Αλλάζει το σύστημα εισαγωγής;

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,697 μηνύματα.
Κατά την άποψη μου όντως είναι πολλές οι ώρες στα μαθήματα κατεύθυνσης. 7 ώρες σε όλα παραπαει τώρα που γίνανε 6 κάπως καλύτερα έγινε. Πιστεύω ότι το σύστημα των κατευθύνσεων που ίσχυε μέχρι το 2015 ήταν πιο πλήρες αλλά δεν θα ήθελα να ξαναεπιστρεψει αυτούσιο γιατί είχε το ελάττωμα της υπερβολικής γενικής παιδείας. Τα μαθήματα μια χαρά ήταν όσον αφορά αυτά που εξετάζονταν. Ένα ιδεατό σύστημα για εμένα θα ήταν σαν αυτό των κατευθύνσεων χωρίς τόση γενική παιδεία. Όση έχουμε τώρα φτάνει και χωρίς 6ο μάθημα, το θεωρώ περιττό. Επίσης θα ενωνα τις δύο τεχνολογικές κατευθύνσεις σε μια που θα είχε μαθηματικά, φυσική, πληροφορική και χημεία. Έτσι θα ήταν δίκαια και η εισαγωγή των μαθητών της τεχνολογικής στα τμήματα χημείας χημικών μηχανικών και μηχανολόγων τμήματα στα οποία η χημεία παίζει καθοριστικό ρόλο. Οπότε θα εξετάζεται. Η πληροφορική είναι σημαντικό μάθημα για τα τμήματα ημμυ και μηχανικών υπολογιστών για αυτό θεωρώ το τωρινό σύστημα πολύ λάθος που δεν εξετάζεται κανείς στην πληροφορική για την εισαγωγή του σε αυτά τα τμήματα. Το μάθημα της πληροφορικής δεν θα είναι το σημερινό αεππ αλλά θα είναι σαν το αντίστοιχο μάθημα στο γενικό λύκειο Κύπρου έχω ανοίξει σχετικό θέμα.
κι ομως φιλε σωστο ητανε που υπηρχε γενικη παιδεια.μπαινανε οικονομικες σχολες και ειχανε μια στοιχειωδη γνωση περι πιθανοτητων και στατιστικης.το σημερινο χαλι που δεν ξερουν τιποτα ειχε πολυ καλη σκοπιμοτητα και τα μαθηματικα γενικης.απλα καποιες χρονιες το ξεφτιλιζανε και ειχανε μεγαλο πλεονεκτημα οι θετικοι εναντι της θεωρητικης στα θεματα απο αποψη δυσκολιας.αλλα για μενα πρεπει να επανελθει αυτουσιο το συστημα
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
.μπαινανε οικονομικες σχολες και ειχανε μια στοιχειωδη γνωση περι πιθανοτητων και στατιστικης.

Και όμως στα Οικονομικά Μαθηματικά στο πρώην ΤΕΙ λάρισας ο Καθηγητής με έκοβε για καιρό....μάλλον ήθελε γνώσεις Μαθηματικών Κατεύθυνσης ή ήταν πολύ απαιτητικός.
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κι ομως φιλε σωστο ητανε που υπηρχε γενικη παιδεια.μπαινανε οικονομικες σχολες και ειχανε μια στοιχειωδη γνωση περι πιθανοτητων και στατιστικης.το σημερινο χαλι που δεν ξερουν τιποτα ειχε πολυ καλη σκοπιμοτητα και τα μαθηματικα γενικης.απλα καποιες χρονιες το ξεφτιλιζανε και ειχανε μεγαλο πλεονεκτημα οι θετικοι εναντι της θεωρητικης στα θεματα απο αποψη δυσκολιας.αλλα για μενα πρεπει να επανελθει αυτουσιο το συστημα
Η φάση που όταν ανακοινώθηκε το νέο σύστημα το 2019 που ίσχυσε στις εξετάσεις του 2020 στην αρχή ήταν να μπουν στην ύλη των Μαθηματικών Κατεύθυνσης τα στοχαστικά μαθηματικά (πιθανότητες και στατιστική) αλλά για κάποιο λόγο αυτό δεν συνέβη.

Για μένα η γενική παιδεία δεν υπάρχει λόγος να επαναφερθεί στη γ΄λυκείου αρκεί να γίνουν μερικές τροποποιήσεις στα μαθήματα, την ύλη και τα πεδία ώστε ο υποψήφιος φοιτητής να φεύγει εφοδιασμένος με τις απαιτούμενες γνώσεις της σχολής του. Ιδανικό θα ήταν να κοπούν κάποιες ώρες από την έκθεση και να καταργηθεί το "κόντρα" μάθημα και στη θέση αυτών να μπει ένα επιπλέον μάθημα κατεύθυνσης. Ο υποψήφιος να δίνει 4 ή 5 μαθήματα (ό,τι θέλει αυτός ανάλογα με τι επιλογές του δίνουν).
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Κατά την άποψη μου όντως είναι πολλές οι ώρες στα μαθήματα κατεύθυνσης. 7 ώρες σε όλα παραπαει τώρα που γίνανε 6 κάπως καλύτερα έγινε. Πιστεύω ότι το σύστημα των κατευθύνσεων που ίσχυε μέχρι το 2015 ήταν πιο πλήρες αλλά δεν θα ήθελα να ξαναεπιστρεψει αυτούσιο γιατί είχε το ελάττωμα της υπερβολικής γενικής παιδείας. Τα μαθήματα μια χαρά ήταν όσον αφορά αυτά που εξετάζονταν. Ένα ιδεατό σύστημα για εμένα θα ήταν σαν αυτό των κατευθύνσεων χωρίς τόση γενική παιδεία. Όση έχουμε τώρα φτάνει και χωρίς 6ο μάθημα, το θεωρώ περιττό. Επίσης θα ενωνα τις δύο τεχνολογικές κατευθύνσεις σε μια που θα είχε μαθηματικά, φυσική, πληροφορική και χημεία. Έτσι θα ήταν δίκαια και η εισαγωγή των μαθητών της τεχνολογικής στα τμήματα χημείας χημικών μηχανικών και μηχανολόγων τμήματα στα οποία η χημεία παίζει καθοριστικό ρόλο. Οπότε θα εξετάζεται. Η πληροφορική είναι σημαντικό μάθημα για τα τμήματα ημμυ και μηχανικών υπολογιστών για αυτό θεωρώ το τωρινό σύστημα πολύ λάθος που δεν εξετάζεται κανείς στην πληροφορική για την εισαγωγή του σε αυτά τα τμήματα. Το μάθημα της πληροφορικής δεν θα είναι το σημερινό αεππ αλλά θα είναι σαν το αντίστοιχο μάθημα στο γενικό λύκειο Κύπρου έχω ανοίξει σχετικό θέμα.

