ΑΕΠΠ: Δικά μας Προγράμματα

Ιορδανης

Νεοφερμένος

Ο Ιορδανης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 50 μηνύματα.
theodora... στην τεχνολογικη κατευθηνση στο μαθημα ΑΕΠΠ μαθαινουμε την μια γλωσσα προγραμματισμου.. ε με την γλοσομαθεια κανεις απλα προγραμματακια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιορδανης

Νεοφερμένος

Ο Ιορδανης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 50 μηνύματα.
m3Lt3D ευχαριστω..

_____
Αν εχετε κανει και εσεις κανενα προγραμματακι ανεβαστετο μην τρεπεστε...
Και αν δεν εχετε την γλοσωμαθεια εδω ειμαι εγω....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Χαχα, πολύ ωραία! Πώς βγάζεις .exe από Γλωσσομάθεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιορδανης

Νεοφερμένος

Ο Ιορδανης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Dythor εχει επιλογη ρε.. πας αρχει και αποθηκευση σε εκτελεσιμη μορφη...
Να μην εχεις ομώς δοκιμαστικη εκδοση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πάντως μπράβο σου ρε φίλε, πολύ ωραία δουλειά, με μεράκι :no1:!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriakoskiriakos

Νεοφερμένος

Ο kiriakoskiriakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι για την τρίλιζα, οι κινήσεις του ΑΙ είναι τυχαίες ή επιλέγει με βάση μια στρατηγική?

Επίσης θα μπορούσες να ανεβάσεις τον κώδικα ίσως για να δώσει ιδέες και να βοηθήσει κάποιους που θέλουν να ασχοληθούν :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VirusX2

Νεοφερμένος

Ο Panos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 29 μηνύματα.
ορεος φιλε αλλα εκατσες που εκατσες να τα κανεις.. δεν τα εκανες με καμια γλωσσα προγραματισμου...! φιλικα παντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EpaRon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νώντας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Χαχα, πολύ ωραία! Πώς βγάζεις .exe από Γλωσσομάθεια;

Πρέπει να έχεις την έκδοση του Μεταγλωττιστή για να βγάλεις εκτελέσιμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
ορεος φιλε αλλα εκατσες που εκατσες να τα κανεις.. δεν τα εκανες με καμια γλωσσα προγραματισμου...! φιλικα παντα...

Γιατί η Γλώσσα τι είναι; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EpaRon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νώντας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Γιατί η Γλώσσα τι είναι; :hmm:

Κατά κάποιο τρόπο μετάφραση και μίξη BASIC,PASCAL και FORTRAN :).
Στην ουσία και η Γλωσσομάθεια με Pascal λειτουργεί, και εκεί "μεταφράζει" τα προγράμματα σε ΓΛΩΣΣΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Κατά κάποιο τρόπο μετάφραση και μίξη BASIC,PASCAL και FORTRAN :).
Στην ουσία και η Γλωσσομάθεια με Pascal λειτουργεί, και εκεί "μεταφράζει" τα προγράμματα σε ΓΛΩΣΣΑ

Άρα γλώσσα προγραμματισμού δεν είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriakoskiriakos

Νεοφερμένος

Ο kiriakoskiriakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Ναι αλλά κανείς δεν την χρησιμοποιεί :s
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EpaRon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νώντας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Άρα γλώσσα προγραμματισμού δεν είναι;

Είναι γλώσσα προγραμματισμού που έχει φτιαχτεί από τη συγγραφική ομάδα του βιβλίου ΑΕΠΠ και είναι μόνο κ μόνο για το μάθημα αυτό.
Γι αυτό και θα δεις ότι πέραν της Γλωσσομάθειας, του Διερμηνευτή της Γλώσσας και του "Περιβαλλον Δομημένου Προγραμματισμού" δεν υπάρχουν άλλα προγραμματιστικά περιβάλλοντα γι αυτή τη γλώσσα.
Τα 2 πρώτα είναι εφαρμογές που έχουν φτιάξει καθηγητές πληροφορικής, ενώ το τρίτο είναι εφαρμογή που δίνει το Υπουργείο στα σχολεία για εξοικείωση των μαθητών με το Δομημένο Προγραμματισμό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Ναι αλλα είναι γλώσσα προγραμματισμού ;)
Άρα καλά έκανε το παιδί και τα φτιαξε σε αυτήν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Mπράβο ρε συ Ιορδάνη!πολύ καλή δουλειά!!Μήπως μπορείς να βάλεις και τους κώδικες?θα βοηθήσουν πιστεύω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιορδανης

