής (πράγμα άδικο φυσικά). Καταρχάς είναι υποχρεωμένοι να διαβάσουν στη β λυκείου αρχές φιλοσοφίας που ήταν μάθημα της θεωρητικής. Δεύτερον στις πανελλήνιες θα εξετάζονται πλέον στη λογοτεχνία. Επίσης στο πρόγραμμα σπουδών της γ λυκείου έχουν εξοβελιστεί πλήρως τα θετικά μαθήματα γενικής παιδείας(αυτό ευνοεί τους θεωρητικούς), σε αντίθεση με τους θετικούς που πρέπει να διαβάσουν ιστορία γενικής παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Παντως σε πιο δυσχερή θέση με το νέο σύστημα είναι μάλλον οι μαθητές της θετικοτεχνολογικής (πράγμα άδικο φυσικά). Καταρχάς είναι υποχρεωμένοι να διαβάσουν στη β λυκείου αρχές φιλοσοφίας που ήταν μάθημα της θεωρητικής. Δεύτερον στις πανελλήνιες θα εξετάζονται πλέον στη λογοτεχνία. Επίσης στο πρόγραμμα σπουδών της γ λυκείου έχουν εξοβελιστεί πλήρως τα θετικά μαθήματα γενικής παιδείας(αυτό ευνοεί τους θεωρητικούς), σε αντίθεση με τους θετικούς που πρέπει να διαβάσουν ιστορία γενικής παιδείας.
1. Με το λογική ότι πήραν μάθημα επιλογής από την κ/νση της θεωρητικής και το κάνανε μάθημα Γενικής,μπήκε με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό και η Πληροφορική.:)Άσε που στη Φιλοσοφία,αν εξαιρέσεις το 1ο κεφάλαιο τα υπόλοιπα είναι σχετικά βατά για όλους. Στο τμήμα μου να σκεφτείς υπάρχουν θετικοί που είναι καλύτεροι από πολλούς θεωρητικούς στη Φιλοσοφία. Στην Πληροφορική όμως,αν δεν έχεις φυσική κλίση και αγάπη σε τέτοιου είδους μαθήματα όσο και να χτυπιέσαι δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.:P
2. Συγγνώμη αλλά η Λογοτεχνία θα είναι μαζί με την 'Εκθεση στις Πανελλήνιες,οπότε προς τι η αδικία;:P Στην ουσία αυτό που είναι το "επικρατέστερο" μοντέλο εξέτασης στο μάθημα θα είναι μία ερώτηση που θα αναφέρεται στις αφηγηματικές τεχνικές του κειμένου και θα εξετάζεσαι σε λογοτεχνικό κείμενο που δεν πρόκειται να έχει σχέση μ'αυτά τα "πετυχημένα" που κάναμε στην 1η.Εγώ όταν το άκουσα για τη Λογοτεχνία ξενέρωσα και φρίκαρα γιατί ,αν και είμαι θεωρητική είμαι πιο λογικό και πρακτικό μυαλό και τη Λογοτεχνία της 3ης Λυκείου ουδέποτε μ'άρεσε κάποιο από τα κείμενα που διδάσκονται, αν το καλοσκεφτείς όμως το ότι θα έχεις 1-2 ερωτήσεις τέτοιου στυλ είναι κάτι που οφείλεις να ξέρεις.
3. Οι θετικοί του χρόνου θα έχετε απαλλαγεί από την παρουσία των Αρχαίων,πράγμα λυτρωτικό. Και συγγνώμη αλλά δεν είναι το ίδιο τα Μαθηματικά με την Ιστορία,σκεφτόμενος "πάσχουμε" σ'αυτό. Εννοώ οι νέοι και γενικά,οι Έλληνες ΔΕΝ ξέρουν νέα Ιστορία.:P
Αν παρηγορείσαι έχουμε και του χρόνου μάθημα Γενικής Πληροφορική.:look:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Και συγγνώμη αλλά δεν είναι το ίδιο τα Μαθηματικά με την Ιστορία,σκεφτόμενος "πάσχουμε" σ'αυτό. Εννοώ οι νέοι και γενικά,οι Έλληνες ΔΕΝ ξέρουν νέα Ιστορία.

