Αδιέξοδο με την Άλγεβρα Α' Λυκείου

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 951 μηνύματα.
Ρε παιδιά, κάτι πάει στραβά, και δεν ξέρω αν το στραβά αυτό είναι με εμένα ή τον καθηγητή. Απο τη στιγμή που πρωτοανέβασα το προηγούμενο θρέντ με τον κακό μαθηματικό, γράψαμε 2 διαγωνίσματα γεωμετρίας, στα οπόια έγραψα 6 και 12 (το 12 ηταν ο καλύτερος βαθμός) στα οποία ομολογώ, δεν διάβασα σχεδόν καθόλου 2 σελίδες που έτυχε να πέσουν αυτές απο τις 20 συνολικά. Σεβαστό, οκ, παμε μπρός. Όμως το πρόβλημα είναι στην άλγεβρα. Έχουμε γράψει 2 επίσης που στο προηγούμενο έγραψα 6, ομως τώρα μας γύρισε τα γραπτά και βρήκα οτι έχω πάρει 4,και είναι πολύ απογοητευτικό μιας και διάβαζα 1.5 εβδομαδα. Έλυνα ακήσεις μαθηματικών, τις έλεγχα στο mathway και μάθαινα απο τα λάθη μου. Σήμερα αφού μας έδωσε τα θέματα πίσω μας λέει οτι έβαλε το 5ο θέμα με σκοπό να μην το γράψει κανείς και να μας προβληματίσει. Το ξέρω, φαίνεται γελοίο, αλλα δεν βγαίνει τίποτα έτσι. ΚΑΝΕΝΑΣ δέν έγραψε πάνω απο 7 και ο μέσος όρος της τάξης μου ήταν 3 και κάτι. Δέν την παλεύω πια. Όταν κάνω τις ασκήσεις σπίτι είναι σωστές και συμμετέχω στην τάξη και είμαι απο τους μόνους που μιλάνε,αλλα κανω τοσο κόπο και βλέπω 4,6 το πολύ και αυτό ισχύει μόνο στα μαθηματικά, αφου βιολογία πρώτο διαγώνισμα πήρα 20 και δεύτερο 18, χημεία 20, ιστορία 17 κλπ... Με αποθαρρύνει όσο τίποτα άλλο. Δέν ξέρω τι άλλο να κάνω. Επισυνάπτω την φωτογραφία των θεμάτων του διαγωνισμάτος, γελάστε με την κατάντια μας είτε μαζί μου είτε με εμένα, απλώς θέλω advice (και γίνεται αυτα να λυθούν σε 30 λεπτά;;;; ) πλιζ σεντ χελπ :worry::'(
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
απλώς θέλω advice
Βοήθημα.

Για το 5ο θέμα δοκίμασε να πάρεις τις 2 περιπτώσεις για το απόλυτο στη δεξιά πλευρά και με περιορισμούς και επαλήθευση ύψωνε τους όρους στο τετράγωνο (για να φύγουν τα απόλυτα).