Νεοφερμένος

Ο Ιορδανης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Τα παραπάνω προγράμματα εγιναν απο τον χρηστη και συμαθητη μου και φύλο : Panos_K ο οποιος θα απαντησει στις αποριες σας...
_______________________
Για να κατεβάσετε την γλωσομάθεια πατήστε εδώ





Τα μπραβο στον Pano_k!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Panos_K

Νεοφερμένος

Ο Παναγιωτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Πέλλα (Πέλλα). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι για την τρίλιζα, οι κινήσεις του ΑΙ είναι τυχαίες ή επιλέγει με βάση μια στρατηγική?

Επίσης θα μπορούσες να ανεβάσεις τον κώδικα ίσως για να δώσει ιδέες και να βοηθήσει κάποιους που θέλουν να ασχοληθούν :)


Καποιες κινησεις ειναι τυχαιες και καποιες οχι.
Η τιμη που επιστρεφει η συναρτηση ΠΙΣΙ αντιστοιχει στην θεση που θα μπει το "Ο"
Η συναρτηση Α_Ψ1 επιστρεφει την τιμη "ΑΛΗΘΗΣ" αν μπορει να νικησει ο υπολογιστης στην επομενη κινηση, βαζοντας στην θεση Ι (εφοσον δεν ειναι πιασμενη) το "Ο", αλλιως την τιμη "ΨΕΥΔΗΣ".
Η συναρτηση Α_Ψ2 ελεγχει αν μπορει να νικησει ο ανθρωπος στην επομενη κινηση (ιδια λογικη με την Α_Ψ1 μονο που αντι για "Ο" βαζει "Χ") και επιστρεφει την καταλληλη τιμη.
Αν η Α_Ψ1 παρει την τιμη "ΑΛΗΘΗΣ" τοτε στην καταλληλη θεση βαζει "Ο" και νικαει
Αν η Α_Ψ1 δεν παρει την τιμη "ΑΛΗΘΗΣ" τοτε
καλει την Α_Ψ2.
Αν η Α_Ψ2 παρει την τιμη ΑΛΗΘΗΣ (που σημαινει οτι νικαει ο ανθρωπος στην επομενη κινηση) στην καταλληλη θεση βαζει "Ο" για να μην νικησει ο ανθρωπος.
Αν και οι 2 συναρτησεις εχουν την τιμη ψευδης τοτε διαλεγει στην τυχη σε ποια θεση θα βαλει "Ο"

Καθε θεση του πινακα θ[9] αντιστοιχει και σε ενα κουτακι της τριλιζας.
Στις θεσεις που εχει βαλει ο ανθρωπος "Χ" μπαινει η τιμη "Χ"
Στις θεσεις που εχει βαλει ο υπολογιστης "Ο" μπαινει η τιμη "Ο"
Στις θεσεις που δεν εχει βαλει κανενας μπαινει η τιμη "Κ"


(Η συναρτηση ΠΟΙΟΣ επιστρεφει "Ο" αν νικαει ο υπολογιστης και "Χ" αν νικαει ο ανθρωπος. "Κ" αν δεν νικαει κανενας)

Αυτα:)


Code:
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΙ(Θ):ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,Κ,ΠΡ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Θ[9],ΝΙΚΗ
ΛΟΓΙΚΕΣ:ΒΡ
ΑΡΧΗ
!ΜΗΠΩΣ ΝΙΚΑΕΙ
ΠΡ <-- 0
Ι <-- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Ι <-- Ι+1
ΒΡ <-- Α_Ψ1(Θ,Ι)
ΑΝ ΒΡ=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΠΡ <-- Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΡ=ΑΛΗΘΗΣ Η Ι=9
!ΜΗΠΩΣ ΧΑΝΕΙ
ΑΝ ΠΡ=0 ΤΟΤΕ
Ι <-- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Ι <-- Ι+1
ΒΡ <-- Α_Ψ2(Θ,Ι)
ΑΝ ΒΡ=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΠΡ <-- Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΡ=ΑΛΗΘΗΣ Η Ι=9
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ι <-- 0
ΑΝ ΠΡ=0 ΤΟΤΕ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΠΡ <-- ΤΥΧΑΙΟΣ(9)
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΠΡ<>0
Ι <-- Ι+1
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Θ[ΠΡ]='Κ' Η Ι=100 ! Ναι ειναι λιγο μπακαλιστικο . . . :Ρ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Ι=100 ΤΟΤΕ
ΠΡ <-- 9
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΠΙΣΙ <-- ΠΡ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
 
