Αδιέξοδο με την Άλγεβρα Α' Λυκείου

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,134 μηνύματα.
α οκ της πλακας ειναι ειπα και εγω.απλα κανεις ομαδοποιηση.χ^5(χ^4-16)-(χ^4-16)=0
(χ^5-1)(χ^4-16)=0 επομενως χ=1 χ=2 χ=-2 οι ριζες
Ντάξει απαιτητικά και πολλά.

Σε 40 λεπτά αμφιβάλλω αν βγαίνουν για έναν μέσο μαθητή.

Κατά τα άλλα όντως εξετάζουν λεπτομερώς την ύλη.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Ρε παιδιά, κάτι πάει στραβά, και δεν ξέρω αν το στραβά αυτό είναι με εμένα ή τον καθηγητή. Απο τη στιγμή που πρωτοανέβασα το προηγούμενο θρέντ με τον κακό μαθηματικό, γράψαμε 2 διαγωνίσματα γεωμετρίας, στα οπόια έγραψα 6 και 12 (το 12 ηταν ο καλύτερος βαθμός) στα οποία ομολογώ, δεν διάβασα σχεδόν καθόλου 2 σελίδες που έτυχε να πέσουν αυτές απο τις 20 συνολικά. Σεβαστό, οκ, παμε μπρός. Όμως το πρόβλημα είναι στην άλγεβρα. Έχουμε γράψει 2 επίσης που στο προηγούμενο έγραψα 6, ομως τώρα μας γύρισε τα γραπτά και βρήκα οτι έχω πάρει 4,και είναι πολύ απογοητευτικό μιας και διάβαζα 1.5 εβδομαδα. Έλυνα ακήσεις μαθηματικών, τις έλεγχα στο mathway και μάθαινα απο τα λάθη μου. Σήμερα αφού μας έδωσε τα θέματα πίσω μας λέει οτι έβαλε το 5ο θέμα με σκοπό να μην το γράψει κανείς και να μας προβληματίσει. Το ξέρω, φαίνεται γελοίο, αλλα δεν βγαίνει τίποτα έτσι. ΚΑΝΕΝΑΣ δέν έγραψε πάνω απο 7 και ο μέσος όρος της τάξης μου ήταν 3 και κάτι. Δέν την παλεύω πια. Όταν κάνω τις ασκήσεις σπίτι είναι σωστές και συμμετέχω στην τάξη και είμαι απο τους μόνους που μιλάνε,αλλα κανω τοσο κόπο και βλέπω 4,6 το πολύ και αυτό ισχύει μόνο στα μαθηματικά, αφου βιολογία πρώτο διαγώνισμα πήρα 20 και δεύτερο 18, χημεία 20, ιστορία 17 κλπ... Με αποθαρρύνει όσο τίποτα άλλο. Δέν ξέρω τι άλλο να κάνω. Επισυνάπτω την φωτογραφία των θεμάτων του διαγωνισμάτος, γελάστε με την κατάντια μας είτε μαζί μου είτε με εμένα, απλώς θέλω advice (και γίνεται αυτα να λυθούν σε 30 λεπτά;;;; ) πλιζ σεντ χελπ :worry::'(
View attachment 112880
δεν διαβασα τι εγραψες καν και ειδα αμεσως τις ασκησεις.κοιτα για α λυκειου ειναι καλες ασκησεις που απαιτουν γερη κατανοηση.παντως για 30 λεπτα δεν προλαβαινεις με καμια παναγια.θεωρω οτι με γραψιμο και ελεγχο θες σιγουρα 1 ωρα γεματη.την πεμπτη ασκηση καλα σας εκανε και την εβαλε για αυτο ακριβως που ειπα.για να μαθετε την ιδιοτητα αυτη που ισως σε πολλους σας εχει διαφυγει και δεν τις δινετε προσοχη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
γίνεται αυτα να λυθούν σε 30 λεπτά;;;;
Με τίποτα. Εκτός του ότι είναι "τσιμπημένα" έχουν και αρκετή δουλειά. Πιστεύω ότι ένας άριστος μαθητής της Α' λυκείου θα χρειαζόταν τουλάχιστον 1½ ώρα.

1675869472045.png
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,134 μηνύματα.
δηλαδη αν ο καλος οπως λες γραφει 7/20 απλα συμβουλη μην ασχολειστε καν με μαθηματικα και γυριστε το σε θεωρητικη αμεσως.
Ακραίο συμπέρασμα, ιδίως δοθέντος του γεγονότος ότι μιλάμε για 15χρονα.

Μαλάκας καθηγητής, ως εκεί.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Με τίποτα. Εκτός του ότι είναι "τσιμπημένα" έχουν και αρκετή δουλειά. Πιστεύω ότι ένας άριστος μαθητής της Α' λυκείου θα χρειαζόταν τουλάχιστον 1½ ώρα.