Τέλος, είναι αδιέξοδο και όχι αδιέξοδος. :)
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
γίνεται αυτα να λυθούν σε 30 λεπτά
30-40 λεπτά νομιζω ειναι αρκετά για αυτά τα θέματα + λίγο να τα ελέγξεις, γύρω στη μια ώρα το πολύ θα ήθελαν για να είναι δίκαιο για όλους , αφού δεν έχουμε τους ίδιους ρυθμούς- δεν είμαστε ρομπότ.
Είναι απλά θέματα , ειδικά άμα ξέρεις πώς τα δουλεύουμε. Ένα βοήθημα θα σε βοηθούσε πολύ να τα κατανοήσεις σε βάθος . Ωστόσο έτσι όπως τα λες , θεωρώ οτι πέφτει ανεμιστήρας από τον καθηγητή και δεν φταίτε εσείς (τι διάολο ; το κάνουν και στην Β'βάθμια αυτό ;; ) . Μου φαίνεται περίεργο από τα 20-25 παιδιά που μπορεί να έχει ένα τμήμα , ΟΥΤΕ ΕΝΑ να μην μπορεί να ξεπεράσει το 10 τουλάχιστον
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 951 μηνύματα.
Μου φαίνεται περίεργο από τα 20-25 παιδιά που μπορεί να έχει ένα τμήμα , ΟΥΤΕ ΕΝΑ να μην μπορεί να ξεπεράσει το 10 τουλάχιστον
Tο πιο παράξενο είναι οτι σύμφωνα με τους άλλους καθηγητές το τμήμα μας έχει την πιο υψηλή συμμετοχή και απόδοση απ΄όλη την Α΄. Το μόνο άτομο που κατάφερε να πάρει πάνω απο 10 είναι εγώ με την γεωμετρία και μια άλλη συμμαθήτρια μου στο πρώτο διαγώνισμα αλλα μέχρι εκεί.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Tο πιο παράξενο είναι οτι σύμφωνα με τους άλλους καθηγητές το τμήμα μας έχει την πιο υψηλή συμμετοχή και απόδοση απ΄όλη την Α΄. Το μόνο άτομο που κατάφερε να πάρει πάνω απο 10 είναι εγώ με την γεωμετρία και μια άλλη συμμαθήτρια μου στο πρώτο διαγώνισμα αλλα μέχρι εκεί.
Κάτι είναι πολύ περίεργο στην υπόθεση. Έχετε προσπαθήσει να μιλήσετε με τον σύλλογο και να τους περιγράψετε τι συμβαίνει;
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 951 μηνύματα.
Κάτι είναι πολύ περίεργο στην υπόθεση. Έχετε προσπαθήσει να μιλήσετε με τον σύλλογο και να τους περιγράψετε τι συμβαίνει;
Κάναμε παράπονα στον διευθυντή και μας είπε οτι δεν μπορεί να κάνει κάτι αλλα θα του το αναφέρει οτι υπάρχουν παράποναν εναντίον του.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Κάναμε παράπονα στον διευθυντή και μας είπε οτι δεν μπορεί να κάνει κάτι αλλα θα του το αναφέρει οτι υπάρχουν παράποναν εναντίον του.
Μάλιστα. Ε μάλλον δεν θα αλλάξει η κατάσταση οπότε εσείς προσπαθείτε και περιμένετε να γίνει κανα θαύμα μπας και φύγει ή αλλάξετε καθηγητή
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 951 μηνύματα.
Μάλιστα. Ε μάλλον δεν θα αλλάξει η κατάσταση οπότε εσείς προσπαθείτε και περιμένετε να γίνει κανα θαύμα μπας και φύγει ή αλλάξετε καθηγητή
Μεχ, χλωμό το κόβω, η πραγματική ατυχία είναι οτι είχαμε στην αρχή της χρονιάς έναν καθηγητή μαθηματικών που έκανε το μάθημα ενδιαφέρον και διασκεδαστικό και ήρθε αυτός μετά. Έτσι όπως το βλέπω θα βγάλω την πρώτη με προσευχή και θα κάνω καμιά εκατόμβη να μας τύχει ο προηγούμενος στη Β (είναι στο σχολείο μας αλλα έχει την Β)
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Μεχ, χλωμό το κόβω, η πραγματική ατυχία είναι οτι είχαμε στην αρχή της χρονιάς έναν καθηγητή μαθηματικών που έκανε το μάθημα ενδιαφέρον και διασκεδαστικό και ήρθε αυτός μετά. Έτσι όπως το βλέπω θα βγάλω την πρώτη με προσευχή και θα κάνω καμιά εκατόμβη να μας τύχει ο προηγούμενος στη Β (είναι στο σχολείο μας αλλα έχει την Β)
Καλή τύχη χαχαχ
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,322 μηνύματα.
Αν και τα έχω λίγο ξεχασμένα , τα θέματα είναι απλά ,μου φαίνεται αδιανόητο ο υψηλότερος βαθμός να ήταν το 7. Δοκίμασες να τα ξαναλυσεις μετά ; Φροντιστήριο πας ;
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 951 μηνύματα.
Αν και τα έχω λίγο ξεχασμένα , τα θέματα είναι απλά ,μου φαίνεται αδιανόητο ο υψηλότερος βαθμός να ήταν το 7. Δοκίμασες να τα ξαναλυσεις μετά ; Φροντιστήριο πας ;
Όχι, δέν πάω φροντιστήριο. Τα θέματα μετά όντως τα έλυσα σπίτι μου. Τα 2 τελευταία θέματα δεν τα πρόλαβε κανείς.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,134 μηνύματα.
Τραβηγμένα θέματα.