Το μάθημα της ιστορίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα,δεν κατανοείται από κανένα παιδί.Δεν μιλάμε για σύνθετη γνώμη και κριτική σκέψη πάνω στα γεγονότα,μιλάμε για ανίδεα άτομα,τα οποία βγάζει το σύστημα αυτό.
Από τη στιγμή που η ιστορία,η φιλοσοφία αντιμετωπίζονται ως 100 σελίδες που πρέπει να θυμάμαι για 2 ώρες,κανείς δεν πρόκειται να ξέρει ούτε την ιστορία του(χωρίς όμως αυτό να τον εμποδίζει να την υμνεί).Και όχι μόνο την δική του ιστορία,ο καθένας πρέπει να έχει γνώση της ιστορίας ,όχι μόνο της νέας η της δικής του.Αν δεν αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται το μάθημα και η γνώση σταματήσει να είναι χάρτινη,τότε ίσως μάθουμε ιστορία.Αν δεν γίνει αυτό,και 9 ώρες την εβδομάδα ιστορία να κάνουμε,δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
1. Με το λογική ότι πήραν μάθημα επιλογής από την κ/νση της θεωρητικής και το κάνανε μάθημα Γενικής,μπήκε με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό και η Πληροφορική.:)Άσε που στη Φιλοσοφία,αν εξαιρέσεις το 1ο κεφάλαιο τα υπόλοιπα είναι σχετικά βατά για όλους. Στο τμήμα μου να σκεφτείς υπάρχουν θετικοί που είναι καλύτεροι από πολλούς θεωρητικούς στη Φιλοσοφία. Στην Πληροφορική όμως,αν δεν έχεις φυσική κλίση και αγάπη σε τέτοιου είδους μαθήματα όσο και να χτυπιέσαι δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.:P
2. Συγγνώμη αλλά η Λογοτεχνία θα είναι μαζί με την 'Εκθεση στις Πανελλήνιες,οπότε προς τι η αδικία;:P Στην ουσία αυτό που είναι το "επικρατέστερο" μοντέλο εξέτασης στο μάθημα θα είναι μία ερώτηση που θα αναφέρεται στις αφηγηματικές τεχνικές του κειμένου και θα εξετάζεσαι σε λογοτεχνικό κείμενο που δεν πρόκειται να έχει σχέση μ'αυτά τα "πετυχημένα" που κάναμε στην 1η.Εγώ όταν το άκουσα για τη Λογοτεχνία ξενέρωσα και φρίκαρα γιατί ,αν και είμαι θεωρητική είμαι πιο λογικό και πρακτικό μυαλό και τη Λογοτεχνία της 3ης Λυκείου ουδέποτε μ'άρεσε κάποιο από τα κείμενα που διδάσκονται, αν το καλοσκεφτείς όμως το ότι θα έχεις 1-2 ερωτήσεις τέτοιου στυλ είναι κάτι που οφείλεις να ξέρεις.
3. Οι θετικοί του χρόνου θα έχετε απαλλαγεί από την παρουσία των Αρχαίων,πράγμα λυτρωτικό. Και συγγνώμη αλλά δεν είναι το ίδιο τα Μαθηματικά με την Ιστορία,σκεφτόμενος "πάσχουμε" σ'αυτό. Εννοώ οι νέοι και γενικά,οι Έλληνες ΔΕΝ ξέρουν νέα Ιστορία.:Pκκ
Αν παρηγορείσαι έχουμε και του χρόνου μάθημα Γενικής Πληροφορική.:look:


Δεν θεωρω οτι εχει τον ιδιο βαθμο δυσκολιας η φιλοσοφια με ενα μαθημα εισαγωγης στην πληροφορικη, το οποιο περιεχει μια απλουστευμενη μορφη μαθηματικων. Αλλωστε η φιλοσοφια (τουλαχιστον κατ ' εμε ) ειναι μαθημα ειδικευσης και ενδεικνυται μονο για τους μαθητες των ανθρωπιστικων (χωρις αυτο να σημαινει οτι ενας μαθητης των θετικων δεν δυναται να τα καταφερει).Η πληροφορικη απαιτειται να υπαρχει στο προγραμμα σπουδων ως μαθημα γενικης παιδειας γιατι ειναι βασικο. Επισης, δεν εχει σχεση το τωρινο μαθημα πληροφορικης με το παλιο επιλεγομενο μαθημα πληροφορικης στη β λυκειου, γιατι πολυ απλα αυτο το μαθημα εχει μετατοπιστει στην α λυκειου ως μαθημα επιλογης (εφαρμογες πληροφορικης). Επιπροσθετα, η πληροφορικη στην γ λυκειου εχει καταργηθει ως μαθημα γ.π εδω και δυο μηνες με ειδικη τροπολογια, και εχει εισαχθει ως μαθημα προσανατολισμου. Το οτι οι νεοι δεν γνωριζουν ιστορια, αυτο φυσικα απο μονο του ειναι μια τραγικη αληθεια. Εγω εννοουσα απλα οτι ειναι κατα καποιο τροπο αδικο να ειναι υποχρεωμενοι της θετικης να διαβασουν ιστορια ενω εμεις της θεωρητικης (γιατι ειμαι θεωρητικη) να μην εχουμε κανενα μαθημα θετικου χαρακτηρα. Τελος δεν θεωρεις κατα καποιο τροπο ανεπιτρεπτο να πρεπει να εξεταστει ενα θετικος στη λογοτεχνια , ενος μαθηματος το οποιο εχει καθαρα ανθρωπιστικο χαρακτηρα. Αυτο που εννοω ειναι οτι δεν θα ηταν αρεστο σε ενα θεωρητικο να δωσει μαθηματικα. Και δεν χρειαζεται να αρχισουμε την γνωστη καραμελα οτι η λογοτεχνια προαγει την κριτικη ικανοτητα και σκεψη, γιατι και τα μαθηματικα το ιδιο κανουν αλλα δεν νομιζω οτι θα ηταν αρεστο σε εναν θεωρητικο να δωσει στις πανελληνιες μαθηματικα (οπως προανεφερα).

Συγγνωμη που δεν βαζω τονους. Απλα γραφω απο ταμπλετ και ψιλοβαριεμαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Με αφορμή αυτό το άρθρο που βρήκα τυχαία σε αυτή την ιστοσελίδα: https://toixo-toixo.blogspot.gr/2014/11/blog-post_12.html , και επειδή έχει περάσει κάποιο χρονικό διάστημα από την πρώτη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και όλοι πλέον γνωρίζουμε λίγο πολύ πως λειτουργεί, θεωρείτε τελικά ότι αυτός ο καινούργιος εκπαιδευτικός θεσμός είναι απαραίτητος στην βαθμίδα του λυκείου; Για να είμαι ειλικρινής, εξ' αρχής εγώ θεωρούσα ότι ένα τέτοιο μέτρο μόνο καταστροφικό θα ήταν για την όλη εκπαιδευτική διαδικασία. Διαβάζοντας όμως αυτό το άρθρο προβληματίστηκα. Έτσι αναρωτήθηκα εάν όντως πραγματικά χρειάζεται η τράπεζα. Από την άλλη, όμως, εάν είναι όλο αυτό να γίνεται αναξιοκρατικά και να μην υπάρχουν οι ίδιες οικονομικές δυνατότητες μεταξύ των μαθητών (αφού κάποιοι μαθητές κάνουν ιδιαίτερα και φροντιστήρια ενώ κάποιοι άλλοι δεν μπορούν), άραγε είναι δίκαιο αυτό το μέτρο; Θα ήθελα να απαντήσετε αφού διαβάσετε πρώτα το άρθρο του παραπάνω ιστότοπου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι σχέση έχει αυτός που συνέθεσε το κείμενο στο link,πάντως δεν φαίνεται να είναι άμεσα συνδεδεμένος με το νέο λύκειο.Πολύ απλά οι μόνοι που είναι άμεσα συνδεδεμένοι είναι οι μαθητές και οι καθηγητές,ούτε καν αυτοί που το έφτιαξαν.