1.5 ωρα??1 ωρα σιγουρα.μπορει και 1.5 δεν ξερω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ακραίο συμπέρασμα, ιδίως δοθέντος του γεγονότος ότι μιλάμε για 15χρονα.

Μαλάκας καθηγητής, ως εκεί.
δηλαδη σε δειγμα 20 ατομων να μην γραφει ουτε ενας πανω απο τη βαση!!!!ακραιο εντελως!βεβαια επειδη ισως ειπα χαζομαρα εξαρταται και απο το χρονο.δηλαδη αν τους ειπε γραψτε τα σε 30 λεπτα και μετα φευγω ναι ειναι υπερβολη αυτο που ειπα.αλλα σε χρονο 1.5 ωρα ξερω γω ουτε ενας πανω απο τη βαση δεν το λες και ενθαρρυντικο.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,548 μηνύματα.
δηλαδη σε δειγμα 20 ατομων να μην γραφει ουτε ενας πανω απο τη βαση!!!!ακραιο εντελως!βεβαια επειδη ισως ειπα χαζομαρα εξαρταται και απο το χρονο.δηλαδη αν τους ειπε γραψτε τα σε 30 λεπτα και μετα φευγω ναι ειναι υπερβολη αυτο που ειπα.αλλα σε χρονο 1.5 ωρα ξερω γω ουτε ενας πανω απο τη βαση δεν το λες και ενθαρρυντικο.
Πλάκα έχεις
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,134 μηνύματα.
1.5 ωρα??1 ωρα σιγουρα.μπορει και 1.5 δεν ξερω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


δηλαδη σε δειγμα 20 ατομων να μην γραφει ουτε ενας πανω απο τη βαση!!!!ακραιο εντελως!βεβαια επειδη ισως ειπα χαζομαρα εξαρταται και απο το χρονο.δηλαδη αν τους ειπε γραψτε τα σε 30 λεπτα και μετα φευγω ναι ειναι υπερβολη αυτο που ειπα.αλλα σε χρονο 1.5 ωρα ξερω γω ουτε ενας πανω απο τη βαση δεν το λες και ενθαρρυντικο.
Καταρχάς ας πούμε απλά ότι είναι κακό μια εξέταση να είναι τιμωρητικού χαρακτήρα, φάση: "ξέρω ότι δεν θα γράψετε, αλλά πάρτε αυτό το θέμα για να γαμηθείτε". Άκρως αντιπαιδαγωγικό.

Τώρα για τα άλλα, υπολογίζω ότι έγραψαν διαγώνισμα σε μια διδακτική ώρα ήτοι 45 λεπτά. Αν αφήσουμε κατά μέρη τις όποιες μικροκαθυστερήσεις ποιός θα μπει ποιός θα βγει, διευκρινήσεις κλπ. ο κάθε μαθητής θα είχε καθαρά 40 λεπτά για να γράψει. Σε καμία περίπτωση δεν βγαίνουν σε 40 λεπτά τέτοια θέματα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Καταρχάς ας πούμε απλά ότι είναι κακό μια εξέταση να είναι τιμωρητικού χαρακτήρα, φάση: "ξέρω ότι δεν θα γράψετε, αλλά πάρτε αυτό το θέμα για να γαμηθείτε". Άκρως αντιπαιδαγωγικό.

Τώρα για τα άλλα, υπολογίζω ότι έγραψαν διαγώνισμα σε μια διδακτική ώρα ήτοι 45 λεπτά. Αν αφήσουμε κατά μέρη τις όποιες μικροκαθυστερήσεις ποιός θα μπει ποιός θα βγει, διευκρινήσεις κλπ. ο κάθε μαθητής θα είχε καθαρά 40 λεπτά για να γράψει. Σε καμία περίπτωση δεν βγαίνουν σε 40 λεπτά τέτοια θέματα.
αν τους ειπε ετσι ειναι τραγικο.τωρα ναι σε 40 λεπτα δεν προλαβαινεις προφανως!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,197 μηνύματα.
ε φαντασου ποσο χαμηλο ειναι το επιπεδο ομως.δεν λεω οτι ειναι εντελως γελοια αλλα να μην υπηρξε εστω ενα 20% να γραψει πανω απο 17 φαντασου τι χαλι επικρατει.
Φίλε Ευκλείδη ένα μεγάλο πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι οτι ο καθηγητής θεωρεί οτι το ακροατήριο του έχει την αντίληψη που έχει εκείνος πάνω στο θέμα το οποίο διδάσκει ( το φαινόμενο curse of knowledge ) . Εν τέλει αυτό οδηγεί σε απογοήτευση των μαθητών και μίσος εκ μέρους τους για ένα μάθημα , ιδίως όταν έχουν καταβάλλει πολύ κόπο . Ένα δεύτερο σημαντικό πρόβλημα στην τριτοβάθμια είναι συγκεκριμένα οτι ο καθένας κάνει μάθημα για τον ίδιο κυρίως και όχι και για τους απο κάτω .