Λογικό να μην γράψει κανένας.

Κοίτα απλά να μάθεις τα βασικά: τριώνυμα, αλγεβρα πολυωνύμων κλπ. Παραγοντοποίηση επίσης.

Για εμένα ας πούμε μέχρι το 3 όποιος έφτανε θα ήταν επαρκής στη γνώση μαθηματικών για α' λυκ.
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 951 μηνύματα.
Τραβηγμένα θέματα.

Λογικό να μην γράψει κανένας.

Κοίτα απλά να μάθεις τα βασικά: τριώνυμα, αλγεβρα πολυωνύμων κλπ. Παραγοντοποίηση επίσης.

Για εμένα ας πούμε μέχρι το 3 όποιος έφτανε θα ήταν επαρκής στη γνώση μαθηματικών για α' λυκ.
Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν θέμα 1 ασκηση 1 που τα άφησα τελευταία και πάνω στη βιασύνη μου έκανα λάθος παραγοντοποίηση παρονομαστών, θεμα 2 (που τωρα γνωρίζω είναι απλή παραγοντοποίηση) και θέμα 5. Άν είχαμε αρκετό χρόνο πιστεύω πως θα μπορούσα να γράψω 1 2 3 4 αλλα τι να κάνουμε, πάμε μπρός. θα ρίξω λίγο παραπάνω έμφαση στην παραγοντοποίηση πάντως
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,134 μηνύματα.
Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν θέμα 1 ασκηση 1 που τα άφησα τελευταία και πάνω στη βιασύνη μου έκανα λάθος παραγοντοποίηση παρονομαστών, θεμα 2 (που τωρα γνωρίζω είναι απλή παραγοντοποίηση) και θέμα 5. Άν είχαμε αρκετό χρόνο πιστεύω πως θα μπορούσα να γράψω 1 2 3 4 αλλα τι να κάνουμε, πάμε μπρός. θα ρίξω λίγο παραπάνω έμφαση στην παραγοντοποίηση πάντως
Μην κομπλάρεις, ειλικρινά. Τα θέματα είναι δύσκολα. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα στα 15 μου να τα λύσω.

Αυτό που πρέπει να εστιάσεις είναι να μπορείς να λύνεις τις ασκήσεις του βιβλίου (και, για να είμαστε σωστοί, από εκεί έπρεπε να σας βάλει διαγώνισμα βάσει οδηγιών του υπουργείου). Κάνε φόκους εκεί, και απλά συζήτα λίγο με τον καθηγητή σου να ξέρει ότι ασχολείσαι.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
στο πεμπτο θεμα αξιοποιηση οτι το απολυτο χ ειναι μεγαλυτερο ή ισο του χ και μεγαλυτερο ή ισο του -χ για να βγαλεις τα απολυτα στο πρωτο μελος και μετα θα εχεις ισοτητα δυο απολυτων οπου αξιοποιεις την ιδιοτητα απολυτοχ=απολυτοy το χ=+-y.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