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Α_Ψ2(Θ,Ι):ΛΟΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι
ΛΟΓΙΚΕΣ:ΠΡ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Θ[9],ΝΙΚΗ
ΑΡΧΗ
ΠΡ <-- ΨΕΥΔΗΣ
ΑΝ Θ[Ι]='Κ' ΤΟΤΕ
Θ[Ι] <-- 'Χ'
ΝΙΚΗ <-- ΠΟΙΟΣ(Θ)
ΑΝ ΝΙΚΗ='Χ' ΤΟΤΕ
ΠΡ <-- ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Α_Ψ2 <-- ΠΡ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Α_Ψ1(Θ,Ι):ΛΟΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι
ΛΟΓΙΚΕΣ:ΠΡ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Θ[9],ΝΙΚΗ
ΑΡΧΗ
ΠΡ <-- ΨΕΥΔΗΣ
ΑΝ Θ[Ι]='Κ' ΤΟΤΕ
Θ[Ι] <-- 'Ο'
ΝΙΚΗ <-- ΠΟΙΟΣ(Θ)
ΑΝ ΝΙΚΗ='Ο' ΤΟΤΕ
ΠΡ <-- ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Α_Ψ1 <-- ΠΡ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Panos_K

Νεοφερμένος

Ο Παναγιωτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Πέλλα (Πέλλα). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Να και ενα προγραμμα που λυνει Sudoku :xixi:
Ο ελεγχος των Περιοχων ειναι καπως μπακαλιστικος αλλα κανει την δουλεια του:P:P


Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ SUDOKU
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,ΣΟΥ[81]
  ΛΟΓΙΚΕΣ:ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[81]
ΑΡΧΗ
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 81
      ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[Ι] <-- ΨΕΥΔΗΣ
      ΣΟΥ[Ι] <-- 0
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΚΑΛΕΣΕ ΕΙΣΟΔΟΣ(ΣΟΥ,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ)
  !Ευρεση λυσης
    ΚΑΛΕΣΕ ΛΥΣΗ(ΣΟΥ,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ)
  !Τελος Ευρεσης λυσης
    ΚΑΛΕΣΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ(ΣΟΥ,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ)
    ΓΡΑΨΕ 'Εκτελεση ξανα?'
    ΓΡΑΨΕ '1.Οχι (οτιδηποτε αλλο=ναι)'
    ΔΙΑΒΑΣΕ Ι
    ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ι=1
  ΚΛΕΙΣΕ_ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΣ(ΣΟΥ,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Χ,Ι,Υ,ΑΡ,ΓΝ,ΣΟΥ[81]
  ΛΟΓΙΚΕΣ:ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[81]
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ_ 'Γνωστοι:'
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΝ
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ ΓΝ
    ΓΡΑΨΕ 'Στην θεση ( , ) βρισκεται ο αριθμος ( )'
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 12,Ι+1
    ΔΙΑΒΑΣΕ Υ
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 14,Ι+1
    ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 38,Ι+1
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΡ
    ΣΟΥ[Χ+(Υ-1)*9] <-- ΑΡ
    ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[Χ+(Υ-1)*9] <-- ΑΛΗΘΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΥΣΗ(ΣΟΥ,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,ΠΑΡ,ΣΟΥ[81],Κ,ΟΘΟΝΗ
  ΛΟΓΙΚΕΣ:ΕΠΙΤ,ΑΠΟΔ,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[81]
ΑΡΧΗ
  ΟΘΟΝΗ <-- ΘΕΣΗ_Υ+1
  Ι <-- 1
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 1,ΟΘΟΝΗ
    ΓΡΑΨΕ 'Ολοκληρωθηκε (%):',Ι*100/81,' '
    ΠΑΡ <-- ΣΟΥ[Ι]
    ΕΠΙΤ <-- ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ(Ι,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ)
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΑΠΟΔ <-- ΨΕΥΔΗΣ
      ΑΝ ΕΠΙΤ=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
        ΠΑΡ <-- ΠΑΡ+1
        ΑΝ ΠΑΡ<=9 ΤΟΤΕ
          ΣΟΥ[Ι] <-- ΠΑΡ
          ΑΠΟΔ <-- ΑΠΟΔΕΚΤΟ(ΣΟΥ,Ι)
          ΑΝ ΑΠΟΔ=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
            Ι <-- Ι+1
          ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        ΑΛΛΙΩΣ
          ΣΟΥ[Ι] <-- 0
          ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            Ι <-- Ι-1
          ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[Ι]=ΨΕΥΔΗΣ
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΛΛΙΩΣ
        Ι <-- Ι+1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΠΟΔ=ΑΛΗΘΗΣ Η ΕΠΙΤ=ΨΕΥΔΗΣ Η ΠΑΡ>9
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ι>81
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟΔΕΚΤΟ(ΣΟΥ,Ι):ΛΟΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:ΣΟΥ[81],Ι,Κ,ΑΡ,ΦΟΡΕΣ,Θ,Θ1,ΠΕΡΙΟΧΗ[9],Χ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Υ
  ΛΟΓΙΚΕΣ:ΛΑΘΟΣ1,ΛΑΘΟΣ2,ΛΑΘΟΣ3
ΑΡΧΗ
  ΛΑΘΟΣ1 <-- ΨΕΥΔΗΣ
  ΛΑΘΟΣ2 <-- ΨΕΥΔΗΣ
  ΛΑΘΟΣ3 <-- ΨΕΥΔΗΣ
!ΓΡΑΜΜΗ
  Υ <-- Ι/9
  ΑΝ Υ>Α_Μ(Υ) ΤΟΤΕ
    Υ <-- Α_Μ(Υ)+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  Θ1 <-- (Α_Μ(Υ)-1)*9+1
  Θ <-- (Α_Μ(Υ)-1)*9
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    Θ <-- Θ+1
    Κ <-- Θ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      Κ <-- Κ+1
      ΑΝ ΣΟΥ[Θ]=ΣΟΥ[Κ] ΚΑΙ ΣΟΥ[Θ]<>0 ΤΟΤΕ
        ΛΑΘΟΣ1 <-- ΑΛΗΘΗΣ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Κ=Θ1+8 Η ΛΑΘΟΣ1=ΑΛΗΘΗΣ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Θ=Θ1+7 Η ΛΑΘΟΣ1=ΑΛΗΘΗΣ
!ΤΕΛΟΣ ΓΡΑΜΜΗ
!ΣΤΗΛΗ
  ΑΝ ΛΑΘΟΣ1=ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
    Χ <-- Ι-(Α_Μ(Υ)-1)*9-9
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      Χ <-- Χ+9
      Κ <-- Χ
      ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
        Κ <-- Κ+9
        ΑΝ ΣΟΥ[Χ]=ΣΟΥ[Κ] ΚΑΙ ΣΟΥ[Χ]<>0 ΤΟΤΕ
          ΛΑΘΟΣ2 <-- ΑΛΗΘΗΣ
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΛΑΘΟΣ2=ΑΛΗΘΗΣ Η Κ>=73 ΚΑΙ Κ<=81
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΛΑΘΟΣ2=ΑΛΗΘΗΣ Η Χ>=64 ΚΑΙ Χ<=72
!ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΛΗ
!ΠΕΡΙΟΧΗ
    ΑΝ ΛΑΘΟΣ2=ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
      ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 9
        ΠΕΡΙΟΧΗ[Κ] <-- 0
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΑΝ (Ι>=1 ΚΑΙ Ι<=3) Η (Ι>=10 ΚΑΙ Ι<=12) Η (Ι>=19 ΚΑΙ Ι<=21) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[1]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[2]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[3]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[10]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[11]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[12]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[19]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[20]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[21]
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Ι>=4 ΚΑΙ Ι<=6) Η (Ι>=13 ΚΑΙ Ι<=15) Η (Ι>=22 ΚΑΙ Ι<=24) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[4]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[5]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[6]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[13]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[14]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[15]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[22]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[23]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[24]
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Ι>=7 ΚΑΙ Ι<=9) Η (Ι>=16 ΚΑΙ Ι<=18) Η (Ι>=25 ΚΑΙ Ι<=27) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[7]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[8]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[9]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[16]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[17]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[18]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[25]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[26]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[27]
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Ι>=28 ΚΑΙ Ι<=30) Η (Ι>=37 ΚΑΙ Ι<=39) Η (Ι>=46 ΚΑΙ Ι<=48) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[28]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[29]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[30]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[37]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[38]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[39]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[46]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[47]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[48]
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Ι>=31 ΚΑΙ Ι<=33) Η (Ι>=40 ΚΑΙ Ι<=42) Η (Ι>=49 ΚΑΙ Ι<=51) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[31]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[32]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[33]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[40]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[41]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[42]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[49]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[50]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[51]
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Ι>=34 ΚΑΙ Ι<=36) Η (Ι>=43 ΚΑΙ Ι<=45) Η (Ι>=52 ΚΑΙ Ι<=54) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[34]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[35]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[36]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[43]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[44]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[45]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[52]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[53]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[54]
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Ι>=55 ΚΑΙ Ι<=57) Η (Ι>=64 ΚΑΙ Ι<=66) Η (Ι>=73 ΚΑΙ Ι<=75) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[55]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[56]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[57]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[64]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[65]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[66]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[73]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[74]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[75]
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Ι>=58 ΚΑΙ Ι<=60) Η (Ι>=67 ΚΑΙ Ι<=69) Η (Ι>=76 ΚΑΙ Ι<=78) ΤΟΤΕ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[58]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[59]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[60]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[67]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[68]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[69]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[76]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[77]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[78]
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΠΕΡΙΟΧΗ[1] <-- ΣΟΥ[61]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[2] <-- ΣΟΥ[62]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[3] <-- ΣΟΥ[63]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[4] <-- ΣΟΥ[70]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[5] <-- ΣΟΥ[71]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[6] <-- ΣΟΥ[72]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[7] <-- ΣΟΥ[79]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[8] <-- ΣΟΥ[80]
        ΠΕΡΙΟΧΗ[9] <-- ΣΟΥ[81]
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      Ι <-- 0
      ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
        Ι <-- Ι+1
        Κ <-- Ι
        ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
          Κ <-- Κ+1
          ΑΝ ΠΕΡΙΟΧΗ[Ι]=ΠΕΡΙΟΧΗ[Κ] ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ[Ι]<>0 ΤΟΤΕ
            ΛΑΘΟΣ3 <-- ΑΛΗΘΗΣ
          ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Κ=9 Η ΛΑΘΟΣ3=ΑΛΗΘΗΣ
      ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ι=8 Η ΛΑΘΟΣ3=ΑΛΗΘΗΣ
      ΑΝ ΛΑΘΟΣ1=ΛΑΘΟΣ2 ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ2=ΛΑΘΟΣ3 ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ1=ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
        ΑΠΟΔΕΚΤΟ <-- ΑΛΗΘΗΣ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΑΠΟΔΕΚΤΟ <-- ΨΕΥΔΗΣ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
!ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
 