κι ομως φιλε σωστο ητανε που υπηρχε γενικη παιδεια.μπαινανε οικονομικες σχολες και ειχανε μια στοιχειωδη γνωση περι πιθανοτητων και στατιστικης.το σημερινο χαλι που δεν ξερουν τιποτα ειχε πολυ καλη σκοπιμοτητα και τα μαθηματικα γενικης.απλα καποιες χρονιες το ξεφτιλιζανε και ειχανε μεγαλο πλεονεκτημα οι θετικοι εναντι της θεωρητικης στα θεματα απο αποψη δυσκολιας.αλλα για μενα πρεπει να επανελθει αυτουσιο το συστημα

Χρόνια Πολλά!!! Χριστός Ανέστη!!! Το να ανακυκλώνονται συστήματα, ελαφρώς παραλλαγμένα, διαρκώς δεν ωφελεί. Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Από τότε που νομοθετήθηκαν οι πανελλαδικές (1963) δύο είναι οι βασικές παράμετροι των μεταρρυθμίσεων:
1) Ο αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων (το αποκορύφωμα ήταν η περίοδος 2000-2005, κατά την οποία εφαρμόστηκε το χειρότερο εξεταστικό σύστημα, με τα 13 και εν συνεχεία τα 9 μαθήματα). Συνήθως τα μαθήματα ήταν από 4 έως 6.
2) Αν θα μετράει ο σχολικός βαθμός ή όχι. Άλλοτε μετρούσε ο γενικός μέσος όρος της γ λυκείου, άλλοτε της β+γ, άλλοτε και των τριών τάξεων, όπως συνέβη το 1987και 1988, άλλοτε εν μέρει με τους βαθμούς των τετραμήνων, όπως ίσχυε μέχρι το 2015). Την περίοδο 1989-1999 και 2016 έωςκαι σήμερα δεν μετράει καθόλου.

Προσωπικά πιστεύω ότι σε πρώτη φάση (το τονίζω σε πρώτη φάση γιατί κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να υπάρξει δεύτερη και τρίτη φάση. Πιο αναλυτικά δες εδώ: https://www.ischool.gr/threads/Σύστημα-Δεσμών.39898/page-6#post-4632468 ) πρέπει να πάμε σε ένα μεταβατικό σύστημα στο οποίο τα τμήματα της τριτοβάθμιας θα έχουν μεγαλύτερες εξουσίες στον καθορισμό των εξεταζόμενων μαθημάτων. Οι υποψήφιοι προτείνω να εξετάζονται σε έκθεση και σε 3 ή 4 ή 5 μαθήματα που θα ορίζει το κάθε τμήμα. Τα μαθήματα αυτά θα διδάσκονται στη γ λυκείου (ίσως και στη β λυκείου) και οι υποψήφιοι θα καλούνται να διαμορφώσουν το πρόγραμμα με βάση το ποια μαθήματα θέλουν τα τμήματα στα οποία θέλουν να εισαχθούν. Τα μαθήματα αυτά θα είναι τα εξής: η έκθεση (που θα εξετάζεται για την εισαγωγή σε όλα τα τμήματα), τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία, η βιολογία, η πληροφορική, η οικονομία, τα αρχαία, τα λατινικά, η ιστορία, οι βασικές αρχές κοινωνικών επιστημών( εισαγωγή στην κοινωνιολογία και την πολιτική επιστήμη), φιλοσοφία & λογική και ξένες γλώσσες (κυρίως για ξένες φιλολογίες και ορισμένα τμήματα που τις απαιτούν).Τα τμήματα βάζουν σε τουλάχιστον ένα μάθημα συντελεστή βαρύτητας (χωρίς να αποκλείεται να βάλουν και σε περισσότερα μαθήματα). Για παράδειγμα το τμήμα γαλλικής φιλολογίας του εκπα και του απθ (καλό θα ήταν τα όμοια τμήματα των διαφόρων πανεπιστημίων να συνεργαστούν και να ορίσουν κοινά μαθήματα) μπορούν να πουν ότι εμείς θέλουμε οι υποψήφιοι να εξετάζονται στα αρχαία, τα λατινικά και τα γαλλικά και συντελεστή να έχουν τα γαλλικά και τα λατινικά. Εννοείται ότι ο σχολικός βαθμός δεν θα επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τον υπολογισμό των μορίων.