η 4 ειναι πολυ περιεργη ασκηση.οκ το πρωτο ερωτημα ειναι απλο παιρνεις τη διακρινουσα ιση με το μηδεν και βγαινει το λ=2 αν δεν κανω λαθος.το δευτερο ερωτημα λογικα χρησιμοποιεις τυπο vieta χ1χ2<0 και βγαζεις το λ<-2.το τριτο ερωτημα λες χ1χ2>0 αφου ειναι ομοσημες και βγαζεις το λ>-2.ομως συναληθευοντας απο το γεγονος οτι η διακρινουσα ειναι θετικη και το λ<2 πρεπει -2<λ<2.στο τεταρτο ερωτημα ειναι βλακωδες γτ αν παρεις χ1+χ2=-4 απο τυπο vieta και προφανως αθροισμα 2 θετικων δεν βγαζει αρνητικο αριθμο αρα δεν υπαρχει τιμη του λ.το πεμπτο ερωτημα πρεπει χ1χ2=1 επομενως λ+2=1 λ=-1.
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
παντως ειναι διαγωνισμα για αυτους που κατανοησαν καλα τις εννοιες.μπραβο στον καθηγητη που το βαλε.στο δευτερο θεμα το β ερωτημα ξαναγραψτο παλι δεν φαινεται.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,134 μηνύματα.
παντως ειναι διαγωνισμα για αυτους που κατανοησαν καλα τις εννοιες.μπραβο στον καθηγητη που το βαλε.στο δευτερο θεμα το β ερωτημα ξαναγραψτο παλι δεν φαινεται.
Για να σου λέει ότι το 90% έγραψαν κάτω από τη βάση μάλλον ο καθηγητής κάπου χάνει:lol:
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Για να σου λέει ότι το 90% έγραψαν κάτω από τη βάση μάλλον ο καθηγητής κάπου χάνει:lol:
ε φαντασου ποσο χαμηλο ειναι το επιπεδο ομως.δεν λεω οτι ειναι εντελως γελοια αλλα να μην υπηρξε εστω ενα 20% να γραψει πανω απο 17 φαντασου τι χαλι επικρατει.
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 951 μηνύματα.
στο δευτερο θεμα το β ερωτημα ξαναγραψτο παλι δεν φαινεται.
χ^9-16χ5-χ4+16=0
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ε φαντασου ποσο χαμηλο ειναι το επιπεδο ομως.δεν λεω οτι ειναι εντελως γελοια αλλα να μην υπηρξε εστω ενα 20% να γραψει πανω απο 17 φαντασου τι χαλι επικρατει.
Τι να σου πώ, πάντως αυτό το χάλι γίνεται μόνο στα διαγωνίσματα μαθηματικών, όλοι οι καθηγητές λένε οτι το τμήμα μας είναι το καλύτερο και ως προς βαθμούς και συμμετοχή και επίδοση... Το παράδοξο είναι οτι στην παράδοση μαθήματος καταλαβαίνουμε και μάλιστα συμμετέχουμε και λύνουμε τις ασκήσεις που μας βάζει για το σπίτι, που στην δική μου περίπτωση οι 7/10 είναι σωστές. Τώρα δεν ξέρω τι μπορώ αλλο να πώ :(
Και τα άλλα τμήματα στα διαγωνίσματα του δεν είναι κάτι διαφορετικό
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
χ^9-16χ5-χ4+16=0
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Τι να σου πώ, πάντως αυτό το χάλι γίνεται μόνο στα διαγωνίσματα μαθηματικών, όλοι οι καθηγητές λένε οτι το τμήμα μας είναι το καλύτερο και ως προς βαθμούς και συμμετοχή και επίδοση... Το παράδοξο είναι οτι στην παράδοση μαθήματος καταλαβαίνουμε και μάλιστα συμμετέχουμε και λύνουμε τις ασκήσεις που μας βάζει για το σπίτι, που στην δική μου περίπτωση οι 7/10 είναι σωστές. Τώρα δεν ξέρω τι μπορώ αλλο να πώ :(
Και τα άλλα τμήματα στα διαγωνίσματα του δεν είναι κάτι διαφορετικό
α οκ της πλακας ειναι ειπα και εγω.απλα κανεις ομαδοποιηση.χ^5(χ^4-16)-(χ^4-16)=0
(χ^5-1)(χ^4-16)=0 επομενως χ=1 χ=2 χ=-2 οι ριζες
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top