1.Τα πράγματα είναι απλά.Λέει ότι έγινε μείωση της ύλης,όμως εμείς πέρυσι στην Α λυκείου δεν είχαμε καμία τέτοια μείωση.Εν αντιθέσει,αντιμετωπίσαμε την τερατώδη ύλη.

2.Οι 2-3 ώρες που λέει ότι μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει χωρίς Φροντ είναι αστείες.Ενδεικτικά ότι αν κάποιος πέρυσι ήθελε να είναι έτοιμος σε όλα τα μαθήματα(γιατί έχουμε και τράπεζα) καλούνταν πολλές φορές να διαβάσει την ίδια μέρα Αρχαια,Μαθηματικα,Ιστορια,Βιολογια,Πολιτικη Παιδεια η Θρησκευτικα και όχι μόνο.Απο τη μία να εμβαθύνεις στα ''σημαντικά'' και από την άλλη να είσαι διαβασμένος.

3.Λέει ότι είναι ώρα οι μαθητές να διαβάσουν περισσότερο,δηλαδή τα 6ωρα++ της Γ λυκείου δεν τους φτάνουν;

Όποιος επίσης νομίζει ότι η τράπεζα είναι αξιοκρατική δεν την έχει δει μάλλον.Ειδικά στα μαθηματικά ο βαθμός δυσκολίας πέρυσι κυμαινόταν απο το 1(στην κυριολεξια) μέχρι το 100.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι σχέση έχει αυτός που συνέθεσε το κείμενο στο link,πάντως δεν φαίνεται να είναι άμεσα συνδεδεμένος με το νέο λύκειο.Πολύ απλά οι μόνοι που είναι άμεσα συνδεδεμένοι είναι οι μαθητές και οι καθηγητές,ούτε καν αυτοί που το έφτιαξαν.

1.Τα πράγματα είναι απλά.Λέει ότι έγινε μείωση της ύλης,όμως εμείς πέρυσι στην Α λυκείου δεν είχαμε καμία τέτοια μείωση.Εν αντιθέσει,αντιμετωπίσαμε την τερατώδη ύλη.

2.Οι 2-3 ώρες που λέει ότι μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει χωρίς Φροντ είναι αστείες.Ενδεικτικά ότι αν κάποιος πέρυσι ήθελε να είναι έτοιμος σε όλα τα μαθήματα(γιατί έχουμε και τράπεζα) καλούνταν πολλές φορές να διαβάσει την ίδια μέρα Αρχαια,Μαθηματικα,Ιστορια,Βιολογια,Πολιτικη Παιδεια η Θρησκευτικα και όχι μόνο.Απο τη μία να εμβαθύνεις στα ''σημαντικά'' και από την άλλη να είσαι διαβασμένος.

3.Λέει ότι είναι ώρα οι μαθητές να διαβάσουν περισσότερο,δηλαδή τα 6ωρα++ της Γ λυκείου δεν τους φτάνουν;

Όποιος επίσης νομίζει ότι η τράπεζα είναι αξιοκρατική δεν την έχει δει μάλλον.Ειδικά στα μαθηματικά ο βαθμός δυσκολίας πέρυσι κυμαινόταν απο το 1(στην κυριολεξια) μέχρι το 100.