Η επιστροφή στο σύστημα με τα 6 μαθήματα είναι λανθασμένη για πολλούς λόγους:
1) Η επιλογή του 6ου μαθήματος δημιουργούσε ανισότητα και ήταν αντισυνταγματική. Κάποιος υποψήφιος της θεωρητικής εισαγόταν σε ένα οικονομικό τμήμα παράλληλα με κάποιον από την τεχνολογική. Εισάγονταν με λίγα λόγια στο ίδιο τμήμα έχοντας εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα. Αυτό ήταν προδήλως αντισυνταγματικό καθώς παραβιαζόταν η αρχή της ισότητας. Και η προβληματική περίπτωση του 6ου μαθήματος ήταν ένας λόγος, μεταξύ άλλων, για τον οποίο γυρίσαμε στα τέσσερα μαθήματα των δεσμών. Βέβαια συμφωνώ με τον Ευκλείδη που λέει ότι πρέπει να εξετάζονται οι υποψήφιοι οικονομικών σχολών σε πιθανότητες και στατιστική. Θα μπορούσε, λοιπόν, να ενταχθούν αυτά τα δύο κεφάλαια στα μαθηματικά κατεύθυνσης.
2) Η προσμέτρηση του προφορικού βαθμού επίσης δημιουργούσε πρόβλημα. Σε πολλά ιδιωτικά και δημόσια σχολεία βάζανε 20 με το κιλό ενώ σε άλλα σχολεία οι καθηγητές δεν χαρίζονταν (να υπενθυμίσω ότι ο αναπροσαρμοσμένος στον γραπτό προφορικός βαθμός επηρέαζε + - 600 μόρια)
3) Στη θεωρητική κατεύθυνση η εξέταση της λογοτεχνίας κατεύθυνσης δημιουργούσε φοβερά προβλήματα με τις υποκειμενικές βαθμολογήσεις. Ήταν μάθημα αγκάθι για τους μαθητές και για τους βαθμολογητές πονοκέφαλος αφού δεν ήξεραν πως ακριβώς να αξιολογήσουν τα γραπτά.
4) Κατακερματισμός μαθημάτων. Υπήρχε Χημεία-Βιοχημεία ενώ κάλλιστα η ύλη αυτού του μαθήματος θα μπορούσε να ενταχθεί στο μάθημα της χημείας
5) Αν δεν κάνω λάθος, υποψήφιοι για οικονομικές σχολές έπρεπε να δώσουν φυσική κατεύθυνσης.
6) Υποψήφιοι ιατρικών και παραϊατρικών σχολών έπρεπε να εξεταστούν στα μαθηματικά που εξετάζονταν οι υποψήφιοι μαθηματικοφυσικών και πολυτεχνικών σχολών. Αυτός είναι επίσης ένας λόγος που γυρίσαμε στο σύστημα των δεσμών, βάσει του οποίου πρέπει να γίνει επιλογή ανάμεσα στα μαθηματικά και τη βιολογία. Θα μπορούσε ίσως να εξετάζονταν οι υποψήφιοι του 3ου επιστημονικού πεδίου σε πιο light (τύπου γενικής παιδείας) μαθηματικά. Ξέρω παιδιά που πέρασαν ιατρική με το σύστημα των 6 μαθημάτων και μου είχαν πει ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης ήταν υπερβολικά.

Πάντως το κύριο επιχείρημα είναι το εξής: δεν υπάρχει λόγος να ανακυκλώνουμε συστήματα γιατί αυτό οδηγεί σε τέλμα. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,697 μηνύματα.
Χρόνια Πολλά!!! Χριστός Ανέστη!!! Το να ανακυκλώνονται συστήματα, ελαφρώς παραλλαγμένα, διαρκώς δεν ωφελεί. Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Από τότε που νομοθετήθηκαν οι πανελλαδικές (1963) δύο είναι οι βασικές παράμετροι των μεταρρυθμίσεων:
1) Ο αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων (το αποκορύφωμα ήταν η περίοδος 2000-2005, κατά την οποία εφαρμόστηκε το χειρότερο εξεταστικό σύστημα, με τα 13 και εν συνεχεία τα 9 μαθήματα). Συνήθως τα μαθήματα ήταν από 4 έως 6.
2) Αν θα μετράει ο σχολικός βαθμός ή όχι. Άλλοτε μετρούσε ο γενικός μέσος όρος της γ λυκείου, άλλοτε της β+γ, άλλοτε και των τριών τάξεων, όπως συνέβη το 1987και 1988, άλλοτε εν μέρει με τους βαθμούς των τετραμήνων, όπως ίσχυε μέχρι το 2015). Την περίοδο 1989-1999 και 2016 έωςκαι σήμερα δεν μετράει καθόλου.

Προσωπικά πιστεύω ότι σε πρώτη φάση (το τονίζω σε πρώτη φάση γιατί κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να υπάρξει δεύτερη και τρίτη φάση. Πιο αναλυτικά δες εδώ: https://www.ischool.gr/threads/Σύστημα-Δεσμών.39898/page-6#post-4632468 ) πρέπει να πάμε σε ένα μεταβατικό σύστημα στο οποίο τα τμήματα της τριτοβάθμιας θα έχουν μεγαλύτερες εξουσίες στον καθορισμό των εξεταζόμενων μαθημάτων. Οι υποψήφιοι προτείνω να εξετάζονται σε έκθεση και σε 3 ή 4 ή 5 μαθήματα που θα ορίζει το κάθε τμήμα. Τα μαθήματα αυτά θα διδάσκονται στη γ λυκείου (ίσως και στη β λυκείου) και οι υποψήφιοι θα καλούνται να διαμορφώσουν το πρόγραμμα με βάση το ποια μαθήματα θέλουν τα τμήματα στα οποία θέλουν να εισαχθούν. Τα μαθήματα αυτά θα είναι τα εξής: η έκθεση (που θα εξετάζεται για την εισαγωγή σε όλα τα τμήματα), τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία, η βιολογία, η πληροφορική, η οικονομία, τα αρχαία, τα λατινικά, η ιστορία, οι βασικές αρχές κοινωνικών επιστημών( εισαγωγή στην κοινωνιολογία και την πολιτική επιστήμη), φιλοσοφία & λογική και ξένες γλώσσες (κυρίως για ξένες φιλολογίες και ορισμένα τμήματα που τις απαιτούν).Τα τμήματα βάζουν σε τουλάχιστον ένα μάθημα συντελεστή βαρύτητας (χωρίς να αποκλείεται να βάλουν και σε περισσότερα μαθήματα). Για παράδειγμα το τμήμα γαλλικής φιλολογίας του εκπα και του απθ (καλό θα ήταν τα όμοια τμήματα των διαφόρων πανεπιστημίων να συνεργαστούν και να ορίσουν κοινά μαθήματα) μπορούν να πουν ότι εμείς θέλουμε οι υποψήφιοι να εξετάζονται στα αρχαία, τα λατινικά και τα γαλλικά και συντελεστή να έχουν τα γαλλικά και τα λατινικά. Εννοείται ότι ο σχολικός βαθμός δεν θα επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τον υπολογισμό των μορίων.