Σε κάθε περίπτωση κατ'εμέ ο πιο πετυχημένος καθηγητής είναι αυτός που προσπαθεί να φέρει τον εαυτό του στο επίπεδο του διδασκόμενου και να τον βοηθήσει να ανέβει σκαλί - σκαλί στο επιθυμητό επίπεδο . Όχι να σταθεί στο ύψωμα και να πει στον άλλον , έλα μα γιατί δεν σκαρφαλώνεις εδώ πάνω , είναι πανεύκολο . Και όχι δεν εννοώ να σε παρέι απο το χεράκι . Εννοώ οτι ο καθηγητής πρέπει να είναι συνοδοιπόρος του μαθητή στην διαδικασία της μάθησης .

Οπότε , ρεαλιστικά εαν τα λύνεις σε 30 λεπτά εσύ , σαφώς ένας μαθητής θα χρειαστεί τριπλάσιο χρόνο . Άρα πράγματι μιάμιση ώρα όπως λέει και ο Δίας . Οπότε μην είσαι τόσο σκληρός με τα παιδιά , δεν είναι ωραίο να λέμε οτι έχουν χαμηλό επίπεδο , γιατί ένας μαθητής σε αυτή την ηλικία αντιλαμβάνεται , ειδικά όταν έχει στα χέρια του χαμηλούς βαθμούς , πως είναι άχρηστος , το οποίο δεν ισχύει . Στο πανεπιστήμιο ίσως κάποιος φέρει ευθύνη , καθώς είναι αρκετά ώριμος να αναζητήσει άλλες πηγές , αλλά στο σχολείο δεν υπάρχει απαίτηση απο ένα παιδί να τα κάνει όλα figure out μόνος του .
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Φίλε Ευκλείδη ένα μεγάλο πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι οτι ο καθηγητής θεωρεί οτι το ακροατήριο του έχει την αντίληψη που έχει εκείνος πάνω στο θέμα το οποίο διδάσκει ( το φαινόμενο curse of knowledge ) . Εν τέλει αυτό οδηγεί σε απογοήτευση των μαθητών και μίσος εκ μέρους τους για ένα μάθημα , ιδίως όταν έχουν καταβάλλει πολύ κόπο . Ένα δεύτερο σημαντικό πρόβλημα στην τριτοβάθμια είναι συγκεκριμένα οτι ο καθένας κάνει μάθημα για τον ίδιο κυρίως και όχι και για τους απο κάτω .

Σε κάθε περίπτωση κατ'εμέ ο πιο πετυχημένος καθηγητής είναι αυτός που προσπαθεί να φέρει τον εαυτό του στο επίπεδο του διδασκόμενου και να τον βοηθήσει να ανέβει σκαλί - σκαλί στο επιθυμητό επίπεδο . Όχι να σταθεί στο ύψωμα και να πει στον άλλον , έλα μα γιατί δεν σκαρφαλώνεις εδώ πάνω , είναι πανεύκολο . Και όχι δεν εννοώ να σε παρέι απο το χεράκι . Εννοώ οτι ο καθηγητής πρέπει να είναι συνοδοιπόρος του μαθητή στην διαδικασία της μάθησης .

Οπότε , ρεαλιστικά εαν τα λύνεις σε 30 λεπτά εσύ , σαφώς ένας μαθητής θα χρειαστεί τριπλάσιο χρόνο . Άρα πράγματι μιάμιση ώρα όπως λέει και ο Δίας . Οπότε μην είσαι τόσο σκληρός με τα παιδιά , δεν είναι ωραίο να λέμε οτι έχουν χαμηλό επίπεδο , γιατί ένας μαθητής σε αυτή την ηλικία αντιλαμβάνεται , ειδικά όταν έχει στα χέρια του χαμηλούς βαθμούς , πως είναι άχρηστος , το οποίο δεν ισχύει . Στο πανεπιστήμιο ίσως κάποιος φέρει ευθύνη , καθώς είναι αρκετά ώριμος να αναζητήσει άλλες πηγές , αλλά στο σχολείο δεν υπάρχει απαίτηση απο ένα παιδί να τα κάνει όλα figure out μόνος του .
μα ειπα απο την αρχη οτι τα θεματα δεν λυνονται σε 30 λεπτα και θελουν χρονο και επισης δεν τα ειπα ευκολα αλλα απαιτητικα.βεβαια δεν ξερω ο καθηγητης αυτο τι μαθημα εχει κανει,πως τα εχει εξηγησει για να μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα οτι εκανε σωστα τη δουλεια του.
 

marioushi

Νεοφερμένος

Η marioushi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Εμενα δεν μου φαινεται κατι τραγικο, ειναι μεθοδολογιες αλλα αμα δεν σας ειχε προπονησει σε αυτες ο καθηγητης τοτε φταιει και παραφταει γιατι ολα ειναι αρκετα βασικα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top