Να σου πω την αλήθεια ούτε και εγώ συμφωνώ απόλυτα με τον συγκεκριμένο αρθρογράφο, αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι εν μέρει έχει και ένα δίκιο. Για παράδειγμα είναι σωστό οι προαγωγικές εξετάσεις να καταντούν σαν ένα παιχνίδι; Δηλαδή επιτρέπεται καθηγητές να δίνουν SOS θέματα και να έρχονται οι μαθητές τις ημέρες των εξετάσεων και να κάνουν πάρτυ. Γιατί άλλο είναι να θέλεις να βοηθήσεις τους μαθητές (γιατί οι περισσότεροι καθηγητές θέλουν να βοηθούν τους μαθητές τους, ανθρώπινο είναι δεν το κατηγορώ), και άλλο να τους αφήνεις να προάγονται από τη μια τάξη στην άλλη χωρίς να έχουν αποκτήσει καλά καλά στοιχειώδεις γνώσεις. Ο λόγος βέβαια που δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτό το κείμενο είναι ότι ο συγγραφέας αποφεύγει κάπως να αναφερθεί στις αδικίες που έγιναν. Για παράδειγμα σε κάποια σχολεία πολύ καθηγητές βοήθησαν και με το παραπάνω, διορθώνοντας με μια υπερβολική δόση επιείκειας ενώ σε κάποια άλλα ήταν πιο αυστηροί. Επίσης σε κάποια σχολεία κληρώθηκαν εύκολα θέματα ενώ σε κάποια άλλα όχι με αποτέλεσμα να υπάρχουν βαθμολογικές ανισότητες. Δεν ξέρω τελικά όμως εάν πρέπει αυτό το σύστημα να συνεχιστεί ή όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Γεια σας. Διάβασα σε μια ιστοσελίδα οτι εκδόθηκε το πρόγραμμα σπουδών για τα αρχαία προσανατολισμού της γ λυκείου. Η ιστοσελίδα είναι η εξης: https://www.news.gr/ellada/ekpaidefs...amma-spoydon-gia-ta-arhaia-ths-g-lykeioy.html .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.

Μακάρι μακάρι μακάρι...
Δεν ξέρω πόσο καλή ιδέα είναι να μην δώσουν πανελλήνιες πάντως για την τράπεζα θεμάτων με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Μακάρι μακάρι μακάρι...
Δεν ξέρω πόσο καλή ιδέα είναι να μην δώσουν πανελλήνιες πάντως για την τράπεζα θεμάτων με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!

το αρθρο ως πανελληνιες θεωρει την τραπεζα θεματων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Μακάρι μακάρι μακάρι...
Δεν ξέρω πόσο καλή ιδέα είναι να μην δώσουν πανελλήνιες πάντως για την τράπεζα θεμάτων με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!
Με τον όρο πανελλήνιες εννοεί οτι οι μαθητές της β λυκείου δεν θα κληθούν να δώσουν ενδοσχολικές εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου (με τράπεζα θεμάτων αφου αυτη θα καταργηθεί)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Με τον όρο πανελλήνιες εννοεί οτι οι μαθητές της β λυκείου δεν θα κληθούν να δώσουν ενδοσχολικές εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου (με τράπεζα θεμάτων αφου αυτη θα καταργηθεί)

και της α λυκειου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Δεν άνοιξα το άρθρο... Πάντως πριν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ είχα ακούσει, πως αν έβγαινε θα καταργούσε και τις πανελλήνιες... Δεν νομίζω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Δεν άνοιξα το άρθρο... Πάντως πριν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ είχα ακούσει, πως αν έβγαινε θα καταργούσε και τις πανελλήνιες... Δεν νομίζω...
Δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο απλώς θα προχωρήσει σε νομοθετικές ρυθμίσεις όσον αφορά τα πεδία (πλέον ο υποψήφιος θα μπορεί να διαλέγει απο διαφορετικά πεδία σχολές π.χ 5ο με 3ο ΕΠΕ) και θα ελαφρύνει και την ύλη των πανελληνίων ανα μάθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο απλώς θα προχωρήσει σε νομοθετικές ρυθμίσεις όσον αφορά τα πεδία (πλέον ο υποψήφιος θα μπορεί να διαλέγει απο διαφορετικά πεδία σχολές π.χ 5ο με 3ο ΕΠΕ) και θα ελαφρύνει και την ύλη των πανελληνίων ανα μάθημα

Mal sehen... Θα δούμε... Πάντως αν βγει η τράπεζα θα είναι μεγάλη ανάσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Mal sehen... Θα δούμε... Πάντως αν βγει η τράπεζα θα είναι μεγάλη ανάσα...

μακαρι:panwkatw::panwkatw::alljumpy:

σιγουρα θα ειναι μεγαλη ανασα για ολους μακαρι να το κανει οντως απο φετος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top