Η επιστροφή στο σύστημα με τα 6 μαθήματα είναι λανθασμένη για πολλούς λόγους:
1) Η επιλογή του 6ου μαθήματος δημιουργούσε ανισότητα και ήταν αντισυνταγματική. Κάποιος υποψήφιος της θεωρητικής εισαγόταν σε ένα οικονομικό τμήμα παράλληλα με κάποιον από την τεχνολογική. Εισάγονταν με λίγα λόγια στο ίδιο τμήμα έχοντας εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα. Αυτό ήταν προδήλως αντισυνταγματικό καθώς παραβιαζόταν η αρχή της ισότητας. Και η προβληματική περίπτωση του 6ου μαθήματος ήταν ένας λόγος, μεταξύ άλλων, για τον οποίο γυρίσαμε στα τέσσερα μαθήματα των δεσμών. Βέβαια συμφωνώ με τον Ευκλείδη που λέει ότι πρέπει να εξετάζονται οι υποψήφιοι οικονομικών σχολών σε πιθανότητες και στατιστική. Θα μπορούσε, λοιπόν, να ενταχθούν αυτά τα δύο κεφάλαια στα μαθηματικά κατεύθυνσης.
2) Η προσμέτρηση του προφορικού βαθμού επίσης δημιουργούσε πρόβλημα. Σε πολλά ιδιωτικά και δημόσια σχολεία βάζανε 20 με το κιλό ενώ σε άλλα σχολεία οι καθηγητές δεν χαρίζονταν (να υπενθυμίσω ότι ο αναπροσαρμοσμένος στον γραπτό προφορικός βαθμός επηρέαζε + - 600 μόρια)
3) Στη θεωρητική κατεύθυνση η εξέταση της λογοτεχνίας κατεύθυνσης δημιουργούσε φοβερά προβλήματα με τις υποκειμενικές βαθμολογήσεις. Ήταν μάθημα αγκάθι για τους μαθητές και για τους βαθμολογητές πονοκέφαλος αφού δεν ήξεραν πως ακριβώς να αξιολογήσουν τα γραπτά.
4) Κατακερματισμός μαθημάτων. Υπήρχε Χημεία-Βιοχημεία ενώ κάλλιστα η ύλη αυτού του μαθήματος θα μπορούσε να ενταχθεί στο μάθημα της χημείας
5) Αν δεν κάνω λάθος, υποψήφιοι για οικονομικές σχολές έπρεπε να δώσουν φυσική κατεύθυνσης.
6) Υποψήφιοι ιατρικών και παραϊατρικών σχολών έπρεπε να εξεταστούν στα μαθηματικά που εξετάζονταν οι υποψήφιοι μαθηματικοφυσικών και πολυτεχνικών σχολών. Αυτός είναι επίσης ένας λόγος που γυρίσαμε στο σύστημα των δεσμών, βάσει του οποίου πρέπει να γίνει επιλογή ανάμεσα στα μαθηματικά και τη βιολογία. Θα μπορούσε ίσως να εξετάζονταν οι υποψήφιοι του 3ου επιστημονικού πεδίου σε πιο light (τύπου γενικής παιδείας) μαθηματικά. Ξέρω παιδιά που πέρασαν ιατρική με το σύστημα των 6 μαθημάτων και μου είχαν πει ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης ήταν υπερβολικά.

Πάντως το κύριο επιχείρημα είναι το εξής: δεν υπάρχει λόγος να ανακυκλώνουμε συστήματα γιατί αυτό οδηγεί σε τέλμα. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό.
ναι συμφωνω οτι για ιατρικη υπηρχε μια υπερβολη στην υλη των μαθηματικων.δηλαδη να εξεταζεται ο αλλος ολοκληρωματα και παραγωγους για να μπει ιατρικη.βεβαια εγω αν δεν εγραφα μαθηματικα ουτε απεξω δεν θα περνουσα απο ιατρικη αλλα εγω ημουν αναποδος.το σημερινο ξεφτιλικι παντως να εξεταζονται παπαγαλοβιολογια και οχι καποια μαθηματικα δεν ειναι σωστο.δηλαδη με την ιδια λογικη και η φυσικη που δινουνε φουλ μαθηματικα εχει,ημιτονα,συνημιτονα κτλπ!!επρεπε να δινουνε τα μαθηματικα γενικης παιδειας!!δηλαδη καποιες στοιχειωδεις γνωσεις απο διαφορικο λογισμο και πιθανοτητες,στατιστικη!!
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
ναι συμφωνω οτι για ιατρικη υπηρχε μια υπερβολη στην υλη των μαθηματικων.δηλαδη να εξεταζεται ο αλλος ολοκληρωματα και παραγωγους για να μπει ιατρικη.βεβαια εγω αν δεν εγραφα μαθηματικα ουτε απεξω δεν θα περνουσα απο ιατρικη αλλα εγω ημουν αναποδος.το σημερινο ξεφτιλικι παντως να εξεταζονται παπαγαλοβιολογια και οχι καποια μαθηματικα δεν ειναι σωστο.δηλαδη με την ιδια λογικη και η φυσικη που δινουνε φουλ μαθηματικα εχει,ημιτονα,συνημιτονα κτλπ!!επρεπε να δινουνε τα μαθηματικα γενικης παιδειας!!δηλαδη καποιες στοιχειωδεις γνωσεις απο διαφορικο λογισμο και πιθανοτητες,στατιστικη!!
Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει κάποια εξέταση σε μαθηματικά γενικής παιδείας. Ειδικά εμείς στη φαρμακευτική τα χρησιμοποιούμε αρκετά κα κάποιες φορές σε υψηλό επίπεδο.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κι ομως φιλε σωστο ητανε που υπηρχε γενικη παιδεια.μπαινανε οικονομικες σχολες και ειχανε μια στοιχειωδη γνωση περι πιθανοτητων και στατιστικης.το σημερινο χαλι που δεν ξερουν τιποτα ειχε πολυ καλη σκοπιμοτητα και τα μαθηματικα γενικης.απλα καποιες χρονιες το ξεφτιλιζανε και ειχανε μεγαλο πλεονεκτημα οι θετικοι εναντι της θεωρητικης στα θεματα απο αποψη δυσκολιας.αλλα για μενα πρεπει να επανελθει αυτουσιο το συστημα
Κοίτα θα μπορούσε κάλλιστα στο σύστημα εισαγωγής που πρότεινα να μειώσουν τις ώρες της γλώσσας σε 3 καθώς δεν θα υπάρχει λογοτεχνία και οι 3 ώρες που έμειναν να αναπληρωθούν από ένα πέμπτο μάθημα κατεύθυνσης που θα εξετάζεται σε αυτό οποίος στοχεύει σε αντίστοιχες σχολές. Δηλαδή στην θετική και τεχνολογική κατεύθυνση θα είναι το μάθημα "αρχές στατιστικής"( πρώην Μαθηματικά γπ) στο οποίο θα εξετάζονται μαζί με το ΑΟΘ προφανώς, μόνο όσοι θέλουν οικονομικές σχολές. Κάτι ανάλογο θα έλεγα ισχύσει αντίστοιχα με το μάθημα της κοινωνιολογίας στην θεωρητική και τις σχολές ψυχολογίας κοινωνιολογίας κλπ. Δεν θα έλεγα ότι τόσα μαθήματα γενικής παιδείας είναι χρήσιμα I mean φυσική και βιολογία γπ δεν είχαν λόγο ύπαρξης...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Με την ίδια λογική και στο χημικό και στο βιολογικό θα έπρεπε οπωσδήποτε να δώσει κανείς Μαθηματικά γιατί χρειάζονται βασικές γνώσεις τους. (Βέβαια σε αυτά τα τμήματα υπάρχουν και κάνα δυο pure μαθήματα μαθηματικών). Παρόλα αυτά δεν είναι απαραίτητα. Ακριβώς γιατί δεν είναι το βασικό μάθημα για το τμήμα. Η πληροφορική τώρα έχει ως απολύτως βασικό μάθημα τα μαθηματικά οπότε υποχρεωτική εξέταση σε μαθηματικά. Η φυσική επίσης παίζει σημαντικό ρόλο άρα εξετάσεις και σε αυτή. Μετά είναι το ζήτημα. Ποιο είναι πιο σημαντικό για την πληροφορική λοιπόν η χημεία ή η πληροφορική νομίζω η απάντηση είναι προφανής.


Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που άλλα τμήματα ημμυ επέλεξαν πληροφορική και άλλα και τα δύο μαθήματα. ΚΑΝΕΝΑ τμήμα ημμυ η μηχανικών υπολογιστών όμως δεν είπε μόνο χημεία όπως έγινε τελικά. Το κοινό σε όλες τις σχολές αυτές ήταν η πληροφορική όχι η χημεία όπως αποφασίστηκε. Άρα δεν βρίσκω ιδιαίτερο λόγο να δίνεται μεγαλύτερη βάση στην χημεία από ότι στην πληροφορική για την προετοιμασία σε μια σχολή σχετική με την πληροφορική. Εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Κατανοώ πλήρως την άποψη σου κ την αναγνωρίζω απλώς πιστεύω ότι δεν μπορούμε να κοιτάμε τα άκρα. Υπάρχει όντως επίσης και μια μέση λύση γιατί πιστεύω ότι ίσως τα 4 μαθήματα δεν είναι μάλλον αρκετά. Οπότε οι προσανατολισμοί κατά την άποψη μου πρέπει να είναι

Β Λυκείου:
Ανθρωπιστικων
Αρχαία (3)
Λατινικά (2)
Φιλοσοφία (2)

Θετικών
Μαθηματικά (3)
Φυσική (2)
Χημεία (2)

Γ Λυκείου

Ανθρωπιστικων
Αρχαία (7)
Ιστορία (5)
Λατινικά (4)
Κοινωνιολογία (4)

Θετικών
Μαθηματικά (7)
Φυσική (5)
Πληροφορική (4)
Χημεία (4)

Υγείας και Ζωής
Βιολογία (7)
Φυσική (5)
Χημεία (4)
Μαθηματικά (4)

Οικονομίας και Διοίκησης
Μαθηματικά (7)
Οικονομία (5)
Πληροφορική (4)
ΑΟΔΕ(4)

Έτσι πιστεύω τελειώνει όλη η ιστορία και το σύστημα εισαγωγής γίνεται πιο δίκαιο

Τα Μαθηματικά των υγείας και Ζωής θα είναι λίγο πιο light και η ύλη θα είναι πιο λίγη και θα καλύπτεται σε 4 ωρες με άνεση

Χρόνια Πολλά!!! Χριστός Ανέστη!!! Το να ανακυκλώνονται συστήματα, ελαφρώς παραλλαγμένα, διαρκώς δεν ωφελεί. Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Από τότε που νομοθετήθηκαν οι πανελλαδικές (1963) δύο είναι οι βασικές παράμετροι των μεταρρυθμίσεων:
1) Ο αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων (το αποκορύφωμα ήταν η περίοδος 2000-2005, κατά την οποία εφαρμόστηκε το χειρότερο εξεταστικό σύστημα, με τα 13 και εν συνεχεία τα 9 μαθήματα). Συνήθως τα μαθήματα ήταν από 4 έως 6.
2) Αν θα μετράει ο σχολικός βαθμός ή όχι. Άλλοτε μετρούσε ο γενικός μέσος όρος της γ λυκείου, άλλοτε της β+γ, άλλοτε και των τριών τάξεων, όπως συνέβη το 1987και 1988, άλλοτε εν μέρει με τους βαθμούς των τετραμήνων, όπως ίσχυε μέχρι το 2015). Την περίοδο 1989-1999 και 2016 έωςκαι σήμερα δεν μετράει καθόλου.

Προσωπικά πιστεύω ότι σε πρώτη φάση (το τονίζω σε πρώτη φάση γιατί κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να υπάρξει δεύτερη και τρίτη φάση. Πιο αναλυτικά δες εδώ: https://www.ischool.gr/threads/Σύστημα-Δεσμών.39898/page-6#post-4632468 ) πρέπει να πάμε σε ένα μεταβατικό σύστημα στο οποίο τα τμήματα της τριτοβάθμιας θα έχουν μεγαλύτερες εξουσίες στον καθορισμό των εξεταζόμενων μαθημάτων. Οι υποψήφιοι προτείνω να εξετάζονται σε έκθεση και σε 3 ή 4 ή 5 μαθήματα που θα ορίζει το κάθε τμήμα. Τα μαθήματα αυτά θα διδάσκονται στη γ λυκείου (ίσως και στη β λυκείου) και οι υποψήφιοι θα καλούνται να διαμορφώσουν το πρόγραμμα με βάση το ποια μαθήματα θέλουν τα τμήματα στα οποία θέλουν να εισαχθούν. Τα μαθήματα αυτά θα είναι τα εξής: η έκθεση (που θα εξετάζεται για την εισαγωγή σε όλα τα τμήματα), τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία, η βιολογία, η πληροφορική, η οικονομία, τα αρχαία, τα λατινικά, η ιστορία, οι βασικές αρχές κοινωνικών επιστημών( εισαγωγή στην κοινωνιολογία και την πολιτική επιστήμη), φιλοσοφία & λογική και ξένες γλώσσες (κυρίως για ξένες φιλολογίες και ορισμένα τμήματα που τις απαιτούν).Τα τμήματα βάζουν σε τουλάχιστον ένα μάθημα συντελεστή βαρύτητας (χωρίς να αποκλείεται να βάλουν και σε περισσότερα μαθήματα). Για παράδειγμα το τμήμα γαλλικής φιλολογίας του εκπα και του απθ (καλό θα ήταν τα όμοια τμήματα των διαφόρων πανεπιστημίων να συνεργαστούν και να ορίσουν κοινά μαθήματα) μπορούν να πουν ότι εμείς θέλουμε οι υποψήφιοι να εξετάζονται στα αρχαία, τα λατινικά και τα γαλλικά και συντελεστή να έχουν τα γαλλικά και τα λατινικά. Εννοείται ότι ο σχολικός βαθμός δεν θα επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τον υπολογισμό των μορίων.