 
 
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ(Ι,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ):ΛΟΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι
  ΛΟΓΙΚΕΣ:ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[81]
ΑΡΧΗ
  ΑΝ ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[Ι]=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
    ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ <-- ΨΕΥΔΗΣ
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ <-- ΑΛΗΘΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
 
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ(ΣΟΥ,ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΣΟΥ[81],Κ,Ν,Υ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Χ,Χ2
  ΛΟΓΙΚΕΣ:ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[81]
ΑΡΧΗ
  ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
  ΓΡΑΨΕ ' '
  ΓΡΑΨΕ 'Λυση'
  Ν <-- 1
  Υ <-- 4
  ΓΡΑΨΕ '==+====+====++===+====+====++===+====+====++'
  ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 81
    Χ2 <-- '==+====+====++===+====+====++===+====+====++'
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Ν,Υ
    ΑΝ ΠΙΑΣΜΕΝΕΣ[Κ]=ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
      Χ <-- '|'
    ΑΛΛΙΩΣ
      Χ <-- '<'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΝ Κ MOD 3=0 ΤΟΤΕ
      Χ <-- Χ+'|'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΓΡΑΨΕ_ ΣΟΥ[Κ],Χ
    Ν <-- Ν+5
    ΑΝ Κ MOD 9=0 ΤΟΤΕ
      Υ <-- Υ+2
      Ν <-- 1
      ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Ν-5,Υ-1
      ΑΝ Υ=10 Η Υ=17 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ Χ2
        Υ <-- Υ+1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΓΡΑΨΕ Χ2
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriakoskiriakos

Νεοφερμένος

Ο kiriakoskiriakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Ωραίος :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Τι ωραίο! Μπράβο :)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top