Η επιστροφή στο σύστημα με τα 6 μαθήματα είναι λανθασμένη για πολλούς λόγους:
1) Η επιλογή του 6ου μαθήματος δημιουργούσε ανισότητα και ήταν αντισυνταγματική. Κάποιος υποψήφιος της θεωρητικής εισαγόταν σε ένα οικονομικό τμήμα παράλληλα με κάποιον από την τεχνολογική. Εισάγονταν με λίγα λόγια στο ίδιο τμήμα έχοντας εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα. Αυτό ήταν προδήλως αντισυνταγματικό καθώς παραβιαζόταν η αρχή της ισότητας. Και η προβληματική περίπτωση του 6ου μαθήματος ήταν ένας λόγος, μεταξύ άλλων, για τον οποίο γυρίσαμε στα τέσσερα μαθήματα των δεσμών. Βέβαια συμφωνώ με τον Ευκλείδη που λέει ότι πρέπει να εξετάζονται οι υποψήφιοι οικονομικών σχολών σε πιθανότητες και στατιστική. Θα μπορούσε, λοιπόν, να ενταχθούν αυτά τα δύο κεφάλαια στα μαθηματικά κατεύθυνσης.
2) Η προσμέτρηση του προφορικού βαθμού επίσης δημιουργούσε πρόβλημα. Σε πολλά ιδιωτικά και δημόσια σχολεία βάζανε 20 με το κιλό ενώ σε άλλα σχολεία οι καθηγητές δεν χαρίζονταν (να υπενθυμίσω ότι ο αναπροσαρμοσμένος στον γραπτό προφορικός βαθμός επηρέαζε + - 600 μόρια)
3) Στη θεωρητική κατεύθυνση η εξέταση της λογοτεχνίας κατεύθυνσης δημιουργούσε φοβερά προβλήματα με τις υποκειμενικές βαθμολογήσεις. Ήταν μάθημα αγκάθι για τους μαθητές και για τους βαθμολογητές πονοκέφαλος αφού δεν ήξεραν πως ακριβώς να αξιολογήσουν τα γραπτά.
4) Κατακερματισμός μαθημάτων. Υπήρχε Χημεία-Βιοχημεία ενώ κάλλιστα η ύλη αυτού του μαθήματος θα μπορούσε να ενταχθεί στο μάθημα της χημείας
5) Αν δεν κάνω λάθος, υποψήφιοι για οικονομικές σχολές έπρεπε να δώσουν φυσική κατεύθυνσης.
6) Υποψήφιοι ιατρικών και παραϊατρικών σχολών έπρεπε να εξεταστούν στα μαθηματικά που εξετάζονταν οι υποψήφιοι μαθηματικοφυσικών και πολυτεχνικών σχολών. Αυτός είναι επίσης ένας λόγος που γυρίσαμε στο σύστημα των δεσμών, βάσει του οποίου πρέπει να γίνει επιλογή ανάμεσα στα μαθηματικά και τη βιολογία. Θα μπορούσε ίσως να εξετάζονταν οι υποψήφιοι του 3ου επιστημονικού πεδίου σε πιο light (τύπου γενικής παιδείας) μαθηματικά. Ξέρω παιδιά που πέρασαν ιατρική με το σύστημα των 6 μαθημάτων και μου είχαν πει ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης ήταν υπερβολικά.

Πάντως το κύριο επιχείρημα είναι το εξής: δεν υπάρχει λόγος να ανακυκλώνουμε συστήματα γιατί αυτό οδηγεί σε τέλμα. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό.
Το σύστημα που προτείνω στο μύνημα από το θέμα χημεία vs πληροφορική μοιάζει λίγο με ένα ελαφρώς καλύτερο από το παλιό των κατευθύνσεων και το νέο των παραλλαγμένων δεσμών
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
200 χρόνια και αυτό το σύστημα εισαγωγής αλλάζει. Κούρασε. Γι' αυτό καμία Ευρωπαϊκή (και μη) χώρα δεν αναγνωρίζει το απολυτήριο του Ελληνικού δημοσίου σχολείου. Δείτε λίγο τις λίστες χωρών που αναγνωρίζεται το εθνικό απολυτήριο Λυκείου με κάποια επάρκεια και η Ελλάδα εννοείται ότι απέχει. Μάλιστα ο υπουργός παιδείας Φίλης ξεκίνησε την κουβέντα και για κάποιο λόγο, το θέμα θάφτηκε.

Υ.Γ. Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,697 μηνύματα.
200 χρόνια και αυτό το σύστημα εισαγωγής αλλάζει. Κούρασε. Γι' αυτό καμία Ευρωπαϊκή (και μη) χώρα δεν αναγνωρίζει το απολυτήριο του Ελληνικού δημοσίου σχολείου. Δείτε λίγο τις λίστες χωρών που αναγνωρίζεται το εθνικό απολυτήριο Λυκείου με κάποια επάρκεια και η Ελλάδα εννοείται ότι απέχει. Μάλιστα ο υπουργός παιδείας Φίλης ξεκίνησε την κουβέντα και για κάποιο λόγο, το θέμα θάφτηκε.

Υ.Γ. Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ.
οταν λες δεν το αναγνωριζει τι ακριβως εννοεις??στην αγγλια πχ πανε με βαθμο απολυτηριου και σπουδαζουν πολλοι ελληνες.ενδιαφερον θεμα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Πάνε με το διεθνές απολυτήριο. Εγώ αναφέρομαι στο κλασικό απολυτήριο του δημοσίου λυκείου.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Το σύστημα που προτείνω στο μύνημα από το θέμα χημεία vs πληροφορική μοιάζει λίγο με ένα ελαφρώς καλύτερο από το παλιό των κατευθύνσεων και το νέο των παραλλαγμένων δεσμών
Το κοίταξα. Έχω μόνο μία ένσταση. Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού υγείας και ζωής εξετάζονται στα ίδια μαθηματικά με τους υποψηφίους των θετικών σπουδών. Το ίδιο ισχύει για για τους υποψηφίους της ομάδας προσανατολισμού διοίκησης & οικονομίας. Υπάρχει δηλαδή το ίδιο πρόβλημα που υπήρχε και την περίοδο που οι υποψήφιοι εξετάζονταν στα 6 μαθήματα. Θα μπορούσε να ήταν πιο light τα μαθηματικά για τις δύο αυτές ομάδες προσανατολισμού (π.χ. κάτι σαν τα παλιά μαθηματικά & στοιχεία στατιστικής γενικής παιδείας). Σε αδρές γραμμές μπορώ να πω ότι είναι καλό. Η εξέταση σε 5 μαθήματα είναι λογική. Η προσθήκη ενός επιπλέον μαθήματος προσανατολισμού (κοινωνιολογία στις ανθρωπιστικές, πληροφορική στις θετικές, μαθηματικά στις υγείας και ζωής σπουδές και ΑΟΔΕ στις διοίκησης & οικονομίας σπουδές) καλύπτει σε μεγάλο βαθμό τις απαιτήσεις των σχολών. Βρίσκεται ανάμεσα στις δέσμες και στο σύστημα με τα 6 μαθήματα. Αν βάζει τους συντελεστές το κάθε τμήμα, χωρίς να ρυθμίζεται κεντρικά από το υπουργείο παιδείας, θα μπορέσει να λειτουργήσει.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού υγείας και ζωής εξετάζονται στα ίδια μαθηματικά με τους υποψηφίους των θετικών σπουδών. Το ίδιο ισχύει για για τους υποψηφίους της ομάδας προσανατολισμού διοίκησης & οικονομίας.
Είπα ότι τα μαθηματικά των υγείας και Ζωής θα είναι πιο light από αυτά των θετικών και των οικονομικών. Τα μαθηματικά των θετικών και των οικονομικών πρέπει να είναι ίδια τα μαθηματικά γπ δεν καλύπτουν τις οικονομικές σχολές όσο παράξενο και αν φαίνεται. Σε οικονομική σχολή μπήκε μια φίλη μου με το σύστημα των κατευθύνσεων από θεωρητική και μου είπε ότι είδε στον πίνακα ολοκληρώματα και κοίταζε σα χάνος ρωτώντας τους άλλους: τι είναι αυτό το τσιγκελακι στον πίνακα😂
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Είπα ότι τα μαθηματικά των υγείας και Ζωής θα είναι πιο light από αυτά των θετικών και των οικονομικών. Τα μαθηματικά των θετικών και των οικονομικών πρέπει να είναι ίδια τα μαθηματικά γπ δεν καλύπτουν τις οικονομικές σχολές όσο παράξενο και αν φαίνεται. Σε οικονομική σχολή μπήκε μια φίλη μου με το σύστημα των κατευθύνσεων από θεωρητική και μου είπε ότι είδε στον πίνακα ολοκληρώματα και κοίταζε σα χάνος ρωτώντας τους άλλους: τι είναι αυτό το τσιγκελακι στον πίνακα😂
΄Συγγνώμη. Το είχες γράψει στο τέλος. Το διάβασα βιαστικά και δεν το πρόσεξα.
 

papa2g

Νεοφερμένος

Ο papa2g αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Κατάργηση της υγείας για αποφυγή ολιγομελών τμημάτων, την ίδια στιγμή που μπαίνει η βάση εισαγωγής.
Το προβληματικό στην υπόθεση είναι ο ίδιος ο θεσμός των πανελλαδικών εξετάσεων καθώς ωθεί τους μαθητές στην αποκλειστική ενασχόληση με μόνο τέσσερα μαθήματα.
Κι όμως ενώ θεωρητικά οι 7 ώρες είναι υπεραρκετές για ένα μάθημα κατεύθυνσης, όλοι οι μαθητές της Γ' παρακολουθούν πολύωρα φροντιστηριακά μαθήματα.
Ως μαθητής της δευτέρας θεωρώ την ενοποίηση θετικής-υγείας μέγα λάθος. Σα μαθητές θεωρούσαμε ότι τα τμήματα θα ήταν διακριτά και έτσι έχουμε αφοσιωθεί αποκλειστικά στη μελέτη των μαθημάτων του πεδίου μας.
Για τα παιδιά της υγείας τα μαθηματικά θα είναι η ώρα του παιδιού, τα θρησκευτικά. Αντίστοιχα για τη θετική και τη βιολογία.
Αυτά όμως συμβαίνουν όταν το υπουργείο αδιαφορεί εντελώς για τις ανάγκες του Έλληνα μαθητή.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Κατάργηση της υγείας για αποφυγή ολιγομελών τμημάτων, την ίδια στιγμή που μπαίνει η βάση εισαγωγής.
Το προβληματικό στην υπόθεση είναι ο ίδιος ο θεσμός των πανελλαδικών εξετάσεων καθώς ωθεί τους μαθητές στην αποκλειστική ενασχόληση με μόνο τέσσερα μαθήματα.
Κι όμως ενώ θεωρητικά οι 7 ώρες είναι υπεραρκετές για ένα μάθημα κατεύθυνσης, όλοι οι μαθητές της Γ' παρακολουθούν πολύωρα φροντιστηριακά μαθήματα.
Ως μαθητής της δευτέρας θεωρώ την ενοποίηση θετικής-υγείας μέγα λάθος. Σα μαθητές θεωρούσαμε ότι τα τμήματα θα ήταν διακριτά και έτσι έχουμε αφοσιωθεί αποκλειστικά στη μελέτη των μαθημάτων του πεδίου μας.
Για τα παιδιά της υγείας τα μαθηματικά θα είναι η ώρα του παιδιού, τα θρησκευτικά. Αντίστοιχα για τη θετική και τη βιολογία.
Αυτά όμως συμβαίνουν όταν το υπουργείο αδιαφορεί εντελώς για τις ανάγκες του Έλληνα μαθητή.
Διαφωνώ. Η ενασχόληση με λίγα μαθήματα (4 ή 5) στην γ λυκείου επιτρέπει την εμβάθυνση και την καλύτερη αφομοίωση των αντικειμένων ώστε οι υποψήφιοι να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις των σπουδών τους.

Πάντως κάτι έχεις καταλάβει λάθος. Οι της υγείας δεν παρακολουθούν μαθηματικά, ούτε οι των θετικών βιολογία. Επιλέγουν ένα από τα δύο. Η ενοποίηση έγινε ώστε να μην δημιουργούνται πολλά τμήματα στη χημεία και τη φυσική.
 
Τελευταία επεξεργασία:

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Είπα ότι τα μαθηματικά των υγείας και Ζωής θα είναι πιο light από αυτά των θετικών και των οικονομικών. Τα μαθηματικά των θετικών και των οικονομικών πρέπει να είναι ίδια τα μαθηματικά γπ δεν καλύπτουν τις οικονομικές σχολές όσο παράξενο και αν φαίνεται. Σε οικονομική σχολή μπήκε μια φίλη μου με το σύστημα των κατευθύνσεων από θεωρητική και μου είπε ότι είδε στον πίνακα ολοκληρώματα και κοίταζε σα χάνος ρωτώντας τους άλλους: τι είναι αυτό το τσιγκελακι στον πίνακα😂
Πες μου ένας Γιατρός και ένας Χημικός τί θέλουν τόσο πολύ από τις παραγωγους και τα ολοκληρωματα. Ίσα ίσα που χρειάζονται τα βασικά. Στα μαθηματικά στην γ λυκείου το παρατραβανε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επιλέγουν ένα από τα δύο. Η ενοποίηση έγινε ώστε να μην δημιουργούνται πολλά τμήματα στη χημεία και τη φυσική.
Πέρσι που πάλι ήμασταν θεωρητικά χωρισμένοι, φυσική και χημεία κάναμε με τους θετικούς, μιας και μόνο 5 παιδιά ήμασταν υγείας
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πες μου ένας Γιατρός και ένας Χημικός τί θέλουν τόσο πολύ από τις παραγωγους και τα ολοκληρωματα. Ίσα ίσα που χρειάζονται τα βασικά. Στα μαθηματικά στην γ λυκείου το παρατραβανε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Πέρσι που πάλι ήμασταν θεωρητικά χωρισμένοι, φυσική και χημεία κάναμε με τους θετικούς, μιας και μόνο 5 παιδιά ήμασταν υγείας

Όπως είπα δύο φορές τα μαθηματικά των υγείας και Ζωής θα είναι πιο light κάτι σαν τα παλιά μαθηματικά γπ. Στατιστική και πιθανότητες όχι ολοκληρώματα. Οι οικονομικές σχολές και οι θετικές θα έχουν τα υψηλού επιπέδου μαθηματικά κατεύθυνσης της Γ Λυκείου. Pay some more attention please I don't like to repeat myself
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Πες μου ένας Γιατρός και ένας Χημικός τί θέλουν τόσο πολύ από τις παραγωγους και τα ολοκληρωματα. Ίσα ίσα που χρειάζονται τα βασικά. Στα μαθηματικά στην γ λυκείου το παρατραβανε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Πέρσι που πάλι ήμασταν θεωρητικά χωρισμένοι, φυσική και χημεία κάναμε με τους θετικούς, μιας και μόνο 5 παιδιά ήμασταν υγείας
Η ενοποίηση έγινε φέτος. Προφανώς πέρσι στο σχολείο σου δεν τήρησαν τον επίσημο κανονισμό βάσει του οποίου έπρεπε και στα τρία μαθήματα προσανατολισμού να είναι διαφορετικά τα τμήματα. Πρακτικά καμία σημασία δεν έχει εφόσον η ύλη στη φυσική και τη χημεία είναι κοινή και για τους θετικούς και για τους υποψηφίους των σπουδών υγείας.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Η ενοποίηση έγινε φέτος. Προφανώς πέρσι στο σχολείο σου δεν τήρησαν τον επίσημο κανονισμό βάσει του οποίου έπρεπε και στα τρία μαθήματα προσανατολισμού να είναι διαφορετικά τα τμήματα. Πρακτικά καμία σημασία δεν έχει εφόσον η ύλη στη φυσική και τη χημεία είναι κοινή και για τους θετικούς και για τους υποψηφίους των σπουδών υγείας.
Σε μας στην κατεύθυνση υγείας οριακά γινόταν τμήμα και η θετική είχε επίσης μόλις 13 παιδιά, άρα για να μην αλλάξουμε σχολείο λειτουργούσαμε έτσι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όπως είπα δύο φορές τα μαθηματικά των υγείας και Ζωής θα είναι πιο light κάτι σαν τα παλιά μαθηματικά γπ. Στατιστική και πιθανότητες όχι ολοκληρώματα. Οι οικονομικές σχολές και οι θετικές θα έχουν τα υψηλού επιπέδου μαθηματικά κατεύθυνσης της Γ Λυκείου. Pay some more attention please I don't like to repeat myself
Κανονικά και αυτοί πρέπει να τα μαθαίνουν αλλα στα βασικά, πχ να βρίσκουμε την παράγωγο μιας απλης συνάρτησης ή να βρούνε ένα ορισμένο ολοκληρωμα, αλλά όχι να γίνονται όπως γίνονται τώρα τα μαθηματικά, ούτε για όσους είναι θετική κατεύθυνση. Μόνο όσοι πάνε μαθηματικό θα συναντήσουν τέτοιου επιπέδου μαθηματικά
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,697 μηνύματα.
για ολοκληρωματα να το δεχτω για εναν της ιατρικης,ομως πιθανοτητες ειναι μεγαλη ντροπη να μην δωσει ενας της ιατρικης.δηλαδη το συστημα εξεταζει αν παπαγαλισε βιολογια κι οχι αν ξερει να σκεφτεται
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top